Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Πλανεμενοι οι Παϊσιος και Πορφυριος;

 

Να ανακαλέσουν τις ύβρεις 

 

οι της Ι. Μ. Εσφιγμένου. 

 

Επιστολή θεολόγου









Στηρίζουμε τος πατέρες τς . Μονς σφιγμένου, ο ποοι δικονται κατάφωρα κα διώκονται πηνς π τν αρετικ Οκουμενιστ Πατριάρχη Βαρθολομαο.

Δυστυχς, ν λα μαζ μοναστήρια το γίου ρους- ξεκίνησαν τν γνα τ δεκαετία το 1960 κα διέκοψαν τν Μνημόνευση το Πατριάρχη, τώρα πο τ πράγματα φθαλμοφανς κα οσιαστικς χειροτέρεψαν κα χειροτερεύουν μ γεωμετρικ πρόοδο, ο λλες . Μονς βγαλαν τν ορά τους πέξω (φο δέχτηκαν τ κατομμύρια ερωαργύρια π τν Ε.Ε.) κα μεινε μόνη στία ντίστασης στὸ Ἅγιον Ὄρος, . Μ. σφιγμένου.

Σ’ αὐτὴ τὴν περίοδο παρατηρήσαμε ὅτι ὑπέπεσαν σὲ λάθη, σὰν αὐτὸ ποὺ παρουσιάζει τὸ ἱστολόγιο «Τρελογιάννης», (ἢ ἡ πληροφορία ὅτι μνημονεύουν Αρχιεπίσκοπο κάποιας παρατάξεως τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου), τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ τὰ διορθώσουν. Ἐξ ἄλλου, ἀπευθύνονται καὶ ζητοῦν τὴν συμπαράσταση τοῦ ὀρθόδοξου ἑλληνικοῦ λαοῦ, ποὺ εὐλαβεῖται τοὺς γέροντες Παΐσιο καὶ Πορφύριο.
Θέλουμε νὰ πιστεύουμε, ὅτι ὁ ἡγούμενος Μεθόδιος γιὰ νὰ διατυπώσει τὶς ὑβριστικὲς αὐτὲς θέσεις, ἐπηρεάστηκε ἀπὸ τὸ περιοδικὸ "Κολλυβάδες" ποὺ πρῶτο (μᾶλλον) τὶς διατύπωσε. Ἔτσι κι ἀλλιῶς πρέπει νὰ ἀνακαλέσει καὶ νὰ παύσει ἡ ἱστορικὴ Ἱ. Μονὴ νὰ ἀποτελεῖ τὴν οὐρὰ μιᾶς παρατάξεως τῶν Παλαιοημερολογιτῶν.
Δημοσιεύουμε τὸ κείμενο ποὺ ἀνάρτησε ὁ "Τρελογιάννης" καὶ στὴ συνέχεια κείμενο ποὺ λάβαμε ἀπὸ τὸν θεολόγο κ. Πανταζῆ Νικόλαο. 


Σημ.: Σε σημερινὸ Δελτίου Τύπου τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου ποὺ πρὶν λίγο εἴδαμε,  διαψεύδουν τὴν πληροφορία ὅτι μνημονεύουν ἄλλον Ἐπίσκοπο. Γράφουν:

"Είπαν ότι μνημονεύουμε άλλους Επισκόπους. Το Άγιο όρος έχει έναν Επίσκοπο, τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Κάνοντας χρήση όρων του Κ.Χ.Α.Ο. δεν μνημονεύουμε  τον Οικουμενικό διότι πράττει αίρεση (τον ίδιο όρο έχουν κάνει χρήση πολλές μονές του Α.Ο. έστω μία φορά τα τελευταία πενήντα χρόνια), αλλά δεν μνημονεύουμε άλλο Επίσκοπο".

 
  Πηγή: "Τρελογιάννης"
 (Ἀπό ὁμιλία τοῦ Ἡγουμενου τῆς Ἐσφιγμένου Μεθόδιου)

 «Πολλοί των ευλαβών νεοημερολογιτών μας λένε: "Μα δεν βλέπετε θαύματα πού κάνει ο τάδε πατήρ; Μα δεν βλέπετε τον πατέρα Παΐσιο, ο οποίος αγίασε; Μα δεν βλέπετε τον πατέρα Πορφύριο ο οποίος αγίασε;". Αν είναι έτσι οι άγιοι, προτιμούμε να μην είμαστε άγιοι.


Όταν ο πατήρ Παΐσιος, απ' εδώ που ξεκίνησε ζούσε με τα φίδια, οι παλαιότεροι πατέρες τον είχαν ως πλανεμένον. Όταν έγινε Πατριάρχης ο Βαρθολομαίος είπε: "Μας έδωσε ο Θεός τον καλύτερο Πατριάρχη". Είχε σκάψει και τον τάφο του στο καλύβι του, αλλά ευτυχώς ο Θεός δεν συμβαδίζει με τις βουλές τις δικές μας, ούτε με τις ματαιοδοξίες μας. Παραχώρησε ο Θεός και πέθανε στον κόσμο! Και είναι φοβερό το παράδειγμα πατέρες. Γιατί τόσα χρόνια που έχουμε στο Άγιον Όρος, μόνον δύο θυμάμαι να πέθαναν έξω. Ο πατήρ Νικάνωρ ο Χιλιανδαρινός, ο οποίος υπέγραψε εναντίον της Μονής μας και ο οποίος μετά την υπογραφή του εμάζεψαν τα δάκτυλά του έτσι ώστε δεν μπόρεσε να υπογράψει ξανά και δεύτερος ο πατήρ Παΐσιος, στους οποίους είπανε θέλετε να πάτε στον Άγιον Όρος να πεθάνετε; Και είπαν "ΟΧΙ".


Φανερή εγκατάλειψη της Κυρίας Θεοτόκου. Γιατί οι παλαιότεροι πατέρες έλεγαν: "Να μας αξιώσει ο θεός, να πεθάνουμε στο Άγιον Όρος"».
 
Περιοδικό ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ 2005. τεύχος 19.
___________________________________


Αγιογραφική Προειδοποίηση




προς τους Φανατικούς 
Εσφιγμενίτες 

Νικόλαος Πανταζής, θεολόγος






Με επιστολή του στις 5/8/2013, ο Καθηγούμενος της Ι.Μ. Εσφιγμένου Μεθόδιος, απολογείται για τις πραγματικά παράνομες επιθέσεις. Είμαι εναντίον κάθε μορφής βίας και βανδαλισμού, είτε αυτό λέγεται μπουλντόζα είτε λέγεται στουπί!


Ακόμη και μικρή φλογίτσα από σπίρτο, με τη βοήθεια του αέρα μπορεί να προκαλέσει έκρηξη διά των καυσίμων της μπουλντόζας, έστω κι' αν διάθεση ήταν μόνον ο εκφοβισμός, με επεκτάσεις λίαν καταστρεπτικές για τη Μονή και προ πάντων για ζωές...


Όλοι όσοι κίνησαν την άνομη αυτή εκστρατεία, οι διάφοροι εντολοδόχοι κι οι τοπικές αρχές, αλλά και όσοι την υποκίνησαν ακόμη κι' ο Πατριάρχης, είναι όλοι παράνομοι και ένοχοι για ανεπίτρεπτες βιαιότητες και παράλογες αισχρότητες πράξεις σκανδαλισμού.

Αυτό βέβαια δεν μας απαλλάσσει για σχίσματα εν ονόματι του Εορτολογίου και της ενδεχομένης αλλαγής του, ούτε παραμένει άλλοθι να βλασφημούμε το Άγιον Πνεύμα που πάντα χορηγεί ΑΓΙΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ χαρισματούχους και θαυματουργούς και όλον συγκροτεί το θεσμό της Εκκλησίας στο Νέο Ημερολόγιο, που ηγείται ο Οικουμενιστής Πατριάρχης, θα έρθει σίγουρα κι' η σειρά του, "η αξίνη ετοίμη"...

Δεν είναι πάντως το πρόσωπο που "αγιοποιεί" αλλά που αναγνωρίζει επισήμως και λειτουργικώς κατατάσσει. Γι΄ αυτό στην Ορθοδοξία δεν πρέπει ποτέ να μιλούμε για "Αγιοποίηση" (Παπικός όρος) αλλά "Αγιοκατάταξη".
 
Ο καθηγούμενος Μεθόδιος να ΜΗΝ τολμά να μας μιλά για "επίθεση". Η ΑΙΣΧΡΗ, ΑΗΘΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΗ επίθεση που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν οι ταλαίπωροι φανατικοί Εσφιγμενίτες εναντίον των νεοφανών ΟΝΤΩΣ ΑΓΙΩΝ Χαρισματούχοων Γερόντων μας εν ονόματι του δικού τους ΑΝΙΕΡΟΥ Αντι-οικουμενιστικού αγώνος, είναι όχι μόνο ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΤΗ για τους ίδιους, διότι σκάβουν το δικό τους λάκο, αλλά και ΦΡΙΚΤΩΣ ΚΟΛΑΣΙΜΗ!
 
Τολμούν και ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ το Αγιον Πνεύμα που ενεργεί τα χαρίσματα, διαιρεί τις δυνάμεις και παντελώς δεσπόζει επί της ζωής των Αγίων μας Γερόντων αλλά και επέκεινα της κοιμήσεώς τους, και ΑΥΤΗ είναι η ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ εις τον αιώνα αμαρτία που επιτελούν και έπειτα κάθονται και απορούν γιατί να υποφέρουν τόσο...
 
Εάν ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ και δεν δηλώσουν ΓΡΑΠΤΩΣ την μετάνοιά τους, θα υποφέρουν ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΚΑ και θα έχουν πολύ άσχημο θάνατο όπως ο Πιλάτος, ο Ιούδας, ο Ανανίας και η Σαπφείρα!!! «Μή πλανάσθε, ΘΕΟΣ ΟΥ ΜΥΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ! Ο γαρ εάν σπείρη άνθρωπος, ΤΟΥΤΟ και θερίσει!» (Γαλάτας 6, 7).
 
Εσφιγμενίτες πατέρες, δεν σας μισούμε προσωπικώς, αλλά μισούμε και απεχθανόμαστε τις πλανεμένες αντιλήψεις σας. Μη σπέρνετε δηλητήριο μίσους και πύρινο ποταμό-οχετό ειρωνειών και βλασφημιών ενάντια στους Νέους Αγίους της Εκκλησίας μας, θα θερίσετε την δικαία οργή του Θεού!
 
Εσείς πρώτοι τραβήξατε μάχαιρα κακίας, αντιζηλείας, μάχαιρα φθόνου και αδερφοκτονίας, μάχαιρα συκοφαντίας και βλασφημίας! Φτάσατε στα άκρα και πέσατε με τα μούτρα σε ακρότητες απωλείας. Σας προειδοποεί λοιπόν για τελευταία φορά Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ: «πάντες γαρ οι λαβόντες μάχαιραν εν μαχαίρα αποθανούνται!!!»  (ΜΤΘ. 26, 52)
 
Όλα καλά, άριστα και θεάρεστα, η διαφωνία σας, η διακοπή μνημονεύσεως του Πατριάρχη και η ευλογημένη Αποτείχισή σας! Αλλά παντελώς Θεομίσητη, επιλήψιμη και κολάσιμη  η  ΜΕΓΙΣΤΗ  ΠΛΑΝΗ  ΣΑΣ  να βρίζετε την Εκκλησία του Θεού ως φάμπρικα ψευτοαγίων, ως μάγους και τσαρλατάνους και αναθεματισμένους τρις για την κόλαση τον Αγιο Νεκτάριο, τους Αγίους Γέροντες Πορφύριο, Παϊσιο, Ιάκωβο, τον Αγιο Γεώργιο Καρσλίδη, την Αγία Σοφία της Κλεισούρας και κλείνω εδώ: ΣΚΛΗΡΟΝ ΣΟΙ ΠΡΟΣ ΚΈΝΤΡΑ ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ διότι το χέρι του Θεού θα πέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ επάνω σας! (Πράξεις 26, 14).
 

1 σχόλιο:

Για να πούμε την αλήθεια τα πράγματα είναι απλά. Ποτέ κανένα σημείο αγιότητος δεν ελήφθη από τους Αγίους Πατέρες ως σημείο γνησιότητος της πίστης. Υπήρχαν και αιρετικοί που κάναν θαύματα. Κάποιος μονοφυσίτης ιερωμένος, αν θυμάμαι καλά, είχε αναστήσει νεκρό. Από την άλλη, κάθε επίθεση στους γέροντες Παΐσιο, Πορφύριο και τους υπολοίπους (οι οποίοι σημειωτέον ότι έχουν γίνει δυστυχώς και "προϊόντα" προς πώληση, κάτι το οποίον και οι ίδιοι δεν θα ήθελαν με τίποτε), είναι καταδικαστέα. Ποιο το νόημα μιας τέτοιας επίθεσης; Ο Θεός αγιάζει όποιον θέλει! Λογαριασμό θα μας δώσει; Βεβαίως απο τον κ. Πανταζή περιμένουμε να φερθεί υπέρ της δικαιοσύνης και όταν βρίζονται άγιες μορφές του παλαιού (π.χ. http://stwmenkalws.blogspot.gr/2012/09/blog-post_8.html ).
Για την ιστορία η αγιασμένη μορφή της Κλεισούρας Σοφία, έγινε μοναχή με το όνομα Μυρτιδιώτισσα.
Απάντηση

23 σχόλια:

  1. Η θέση και στάση του Γέροντος Παΐσίου έναντι του Οικουμενισμού
    http://www.impantokratoros.gr/geron-paisios-oikoumene.el.aspx ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΙΝΚ ""Όπως ακόμη γνώριζε και τις θέσεις, στάσεις και πράξεις των μεγάλων αγίων Πατέρων έναντι των αιρετικών. Πολύ ορθά έπραξαν τόσο ο Γέρων Παΐσιος όσο και άλλοι Αγιορείτες Πατέρες και διέκοψαν τη μνημόνευση του μασώνου και μεγάλου οικουμενιστού πατριάρχου Αθηναγόρα την τριετία 1970-1973."
    Απορώ πως οι αδερφοί μας που ευλαβούνται τον γέροντα δεν ακολουθούν το παραδειγμα της αποτειχισεως του(διακοπη μνημοσύνου),αλλά λένε ότι όσοι αποτειχίζονται οτι ειναι εκτός Εκκλησίας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kAI Oxi μονο λένε ότι όσοι αποτειχίζονται οτι ειναι εκτός Εκκλησίας....αλλα ότι είναι πλανεμενοι και σχισματικοί.....δηλαδή αναιρούν αυτόματα όλους τους Αγιους Πατέρες της Ορθοδοξίας μας μαζί με τον Π.Παίσιο που λένε ότι ευλαβούνται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τον Δασκαλο: Σε αιρετικους και αλλοθρησκους γινονται θαυματα απο τον Θεο για καποιο λογο υποβοηθειτικο πχ για μετανοια,για να βοηθηθουν οι Χριστιανοι (πχ με τους Τουρκους) και για λογους αλλους που δεν γνωριζουμε παντα.Οχι ομως οτι ενας αιρετικος με την χαρι,που δεν εχει,κανει θαυματα (εν. ο Θεος δια αυτου)Εκτος και υπαρχει καποιος λογος που συμβαινουν καποια θαυματα που "αποβλεπουν"καπου.Οπως λενε για ενα κοιμηθεντα πατρ. των κοπτων στον οποιον ειχε παρουσιαστει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνεχεια. Ο Αγιος Μηνας του ειχε μιλησει σε τι διαφερουν απο τους Ορθοδοξους και αυτος οπως ηταν και καλοπροαιρετος εκτοτε αρχισε να ζει σαν Ορθοδοξος (κρυπτο-ορθοδοξος) και βεβαια δεν γνωριζω και αν πεθανε και .....φυσιολογικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν κατακλειδι ομως οι εκτακτες αυτες θαυματουργικες καταστασεις,οπως περιγραφω στα 10:13 και 10:24,δεν εχουν να κανουν με τους αγιους Γεροντες για τους οποιους αναφερομεθα.Το εαν κανανε ενα,δυο-η δεν ξερω ποσα λαθη και μιλησανε για "τον καλυτερο Πατριαρχη"κλπ, αυτο δεν τους στερει την αγιοτητα.Και ο αγιος Χρυσοστομος στο"θεμα" που ειχε με τον αγιο Επιφανιο Κυπρου,ο μεν του ειπε δεν θα προλαβεις να πας στην Κυπρο(δηλ θα κοιμηθεις)ο δε οτι :δεν θα προλαβεις να πας στο τελος της εξοριας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο 4 συνεχεια: και βγηκαν και τα δυο.Τι λοιπον δεν ειναι αγιοι;;;Λαθη ολοι κανουμε.Το προβλημα δεν ειναι λοιπον τι λαθος εκανε ο π. Παισιος η δεν γνωριζω ποιοα αλλος,αλλα κατα ποσο μπορειτε εσεις και εμεις βεβαια να κανετε υπερβαση των καταστασεων αυτων και να φανειτε αντικειμενικοι.Οταν αλληλοκατηγορουμεθα οτι δεν εχουμε εγκυρα μυστηρια και συνεπως σωστικη Χαρι απο εκει και περα "μπορουμε"να κτισουμε οτι μας κατεβει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η θέση και στάση του Γέροντος Παΐσίου έναντι του Οικουμενισμού
    http://www.impantokratoros.gr/geron-paisios-oikoumene.el.aspx ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΙΝΚ ""Όπως ακόμη γνώριζε και τις θέσεις, στάσεις και πράξεις των μεγάλων αγίων Πατέρων έναντι των αιρετικών. Πολύ ορθά έπραξαν τόσο ο Γέρων Παΐσιος όσο και άλλοι Αγιορείτες Πατέρες και διέκοψαν τη μνημόνευση του μασώνου και μεγάλου οικουμενιστού πατριάρχου Αθηναγόρα την τριετία 1970-1973."
    Απορώ πως οι αδερφοί μας που ευλαβούνται τον γέροντα δεν ακολουθούν το παραδειγμα της αποτειχισεως του(διακοπη μνημοσύνου),αλλά λένε ότι όσοι αποτειχίζονται οτι ειναι εκτός Εκκλησίας....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Πατήρ παίσιος κάποτε ειχε γραψει κατα του 666 και των ηλεκτρονικων ταυτοτητων απορω πως κάποιοι που τον ευλαβουνται λενε οτι οι ηλεκτρονικές ταυτότητες δεν ειναι τίποτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αφου κατ'αρχας δεν υπαρχουν ηλεκτ.ταυτοτ.γιατι μπερδευεσαι;Τις ακουω να ερχονται 30 χρονια τωρα.Κανε ....υπομονη και θα δουμε.Θα βγαλουμε οποιες θελεις εσυ.

      Διαγραφή
  9. Προς τον 8:00 εγω δεν λεω το ποιος ειναι εκτος η εντος εκκλησιας.Εστειλα ομως λιγο πριν μια απαντηση αλλα ειχα μια τεχνικη επιπλοκη.Αν δεν ελθη καποια στιγμη αυριο ισως την ξαναστειλω.Γιατι ομως τοσα πολλα ερωτηματικα;Αυτα ισως φανερωνουν οτι δεν πολυ εισαι αναπαυμενος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω δεν λεγω ποιος ειναι εντος η εκτος Εκκλησιας.Γνωριζω ομως οτι 1)ο π.Παισιος δεν "δικοψε καποιο μνημοσυνο"αλλα ο παπας που τον λειτουργουσε (εστω τη προτροπη του).2)Ολοι οσοι σταματησαν το μνημοσυνο(συμπεριλαμβανομενου του π.Αυγουστινου κλπ) αργοτερα επειδη τελος παντων ετσι το εκριναν το ξαναρχισαν.3)Το μνημοσυνο που εκοψαν ΟΛΟΙ αυτοι ηταν των Φαναριωτων για λογους προφανεις οι οποιοι δεν εχουν ταιρι στην Ελλαδικη Εκκλησια(εκτος απο προσπαθειες 2-3) 4)ο π. Αυγουστινος ΔΕΝ εκοψε μνημοσυνο Ελλαδιτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λεει ο Πανταζης για ανιερο αντιοικουμενιστικο αγωνα. Δεν υπάρχει ανιερος αντιοικουμενιστικος αγωνας αλλά ιερος, μονο τα μεσα μπορει να ειναι ανιερα ή ιερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος μας λέγει «Πάς ό λέγων παρά τά διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν προφητεύή, λύκος σοι φαινέσθω έν προβάτου δορά προβάτων φθοράν κατεργα­ζόμενος».....Κι επειδή μάλλον δεν έγινα κατανοητός, περιμένετε καθώς θα υπάρξουν κι άλλοι ''άγιοι'' που θα πραγματοποιήσουν και νεκραναστάσεις... Προερχόμενοι φυσικά από την ενωμένη παγκόσμια εκκλησία του βαρθολομαίου και των τέκνων αυτού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΟΣ ΤΟΝ 4:31 Εκφρασεις οπως πχ "καν αγγελος εξ ουρανου" κλπ.,ειναι καθ'υπερβολη εκφρασεις που μας φανερωνουν οτι δεν πρεπει να δεχομεθα τα "παρα τα διατεταγμενα".Δεν σημαινει οτι μπορει να ελθη ενας αγγελος καποτε και να μας λεει πλανεμενα πραγματα οπως μερικοι-μερικοι.Το ακομη χειροτερο που κανεις εσυ ειναι οτι θεωρεις οτι Το Πνευμα Το Αγιον δινει τα χαρισματα του σε αιρετικους οπως της προφητειας ιαματων κλπ.(πολυ βαρυ,ασηκωτο) συνεχ.

      Διαγραφή
    2. Συνεχεια Β (ξεχασα που εμεινα) Διοτι εχει γραφει οτι "ου θεληματι ανθρωπου (πχ .....Βαρθολομαιου)ηνεχθη ποτε προφητεια,αλλ' υπο Πνευματος Αγιου φερομενοι ελαλησαν ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ."Αφου διαιρεσεις ενεργηματων εισιν,(πχ δυναμεων κλπ) ο δε αυτος εστι Θεος ,ο ενεργων τα παντα εν πασι.Καλα λοιπον ειναι φιλε μου και τα ημερολογια και,και,και αλλα εαν ειναι πλανεμενος ο ανθρωπος .......βρασε ρυζι και δη καρολινα...

      Διαγραφή
    3. Συνοδική Εγκύκλιος 2819 της 7ης Ιουλίου 2005

      Προς το Χριστεπώνυμον Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος

      Ευλογημένο Πλήρωμα ... αγαπητά μας παιδιά,
      (...) Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου Αίματος "εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν".

      ΚΧ
      Τα ανωτέρω δια χειρός απελθόντος Χριστόδουλου και συνεργατών προκειμένου να συγκατατεθούμε στην, κατά Χριστόδουλο και συνεργάτες, θεόσδοτη δωρεά ιστών και οργάνων, δια του Ανώνυμου δε 6.59μμ. τα ακολουθούντα :
      "Αφου διαιρεσεις ενεργηματων εισιν,(πχ δυναμεων κλπ) ο δε αυτος εστι Θεος ,ο ενεργων τα παντα εν πασι".Καλα λοιπον ειναι φιλε μου και τα ημερολογια και,και,και αλλα εαν ειναι πλανεμενος ο ανθρωπος .......βρασε ρυζι και δη καρολινα.

      Δεν ξέρω, τώρα, ποιος είναι αυτός που θα πρέπει να βράσει την όρυζα. Διότι, πολύ ορθά ο Ανώνυμος 4:31μμ. παρατηρεί ότι "επειδή μάλλον δεν έγινα κατανοητός, περιμένετε καθώς θα υπάρξουν κι άλλοι "άγιοι" που θα πραγματοποιήσουν και νεκραναστάσεις".

      Τον πληροφορώ, και τους άλλους, ότι οι νεκραναστάσεις είναι παρούσες, αφού η Συνοδική Εγκύκλιος του 2005 (υπ΄ αριθμ. 28190) απερίφραστα μας μιλεί : "Η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου Αίματος".

      Ποιος λοιπόν πρέπει να βράσει την όρυζα; Οι ορώντες και διορατικοί πνευματικοί μετά των τέκνων τους, ή μήπως οι άλλοι με τα παλαιά, τα σχισματικά και τα λοιπά κι αυτά; Τι είδους όραση είχαν οι νεοτερίσαντες γέροντες και ποια η διόραση αυτών, όταν άφησαν ασχολίαστη αυτή την απίστευτη βλασφημία, όπου αναλογικά (και παπικά) η Θεία Κοινωνία ταυτίζεται με την "θεία" (μη γένοιτο) μεταμόσχευση σώματος, αλλά και με την "θεία" (θεέ μου, συγχώρα) μετάγγιση αίματος.

      Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και στο παρελθόν με τους Γνωστικούς και τον Γνωστικισμό. Εκεί όμως κυριαρχούσε η οργιαστική βακχεία, ενώ σήμερα, στον αιώνα της καθαρότητας, της αγνότητας και γενικότερα του πουριτανισμού, αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα. Παραδεκτά είναι μόνο όσα εισηγείται η Επιστήμη και οι θεράποντες αυτής μέσω του νεοσύστατου κλάδου της λεγόμενης Βιοηθικής.

      Λοιπόν, στο ερώτημα : Ποιος είναι εκείνος που πρέπει να βράσει ρύζι, και μάλιστα με τη φίρμα "Καρολίνα"; Οι ορώντες και προφητεύοντες γέροντες-σύγχρονοι πνευματικοί μετά των τέκνων τους, ή μήπως οι ασχολούμενοι με τα εορτολόγια, ημερολόγια και τα λοιπά άλλα συναφή του Παλαιού των ημερών;

      Διαγραφή
    4. Δυστυχως 6:22 δεν εχω παντα τους καταλληλους αποκωδικοποιητες ωστε να αποκρυπτογραφω δυσνοητα σχολια.Κανε υπομονη ομως με την πρωτη ευκαιρια ολο και κατι θα γινει....

      Διαγραφή
    5. Θα ήταν προτιμότερο, 11:37μμ, να μου απαντούσες ότι δεν έχεις τις κατάλληλες γνώσεις μαγειρικής. Εδώ, θα συμφωνούσα πλήρως, χωρίς να υπάρχει λόγος να επανέλθω. Εν πάση περιπτώσει, υπομονή έχω, πειραματίσου, διάβασε τσελεμεντέδες (παρένθεση, σύγχρονα αλφαβητάρια πίστις) και κάτι μπορεί να γίνει με την "αποκρυπτογράφηση" (sic).

      Διαγραφή
  13. Ὅποιος δὲν ἀναθεματίζει καταλλήλως κατὰ τὴν ἀνάγκη ὁποιονδήποτε
    αἰρετικὸ, τότε βρίσκεται εἰς τὴν μερίδα αύτῶν.

    Ἀγ.Θεόδωρος Στουδίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ὁ ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης, ἀκολουθώντας τὸ Μ. Ἀθανάσιο, ἀπαγορεύει τὴν «κοινωνία» ὄχι μόνο μὲ αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ μὲ ἐκείνους ποὺ ἐπικοινωνοῦν μὲ αἱρετικούς. Λέγει:
    «τοῦ τε Ἁγίου Ἀθανασίου προστάσσοντος μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχειν ἡμᾶς πρὸς τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ μὴν μηδὲ πρὸς τοὺς κοινωνοῦντας μετὰ τῶν ἀσεβῶν»
    (Ἐπιστολαί, 466, l.17-18).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το 311, στους φοβερούς διωγμούς των χριστιανών που οργανώθηκαν την εποχή του Μαξιμιανού εγκατέλειψε το ερημητήριό του και έδωσε τη σκληρή μάχη του πιστού κατά της ειδωλολατρίας και της απάτης. Το ίδιο έγινε σαράντα χρόνια αργότερα όταν σε ηλικία εκατό χρονών κατήλθε για μια ακόμη φορά, στην Αλεξάνδρεια, για να καταπολεμήσει την αίρεση του Αρείου. Από τον βίο του ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ...

    «Ουκ αρνησομεθα σε φιλη Ορθοδοξια, ου ψευδομεθα σε πατροπαραδοτον σεβας. Εν σοι εγεννεθημεν, εν σοι ζωμεν, εν σοι κοιμησομεθα. Ει δε και καλεσει καιρος και μυριακις υπερ σου τεθνηξομεθα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. o γέροντας Μεθόδιος όμως έχει άλλη άποψη https://www.youtube.com/watch?v=a-yINzBG_XQ&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου