Τετάρτη 1 Μαΐου 2013



Υπαρχει καποιος, 

που μπορει να διαφωνηση; 

Πλανοι, Ψευτοδιδασκαλοι 

και ψευδοπροφητες,

οι υποστηριζοντες τα αντιθετα.


=====================


ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ, 


και μονον ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ,


ο ΙΕ΄ ΙΕΡΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ,



της Πρωτοδευτερας Συνοδου.






O Αγιος  Πατηρ της Εκκλησιας, ο Μικρος το δεμας, αλλα Γιγαντιος ανθρωπος, ο Νεοχρυσοστομος της εποχης μας πατηρ Αυγουστινος Καντιωτης, εγραφε αλλα και κηρυττε παντοτε: Η λυδια λιθος για να κριθη η χριστιανικη μας ιδιοτητα είναι, το ποσο μας στοιχιζει ο Χριστιανισμος.




Σημερα, μας στοιχιζει ο Χριστιανισμος;
Σημερα, ενω κινδυνευει τον εσχατον κινδυνον, η Πιστι των Ορθοδοξων, η Πιστι των Αγιων  Πατερων, oι χριστιανοι δεν νοιαζονται, αλλα αδιαφορουν τελειως για την Πιστι, δεν εχουν ευαισθησια για τα ζητηματα της Πιστεως, αρνουνται να υπεραμυνθουν της Πιστεως, δεν θελουν να κακοπαθησουν για την Πιστι, θα λεγαμε ότι αναμφιβολα ….κοιμωνται υπνον βαρουχιον και αρκουνται μονον στην εκτελεσι των ….χριστιανικων τους καθηκοντων – αν μπορουμε να το πουμε και αυτό – και από εκει και περα, ….γαια πυρι μειχθητω, δεν τους ενδιαφερει τιποτα.





Ενω οι Αιρεσεις και οι Αιρετικοι ξαπλωσαν τα πλοκαμια τους σε ολοκληρο τον ορθοδοξο χωρο και μολυνουν και μαγαριζουν όλα τα λεγομενα ορθοδοξα πατριαρχεια, ενω οι Αιρεσιαρχαι πατριαρχαι και αρχιεπισκοποι, δεν ελεγχονται από ΚΑΝΕΝΑ, μαλιστα μνημονευονται στα διπτυχα της Εκκλησιας και ψαλλεται και αδεται το ονομα τους σε ολους τους ηχους και ευχονται ολοι σχεδον οι κληρικοι και οι λαϊκοι, το εις ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΔΕΣΠΟΤΑ των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ, και τοιουτοτροπως οι Αρχιαιρεσιαρχαι και οι Αιρετικοι και οι Λατινοφρονες και οι Οικουμενιστες Πανθρησκειαστες, αντι να αποδοκιμαζονται και να αποπεμπονται από τους ορθοδοξους ναους με όλα τα μεσα και με ολους τους τροπους, όπως γινονταν στο παρελθον, σημερα εν αντιθεσει, για όλα αυτά δεν συμβαινει τιποτα, απολυτως τιποτα, υπαρχει πληρης αδιαφορια και πληρης απνοια και πληρης αφασια.





Γραφουν και εδώ καποιοι …χριστιανουληδες, που θελουν να κοιμωνται ….σε μαλακο μαξιλαρακι και ταυτοχρονα ναναι και χριστιανοι, και πλαθουν την εξωφρενικη θεωρια, οτι μπορουμε να συμπλεουμε και να συμβιουμε με τον Αρχιαιρεσιαρχη και τον Αρχιτρομοκρατη Βαρθολομαιο, να ακουμε τους Σιγονταροοικουμενιστες επισκοπους να τον μνημονευουν, να κοινωνουν και να επικοινωνουν μαζι του, να συμπροσευχονται μαζι του, να συλλειτουργουν μαζι του, να τον καλουν - πατεις με πατω σε, ναι, όπως το λεω, πατεις με πατω σε - στις μητροπολεις τους οι ιδιοι, αλλα συνεννοημενοι και με τους πολιτικους αρχοντες και να τον υποδεχονται με κωδωνοκρουσιες και με ορχηστρες και με μουσικες μπαντες, να βαζουν τον λαο να τον ραινει με ανθη, να τον χειροκροτουν, να τον χειροφιλουν, να τον προσκυνουν και να τον τεμεναζουν.






Εφθασε στο σημειο, ο ποντιος σημερινος μητροπολιτης Δραμας Παυλος Aποστολιδης, μεγας κολακας και φερεφωνο του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου – είναι ενας από εκεινους που τολμησαν και «δικασαν» σε παρωδια δικης τον Αποτειχισμενο ιερομοναχο πατερα Ευθυμιο Τρικαμηνα και μαλιστα κατά την διαρκεια της "δικης" ηταν ενας από τους θρασυτερους και αναιδεστερους  - εφθασε λεγω ο εν λογω ρασοφορος, να γιορτασει πανηγυρικα τα 20αχρονα της «πατριαρχειας» του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου, μεσα στην ιδια την πολι της Δραμας, αυτος αντι εκεινου, οπου με την παρουσια του Αρχιαιρεσιαρχου, εξυμνηθηκε και στεφανωθηκε, ο …νεο-Ιουδας της Ορθοδοξιας.





Αυτα τα παρανοϊκα γεγονοτα, ειναι πρωτοφανη και πρωτακουστα.
Η ιστορια δεν εχει να επιδειξει τετοια αηθη και αισχιστα φαινομενα, αλλα παλαιοτερα ο λαος ηταν ευαισθητος, ευαισθητοτατος και ευαισθητοποιημενος στα ζητηματα της Πιστεως και όταν ακουγε ή εβλεπε ή αισθανονταν την παρουσια αιρετικου κληρικου, ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ τον απεφευγε ως οφιν και ως εχιδναν, εκτινασσονταν μακρυα του και αρνουνταν κάθε επικοινωνια με αυτόν και προεβαινε σε καταγγελια εναντιον του και απαιτουσε από τους αλλους κληρικους την αμεση αποδοκιμασια του και την αμεση εκδιωξι του, από τον χωρο της Εκκλησιας.





Ουδεποτε εμφανισθηκαν τετοιες καταστασεις στην ιστορια της Εκκλησιας, σαν τις σημερινες καταστασεις, δηλαδη εναν βετερανο Οικουμενιστη-Πανθρησκειαστη, εναν Αρχιτρομοκρατη και έναν Αιρετικο και έναν Διδασκαλο και κηρυκα ενος αλλου Ευαγγελιου, εναν υμνητη του Ισλαμ και του Αγιου Κορανιου, να τον υποδεχονται και να τον αποδεχονται ως ορθοδοξο και να μην τον καταγγελει ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους λεγομενους επισκοπους ή τους αλλους κληρικους της Εκκλησιας.
Τι δεον γενεσθαι, λοιπον;






Εμεις οι αγωνιωντες αγανακτισμενοι πιστοι, ποιους θα ρωτησουμε, ποιους θα συμβουλευθουμε, τι να πραξουμε;
Σε τι ενεργειες πρεπει να προβουμε;
Καμνουμε υπομνηματα, καμνουμε καταγγελιες, καμνουμε μηνυσεις, μιλουμε, γραφουμε, φωναζουμε και διαμαρτυρομαστε στους επισκοπους και αυτοι εφαρμοζοντες την τελεια περιφρονησι απεναντι μας, δεν μας δινουν καμμια σημασια, ουτε μας υπολογιζουν και ολες οι καταγγελιες μας, ριπτονται περιφρονητικα στον καλαθο των αχρηστων. Χανονται και εξαφανιζονται και ριπτονται εις το πυρ.






Είναι φοβερες και απαισιες οι εποχες μας, δεν είναι δυνατον να υφισταμεθα εμεις οι χριστιανοι από τους λεγομενους επισκοπους μας μια τετοια περιφρονησι, από εκεινους που υπαρχουν και οφειλουν να υπαρχουν, για μας τους χριστιανους, αλλοιως θα ηταν αχρειαστοι και αχρηστοι και περιττοι.






Και αληθεια, μηπως διαφαινεται στον οριζοντα καποια ελπιδα επιλυσης, του ΜΕΙΖΟΝΟΣ αυτου εκκλησιαστικου προβληματος;
Τιποτα δεν φαινεται στον οριζοντα. Όλα είναι μαυρα και αραχνα. Σκοτος και ερεβος. Πυρσος ουδαμου. Χριστος καθευδει. Και οι ποιμενες καλουν ή και αφηνουν τους ΛΥΚΟΥΣ να μπαινουν στο Μαντρι και να τα κανουν όλα, γης μαδιαμ, …μανταρα και μακελειο!!!






Καποιοι μαλιστα, προσπαθουν να μας αποδειξουν ότι ο ΙΕ΄ Κανονας της Πρωτοδευτερας συνοδου, δεν αφορα τους λαϊκους, αλλα αφορα μονον τους κληρικους.
Και αυτό πιστευουν ότι τους απαλλασει από τις ενοχες και τους αναπαυει αυτή η ιδεα και αυτή η κακοδοξη αποψι, αφου δεν αισθανονται την υποχρεωσι ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ, όπως αναφερει ρητα ο Ιερος Κανονας και ετσι να δημιουργησουν στον εαυτο τους περιπετεια, ισως και περιπετειες.





Μα, αγαπητοι μου φιλοι, κατ’ αρχας ο Ιερος αυτος Κανονας, ενώ αναφερει ρητα τους κληρικους, υποννοει οπωσδηποτε και τους λαϊκους.
Αν αναφερει μονο τους κληρικους, αυτο γινεται γιατι μονο οι κληρικοι μνημονευουν το ονομα του Επισκοπου.
Ομως, δεν στεκεται ο κληρικος χωρις τον λαϊκο πουθενα.
Ουτε καν λειτουργια δεν μπορει να τελεση ο κληρικος μονος του, αλλα πρεπει απαραιτητα να υπαρχη εστω και ενας λαϊκος.
Και τι σημαινει αυτό;
Σημαινει ότι αποτελουν μαζι ένα σωμα και ένα πνευμα.
Και αυτό σημαινει εκκλησια.
Ότι αφορα, λοιπον, τον κληρικο, πως είναι δυνατον να αφηνει αδιαφορο και τον λαϊκο;
Αν δηλαδη, αποτειχιστουν καποιοι κληρικοι στην μητροπολη Καλαβρύτων (οποτε οσοι λαϊκοι εχουν διαθεση) θα τους ακολουθησουν, τι θα απογινουν οι λαϊκοι στην Καλαματα, απο την Συρο, απο την Λαυρεωτικη, που θελουν να απομακρυνθουν από τον αιρετιζοντα Επισκοπο τους;
Επειδη δεν υπάρχει κληρικος αποτειχισμενος, ειναι καταδικασμενος ο λαϊκος να πεθανει μεσα στην αιρεση;
Είναι δυνατον να αφηνεται ο λαϊκος μεσα στην Αιρεσι και να αποσκιρτα και να αποχωρει μονος του ο κληρικος;






Ολοκληρη η Αγια Γραφη, ολοι οι Ιεροι Κανονες, όλα τα θεσφατα των Αγιων Πατερων, δεν αφορουν αμφοτερους, ιδιαιτερα τα ζητηματα των Αιρεσεων;
Δεν είναι υποχρεωτικα ΟΛΑ  ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και η Αγια Γραφη και οι Ιεροι Κανονες και τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων Πατερων;
Παψτε, λοιπον, βεβηλοι Σιγονταροοικουμενιστες, να προσκομιζετε καινα δαιμονια μεσα στην Εκκλησια.
Η Αιρεσις είναι αρρωστεια, είναι πανουκλα, είναι πανωλη, είναι ευλογιά, είναι καταρα, είναι κολασι.
Φευγει ο κληρικος από την κολασι, της Αιρεσεως, επειδη τον αναφερει ρητα ο Ιερος Κανονας και αφηνεται στην κολασι της Αιρεσεως μονος του, ο λαϊκος;
Και ο συγκεκριμμενος Ιερος Κανονας δεν αφορα και δεν επιτασσει το ιδιο να πραξη και ο λαϊκος, ο οποιος αποτελει μαζι του ένα σωμα;






Δεύτερο και πολύ βασικο.


Οι Αγιοι Πατερες εδιναν γιγαντιαιες μαχες εναντιον των Αιρεσεων και διωκονταν αγριως από τους ασεβεις ή και από τους αιρετικους αυτοκρατορες, αλλα και από τους ασεβεις πατριαρχες, αρχιεπισκοπους και επισκοπους και φυλακιζονταν και καθαιρουνταν και εξοριζονταν.
Είναι, λοιπον, και δικαιουνται να είναι, οι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ και οι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ερμηνευτες, του θεληματος της Τριαδικης Θεοτητας, αλλα και της Συνειδησεως της Εκκλησιας, απεναντι στις Αιρεσεις.
Και τα κειμενα τους και τα θεσφατα τους και τα θεοφωτιστα συγγραμματα τους, αποτελουν τον οδοδεικτη ΟΛΩΝ των κληρικων και ΟΛΩΝ των λαϊκων.
Αυτους, λοιπον, θα ρωτησουμε και αυτοι Αγιοπνευματικα θα μας απαντησουν.


Οι Αγιοι Πατερες, λοιπον, αποφαινονται ότι δεν επιτρεπεται η ανοχη στην Αιρεσι, ουτε για ΜΙΑ ΩΡΑ.
Το ακουτε καλα;
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ.
Πως, λοιπον, μιλατε για δυνητικοτητα του ΙΕ΄ Κανονα της Αγιας Πρωτοδευτερας Συνοδου;
Και όχι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ;
Δεν σκεπτεσθε καθολου;
΄Η εχετε τρικυμια φρενων;
 

Θελετε να πητε δηλαδη ότι υπαρχει δυνητικοτητα του Ιερου Κανονα (ή μαλλον της Ανιερου ερμηνειας σας), να παραμενετε στην Αιρεσι και να συμπλεετε και να κοινωνειτε, με την Αιρεσι και με τον Αιρετικο;
Οι Πατερες δηλαδη συγκρουονται με το γραμμα και με το πνευμα των Ιερων Κανονων;
Διαφωνουν, με τους Ιερους Κανονες;
Και οι συγχρονοι συμφεροντολογοι, ατομικιστες, δειλοι και υστεροβουλοι …φωστηρες και λιμφατικοι ερμηνευτες Σιγονταροοικουμενιστες, εκφραζουν ορθα τους Ιερους Κανονες;





Θελετε, λοιπον, να καταθεσω τις μαρτυριες καποιων ελαχιστων και μονον, Αγιων Πατερων, που δεν επιδεχονται παρερμηνειες ;







Λεγει ο Μεγας Αθανασιος:

Ων το φρονημα αποστρεφομεθα, ΤΟΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣΗΚΕΙ ΦΕΥΓΕΙΝ.

(P.G. 26,1188Β).

Φευγειν, αδελφοι και φιλοι, ΦΕΥΓΕΙΝ θα πη, αποσκιρταν ΑΜΕΣΑ και αποχωρειν ΑΜΕΣΑ, από αυτους.




Λεγει ο Μεγας Βασιλειος:

Ουδ’ αν προς ωραν (ΟΥΤΕ  ΚΑΝ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ) αυτων επεδεξαμεθα την συναφειαν, ει σκαζοντας (ΧΩΛΑΙΝΟΝΤΑΣ) περι την Πιστιν ευρομεν.

(P.G. 32,992-994. Πετρω επισκοπω Αλεξανδρειας.



Εσεις, αγαπητοι μου, το ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ, πως το ερμηνευετε;

Να ακουσουμε;

Μηπως το παρερμηνευετε και κυριολεκτικα το …σκοτωνετε;

Γι αυτό και θελετε να μην σας απασχολει η Αποτειχισι και παραμενετε και το δικαιολογειτε να ταυτιζεσθε με την Αιρεσι και να γινεσθε μαζι της ένα σωμα και ένα πνευμα με την Αιρεσι, σημερα μαλιστα που η μολυνσι της Αιρεσεως και των Αιρετικων, διαπλωθηκε παντου και κατατρωει τα σωθικα της Ορθοδοξιας;




Ο αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης:

Οσοι κοινωνουν μαζι με τους Αιρετικους, αυτοι ως αληθως αποσχιζονται της Εκκλησιας. (P.G. 99, 1065CD. Ιωσηφ αρχιεπισκοπω).



Ποιοι, λεγει ο κορυφαιος Αγιος, ΑΠΟΣΧΙΖΟΝΤΑΙ και ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ, της Εκκλησιας;

Οι Ορθοδοξοι χριστιανοι, ή τα φαντασματα τους;




Ο Αγιος Κυριλλος Αλεξανδρειας ΠΡΟ της Γ΄ Αγιας Οικουμενικης Συνοδου, προτρεπει το Ορθοδοξο Ποιμνιο της Κωνσταντινουπολεως :

Ασπιλους και αμωμους εαυτους τηρησατε, μητε κοινωνουντες τω μνημονευθεντι (Νεστοριω), μητε μην ως διδασκαλω προσεχοντες, ει μενει λυκος αντι ποιμενος.

(P.G. 77,1258. Προς κληρον και λαον Κωνσταντινουπολεως).






Ποσοι επισκοποι και ποσοι χριστιανοι, ΣΗΜΕΡΑ, επαψαν ή παυουν να κοινωνουν, με τον μνημονευθεντα και μνημονευομενον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, και επαψαν να τον αναγνωριζουν, ως Διδασκαλο του Ευαγγελιου, αλλα να τον καταγγελουν και ως θιασωτη του …Αγιου Κορανιου;

Ποιον;

Αυτόν, που μενει ΛΥΚΟΣ ΑΝΤΙ ΠΟΙΜΕΝΑΣ;

Ποιοι ειστε εσεις που παρακουετε, περιφρονειτε και απαξιοιτε, τους Αγιους Πατερες;






Να φερουμε και μια μαρτυρια για τις υπεροριες επικοινωνιες των Ορθοδοξων, λογω της διαπλουμενης Αιρεσεως και των Αιρετικων;

Ακουστε την.


Ο Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης, είναι σαφεστατος και οδηγητικος.

Εν καιρω Αιρεσεως ου κατά τα εν ειρηνη τυπωθεντα παντως απαραλειπτως γινεται, δια την αναγκαζουσαν χρειαν. Οπερ φαινεται πεποιηκως ό τε μακαριωτατος Αθανασιος (Αλεξανδρειας), και ο αγιωτατος Ευσεβιος (Σαμοσατων), ΥΠΕΡΟΡΙΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΙ. Και νυν δε το αυτό οραται πραττομενον εν τη

παρουση αιρεσει.

(P.G. 99, 1645D Μεθοδιω μοναζοντι).





Θελετε να σας αποκαλυψω και κατι ακομα;

Πριν από την θεσπισι του ΙΕ΄ Κανονα της Πρωτοδευτερας Συνοδου, το συγκεκριμμενο κειμενο του Ιερου Κανονα, το συνεταξε και το ανακοινωσε, ενας Αγιος Πατερας της Εκκλησιας.

Και μετα ηρθε και το οικειοποιηθηκε η Αγια Πρωτοδευτερα Συνοδος και το προσαρτησε στον Ιερο Κανονα.

Και αυτό, για να δητε την ΤΑΥΤΙΣΙ των Ιερων Κανονων, με τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων Πατερων.



Ει δε τινες αποστατειεν τινος, ου δια προφασιν εγκληματος, αλλα δι αιρεσιν υπο Συνοδου ή Αγιων Πατερων κατεγνωσμενην, τιμης και αποδοχης αξιοι, ως οι Ορθοδοξοι.

(Αγ. Σωφρονιος Ιεροσολυμων +673 Βαλσαμωνος P.G. 137, 1069Β).







Μετα από όλα τα παραπανω, τι εχουν να μας πουν οι νεοφανεις σημερινοι διαστρεβλωτες και παρερμηνευτες, των Ιερων Κανονων και των Αγιων Πατερων, ρασοφοροι και μη;

Ως σειρηνες και ως πεμπτοφαλαγγιτες, να τους βλεπετε.

Ως πονηρους και ως γοητες, κατά τον Αποστολο, να τους θεωρειτε και όχι ως ερμηνευτες του θεληματος του Θεου και των Αγιων Του, που είναι το ακριβως αντιθετο, από αυτό που αυτοι γραφουν, διατυπωνουν και δημοσιοποιουν.



 Kαι μια απαντησι, για τους 

"αγωνιστας" ΣΩΤΗΡΙΚΟΥΣ...


Επειδή βλέπω ότι εστιάζετε (Aνώνυμε 11:17) τον αντίλογό σας στο υποχρεωτικό ή μη του ΙΕ΄ Κανόνος, (μόνο και μόνο «ίνα μη αποσυνάγωγος γίνετε», σας ερωτώ (και μαζί σας και τους αδελφούς και πατέρες της Αδελφότητος "Ο Σωτήρ").



---Δεν θέλετε να αποτειχιστείτε επίσημα. 

Τότε, γιατί δεν κάνετε το αυτονόητο, αφού φαίνεται ότι τον εαυτό σας και τους του "Σωτήρος" τους θεωρείτε αγωνιστές.
 



---Ασφαλώς θεωρείτε τον Οικουμενισμό αίρεση και ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ (αλλιώς προς τι η συζήτηση). Το ίδιο τον θεωρεί αίρεση και η "Αδελφότητα του Σωτήρος".
 



---Σ' αυτή την περίπτωση, θα πρέπει (εφόσον ονομάζετε ΑΙΡΕΣΗ τον Οικουμενισμό) να μας πείτε ποιες είναι οι αιρέσεις που διδάσκει.
 



---Και επειδή οι αιρέσεις δεν φτιάχτηκαν μόνες τους, αλλά κατασκευάστηκαν (τη εμπνεύσει του διαβόλου) από ανθρώπους που τις δίδαξαν και τις διδάσκουν, από ανθρώπους που εκφοβίζουν και διώκουν όσους τις πολεμούν, είναι ΑΝΑΓΚΗ -κι εσείς κι ο "Σωτήρας" και οι Επίσκοποι- να μας ονομάσετε ποιοί είναι εκείνοι οι Επισκόποι, κυρίως, που τις διδάσκουν και τις προωθούν.
 



Λοιπόν, εσείς κι ο "Σωτήρας" θα μας πληροφορήσετε αν ο Βαρθολομαίος, κι ο Ζηζιούλας, κι ο Δημητριάδος, κι ο Μεσσηνίας (στους δύο τελευταίους υπάγονται εκκλησιαστικά δύο αρχιμανδρίτες του "Σωτήρος"), αν οι παραπάνω είναι αιρετικοί;
 



---Αν δεν τολμήσετε να πείτε έστω αυτό, τότε τι συζητάμε για υποχρεωτικό ή δυνητικό του Ι. Κανόνος; 
Διότι, για να αποτειχιστεί κάποιος, πρέπει ο Επίσκοπος από τον οποίο αποτειχίζεται, είναι αιρετικός.
 



---Λοιπόν, θα τολμήσει ο «ΣΩΤΗΡΑΣ» σας, όπως έχει κατά καιρούς ονομάσει άλλους και άλλους αιρετικούς (φυσικά χωρίς κάποια Οικ. Σύνοδος να τους καταδικάσει) να ονομάσει αιρετικό τον πατρ. Βαρθολομαίο, καθόσον επιμένει στην αίρεση της Βαπτισματικής θεολογίας, καθόσον θεωρεί Εκκλησία τον Παπισμό και τους Προτεστάντες, παρά την ρητή ομολογία στο «Πιστεύω» περί «Μίας» Εκκλησίας και ενός βαπτίσματος;
 



Κηρύσσουν, Σεβασμιώτατοι, Πατέρες και ἀδελφοί αιρετικές διδασκαλίες επί χρόνια ο Βαρθολομαίος, ο Ζηζιούλας και όλη η άλλη οικουμενιστική κομπανία;
Π.Σ.


12 σχόλια:

  1. ΟΣΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΑΙΡΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή τόσοι και τόσοι αγωνιστές που δεν θεωρούν υποχρεωτικό τον ΙΕ' της Πρωτοδευτερας Συνοδου είναι πλάνοι και ψευτοδιδάσκαλοι; Πλάκα μας κάνετε; Ο Λυκούργος Νάνης που επαινεί με μεγάλους επαίνους την Αδελφότητα του ΣΩΤΗΡΑ και που δεν πιστεύει ούτε αυτός ούτε ο ΣΩΤΗΡ υποχρεωτικό τον ΙΕ' είναι πλάνος και ψευτοδιδάσκαλος; Πλάκα μας κάνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπειδή κάποιος σχολιαστής έκανε αναφορά στο πρόσωπό μου δηλώνω ότι, επί του παρόντος, δεν προτίθεμαι να λάβω μέρος στο διεξαγόμενο διάλογο. Επίσης ο υποφαινόμενος εκπροσωπώ στα κατά καιρούς σχόλια τον εαυτό μου και κανένα άλλο φυσικό πρόσωπο ή συλλογικότητα. Εάν και όταν κρίνω σκόπιμο ότι πρέπει να παρέμβω σχετικώς, τότε και μόνο τότε θα παρέμβω. Εύχομαι σε όλους, τον αγαπητό ιστολόγο και τους φίλους αναγνώστες, Καλή Ανάσταση!
      Λυκούργος Νάνης

      Διαγραφή
  3. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ.
    ΕΓΩ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.
    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΒΑΛΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΕΝΑΣ ....ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ...ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΧΑΛΙΑ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥς ΣΩΤΗΡΙΚΟΥΣ, ΑΣΦΑΛΩς ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πότε έγινες οικουμενική σύνοδος και θα βγάλεις αγίους ανθρώπους ψευτοδιδασκάλους; Σύνελθε και ταπεινώσου!

      Διαγραφή
  4. Επειδή βλέπω ότι εστιάζετε (Aνώνυμε 11:17) τον αντίλογό σας στο υποχρεωτικό ή μη του ΙΕ΄ Κανόνος, (μόνο και μόνο «ίνα μη αποσυνάγωγος γίνετε», σας ερωτώ (και μαζί σας και τους αδελφούς και πατέρες της Αδελφότητος "Ο Σωτήρ").
    ---Δεν θέλετε να αποτειχιστείτε επίσημα. Τότε, γιατί δεν κάνετε το αυτονόητο, αφού φαίνεται ότι τον εαυτό σας και τους του "Σωτήρος" τους θεωρείτε αγωνιστές.
    ---Ασφαλώς θεωρείτε τον Οικουμενισμό αίρεση και ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ (αλλιώς προς τι η συζήτηση). Το ίδιο τον θεωρεί αίρεση και η "Αδελφότητα του Σωτήρος".
    ---Σ' αυτή την περίπτωση, θα πρέπει (εφόσον ονομάζετε ΑΙΡΕΣΗ τον Οικουμενισμό) να μας πείτε ποιες είναι οι αιρέσεις που διδάσκει.
    ---Και επειδή οι αιρέσεις δεν φτιάχτηκαν μόνες τους, αλλά κατασκευάστηκαν (τη εμπνεύσει του διαβόλου) από ανθρώπους που τις δίδαξαν και τις διδάσκουν, από ανθρώπους που εκφοβίζουν και διώκουν όσους τις πολεμούν, είναι ΑΝΑΓΚΗ
    -κι εσείς κι ο "Σωτήρας" και οι Επίσκοποι-
    να μας ονομάσετε ποιοί είναι εκείνοι οι Επισκόποι, κυρίως, που τις διδάσκουν και τις προωθούν.
    Λοιπόν, εσείς κι ο "Σωτήρας" θα μας πληροφορήσετε αν ο Βαρθολομαίος, κι ο Ζηζιούλας, κι ο Δημητριάδος, κι ο Μεσσηνίας (στους δύο τελευταίους υπάγονται εκκλησιαστικά δύο αρχιμανδρίτες του "Σωτήρος"), αν οι παραπάνω είναι αιρετικοί;
    ---Αν δεν τολμήσετε να πείτε έστω αυτό, τότε τι συζητάμε για υποχρεωτικό ή δυνητικό του Ι. Κανόνος; Διότι, για να αποτειχιστεί κάποιος, πρέπει ο Επίσκοπος από τον οποίο αποτειχίζεται, είναι αιρετικός.
    ---Λοιπόν, θα τολμήσει ο «ΣΩΤΗΡΑΣ» σας, όπως έχει κατά καιρούς ονομάσει άλλους και άλλους αιρετικούς (φυσικά χωρίς κάποια Οικ. Σύνοδος να τους καταδικάσει) να ονομάσει αιρετικό τον πατρ. Βαρθολομαίο, καθόσον επιμένει στην αίρεση της Βαπτισματικής θεολογίας, καθόσον θεωρεί Εκκλησία τον Παπισμό και τους Προτεστάντες, παρά την ρητή ομολογία στο «Πιστεύω» περί «Μίας» Εκκλησίας και ενός βαπτίσματος;
    Κηρύσσουν, Σεβασμιώτατοι, Πατέρες και ἀδελφοί αιρετικές διδασκαλίες επί χρόνια ο Βαρθολομαίος, ο Ζηζιούλας και όλη η άλλη οικουμενιστική κομπανία;
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kala tha kanis ,panagioti,na vazis stin lista sou kai ton simpoliti sou kai proin episkopo sou,vlastimo kai paneretiko kai kirios skotino amvrosio.lavrentios kai panagiotis,mou thimizoun to didimo,galis gianakis.kalon agona kai prosoxi sta lathi apo ipervoliko zilo!

      Διαγραφή
  5. ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΣΚΕΦΘΗΤΕ,ΑΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ἤ ΟΧΙ ΓΙΓΑΝΤΑΣ, ΜΕ ΜΙΑΝ ΜΟΝΟΝ ΣΚΕΨΙΝ.

    ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΤΟΤΕ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΦΕΡΑΡΑ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ....
    ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΚΑΤΕΔΙΚΑΖΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟΝ, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΟΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣΤΟΜΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΑΙ, ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΤΩΡΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ. ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ, ΔΗΛΑΔΗ,ΠΑΠΙΚΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΑΠΤΙΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑ .

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ, Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ,ΘΕΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ;
    ΑΠΕΧΟΝΤΕΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΝΙΣΤΡΑΝ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ -ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΙΣ .
    ΑΠΟΦΕΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΟΝ ΙΕ΄. ΚΑΝΟΝΑ,ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ.
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟΝ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΟΚΟΝ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ,ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΠΑΡΑΜΑΡΤΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΟΦΕΛΕΙΑΣ,.....ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ..... ΟΡΘΟΔΟΞΟΘΕΟΛΟΓΟΥΝ.
    ____ΠΟΥ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ, ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΕΩΣ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΕΡΑΙΣΕΩΣ_,ΕΝΕΚΕΝ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ-ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΟΥ ;
    ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΗΔΟΝΗ Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ,ΠΟΥ ΧΑΡΙΤΩΝΕΤΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ
    ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΙ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΗΓΑΠΗΜΕΝΟΝ ΙΗΣΟΥΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιοί είστε εσείς που νομίζετε ότι μπορείτε να υπερβαίνετε ολους τους σημερινούς αγωνιστές πατέρες που ισχυρίζονται τα αντίθετα;
    Εξυπνότεροι αυτών;
    Ενός πατρός Ζήση, ενός πατρός Μεταλληνού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περὶ «σημερινῶν ἀγωνιστῶν πατέρων ποὺ ἰσχυρίζονται τὰ ἀντίθετα» καὶ περὶ ἀνωνύμου ἐλέγχου.


      Εἴμεθα, ἀγαπητὲ ἐν Χριστῷ ἀδελφέ, μέλη τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ —ὅπου «οὐκ ἔνι...» πατρίκιος καὶ πληβεῖος περὶ τὴν πίστη— καὶ προσπαθοῦμε, παρ’ ὅλη τὴν ἁμαρτωλότητά μας καὶ παρ’ ὅλη τὴν ἀθλιότητά μας, ν’ ἀκολουθήσουμε —τουλάχιστον ὡς πρὸς τὴν Ὀρθόδοξο Πίστη μας— μὲ συνέπεια τὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο, τὴν ἱερὰ Παράδοση, τοὺς ἁγίους καὶ θεοφόρους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, τοὺς ἱεροὺς Κανόνες. Προσπαθοῦμε, κι ἐλπίζουμε μὲ τὴν Χάρη Του καὶ μὲ τὸ Ἔλεός Του καὶ μὲ τὴν Οἰκονομία Του νὰ τὰ καταφέρουμε.

      Προέχει τὸ ἱ. Εὐαγγέλιο καὶ ἡ ἱ. Παράδοση, καὶ ἐν συνεχείᾳ ὅποιος καὶ ὅ,τι συμφωνεῖ μὲ τὸ ἱ. Εὐαγγέλιο καὶ μὲ τὴν ἱ. Παράδοση. Οἱ ἅγιοι καὶ θεοφόροι Πατέρες, τῶν ὁποίων τὴν Διδασκαλία καὶ τὴν Πρακτικὴ καὶ τὶς Παρακαταθῆκες ἀκολουθοῦμε, εἶναι ἔγκυροι διότι ἀκριβῶς συμφωνοῦν μὲ τὸ ἱ. Εὐαγγέλιο καὶ μὲ τὴν ἱ. Παράδοση. Γι’ αὐτὸ ἄλλωστε ὁ Κύριος καὶ Θεός μας Ἰησοῦς Χριστὸς τοὺς κατέστησε ἁγίους, γι’ αὐτὸ κι ἐμεῖς τοὺς ἀκολουθοῦμε!... Αὐτὴ ἡ συμφωνία εἶναι τὸ κριτήριο καὶ τὸ μέτρο τῆς Ὀρθοδοξίας μας!!!

      Ἐπικρίνουμε «τοὺς σημερινοὺς ἀγωνιστὲς πατέρες ποὺ ἰσχυρίζονται τὰ ἀντίθετα», ὅπως λέγεις, τοὺς ἀσυνεπεῖς καὶ ἐπαμφοτερίζοντες «ἀντὶ-οἰκουμενιστές», ὅπως λέγω. Καὶ τοὺς ἐπικρίνουμε ὄχι διότι δὲν συμφωνοῦν μαζί μας, ἀλλὰ διότι δὲν συμφωνοῦν σήμερα μὲ τὸ ἱ. Εὐαγγέλιο καὶ μὲ τὴν ἱ. Παράδοση καὶ μὲ τοὺς ἁγίους καὶ θεοφόρους Πατέρες. Καὶ δὲν τοὺς ἐπικρίνουμε μὲ ἐμπάθεια, ἀλλὰ μὲ τὴν πικρία καὶ μὲ τὸ παράπονο καὶ μὲ τὸν πόνο τῆς πνευματικῆς ὀρφάνειας μας, ὅπου οἱ ἴδιοι μᾶς ἔχουν ἐξωρίσει!...

      Ἐμεῖς, ὡστόσο, ἀκολουθοῦντες τοὺς ἁγίους καὶ θεοφόρους Πατέρες, ἀκολουθοῦμε μὲ ἀκρίβεια ἐκεῖνα τὰ ὁποῖα οἱ «σύγχρονοι ἀγωνιστὲς πατέρες» μὲ πειστικότητα καὶ θείᾳ χάριτι οἱ ἴδιοι μᾶς ἐδίδαξαν στὸ παρελθόν!!! Ἐὰν σήμερα ὑπαναχωροῦν ἀπὸ τὴν Διδασκαλία καὶ τὴν Πρακτικὴ τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων Πατέρων, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ ἐκεῖνα τὰ ὁποῖα οἱ ἴδιοι μᾶς ἐδίδαξαν καὶ μᾶς ὑπέδειξαν ἀκολουθοῦντες αὐτοὺς —μάλιστα πλειστάκις διεκήρυξαν ὅτι προβαίνουν εἰς τὴν Ἀποτείχιση, ἀλλὰ πρὶν ἀλέκτωρ λαλήσει τρὶς εἶπαν «οὐ γνωρίζω»!!!— εἶναι ἕνα γεγονὸς γιὰ τὸ ὁποῖο πρέπει ἐκείνους νὰ ἐρωτήσεις: γιατί «ἰσχυρίζονται τὰ ἀντίθετα»; Καὶ ἀπὸ ἐκείνους πρέπει νὰ ἀπαιτήσεις ἐξηγήσεις, ποὺ νὰ συμφωνοῦν ὡστόσο μὲ τοὺς ἁγίους καὶ θεοφόρους Πατέρες, γιὰ νὰ εἶναι ἔγκυρες καὶ ἀξιόπιστες, καὶ ὄχι νὰ καινοδοξοῦν δικές τους ἐκσυγχρονιστικὲς καὶ ὀρθολογιστικὲς καὶ προσχηματικὲς θεωρίες!...

      Καὶ ἀκόμη κάτι, ἀγαπητὲ ἐν Χριστῷ ἀδελφέ μου. Εἴμεθα ἐκεῖνοι ποὺ μὲ τὴν Χάρη καὶ τὸ Ἔλεος καὶ τὴν Οἰκονομία τοῦ Κυρίου ἔχουμε τὴν παρρησία νὰ μιλᾶμε, νὰ γράφουμε καὶ νὰ ἐνεργοῦμε ἐπωνύμως, καὶ ὄχι τὴν ὑστεροβουλία νὰ κρυβόμαστε πίσω ἀπὸ τὴν ἀνωνυμία γιὰ νὰ ἐξαπολύουμε ἀφανῶς καντάρια θρασύτητας καὶ ἱταμότητας!...

      Εὐλογημένε, ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους μπορεῖς νὰ κρύβεσαι καλὰ ὡς ἀνώνυμος, ἀλλὰ πῶς νομίζεις ὅτι θὰ κρυφτεῖς καὶ ἀπὸ τὸν Χριστό; Καὶ ἂν δὲν μπορεῖς νὰ κρυφτεῖς ἀπὸ τὸν Χριστό, τί νόημα ἔχει νὰ κρυφτεῖς ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους; Εἶναι ὁ ἄνθρωπος ὑπέρτερος τοῦ Χριστοῦ; Θοῦ Κύριε φυλακὴν τὸ στόματί μου!...

      Ἂν θέλει τόλμη καὶ ἀρετὴ ἡ ἐλευθερία γιὰ νὰ μπορεῖ νὰ ἐφαρμοστεῖ, πολλαπλασίως τόλμη καὶ ἀρετὴ προϋποθέτει ἡ πίστη γιὰ νὰ ὑπάρξει.

      Καλὴ Μετάνοια καὶ καλὸν Παράδεισο. Καλὸ Πάσχα καὶ καλὴν Ἀνάσταση.

      Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

      Διαγραφή
  7. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ3 Μαΐου 2013 στις 9:09 π.μ.

    Αδελφοί τα πράγματα δεν είναι τόσο πολύπλοκα, όπως θέλουν κάποιοι να τα παρουσιάσουν ακολουθώντας την μέθοδο του " ναι μεν αλλά " ή επί το γεωμετρικώτερον " εντός εκτός και επί τα αυτά ". Ο Οικουμενισμός είναι πλέον μία φανερή και ξεκάθαρη Αίρεση. Οι υποστηρικτές αυτής της Αίρεσης, από την πλευρά των Ορθοδόξων, οι πρωταίτιοι και πρωτεργάτες της αποστασίας επίσης απόλυτα γνωστοί. Το σταδιακά ελελισσόμενο σχέδιό τους για την επισημοποίηση των ψευδενώσεων, κυρίως, με τους Παπικούς και τους Μονοφυσίτες, επίσης είναι ξεκάθαρο, βοούν τα ίδια τα γεγονότα, έργα και λόγοι. Κάποτε κάποιοι έλεγαν, ότι τάχα, όλα αυτά είναι διπλωματία εκ μέρους των Ορθοδόξων και δεν χρειάζεται να ανησυχούμε, τελικά μάλλον τους κοροϊιδευαν οι " δήθεν διπλωμάτες " Οικουμενιστές. Και τώρα λέμε αν είναι ή όχι υποχρεωτικός ο 15ος Κανόνας και ιδιαίτερα για κληρικούς,μοναχούς και λαϊκούς, γνώστες των γεγονότων, με Θεολογική Παιδεία, με μακρόχρονη πνευματική ζωή, με πολύχρονη υπηρεσία στον Χριστό μας και Την Εκκλησίας Του; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι απλούστατη, όποιος αγαπά τον Κύριό μας και την Εκκλησία Του, γι αυτόν ο Κανόνας είναι υποχρεωτικός και πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι σε ανάλογες περιπτώσεις. Η άλλη οδός, χρονικά παρατεινόμενη, είναι η σταδιακή προσχώρηση στην μερίδα των πρωτεργατών της Αποστασίας ,γνωστή και αυτή η μερίδα, γνωστή από την εποχή των Αγίων Αποστόλων, είναι η μερίδα του Ιούδα, από την οποία ο Κύριος να φυλάξει όλους μας και τους Αποτειχισμένους και τους διστακτικούς. Καλή Ανάσταση σε όλους αδελφοί και καλή επιστροφή στην Αγία Ορθοδοξία μας σε όσους την απώλεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαιρομεθα ιδιαιτερα για την παρουσια του αδελφου μας κ. Λαυρεντιου Ντετζιορτζιο.
    Χαιρομεθα και για την Πατερικοτατη συμμαρτυρια του στο Μειζον αυτο ζητημα των ημερων μας.
    Αδελφε Λαυρεντιε το ιστολογιο ειναι στην διαθεσι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου