Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ 
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ 
ΠΕΙΡΑΙΩΣ Κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ






του Αποτειχισθεντος Θεολογου 

κ. Νικολαου Πανταζη



Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη Πειραιώς π. Σεραφείμ.



Επιτρεψέ μου να σου μιλήσω στον Ευαγγελικό Ενικό, ο οποίος δύναται να εμπεριέχει άριστα το σεβασμό, την ευγένεια, την καλοσύνη. 
Σου γράφω με αγάπη Χριστού. 
Εκφράζομαι ελεύθερα, κι αυθόρμητα, φυσιολογικά και άμεσα, όπως ο υιός προς τον πατέρα, που δεν δεσμεύεται από μοντερνισμούς και "ευρωπαϊκούρες" για να προσεγγίσει τον πατέρα του.



Θα σε παρακαλέσω ταπεινά, εάν τελικά καταδεχτείς ν' ασχοληθείς με μένα το μυρμύγκι, και πέσεις τόσο χαμηλά από το Δεσποτικό σου ύψος, να απαντήσεις σε ένα νέο της Ομογενείας που σε αισθάνεται πνευματικό πατέρα, να μου μιλήσεις και συ στον Ενικό χωρίς καθαρεύουσες, χωρίς τα «σεις», τα «σας» και τα «κ.», χωρίς δέσμευση κανόνων της διαλογικής.





Εργάστηκα και εγώ κάποτε στο Ραδιοφωνικό Σταθμό Πειραιώς και δεν ξεχνώ την αγάπη που μου είχε δείξει ο Σεβ. Καλλίνικος και οι συνεργάτες του. 
Τους μνημονεύω. 
Μας συνδέει λοιπόν αυτή η μικρή μου προυπηρεσία. 
Μας συνδέει επίσης το ότι υπηρέτησες και εσύ εδώ στην Αυστραλία. 
Μας συνδέει ο κοινός αγώνας εναντίον των αιρέσεων και ιδίως εναντίον του Οικουμενισμού. 
Μας συνδέει η κοινή αγάπη προς τον Μέγα Θεολόγο του αιώνος μας, τον Ομολογητή του Χριστού, τον θείο διδάσκαλο και «υποφήτη των Θείων μυστηρίων» κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο, τον οποίο κάποτε τόσο πολύ επαίνεσες και εξύψωσες καθ’ υπερβάλοντα ζήλο και υπερβολική αγάπη. 
Αλλά πάνω από όλα, μας συνδέει ο Θεάνθρωπος Χριστός, η αγάπη της Αληθείας, η αγάπη της Φιλτάτης μας Ορθοδοξίας.





Πιστεύω πως διακατέχεσαι και εσύ από ταπεινό φρόνημα, όπως ο όντως Άγιος Γέροντάς μου Επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος, που δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα σαν Μητροπολίτης να τον αποκαλούμε απλά και ταπεινά «π. Αυγουστίνο» και να του μιλούμε στον Ενικό. 
Ο οποίος όμως πολεμούσε τον Οικουμενισμό, ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΣ τους Οικουμενιστές και διέκοψε το μνημόσυνο του Πατριάρχη.






Διάβασα την πρόσφατη επιστολή σου που έστειλες στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και την Ιερά Σύνοδο περί Συγκλήσεως Συνόδου προς επίσημη καταδίκη του Οικουμενισμού. 
Όσο διάβαζα, συμφωνούσα, και το Θεό δοξολογούσα. 
Όσο διάβαζα χαιρόμουν αλλά παράλληλα λυπόμουν που δεν έβλεπα πουθενά να κατονομάζεις τους Οικουμενιστές. 
«Οίδα σου τα έργα» και τους αγώνες που κάνεις εναντίον του Εβραιο-Μασωνισμού, του Διεθνούς Σιωνισμού, του Οικουμενισμού, των ομοφυλοφίλων, των αθέων πολιτικών κλπ. 
Όλα καλά.





Γιατί, πατέρα μου, φοβάσαι όμως να κατονομάσεις τους Οικουμενιστές; 
Γιατί δειλειάζεις; 
Εγώ λαϊκός είμαι, οικογενειάρχης είμαι με τρία τέκνα κάτω των τριών ετών, αμαρτωλός είμαι βουτηγμένος στα πάθη και τα λάθη, χωρίς εξουσία και θρόνο, και όμως βρήκα το σθένος και την παρρησία εν Χριστώ να γράψω ως Θεολόγος ταπεινά μία Ανοικτή Επιστολή στον Οικουμενικό μας Πατριάρχη http://arxontariki.forumup.gr/about1758-arxontariki.html, δεικνύοντας και αποδεικνύοντας πως τα έργα του δεν συμβαδίζουν καθόλου και δεν είναι σε διαχρονική συμφωνία με αυτά των προκατόχων του Αγίων Πατέρων. 





Σου την είχα κοινοποιήσει και θυμάμαι σου άρεσε. 
Μου είχες στείλει τις ευχές σου και ως «αντί-δωρο» το έργο σου εναντίον του Παπισμού. 
Τώρα διώκομαι ένεκεν του ονόματος Αυτού. 
Απαγορεύτηκα από το κήρυγμα του Θείου Λόγου χωρίς καμία υπόδειξη κάποιου σφάλματος, χωρίς κλήση σε απολογία. 
Την Κυριακή της Ορθοδοξίας, 2013, προχώρησα στην ευλογημένη από το Θεό βασει της Πρωτο-Δευτέρας Συνόδου και τετιμημένη από τους Αποστολικούς Πατέρες Αποτείχιση, από τους ψευδοποιμένες Αρχι-Οικουμενιστές, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον Αυστραλίας Στυαλιανό. 
Προσχώρησα στην Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς, οι οποίοι είναι ανεγνωρισμένοι από το Πατριαρχείο της Μόσχας, έχουν κανονική Αποστολική Διαδοχή και έγκυρα Μυστήρια. 
Συνεχίζω όμως να κοινωνώ συχνά τα παιδιά μου στην ενορία μας της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, για πρακτικούς λόγους οικονομίας. 
Συνεχίζω να αναγνωρίζω την εγκυρότητα των Μυστηρίων και την ιεροσύνη τους. 
Απαρνούμαι, απορρίπτω και καταδικάζω επωνύμως την γνωστή και κατεγνωσμένη Παναίρεση του Οικουμενισμού και των δημοσίως δεδηλωμένων, «γυμνή τη κεφαλή» Οικουμενιστών.






Και ενώ διάβαζα την Επιστολή σου, ξαφνικά μένω εμβρόνητος, σοκαρισμένος, λοιδορούμενος, προσβεβλημένος και αδικημένος από σένα, τον «αγωνιστή» και «αντι-οικουμενιστή» Πειραιώς Σεραφείμ. 
Δεν πίστευα στα μάτια μου. 
Ήμουν μέσα στο όχημα διανομών της εργασίας μου στην άκρη του δρόμου παρκαρισμένος, και έκλαιγα σα μικρό παιδί. 
Ίσως κάποιοι περαστικοί να αναρωτήθηκαν τί δυστύχημα να μου συνέβαινε. 
Ντρεπόμουν για σένα. 
Λυπόμουν τη κατάντια σου και αναρωτιομουν πως γίνεται εσύ να με βλασφημείς ως αιρετικό και να με διαολοστέλνεις στην κόλαση!  
Διάβαζα και έφριττα! 
Αηδίαζα και αγανακτούσα! 
Παρακαλούσα και εκλιπαρούσα... 
Απορούσα πως γίνεται να πέφτεις τόσο χαμηλά...





«Ο Οικουμενισμός αμφισβητεί έμπρακτα την Ορθόδοξο πατερική μας παράδοσι και Πίστι, σπέρνει τήν αμφιβολία καί τήν σύγχυση στίς καρδιές του ποιμνίου καί κλονίζει πολλούς φιλοθέους αδελφούς, οδηγώντας σέ διαιρέσεις καί σχίσματα (π.χ. παλαιοημερολογιτισμός, Αποτείχιση) καί παρασύρει ένα μέρος του ποιμνίου στήν πλάνη καί δι’ αυτής στόν πνευματικό όλεθρο».





ΣΤΟΠ! 
Τέρμα ως εδώ. 
Ιδού η πλάνη η δική σου, ιδού η ενοχή σου! 
Σε ρωτώ ευθέως εν Κυρίω, εν ονόματι του Χριστού που λατρεύεις και υπηρετείς και όχι άλλο αφέντη:




-         Από ΠΟΙΑ συγκεκριμένη «αμφιβολία» φρενών και «σύγχυση καρδίας» διακατέχομαι;


-         ΠΟΙΟ είδος «κλονισμού» υφίσταμαι, ως «φιλόθεος αδελφός» και αποδιοπομπαιος υιός σου;


-         ΠΟΙΑ «διαίρεση» και ΠΟΙΟ «Σχίσμα» (ΑΠΑΓΕ της βλασφημίας) επιτελώ;


-         ΓΙΑΤΙ με «τσουβαλιάζεις» και με συγκρίνεις ανεπίτρεπτα, ανώριμα, ξεδιάντροπα και ασύστολα με τους φανατικούς, ζηλωτικούς, πολυ-σχισματικούς παλαιοημερολογίτες;


-         Με ΠΟΙΟ δικαίωμα με συμψηφίζεις στην ίδια παρένθεση μαζί τους, ενώ τους έχω δημοσίως καταδικάσει και απαρνούμαι τις πολυκέφαλες, άκυρες χειροτονίες τους από τις αλληλο-εχθρευόμενες πολυ-παρατάξεις τους;


-         Σε ΠΟΙΑ ακριβώς «πλάνη» έχω «παρασυρθεί» ως «μέρος του ποιμνίου» που έχει Αποτειχιστεί εν Αγίω Πνεύματι;


-         Σε ΠΟΙΟΝ ακριβώς «πνευματικό όλεθρο» οδηγούμαι και για ΠΟΙΟ Εκκλησιαστικό έγκλημα κατηγορούμαι;





Διαβάζω, Άγιοι του Θεού Πατέρες και Διδάσκαλοι της Οικουμένης να επαινούν, να αποδίδουν τιμή και δόξα στους Αποτειχισμένους και διαβάζω εσένα να μας βλασφημείς ως σχισματικούς, αιρετικούς και άρα κολασμένους.






ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ! 
Δεν είμαι σχισματικός. 
ΔΕΝ ΕΣΧΙΣΑ τον άραφο Χιτώνα του Χριστού, παρά οι κηρύττοντες τον Οικουμενισμό και ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ μετ’ αυτών! 
ΔΕΝ σου επιτρέπω, χάριν φτηνού εντυπωσιασμού, να μου επικολλήσεις την αισχρή ετικέτα του «πλανεμένου» και «σχισματικού» ίνα αρέσεις πλήρως τω «στρατολογήσαντί σε» Αρχι-Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίω, τον οποίο τώρα, όλως περιέργως, υπόπτως και παραλόγως εκθιάζεις, λιβανίζεις και επαινείς.






ΔΕΝ θα σε πω πατέρα πια. 
Κάνω τον σταυρό μου και διαγράφω κάθε πνευματική πατρότητα, αρνούμενος οποιαδήποτε υιική σχέση. 
ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ και από σένα και σε παραδίδω στην κρίση του Θεού και του Λαού του Θεού να σε ελεήσει... 
Δεν επιζητώ καμία συγγνώμη σου. 
ΑΠΑΙΤΩ ΟΜΩΣ να ανακαλέσεις ΔΗΜΟΣΙΩΣ την αισχρή σου καταδίκη και αλόγιστη βλασφημία εναντίον της Αποτειχίσεως.






Δεν ελπίζω τίποτα άλλο πια από σένα. 
Όλα στο βρόντο. 
Όλα προς το θεαθήναι. 
Αποφεύγεις να τους κατονομάσεις και φοβήσαι να Αποτειχιστείς ΙΝΑ ΜΗ ΑΠΟΣΥΝΑΓΩΓΟΣ ΓΕΝΗ και εκπέσεις του προσφιλούς σου θρόνου. 



ΟΥΑΙ ΤΟΙΣ ΔΕΙΛΟΙΣ. 
Και επειδή οι δειλοί ανήκουν στην μερίδα των κολασμένων, ικετεύω μετά δακρύων τον Τριαδικό μας Θεό να κολάσει εμένα και να μην επιτρέψει να κολαστείς εσύ ένεκα δειλίας. 
Εκλιπαρώ την Παναγία Τριάδα να αφαιρέσει χρόνια από μένα και να δίδει σε ΣΕΝΑ προς ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚ ΤΗΣ ΚΑΤΕΓΝΩΜΕΣΝΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.





Μετά βαθυτάτης λύπης και πικρίας



Νικόλαος Πανταζής,

Αποτειχισμένος Θεολόγος

Μελβούρνη, Αυστραλία

Κινητό: 00613411122317

23 σχόλια:

  1. Ελεος πια! Βρεθηκε ενας επισκοπος να στελνει ανοιχτη επιστολη στην Σ υνοδο, εκθετει τον εαυτο του στον πατριαρχη ανοικτα πια και εσυ τον κατακρεουργεις... Λες οτι εσυ θυσιασες πολα και εισαι οικογενειαρχης. Αυτος εχει εκθεσει ολοκληρη μητροπολη, μπορει μια μερα να τον εκθρονισκυν για τα πιστευω του και εχεις θυσιασει μονπν εσυ;;;;;; Υπαρχπυν κληρικπι εκει στην Αυστραλια που εχουν φαει αργιες πανω σε αργιες για τον αντι οικουμενιδμο τπυς και αυτοι ειναι δειλοι και εσυ και ο τσολογιανης ειστε οι μεγαλοι ομολογητες;;;;; Η υποκρισια σας εχει καταντησει μεγα σκανδαλο. Κ.πανταζη η αποτειχιση σας στην μελβουρνη εχει περασει απαρατηρητη διοτι παντοτε εισασταν ιδιορυθμος...και οικουμενισμος να μην υπηρχε στο μεσον, παντοτε θα ησουν εναντιον της τοπικης εκκλησιας εκει... Οι μελβουρνιωτες σας γνωριζουν αρκετα καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ καὶ ΙΕΡΕΙΣ,
      ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ :
      ΔΙ'ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ.
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣέΚΤΟΥΣ.
      ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΙΕΡΕΥΣ:
      KAI ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΓΙΑΝ ΠΙΣΤΗΝ
      †π.Ἀ. † ΙΗCΟΥC ΧΡΙCΤΟC ΝΙΚΑ †Π.

      Διαγραφή
  2. kyRIE PANTAZI LYPOYME POY PISTEPSES TON PEIRAIOS PERI TOY SVTIROPOYLOY OTAN HTAN STHN IERA SYNODO KAI OTAN PIGE STHN AYSTRALIA DEN EGNORIZE TA PERI SOTIROPOYLOY TI KRIMA..... OTAN EXASFALISE TON PEIRAIA TOTE ARXISE NA GINETAI OMOLOGITIS IDIORITHMOS........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΓΕ,ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕ ΝΙΚΟΛΑΕ,ΕΚ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΕΥΓΕ !

    ΟΥΤΩΣ ΑΠΟΦΑΙΝΟΝΤΕ ΟΙ ΔΙΑΠΡΥΣΙΩΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ,
    ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΔΕΙΛΙΑΣ ΠΑΡΡΗΣΙΑΖΟΝΤΕ, ΟΙ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΕΙΑΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ.

    XPICTOC ANECTH,ΠΑΙΔΙ MOY, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΝ.
    ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΙΕΡΕΥΣ:

    †π.Ἀ. † ΙΗCΟΥC ΧΡΙCΤΟC ΝΙΚΑ †Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΠΑΛΙ:

    Ο Μητρ. Πειραιῶς παραπέμπει στην Ομολογία Πίστεως κατά τοῦ Οικουμενισμοῦ και η λέξη «πλάνη» αναφέρεται στον Οικουμενισμό. Ξαναδιαβάσετε την Ομολογία Πίστεως για να διαπιστώσετε πόσες φορές μιλάει για «αίρεση» και «πλάνη» με αναφορά στον Οικουμενισμό.

    Στο κείμενο του Μητρ. Πειραιῶς:

    Ὁ Οἰκουμενισμός ἀμφισβητεῖ ἔμπρακτα τήν ὀρθοδοξοπατερική μας παράδοσι καί Πίστι, σπέρνει τήν ἀμφιβολία καί τήν σύγχυση στίς καρδιές τοῦ ποιμνίου καί κλονίζει πολλούς φιλοθέους ἀδελφούς, ὁδηγώντας σέ διαιρέσεις καί σχίσματα (π.χ. παλαιοημερολογιτισμός, ἀποτείχιση) καί παρασύρει ἕνα μέρος τοῦ ποιμνίου στήν πλάνη καί δι’ αὐτῆς στόν πνευματικό ὄλεθρο[10].

    [10] ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ, Ὁμολογία Πίστεως κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, Ἰούλιος 2009, σσ. 25-26.

    Στην Ομολογία Πίστεως κατά τοῦ Οικουμενισμοῦ:

    9. Υπάρχουν βέβαια και συλλογικές ευθύνες, και κυρίως των οικουμενιστικών φρονημάτων Ιεραρχών και Θεολόγων μας, απέναντι στο ορθόδοξο πλήρωμα και το ποίμνιο τους. Πρός αυτούς δηλώνουμε με φόβο Θεού και αγάπη, ότι η στάση τους αυτή και τα ανοίγματα τους στις οικουμενιστικές δραστηριότητες είναι από πάσης πλευράς καταδικαστέα: Διότι

    • α) αμφισβητούν έμπρακτα την ορθοδοξοπατερική μας παράδοση καί Πίστη•

    • β) σπέρνουν την αμφιβολία στις καρδιές του ποιμνίου και κλονίζουν πολλούς, οδηγώντας σε διαίρεση καί σχίσμα και

    • γ) παρασύρουν ένα μέρος του ποιμνίου στην πλάνη και με αυτήν στον πνευματικό όλεθρο.

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΩΣΗ ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ; Εδώ πρέκειται για μια φράση στην Ομολογία Πίστεως την οποία υπέγραψες και εσυ ο ίδιος και τα ίδια τα μέλη της «ΦΕΚΦ»! Τι έχετε πάθει λοιπόν; Τυφλωθήκατε από τον ζήλο σας; Σχιζοφρένεια; Αποσιωπάτε σκοπίμως την παραπομπή για να γράφετε και να γράφετε; Τι απ’ όλα ισχύει;

    ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ. Υπάρχουν πολλοί πού έχουν κανονική χειροτονία, πήραν και αυτοί την χειροτονία τους από τους Ρώσους της Διασποράς.

    ΕΠΙΣΗΣ, θέλει πολύ ταπείνωση για να καταλάβεις ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΑΘΗ, μόνος σου.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και μη ξεχνάς πως πονάμε και αγαπάμε ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. AΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ,
      Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΜΙΛΕΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
      ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΤΟΥ .
      ΔΙΟΤΙ ΑΙΡΕΣΙΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΤΕ Ε Ε Ε Ε .
      ______ΕΚ ΠΑΛΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΜΟΝΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.
      ΑΣΕ ΤΗΝ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ.
      Η ΑΙΡΕΣΙΣ ΓΕΝΑΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ.
      Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΙ, ΣΥΝΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ,ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ,
      ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ,ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
      ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΗ ΝΑ ΜΙΜΗΘΗ ΤΟΝ ΑΓ.ΜΑΡΚΟ,ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟΝ.
      ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΚΑΛΕΙ, ΣΥΝΟΔΟΝ,ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΗ, Σ Υ Ν Ο Δ Ι Κ Ω Σ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΜΕΝΟΝΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΤΑΓΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΝ ΤΗΣ ΕΞΑΠΛΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
      ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΟΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΝ,ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ1054 ΕΤΟΣ.
      ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΝ,ΚΑΙ ΜΗ ΟΝΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΝ, ΟΤΙ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΟΙΗΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝ.
      ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΟΤΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΒΕΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΜΕΝΟΣ,ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ,
      ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙ,ΗΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ,ΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΑΤΟΠΑ ΤΟΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙΣ ΚΑΙ ΔΗ ΤΟΙΣ ΑΡΧΙΕΡΕΥΣΙ,
      ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ.
      Ο ΔΕΙΛΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ, ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ,ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑΝ ΝΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΗ ΤΟΥΣ,ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ,ΙΩΑΝΝΗΝ ΖΗΖΙΟΥΛΑΝ,ΙΓΝΑΤΙΟΝ ΒΟΛΟΥ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ,ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ
      ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΝ.

      ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΕ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΥΠΕΡΥΦΑΝΑ,ΥΠΕΡΦΥΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΑ ΕΙΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΓΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
      ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΩΝ.

      ΑΝ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΓΝΩΜΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ,
      ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΑΠΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΑΥΤΑΣ ΟΙ ΠΡΟΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΩΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΙ ΠΛΕΟΝ,ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΥΠΗΡΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ.
      ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ,
      ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΑΙΖΟΝΤΕΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΩΝΥΜΕ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΗΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ;;;;

      ΜΗΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΧΝΑΣ ΕΜΠΑΙΚΤΑΣ.ΜΗΠΩΣ ΩΣ ΠΛΑΝΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟΠΛΑΝΑ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΚΑΙ ΟΥΚ ΑΦΙΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣΕΛΘΕΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ,ΟΥΔΕ ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ,ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ ,ΟΠΩΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ,ΕΙΣ ΤΟ bideo ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΤΟΥ.
      ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΕΩΣ,ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ,ΚΑΙ ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΝ ΔΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.
      ΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΡΙΖΡΕΝΗΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ.

      ΜΕΤ'ΕΥΧΩΝ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΩΝ.ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΟΥΝΤΑΣ,ΚΑΙ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΑΣ ΛΑΙΚΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.
      ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 1965,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
      ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ
      †π.Ἀ. † ΙΗCΟΥC ΧΡΙCΤΟC ΝΙΚΑ †Π.

      Διαγραφή
  5. Αγγελος Πεφάνης10 Μαΐου 2013 στις 2:29 μ.μ.

    angelopef@hotmail.com
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
    ΑΔΕΛΦΕ ΝΙΚΟΛΑΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγγελος Πεφάνης10 Μαΐου 2013 στις 2:31 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. faskis kai antifaskis mauta pou les kai sena simio vlastimas to onoma tou Xristou san Anthropo.prosoxi sauta pou leme,peri oue tis dilis enoo,gioti kai o XRISTOS san anthropos ediliase,idrose klp!oue tis dilis,alo ti tha akousoume!!!mia paristanis ton apostolo PAYLO{pou elege na sosi o THeos tous Evreous kai na kolasti o idios o apostolos}kai aptin ali ton thavis ton pireos!mas egines kai ikonomologos, gia ta peri ikonomias ton mistirion!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητε μου ανωνυμε 12.46 οι υπευθυνοι της εδω ιστοσελιδας ειναι τελιοι σε ολα... Μην ψαχνεις για εκρηξη ειλικρινειας απο αυτους. Οταν επερνε ο Ντε Τζιορτζιο βραβεια απο τον Πειραιως, ηταν ομολογητης ο Σεραφειμ... Σε αυτο φταει ο πειραιως, δεν ειχε καταλαβει τι σοι ανθρωποι ηταν ο περιγυρος του ντε τζιορτζιο;;; οσο για τον κ.πανταζη, παει στους Ρωσσους της Διασπορας. Για να ρωτησει τον μητροπολιτη τους τον Ιλαριωνα, τι πιστευει για την αποτειχηση πιστων;;;; μερικες ενοριες του δεν δεχτηκαν την ενωση με την μοσχα και ετσι εχει πειρα απο τετοια ατομα σαν τον πανταζη.... Θελει να κηρυτει σε ναους της μελβουρνης. Μα τι ειναι ο αμβωνας, πεζοδρομιο;; να μιλαει οποιος θελει;;; Να λεει τις αρλουμπες του;;; επαναλαμβανω, εμεις στην αυστραλια γνωριζουμε απο πρωτο χερι τι εστι πανταζης.... Να μας αφησετε ησυχους.... Κ.τσολογιαννη μην δημοσιευεις αρθρα του, εκθετεις τον εαυτο σου και την ιστοσελιδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ


    Αγαπητέ αδελφέ

    Γράφεις: "Προσχώρησα στην Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς, οι οποίοι είναι αναγνωρισμένοι από το Πατριαρχείο της Μόσχας, έχουν κανονική Αποστολική Διαδοχή και έγκυρα Μυστήρια".

    Δηλαδή, προσχώρησες στον Ν. Υόρκης και Ανατολικής Αμερικής Ιλαρίωνα, της Μητρόπολης των Ρώσων της Διασποράς, που υπάγονται στο Πατριαρχείο Μόσχας;

    Γνωρίζεις ή όχι, ότι το Πατριαρχείο Μόσχας μνημονεύει στα Δίπτυχα τον Οικουμενικό Πατριάρχη;

    Αν είναι έτσι, τότε έκανες μια τρύπα στο νερό!

    Σαν θεολόγος, δεν γνωρίζεις ότι το Πατριαρχείο Μόσχας με τον Πατριάρχη Κύριλλο και τον επι των εξωτερικών Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα είναι ποιό Οικουμενιστικό από τους Φαναριώτες και προκειμένου να καπελώσει το Φανάρι, σαν Γ΄ Ρώμη, θα πάει ακόμη και με τον Αντίχριστο Πάπα; Τουλάχιστον δεν το οσμίζεσαι αυτό;

    Αν είναι έτσι, λυπούμαστε, αλλά επέλεξες χειρότερη λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρε χαμπαρι γιατι ολα αυτα που εγραψες πανε στραφη, μονο η Συνοδος των κατακομβων της ρωσιας ειναι η Μια Αγια καθολικη & Αποστολικη Εκλησσια δηλ, η ιδια Εκλησσσια των παλαιοημερολογιτων αυτους που τους αφορισες, λοιπον μηδεν εις το πηλικον εκαμες, αδελφε.
    Ανηκης δυστυχως στην Νεορθοδοξη Εκλησσια του πειραιως.!!!!
    Φευγε μακρυα απο αυτην οπως οταν βλεπεις τους οφεις.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ αδελφέ 3:11, είναι όπως το λές. Λείπει η ειλικρίνεια από πολλούς καί μόνο γι΄αυτό είναι αναξιόπιστοι. Ο Οικουμενισμός δέν θά φύγει ποτέ μέ τέτοιους "αγωνιστάς". Τό μόνο πού θα πετύχουν είναι να γελάει ο διάβολος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο προβληματισμός του Ι.Καρδάση ορθός.

    Το που κατευθύνεται από τον άγιο Πειραιώς το "πνευματικός όλεθρος" δηλ. αν το λέει για τους παλαιοημερολογίτας και τους αποτειχισθέντας ή για τους ψευδοοικουμενιστάς (ο γνήσιος οικουμενισμός όλων με ορθό δόγμα είναι Ευλογία) είναι το κρίσιμο και μια απλή ερώτησι στον άγιο Πειραιώς θα έλυε την απορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητοί, το ότι ο Πειραιώς θεωρεί την αποτείχιση ως "ζηλωτική" ενέργεια, ότι διδάσκει (δια του αντι-"αιρετικού" Γραφείου του) πως η αποτείχιση ΔΕΝ είναι ορθόδοξη ενέργεια γιατί... «καταργεί την Σύνοδο», ότι είναι νόμιμη ΜΟΝΟ αν η αίρεση του Οικουμενισμού καταδικασθεί από Σύνοδο, και άρα δημιουργεί «διαίρεση» και «Σχίσματα» είναι ολοφάνερο σε γραπτά του κείμενα. Τα παρακολούθησα στο βιβλίο που εξέδωσε η Ι. Μ. Πειραιώς και μοιράστηκε στην «Σύναξη κληρικών» στη Γατζέα Βόλου, τα παρακολούθησα στην απάντηση του π. Ευθύμιου Τρικαμηνά που δημοσίευσε ο Οδυσσέας σε συνέχειες (και ο Φλαμιάτος ανακοίνωσε ότι τυπώνονται ενιαία) τα παρακολούθησα στην απάντηση του ίδιου του Πειραιώς προς τον π. Ευθύμιο που πάλι δημοσίευσε ο Οδυσσέας. Το ερώτημα: «Που κατευθύνεται από τον άγιο Πειραιώς το "πνευματικός όλεθρος"» είναι φανερό ότι απευθύνεται στον Οικουμενισμό, αλλά ταυτόχρονα είναι αναμφισβήτητο (και η ουσία του πράγματος) ότι ο Πειραιώς καταργεί την αποτείχιση προς χαράν των Οικουμενιστών και των κρυπτο-οικουμενιστών, για τους οποίους ισχύει το του Χριστού: «ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω». Αν αδελφοί, δεν πειστήκατε από την συντριπτική απάντηση του Τρικαμηνά προς τον Πειραιώς και τους αντι-“αιρετικό” του Γραφείο, δεν θα πεισθείτε ποτέ. Εκτός αν δεν «μελετήσατε» την απάντηση.
    Βενιαμίν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βενιαμίν ασφαλώς δεν είχαμε "μελετήσει" ή ίσως δεν ενθυμούμαστε την απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ Βενιαμίν, δεν νομίζω ο Μητρ. Πειραιώς να θεωρεί ζηλωτική ενέργεια την "Αποτείχιση" – δηλαδή το δικαίωμα πού δίνει ο ΙΕ’ Κανών της ΑΒ’ Συνόδου ΣΤΟΝ ΚΛΗΡΙΚΟ να διακόψει το μνημοσύνου του αιρετίζοντος Επισκόπου ή Πατριάρχου - , αλλά την ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, όπως έκαναν οι λαïκοί πού χρησιμοποιούν παραπλανητικώς τη λέξη «Αποτείχιση». Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ Αποτείχισης καί Απόσχισης όπως εξηγεί ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:

    «Όπως είδαμε μέσα από τό ίδιο τό Ιερόν Πηδάλιον , ο ιε΄ κανών τής Α΄ καί Β΄ συνόδου , ουδαμώς επιτρέπει αποτείχιση από ολόκληρη τήν Εκκλησία ! Όλα τά υπό τών αποσχιστών , εναντίως λεγόμενα είναι ''προφάσεις έν αμαρτίαις''!
    Η χρησιμοποίηση τού όρου '' Αποτείχιση '' από τούς , πάσης φύσεως « ζηλωτές » είναι εντελώς παραπλανητικός , καθ΄ ότι αυτοί εννοούν '' Απόσχιση '' από ολόκληρη τήν Εκκλησία , πράγμα πού δέν επιτρέπει ο ιε΄ κανών τής Α΄ καί Β΄ συνόδου , τόν οποίο αυτοί κακώς επικαλούνται !» http://stwmenkalws.blogspot.gr/2012/03/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατί μπερδεύεται τα πράγματα; Πώς Στώμεν Καλώς τότε; Δεν γίνεται η Αποτείχιση ή η Απόσχιση όπως λέτε από ολόκληρη την Εκκλησία (!) αλλά από τους αιρετικούς Πατριάρχες και Επισκόπους! Πού είδατε ότι οι φορείς της αιρέσεως είναι Εκκλησία;;; Με την παναίρεση του Οικουμενισμού αποσχίζεται κανείς από την Εκκλησία!!! Δεν φοβάστε την κοινωνία με τον Διάβολο που είναι η κοινωνία της αιρέσεως;
    Σταματήστε λίγο να σκεφτείτε τη σοβαρότητα αυτού του θέματος.
    Ο Άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης διδάσκει "Της αιρέσεως αποσχιζόμενοι τη ευσέβεια διά παντός ενραπτόμεθα" (P.G. 44,725) Δηλαδή εκεί που υπάρχει η αίρεση, ΔΕΝ υπάρχει η Εκκλησία και ας "βαφτίζεται" Εκκλησία και Εκκλησίες και ομολογίες όλες τις αιρέσεις και ας αναγνωρίζεται Ιεροσύνη και Μυστήρια ΕΚΤΟΣ Ορθοδόξου Εκκλησίας, δηλαδή προδίδοντας τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό!
    Γιατί τι είναι η Εκκλησία; Είναι το Σώμα του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού και βρίσκεται εκεί που είναι η Αλήθεια και όχι το ανακάτεμα με το ψέμα του ανθρωποκτόνου Σατανά που πλανά την οικουμένη όλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δυστυχώς και το "Στώμεν καλώς" που με την προτροπή σχολιαστή επισκεφτόμαστε ... μια από τα ίδια, και δεν γνωρίζω αν η σημερινή γραμμή του είναι η γραμμή που θα είχε ο μακαριστός π.Επιφάνειος. Μίσος κατά ζηλωτών αγνών και Ορθοδόξων, ουδεμία κατακραυγή κατά νωθρών και βουβών που εν τοις πράξεσι ευτελίζουν την Πίστη. Πού διαβάσατε το παραμύθι για το "Στώμεν καλώς"; Εντάξει παράδοση αμαθών είναι αλλά όχι και να την περιβάλλουμε με δογματική αξία. Και αίματα βγαίνουν από δέντρο; Μα αυτή είναι η Ορθοδοξία μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με το σχόλιό μου 5:04 ένα πράγμα θέλω να τονίσω:

    Όποιος διδάσκει ότι ο ΙΕ’ Κανών της ΑΒ’ Συνόδου δίνει το δικαίωμα ή την υποχρέωση στον καθένα, λαïκό ή κληρικό, να φύγει από όλους τους επισκόπους, διδάσκει αίρεση. Τίποτα παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητέ Νικόλαε Πανταζή Χριστός Ανέστη!
    Τα έγραψα και παλαιότερα (εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/03/blog-post_26.html ), όσο και αν δεν μας αρέσει, αποτειχισμένοι και παλαιοημερολογίτες, μας βλέπουν το ίδιο πλέον οι "συντηρητικοί" αντιοικουμενιστές, που κοινωνούν όμως με τους οικουμενιστές. Αδερφέ είμαστε στο ίδιο τσουβάλι: ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! (κι ας υπάρχουν φαινομενικές διαιρέσεις, που πάντοτε υπήρχαν).
    Αντιθέτως οι Οικουμενιστές και οι "αντιοικουμενιστές" του γλυκού νερού (οι σιγονταροοικουμενιστές, όπως τους χαρακτήρισε ευστόχως ο κ. Τσολογιάννης) βρίσκονται ουσιαστικά εκτός Εκκλησίας, αφού "Καθολική (Ορθόδοξη δηλαδή) Εκκλησία είναι η ορθή και η σωτήριος ομολογία της Πίστεως!" κατά τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή.
    Σου εύχομαι να γνωρίσεις μερικούς αξιόλογους "παλαιοημερολογίτες" -ο κ. Τσολογιάννης ξέρει- για να αλλάξεις γνώμη (φυσικά παντού υπάρχουν οι φανατικοί και οι στραβοί) και να σταματήσεις να κάνεις σε αυτούς, αυτό που κάνουν οι άλλοι σε σας.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΒΑΤΙΑΝΙΣΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου