Τρίτη 30 Απριλίου 2013


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ

Ούτε νεκρο αναγνώρισαν, 

τον Σταυρωμενο Επισκοπο 

ΝΙΚΟΔΗΜΟ...



Αποτειχισι: 

Μα ΟΛΟΙ, οι α-Xριστοι και αχρηστοι φωναζαν, σταυρωσον, σταυρωσον αυτον;
Οι φθονοψυχοι και αναισχυντοι, σημερινοι γνωστοι .... (ομοιοι του χρυσομανους τερατος Θεοφιλου Αλεξανδρειας και των λοιπων ρασοφοροτερατων της εποχης, του Αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου);








του αρχιμ. Δανιηλ Αερακη



Εκοιμήθη την 1η Απριλίου ο κανονικός Μητροπολίτης Αττικής Νικόδημος (Γκατζιρούλης)



Ποτέ δεν δικάστηκε από εκκλησιαστικό δικαστήριο και όμως καταδικάστηκε στην εσχάτη, για ένα ποιμένα, ποινή. 


Καταδικάστηκε σε έκπτωση από τη θέση του εν ενεργεία Μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος.




◆ Ποτέ δεν εκλήθη σε απολογία


Και όμως, απομακρύνθηκε από το ποίμνιό του αναπολόγητος!




Ακόμα και εκείνο το ιουδαϊκό συνέδριο, λειτούργησε νομιμότερα από την ομάδα χριστιανών επισκόπων, που ως τυφλά όργανα, συμφωνούσαν με τον τότε (Ιούλιος 1974) αρχιεπίσκοπο.




Τότε, στο Ιουδαϊκό συνέδριο, βρέθηκε ένας Νικόδημος, ο γνωστός ευσεβής και ενάρετος φαρισαίος, να «φρενάρη» την κακότητα των αρχιερέων και των φαρισαίων, λέγοντας: «Μη ο νόμος ημών κρίνει τον άνθρωπον, εάν μη ακούση παρ’ αυτού πρότερον και γνώ τι ποιεί;» (Ιωάν. ζ΄ 51). 


Μετά την επισήμανσι, ότι αναπολόγητος δεν κρίνεται ο άνθρωπος, κάτι θέλησαν να ψελλίσουν οι σύνεδροι, αλλά τελικά διαλύθηκαν και «επορεύθη έκαστος εις τον οίκον αυτού» (Ιωάν. ζ΄ 53).




Το συνέδριο όμως των ανομούντων κανείς δεν μπόρεσε να το φρενάρη τότε (Ιούλ. ᾽74) στον κατήφορο της απύθμενης κακότητας. 


Έκρινε και κατέκρινε και εξόντωσε αναπολόγητο τον Νικόδημο (τον Αττικής) και τους άλλους ένδεκα τιμίουςκ, ανιδιοτελείς και χριστομίμητους επισκόπους.




◆ Επί 39 χρόνια διατηρήθηκε η θρησκευτική κακότητα! 


Και όταν το 1990 άνοιξε η πορτα προς τη Δικαιοσύνη, δικαιώθηκαν οι αδικηθέντες (όσοι επιζούσαν). 


Το κατεστημένο όμως των ρασοφορούντων, επενόησε άλλο «περίστροφο», για να καθηλώση εισέτι τους αγίους επισκόπους. 


Επενόησε το ανύπαρκτο στους ι. Κανόνες «επιτίμιο της ακοινωνησίας»!




◆ Δεν τον πολέμησαν μόνο με λύσσα τον άγιο επίσκοπο, τον Νικόδημο, αλλά και του επεφύλαξαν και την τιμωρία της εσχάτης περιφρονήσεως.




Στα Δίπτυχα της Εκκλησίας αναγράφεται ακόμα και το όνομα  της καθαρίστριας δεσποτικού ενδιαιτήματος. 


Ένα δυστυχώς όνομα απουσίαζε σκανδαλωδώς. Ανύπαρκτος ο Μητροπολίτης Νικόδημος για τους επισήμους εκκλησιαστικούς καταλόγους, και ας ήταν το εκκλησιαστικό διαμάντι του Αγίου Πνεύματος.




◆ Ανέμεναν όλοι, ότι η Δ. Ι. Σύνοδος θα συνεκινείτο από την κοίμησί του. 


Συνεδρίασε την ημέρα της εξοδίου του ακολουθίας. 


Τρισάγιο δεν τελέστηκε από τη Σύνοδο. 


Κανένα ανακοινωθέν δεν εξεδόθη. 


Καμμία αναφορά στο πέρασμα ενός ανθρώπου, που λάμπρυνε τη θεολογία και την ποιμαντική διακονία. 


Πληροφοριακά μόνο έγινε λόγος για την κοίμησί του.




◆ Προσήλθαν βέβαια δέκα εν ενεργεία Μητροπολίτες στην εξόδιο ακολουθία του Νικοδήμου. 


Δείγμα ότι όχι μόνο αυτοί, αλλά και οι πλείστοι των Μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος, θαύμαζαν τον Νικόδημο. 


Αλλά κρυφά…ανεπίσημα


Επισήμως, «δια τον φόβον των Ιουδαίων», τον είχαν στην απομόνωσι!





◆ Τώρα, μακριά από την κακότητα της γης, ο Νικόδημος ζη δικαιωμένος, με τους συμμοναστές του, αγίους επισκόπους «εκ των δώδεκα»



Ο «ακοινώνητος» για το θρησκευτικό κατεστημένο, απολαμβάνει τώρα την κοινωνία του Θεού «εν τω φωτί» της επουρανίου βασιλείας.



Ο αγωνιστης ιατρος κ. Λυκουργος Νανης, 

μας εγραψε:


 Αγαπητέ κε Τσολογιάννη, εξ αφορμής της αποφυγής τελέσεως τρισαγίου απ τους συνοδικούς της παρούσης συνοδικής περιόδου στη μνήμη του μακαριστού μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου,πράγμα το οποίο αξιεπαίνως έθιξε ο σεβαστός ιερομόναχος π.Δανιήλ Αεράκης με το υπέροχο δημοσίευμά του,ήλθε στη μνήμη μου η περίπτωση του επίσης μακαριστού, συνεξορίστου του Νικοδήμου, αγίας βιοτής επισκόπου Χαλκίδος κυρού Νικολάου Σελέντη. 


 Στην εν θέματι περίπτωση, του αοιδίμου Νικολάου, η τότε σύνοδος, εν έτει 1975, τέλεσε τρισάγιο στο καθολικό της μονής Πετράκη. 


Την τέλεση όμως του συγκεκριμένου τρισαγίου, την αποδοκίμασε, ο αείμνηστος μαχητής και φίλος του δικαίου και της αληθείας, μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως κυρός Αμβρόσιος Νικολάου με τούτα τα λόγια: 



 





"Αποδοκιμάζω την πρότασιν του μακαριωτάτου περί τελέσεως τρισαγίου εν τω συνοδικώ παρεκκληισίω υπέρ αναπαύσεως της μακαρίας ψυχής του αειμνήστου αδελφού μητροπολίτου Χαλκίδος κυρού Νικολάου Σελέντη.


 

Τον προώρως κοιμηθέντα αδελφόν, όστις αόκνως και θεοφιλώς εποίμανεν εν Χαλκίδι και απέσπασε την αγάπην, την απέραντον εκτίμησιν και τον βαθύν σεβασμόν του ποιμνίου του και εφηρμόσθη το υπό του λαού λεγόμενον "τού πρηξαν τα σηκώτια", πράγματι η λεγομένη "Ιεραρχία" της Εκκλησίας της Ελλάδος διά της αντικανονικής, αδίκου και οικτράς αποφάσεώς της, περί κατακρημνίσεώς του από του θρόνου άνευ και της ελαχίστης αιτίας τον έθλιψε και επίκρανε θανασίμως. 


Ο κανονικός μητροπολίτης Χαλκίδος εδολοφονήθη υπό ψευδαδέλφων αρχιερέων. 


Με ποία "μούτρα" μακαριώτατε θα κατέλθωμεν εις το παρεκκλήσιον διά την τέλεσιν τρισαγίου; 


Ώστε επάψαμεν να φοβούμεθα τον Θεόν και να εντρεπώμεθα τους ανθρώπους; 


Ώ της φαρισαικής, αποκρουστικής και θεομισήτου υποκρισίας μας. 



Αντί επισήμου τρισαγίου ΑΣ ΕΓΚΛΕΙΣΘΕΙ ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΞ ΗΜΩΝ ΕΙΣ ΤΟ "ΤΑΜΙΕΙΟΝ" ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΊ ΤΥΠΤΟΝΤΕΣ ΕΙΣ ΤΑ ΣΤΗΘΗ ΑΣ ΖΗΤΗΣΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΔΑΚΡΥΩΝ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ ΤΟΥ ΥΦ ΗΜΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΕΝΤΟΣ ΑΔΕΛΦΟΥ ΔΙΑ ΤΟ ΕΙΔΕΧΘΟΥΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΚΑΙ ΕΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙ ΚΑΚΟΤΗΤΙ ΨΥΧΗΣ.
 



Αναλογισθήτε, όσοι συνηργήσατε εις την στυγεράν δολοφονίαν, οτι μίαν ημέραν ο Θεός, θα εκζητήσει το αθώον αίμα του αδελφού εκ των χειρών σας".

 
Από το βιβλίο ΕΙΠΕ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του μακαριστού, μαρτυρικού μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου.
Λ.Ν.

11 σχόλια:

  1. Για τους αναίσχυντους εκείνους που δημοσιεύουν στα μπλογκ τους άρθρα των αναίσχυντων σταυρωτών του Νικολάου Σωτηρόπουλου και φίλων των αιρεσιαρχων δεν θα πεις κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο «ακοινώνητος» για το θρησκευτικό κατεστημένο, απολαμβάνει τώρα την κοινωνία του Θεού «εν τω φωτί» της επουρανίου βασιλείας.

    Εμείς που βρισκόμεθα; Σταυρωταί κι εμείς; Ή σταυρωμένοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιοι ειναι αυτοι, μπορεις να μας πης;
    Ποια ειναι αυτα τα ιστολογια, πλην της Βιλας των Οργιων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάποιοι που παρουσιάζονται σαν γενναίοι και δεν τολμούν να δημοσιεύσουν τα σχόλια που φωτίζουν μόνο την αλήθεια αλλά τα κρύβουν. Κατα τα άλλα μετα προσποιούνται ότι είναι γενναίοι και επώνυμοι και ότι δεν φοβούνται την αλήθεια και χυδαιολογούν κατα των ανώνυμων που τολμούν όσα αυτοί δεν τολμούν. Τους ξέρεις;

      Διαγραφή
  4. Αγαπητέ κε Τσολογιάννη, εξ αφορμής της αποφυγής τελέσεως τρισαγίου απ τους συνοδικούς της παρούσης συνοδικής περιόδου στη μνήμη του μακαριστού μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου,πράγμα το οποίο αξιεπαίνως έθιξε ο σεβαστός ιερομόναχος π.Δανιήλ Αεράκης με το υπέροχο δημοσίευμά του,ήλθε στη μνήμη μου η περίπτωση του επίσης μακαριστού, συνεξορίστου του Νικοδήμου, αγίας βιοτής επισκόπου Χαλκίδος κυρού Νικολάου Σελέντη. Στην εν θέματι περίπτωση, του αοιδίμου Νικολάου, η τότε σύνοδος, εν έτει 1975, τέλεσε τρισάγιο στο καθολικό της μονής Πετράκη. Την τέλεση όμως του συγκεκριμένου τρισαγίου, την αποδοκίμασε, ο αείμνηστος μαχητής και φίλος του δικαίου και της αληθείας, μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως κυρός Αμβρόσιος Νικολάου με τούτα τα λόγια:
    "Αποδοκιμάζω την πρότασιν του μακαριωτάτου περί τελέσεως τρισαγίου εν τω συνοδικώ παρεκκληισίω υπέρ αναπαύσεως της μακαρίας ψυχής του αειμνήστου αδελφού μητροπολίτου Χαλκίδος κυρού Νικολάου Σελέντη.
    Τον προώρως κοιμηθέντα αδελφόν, όστις αόκνως και θεοφιλώς εποίμανεν εν Χαλκίδι και απέσπασε την αγάπην, την απέραντον εκτίμησιν και τον βαθύν σεβασμόν του ποιμνίου του και εφηρμόσθη το υπό του λαού λεγόμενον "τού πρηξαν τα σηκώτια", πράγματι η λεγομένη "Ιεραρχία" της Εκκλησίας της Ελλάδος διά της αντικανονικής, αδίκου και οικτράς αποφάσεώς της, περί κατακρημνίσεώς του από του θρόνου άνευ και της ελαχίστης αιτίας τον έθλιψε και επίκρανε θανασίμως. Ο κανονικός μητροπολίτης Χαλκίδος εδολοφονήθη υπό ψευδαδέλφων αρχιερέων. Με ποία "μούτρα" μακαριώτατε θα κατέλθωμεν εις το παρεκκλήσιον διά την τέλεσιν τρισαγίου; Ώστε επάψαμεν να φοβούμεθα τον Θεόν και να εντρεπώμεθα τους ανθρώπους; Ώ της φαρισαικής, αποκρουστικής και θεομισήτου υποκρισίας μας. Αντί επισήμου τρισαγίου ΑΣ ΕΓΚΛΕΙΣΘΕΙ ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΞ ΗΜΩΝ ΕΙΣ ΤΟ "ΤΑΜΙΕΙΟΝ" ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΊ ΤΥΠΤΟΝΤΕΣ ΕΙΣ ΤΑ ΣΤΗΘΗ ΑΣ ΖΗΤΗΣΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΔΑΚΡΥΩΝ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ ΤΟΥ ΥΦ ΗΜΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΕΝΤΟΣ ΑΔΕΛΦΟΥ ΔΙΑ ΤΟ ΕΙΔΕΧΘΟΥΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΚΑΙ ΕΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙ ΚΑΚΟΤΗΤΙ ΨΥΧΗΣ.
    Αναλογισθήτε, όσοι συνηργήσατε εις την στυγεράν δολοφονίαν. ίτι μίαν ημέραν ο Θεός θα εκζητήσει το αθώον αίμα του αδελφού εκ των χειρών σας".
    Από το βιβλίο ΕΙΠΕ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του μακαριστού, μαρτυρικού μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στον π.Δανιήλ Αεράκη για τους αγώνες που διεξάγει για την υπεράσπιση του δικαίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eκεινο που εγω ξερω ειναι οτι οι ανωνυμοι γενικα ειναι δειλοι και ανανδροι.
    Δικαιολογειται μονον εκεινος που κινδυνευει απο την δεσποτεια καποιου δεσποτη και μιτροφορου τυραννου.
    Η ανωνυμια σε καμνει και σε παροτρυνει να γινης θρασυς και ψευτης και υβριστης και οτι αλλο ανηθικο μπορεις να φαντασθης.
    Τα αλλα ειναι παραμυθια της χαλιμας.
    Ενταξει;
    Οι ανωνυμοι και μαλιστα οι υβριστες δεν αξιζουν κανενα σεβασμο, αλλα μονο περιφρονησι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ εκείνο που ξέρω είναι ότι όποιος φοβάται την αλήθεια και είναι ένοχος αυτός δεν δημοσιεύει τα σχόλια που λένε μόνο την αλήθεια και κανένα ψέμα δεν έχουν και ουδεμία ύβρη περιέχουν. Αυτό δείχνει ότι είναι δειλοί και φοβούνται την αλήθεια και ας υποκρίνονται τον ανδρείο και τον επώνυμο.
      Τα άλλα όλα είναι παραμύθια της χαλιμάς. Εντάξει;
      Αλλά έχουν γνώσιν οι φύλακες για την υποκρισία τους...

      Διαγραφή
    2. Αυτοί που δεν αξίζουν σεβασμό είναι οι υποκριτές που προσποιούνται τον φίλο του Ν. Σωτηρόπουλου αλλά δημοσιεύουν κείμενα των σταυρωτών του, είτε επώνυμοι είτε ανώνυμοι.
      Αυτοί που δεν αξίζουν σεβασμό είναι ακόμα αυτοί που κρύβουν τα σχόλια που δεν έχουν ουδεμία ύβρη ούτε ψέμμα αλλά λένε μόνο αλήθεια μέσα απο τις πηγές.
      Είναι οι άδικοι που νομίζουν ότι θα κρυφτούν με το να συκοφαντούν και να βρίζουν τους δίκαιους ανώνυμους. Αλλά ουδεν κρυπτόν υπο τον ήλιον...

      Διαγραφή
  7. Αλλά ακόμα και αν δεν έχουν γνώσιν οι φύλακες θα τους ενημερώσουμε άμεσα εμείς για αυτούς τους υποκριτές που μίλησα στα προηγούμενα σχόλια μου και που χυδαιολογούν κατα των δικαίων ανωνύμων για να κρύψουν την δειλία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυπαμαι βαθυτατα για οσους κληρικους παντος βαθμου δεν αναγνωριζουν το δικαιο αυτου που αδικηηθηκε .Δινουν το χειροτερο παραδειγμα στους νεους ανθρωπους .Εκτος και αν αναπαυουν την συνειδηση τους λεγοντας της πως οι νεοι δεν ασχολουνται με εκκλησιαστικα θεματα.Τοτε ειναι διπλα ενοχοι.Ευχομαι να βρουν καποιοι επισκοποι το θαρρος να αναγνωρισουν την αδικια που διεπραξαν σε βαρος των 12 αδελφων τους .Ας σκεφτουν λιγο πως δεν υπαρχει χριστιανος που να μην γνωριζει τον αγιο Ιωαννη τον Χρυσοστομο .Ποιος ομωςγνωριζει η θυμαται τους επισκοπους που τον καταδιωξαν.Και αν αυτα γινονται στη γη οι αδικοι να ξεχνιουνται τοσο ευκολα, σκεφτειτε στον ουρανο ...ο Θεος να μας φυλαξει και να συγχωρει ολους μας για τα πολλα μας λαθη και ανομηματα.ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΑΡΧΙΕΡΕΩΣ ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ ΑΓΙΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου