ΑΔΙΚΟΦΑΝΕΙΑ
του Θεολογου κ. Νικολάου Πανταζή
απο τη Μελβουρνη της Αυστραλιας
Ο Μητροπολίτης
Ναυπάκτου κ Ιερόθεος, «ὀπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος» είχε ιερό και έντιμο καθήκον να περιμένει
καρτερικά στην εξέδρα και να επευλογήσει χαρακτηριστικά και χαρμόσυνα τον πιστό
νέο που πιάνει πρώτος τον σταυρό.
Τα παδιά
μας δεν βουτάνε για επίδειξη, αλλά για ευλογία η οποία επικυρώνεται διά της
επιθέσεως της δεξιάς του Δεσπότου και Αρχιερέως, εις τύπον Χριστού.
Κατά
τους νόμους της Εκκλησίας μας μόνον ο ετερόδοξος, ο αιρετικός ή στην ταυτότητα
ορθόδοξος αλλά βλάσφημος και ασεβής δεν επιτρέπεται να βουτήξει και να πιάσει
τον Σταυρό.
Το να
γυρίσεις όμως την πλάτη σου στον ιεροπρεπώς αναδυόμενον Σταυρό του Χριστού και
να αρνηθείς να δώσεις την ιερή σου ευλογία σε Ορθόδοξο νέο (που κατ΄επέκταση έμμεσα
εκπροσωπεί την Νεολαία της Μητροπόλεως), αυτό αποτελεί μεγάλη προσβολή,
ανεπίτρεπτη αδικία και κατάντια.
Στις τηλεοπτικές
του δηλώσεις του όμως, ο Μητροπολίτης «έκανε τον ανήξερο» και μίλησε αφηρημένα
για όμορφη πόλη και ομορφιά ψυχής.
Η αήθης
του όμως πράξη αυτή ήταν πολύ μεγάλη ασχήμια που αμαυρώνει την ομορφιά της
πόλεως και Μητροπόλεως, ήταν ταπεινωτική κακόσχημη συμπεριφορά και αποτελεί δεσποτικό
τερατούργημα.
Ένας
ταπεινός, αγιασμένος και Θεοφόρος Μητροπολίτης ποτέ δεν ενεργεί έτσι και
προσέχει πάρα πολύ μη γίνει αιτία σκανδάλου όχι μόνο προς την κοινωνία ολόκληρη
που τον βλέπει δημοσίως, αλλά έστω και σε έναν μόνο μικρό, ελάχιστο αδερφό.
Είναι
πολύ φοβερός και ανατριχιαστικός ο λόγος του Χριστού για αυτή την περίπτωση:
«Όποιος σκανδαλίσει ένα
από τα μικρά αυτά παιδιά, που πιστεύουν σ΄Εμένα, του συμφέρει να κρεμαστεί στο σβέρκο του μια μεγάλη μυλόπετρα και να καταποντιστεί στ΄ανοιχτά της θάλασσας!» (Ματθ. 18, 6)
Εμείς
δεν ευχόμαστε κανένα «φουντάρισμα εκ του ασφαλούς» στον ξακουστό Μητροπολίτη.
Αντί να βουτήξει στα ίδια νερά που τέλεσε το σκάνδαλο, ας βουτήξει βαθειά στα άγια νερά της ταπεινώσεως, ας γίνει υπόδειγμα μετανοίας και υπογραμμός συγχωρήσεως (ουδείς αλάνθαστος παρά μόνον «ο Πάπας») και ας ζητήσει ειλικρινά συγνώμη από τον συγκεκριμένο νέο, «δημοσίως όμως, εφ’ όσον και το σκάνδαλο έλαβε χώρα δημοσίως», κατά τον Αγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Αντί να βουτήξει στα ίδια νερά που τέλεσε το σκάνδαλο, ας βουτήξει βαθειά στα άγια νερά της ταπεινώσεως, ας γίνει υπόδειγμα μετανοίας και υπογραμμός συγχωρήσεως (ουδείς αλάνθαστος παρά μόνον «ο Πάπας») και ας ζητήσει ειλικρινά συγνώμη από τον συγκεκριμένο νέο, «δημοσίως όμως, εφ’ όσον και το σκάνδαλο έλαβε χώρα δημοσίως», κατά τον Αγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Θα
τολμήσω όμως να αναλύσω άλλες βαθύτερες παραμέτρους που εξηγούν το πως και
γιατί ένας τόσο έμπειρος και πολυγραφότατος Μητροπολίτης πέφτει τόσο χαμηλά να
διαπράττει αδικίες δημοσίως, και δυστυχώς, να το θυμάστε, θα ακολουθήσουν και
άλλες πολλές και χειρότερες, χωρίς να υποδύομαι τον ρόλο του προφήτου.
Το
λέγω αυτό διότι διέπραξε άλλες εκκλησιαστικές αδικίες και τραγικά θεολογικά
λάθη τα οποία επιφέρουν αυτές τις νεώτερες άδικες ενέργειες των Θεοφανείων και
όσα θα επακολουθήσουν.
Ο
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου διετύπωσε αιρετικές διδασκαλίες και
κακοδοξίες περί «του ακτίστου Σώματος και Αίματος του Χριστού» και περί «θεώσεως
δι’ οράσεως (οφαλμοφανώς) του ακτίστου φωτός» γραπτώς στον Ορθόδοξο Τύπο.
Ο όντως Σεβασμιώτατος
εν πάσι Θεολόγος, κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος αντέκρουσε δημοσίως, ευγενικώς και
λίαν ευστόχως αυτές τις κακοδοξίες του Μητροπολίτου, χωρίς ο κ. Ιερόθεος να
αναιρέσει ή να διορθώσει τα γραφόμενά του, ή έστω να ζητήσει συγνώμη και πάλι διά
της ιδίας δημοσιο-γραφικής οδού.
Άλλη
μεγάλη και ανεπίτρεπτη αδικία του Μητροπολίτου Ναυπάκτου είναι ότι δέχθηκε τον
αιρεσιάρχη και οικουμενιστή Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο χωρίς να τολμήσει ευθαρσώς
να τον ελέγξει δημοσίως διά
* τις αυθαίρετες
αιρετικές του ενέργειες,
* τα
οικουμενιστικά, άκαρπα, ανόητα και ανόσια συλλείτουργα,
* την
επίκληση του Κορανίου ως «Αγίου» Βιβλίου,
* την συνεργασία
του μετά Τεκτόνων,
* την
ολόκαρδη ευλογία του επί Μασονικού Τάγματος «Ναϊτών Ιπποτών Θεσσαλονίκης»,
* την επίσημη
αναγνώριση Αποστολικής Διαδοχής στον Παπισμό,
* την «γυμνή
τη κεφαλή» από τηλεοράσεως αναγνώριση της «Παναγιότητος» του Προσώπου αλλά και
της ιερωσύνης του Πάπα και την εν πλήρη καταστολή μνημόνευση εκ της ωραίας
Πύλης: «Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης» εντός του
Πατριαρχικού Ναού του Αγίου Γεωργίου στις 29/11/2006, όπου έφριξε και ο ίδιος ο
Άγιος Γεώργιος ακούγοντας για την αγιωσύνη του Αρχιαιρετικού, Αρχιβλασφήμου και
Αμετανοήτου Πάπα,
* και
διά την εικοσάχρονη αδικία, παρατυπία, παράβαση και καταπάτηση του Κανονικού
Δικαίου με τον γελοίο, ανυπόστατο και παντελώς άκυρο «αφορισμό» του Θεολόγου Νικολάου
Σωτηροπούλου.
Άλλη
μεγάλη αδικία του Μητροπολίτου Ναυπάκτου είναι ότι δέχεται και αναγνωρίζει τον
ψευδή, αντικανονικό και ανυπόστατο υποτιθέμενο «αφορισμό» του Ομολογητού
Θεολόγου κ. Νικολάου Σωτηροπούλου, μάλιστα, αρνείται να του επιτρέψει να ομιλεί στιν
Μητρόπολή του και δεν έχει το σθένος να ελέγξει πάλι τον Πατριάρχη για αυτήν
την μεγάλη Εκκλησιαστική αδικία.
Είναι
πνευματικός νόμος λοιπόν πως «η μία αδικία διαδέχεται την άλλη» και Κύριος
οίδεν σε πόσες άλλες ακόμη θα επιτρέψει να περιπέσουν στην Εκκλησιαστική αλλά
και την προσωπική τους πνευματική ζωή, όσοι αναγνωρίζουν, διαφημίζουν και προωθούν
διπλωματικώς αυτόν τον γελοίο και εμπαθέστατο αφορισμό που ατιμάζει τον ίδιο
τον Πατριάρχη αλλά ταράζει και τραντάζει συθέμελα τον Οικουμενικό Θρόνο μέχρι
της αμέσου άρσεώς του.
Ο
Μάχιμος, Μαχητής και Ομολογητής Νικόλαος Σωτηρόπουλος, τίθεται εκ Θεού ως άλλη «πέτρα σκανδάλου».
Nαι, ιδού!
Aυτός ο αδίκως «αφορισμένος» είναι εκ Πνεύματος Αγίου προορισμένος να γίνει η αιτία για την πτώση και κατάπτωση ή την πνευματική ανόρθωση πολλών στην Ορθοδοξία!
Είναι όντως μέγα σημείο αντιλεγόμενο!
Θα δούμε και άλλες φοβερές καταπτώσεις, όσο διαιωνίζεται αυτή η αδικία.
Nαι, ιδού!
Aυτός ο αδίκως «αφορισμένος» είναι εκ Πνεύματος Αγίου προορισμένος να γίνει η αιτία για την πτώση και κατάπτωση ή την πνευματική ανόρθωση πολλών στην Ορθοδοξία!
Είναι όντως μέγα σημείο αντιλεγόμενο!
Θα δούμε και άλλες φοβερές καταπτώσεις, όσο διαιωνίζεται αυτή η αδικία.
Το χειρότετρο είναι πως η κατάρα αυτής της μεγίστης εκκλησιαστικής αδικίας, κατά τον Μέγα και Ιερό Χρυσόστομο, επιστρέφει στις ένοχες και ανίερες κεφαλές των αδικούντων.
Ο Άρειος, κατά βάθος, ανησυχούσε για τις πεισματικές, αιρετικές του διδασκαλίες όθεν και επερώτησε τον πνευματικό του και την μητέρα του, αλλά ο Μεγαθήριος, Εωσφορικός Εγωϊσμός του δεν τον επέτρεπε να αναθεωρήσει τις απόψεις του.
Έτσι και
οι Εκκλησιαστικοί μας Ηγέτες, ο αυταρχικός Δεσποτικός εγωϊσμός τους δεν τους
επιτρέπει δυστυχώς να ιδούν το σφάλμα τους, το μέγεθος της αδικίας και αντί
τούτου, καταφέρνονται αμείλικτα σε μας που την στιλητεύουμε και
μας καταδικάζουν με βέβηλη υποκρισία πως υψώνουμε το μικρό μας ανάστημα στην
άφταστη και υψίστη αφεντιά τους.
«Και τί είσαι συ, Πρόδρομος;» σου λένε.
«Και τί είσαι συ, Πρόδρομος;» σου λένε.
Ώ της
υποκρισίας!
«Ίδετε οι καταφρονηταί», μήπως θεωρούσε ο των Εθνών Απόστολος, τους νεαρούς μαθητές του «Προδρόμους» όταν τους συμβούλευε και τους παρακαλούσε εντόνως: «κήρυξον τον λόγον, επίστηθι ευκαίρως-ακαίρως έλεγξον, επιτίμησον!!» (Β Τιμ. 4, 2).
«Ίδετε οι καταφρονηταί», μήπως θεωρούσε ο των Εθνών Απόστολος, τους νεαρούς μαθητές του «Προδρόμους» όταν τους συμβούλευε και τους παρακαλούσε εντόνως: «κήρυξον τον λόγον, επίστηθι ευκαίρως-ακαίρως έλεγξον, επιτίμησον!!» (Β Τιμ. 4, 2).
Και ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος, που διαισθανόταν τον εαυτό του «έκτρωμα και
ράκος» και σιχαινόταν την «ενοικούσα εν εαυτώ αμαρτία» και αηδίαζε στο να ποιεί
«ο ου θέλει», λέτε να θεωρούσε τον εαυτό του «Πρόδρομο» όταν στην πρώτη κιόλας
διαδρομή στην Κύπρο (πρωτάρης ας πούμε) εκσφενδόνιζε με ιερό μένος και Θεϊκή
οργή, σαν μανιασμένος «Λέων πυρ πνέων» εκείνο το ελεγκτικό και συνταρακτικό: «ώ πλήρης παντός δόλου και πάσης
ραδιουργίας, υιέ διαβόλου, εχθρέ πάσης δικαιοσύνης, ου παύση διαστρέφων τας
οδούς Κυρίου τας ευθείας;» (Πραξ. 13, 10)
Καλά,
δεν γνωρίζετε κύριοι, κύριοι Αρχιερείς, εχθροί πάσης δικαιοσύνης, ότι «άδικοι βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσιν;» (Α΄ Κορ. 6, 9)
Πότε θα σταματήσετε να διαστρέφετε τας οδούς της Εκκλησίας και του Κανονικού Δικαίου και να επιτελειτε αφορισμούς και αργίες και αδιαθεσιμότητες δίχως να διεξαχθεί εμπεριστατωμένο κατηγορητήριο, δίχως κλήση σε απολογία και εξέταση για τυχόν συκοφαντία;
Πότε θα σταματήσετε να διαστρέφετε τας οδούς της Εκκλησίας και του Κανονικού Δικαίου και να επιτελειτε αφορισμούς και αργίες και αδιαθεσιμότητες δίχως να διεξαχθεί εμπεριστατωμένο κατηγορητήριο, δίχως κλήση σε απολογία και εξέταση για τυχόν συκοφαντία;
Δεν σας ελέγχουμε ως «Πρόδρομοι»,
άπαγε της βλασφημίας!
Αλλά πρέπει να το γνωρίζετε, στην Ορθοδοξία ακόμη και ο πιό αγράμματος νεωκόρος έχει δικαίωμα σε θέματα πίστεως να ορθώσει λόγον διαμαρτυρίας και ελέγχου, όταν οι άλλοι σιωπούν, «οι λίθοι κεκράξονται!»
Αλλά πρέπει να το γνωρίζετε, στην Ορθοδοξία ακόμη και ο πιό αγράμματος νεωκόρος έχει δικαίωμα σε θέματα πίστεως να ορθώσει λόγον διαμαρτυρίας και ελέγχου, όταν οι άλλοι σιωπούν, «οι λίθοι κεκράξονται!»
Τόσο αδελφοκτόνο μίσος να θεριεύει
στις κρύες και καταφρονητικές καρδιές σας, να βασιλεύει κορώνα η αδικία στις
διαποιμαντικές σας σχέσεις και έπειτα θέλετε να σας πλησιάσει η Νεολαία και να
σας μιμηθεί, που;
Στις ασέβειες Θεοφανείων, στις Αδικοφάνειες, στις εχθροπρέπειες και αδικίες εναντίον της Νεολαίας και αξιοτίμων Θεολόγων και ανιδιοτελών εργατών του Ευαγγελείου;
Στις ασέβειες Θεοφανείων, στις Αδικοφάνειες, στις εχθροπρέπειες και αδικίες εναντίον της Νεολαίας και αξιοτίμων Θεολόγων και ανιδιοτελών εργατών του Ευαγγελείου;
Κατά τα άλλα, «ειν’ όλα όμορφα στην
πόλη μας» και στην Εκκλησία και στο Πατριαρχείο.
Μπράβο, να χαρώ την Ευμορφία σας!
Καιρός να κοιτάξουμε όλοι στον καθρέφτη της αυτογνωσίας και να μην σπάμε τους «καθρέφτες» ελεγκτές, που με παρρησία και πόνο, αντικαθρεπτίζουν την ασχημοσύνη μας, αλλά να εξετάζουμε την πηγή της δικής μας ασχήμιας και να παρακαλούμε τον Κύριο του Απολύτου και Ασυγκρίτου Κάλλους:
Καιρός να κοιτάξουμε όλοι στον καθρέφτη της αυτογνωσίας και να μην σπάμε τους «καθρέφτες» ελεγκτές, που με παρρησία και πόνο, αντικαθρεπτίζουν την ασχημοσύνη μας, αλλά να εξετάζουμε την πηγή της δικής μας ασχήμιας και να παρακαλούμε τον Κύριο του Απολύτου και Ασυγκρίτου Κάλλους:
«Την δυσείμονα μου μορφή, των πταισμάτων
απαμφίασον, στολήν δόξης κοσμήσας της σης ωραιότητος!»
Την ωραιότητα της Εκκλησιαστικής Δικαιοσύνης να επιδιώκουμε όλοι μας...
Την ωραιότητα της Εκκλησιαστικής Δικαιοσύνης να επιδιώκουμε όλοι μας...


ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝ ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕΝ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕΝ ΕΝ ΟΛΩ, ΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΜΕΝ:
ΑπάντησηΔιαγραφή".... Άλλη μεγάλη και ανεπίτρεπτη αδικία του Μητροπολίτου Ναυπάκτου είναι ότι δέχθηκε τον αιρεσιάρχη και οικουμενιστή Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο χωρίς να τολμήσει ευθαρσώς να τον ελέγξει δημοσίως διά
* τις αυθαίρετες αιρετικές του ενέργειες,
* τα οικουμενιστικά, άκαρπα, ανόητα και ανόσια συλλείτουργα,
* την επίκληση του Κορανίου ως «Αγίου» Βιβλίου,
* την συνεργασία του μετά Τεκτόνων,
* την ολόκαρδη ευλογία του επί Μασονικού Τάγματος «Ναϊτών Ιπποτών Θεσσαλονίκης»,
* την επίσημη αναγνώριση Αποστολικής Διαδοχής στον Παπισμό,
* την «γυμνή τη κεφαλή» από τηλεοράσεως αναγνώριση της «Παναγιότητος» του Προσώπου αλλά και της ιερωσύνης του Πάπα και την εν πλήρη καταστολή μνημόνευση εκ της ωραίας Πύλης: «Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης» εντός του Πατριαρχικού Ναού του Αγίου Γεωργίου στις 29/11/2006, όπου έφριξε και ο ίδιος ο Άγιος Γεώργιος ακούγοντας για την αγιωσύνη του Αρχιαιρετικού, Αρχιβλασφήμου και Αμετανοήτου Πάπα,
* και διά την εικοσάχρονη αδικία, παρατυπία, παράβαση και καταπάτηση του Κανονικού Δικαίου με τον γελοίο, ανυπόστατο και παντελώς άκυρο «αφορισμό» του Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου...."
Συμφωνοῦμε ἀπολύτως, ἀλλά καί διαφωνοῦμε, διότι ὅλα αὐτά εἶναι ἐπί μέρους παρεκτροπές τοῦ Βαρθολομαίου, ἐνῶ παραλείπεται ἡ μεγίστη παρεκτροπή του, ἡ ὁποία εἶναι παρεκτροπή καί ὅλων τῶν ἀπό τοῦ 1920 Πατριαρχῶν τοῦ Ἐσβεσμένου, διά τήν Ὀρθοδοξίαν Φαναρίου, ἀφοῦ, ἀπό καί διά τῆς παναιρετικῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1920 ἅπαντες οὗτοι, ἀλλά καί οἱ ἀπό τότε κοινωνοῦντες αὐτοῖς, ὡς καί οἱ ἀποδεχόμενοι αὐτούς, καί τούς κοινωνοῦντας αὐτοῖς, ὡς Κανονικούς Πατριάρχας τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ὁμολογοῦν ἁπάσας τάς αἱρέσεις, ὡς "Ἐκκλησίας Χριστοῦ", ἤτοι ἀποδέχονται καί κηρύσσουν "γυμνῆ τῆ κεφαλῆ" τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, διό καί ὡς ἐκτός Ἐκκλησίας λογίζονται (ἀπό τότε) ὑπό τῶν ἀληθινά Ὀρθοδόξων. (Ὑπό Ἐπισκόπου Κηρύκου τῆς ἀκαινοτομήτου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος)
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Πανταζή, αυτά που γράφετε έχουν την έγκριση του αγίου Αυστραλίας, διότι είναι υπερασπιστής του Ναυπάκτου. Φοβάμαι θα σας κάνει "νταντά".Και μάλιστα ο αθεόφοβος παλαιότερα δεν δίστασε να στείλει και επιστολή εναντίον της Μονής Μεταμορφώσεως την οποία περιχαρής ο Ναυπάκτου δημοσίευσε στην εφημερίδα ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ. Το αντίχριστο "φιλάδελφο" σε όλη του την έκταση, από τη μακρινή Αυστραλία μέχρι τη Ναύπακτο. Ελπίζω να επανέλθω σύντομα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή, τι θέλετε να πείτε Θεοφιλέστατε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι, δεν υπήρξαν παρεκτροπές και μάλιστα και πλείστες όσες και πριν το 1920 ή υποκρύπτεται η μεγίστη παρεκτροπή της αλλαγής του ημερολογίου; Δηλαδή, μέχρι το 1920 ζούσαμε στον Παράδεισο και μετά το 1920 ξαφνικά μπήκαμε στην Κόλαση;
Ξεχάστατε, τους πριν τον Μελέτιο Δ΄ Πατριάρχες; Ξεχάσατε τον Ιωακείμ Γ΄ με μια άλλη εγκύκλιο του 1902;
Ξεχάσατε τον Κύριλλο Α΄ και την προτεσταντίζουσα ομολογία του;
Ξεχάσατε τους λατινόφρονες Νεόφυτο Β΄, Τιμόθεο Β΄, Κύριλλο Β΄, κ.λπ. που αναγνώρισαν επίσημα με έγγραφο τον Πάπα, ως κεφαλή της Εκκλησίας;
Και γαι να πάμε πιο πίσω, ξεχάσατε τον Θεοφύλακτο, που έκανε την αγία Σοφία "πορνείο" με αυλητρίδες και μίμους; Και τόσους άλλους Πατριάρχες (από τους 328), που κηλίδωσαν την Πατριαρχεία τους; Λίγοι ήταν οι πραγματικά άγιοι.
Και άλλα πολλά, αλλά έχετε κολλήσει στο ημερολόγιο και χωρις να το καταλάβετε χρησιμοποιείτε την παπική νοοτροπία: Θέλετε να καθορίζει η Εκκλησία τις κινήσεις των ουρανίων σωμάτων. Ζείτε στην εποχή του Γαλιλαίου, με την ακίνητη γη στο κέντρο του Σύμπαντος. Έτσι και εσείς, καίτε επί της πυράς, όποιον τολμήσει να πεί, ότι η γη κινείται και δεν είναι ουτε καν στο κέντρο του Γαλαξία. Έτσι, θέλετε να καθορίζετε εσείς την ισημερία, 13 ημέρες αργότερα από ότι συμβαίνει και την πανσέληνο 5 ημέρες αργότερα από ότι συμβαίνει.
Πρέπει να το καταλάβετε, ότι το ότι ο άγιος Δημήτριος εορτάζεται στις 26 Οκτωβρίου είναι θέμα της Εκκλησίας, αλλά το πότε είναι η 26η Οκτωβρίου είναι θέμα της Αστρονομίας και όχι της Εκκλησίας.Ξεκαθαρίστε όλα αυτά και κατόπιν συζητάμε.
ΙΚ
Ενώ εσείς του Νέου - φράγκικου ημερολογίου τα έχετε ξεκαθαρίσει όλα γι΄αυτό και εχετε δύο ημερολόγια, ένα για τις κινητές (τότε είστε Παλαιοημερολογίτες) και ένα για τις ακίνητες ως ατόφιοι νεοημερολογίτες. Φέτος που είναι όψιμο το Πάσχα (με το νέο 5 Μαΐου, αν είναι δυνατόν)πόσες μέρες θα νηστέψετε για την νηστεία των Αγίων Αποστόλων;;; Η απάντηση είναι 0 εις το πηλίκιον!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε των 9.25 μπορείτε να μου πείτε που και σε ποιό σημείο του Ευαγγελίου,οι Απόστολοι μας λέγουν να φύγουμε από την εκκλησία των Αποστόλων και να προσκοληθούμε σε άλλα θυσιαστήρία και σε ποιό Ποτήριο είναι Ο Χριστός από όλα αυτά τα θυσιαστήρια;''Χρονών ακρίβειαν δεν ηξευρη η του Χριστού εκκλησία μας λέγει ο Ι.Χρυσόστομος.Και μόνον με τα λόγια Του αγίου,έπρεπε να το πιστέψουμε.Ψάξατε όλο το Ευαγγέλιο.Πουθενά δεν λέγει να αφήνει κανείς την εκκλησία,Ότι και να γίνει και να προσκολλάται σε ξένα Θυσιαστήρια.Στην εκκλησία υπήρξαν πάντοτε αιρέσεις και διχοστασίες.Κάνουμε υπομονή γιατί έχουμε Μέγα Αρχιερέα Τον Ιησού Χριστό.Αυτός είναι στο Πηδάλιο.Αντιθέτως οι παρανομίες,οι διχοστασίες,οι αιρέσεις,οι αδικίες και οι ασέβειες,οι αμαρτωλές επιθυμίες καθώς και οι διεστραμμένες τάσεις και θέσεις είναι βδελήγματα στο Άγιον Πνεύμα.Αλλά το κακό προέρχεται από κάποιους της Ιεραρχίας που θωρούν την εκκλησία σαν ένα δικό τους μικρομάγαζο η να το πω καλύτερα Σωματείο που όταν κάτι δεν σου αρέσει,σηκώνεσαι και φεύγεις και παίρνεις και μαζί σου και στο λαιμό σου τον κόσμο,χωρίς να λογαριάζεις ούτε τις μετέπειτα επιπτώσεις,ούτε έχεις εμπιστοσύνη στον Κύριο αφού δεν πιστεύεις ότι αυτός είναι στο Πηδάλιο.Και να τι έγινε με τις τόσες 10-12 Γ.Ο.Χ εκκλησίες;Δέκα -Δώδεκα Θυσιαστήρια αλληλοκατασπαραζόμενα,στα οποία υποστηρίζεται η Πίστη και η αλήθεια αλλά λείπει η αγάπη και η ενότητα.Όμως ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, πρέπει να χαρακτηρίζει την Ορθοδοξη Πίστη μας.Κάνετε λάθος να πιστεύεται πως με την τήρηση του νόμου θα σωθείτε.Αυτό δεν πίστευαν και οι Ιουδαίοι;Σώνεται κανείς Μέσα στην εκκλησία των Αποστόλων από τη Θεία Χάρη,όταν πιστεύει ΣΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ Του Ευαγγελίου με τα έργα της Πίστεως και κυρίως με την αγάπη Του Θεού και Του Πλησίον.Στην εκκλησία κάνουμε υπομονή και δεν σηκωνόμαστε να φύγουμε όποτε μας έρθει βολικό.Το ίδιο κάνουμε και στο Γάμο.Κολλάμε στις 13 ημέρες και αγάπη δεν έχουμε και βλασφημούμε και Το Άγιον Πνεύμα με το να λέμε αιρετική την εκκλησία των Αποστόλων που τα λείψανα των αγίων μας μυροβλίζουν και κάνουν και θαύματα.Λες και ήταν αιρετική η εκκλησία επί αρειανισμού.Η εκκλησία δεν είναι αιρετική εξαιτίας κάποιων αιρετικών και πλανεμένων κακόδοξων.Η Μια αγία εκκλησία μας είναι σαν το καράβι που ταξιδεύει προς την αιωνιότητα μέχρι της Δευτέρας Παρουσίας.Και για μένα όλα έχουν προέλθει από τις μεγάλες κεφαλές.ΟΙ παπάδες φταίνε ,μου είπε κάποια Βραζιλιάνα καθολική που γύρισε στην ΟΡΘ.ΠΙΣΤΗ.Αν αυτοί δεν έκαναν το σχίσμα,δεν θα ακολουθούσε ο λαός από πίσω.Εγώ έγινα καλά από τη δική σας εκκλησία των Ορθοδόξων στην Βραζιλία ,τη στιγμή που η καθολική εκκλησία κανένα θαύμα δεν επιτελεί γιά πολλά χρόνια τώρα.Ο Κύριος ,δεν θέλει να σχιστεί ο χιτώνας Του ,εμείς Τον ΣΧΊΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΧΟΣΤΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΑΣ.Μην έχετε αυτη την άρνηση απέναντί μας.Αυτή είναι η αλήθεια και αν ψάξετε σίγουρα θα τη βρείτε.-
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε 9:32 χωρίς αλήθεια δεν υπάρχει Εκκλησία - Χριστός
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαρθολομαίος πατερας σας και όλα τα Πατριαρχεια είναι μεσα στην αίρεση. "Απο τα έργα τους θα τους γνωρίσεις". Είναι ένα με τους αιρετικούς της Δυσης και αληλοαναγνωρίζονται. Ξυπνάτε. Το ημερολόγιο ήταν η αιχμή του δόρατος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ αδελφέ ΓΟΧ
Από τα γραφόμενά σου φαίνεται πόσο λίγο ή καθόλου ξέρεις τα πράγματα:
1/ Η Εκκλησία της Ελλάδος ΔΕΝ ακολουθεί το νέο ή το φράγκικο ημερολόγιο, αλλά το διορθωμένο Ιουλιανό, όπως λέγει ξεκάθαρα η Εγκύκλιος 430/1.3.1924 "Περί Ημερολογίου" της ΔΙΣ. Είναι 5 σελίδες και εάν επιθυμείς να την στείλω, να την διαβάσεις. Εκεί λέγει ξεκάθαρα, ότι ένα ημερολόγιο ακολουθεί η Εκκλησία, το διορθ. Ιουλιανό. Κατηγορηματικά αναφέρει, ότι ΔΕΝ ακολουθεί το Γρηγοριανό ημερολόγιο, το οποίον, αντίθετα, ακολουθεί η Πολιτεία. Επίσης αναφέρει, ότι το Πασχάλιο δεν προσαρμόστηκε ακόμη με το ημερολόγιο αυτό και δεν άλλαξε.
2/ Τι σας κόφτει αν θα νηστέψουμε ή όχι των αγίων Αποστόλων;
Γνωρίζεις πως καθιερώθηκε η νηστεία αυτή και τι διάρκεια είχε;
Σύμφωνα με τις Αποστολικές διατάξεις (Βιβλίο ε΄, κεφ. Κ΄, PG 1, 900Β-901Α) άρχιζε μια εβδομάδα μετά την Πεντηκοστή και είχε διάρκεια μιας μόνο εβδομάδας. Με την πάροδο του χρόνου αυξήθηκε πάρα πολύ και διαρκούσε μέχρι την Κοίμηση της Θεοτόκου, δηλ. όταν το Πάσχα ήταν πρώιμο έφτανε τους τρεις μήνες! Αργότερα η μακρόχρονη αυτή νηστεία συντομεύθηκε από τους Πατέρες, μέχρι των Αγίων Αποστόλων και κατόπιν από 1-15 Αυγούστου (Άγιος Αναστάσιος Σιναϊτης, Λόγος δ΄, PG 89, 1397 BC). Άσε, τις πολλές διαφοροποιήσεις των κατα τόπους Εκκλησιών γενικά για τις νηστείες, που υπάρχουν μέχρι και σήμερα.
Έχεις τι άλλο να προσθέσεις, εκτός από τους αφορισμούς;
ΙΚ
Αγαπητέ ΙΚ , συγχώρεσε με αλλά κάτι ήξεραν οι Αγιοι όταν έλεγαν μη μετερε όρια αιώνια α έθεντο οι Πατέρες σου. Στην προκειμένη περίπτωση το ΑΙΩΝΙΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ και το μηνολόγιο εορτολόγιο που είναι άρηκτα συνδεδεμένο μ΄αυτό. Καταλαβαίνω ότι είστε μορφωμένος άνθρωπος γ΄αυτό και γνωρίζετε ότι δεν ειναι η κατάργηση της μιας από τις 4 νηστείες του χρόνου η μόνη ανωμαλία που έφερε η επάρατη "διόρθωση" του ημερολογίου, και επίσης δεν είναι ασήμαντη υπόθεση η διάσπαση της εορτολογικής ενότητας στην Ορθοδοξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας κατ αρχήν @6:06.Εγώ δεν γνωρίζω από θεολογία η από εκκλησιολογία.Εγω γνωρίζω \ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ ΜΟΥ.Μιλάτε για τον Πατριάρχη..Εγώ θα σας πω πως οι Γραφές[Μελετίστε τις επιστολές,δεν θέλω να κάνω ανάλυση],οι Γραφές ,μας μιλούν πως στις έσχατες μέρες θα υπάρξουν αυτά τα φαινόμενα κατά τα οποία οι ηγήτορες οι εκκλησιαστικοί,θα προσκολληθούν σε παραπλανητικά πνεύματα.Αλλά πουθενά ,μα πουθενά δεν λέγει να φύγει κανείς από την Μια εκκλησία.Παρά ξέρετε τι λέγει;Να παραμείνουμε σταθεροί στον Κύριο,σε αυτά που παραλάβαμε,στην ΑΛΗΘΙΝΉ ΓΝΩΣΗ και στην ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.Και αυτό γιατί Ο Κύριος,έχει τους τρόπους να φέρει πάλι την ειρήνη.Διότι είναι αδύνατον να πλανηθεί όλη η εκκλησία.Αλλίευσα δε και κάτι από τον όσιο Δανιήλ τον Αγαρηνό ,ο οποίος μας λέγει πως η ίδια η Παναγία μας του φανέρωσε για την 8 η Οικ Σύνοδο.Του είπε συγκεκριμένα*Μιά εκρεμότητα είναι του εκκλησιαστικού ημερολογίου και μιά άλλη του Οικουμενισμού και της πανθρησκείας.Η ΟΙΚ.ΣΥΝΟΔΟΣ,απαιτεί ύπαρξη θεοφιλούς βασιλείας που θα εκπροσωπεί τον πιστό λαό και γιαυτό θα γίνει η αναλαμπή της Ορθοδοξίας,μετά τον γενικό πόλεμο[!].Η οριστική όμως λύση,θαρθεί αργότερα με αξιόπιστη Ιερα ΣύνοδοΕΥΣΕΒΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΧΩΡΕΣ,ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ Η ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ.Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΘΑ ΒΑΠΤΙΣΘΕΙ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν λοιπόν γίνουν αυτά ,αυτό σημαίνει πως πράγματι Ο Κύριος έχει το λόγο και ότι χρειάζεται να υπάρχουν και οι διαιρέσεις όπως μας λέγει το Ευαγγέλιο για να ξέρουμε και ποιοί πιστεύουν και ποίοι ομολογούν την πίστη τους και ακόμα καλύτερα γιατί είναι μιά ευκαιρία για τους εντός εκκλησίας να αγωνιστούμε για την αλήθεια.Δε χωρά η σιωπή πιά.Διότι ελέγχονται συνειδήσεις και αυτό ίσως και να δημιουργήσει διωγμούς.Έτσι φουντώνει το δέντρο της πίστης μας.Αλλά το ζήτημα είναι ποιά είναι η αλήθεια.Δεν είναι Πατέρας μας ο Βαρθολομαίος με το να διατηρεί το θεσμό και μόνον του Πατριαρχείου.Πατέρας μας είναι Ο Κύριος!Διότι δεν κάνει ο θεσμός την αγιότητα αλλά η αγιότητα τον θεσμό κατά την πτωχή μου γνώμη.Όταν Ο Θεός παρέδωσε τις Διαθήκες του,νομίζετε δεν ήξερε και δεν πρόβλεψε το τι θα γίνει ώστε δι Αποκαλύψεως να παραδώσει όλες τις Αλήθειες τις οποίες εμείς καταφρονούμε επειδή κοιτάμε το τι μας λέγουν οι ταγοί.Και όπως ο θανών αφήνει τη Διαθήκη του και αυτή δεν πρέπει να προσβληθεί κανονικά αν είναι κανείς σωστός επειδη αυτή είναι η θέληση του θανώντος,έτσι και Το θέλημα Του Θεού,έχει παραδοθεί σε εμάς από τους Αποστόλους και είναι κρυμμένη μέσα εκεί ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.Το ζήτημα είναι να παραμείνουμε εντός εκκλησίας στηριγμένοι στην αλήθεια της Γνώσης και στην Αγάπη Του Θεού και να αγωνιζόμαστε με ειρήνη η και αποστομώνοντας αυτούς που γκρεμίζουν σπίτια και ψυχές τους θεολόγους που καπνίζουν θεολογώντας και δεν έχουν καμμία σχέση ούτε με την Αλήθεια ούτε με την Πίστη αλλά ούτε και με την Αγάπη και να φεύγουμε μακριά από αυτούς όπως μας λέγει το Ευαγγέλιο από αυτούς περιμένοντας το θέλημα Του Θεού που για εμάς θα είναι μιά Ανάσταση και μακάρι να ζήσουμε να τα δούμε!Ο Θεός θα δείξει!Συνεπώς αυτό που είπατε πως χωρίς αλήθεια δεν υπάρχει εκκλησία,δεν είναι κατα την πτωχή μου γνώμη σωστό διότι η Μιά Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία θεμελιωμένη όπως την παρελάβαμε από γενεά σε γενεά έχει όλη την Αλήθεια από τα μέλη της που πιστεύουν στην αλήθεια ,Ζουν την Αλήθεια και ας είναι το μικρό ποίμνιο .Και αυτό διότι δεν θα ήταν άδικος Ο Θεός για κάποιους που δεν ορθοτομούν τον Λόγον της Αληθείας,να αδικήσει και τον υπόλοιπο πιστό λαό και ας είναι 5-10 άνθρωποι.Επομένως,καλό είναι να αναθεωρήσετε κάποιες απόψεις.Αλλά επειδή δεν θα ήθελα να διαφωνήσουμε διότι δεν θα υπάρξει ευθύς λόγος στη συνομιλία μας,ΑΦΉΣΤΕ ΝΑ ΜΑς ΔΕΊΞΕΙ ο θΕΌς ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ..
Συνχωρείστε με και εμένα!Θεολόγος δεν είμαι.Λαικά παιδιά είμαστε και εμείς και αναζητητές της αλήθειας.Όμως διαβάστε...παραθέτω πιό κάτω
Σε τίποτα δεν μας φοβίζουν οι εχθροί μας,τούτο είναι σημάδι σωτηρίας.Γιατί σε μας δώθηκε το χάρισμα,όχι μόνο να πιστεύουμε στο Χριστό αλλά και να υποφέρουμε για αυτόν..Φιλ1,28-29
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί,δεν είναι ενωμένοι με Το Χριστό,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΦΑΛΗ..[ΓΙΑ ΤΟΥς ΑΙΡΕΤΙΚΟΎς]Κολλοσ.2-19
Έρχεται η οργή Του Θεού κατά των απειθών και ανυποτάκτων..Εφεσ Ε!7]
θΥΜΗΘΕΊΤΕ,κατά τις έσχατες ημέρες θα υπάρχουν άνθρωποι που θα εμπαίζουν τα Ιερώτατα,αυτοί είναι που δημιουργούν τα σχίσματα και τις διαιρέσεις,σεις όμως οικοδομούντες τους εαυτούς σας πάνω στο θεμέλιο της αγιοτάτης πίστεως δια μέσου της προσευχής,φυλάξατε τους εαυτούς σας ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΕΚΝΥΕΤΑΙ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ συζητούντες μαζί τους και πείθοντες αυτούς περί των πλανών τους με φόβο μήπως και βλαβείτε από την μετ αυτών συναναστροφή Ιούδ1-22]
Θαρθεί καιρός που οι άνθρωποι θα κλείνουν τα αυτιά τους στην αλήθεια και θα στρέφονται στα παραμύθια.Εσύ όμως[Τιμόθεε]να είσαι άγρυπνος να κακοπαθήσεις.Τιμ Β!4,4-5]
Γιατί τότε μόνον θα μετέχουμε στο Μεγαλείο Του Θεού,ΑΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ .Εβρ3-14]
Όμως μέσα από την αγωνία του πόνου και τους διωγμούς,θα έχουμε κέρδος.Μαρκ 10,30]
Μακαριος όποιος δεν έχασε την εμπιστοσύνη του σε Εμένα!Ποιός είμαι εγώ;Ο Πληρών τα πάντα,Ο υποτάσσων τα σύμπαντα..Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ.Εφ.5-23]
η βασιλεια του θεου δεν βρίσκεται στα λόγια αλλά στη δύναμη.Α!Κορινθ 4-6].
----------
Αγαπητέ αδελφέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά οι άγιοι Πατέρες έλεγαν "μη μέταιρε όρια αιώνια α έθετον οι Πατέρες", αλλά τι εννοούσαν με αυτό;
Π.χ. Μην αλλάζετε την απόφασή μας, το Πάσχα να εορτάζεται την 1η Κυριακή, μετά την 1η πανσέληνο της εαρινής ισημερίας.
Δεν εννοούσαν: Μην αλλάζετε την εαρινή ισημερία και την 1η πανσέληνο, αλλά κρατήστε τις σταθερές στον αιώνα τον άπαντα.
Εξ άλλου, αποφάσισαν πότε, μετά την ισημερία θα εορταζόταν το Πάσχα, αλλά δεν αποφάσισαν πότε θα είναι αυτή η ισημερία και τούτο γιατί το πότε είναι η ισημερία και η πανσέληνος είναι θέματα της Αστρονομίας και όχι της Εκκλησίας. Μόνον, ο Παπισμός έπαιρνε αποφάσεις τέτοιες, γιατί θεωρούσε ότι η Εκκλησία είναι πάνω από την Αστρονομία και επομένως θα μπορούσε η Εκκλησία να καθορίζει ακόμη και τις θέσεις των ουρανίων σωμάτων στο στερέωμα!
Όσον αφορά, το Πασχάλιο, που καθορίστηκε μετά την Στ΄ Οικουμενική και υπέστη 6 αλλαγές στα δεδομένα του, ούτε ΑΙΩΝΙΟ είναι, ούτε απαρασάλλευτο. Αλλά ούτε συνδέεται με τις ακίνητες εορτές, παρά μόνο με τις κινητές.
Όσον αφορά τις νηστείες, αν γνωρίζατε την εκκλ. ιστορία θα βλέπατε ότι σπανίως οι Εκκλησίες είχαν τις αυτές ημέρες νηστείας, τόσο στις 4 κύριες, όσον και στις άλλες. Η διόρθωση του ημερολογίου δεν επέφερε τίποτε το ιδιαίτερο στις νηστείες. Βέβαια θα πρέπει να προσαρμοστεί και το Πασχάλιο στο διορθ. ημερολόγιο, για να επανέλθουν κάποιες περιπτώσεις και σε αυτό το θέμα.
Η εορτολογική ενότητα στη Μια, Αγία......... ποτέ δεν ήταν ενιαία. Π.χ. Το Πάσχα τελικά εορταζόταν από όλη την Εκκλησία (Ανατολή και Δύση) την ίδια ημερομηνία, μετά το 800, παρά την απόφαση της Α΄ Οικουμενικής! Τα Χριστούγεννα εορταζόταν άλλες ημερομηνίες, η Βάπτιση άλλες ημερομηνίες, εορτές αγίων σε διαφορετικές κ.λπ κ.λπ.
Αν τα ανωτέρω γίνουν κατανοητά, τότε μπορούμε να διαλεχθούμε περαιτέρω.
ΙΚ