Υπάρχει ανάλογο παράδειγμα
στους σημερινούς πολιτικούς;
του μητροπολίτη Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Ἡ ὑπερχειλίζουσα ἀπό «δημοκρατικότητα» ΑΥΓΗ
δημοσιογραφικό ὄργανο τοῦ ΣΥΡΙΖΑ στίς 7/6/2012 δημοσίευσε ρεπορτάζ μέ τόν
τίτλο: «Χριστιανοί ὁ ΣΥΡΙΖΑ θά ἀπαιτήσει τήν ὑποταγή μας στόν Ἀντίχριστο» ὅπου
παρουσιάζεται ἀνυπόγραφο ἔντυπο φυλλάδιο μέ τόν τίτλο: «Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι
Χριστιανοί νά τί θά μᾶς ἐπιβάλλει τό κόμμα τῶν σταλινιστῶν-μαρξιστῶν τοῦ ΣΥΡΙΖΑ-Τσίπρα»
πού ἰσχυρίζεται ὅτι δῆθεν μοιράζεται σέ ἐκκλησίες τοῦ Πειραιᾶ σύμφωνα μέ «τίς
καταγγελίες πολιτῶν πού ἐκκλησίαζονται καί μᾶς μεταφέρει ὁ δικηγόρος καί
δημοτικός Σύμβουλος Πειραιᾶ Γιάννης Καρδαρᾶς».
Ὁ κ. Καρδαρᾶς καταχωρεῖ στό δημοσίευμα τά
ἑξῆς: «Έχω την αίσθηση ότι οι πρακτικές ενός φαύλου και σάπιου συστήματος και μιας μερίδας Ιεραρχών έχουν ξεπεράσει κάθε όριο προπαγάνδας κατά του ΣΥΡΙΖΑ και σε ό,τι αφορά τη μερίδα της Εκκλησίας που προβαίνει σε αυτές τις ενέργειες, έχει ξεφύγει από τον πνευματικό ρόλο της» ... «Οι πολίτες σε πείσμα της διασποράς φόβου που επιχειρείται θα δώσουν την απάντησή τους τη 17/6/2012 καταδικάζοντας αυτές τις πρακτικές, καθώς και αυτούς που επί 40 χρόνια καταχράστηκαν τις οικονομίες, αλλά και την ίδια τη ζωή τους».
Κατακλείεται δέ μέ πονηρό τρόπο τό δημοσίευμα μέ τά ἑξῆς: «Υπενθυμίζεται ότι τη Μητρόπολη Πειραιώς "διακονεί" ο Σεραφείμ (κατά κόσμον Χρήστος Μεντζελόπουλος), γνωστός για την εμμονή του στα "ελληνικά ιδεώδη και την χριστιανική πίστη που πότισε τις ρίζες του Έθνους μας"...».
Κατόπιν αὐτῆς τῆς καταχωρήσεως τῆς «δημοκρατικῆς» ἐφημερίδος τοῦ ΣΥΡΙΖΑ
προκύπτουν τά ἑξῆς εὔλογα θέματα:
1. Πρίν προβῆ στήν βαρύγδουπη αὐτή καταχώρηση ἡ «δημοκρατικά
εὐαίσθητη» ΑΥΓΗ μέ τήν ὁποία δημιουργεῖ ὑπόνοιες ὅτι ἡ Ἱ. Μητρόπολη Πειραιῶς
καί ἐγώ προσωπικῶς πολιτικολογοῦμε καί ἐμπλεκόμεθα στήν κομματική διαπάλη δέν ὤφειλε
μέ τήν δημοκρατική δημοσιογραφική δεοντολογία νά ἐπικοινωνήσει καί νά
διερευνήσει ἐάν ἔχομε οἱανδήτινα σχέση μέ τό καταγγελόμενο γεγονός;
2. Διακηρρύσομε πρός πᾶσα κατεύθυνση ὅτι ἡ
Ἐκκλησία δέν κομματίζεται ἐπειδή εἶναι ὅλον καί ὄχι τμῆμα τοῦ ὅλου καί οὐδέποτε
στούς Ἱ. Ναούς τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς μοιράστηκαν κομματικοῦ περιεχομένου
ἔντυπα μέ τήν ἄδεια, τήν ἐντολή ἤ τήν παρότρυνση τῆς Μητροπόλεως.
3. Τό ὅλο θέμα ὅπως τίθεται καί ἡ συνθηματολογία
του εὐλόγως παραπέμπουν σέ φαιδρά ἀπόπειρα τῆς Αὐγῆς γιά τήν λεγομένη ἀρνητική
διαφήμιση τοῦ ΣΥΡΙΖΑ.
4. Ἔχω ἀποδείξει μέ τά κείμενά μου τόσο
ἐκκλησιαστικοῦ ἀλλά καί κοινωνικοῦ περιεχομένου ὅτι καί τόν ἀνδρισμό καί τήν
εὐψυχία ἔχω νά ὑπογράφω τίς θέσεις μου. Συνεπῶς δέν συνηθίζω νά κρύπτομαι στήν
ἀνωνυμία καί αὐτό τό πράττω ἐκ πεποιθήσεως καί μέ ἀρκετό κόστος.
5. Στό δημοσίευμα τίθεται σέ εἰσαγωγικά τό ρῆμα
διακονῶ πού ἀναφέρεται στήν ταπεινότητα μου καί τήν θεόσωστη Μητρόπολη Πειραιῶς
μέ προφανῆ ἀμφισβήτηση.
Ἐρωτῶ τούς κυρίους τῆς Αὐγῆς καί τοῦ ΣΥΡΙΖΑ δέν εἶναι
διακονία ἡ παροχή 3.500 μερίδων φαγητοῦ τήν ἡμέρα σέ συνανθρώπου μας ἀδιακρίτως
θρησκείας φυλῆς καί ἐθνοτικῆς καταγωγῆς πού προσφέρονται μέ δική μου εὐθύνη καί
πρωτοβουλία;
Δέν εἶναι διακονία ἡ ἀξιοθαύμαστη διοίκηση τοῦ Γηροκομείου
Πειραιῶς πού ὑπό τήν ἄγρυπνη δωρεάν ἐπίβλεψή καί προεδρία μου περιθάλπει 230
γέροντας ἐκ τῶν ὁποίων 120 κατάκοιτοι καί παραπληγικοί;
Δέν εἶναι διακονία ἡ
δωρά τῆς προσωπικῆς μου περιουσίας γιά τήν δημιουργία πνευματικοῦ Κέντρου στήν
Ἀμάρυνθο Εὐβοίας γενέτειρα τῆς μητρός μου;
Ἐπί τέλους τό θράσος ἔχει καί τά ὅριά του. Ἄς
μᾶς δείξουν οἱ κύριοι τοῦ ΣΥΡΙΖΑ καί τῆς Αὐγῆς κάποιο προσωπικό τους ἀνάλογο
παράδειγμα.
Ο Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι
Τ Η Σ
+ ὁ Πειραιῶς Σ Ε Ρ
Α Φ Ε Ι Μ
Διαβάσαμε τις πολιτικές θέσεις του αγίου Πειραιώς, στην ανάρτηση http://apotixisi.blogspot.gr/2012/06/blog-post_1243.html#comment-form και φυσικά διαφωνήσαμε γράφοντας εκεί το πρώτο σχόλιο: Καλύτερα ένα κόμμα ψυχρό, ακόμα καλύτερα ένα κόμμα "θερμό" (όπως π.χ. η "κοινωνία") αλλά... εμέσιμο ένα κόμμα "χλιαρό" και υποκριτικό. Περισσότερη αξία έχει ένας βουλευτής που "δεν ορκίζεται" διότι είναι ειλικρινής, φυσικά και ένας πιστός δεν πρέπει να ορκίζεται, παρά ένας που ενώ "ορκίζεται", ανάβει και κεριά, είναι ψεύτης, υποκριτής, κοροϊδεύει το λαο για τα ψηφαλάκια και ψηφίζει αντιευαγγελικούς νόμους για διαζύγια, εκτρώσεις, αποποινικοποίηση μοιχείας, και επιθυμεί την εκκλησία στολισμένη φτιασιδωμένη πόρνη καθήμενη επί του κρατικού θηρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούσαμε τι είπε και ο Θεσσαλονίκης την Κυριακή στον Άγιο Δημήτριο: Όχι ψήφος στα "ασεβή" κόμματα, λες και τα άλλα που μας έφεραν εδώ, με τις μίζες, τις στοές, τους αντιευαγγελικούς νόμους, είναι "ευσεβή"!!! Να μείνουμε, είπε, στο Ευρώ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση πάσει θυσία διότι το ευρώ και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι το στήριγμά μας, αυτή η ελπίδα μας, με όποιο τίμημα, με όποια καταστροφή των ζωών μας!!!
Άγιοι του Θεού, στήριγμά μας είναι μόνον ο Θεός, μη πεποίθατε επί υιοίς ανθρώπων και άρχουσι αιρετικοίς και ετεροδόξοις. Η μνημονιακή δυστυχία της Ελλάδας δεν επεβλήθη για προοπτική διεξόδου από την τεχνητή κρίση (τεχνητή αφού το χρέος το ξεπληρώσαμε 5-6 φορές, όλα τα λεπτά των δανείων πηγαίνουν στους δανειστές, δεν μας χαρίζουν αλλά μας δανείζουν και κερδίζουν, στο κούρεμα δε συμμετείχε η ευρ. τράπεζα, δε μας δίνουν το κατοχικό δάνειο, όλες οι χώρες της ΕΕ πλήρωσαν πολύ περισσότερα στην ενοποίηση της Γερμανίας)! Η μνημονιακή δυστυχία της Ελλάδας γίνεται για τιμωρία, που αποκαλείται παραδειγματισμός! "Η Ελλάδα αντιμετωπίζεται με περίσσεια αυστηρότητα προς παραδειγματισμό των υπόλοιπων μελών της ευρωζώνης, παραδέχτηκε η Άνγκελα Μέρκελ". http://www.inews.gr/253/merkel-gia-paradeigmatismo-ton-ypoloipon-i-litotita-stin-ellada.htm
Κάποιοι μητροπολίτες, λοιπόν, αναμιγνύονται στην πολιτική, όχι όμως για να πουν στο λαό να μην ψηφίσει τα κόμματα που μας υποδούλωσαν στο δολοφονικό ζυγό του "μνημονίου", όχι για να καλέσουν το λαό να ψηφίσει παρατάξεις με χριστιανική ιδεολογία, όπως η "κοινωνία", όχι για να καλέσουν το λαό να ψηφίσει κόμματα που θα αποτινάξουν το μνημόνιο, και θα λυτρώσουν το λαό από τα χαράτσια, την ανεργία και τη δυστυχία και θα χαράξουν εθνικά υπερήφανη πολιτική και όχι πολιτική υποτέλειας. Το αντίθετο!
Η ιερά μνήμη όμως των εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων της Γερμανικής κατοχής απαιτεί από εμάς εθνική υπερηφάνεια και όχι υποτέλεια.
Η χριστιανική ηθική απαιτεί δίκαιη φορολόγηση και των πλούσιων, και όχι χαρἀτσια μόνο στους φτωχούς. Θέλουμε εργασία για όλους και όχι ανεργία και ... συσσἰτια.
ΔΕΝ θέλουμε συσσίτια άγιοι Πατέρες, μην καυχάστε για το κατάντημα αυτό, χτυπήστε με την ποιμαντορική ράβδο σας στο κεφάλι όσους οδήγησαν σε καιρό ειρήνης το λαό να συνωστίζεται στα συσσίτια, θέλουμε να υψώσετε το όποιο ανάστημά Σας για να απαιτήσετε από τις Κυβερνήσεις Εργασία για όλους τους ανθρώπους του ποιμνίου σας, παύση χαρατσιών, επιστροφή του κατοχικού δανείου, αποζημιώσεις, περήφανη εθνικά πολιτική, και δίκαιη φορολόγηση της Εκκλησίας, και των κληρικών, και των τυχηρών, και δωρεάν γάμους, κηδείες, βαπτίσεις, στον λαό!
Τα συσσίτια, τα γηροκομεία κ.λπ. με ποίων χρήματα ανηγέρθησαν, με ποίων χρήματα τροφοδοτούνται και γιατί χρεώνονται σαν "προσωπικό παράδειγμα"; Δηλαδή ο Υπουργός, π.χ. υγείας, πρέπει να τιμάται για όλα τα νοσοκομεία της χώρας και να τα προβάλλει ως "προσωπικό παράδειγμα";
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανταπάντηση από κάθε χριστιανό στην πράξη (και όχι στα λόγια) πολιτικό, και από τον ΣΥΡΙΖΑ, θα πρέπει να είναι: "θα δώσω εργασία σε κάθε πολίτη, δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης τα συσσίτια, για δε όλους τους γέροντες όλης της Ελλάδος, θα φροντίσουν οι κοινωνικές υπηρεσίες του Κράτους σε κρατικά ιδρύματα. Χριστιανική κοινωνική ιδεολογία στην πράξη!
Εξ' άλλου: Η διδασκαλία της Εκκλησίας είναι: η κοινοκτημοσύνη και η προσφορά χρημάτων και αγαθών από τους πλουσιότερους προς τους οικονομικά ασθενέστερους. Αντί να είναι κατηγορούμενοι οι ιεράρχες που δεν τα διδάσκουν και εμείς που δεν το εφαρμόζουμε, πρέπει να "δοξάζονται" για ένα αυτονόητο, διακόνημα; Φυσικα στην κόλαση της αντορθοδόξου τη πράξει εκκλησίας μας, όπου τα αυτονόητα είναι ακατανόητα, αξιέπαινη είναι κάθε πρωτοβουλία.
Με 230 γέροντες στο γηροκομείο, όμως, λύνεται το πρόβλημα; Οι δε άλλοι, οι χιλιάδες ανήμποροι;
Ιερή η ψήφος μας, οι ιεράρχες δεν μας ικανοποιούν με τη λογική των επιχειρημάτων τους, και ο Θεός να φωτίσει το Λαό Του να ψηφίσει το καλύτερο για την Εκκλησία και την Ελλάδα.
Ο Πειραιεύς είναι ως γνωστόν η έδρα της ναυτιλίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιγράφουμε από τα σημερινά δημοσιεύματα:
...Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, όχι μόνο έβγαλαν περισσότερα από 175 δισ. δολάρια, αφορολόγητα μέσα σε 10 χρόνια, αλλά λένε ότι θα μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους, εάν η νέα κυβέρνηση καταργήσει τη φορολογική απαλλαγή τους, "διακινδυνεύοντας και 60.000 θέσεις εργασίας".
Όλα αυτά, σε μία χώρα που βάλλεται ήδη από την ανεργία η οποία καλπάζει, όπως αναφέρει ο συντάκτης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Bloomberg, 762 Έλληνες εφοπλιστές δεν καταβάλλουν φόρο για τα κέρδη που φέρνουν στην Ελλάδα, εκμεταλλευόμενοι νόμο που ενσωματώθηκε στο Σύνταγμα από το 1967. Και στη συνέχεια ο λόγος δίνεται ίδιους τους εφοπλιστές οι οποίοι δε δείχνουν να συμμερίζονται σε μεγάλο βαθμό την οικονομική κρίση της Ελλάδας. (news247.gr Χρήστος Δεμέτης
news247 Ιούνιος 12 2012 16:58)
Επ' αυτού του θέματος τι άραγε λέει η Εκκλησία;
Ένιοι δεσποτάδες μας απευχόμενοι να κυβερνήσουν πολιτικοί που με την κοινωνική δικαιοσύνη θα χορτάσουν τον πεινασμένο λαό, κάτι που ποθεί ο Κύριος, ζηλωτικώς ποιούν προεκλογική εκστρατεία υπέρ όσων στα λόγια είναι πιστοί, αλλά στα έργα απέδειξαν ότι είναι υποκριτές και άπιστοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους κατακεραυνώνει και αυτούς και τους δεσποτάδες υπερασπιστές τους ο λόγος του Θεού.
«Τι το ὄφελος, ἀδελφοί μου, ἐάν πίστιν λέγῃ τις ἔχειν, ἔργα δέ μη ἔχῃ; Μη δύναται ἡ πίστις σῶσαι αὐτόν; Ἐάν δέ ἀδελφός ἤ ἀδελφή γυμνοί ὑπάρχωσι και λειπόμενοι ὦσι τῆς ἐφημέρου τροφῆς, εἴπη δέ τις αὐτοῖς ἐξ ὑμῶν, "ὑπάγετε ἐν εἰρήνῃ, θερμαίνεσθε και χορτάζεσθε", μη δῶτε δε αὐτοῖς τά ἔπιτήδεια τοῦ σώματος, τι το ὄφελος; Οὕτω και ἡ πίστις, ἐάν μη ἔργα ἔχῃ, νεκρά ἐστί καθ’ ἑαυτήν».
ἀλλ' ἐρεῖ τις· σὺ πίστιν ἔχεις, κἀγὼ ἔργα ἔχω· δεῖξόν μοι τὴν πίστιν σου ἐκ τῶν ἔργων σου, κἀγὼ δείξω σοι ἐκ τῶν ἔργων μου τὴν πίστιν μου.
ἡ πίστις χωρὶς τῶν ἔργων νεκρά ἐστι (Ιακώβου 2)