Πέμπτη 17 Μαΐου 2012




EMΠΟΡΙΟ ΛΕΥΚΗΣ ΣΑΡΚΟΣ




του μητροπολίτου Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Ὁ τεράστιος θόρυβος πού προεκλήθη ἀπό τήν δημοσιοποίηση τῶν δυστυχῶν θυμάτων τοῦ trafficing (διακίνησις καί ἐμπορία ἀνθρώπων) καί ἡ δῆθεν εὐαισθητοποίησις τῶν κρατικῶν παραγόντων διά τόν φόβον τῶν «ὀψωνίων» (ἀποτελεσμάτων) αὐτῆς τῆς ὰπανθρώπου τραγικότητας καί τῆς διασπορᾶς θανατηφόρων ἀσθενειῶν παρουσιάζει ἐκτύπως τήν σαπρότητα καί σαθρότητα τῆς κοινωνικῆς μας ὀργανώσεως.


Εἶναι τραγικό τό γεγονός πώς σέ αὐτή τήν χώρα τῶν Ἁγίων, τῶν μαρτύρων καί τῶν ἡρώων, ἡ γλώσσα τῆς ὁποίας ἔγινε τό ἐκφραστικό ὄργανο τῆς Θείας Ἀποκαλύψεως ἡ ἀναισχυντία, ὁ ἀνθρώπινος εὐτελισμός, ἡ ἐμπορευματοποίησις τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, ἡ χυδαιότητα καί ἡ ἀνειλικρίνεια κορυβαντιοῦν καί προκαλοῦν.



Μία κοινωνία πού θεωρεῖ δῆθεν προοδευτισμό τήν ἀπόλυτη ὀπισθοδρόμηση στίς πλέον σκοτεινές περιόδους τῆς ἀνθρωπίνης Ἱστορίας καί πού ἀνατρέφει τήν διάδοχη γενεά μέ τό ἐκπαιδευτικό της σύστημα χωρίς τήν ἀξιοπρέπεια καί τό ἀληθές μεγαλεῖο τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί μακράν τοῦ φωτός καί τῆς πληρότητος τοῦ Εὐαγγελικοῦ μηνύματος, ἀναποδράστως δρέπει τούς τραγικούς καρπούς τῆς παραβατικότητος καί τοῦ ἀθεϊστικοῦ τρόπου ὑπάρξεως πού καθιστᾶ τόν ἄνθρωπο χειρότερο τῶν ἀλόγων ζώων. 


Διαμαρτύρεται ὁ ἔντυπος καί ὁ ἠλεκτρονικός τύπος διά τά 
 ἀναπότρεπτα ἀποτελέσματα ἑνός κοσμοειδώλου πού μετά μανίας ὑπηρετοῦν καί μετά θρησκευτικῆς εὐλαβείας διακονοῦν διότι ἡ ἄρθρωσις ἀντιρρητικοῦ λόγου στήν ἐκπόρνευση τῆς καθημερινότητος καί ἡ ἐπίκλησις τοῦ αἰωνίου Νόμου τοῦ Παναγίου Θεοῦ μυκτηρίζονται ἀναισχύντως καί φαιδροποιοῦνται ἀπό τούς διατάκτες τῆς ἀπομειώσεως τοῦ ἀνθρωπίνου βίου. Φωνές ὅπως αὐτή δυστυχοῦς θύματος τῆς πορνείας, πού δημοσιοποιήθηκε στό ἔντυπο τῆς 13/5/2012 «Τό μῆλο τῆς Κυριακῆς», « ...Τό πρῶτο διάστημα ἀπό κάθε ... ἔκανα ἐμετό. Μέσα σέ τρεῖς μῆνες ἔχασα 16 κιλά... », δέν συγκινοῦν, δέν ἀφυπνίζουν, δέν εὐαισθητοποιοῦν τίς καρδιές καί τήν λογική καί τήν συνείδηση πού ἐλλιμενίζονται στό μουράγιο τῆς φαυλότητας. 


Εἶναι ἐνδεικτικό τῶν ἀνωτέρω ἡ ἀνακοίνωσις τοῦ Συνηγόρου τοῦ Πολίτη, πού τό μόνο πού βρῆκε νά πῇ γι’ αὐτήν τήν ἀνθρώπινη τραγωδία ἦταν ἡ ἀντίδρασίς του γιά τήν δημοσιοποίηση τῶν προσωπικῶν δεδομένων ὀροθετικῶν ἐκπορνευομένων προσώπων. 


Ἀναφερόμενος δέ στήν ἀποϊεροποίηση τῆς ζωῆς καί τοῦ ἱεροῦ τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος μίλησε γιά «ἀνεπάρκεια διαχείρησης ἑνός ζητήματος πού ἀποτελεῖ κοινωνικό δεδομένο».


Τό τραγικό αὐτό πρόβλημα κανείς δυστυχῶς δέν τό προσέγγισε μέ τήν ἀπαιτουμένη εὐθυκρισία καί εἰλικρίνεια διότι ἠθικοί αὐτουργοί ὅλης αὐτῆς τῆς δυστυχίας ἀποτελοῦν οἱ νομοθετήσαντες στό Ἐθνικό Κοινοβούλιο μέ τάς διατάξεις τοῦ Νόμου 3904/2010 (ΦΕΚ τ. Α΄, 218 23/12/2010) διά τοῦ ὁποίου μετέβαλαν τόν ποινικό χαρακτῆρα τῆς ἐκπορνεύσεως καί κατ’ ἐπέκτασιν τοῦ trafficing ἀπό πλημμέλημα σέ ἁπλό πταίσμα μέ προφανές ἀποτέλεσμα τήν μή ποινική καταδίωξη τῶν κινούντων τά νήματα ἠθικῶν αὐτουργῶν αὐτῆς τῆς βδεληρᾶς καί ἀποκρουστικῆς πραγματικότητος, τῶν μαστροπῶν καί σωματεμπόρων πού ἄθεσμα θησαυρίζουν ἀπό τήν διακίνηση καί ἐμπορία ἀνθρωπίνων ψυχῶν καί σωμάτων.


Ἑπομένως οἱ κλαυθμηρισμοί καί οἱ δῆθεν ἔκπληκτες φωνές διά τό ἀναπόδραστον ἀποτέλεσμα τῆς ἀθέσμου ἐγκληματικῆς νομοθεσίας δέν ἀποτελοῦν παρά ψιμίθια φαιδρά μιᾶς πεσμένης ἠθικῶς κοινωνίας. 

7 σχόλια:

  1. Ενώ, ο Σεβασμιώτατος είναι άριστος χειριστής της ελληνικής γλώσσας, όμως αποδεικνύεται αδαής, όταν χρησιμοποιεί την αγγλική γλώσσα, γι' αυτό πριν απευθύνει διαγγέλματα με αγγλικούς όρους θα πρέπει να συμβουλεύεται το επιτελείο του, όπου κάποιος θα πρέπει να γνωρίζει καλώς την αγγλική. Έτσι:

    Δεν υπάρχει αγγλικός όρος: trafficing.

    Υπάρχει ο όρος: trafficking.

    Και δεν είναι παραδρομή.

    Απλώς, στο ρήμα traffic προστέθηκε η κατάληξη -ing και όλα καλώς καμωμένα.

    Λίγη προσοχή λοιπόν την επόμενη φορά.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις πταίει;

    Ο άγιος Πειραιώς καταγγέλλει ότι το Κράτος, με Νομοθετική κάλυψη, επιτρέπει περίπου ελεύθερη την παράνομη και συνεπώς ιατρικώς ανεξέλεγκτη πορνεία. Γέμισαν πράγματι οι δρόμοι και οι πλατείες, κάμποι και χωριά, χαμαιτυπεία, ξενοδοχεία, "βάν", με "κορίτσια" που προσφέρουν τις σαρκικές υπηρεσίες τους σε Έλληνες κάθε ηλικίας. "Φέρτε στο παππού αλλοδαπή, να ζηλέψουν όλοι στο ΚΑΠΗ" λέει το λαϊκό άσμα! και πάει η σύνταξη του παππού!

    Αλλά, και οι πολίτες έχουν τις ευθύνες τους.

    Παραλείπεται όμως να αναφερθεί, αν κάποια ευθύνη έχει και η Εκκλησία. Όλοι όσοι, όχι με συναίσθηση αμαρτωλού που έπεσε σε αμάρτημα, αλλά με περηφάνεια και καμάρι σαν να πίνουν ένα ποτήρι δροσερό νερό, απολαμβάνουν με τα "κορίτσια" το αχαλίνωτο σέξ, και μάλιστα χωρίς προφυλάξεις, είναι βαπτισμένοι, μέλη της Εκκλησίας, που ευλόγησε το γάμο τους, βαπτίζει τα παιδιά τους, εκκλησιάζονται, συμμετέχουν σε ακολουθίες, πανηγύρια, εορτές και αν τους ρωτήσεις, θα σου πουν ότι είναι καλοί Χριστιανοί, πάνε στην Εκκλησία, έστω σε χαιρετισμούς, Μ.Τρίτη, Επιτάφιο, Δεκαπενταύγουστο, Ανάσταση! Συμμετέχουν σε βαπτίσεις, γάμους, θεωρούν ότι είναι καλοί χριστιανοί!

    Η Εκκλησία, ή ντρέπεται να ενημερώσει τα μέλη της, για τα θέματα αυτά, ή, μερικοί πνευματικοί και γέροντες, διδάσκουν άλλα αντ' άλλων. Ἀρα πταίει και η Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τι ασχολούμαστε!Αν ο Πειραιώς έγραψε ή όχι σωστά την αγγλική λέξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και με αυτό ασχολούμαστε, αλλά και με το αν έχει λευκά ή μαύρα γένεια, κάτι που θα πρέπει να σταθεροποιηθεί επιτέλους!

      Αυτά παθαίνει κάποιος, ο οποίος ασχολείται επί παντός επιστητού και χρησιμοποιεί εκτός από την ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  4. Με τίποτε δεν τρώγεσαι ΙΚ.Επί της ουσίας έχεις να αναφέρεις κάτι;Έλεος πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί της ουσίας έχουμε να αναφέρουμε ένα και μόνο:

      Να παύσει να μνημονεύει Βαρθολομαίο, αυτός ο -υποτίθεται- αντιοικουμενιστής.

      Όχι, και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  5. Άριστα πράττει ο δεσπότης του Πειραιά και ασχολείται με διάφορα κοινωνικά προβλήματα που άπτονται της ποιμαντικής του ευθύνης.Ένα απ αυτά είναι και το trafficking.Πολλοί κατηγορούν την Εκκλησία ότι ασχολείται με τα πανηγύρια και τις επισημότητες και σιωπά για τα κοινωνικά προβλήματα.Δεν έχουν όμως δίκαιο.Ο μητροπολίτης Πειραιώς και με το λόγο του και με την όλη δραστηριότητά του ασχολείται κατά χρέος με πλειάδα ποιμαντικών προβλημάτων και έχει αγαπηθεί από το ποίμνιό του.Δε νομίζω ότι ασχολείται επί παντός επιστητού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου