Τετάρτη 23 Μαΐου 2012


Κωνσταντίνος Ηλιάκης ... 

ΑΠΩΝ !!!
 
Με λίγα λόγια κι ένα τραγούδι !!! 

Ενα μικρό αφιέρωμα στη μνήμη του Κώστα της Κρήτης, του Κώστα της Ελλάδας: ΑΘΑΝΑΤΟΣ !!!









 


Με ένα ηχόραμα, αφιερωμένο στην μνήμη του ήρωα Σμηναγού που κτυπήθηκε στις 23 Μαίου του 2006 πάνω από τον ουρανό της Καρπάθου, εκτελώντας στο ακέραιο την αποστολή που του είχε ανατεθεί, κλείνουμε σήμερα την μέρα μας, με την υπόσχεση να επανέλθουμε στο θέμα αύριο μετά το μνημόσυνο!

Την επιμέλεια του βίντεο είχε ο Υπ/ρχος (Ι) ε.α. Νίκος Ήμελλος η αφήγηση είναι του Κώστα Γιαλήνη, (μερικών από τις εκατοντάδες μαντινάδες) που εκφράζουν τα συναισθήματα μας και γράφτηκαν από εσάς, σαν ένα κερί στην μνήμη του και υπάρχει αναρτημένο στο youtube στην διεύθυνση:

 
  Ο «αετός» Κώστας Ηλιάκης γεννήθηκε στα Χανιά στις 15 Αυγούστου 1970. Ήταν ο τέταρτος γιος του οδηγού φορτηγού αυτοκινήτου, Ιωάννη και της οικοκυράς Ειρήνης Ηλιάκη. Μαθήτευσε στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων. Σεμνός, χαμηλών τόνων αλλά παράλληλα μεθοδικός και ψύχραιμος κάτω από οιασδήποτε συνθήκες, έχοντας από την νεαρή του ηλικία αγάπη για το αεροπλάνο, πετυχαίνει το 1989 την είσοδο του στην Σχολή Ικάρων την οποία είχε μόνη επιλογή στο Μηχανογραφικό για την συμμετοχή στις Πανελλήνιες εξετάσεις.


Επιμελής Ίκαρος , ορκίζεται Ανθυποσμηναγός το καλοκαίρι του 1993 και τοποθετείται στην 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος για να ολοκληρωθεί η πτητική του εκπαίδευση με αεροσκάφη Τ2. Κατόπιν τοποθετήθηκε στην 115 ΠΜ , 340 Mοίρα Βομβαρδισμού στα αεροσκάφη Α7 Corsair. Στην διάρκεια αυτών των ετών φοιτά σε διάφορα Σχολεία της ΠΑ , όπως το σχολείο Όπλων και Τακτικής ( TOP GUN ), αποφοίτησε το Πρόγραμμα Τακτικής Ηγεσίας, συμμετείχε σε κοινές συμμαχικές ασκήσεις εδώ και στο εξωτερικό και λόγω του υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης του διακρινόταν σε όλα τα είδη αποστολών. Αυτά σε συνδυασμό με τις ικανότητες και την ευσυνειδησία του τον καθιστούν έναν από τους ποιο ικανούς επαγγελματίες στον χώρο του και έτσι επιλέχθηκε το 2002 ,να αποτελέσει μέρος του πυρήνα των 10 Ιπταμένων οι οποίοι στάλθηκαν για εκπαίδευση στα νέα F-16 Block 52+ στις ΗΠΑ.

Ολοκληρώνει την εκπαίδευση και επιστρέφει στην Ελλάδα, στην 347 Μοίρα στην Αγχίαλο μέχρι να έλθουν τα νέα Αεροπλάνα στην 115 ΠΜ. Μετά από 8 μήνες, τον Ιούνιο του 2003 παίρνει μετάθεση για την 340 Μοίρα, την αγαπημένη του «Αλεπού», όπου αποκτά επιπλέον εμπειρία στην αναχαίτιση, συμμετέχει στον σχεδιασμό και εκτέλεση Επιχειρήσεων την νύκτα και είναι εκπαιδευτής Αέρος στα νέα F-16 Block 52+.

Αργότερα τοποθετήθηκε στην αδελφή μοίρα της 115 ΠΜ, την 343 , από την οποία και ξεκίνησε την διατεταγμένη αποστολή της αναγνώρισης και αναχαίτισης του Τουρκικού κατασκοπευτικού σχηματισμού που είχε εισέλθει στο FIR Αθηνών, πέφτοντας χτυπημένος από τον Τούρκο πιλότο στις 23-5-2006.


Άφησε δύο ανήλικα αγγελούδια, την Μαριλένα και τον Γιάννη.


Ακόμη περισσότερα για αυτόν γνωρίζουν οι συν/φοι του που τον έζησαν από κοντά και συνεργάστηκαν μαζί του στην γή και στον αέρα....


Στη μνήμη του σύγχρονου ήρωα , του Κώστα της Κρήτης, του Κώστα της Ελλάδας, αφιερώνω εκ μέρους όλων των συνεργατών των AegeanTimes, το επόμενο τραγούδι
(το πρωτο βιντεο)
. Και το αφιερώνω ιδιαίτερα στις οικογένειες όλων των παιδιών μας, που έπεσαν στο καθήκον, που σήμερα έχουν περισσότερα ερωτηματικά από ποτέ!!!

Αύριο στις 16:00 το απόγευμα, μην χάσετε ένα ειδικό αφιέρωμα, για τις συνθήκες της πτώσης του Ηλιάκη.

Να είστε όλοι εδώ...

3 σχόλια:

  1. Ένα ολόψυχο "ευχαριστώ" κύριε Οδυσσέα, που τιμάτε, και δεν ξεχάσατε τον ήρωα μαχητή Κώστα Ηλιάκη. Αποδόσεως του Πάσχα, σήμερα, και παραμονή Αναλήψεως, άραγε ακούστηκε και θα ακουστεί στους ναούς μια ευχή υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του και δυο λέξεις στο ιερό κήρυγμα, ότι δεν χάθηκε σε ατύχημα, αλλά αναλήφθηκε στην αθανασία σε ηρωική αποστολή άμυνας, καθήκοντος, δικαιοσύνης. Απέδειξε ότι δεν μπορούν πάντα οι λύκοι να επιτίθενται χωρίς αντίδραση από τον φύλακα βοσκό, διότι κάποτε θα βρεθεί ένας συνειδητός αμύντωρ να τους πει ΑΛΤ! ΕΔΩ ΕΛΛΑΣ. Στις μέρες μας ειδικά, που ανερυθρίαστα παραχωρείται "γη και ύδωρ" από εντολοδόχους πολιτικούς σε άκαρδους φιλοχρήματους ξένους, πράξεις ηρωϊσμού και αυτοθυσίας, όπως του Κώστα Ηλιάκη, είναι φάροι τηλαυγείς παραδείγματος για όλους μας! Ας μην "κατεβάσουμε τα σώβρακα" αντί πινακίου φακής.

    Αιωνία η μνήμη του ήρωα.

    Ιωάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι Τούρκοι δεν επιχειρούσαν κάποια άσκηση όπως λένε αλλά στην πραγματικότητα ήθελαν να φωτογραφίσουν μια συγκεκριμένη περιοχή του νησιού, στην οποία πίστευαν ότι υπάρχουν εγκατεστημένοι πύραυλοι S-300, αναζητώναςμια απόδειξη η οποία θα εξόργιζε τον τότε πρόεδρο των ΗΠΑ.

    Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω.

    Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει.

    Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει.

    Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει.

    Κι εδώ είναι το σημείο που οι γνώμες διίστανται!

    Η επίσημη εκδοχή των επιτελείων Ελλάδος και Τουρκίας κάνει λόγο για σύγκρουση των δύο αεροσκαφών μετά από επαφή των πτερυγίων τους.

    Η άλλη εκδοχή, πλησιάζει κανείς θα έλεγε περισσότερο στην αλήθεια!

    Σύμφωνα με αυτήν ο Ηλιάκης δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις.

    Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος που είχε «πάρει το φτερό» (σ.σ. είχε στοχεύσει) του Τούρκου εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει.

    Το δεύτερο σενάριο επιβεβαιώνεται και από το βίντεο που σας παρουσιάσαμε στο χτεσινό μας άρθρο, με την μαρτυρία ενός Αιγυπτίου πιλότου πολιτικού αεροσκάφους που πετούσε πάνω από την περιοχή και είδε όλη την σκληρή αερομαχία. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις ενώ τα ΜΜΕ έκαναν λόγο μόνο για μία!!!

    Παράλληλα, ένας Φιλιππινέζος καπετάνιος δήλωσε στην τηλεόραση του Alpha και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία μικρότερη δεύτερη με λιγότερο καπνό.

    Ακριβώς, επειδή ο άλλος Έλληνας πιλότος τον βρήκε στο φτερό για αυτό είδε λιγότερο καπνό.

    Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πρόλαβε να ενεργοποιηθεί το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος.

    Το περίεργο είναι ότι ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, χωρίς κανείς να εξηγήσει ποτέ το γιατί!!

    Το γεγονός ότι πρόκειται για κατάρρευση, και όχι για ατύχημα, φάνηκε την επόμενη μέρα, όταν για πρώτη φορά στα χρονικά, βρέθηκαν στον αέρα, 120 τουρκικά και ελληνικά μαχητικά λες και είχαμε πόλεμο!

    Αν επρόκειτο για ατύχημα, όπως λένε, τότε για ποιο λόγο υπήρχε μια τέτοια κινητικότητα;

    Ο λόγος ήταν απλός!

    Οι συμμαθητές του Ηλιάκη γνώριζαν αποβραδίς τις πραγματικά είχε συμβεί και έδωσαν όρκο τιμής!

    Γι αυτό και οι Τούρκοι σήκωσαν τη μισή τους αεροπορία την επόμενη μέρα!

    Επι της ουσίας, ότι συνέβη με κάθε πτώση αεροσκάφους, συνέβη και στην περίπτωση του ήρωα Ηλιάκη!

    Πλήρη συσκότιση, και ανάπτυξη της προπαγάνδας από τα «παπαγαλάκια» της εξουσίας, ότι δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα ατύχημα!!!

    Θα έρθει σύντομα όμως ο καιρός, που μια «σοβαρή» Ελληνική Κυβέρνηση, θα ρίξει φως στα αρχεία αυτά και θα μάθουμε ότι ο Ηλιάκης έχασε τη ζωή του για μια φωτογραφία. Μια φωτογραφία που ήθελε ο Ερντογάν να δείξει στις ΗΠΑ.

    Αυτό και τίποτε άλλο...

    Αντιγραφή από 23/5/2012, 16:47
    www.aegeantimes.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αιτία συνεπώς ήταν η υπεράσπιση της Πατρίδας, του Εθνικού εναέριου χώρου και όχι απλά μια φωτογραφία, διότι για να βγει η φωτογραφία το τούρκικο αεροπλάνο θα έπρεπε να πετάξει επάνω από Ελληνικό νησί, και είναι γνωστό ότι σε άλλες περιπτώσεις γίνονται προκλητικά υπερπτήσεις. Αν τα γεγονότα είναι έτσι όπως τα αναλύει ο αρθρογράφος των aegeantimes του 2ου σχολίου αναλύει, με εκτόξευση πυραύλων (ρουκετών) όπως συνηγορούν και οι μαρτυρίες, και με προετοιμασία επί μέρες, όπως αναλύεται στον ιστότοπο, πρέπει να μάθει ο Ελληνικός λαός επίσημα την αλήθεια. Να μάθουμε επιτέλους επίσημα και την πραγματική αιτία της πτώσεως ή καταρρίψεως του ελικοπτέρου με τους ήρωες Γιαλοψό, Καραθανάση, Βλαχάκο στα Ίμια. Να μάθουμε και την αλήθεια για τους αγνοούμενους της Κύπρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου