Δευτέρα 28 Μαΐου 2012


Ένας πραγματικός ήρωας 

και μαχητής της Ορθοδοξίας 

και του Ελληνισμού



Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ- ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΙΩΑΝ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


του Γιώργου Φωτ. Παπαδόπουλου - πρώην Δημοτικού Συμβούλου Χίου


Όσοι αγαπούν τον λόγο του Θεού και μελετούν την Αγία Γραφή, γνωρίζουν πολύ καλά τα όσα κήρυξε και δίδαξε ο Κύριος και Θεός μας. 
Μεταξύ των θεόπνευστων ρημάτων Του ήταν και η εξής σαφέστατη μνεία: <<Μακάριοι εστέ όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ΄ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού. Χαίρετε και αγαλλιάσθε, ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς>> (Ματθ. Ε΄, 10-12).

Ο λόγος αυτός του Κυρίου εκπληρώθηκε πλήρως στο πρόσωπο του γενναίου θεολόγου- φιλολόγου των ημερών μας κ. Νικολάου Ιωάννου Σωτηροπούλου, του αδάμαντα της Ορθοδοξίας, του λαμπρού Ιεροκήρυκα που έφερε κοντά στον Θεό χιλιάδες ψυχές με τον λόγο και τη γραφίδα του, διεφώτισε δε εκατομμύρια ανά τον κόσμο με τα επεξηγηματικά και ερμηνευτικά άρθρα και τις εκατοντάδες βιβλία του, διδάσκοντας Χριστό- Ορθοδοξία και Ελλάδα, τόσο εντός όσο και εκτός της χώρας μας, αποκτήσας θεοφιλή φήμη αγαθού ανδρός και υπερμάχου των αληθειών της πίστεώς μας. 


Δυστυχώς, όμως, οι αγωνιστές πλήττονται σε κάθε εποχή. Πλήττονται από αντιχρίστους και αρνητές της πίστης, πλήττονται δε και από ανθρώπους της Εκκλησίας, Κληρικούς, οι οποίοι, επίσης, πειράζονται από τον μισόκαλο και- άνθρωποι όντες, σάρκα φορούντες και τον κόσμον οικούντες- διαπράττουν ολέθρια σφάλματα, ολεθριότερο δε όλων η διαστρέβλωση των ιερών Γραφών που συνιστά βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Στην περίπτωση αυτή του άδικου πολέμου βρέθηκε και ο ελλόγιμος κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος, ελέγχοντας αναξίους Κληρικούς, οι οποίοι κήρυτταν διαστρεβλωμένα τον λόγο του Θεού και ο λαμπρός θεολόγος-φιλόλογος τους επανέφερε στην τάξη, επισημαίνοντας τα λάθη τους. Όμως, οι γενόμενοι διαστρεβλωτές όχι μόνον δεν αναγνώρισαν τα λάθη τους αλλά και εδίωξαν αδίκως τον κήρυκα της αληθείας, συμπαρασύροντας και άλλους Επισκόπους στο ολέθριο ολίσθημά τους. 


Έτσι, εδώ και περίπου δεκαπέντε χρόνια ο κ. Σωτηρόπουλος βιώνει τον Σταυρό του πνευματικού μαρτυρίου, αυτόν που ο Κύριος θεωρεί παράσημο και χαρακτήρισε μέσο για την κατάκτηση της αιωνιότητας. Ο κ. Σωτηρόπουλος αφορίστηκε από μια ανυπόστατη Σύνοδο η οποία ούτε την αρμοδιότητα αυτή είχε να το πράξει, αλλά ούτε τον κάλεσε σε καμία απολογία (κάτι το οποίο δεν γίνεται ούτε στους μεγαλύτερους εγκληματίες), ενώ ακόμη δεν ρωτήθηκε η Εκκλησία της Ελλάδος (μέλος της οποίας είναι) για την πρόθεσή τους αυτή, σύμφωνα με τις ισχύουσες Εκκλησιαστικές και πολιτειακές διατάξεις. 


Ο κ. Σωτηρόπουλος δεν αφορίστηκε για ανηθικότητα, ιεροσυλία, καταπάτηση των ιερών κανόνων, ασέβεια. Τούτα όλα τα πράττουν καθημερινά χιλιάδες αντίχριστοι και απάνθρωποι ανά τον κόσμο τους οποίους υψηλόβαθμοι, προβατόσχημοι, Κληρικοί τους λιβανίζουν και τους έχουν φίλους, εκθειάζουν δε δημόσια τα ανομήματα και ολισθήματά τους προκειμένου να επιτύχουν φθηνές και φθαρτές δόξες. Κανέναν από αυτούς (ακόμη και τους πλέον αισχρότατους βλάσφημους) δεν αφόρισαν- ως όφειλαν, για να καθαρίσει κάποτε η ήρα απ΄ το στάρι (για όσους δεν γνωρίζουν αυτό είναι ένα παιδαγωγικό μέσο)- το έπραξαν, όμως, σε έναν γνήσιο εργάτη του ιερού αμπελώνα ! Γιατί ? Επειδή κήρυξε ορθά τον λόγο του Θεού και ήλεγξε τα λάθη τους ! 


Ασφαλώς, ένας τέτοιος αφορισμός είναι άκυρος και δεν έχει καμία ισχύ ενώπιον του Θεού. Και για τούτο πλείστοι όσοι Αρχιερείς ανά την Ελλάδα και τον κόσμο δεν τον αναγνωρίζουν και καλούν τον κ. Σωτηρόπουλο να κηρύξει στα διοικητικά όρια των επαρχιών τους, καθώς επίσης και Σύλλογοι, Αδελφότητες και φορείς της τοπικής Αυτοδιοίκησης. 


Προσωπικά, θαυμάζω τον κ. Νικόλαο Ι. Σωτηρόπουλο και τον θεωρώ το γνησιότερο πνευματικό παιδί του αειμνήστου Γέροντά του (και –μας), μακαριστού Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτη, του όντως σύγχρονου Πατέρα της Ελλαδικής Εκκλησίας. Θεωρώ ότι οι αποδώσαντες επί δεκαπενταετία άδικη ποινή και κακομεταχείριση έναντι ενός γνησίου θεολόγου (και όχι όπως πάμπολλοι άλλοι –νεοεποχίτες- θεολόγοι που αμφιβάλω εάν γνωρίζουν Ορθόδοξη θεολογία…!), θα πρέπει να αναθεωρήσουν και να αποδώσουν δίκαιο, άλλως επισύρουν και προκαλούν την μέλλουσα κρίση και ποινή για τους ιδίους τους εαυτούς των. 


Ο κ. Σωτηρόπουλος έχει μάθει παιδιόθεν να είναι αγωνιστής και να παλεύει. <<Ένεκά σου θανατούμεθα όλην την ημέραν>> (Ψαλμ. ΜΓ΄, 23). Έχει μάθει σε τούτη την εφήμερη ζωή να έχει έντονη πνευματική ζωή και να αρκείται στα απολύτως απαραίτητα. <<Έχοντες δε διατροφάς και σκεπάσματα, τούτοις αρκεσθησόμεθα>> (Α΄ Τιμοθ. ΣΤ΄, 8). 


Αυτά πίστεψε, αυτά πιστεύει και αυτά εφαρμόζει σε όλη του τη βιοτή, ζών ιεραποστολικώς και κατά Χριστόν. Θα αντέξει την αδικία. Και θα στεφθεί με το στεφάνι του μαρτυρίου και της Ομολογίας. Αλλά θα είναι μαρτύριο που του επέβαλαν αδελφοί. Και τούτο είναι ακόμη πιο οδυνηρό, πληγώνει περισσότερο. 


Διότι είναι αμφίπλευρο, θα πληγώσει και θα καταδικάσει περισσότερο εκείνους που το προκάλεσαν, στον δε πληγωθέντα θα επιφέρει το τρόπαιο της νίκης, το στεφάνι της ζωής, την αιώνια βασιλεία, που ετοίμασε ο Κύριος από καταβολής κόσμου με δόξα και γεγονότα <<ά οφθαλμός ουκ είδε και ούς ουκ ήκουσε, και επί καρδίαν ανθρώπου ουκ ανέβη, ά ητοίμασεν ο Θεός τοις αγαπώσιν αυτόν>> (Α΄ Κορινθ. Β΄, 9).- 

24 σχόλια:

  1. Ο κ. Σωτηρόπουλος γνωρίζει Θεολογία αλλά είναι Προτεσταντικού τύπου!
    Ποιος του είπε ότι μπορεί να κηρύττει σε σπίτια και αίθουσες όταν υπάρχουν ιερείς και Εκκλησίες;
    Και οι αρχιερείς που δεν αναγνωρίζουν τον αφορισμό του γιατί δεν στέλνουν γραμμα όλοι μαζί στον Πατριάρχη να άρει τον αφορισμό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του το είπαν οι παρακάτω Κανόνες της Εκκλησίας: ιε΄, νη΄ Αποστ. ιγ΄ της Δ΄, ιθ΄, ξδ΄ και ο΄ της Πενθ. ιγ΄ της Αντιόχειας και ιθ΄ της Λαοδίκειας. Σύμφωνα με τους Κανόνες αυτούς, η διδασκαλία από την Αγία Γραφή, από τα Πατερικά Κείμενα ή από τους Όρους των Οικουμενικών Συνόδων γίνεται αποκλειστικά από τους Επισκόπους (ιθ΄ Πενθ.), οι οποίοι δύναται να μεταβιβάσουν το έργο της διδασκαλίας σε άλλον Κληρικό ανώτερο (Πρεσβύτερο, Διάκονο) ή κατώτερο (Υποδιάκονο, Αναγνώστη), ποτέ δε σε Λαϊκό (ξδ΄ Πενθ.) ή Γυναίκα (ο΄ Πενθ.).

      Επομένως, η διδασκαλία των Γραφών επιτρέπεται να γίνεται στην Εκκλησία (ή στην κατ’ οίκον Εκκλησία) μόνον από άνδρες και μόνον από Κληρικούς (με τον βαθμό του Αναγνώστη και πάνω). Δεν επιτρέπεται η διδασκαλία των Γραφών από άνδρες Λαϊκούς ή Γυναίκες στην Εκκλησία (ή την κατ’ οίκον Εκκλησία). Οι Κανόνες δεν αναγνωρίζουν την ιδιότητα του θεολόγου ή του ιεροκήρυκα και δεν αναφέρουν διδασκαλία σε άλλους χώρους, όπως τα κρατικά σχολεία.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  2. Πέρα από το δίκαιο του κειμενογράφου,αλλά και του Ιερού Συνδέσμου κληρικών Χίου νομίζω ότι και κάθε εχέφρων άνθρωπος ΔΕΝ θεωρεί τον κ. Σω-
    τηρόπουλο,ως αφορισμένο!Τα έργα και τις ημέρες του καθενός και-κυρίως των κληρικών-ανεξαρτήτως βαθμου και αξιώματος θα τα ελέγξει και κρίνει ο μόνος δικαιοκρίτης Τριαδικός Θεός μας!
    Ο κ.Σωτηρόπουλος χαίρει εκτιμήσεως και ΣΕΒΑΣΜΟΥ από όλους όσοι τον έχουν ακούσει ή διαβάσει τα κείμενά του! Δε χρειαζόμαστε υποδείξεις από ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακρυγιάννη, (LongJohn) είσαι τελείως αθεολόγητος (ντιπ για ντιπ). Τα ίδια που λες για τον κ.Σωτηρόπουλο, έλεγε το ιερατείο, οι φαρισαίοι και οι νομικοί για τον Χριστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας συνεχίσει το σκεπτικό του ο πρώτος σχολιαστής, γιατί ντρέπεται να πει ότι οι χριστιανοί των πρώτων 300 ετών της εκκλησίας, ήταν προτεστάντες, γιατί συγκεντρώνονταν σε σπίτια, ακόμα και ο Χριστός, οι απόστολοι, το αγ. πνεύμα, που κήρυξαν παντού, σε πλατείες, εξοχές, οικίες, υπερώα, -σε υπερώο οικίας τελούσαν Θεία Ευχαριστία, Μυστικό Δείπνο, Θ.Λειτουργία (όπου κοιμήθηκε ο Εύτυχος), ήξεραν θεολογία, αλλά ήταν θεολογία προτεσταντικού τύπου. Ο απόστολος Παύλος, ήξερε θεολογία αλλά προτεσταντική, γιατί κήρυττε και σε πλατείες, και στον άρειο πάγο, και στην σχολή του φιλοσόφου, και στη φυλακή! Τα ίδια και ο αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο αθεόφοβος προτεστάντης που κήρυττε προτεσταντική θεολογία, ανεβασμένος σε ένα σκαμνί στις πλατείες! Στις περιόδους των διωγμών οι χριστιανοί που κατέφευγαν και σε κατακόμβες και όχι σε εκκλησίες, εκεί γίνονταν τα κηρύγματα, ήξεραν και αυτοί θεολογία, αλλά ήτο προτεστάντικη θεολογία. Και βέβαια, ο πάτερ Αυγουστίνος Καντιώτης, ο πνευματικός πατέρας του Νικολάου Σωτηρόπουλου, ήξερε θεολογία, αλλά προτεσταντική θεολογία, αφού όπου κήρυττε και σε αίθουσες και σε οικίες και σε κατασκηνώσεις και σε ιδρύματα...

    Ο κ.Νικόλαος Σωτηρόπουλος, λέει μια σωστή φράση "αν φορολογούνταν οι βλακείες δεν θα τις έλεγαν μερικοί τόσο εύκολα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΜΗ διακοπής Μνημονεύσεως Επισκόπου κηρύσσοντος επ' Εκκλησίας Αίρεσιν τι Θεολογία είναι ?

    Ο κ. Σωτηρόπουλος στα λόγια ναι είναι κατά του αιρετικού Βαρθολομαίου και για τα λόγια τον αφόρισε ο αιρεσιάρχης
    Πλήν όμως κοινωνεί απο επισκόπους του Βαρθολομαιου .

    ο κ. Σωτηρόπουλος δεν πρέπει να ανησυχεί διότι τον αφόρισε ο αιρετικός Βαρθολομαίος αλλά γιατί ο ιδιος δεν αναθεματίζει ευκαίρως κατά το αναγκαίον τον Βαρθολομαίο

    Τι Θεολογεί στην πράξη έχοντας κοινωνία και επικοινωνία μαζί τους, μνημονεύοντάς τους επ’ Εκκλησίας....???

    είη της αυτής μερίδος..την αυτήν μετ’ αυτών κόλασιν!!!

    Σωστά γράφει στο http://www.agioskosmas.gr/themata.asp?isue=76&artid=3991 ο π. Μάξιμος
    << ... Εκτός Εκκλησίας όμως θέτουν τους εαυτούς τους και όσοι, πρεσβεύουν μεν ορθοδόξως, απορρίπτοντας ίσως και καταδικάζοντας μάλιστα και όλα τα ανωτέρω, συνεχίζουν όμως να ακολουθούν όλους αυτούς τους αιρετικούς, έχοντας κοινωνία και επικοινωνία μαζί τους, μνημονεύοντάς τους επ’ Εκκλησίας, και αναγνωρίζοντάς τους ως κανονικούς επισκόπους και διαδόχους του Χριστού, επειδή δήθεν δεν έγινε ακόμη πλήρως η ένωσις και το κοινόν ποτήριον, η επειδή δεν κατεδικάσθησαν ακόμη από Οικουμενική η Τοπική Σύνοδο, η άλλες παρόμοιες καινοφανείς απόψεις και θεωρίες, οι οποίες ουδέποτε ίσχυσαν και εφηρμόσθησαν στην πραγματική Εκκλησία του Χριστού.
    Λέγει σχετικά ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης για όλους εκείνους που είχον ορθόδοξο φρόνημα, αλλά κοινωνούσαν με αιρετικούς. Ας σημειωθεί ότι αυτοί οι αιρετικοί δεν είχαν καν ακόμη καταδικασθεί από Σύνοδο:
    «Μοιχεία γαρ εστιν ω πανσύνετοι και το της κοινωνίας μετέχειν των αιρετικών... Οι μεν τέλεον περί την πίστιν εναυάγησαν, οι δε ει και τοις λογισμοίς ου κατεποντίσθησαν όμως τη κοινωνία της αιρέσεως συνόλλυνται» (29) Και ακόμη:
    «Φεύγη την αίρεσιν, ήγουν τούς αιρετικούς· του μήτε κοινωνείν αυτοίς μήτε αναφέρειν επί της Θείας Λειτουργίας· ότι μέγισται απειλαί κείνται παρά των αγίων εκφωνηθείσαι τοις συγκαταβαίνουσιν αυτή μέχρι και εστιάσεως... Εχθρούς γαρ Θεού ο Χρυσόστομος ου μόνον τούς αιρετικούς, αλλά και τούς τοις τοιούτοις κοινωνούντας μεγάλη και πολλή τη φωνή απεφήνατο». (30)
    Και ο Άγιος Γερμανός ο Νεος:
    «Επισκήπτομαι πάσι τοις εν Κυπρω λαϊκοίς όσοι της Καθολικής Εκκλησίας εστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν όλω ποδί από των υποπεσόντων ιερέων τη λατινική υποταγή και μηδέ εις Εκκλησίαν τούτοις συνέρχεσθαι, μηδέ ευλογίαν εκ των χειρών αυτών λαμβάνειν την τυχούσαν... ει δε μη την αυτήν υφέξετε μετ’ αυτών κόλασιν»....

    «Ει τις μη αναθεματίζοι ευκαίρως κατά το αναγκαίον πάντα αιρετικόν, είη της αυτής μερίδος... καν επίσκοπος, καν οστισούν, ανάθεμα έστω». ...Σύμφωνα δε με τους Αγίους μας: «Δεινόν εστι το ανάθεμα, πόρρω του Θεού βάλλει και της βασιλείας των ουρανών εκδιώκει, απάγον εις το σκότος το εξώτερον». (45) και «Φοβούμαι γαρ το κατάκριμα του αναθέματος...Υπάγετε, ψηλαφήσατε εάν τι τοιούτον γέγονέ ποτε και μετά θάνατον απελύθη τις του περί την πίστιν εγκλήματος και του εξενεχθέντος κατ’ αυτού κατακρίματος». .....>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί τον αφόρισαν ?
    " ...Γιατί ? Επειδή κήρυξε ορθά τον λόγο του Θεού και ήλεγξε τα λάθη τους ! ..."
    Ναι !Τα λόγια , στην Θεωρία ... «Ει τις μη αναθεματίζοι ευκαίρως κατά το αναγκαίον πάντα αιρετικόν, είη της αυτής μερίδος... καν επίσκοπος, καν οστισούν, ανάθεμα έστω».
    Πρακτικά ομως ?
    Κηρυτεί ορθά τον λόγο του Θεού και ελέχει τα λάθη του Βαρθολομαιου και των δεσποτάδων του οταν τους μνημονεύει σαν επίσκοπους του Ιησού η όταν τους αναθεματίζει σαν "επισκοπους" του Σατανά ?

    Ε! Κατα οσα λέει και πράτει ,θεωρητικά πάει στον Παράδεισο και ΠΡΑΧΤΙΚΑ στην κόλαση !!!

    Η Πίστη μας δεν είναι λόγια αλλά πράξη .
    Ειναι εμπρακτη ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τους αγίους μας .

    Παράδειγμα ?

    01/11 -Mνήμη του Aγίου Mάρτυρος Eρμινιγγέλδου. Eρμινίγγελδος εκπλυθείς βαφήν πλάνης, Σφαγήν υποστάς βάπτεται λύθρου κόχλω. Oύτος ο Άγιος, εγεννήθη μεν από πατέρα καλούμενον Λιουβίγγελδον (όστις ήτον ρήγας των Oυϊσιγότθων, ή έσω Γότθων, έχων την αίρεσιν του Aρείου ομού με όλον το έθνος του), εδιδάχθη δε την Oρθόδοξον πίστιν από τον Λέανδρον Eπίσκοπον των Oρθοδόξων. O δε πατήρ αυτού μαθών την μεταβολήν ταύτην του υιού του, βαρέως τούτο υπέφερεν. Όθεν και εμεταχειρίζετο εις αυτόν καθ’ εκάστην ημέραν διαφόρους κολακείας και ύβρεις. Aλλ’ ο υιός του επειδή εστέκετο εις την Oρθοδοξίαν ακλινής και ασάλευτος, τούτου χάριν, εστερήθη μεν από την κληρονομίαν του πατρός του και απόκληρος έγινε. Δεθείς δε χείρας και πόδας, εκλείσθη μέσα εις σκοτεινήν φυλακήν. Όταν δε έφθασεν η του Πάσχα ημέρα, έστειλεν ο πατήρ του εις την φυλακήν τον ιερέα των Aρειανών, διά να επιχειρισθή να πείση τον Eρμινίγγελδον, εις το να δεχθή να κοινωνήση τα μυστήρια των Aρειανών. Eκείνος δε δεν επείσθη, αλλά και σιγχανθείς και αποστραφείς αυτόν, τον έστειλεν οπίσω άπρακτον.
    Tούτο δε μαθών ο σκληρότερος και από τα θηρία πατήρ του, επρόσταξε να θανατώσουν τον υιόν του, σιδηροδέσμιον όντα εις την φυλακήν. Tούτου δε γενομένου, επέμφθησαν από τον Θεόν λαμπάδων φωτοχυσίαι, και μελωδίαι Aσωμάτων και Aγγελικών Δυνάμεων, τριγύρω εις το σώμα του μακαρίου Eρμινιγγέλδου. Όθεν το παράδοξον αυτό θέαμα, τους μεν Oρθοδόξους Xριστιανούς, επαρακίνει εις ευχαριστίαν και δοξολογίαν Θεού, τον δε φονέα πατέρα του, έκαμνε να θαυμάζη και να εκπλήττεται, και εβίαζεν αυτόν να μετανοή διά τον άνομον φόνον οπού εποίησε. Δεν επέρασε καιρός πολύς, και ήλθε μία ασθένεια εις το έθνος των Γότθων, και πολλούς ανθρώπους διέφθειρε. Όθεν εκ τούτων αναγκασθείς ο πατήρ του Λιουβίγγελδος, καλεί τον ανωτέρω Eπίσκοπον των Oρθοδόξων Λέανδρον, και αφ’ ου ανηγόρευσε βασιλέα τον μεγαλίτερον υιόν του Pεκχάδερον, παρακαλεί τον Eπίσκοπον να διδάξη και αυτόν, και να τελέση, όσα εδίδαξε και ετέλεσε και εις τον πρώτον υιόν του Άγιον Eρμινίγγελδον, και ταύτα ειπών, ετελεύτησεν. O δε Pεκχάδερος δεχθείς τα σπέρματα της Oρθοδοξίας, έπεισε και τους υπηκόους του να γένουν Oρθόδοξοι και αυτοί όλοι. Kαι βλέπε εδώ, ω αναγνώστα, πρόνοιαν Θεού, διότι ο Θεός, εσυγχώρησε μεν, να θανατωθή ο Άγιος Eρμινίγγελδος διά την ευσέβειαν, διά μέσου δε του θανάτου εκείνου, μετέβαλεν όλον το έθνος του εις την Oρθοδοξίαν.
    (από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Α΄. Εκδόσεις Δόμος, 2005)

    Σιγχανθείς και αποστραφείς ο Aγ. Eρμινιγγέλδος !

    Ναι !σιγχανθείς και αποστραφείς !

    Δι ευχών ΤΟΥ ΑΓ ΕΡΜΙΝΙΓΓΕΛΔΟΥ και πάντων των αγιων ....ας σιχαθούμε και μεις και ας αποστραφούμε και μεις το αιρετικό ΜΟΛΥΣΜΑ του παπικού Βαρθολομαίου και της συμμορίας του !

    Στην ΠΡΑΞΗ !
    «Όσοι της Καθολικής Εκκλησίας εστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν όλω ποδί από των υποπεσόντων ιερέων τη λατινική υποταγή και μηδέ εις Εκκλησίαν τούτοις συνέρχεσθαι, μηδέ ευλογίαν εκ των χειρών αυτών λαμβάνειν την τυχούσαν. Κρείσσον γαρ εστιν εν τοις οίκοις υμών κατά μόνας τω Θεώ προσεύχεσθαι η εν Εκκλησίαις συνάγεσθαι μετά των λατινοφρόνων, ει δε μη την αυτήν υφέξετε μετ’ αυτών κόλασιν».

    Ο ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω και ο χωρῶν χωρείτω·

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξερουν να λενε
    << Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή.
    Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση.
    Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία.

    Δεν πρόκειται βέβαια να φύγουμε από την Εκκλησία, να προκαλέσουμε σχίσμα. Η Εκκλησία δεν είναι ιδιοκτησία κανενός πατριάρχου και κανενός αρχιεπισκόπου και επισκόπου. Φεύγουν από την Εκκλησία όσοι κοινωνούν με την πλάνη, πλανώντες και πλανώμενοι.>>


    Το λενε οι ιδιοι συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία...
    ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ
    Οι ιδιοι λενε

    <<... Φεύγουν από την Εκκλησία όσοι κοινωνούν με την πλάνη, πλανώντες και πλανώμενοι. ... >>


    Αιρετικων του Βαρθολομαιου και σχησματικων παλαιοημερολογητων ουκ εστι σωτηρια αλλα κολαση αιωνιος .
    Και ουτε η ασκηση , ουτε οι αγαθοεργιες ουτε αλλο τι σωζει τους προδοτες της πιστης ..Οσους μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουν στην οικουμενιστική αποστασία...
    Και για να τους μιλισω με τα ιδια τους τα λογια

    Οσοι αποτειχιστικαμε μακραν των αιρετικων ψευδοποιμενων δεν πρόκειται βέβαια να φύγουμε από την Εκκλησία, να προκαλέσουμε σχίσμα.
    Η Εκκλησία δεν είναι ιδιοκτησία κανενός πατριάρχου και κανενός αρχιεπισκόπου και επισκόπου. Φεύγουν από την Εκκλησία όσοι κοινωνούν με την πλάνη, πλανώντες και πλανώμενοι.

    Ξερουν να λενε ....ομως ποσοι απο αυτους σημερα ...
    Ποσοι απο αυτους εχουν φυγει από την Εκκλησία ?
    Ποσοι εχουν συνταχθει με τον Αντιχριστο Παπα και τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο ?
    Ποσοι απο αυτους εχουν φυγει από την Εκκλησία με το να κοινωνουν με την πλάνη, πλανώντες και πλανώμενοι μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχντας στην οικουμενιστική αποστασία. ?


    ΑΠΟΤΑΧΘΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ οσοι μνημονεύοντας τους αιρετικους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχετε στην οικουμενιστική αποστασία
    Και συνταχτήτε με την Εκκλησια
    Ξερετε καλα που ειναι η Εκκλησια !
    Ειναι εκει απο οπου εσεις αποστατησαντες φυγατε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οχι !Δεν ισχυει αυτο που κάποτε ( πριν αποτειχισθει) ο Σημάτη Παναγιώτη έγραψε:
    <<......Βέβαια, οι αιρετίζοντες δεν έχουν κριθεί ακόμα από Σύνοδο, αφού αυτοί έχουν τα «κλειδιά» της Συνόδου, όπως επί αγίου Μαξίμου. Και πριν κριθούν από Σύνοδο είναι ισχυρά τα μυστήρια που τελούν και άρα οι χειροτονίες τους....>>

    Δεν είναι αιρετίζοντες αλλά αιρετικοί προσχωρήσαντες στην Παπική αίρεση , μνημονεύσαντες τον Πάπα σαν πρώτο επίσκοπο , πατερά , ποιμενάρχη , προσκυνητές της παπικής παντόφλας του Αντίχριστου

    Είναι ισχυρά τα τα μυστήρια που τελούν και άρα οι χειροτονίες τους?
    Οσο και των Παπικων !
    Την οδο των Αγιων την ξερεις
    «Ποίος κλήρος, ποία μερίς, τις γνησιότης προς την Χριστού Εκκλησίαν τω συνηγόρω του ψεύδους....και γαρ οι της του Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί. Και οι μη της αληθείας όντες, ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισίν».
    Αποταξου λοιπον τον Αντιχριστο και ολη την συνοδεία του
    και μη λες οτι των αιρετικων τα μυστηρια εχουν Ιησου οταν ΣΑΤΑΝΑ ΕΧΟΥΝ !
    ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
    ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΘΕ ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ
    «Τι ουν, φης, ου χρη τούς ιερέας ασεβούντας, η άλλο τι των ατόπων εξελεγχομένους, ευθύνεσθαι, μόνοις δε έξεσται τοις καυχωμένοις εν νόμω δια της παραβάσεως του νόμου τον Θεόν ατιμάζειν; και πως οι ιερείς εκφάντορες εισι του Θεού; πως γαρ εξαγγελούσι τω λαώ τας θείας αρετάς ουκ εγνωκότες αυτών την δύναμιν; Η πως φωτιούσιν οι εσκοτισμένοι; πως δε του θείου μεταδώσουσι Πνεύματος, ούτε ει έστι Πνεύμα Άγιον έξει και αληθεία πεπιστευκότες; Εγώ δε απολογήσομαί σοι προς ταύτα... Ουκ έστιν ούτος ιερεύς, ουκ έστιν, αλλά δυσμενής, δόλιος, εμπαίκτης εαυτού, και λύκος επί τον θείον λαόν τω κωδίω καθωπλισμένος»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βούλει θεολόγος γενέσθαι ποτὲ, καὶ τῆς θεότητος ἄξιος; τὰς ἐντολὰς φύλασσε· διὰ τῶν προσταγμάτων ὅδευσον· πρᾶξις γὰρ ἐπίβασις θεωρίας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμπέρασμα:

    Του Σατανά είναι κάθε μη παλαιοημερολογίτης.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1/2
    α) Όταν λέμε Εκκλησίες, χριστιανικές, δεν πρέπει να εννοούμε τους ιερούς ναούς αλλά το σύνολο των πιστών που συμμετέχουν στις λατρευτικές συνάξεις, σε οικίες, πλατείες, κατακόμβες, ύπαιθρο, είτε σε ιερούς ναούς. Υπό γενικότερη έννοια εννοούμε το σύνολο των χριστιανών μιας περιοχής, π.χ. εκκλησία των θεσσαλονικέων, εκκλησία των Σάρδεων, εκκλησία της Αντιοχείας, και ασφαλώς υπό παγκόσμια έννοια τη μία, αγία ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ σε ειδικότερη, την κατ'οίκον εκκλησία. Ας μη συγχέεται συνεπώς ο ναός (κτίριο), με την εκκλησία, στην ορολογία της Κ.Δ. και των πατέρων.

    β) Ναοί χριστιανικοί δεν παραδόθηκαν από τον Χριστό και τους Αποστόλους, δεν αναφέρονται στην Κ.Δ., ούτε υποτέθηκαν, ούτε εννοήθηκαν, γι' αυτό και οι χριστιανικές λατρευτικές συνάξεις, στα 300 πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού, γινόταν σε οικίες, στην ύπαιθρο, σε σχολές, σε υπερώα, αφού γρήγορα οι χριστιανοί απεκόπησαν από τον ιουδαϊκό ναό και τις συναγωγές. Ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας Αδριανός έκτισε οικήματα, τα Αδριάνεια, για να συναθροίζεται η εκκλησία =σύνολο πιστών. Στο Βυζάντιο, με τη βασιλική, τον σταυροειδή μετά τρούλλου και άλλους αρχιτεκτονικούς ρυθμούς, κτίστηκαν ιεροί ναοί, που οπωσδήποτε απηχούν την τεχνοτροπία της τότε εποχής ανάλογη με την αντοχή και δυνατότητες των τότε υλικών κατασκευής, και είναι κρίμα, για μια ανάμνηση "σχήματος" οι σημερινοί τόποι συναθροίσεως, οι ναοί, να αντιγράφουν οπωσδήποτε πεπαλαιωμένα σχέδια, με δοκούς, κίονες και τοίχους στην μέση του χώρου που κρύβουν την ορατότητα, τρούλους, τόξα, μικρά παράθυρα και άρα σκοτεινότητα, και κυρίως πολυδάπανους και μη λειτουργικούς, ενώ αν είμασταν ζωντανή Εκκλησία θα ανεγείραμε ναούς ανώτερης αρχιτεκτονικής σχεδίασης και τεχνολογίας αντίστοιχης με τα καλύτερες κλειστές αίθουσες, στάδια κ.λπ. και πολύ λειτουργικότερους από τα αντίγραφα αρχαίων ναών.

    γ) Αλλά προ και μετά την ἐναρξη περιόδου ανέγερσης ναών, και ως και την εποχή μας, όταν οι ναοί περιήρχοντο σε κυριότητα αιρετικών, σταυροφόρων, αρειανών, βενετών κ.λπ., σε περιόδους ανωμαλιών, κατακτήσεων, αθεϊστικών καθεστώτων κ.λπ. οι εκκλησία συναθροίζεται αναγκαστικά όχι στον ναό, αλλά σε οικίες, κατακόμβες, σπήλαια, ερήμους, δάση, κρυφά σχολειά κ.ά. .Μερικές φορές, σε κατασκηνώσεις, στρατεύματα, οι θ.λειτουργείες γίνονται σε υπαίθρια γήπεδα, αντίσκηνα, πλοία, κ.λπ.

    δ) Η κατήχηση είναι διαφορετικό πράγμα, από το κήρυγμα, όπως σε ανάρτηση της Αποτείχισης διευκρινίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2/2
    ε) Ο κ.Σωτηρόπουλος, ως αναγνώστης ἐχων την εντολή Επισκόπου, του π.Αυγουστίνου και των οικείων επισκόπων που τον εκτιμούν και τον τιμούν, έχει εκκλησιαστική επισκοπική εντολή, δικαίωμα και υποχρέωση, να "κηρύττει" τον Θείον λόγον σε εκκλησίες = συνάξεις χριστιανών (σε ναούς, αίθουσες, κατασκηνώσεις, κινηματοθέατρα, πλοία, πλατείες, αγορές, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, ιντερνετ, και οικίες) Μεταβίβαση του δικαιώματος από τον επίσκοπο, σε λαϊκό ή σε κληρικό κατώτερης βαθμίδος. Επίσκοπος άλλης εκκλησίας είναι αναρμόδιος να τον αφορίσει, χωρίς να συναινέσει ο οικείος πνευματικός πατήρ - επίσκοπός του (π.Αυγουστίνος) ανεξαρτήτως αν επιπροσθέτως ο αφορισμός είναι άκυρος και αντικανονικός.

    στ) Μπορεί οποιοσδήποτε και χωρίς να είναι αναγνώστης, να μιλάει για τον Χριστό και την Ανάσταση, δηλ. να Ευαγγελίζεται, να κατηχεί δηλαδή πάντα τον αιτούντα, ευκαίρως - ακαίρως. Και ο κ.Σωτηρόπουλες συνεπώς μπορεί να κατηχεί και σε αίθουσες και σε οικίες.

    Συμπέρασμα: Αν οι σχετικοί ιεροί κανόνες είναι μόνον αυτοί που αναφέρει ο κ.ΙΚ, δεδομένων των α. β. γ. δ. ε. στ. συμφωνούμε με τον ΙΚ ότι ο κ.Σωτηρόπουλος έχει υποχρέωση και δικαίωμα, ως εντεταλμένος από την Εκκλησία, τον πνευματικό του πατέρα π.Αυγουστίνο, άλλους επισκόπους και εντεταλμένους τους, να κηρύττει. Εννοείται ότι οι άγαμοι αφιερωμένοι της αδελφότητας δίνουν εξ απορρήτων μοναστική υπόσχεση, στην εκκλησία και στον επίσκοπο, ο οποίος ευλόγησε την αφιέρωσή τους στον Θεό, "κείρονται" ως μοναχοί εν τω κόσμω, δεν νυμφεύονται, όπως οι μοναχοί των ιερών μονών, και άγαμοι κληρικοί. Έτσι και οι αφιερωμένοι εν τω κόσμω μοναχοί - ιεραπόστολοι, όπως ο κ.Σωτηρόπουλος μπορεί να έχουν απο τον Επίσκοπο, ειδική εντολή να κατηχούν ή και να κηρύττουν.

    Τείνοντες ευήκοον ους στις πατρικές παρατηρήσεις του αρχιμ. π.Αθανασίου Σιαμάκη, θα επιθυμούσαμε εκτός και προ της παραθέσεως των σχετικών κανόνων, (με την επιφύλαξη ότι πιθανώς, υπάρχουν και άλλοι κανόνες) να ληφθεί υπερεχόντως υπόψη, τι διδάσκει στην Κ.Δ. επ ' αυτού του θέματος ο Χριστός, οι Απόστολοι, τι αναφέρει ιστορικώς για την πρώτη εκκλησία στις πράξεις και αλλού η Καινή Διαθήκη αλλά και η αναφερόμενη στην Εκκλησιαστική Ιστορία των Αποστολικών χρόνων, πρακτική της πρώτης Εκκλησίας, και των πρώτων χριστιανών, όπου βλέπουμε πιστούς που δεν είναι επίσκοποι, διάκονοι, πρεσβύτεροι, ούτε είναι εξουσιοδοτημένοι, όχι μόνον να κατηχούν αλλά και να ιδρύουν και εκκλησίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Του σατανά είναι κάθε αιρετικός και σχησματικός !
    Και σχησματικοί είναι οι "παλαιοημερολογήτες" και πολλοί εξ αυτών και αιρετικοί.
    Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι απλώς η αληθής Εκκλησία· είναι η μόνη Εκκλησία.
    Μόνον αυτή έμεινε πιστή στο Ευαγγέλιο, στις Συνόδους και στους Πατέρες, και συνεπώς μόνον αυτή αντιπροσωπεύει την αληθινή καθολική Εκκλησία του Χριστού.
    Εγώ είμαι της ενορίας μου ( Αγ. Κωνσταντίνου )
    της Μητρόπολης μου (Κυδωνιας και Αποκορωνου )
    της Εκκλησιάς της Κρήτης
    Του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης
    Της Εκκλησιάς του Θεού που είναι σώμα του Ιησού ...
    Φωνάζω ανάξιος ο Πατριάρχης μου ανάξιος και κάθε οικουμενιστης επίσκοπος ... και αιρετικός κάθε ένας που τους μνημονεύει ... από το ποτήρι τους μακριά ... ανάθεμα σε κάθε αιρετικό ...
    Κάτω οι λατινίζοντες ... Πάνω οι ορθοτομουντες τον λόγο της Αληθείας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι δε γνωστόν, σύμφωνα με τους Αγίους μας, ότι:
    «Ει δε και πάνυ ολίγοι εν τη Ορθοδοξία και ευσεβεία διαμείνωσιν, ούτοι εισίν Εκκλησία και το κύρος και η προστασία των εκκλησιαστικών θεσμών εν αυτοίς κείται καν αυτοίς κακοπαθήσαι δεήσοι υπέρ της ευσεβείας». (37)
    Και ότι, «η Εκκλησία του Θεού, εστί και εν τρισίν Ορθοδόξοις οριζομένη κατά τούς αγίους». (38)
    Και ακόμη ότι,«Εις ευδοκιμών εις το Θείον, προτιμότερος υπέρ μυριάδας αυθάδεια σεμνυνομένας... Αλλά συ μεν προτίμησον, ει δοκεί, του σωζομένου Νώε, το υποβρύχιον πλήθος· εμοί δε συγχώρησον τοις ολίγοις τη Κιβωτώ προσδραμείν» (39)

    Σύμφωνα δε με την διδασκαλίαν της Εκκλησίας και όλων των Αγίων μας, οι παπικοί του Βαρθολομαιου δεν ανήκουν πλέον εις την Μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν του Χριστού, η οποία ως «στύλος και εδραίωμα της Αληθείας» (40) αποκλείει οιαδήποτε σχέση με το ψεύδος, την πλάνη και την αίρεση.
    «Ποίος κλήρος, ποία μερίς, τις γνησιότης προς την Χριστού Εκκλησίαν τω συνηγόρω του ψεύδους....και γαρ οι της του Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί. Και οι μη της αληθείας όντες, ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισίν». (41)
    Ως εκ τούτου δεν δύναται να θεωρείστε πλέον κανονικοί Επίσκοποι και ιερείς, της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, αλλά ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΙ, έχοντες στερηθεί παντελώς της Αγιαστικής και Σωστικής Χάριτος, σύμφωνα και πάλιν με τους Αγίους Πατέρες μας.
    «Τι ουν, φης, ου χρη τούς ιερέας ασεβούντας, η άλλο τι των ατόπων εξελεγχομένους, ευθύνεσθαι, μόνοις δε έξεσται τοις καυχωμένοις εν νόμω δια της παραβάσεως του νόμου τον Θεόν ατιμάζειν; και πως οι ιερείς εκφάντορες εισι του Θεού; πως γαρ εξαγγελούσι τω λαώ τας θείας αρετάς ουκ εγνωκότες αυτών την δύναμιν; Η πως φωτιούσιν οι εσκοτισμένοι; πως δε του θείου μεταδώσουσι Πνεύματος, ούτε ει έστι Πνεύμα Άγιον έξει και αληθεία πεπιστευκότες; Εγώ δε απολογήσομαί σοι προς ταύτα... Ουκ έστιν ούτος ιερεύς, ουκ έστιν, αλλά δυσμενής, δόλιος, εμπαίκτης εαυτού, και λύκος επί τον θείον λαόν τω κωδίω καθωπλισμένος».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή την παράδοση παρέλαβα ... αυτό έκανα και μόνος μου από το 2002
    και αυτό θα κάνω μόνος η με πολλούς ...
    Προβατάκι είμαι ... στην μάντρα μου ... ( στην εκκλησία μου στην εκκλησία του Ιησού ) έχουμε και ποιμένες και προβατοσχημους λύκους ....
    Θα θελα μια μάνδρα χωρίς προβατοσχημους λύκους
    Μα δεν υπάρχει τέτοια μάνδρα ...
    Οι άλλες μάντρες δεν είναι του Ιησού ούτε εκκλησίες είναι ούτε ποιμένες έχουν ...
    Μόνο λύκους ...
    Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό στην μάνδρα μας ...
    Έχει συμβεί πάρα πολλές φορές μέχρι τώρα ...
    Μόλις ορχήσουνε τα πρόβατα να φωνάζουν βγαίνει ο Καλός Ποιμένας ο Ιησούς και Διώχνει τους λύκους ...
    Φωνάζω το λοιπόν .... και μενω μακριά απο τους λύκους ....

    Κάποτε με δούλευαν για την μοναξιά μου ...
    Έκλαψα όταν ένας δημοσίευσε μια φωτογραφία ενός ανθρώπου στην έρημο να κάνει το σημείο της νίκης και να ...χαμογελά !.
    Sotirio σαν αυτόν είσαι εγραφε ...
    Δίκαιο είχε ο αδελφός ... όντως έτσι ....
    Όμως τώρα είμαι μόνος ?
    Οσα έλεγα απο τοτε ΤΩΡΑ τα λέει και το βιβλίο ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΊΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ""Η διαχρονική συμφωνία των Αγίων Πατέρων
    γιά το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ του ΙΕ΄Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου
    περί διακοπής Μνημονεύσεως Επισκόπου κηρύσσοντος επ' Εκκλησίας Αίρεσιν"
    Ναι είμαι αμαρτωλός
    ναι δεν έκανα τίποτα άξιο στην ζωή μου
    ναι για τις αμαρτίες μου έπεσα σε λάκκο βαθύ
    Μα αν θέλει ο Ιησούς μου θα παλεύω να βγω από αυτό τον λάκκο ...
    μέχρι να τα καταφέρω η μέχρι ο Άγγελος να με πάρει ....
    «Όστις βούλεται σωθήναι, πρό πάντων χρή αυτώ την καθολικήν κρατήσαι πίστιν, ήν ει μη τίς σώαν καί άμωμον τηρήσειεν, άνευ δισταγμού, εις τον αιώνα απολείται»
    Ε εγω θέλω να σωθώ χρέος μου συμφωνα με τους κανονες να αγωνίζωμαι ... και αν τα καταφέρω καλώς
    ομως μακριά απο αιρεση ....
    Κάθε αρνάκι ( η κατσικάκι ) απο το ποδαράκι ...
    Φωνάζω ανάξιος ο Πατριάρχης μου ανάξιος και κάθε οικουμενιστης επίσκοπος ... και αιρετικός κάθε ένας που τους μνημονεύει ... από το ποτήρι τους μακριά ... ανάθεμα σε κάθε αιρετικό ...
    Κάτω οι λατινίζοντες ...
    Πάνω οι ορθοτομουντες τον λόγο της Αληθείας ...
    Αυτή την παράδοση παρέλαβα ... αυτό έκανα και μόνος μου από το 2002
    και αυτό θα κάνω μόνος η με πολλούς ...

    Ακόμα και να με προλάβει ο Αγγελος ... ακόμα και στην κολαση να πάω ... θάρθει μέρα και θα δω την ΝΙΚΗ της Ορθοδοξίας και θα χαρεί η ψυχή μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάξιος ο Πατριάρχης ΚΠόλεως
      Ανάξιος ο Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου
      Ανάξιος ο εφημέριος του Ι. Ναού αγίου Κων/νου

      Άξιος ποιός, στον οποίον εκκλησιάζεσαι και ο οποίος δεν μνημονεύει τον Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου, ούτε τον Πατριάρχη ή δεν εκκλησιάζεσαι, όπως κάνουν οι αποτειχισθέντες;

      ΙΚ

      Διαγραφή
  16. να ρωτήσω κάτι
    συγκρίνεται ο Απ. Παύλος (που είχε την αρχιερωσύνη) με τον λαϊκό Σωτηρόπουλο;
    συγκρίνεται ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός (που είχε την ιερωσύνη) με τον λαϊκό Σωτηρόπουλο;
    συγκρίνεται ο Αυγουστίνος Καντιώτης (που είχε την αρχιερωσύνη) με τον λαϊκό Σωτηρόπουλο;
    είναι ίδιες οι ιστορικές συνθήκες τότε και τώρα;
    Η επισκοπική εντολή του Μητροπολίτη Αυγουστίνου Καντιώτη προς το κ. Σωτηρόπουλο έχει παγκόσμια ισχύ; Ισχύει για κάθε Μητρόπολη που υπάρχει επί γης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενοείται ότι ο λαϊκός Χριστιανός, ιερό κήρυγμα κάνει μεεντολή και άδεια του επισκόπου της περιοχής που είναι, αλλά κατήχηση παντί τω αιτούντι, και με άδεια και χωρίς άδεια.

      Νομίζω ότι ειπώθηκε ότι ο αναγνώστης είναι κατώτερος κληρικός. Και ποιος αποκλείει ότι ο π.Αυγουστίνος δεν έχει χειροτονήσει κληρικούς ορισμένους που εμείς θεωρούμε λαϊκούς, ώστε σε περίπτωση έκτακτη να ενεργήσουν τα δέοντα!

      Διαγραφή
  17. Που είναι η Ορθοδοξία σήμερα; Δεν μπορεί, κάπου θα είναι, κάπου θα υπάρχει σε όλες τις εποχές το μικρόν ποίμνιον, κάπου σε έναν αδικηθέντα επίσκοπο, σε έναν τίμιο πολύτεκνο, σε έναν ιεραπόστολο, εκεί που ο ένας χριστιανός θεωρεί τον άλλο αδελφό, εκεί που ο κήρυκας του ευαγγελίου δεν παρεκκλίνει ούτε κατά ιώτα και δεν ντρέπεται το ευαγγέλιο, συσχηματιζόμενος με τον αιώνα τον απατεώνα. Η Ορθοδοξία δεν υπάρχει ποτέ και πουθενά μόνη της, μην παρασυρόμαστε, πάντοτε συνοδεύεται από την Ορθοπραξία. Πίστις χωρίς έργων νεκρά εστι, δείξον μου την Πίστιν σου εκ των έργων σου. Δεν κηρύττει γνήσια Ορθοδοξία, όποιος δεν κηρύττει αλλά και δεν βιώνει την Ορθοπραξία. Καλά πάμε, στα λόγια, αντιοικουμενισμός, ζηλωτισμός, ορθοδοξία, και οι του πατρίου και οι του νέου αλλά στα έργα, στην ορθοπραξία; Όπου εντοπίσετε και τα δύο, ενημερώστε μας, να προσκυνήσουμε, μήπως και μετανοήσουμε και τους ακολουθήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. " Οσο για το ερώτημα: Η επισκοπική εντολή του Μητροπολίτη Αυγουστίνου Καντιώτη προς το κ. Σωτηρόπουλο έχει παγκόσμια ισχύ; Ισχύει για κάθε Μητρόπολη που υπάρχει επί γης; "


    Ο Αγ. Θεόδωρος ο Στουδίτης έγραψε: εντολή γάρ Κυρίου μή σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως ... αλλά και ει μαθητού τάξιν επέχων είη, χρεωστεί παρρησιάζεσθαι την αλήθειαν και ελευθεροστομείν ...

    Πότε ? εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως
    Ε! ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ κινδυνευούσης πίστεως και για ΟΛΟΥΣ και βέβαια και ΜΑΛΙΣΤΑ για αυτόν.

    Και δεν λέει "εχει άδεια ... επιτρέπεται ... αν θέλει λέει
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ? χρεωστεί !
    Και μάλιστα χρεωστεί παρρησιάζεσθαι την αλήθειαν και ελευθεροστομείν ! Δηλαδή οχι " διπλωματικά και απαλά και ανώδυνα να νη στεναχωρήσουμε " αλλά τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη .

    Εάν η πίστη δεν κινδυνεύει τότε ισχίει:<< Κανὼν ΞΔ'
    Ὅτι οὐ χρὴ δημοσίᾳ λαϊκόν, λόγον κινεῖν ἢ διδάσκειν, ἀξίωμα ἑαυτῷ διδασκαλικὸν ἐντεῦθεν περιποιούμενον, ἀλλ’ εἴκειν τῇ παραδοθείσῃ παρὰ τοῦ Κυρίου διατάξει, καὶ τὸ οὖς τοῖς τὴν χάριν τοῦ διδασκαλικοῦ λαβοῦσι λόγου διανοίγειν, καὶ τὰ θεῖα παρ' αὐτῶν ἐκδιδάσκεσθαι. Ἐν γὰρ τῇ μιᾷ ἐκκλησίᾳ διάφορα μέλη πεποίηκεν ὁ Θεός, κατὰ τὴν τοῦ Ἀποστόλου φωνὴν ἢν ὁ Θεολόγος ἑρμηνεύων Γρηγόριος, σαφῶς τὴν ἐν τούτοις τάξιν παρίστησι φάσκων Ταύτην αἰδοίμεθα τὴν τάξιν, ἀδελφοί, ταύτην φυλάττοιμεν. Ὁ μὲν ἔστω τις ἀκοή ὁ δέ, γλῶσσα ὁ δέ, χείρ ὁ δέ, ἄλλο τι ὁ μέν, διδασκέτω• ὁ δέ, μανθανέτω καὶ μετὰ βραχέα Καὶ ὁ μανθάνων ἐν εὐπειθείᾳ καὶ ὁ χορηγῶν ἐν ἱλαρότητι καὶ ὁ ὑπουργῶν ἐν προθυμίᾳ, μὴ πάντες ὧμεν γλῶσσα, τὸ ἐτοιμότατον μὴ πάντες Ἀπόστολοι μὴ πάντες προφῆται μὴ πάντες διερμηνεύωμεν καὶ μετά τινα Τὶ σεαυτὸν ποιεῖς ποιμένα, πρόβατον ὤν; τί γίνῃ κεφαλή, ποῦς τυγχάνων; τί στρατηγεῖν ἐπιχειρεῖς, τεταγμένος ἐν στρατιώταις; καὶ ἑτέρωθι Ἡ σοφία διακελεύεται. Μὴ ἴσθι ταχύς ἐν λόγοις μὴ συμπαρεκτείνου πένης ὢν πλουσίῳ, μηδὲ ζήτει τῶν σοφῶν εἶναι σοφώτερος. Εἰ δέ τις ἁλῷ τὸν παρόντα παρασαλεύων κανόνα, ἐπὶ ἡμέρας τεσσαράκοντα ἀφοριζέσθω. >>

    Εάν η πίστη δεν κινδυνεύει να έχει την άδεια του ΤΟΠΙΚΟΥ Επισκόπου
    Αλλά σαφώς αν ο τοπικός "επίσκοπος" είναι αιρετικός τότε και ενάντια στην θέληση του ομολογεί ο χριστιανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Διάβασα" Όπου εντοπίσετε και τα δύο, ενημερώστε μας, να προσκυνήσουμε, μήπως και μετανοήσουμε και τους ακολουθήσουμε."

    O Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς o π. Μάξιμος Βαρβαρής σαφώς και μπορεί να καλύψει ανάγκες Ιερέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Που είναι η Ορθοδοξία σήμερα;
    Οπου είναι εξ αρχής και οπου θα ειναι μεχρι το τέλος .
    Εκει απο όπου εχουν φυγει οσοι εχουν συνταχθει με τον Αντιχριστο Παπα και τον παπικό Βαρθολομαίο .
    Εγραψα: << ...Προβατάκι είμαι ... στην μάντρα μου ... ( στην εκκλησία μου στην εκκλησία του Ιησού ) έχουμε και ποιμένες και προβατοσχημους λύκους ....
    Θα θελα μια μάνδρα χωρίς προβατοσχημους λύκους
    Μα δεν υπάρχει τέτοια μάνδρα ...
    Οι άλλες μάντρες δεν είναι του Ιησού ούτε εκκλησίες είναι ούτε ποιμένες έχουν ...
    Μόνο λύκους ...
    Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό στην μάνδρα μας ...
    Έχει συμβεί πάρα πολλές φορές μέχρι τώρα ...
    Μόλις ορχήσουνε τα πρόβατα να φωνάζουν βγαίνει ο Καλός Ποιμένας ο Ιησούς και Διώχνει τους λύκους ...
    Φωνάζω το λοιπόν .... και μενω μακριά απο τους λύκους .... >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι δε γνωστόν, σύμφωνα με τους Αγίους μας, ότι:
    «Ει δε και πάνυ ολίγοι εν τη Ορθοδοξία και ευσεβεία διαμείνωσιν, ούτοι εισίν Εκκλησία και το κύρος και η προστασία των εκκλησιαστικών θεσμών εν αυτοίς κείται καν αυτοίς κακοπαθήσαι δεήσοι υπέρ της ευσεβείας».
    Και ότι, «η Εκκλησία του Θεού, εστί και εν τρισίν Ορθοδόξοις οριζομένη κατά τούς αγίους».
    Και ακόμη ότι,«Εις ευδοκιμών εις το Θείον, προτιμότερος υπέρ μυριάδας αυθάδεια σεμνυνομένας... Αλλά συ μεν προτίμησον, ει δοκεί, του σωζομένου Νώε, το υποβρύχιον πλήθος· εμοί δε συγχώρησον τοις ολίγοις τη Κιβωτώ προσδραμείν»

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου