Υπάρχει Εκκλησία να επιληφθή;
΄Η κατάντησε στάβλος αλόγων ζώων και όλα αντιμετωπίζονται με αδιαφορία ή με μειδιάματα;
Το κείμενο του μητροπολίτου Αττικης και Μεγαριδος κ. Νικοδήμου που προχθές αναδημοσιευσαμε απο το περιοδικο του ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΙ ειναι μια δημοσια φρικωδεστατη καταγγελία.
Ο οποιος και απο οτι φαινεται προστατευει τους καταγγελομενους;
Τι συμβαίνει, λοιπόν;
Είναι δυνατον οι εκλεκτοι του κ. Ιερωνυμου Λιαπη να κατηγορουνται με τετοιες φρικτες κατηγοριες;
Και μαλιστα δημοσια;
Εμείς θα περιμενουμε καποιες σωστες κινησεις που θα επιλαμβανονται των φρικτων καταγγγελιων του σεμνου και διακεκριμμενου μητροπολιτου Αττικης και Μεγαριδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ.
Οι φρικτες καταγγελιες εχουν ως εξης:
Τό δεύτερο στοιχεῖο, πού ἔθεσε στήν Ἱεραρχία τοῦ Ὀκτωβρίου τοῦ 2009 ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, εἶναι ἡ ἀλλαγή τοῦ τρόπου ἐκλογῆς τῶν Ἀρχιερέων. Εἶπε: “Καιρός νά μελετηθῆ μετά πολλῆς προσοχῆς, συνέσεως καί διακρίσεως ἡ ἀλλαγή πρός τό καλύτερο τοῦ τρόπου ἐκλογῆς τῶν Ἀρχιερέων.” Ἡ ἐξαγγελία του αὐτή προκάλεσε κλίμα ἐνθουσιασμοῦ καί ἐκδηλώσεις γενικῆς ἀποδοχῆς. Ὡστόσο ἡ σκοτεινή νέφωση δέν ἄργησε νά θολώσει τήν ἀτμόσφαιρα. Στίς 28 Φεβρουαρίου 2010 ἡ ἐφημερίδα “Ἐλεύθερη Ὥρα τῆς Κυριακῆς” φόρτιζε μέ πληροφορίες ἀπογοήτευσης τό ἐκκλησιαστικό πλήρωμα. Μέ τόν χαρακτηριστικό τίτλο: “ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ στήν Μητρόπολη Ἰλίου” καί ὑποσημείωση: “ "Νέο κύμα" μοντερνισμοῦ ἀπό τήν Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνῶν”, φωτογράφιζε τό κοσμικό ρεῦμα πού ξεκίνησε ἀπό τή Μύκονο καί ἔτρεχε νά ἐπικαλύψει τή νέα Μητρόπολη Ἰλίου. Παραθέτουμε τήν ἀποκάλυψη πού διασώθηκε στό παραπάνω σχετικό δημοσίευμα: “Φαίνεται ὅτι πολλοί νέοι κληρικοί δέν ἔχουν συνειδητοποιήσει τήν ἀποστολή τους... Ἕνας τέτοιος εἶναι ὁ Ἀρχιμανδρίτης Ἀθ. Δικαιάκος, προστατευόμενος τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, ὁ ὁποῖος τόν προορίζει γιά ποιμενάρχη τῆς νέας μητροπόλεως Ἰλίου. Αὐτός ὁ ἱερωμένος, ἀρέσκεται τούς θερινούς μῆνες νά ἐπισκέπτεται θέρετρα ἀκολασίας, ἔχοντας ἀποβάλλει τό ράσο. Ὁ φωτογραφικός φακός τόν συνέλαβε, ὅπως τόν βλέπετε στή φωτογραφία, στήν Μύκονο. Θέλουμε νά πιστεύουμε ὅτι τό ἔκανε ἀπό ἀφέλεια. Πάντως, ὅπως καί νά ἔχει τό πράγμα, προξένησε σκάνδαλο”.
Αὐτός ὁ κληρικός εἶχε μιά καλή φήμη πού ἀποτελοῦσε ἀντανάκλαση τῆς οἰκογενειακῆς του παράδοσης. Ἡ ἀλλαγή τοῦ κλίματος προκλήθηκε ἀπό τήν ἐποχή πού συνδέθηκε στενά μέ τόν τότε μητροπολίτη Θηβῶν Ἱερώνυμο καί νῦν Ἀρχιεπίσκοπο. Τό πῶς καί γιά ποιό λόγο ἔγιναν οἱ ἀλλαγές δέν εἶναι εὔκολο νά ἀποκρυπτογραφηθεῖ.
Ἀλλά καί παλαιότερο δημοσίευμα τῆς 27-29 Ὀκτωβρίου 2006, τῆς ἐφημερίδας “ὁ Κόσμος τοῦ Ἐπενδυτή” ἔθιγε, μέ ἀκραῖο τρόπο, τό κῦρος κάποιου Ἀρχιμανδρίτη πού ἐκείνη τήν ἐποχή εἶχε ἀναλάβει ὑψηλά καθήκοντα στήν Ἱερά Σύνοδο. Ἔγραφε λοιπόν ἡ Ἐφημερίδα: “Συζεῖ μέ τόν καλό του, ἀλλά, ἄν χρειαστεῖ, "προωθεῖ" στήν πιάτσα καί δίμετρες Ρωσίδες καλλονές. Αὐτά τή νύχτα, διότι τήν ἡμέρα φοράει τό ράσο-τώρα πιά ἔχει καί αὐξημένο φόρτο ἐργασίας: Ἀνέλαβε ὑψηλά καθήκοντα στήν Ἱερά Σύνοδο. Ἥμαρτον... Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ”. Στήν περιοδική ἔκδοση τῆς “Ἐλεύθερης Πληροφόρησης” εἴχαμε καταχωρήσει τό δημοσίευμα στό φύλλο 194, τῆς 1ης Δεκεμβρίου 2006, μιλήσαμε γιά ἕνα νέο κατόρθωμα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστόδουλου καί διερωτηθήκαμε “ποιός εἶναι ὁ λεβέντης;”
Αὐτό πού τώρα γνωρίζουμε, μέ μιά πρόχειρη ματιά στά δίπτυχα τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι ὅτι στίς ἀρχές Ὀκτωβρίου 2006 ἐξελέγη καί χειροτονήθηκε μητροπολίτης Κορίνθου ὁ Ἀρχιγραμματέας τῆς Συνόδου Διονύσιος Μάνταλος(χειροτονία 15-10-2006). Μέσα, λοιπόν, στό πρῶτο δεκαπενθήμερο τοῦ Ὀκτωβρίου διορίστηκε Ἀρχιγραμματέας, διάδοχος τοῦ ἐκλεγέντος στήν Κόρινθο, ὁ Ἀρχιμανδρίτης Κύριλλος Μισιακούλης. Αὐτός “ἀνέλαβε ὑψηλά καθήκοντα στήν Ἱερά Σύνοδο”, ὅπως χαρακτηριστικά ἀναφέρει τό δημοσίευμα. Ὁ δημοσιογράφος δέν ξεκαθάρισε τό ὄνομα τοῦ ἱερωμένου καί μεῖς δέν γνωρίζουμε ἐκείνη τήν ἐποχή ἄν ἀνέλαβε καί κανένας ἄλλος ὑψηλά καθήκοντα στήν Ἱερά Σύνοδο. Ἄν ἀφορᾶ ὅμως τό συγκεκριμένο πρόσωπο, πού ἀναδείχτηκε μετέπειτα μητροπολίτης στήν Κηφισιά, ἡ εὐθύνη ὅλων ἐκείνων πού τόν ὑποστήριξαν καί τόν προώθησαν στά ἀνώτατα ἐκκλησιαστικά ἀξιώματα εἶναι μεγάλη καί δέν καλύπτεται μέ κάποιες σχολαστικές ἤ ἀστήρικτες ἐπευφημίες.
Ἡ ἱστορία του καί τά περιστατικά πού προβάλλει ὁ ἴδιος πιστοποιοῦν καί ὑπογραμμίζουν ὅτι δέν κρίθηκε ὥριμος καί ἄξιος ἀπό συνοδική συνέλευση. Ἔτρεξε, παρακάλεσε, ἐνδεχομένως πλήρωσε γιά νά φτάσει στό σκαλοπάτι τῆς μητροπολιτικῆς ἡγεσίας. Τόν τελευταῖο καιρό, ψέγοντας ἀνθρώπους πού δέν τόν ὑπολογίζουν ὡς ἄξιο, αὐτοαποκαλύφθηκε μέ τήν ἀκόλουθη φράση: “Ξέρεις τί ἔκανα γιά νά γίνω Κηφισίας;”
Ἴσως οἱ μέρες πού θά διαδεχθοῦν τή σημερινή σκοτεινότητα θά ἀποκαλύψουν τήν ἀλήθεια καί τούς ἐπιφορτισμένους μέ τίς μεγάλες εὐθῦνες.
Να χυθεί άπλετο φως εδώ και τώρα!Αρκετά έχει υποστεί καθίζηση το κύρος της Εκκλησίας μας με την κατά καιρούς συγκάλυψη των διαφόρων σκανδάλων!Μη δίνουμε άφθονη ύλη στους σκανδαλοθήρες δημισιογραφίσκους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυκούργος Νάνης
ΣΑΣ ΔΙΕΛΥΣΕ Ο ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ!!! ΑΝΕΒΑΣΕ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΓΚΑΤΖΙΡΟΥΛΗ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι δυνατόν να έγραψε τέτοια φοβερά πράγματα για τον Μητροπολίτη ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟ, τον αδίκως σφαγιασθέντα, ο π. Θεόδωρος Ζήσης; Δεν μπορώ να το πιστέψω.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλά θα κάνη ο βόθρος των Πατρών να ασχολείται με τους ...φίλους του τσαχπίνικους ...καλλιτέχνες του τρίτου φίλου που προβάλλει στο βόθρο του όπως τον Χατζηδάκι, τον Νταβελερ, τον Ταχτσή, τον Ιόλα, και κάθε ...καρυδιάς ή συκιάς καρύδι ή σύκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ άκουσέ με, γιατί πολλές τρύπες έχει ο πάτος!!!!!!
O π.Ζήσης πρέπει ΤΩΡΑ να αποκηρύξει τα όσα έγραψε τότε και να ζητήσει συγγνώμη από τον Γέροντα Αττικής και Μεγαρίδος. Χωρίς αναβολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήtafos kekoniamenos eisai odyssea που επιλεγεις τα αρεστα μηνυματα μπρβο σρον π ζηση π ΔΗΝΗΤΡΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφορμή για διδάγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην είμαστε προσωπολάτρες και να μην πιστεύουμε άκριτα σε όσα μας προσφέρουν και προτρέπουν οι πνευματικοί, οι γέροντες, οι διδάσκαλοι, οι ιεροκήρυκες, οι θεολόγοι.
Όλα να τα περνάμε από την κρισάρα της ορθοτόμησης του Θείου Λόγου, που είναι η Αγία Γραφή, όπως ερμηνεύεται από την Εκκλησία (Αποστολικούς και Οικουμενικούς Πατέρες και Διδασκάλους εν Συνόδοις). Ατομικά, και ο αγιότερος πατήρ και διδάσκαλος μπορεί κάπου να σφάλλει. Η δε ευθύνη της λανθασμένης πορείας μας, λόγω πλανεμένης καθοδήγησης, δεν βαρύνει τον καθοδηγητή αλλά εμάς. Μυαλό μας έδωσε ο Θεός.
Το θέμα μας εν προκειμένω δεν είναι τι λέει το πατρινό μπλογκ για το μητροπολίτη Νικόδημο αλλά οι σοβαρές καταγγελίες του εν λόγω μητροπολίτη για το ποιόν των δύο μοιχεπιβατών.Πιθανώς ο πατρινός μπλόγκερ να προκάλεσε το εν θέματι δημοσίευμα για λόγους αντιπερισπασμού στα καταλυτικά δημοσιεύματα του Αττικής.Πάντως ό,τι και να αναγράψει,ανέτρεξε στη λήθη της Ιστορίας,για να απαξιώσει τον Αττικής δε θα τα καταφέρει.Το ήθος,η αφιλοχρηματία,η ασκητικότητά του,η εν γένει προσφορά του στην Εκκλησία μας είναι γνωστά.Ο π.Θεόδωρος Ζήσης πιθανώς να πλανήθηκε περί την εκτίμηση προσώπων και πραγμάτων.Αποτελεί όμως έναν λαμπρό κληρικό με περγαμηνές και ήθος.Έχει άραγε ο κος Ανδριόπουλος να πει κάτι για τις καταγγελίες του μητροπολίτη Νικοδήμου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυκούργος Νάνης