Και τι βρηκε, ο ταλας και αμαρτωλος, που εκφραζει "ΤΟ ΠΟΙΟΝ" του Νικοδήμου;
Ενα παλαιοτατο κειμενο της νεοτητος του π. Ζηση, οταν ειχε προσκοληθη και υπερημυνετο των "δικαιων" του Εσβευσμενου Φαναριου, στο οποιο κατακρινει τον Αειμνηστο και Σεμνο Αρχιεπισκοπο Ιερωνυμο Κοτσωνη αλλα και τον Μητροπολιτη Αττικης και Μεγαριδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟ που κατεκριναν τις παραλογες και παρανοϊκες απαιτησεις των σημερινων Καταληψιων Φαναριωτων να ....κατακτησουν εξουσιαστικα ολοκληρο τον πλανητη Γη και τον κοσμον Συμπαντα.
Και αυτην την ξεκαθαρισμενη θεσι και τοποθετησι του ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟΥ και ΓΕΝΝΑΙΟΦΡΟΝΟΣ Νικοδημου, χαρακτηριζει ο αχαρακτηριστος βοθρος, "ΠΟΙΟΝ' του Νικοδημου.
Και επιπλεον τον κατακρινει γιατι καταγγελει δημοσιως καποια δημοσιευματα καθημερινων κοσμικων εφημεριδων εναντιον των δυο ....μπουμπουκιων ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ της Αττικης και Μεγαριδος, κατα την Πατερικην ορολογιαν, ΛΥΚΩΝ ΑΡΠΑΓΩΝ και ΣΤΑΣΙΑΣΤΩΝ και ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΩΝ των θρονων, που κατελαβαν.
Ο ....οζων βοθρος των Πατρων, προτιμαει - για ευνοητους λογους - να επικρατει παντου στον εκκλησιαστικο μας χωρο ο ξεπεσμος και η σαπιλα.
Αντι να ζηταει ξεκαθαρισμα της καταγγελιας, εκφραζει την αγανακτησι του διοτι ο "εκπτωτος" - απο ΠΟΥ ΕΚΠΤΩΤΟΣ!!!;;; απο τα βρωμοστοματα και τις βρωμοκαρδιες των σαπιων; - εχει το Θαρρος και την Αντρειωσυνη, να καταγγειλει δημοσια την αρχιερατικη μας βρωμιλα καποιων ξετσιπωμενων μαυρων ογκων.
Τι να περιμενει, ομως, κανενας απο εναν ανοικτο... ΒΟΘΡΟ και μαλιστα των Πατρων;
Πριν απο καιρο καταχωρησαμε την θεσι μας στο ζητημα των εξαλλων και εξωφρενικων θεσεων των Καταληψιων του Φαναριου επι των διεκδικουμενων αφρόνων υπερεξουσιων τους.
Αυτο απαντα και στον ομοιοκαρδο...βοθρο, υποστηρικτη τους.
Το καταχωρουμε κατωτερω:
Καταληψιας Bαρθολομαιος:
Ο νεος ΣΧΙΣΤΗΣ
της Εκκλησιας
του Χριστού
Eίμαστε όχι απλά δυσαρεστημένοι, αλλά κατασκανδαλισμένοι από τις Σλαβικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, τους Ρώσους, τους Ρουμάνους, τους Τσέχους, ιδιαιτερα τους Σερβους, κ.λ.π. διότι όλοι τους οι αρχηγετες τους, εχουν καταντήσει θερμοί ή ένθερμοι Λατινόφρονες και Οικουμενιστές.
Όμως ο πρώτος διδάξας εν τη πραξει - αφου συλλειτουργησε δις με τον Αρχιαιρεσιαρχη της Δυσεως - τον Αιρετικότατο Φραγκολατινισμό και τον Παναιρετικότατο Οικουμενισμό, είναι ο ....βιγλατορας του Καταληφθεντος Φαναρίου που κορδώνεται ότι είναι ο Πάπας της Ανατολής, παρόμοιος με τον Αρχιαιρεσιάρχη πάπα της Δύσεως.
Ετσι, λοιπόν σήμερα, εμείς ο λαός του Θεού, ανησυχος και διαπορων, παρακολουθουμε το αηδιαστικο φαινόμενο ολοι αυτοί να συναγωνίζονται ποιος απο τον αλλο, θα εμφανισθή περισσότερο Οικουμενιστής και περισσότερο Λατινόφρονας.
Οντως αηδές το φαινόμενο και ανθρώποις και αγγελοις, αφού και οι πιστοι ανθρωποι αλλα και οι άγγελοι των Εκκλησιών αυτων, δυσαρεστημένοι σφόδρα σφόδρα από αυτά τα ασεβη, και αντικανονικα, και απαράδεκτα φαινόμενα των ποιμένων τους, που μετατρέπονται σε λύκους βαρείς μη φειδομένους του ποιμνίου, να παίρνουν τα μάτια τους και να αποστρέφουν το πρόσωπό τους και να….αναχωρούν εσπευσμενα και να τις εγκαταλείπουν.
Αυτοί που αναιδεστατα καταπατουν, σκαιοτατα περιφρονουν και προκλητικοτατα αρνουνται να εφαρμοσουν τους Ιερους Κανονες, αλλα τους παραβαινουν και τους παραβιαζουν και καποτε χυδαιοτατα τους εξυβριζουν, ζητουν, οταν και οπου τους συμφερει, την πιστη εφαρμογη των Ιερων Κανονων, ακομα και με την ηθελημενη διαστροφη τους.
Ετσι, λοιπόν, βλέπουμε συνεχώς τον δικτατορικα φερομενο και συμπεριφερομενο Καταληψια «πατριάρχη» Βαρθολομαίο, από την ημέρα που κατέλαβε πραξικοπηματικα τον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως, που δεν αριθμει παρά ελάχιστο ποίμνιο, να θέλη να επιβληθή στα εκατον ογδόντα εκατομμύρια(180.000.000) ορθοδόξων, επικαλούμενος τάχα τον 28ο Κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής συνόδου.
Και αλήθεια, αυτός ο Κανόνας του δίνει αυτό το δικαιωμα;
Αξιον αποριας τυγχανει το φαινομενο, πως αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και καταφέρεται εναντίον τους σαν μονιός άγριος, τώρα να επικαλείται τους Ιερούς Κανόνες και να ζητάει δικαιώματα;
Και από πού και ως πού βγαίνουν και εξαγωνται αυτά τα δικαιώματα;
Θέλει και επιθυμεί και «τρώει τα σίδερα» μέσα στην σημερινή χοάνη των πολυπληθών εθνών και πληθυσμων, να διεκδικεί δικαιωματα που δεν του παρεχονται απο τους Ιερους Κανονες.
Ναι, διεκδικεί αυτά που δεν του δίνουν το δικαιωμα οι Ιεροί Κανόνες, να διεκδικεί.
Τον ενοχλούν οι Ρώσσοι που ζητούν να έχουν τον πρώτο λόγο, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ, εφ’ εφόσον έχουν και το μεγαλύτερο και πολυπληθέστερο ποίμνιο.
Τον ενοχλούν οι ορθές και οι σωφρονες διεκδικήσεις άλλων πατριαρχειων, που ζητούν να έχουν κάποιο μετόχι μέσα σε άλλα πατριαρχεία και μεσα σε αλλες εκκλησίες και αυτοι αρνουνται να τους τα δωσουν.
Είπα ότι αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και τους καταπατεί και τους καταστρατηγεί, δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητη την εφαρμογη εστω και καποιων Ιερων Κανονων.
΄Η ολους τους δεχεσαι, ή ολους τους απορριπτεις.
Γράφει, ο ΙΔΙΟΣ ο Καταληψιας Βαρθολομαίος, ασεβέστατα για τους Ιερούς Κανόνες :
«Δεν δύναται η Εκκλησία να έχη διατάξεις ( τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ) απαγορευούσας την εισοδον εις τους ναούς των ετεροδόξων και την μετ’ αυτών συμπροσευχήν». (Αρχοντωνη Βαρθολομαιου, Περι την κωδικοποιησι των Ι. Κανονων, κ.λ.π. σ.73κ,1970κ).
Ακούτε τον ανθρωπο, που μας εμφανιζεται ως πατριάρχης των Ορθοδοξων, και τολμάει και ζητα δικαιώματα, βασει των Ιερων Κανονων;
Αποφαινεται ως από καθεδρας, ότι αυτοι και αυτοι οι Ιεροι Κανονες που απαγορευουν τις συμπροσευχες, δεν ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ.
Και γιατι Καταληψια Βαρθολομαιε να μην ισχυουν τα ιδια που αποφαινεσαι και για τον 28ο ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ περιστασιακο Κανονα της Δ΄οικουμενικης συνοδου, που και αυτόν τον διαστρεφεις και τον διαστρεβλωνεις;
Και γιατι να ισχυουν αυτα ΣΗΜΕΡΑ, που υπάρχουν νεα δεδομενα και νεες ανακαταταξεις των εθνων και των λαων;
Και γιατι, λοιπον, να μην θεσουμε την ιδια λογικη και για τον 28ο Κανονα της Δ΄Οικουμενικης συνοδου, που κατά την προσωπικη σου αποψι, σου δινει ΣΗΜΕΡΑ δικαιωματα;
Γιατι να ισχυει εδώ η υποχρεωτικοτητα της πιστης εφαρμογης του, ενώ εσυ ο ίδιος δεν σεβεσαι την επιταγη και μαλιστα επί τη ποινή της καθαιρέσεως αλλων πολλών Ιερων Κανονων;
Γιατι χρησιμοποιεις δυο μετρα και δυο σταθμα;
Τι είναι, κατ’ εσε οι Ιεροί Κανόνες;
«Είναι Μυλος, που γυριζει»;
Νομιζεις οτι μπορεις να μετατρέπεις τους Ιερούς Κανόνες, όποτε θέλεις και οποτε …γουσταρεις, σε Κανόνια, για τους πραγματικους ή τους φανταστικους, αντιπαλους σου;
Τι μας λες Καταληψια Βαρθολομαιε, που μοιραζεις αφειδως, τηδε κακεισε, τα «ευλογημενα» σου Κορανια;
Μέχρι σημερα εγραφες και γραφεις συνεχεια τους Ιερους Κανονες στα παλαια σου τα υποδηματα και εσυ και ολη η ομοταξια και η συνομοταξια και η φαλαγγα των ανα τον κοσμον, επισκοπων ή επισκοπιδιων σου.
Και τωρα ερχεσαι εσυ και ζητας και επικαλεισαι τους Ιερους Κανονες;
Με τι μουτρα και με ποιο δικαιωμα;
Το αγιο Ευαγγελιο την Μεγαλη εβδομαδα, απηυθυνε τα ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, Γραμματεις και Αρχιερεις Φαρισαιοι ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!!!!
Σε ποιους, κυρίως, τα απηυθυνε, μπορεις να μας πεις;
Ενας μάλιστα επίσκοπος της δικαιοδοσίας σου, που ακομα τον εχεις ατιμωρητο, χαρακτηρισε στο παρελθον τους Ιερους Κανονες σαν, – Θου Κυριε φυλακην τω στοματι μου – …κολόχαρτο!!!!
Και γιατι να μην τον ονομασουμε;
Είναι ο βοηθος επίσκοπος του αρχιεπισκοπου Αυστραλίας Στυλιανου, ο Δερβης ΙΕΖΕΚΙΗΛ.
Εχει και ονομα μεγαλου προφητου, ο βλάσφημος αυτός, που κακιστα ειναι ορθοδοξος επισκοπος!!!!
Λοιπόν, και τι λεγει ο 28ος Κανόνας της Δ΄οικουμενικης συνοδου;
«Προσδιοριζει με σαφηνεια ότι η Κωνσταντινουπολι κατεστη δευτερη εδρα μετα την Ρωμη, διοτι ηταν η πόλι του αυτοκρατορα και της γερουσιας.
Μιλωντας δηλαδη με τη σημερινη γλωσσα διοτι ειχε πρωτευουσα με γεωπολιτικη θεσι.
Πραγματι ο κανονας λεει ακριβως τα εξης:
Καθως εις τον θρονον της πρεσβυτερας Ρωμης, δια το να ευρισκετο βασιλεια εις την πολιν εκεινην, με δικαιον τροπον εδωκαν οι Πατερες προνομια, το να λεγεται δηλαδη πρωτος τη ταξει, των λοιπών πατριαρχων, τοιουτοτρόπως με τον αυτόν και απαραλλακτον κινουμενοι σκοπον, εδωκαν ισα και απαραλλακτα προνομια τιμης και εις τον αγιωτατον θρονον της Νεας Ρωμης, της Κωνσταντινουπολεως δηλαδη κριναντες ευλογον, ότι η πολις αυτή, επειδη ετιμηθη με βασιλειαν και Συγκλητον, παρομοιως κ.λ.π.
(Ιερον Πηδαλιον, αγιος Νικόδημος ο Αγιορειτης σελ. 207).
Λοιπόν;
Μπορουν, να ισχύουν εκεινα ΣΗΜΕΡΑ;
΄Η ο Ιερος Κανονας είναι διοικητικος και εκφραζει την περιστατικοτητα;
Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν άλλες Κανονικες αποφασεις, αφου σημερα τα καθεστωτα είναι διαφορετικης μορφης και διαφορετικης συνθεσεως;
Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν υπ’ όψιν τα νεα δεδομενα των Εκκλησιων και των πατριαρχειων;
Δεν πρεπει να ληφθη υποψιν ο χριστιανικος πληθυσμος;
Εσεις οι ιδιοι μετρατε και απαριθμειτε τα εκατομυρια μπουλουκια των κοσμικων ανθρωπων, σαν ποιμνιο σας.
Και δεν επιμετρατε μονον τους εκκλησιαζομενους χριστιανους του 1κ%, τους φαινομενικα πιστους και ευλαβεις και ανελλιπως εκκλησιαζομενους και διδοντας παρουσια στην εκκλησιαστικη ενοριακη ζωη.
Όταν η εκκλησια της Κωνσταντινουπολεως εχει σημερα 2.000 γερο-κοσμικοχριστιανους και μονον, πως το πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως εχει το δικαιωμα να διεκδικει δικαιωματα;
Όταν η Ρωσσια και οι άλλες Σλαβικες χωρες, εχουν χριστιανικο πληθυσμο που εγγιζει τα 180.000.000κ, πως εσυ παραθεωρεις και παραβλεπεις αυτό το σημερινο πραγματικο φαινομενο;
Καλει ο Καταληψίας Βαρθολομαιος, λοιπον, για τον Αυγουστο τους ονομαζομενους πατριαρχες της ανατολης που δεν εχουν παρα ασημαντο χριστιανικο πληθυσμο σε συσκεψι, αγνοωντας και περιφρονωντας προκλητικα τους αλλους πατριαρχες.
Επιλεγει ΜΟΝΟ τους τεσσερις αυτους, στο βιλαετι του, στο ....εσβευσμενο Φαναρι, για να αποφασισουν για τις βλεψεις και τις απαιτησεις των αλλων πατριαρχειων.
Ενώ ο ίδιος, αλλα και τα αλλα πατριαρχεια εχουν αποκτησει κατα καιρους πολλα μετοχια και ολοκληρα μοναστηριακα συγκροτηματα και εκκλησιες και ναους, αυτοι δεν αφηνουν στα αλλα πατριαρχεια, ουτε ένα ναο να κτισουν στα εδαφη τους.
Το πατριαρχειο της Κωνσταντινουπολεως, εχει σωρεια μοναστηριων και ναων και μετοχιων στον Ελλαδικο, στον Ρωσσικο και σε αλλους χωρους.
Το πατριαρχειο της Αλεξανδρειας, τα ιδια.
Το πατριαρχειο των Ιεροσολυμων, επισης.
Εχει τα ....θεατρα και τα ακινητα της μισης Αθηνας.
Και όμως αυτοι τα θελουν ΟΛΑ δικα τους.
Και τα εμα εμα και τα σα εμα.
Αθλια, παναθλια η καταστασι, οντως.
Τι δεον γενεσθαι;
Χρειαζεται και επιβαλλεται το ....ΘΗΡΙΟ του ΒΟΡΡΑ, να ταπεινωση μεχρι του εδαφους, τον θρασυτατο επιδρομεα της Ανατολης.
Να του χαμηλωση την ...υπεροψια του και την ευφανταστη …αυτοκρατορικη αναιδεια του.
Είναι καιρος να χαμηλωση ακομα περισσοτερα το ….ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ.
Μεχρις εδώ.
Σταματήστε να βρίζετε την ΠΑΤΡΑ για τον Ανδριόπουλο. Δεν μενει πια εδω. Ξεκουμπίστηκε στην Αθηνα. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστή η Διαμαρτυρία σου Αδελφέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΓ
Δηλαδή ο απόπατος επεκτάθηκε στο κλεινόν άστυ!
ΑπάντησηΔιαγραφή