ΑΦΕΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΠΕΡΙ ...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ!
Συνεχίζεται ἡ ἐν ψυχρῷ ἀποδόμηση τῆς Ὀρθοδοξίας
(ἐν μέσῳ κατανυκτικῶν χριστουγεννιάτικων Ὕμνων)
του Ομολογητού Θεολόγου κ. Παν. Σημάτη
Τὸ ἔργο ἑνὸς πολιτικοῦ κρίνεται ἀπὸ τὴν ἐφαρμογὴ τῶν προγραμματικῶν του ἐξαγγελιῶν (γιὰ τὶς ὁποῖες ψηφίστηκε) καὶ τὴν τήρηση τοῦ Συντάγματος.
Τὸ ἔργο ἑνὸς Πατριάρχη πῶς κρίνεται;
Δὲν κρίνεται ἀπὸ τὴν τήρηση τῶν ἐκκλησιαστικῶν Κανόνων καὶ τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ Εὐαγγελίου, τῶν ὁποίων θεωρεῖται ὁ πρῶτος μιμητής-τηρητής;
Αὐτὸ θέλουμε νὰ μᾶς ξεκαθαρίσει ἐπὶ τέλους ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος.
Ἐφαρμόζει τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες;
Οἱ λόγοι καὶ οἱ πράξεις του εἶναι λόγοι καὶ πράξεις ἀληθείας καὶ εὐθύτητας ἢ ὑποκρισίας καὶ ψεύδους;
Ἀποτελεῖ παράδειγμα πρὸς μίμηση γιὰ τὸ λαὸ ἢ παράδειγμα ἀποφυγῆς;
Ποιά ἡ προσφορά του σὲ μιὰ παγκόσμια κοινωνία ποὺ κλυδωνίζεται;
Ἀπὸ τὴ μιά, οἰκολογικὲς κορῶνες σὲ Συνέδρια καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη, συμπόρευση μὲ αὐτοὺς ποὺ συντελοῦν στὴν μόλυνση καὶ τὴν ἐξαφάνιση τοῦ πλανήτη;
Πῶς δικαιολογεῖται ἡ παρουσία του στὰ διάφορα διεθνῆ Φόρουμ, ὅπως τὴν 12/12/2011 σὲ Συνέδριο ποὺ προωθεῖ ἐν ψυχρῷ τὴν Παγκόσμια Διακυβέρνηση;
Δὲν γνωρίζει ὅτι πίσω ἀπὸ αὐτὰ βρίσκεται ἡ Ν. Τάξη, ἡ Μασονία, οἱ διάφορες Λέσχες καὶ Τράπεζες, ὁ Σιωνισμός;
Ἀφήνοντας ἔξω, λοιπόν, κ. Βαρθολομαῖε, τὶς κοσμικὲς νοοτροπίες καὶ τὶς ἐπιτηδευμένες θεολογίες, σκεφτεῖτε ἁπλὰ καὶ ταπεινά:
Ἦταν ποτὲ δυνατὸν ὁ ἀνυπόδητος Ἰησοῦς, οἱ ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας νὰ παρευρίσκονταν σὲ πανηγύρια τῆς Coca-Cola –ὅπως κάνατε ἐσεῖς– ἐπιδίδοντας Κοράνιο σὲ Μουσουλμᾶνο;
Νὰ συμμετεῖχαν σὲ συμπόσια, χωρὶς νὰ καυτηριάζουν τὶς ὑποκρισίες, τὴν ψευτιά, τὴν δολιότητα καὶ τὶς «ἐγκληματικὲς» ἐνέργειες τῶν μεγάλων τῆς γῆς, χωρὶς νὰ ὁμιλοῦν γιὰ τὴν Ἀλήθεια;
Νὰ συμμετεῖχαν σὲ Συνέδρια ποὺ ὀργάνωναν οἱ μεγιστάνες τῆς πλουτοκρατίας;
Παραθέτουμε τρία μόνον ἀντιπροσωπευτικὰ παραδείγματα, ἀπὸ τὰ πάμπολλα ποὺ συμβαίνουν ἐπὶ πατριαρχείας σας στὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο, ἐνδεικτικὰ ἀλλοιώσεως τῆς ὀρθοδόξου Παραδόσεως καὶ περιφρονήσεως τῆς Πίστεως τὴν ὁποία ἐκπροσωπεῖτε.
Καὶ αὐτὰ συμβαίνουν παρὰ τὶς ἀντιδράσεις πιστῶν, παρὰ τὶς δικές σας παλαιότερες διαβεβαιώσεις ὅτι, τάχα, ὅλα πᾶνε καλά!
Ἀξίζει, λοιπόν, νὰ δώσετε γι’ αὐτὰ τὶς ἐξηγήσεις ποὺ ζητᾶμε, διότι παρατηροῦμε ὅτι μὲ ταχεῖς βηματισμοὺς προχωροῦμε, ὄχι μόνο πρὸς τὴν ἀφομοίωση τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπὸ τὸν Παπισμὸ καὶ τὸ Π.Σ.Ε., ἀλλὰ καὶ τὴν ἔνταξή μας στὴν Πανθρησκεία ποὺ σταθερὰ θεμελιώνεται, ὅπως φαίνεται ἀπὸ πολλὰ ἀνάλογα γεγονότα τύπου Ἀσσίζης καὶ ὅπως δείχνει τὸ τρίτο πρόσφατο γεγονὸς ποὺ σημειώνουμε.
α) Τὸ πρῶτο παράδειγμα εἶναι ἡ –ἀντίθετη μὲ ὅλη τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση– συμμετοχὴ τοῦ ἀρχηγοῦ τῆς παμπάλαιας αἵρεσης τοῦ Παπισμοῦ, Πάπα Βενέδικτου, σὲ Θ. Λειτουργία στὸ Φανάρι.
β) Ἕνα δεύτερο: στὸν Ρωμαιοκαθολικὸ ναὸ τῆς Notre-Dame στὴ Γαλλία (9/10/2011), ὁ Μητροπολίτης Γαλλίας Ἐμμανουήλ, ποὺ παρίσταται ὡς ἀντιπρόσωπος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου σὲ διάφορες ἐκδηλώσεις στὴν Εὐρώπη, μαζὶ μὲ ἄλλους ὀρθόδοξους ἱερωμένους, τέλεσαν “ὀρθόδοξο” ἑσπερινὸ στὸν «Ρωμαιοκαθολικὸ ναὸ τῆς Notre-Dame.
Παραβρέθηκε ὁ Καρδινάλιος τοῦ Παρισιοῦ, Monsignor André Vingt-Trois» (aktines.blogspot.com).
Ὁ Γαλλίας κ. Ἐμμανουήλ, μάλιστα, ἔχει ἐπιδοθεῖ τελευταῖα σὲ μιὰ φρενίτιδα συμπροσευχῶν, ἐν γνώσει τοῦ Πατριαρχείου (καὶ λογικὰ κατ’ ἐντολήν σας, ἐν ἐναντίᾳ περιπτώσει θὰ τὸν ἐπαναφέρατε εἰς τὴν τάξη).
γ) Τό τρίτο: ἡ παρουσία καὶ συμπροσευχὴ σὲ Θεία Λειτουργία στὸ Βελιγράδι ὄχι μόνο Παπικῶν, ἀλλὰ ἐπὶ πλέον καὶ Μουσουλμάνων! (aktines.blogspot.com).
Ἐσεῖς ὅμως, ὡς Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης, τὸ 1998 στὴν Διορθόδοξη Συνάντηση τῆς Θεσ/νίκης καὶ τὸ 1999 μὲ τὴν Ἐπιστολήν σας πρὸς τοὺς Ἁγιορεῖτες Πατέρες, διαρρηγνύατε τὰ ἱμάτιά σας, ὑποστηρίζοντας ὅτι εἶσθε κατὰ τῶν συμπροσευχῶν καὶ συμβουλεύατε ὅπως οἱ ὀρθόδοξοι «μὴ συμμετάσχουν εἰς οἰκουμενικὰς λατρευτικὰς συνάξεις, κοινὰς προσευχάς, λατρείας καὶ ἄλλας θρησκευτικὰς τελετάς»! (Δὲς καὶ «Ὀρθόδ. Τύπο», 24/9/1999).
Ἐρωτᾶσθε λοιπόν:
Ἐφόσον ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ πολλοὶ Ἱεροὶ Κανόνες ἀπαγορεύουν τὶς συμπροσευχές, καὶ ὁ ἴδιος ἀποδεχόσασθε τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες, τί ἄλλαξε καὶ τώρα τοὺς διαγράφετε;
Οἱ δηλώσεις σας ἐκεῖνες ἦταν ὑποκριτικές;
Μήπως κάποια Σύνοδος κατήργησε τοὺς σχετικοὺς μὲ τὶς συμπροσευχὲς Ἱ. Κανόνες;
Ἢ ὁ ἴδιος αἰσθάνεσθε ὅτι εἶσθε ὑπεράνω τῶν Συνόδων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων;
Ἐὰν οἱ συμπροσευχὲς ἐπιτρέπονται, ἐὰν ἔχουμε τὸν ἴδιο Θεὸ ὅλοι, τότε τί μᾶς ἐμποδίζει νὰ συμπροσευχόμαστε μὲ τὸν μωαμεθανό Ἀλβανὸ καὶ Πακιστανὸ τῆς γειτονιᾶς μας, τὸ Κινέζο ποὺ ἄνοιξε κατάστημα λίγο παρακάτω;
Τότε γιατί νὰ μὴ μᾶς τὸ πεῖτε εὐθέως, ὅτι γιὰ κάποιους λόγους (ποιούς;) ἄλλαξε τὸ Εὐαγγέλιο, γιὰ νὰ μὴν μπερδευόνται οἱ πιστοί, γιὰ τὸ ποιό εἶναι τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ στὴν προκειμένη περίπτωση; Τότε γιατὶ νὰ μὴ καταργήσουμε τὸ Εὐαγγέλιο, ποὺ ἀπαγορεύει (φαίνεται ἀπὸ φονταμενταλισμό ἀθεράπευτο) ἀκόμα καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ προσφώνηση «χαίρετε», στοὺς αἱρετικούς;
Ἀσφαλῶς καὶ δὲν περιμένουμε νὰ ἀπαντήσετε, κ. Βαρθολομαῖε, σὲ δευτέρας κατηγορίας χριστιανούς, γιατὶ δυστυχῶς γιὰ σᾶς, δὲν εἴμαστε οὔτε προτεστάντες, οὔτε καθολικοί, ὁπότε θὰ ἀποκτούσαμε τὴν κατανόησή σας– τοῦτο ἐξ ἄλλου πράξατε σὲ δεκάδες παρεμβάσεις μας μέχρι τώρα.
Περιμένουμε, ὅμως, νὰ κατανοήσουν κάποιοι πνευματικοί, κάποιοι ἐπίσκοποι καὶ οἱ ἀγκιστρωμένοι σ’ αὐτούς, τὸ παιχνίδι τῆς προδοσίας ποὺ παίζεται μπροστὰ στὰ μάτια τους καὶ ποὺ αὐτοὶ ἀνέχονται.
AX ADELFOI MOY EIDA TO OROSVPO TOY SOTHROPOYLOY KAI FOVHTIKA AGRIO APO TON AFORISMO METNOIA NIKO MOY METANOIA
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα διαφωνήσουμε με τον ανώνυμο αρθρογράφο, ως προς τον τίτλο, αλλά θα συμφωνήσουμε σε πολλά σημεία του κειμένου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τακτική Βαρθολομαίου, οι συμπροσευχές, τα συλλείτουργα και όλες αυτές οι παραβάσεις των Κανόνων κυρίως στο εξωτερικό και η διαφορετική γλώσσα στον Ελλαδικό χώρο δεν είναι υποκρισία, αλλά πρακτική αιώνων, δεν είναι εφευρήματα του παρόντος αιώνος, αλλά απλώς τώρα γίνονται πάραυτα γνωστά, λόγω της ταχύτητας μετάδοσης των πληροφοριών.
Δεν δίνουμε συγχωροχάρτι στον Βαρθολομαίο και σε κανένα Βαρθολομαίο, αλλά θα πρέπει να μνησθούμε "ημερών αρχαίων". Έτσι:
1/ Τα συλλείτουργα Ορθοδόξων και Λατίνων υπήρξαν αμέσως μετά το Σχίσμα και συνεχίζονται επί αιώνες, παρ' όλον ότι οι Λατίνοι έχουν χαρακτηρισθεί αιρετικοί. Ας θυμηθούμε τέτοια επίσημα συλλείτουργα και χειροτονίες (!) 3 αιώνες μετά το Σχίσμα από τα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Αντιοχείας (Ράνσιμαν). Ας δούμε συλλείτουργα από αγίους, 2 αιώνες μετά το Σχίσμα (άγ. Ιωάννης Γ΄ Δούκας Βατάτζης) (άγ. Νεκτάριος).
2/ Ας θυμηθούμε το πλήθος των παραβάσεων των Κανόνων, κατά την Τουρκοκρατία και για 400 χρόνια, των συλλείτουργων, των συν-λιτανειών Ορθοδόξων-Λατίνων, των εξομολογήσεων σε Λατίνους και της λήψης της θ. κοινωνίας από αυτούς, των γάμων με αιρετικούς Λατίνους και την ευλογία από Ορθόδοξους ιερείς, των αναδόχων Λατίνων σε βαπτίσεις, των μικτών χορωδιών, ακόμη και μικτών ναών με δυο ιερά, Ορθόδοξο και αιρετικό, κάτι που σε πολλά σημεία συνεχίζεται ακόμη και σήμερα στα ουνίτικα νησιά των Κυκλάδων και των Ιονίων (που ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος και όχι στο Πατριαρχείο).
3/ Να μην ξεχνάμε τα πάμπολλα επίσημα συλλείτουργα Ορθοδόξων με Λατίνους, Προτεστάντες και Αγγλικανούς, καθώς και Μονοφυσίτες κατά τον 18ο, 19ο και 20ο αι.
Για όλα αυτά και άλλα πολλά δεν υπήρξε τόσος σάλος, όσο στι μέρες μας, με τις παραβάσεις Κανόνων από Πατριάρχες και πλήθος Αρχιερέων.
Βέβαια, η όλη εικόνα δεν δείχνει Ορθοδοξία, αλλά Ουνίσ και πρέπει σταδιακά να αποκατασταθεί η διασαλευόμενη εκκλησιαστική τάξη και να επανέλθουμε στην Εκκλησία των Πατέρων και των Συνόδων. Αυτό όμως δεν είναι εύκολη δουλειά, θέλει κόπο, θέλει χρόνο και προπαντώς αγάπη "εν τη αληθεία".
Καλή λοιπόν είναι η κριτική, καλός είναι ο έλεγχος, αλλά όχι με σπάθες και αναθεματισμούς και όχι μόνο με μονομερή εξάσκηση της ακριβείας, αλλά και χρησιμοποίηση, κατά περίπτωση, και της οικονομίας.
ΙΚ
Είχαν άραγε την έγκριση του ορθοδόξου πληρώματος αυτά τα συλλείτουργα;Προφανώς όχι.Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.Πάντως η ουνίτικη συλλειτουργία στην Αγία Σοφία Κων/πόλεως επί Κωνσταντίνου Παλαιολόγου το Δεκέμβριο του 1452 αποδοκιμάστηκε απ τη συντριπτική πλειονότητα του εμμένοντος στην πατρώα πίστη λαού.Δυστυχώς πολιτικοκοινωνικοί λόγοι ώθησαν κάποιους πολιτικούς και εκκλησιαστικούς ηγέτες σε απαράδεκτες οικουμενιστικές πρακτικές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ
Τί θέλετε να πείτε κύριε Καρδάση; Ότι επειδή ακριβώς αυτά γίνονταν και στο παρελθόν, εμείς πρέπει να αδιαφορήσουμε, να τα βλέπουμε καθημερινά στα ιστολόγια και να αδιαφορούμε; Επειδή όλοι κλέβουν δηλαδή πρέπει να κλέβουμε κι εμείς, επειδή όλοι πορνεύουν πρέπει να πορνεύουμε κι εμείς; Πού τους είδατε τους αναθεματισμούς και τις σπάθες;Αυτά λέγονται με πόνο ψυχής, με διάθεση αφύπνισης του κοιμισμένου λαού και με την ελπίδα κάποια στιγμή κάτι να γίνει και να απεγκλωβιστούμε από την αίρεση της εποχής μας. Αφήστε σας παρακαλώ τις οικονομίες κατά μέρος που τείνουν να γίνουν νόμος μέσα στην Εκκλησία και γι'αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, ώστε να μην αναγνωρίζουμε εάν βρισκόμαστε μέσα σε ναό ή σε καφετέρια. Συγχωρέστε με.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΙΧΕΙΑ και ΠΟΡΝΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν μια πόρνη γυναίκα σε πλησιάσει με σκοπό να σε εκπορνεύσει, αν δεν συγκατατίθεσαι, σηκώνεσαι και φεύγεις. Αν μείνεις, και μάλιστα σου βάλει ο διάβολος στο μυαλό τη σκέψη ότι μπορεί και να τη σώσεις, και αρχίσεις να τη συναναστρέφεσαι, και να δέχεσαι τα γέλια της και τα χυδαία χάδια της, και συντρώγεις μαζί της όλο και πιό συχνά, και της δίνεις δώρα, και πηγαίνεις στο σπίτι της, και την φέρνεις στο δικό σου (καθ’ όν χρόνον αυτή συνεχίζει να πορνεύει ξεδιάντροπα και με άλλους), και τη γνωρίζεις και την επιβάλλεις στους φίλους σου, και δεν ακούς τις φωνές αυτών που σου λένε πως εξομοιώνεσαι μαζί της, πως εκπορνεύεσαι σιγά-σιγά, πως ξοδεύεις τον πλούτο σου, ε τότε, ισχυρίζεσαι ακόμα πως είσαι έντιμος άνθρωπος; –Π.Δ. , Κ.Δ. (πνευματική μοιχεία και πορνεία)... –Βατικανό, Φανάρι, Πάπας, Πατριάρχης, συμπροσευχές, διάλογοι... –Και ημείς οι επίλοιποι εφησυχάζωμεν και άδωμεν ευφροσύνως χριστουγεννιάτικους ύμνους.
ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ, Βαρσανουφίου καὶ Ἰωάννου, Ἐρωταποκρίσεις, ΨΛΓ΄:
«ΕΡΩΤΗΣΙΣ. Ἀγαπητὸν ἔχω καὶ εὑρέθη αἱρετικός∙ νουθετήσω αὐτὸν περὶ τοῦ ὀρθροῦ φρονήματος;
ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ. Νουθέτησον αὐτὸν τὴν ὀρθὴν ἐπιγνῶναι πίστιν, μὴ ἀντιβάλῃς δὲ αὐτῷ (μὴ λογομαχεῖς ὅμως) μηδὲ θελήσῃς γνῶναι τί φρονεῖ, ἵνα μὴ ἐμβάλῃς εἰς σὲ τὸν ἰόν αὐτοῦ, ἀλλ’ ἐὰν θελήσῃ ὅλως ὠφεληθῆναι καὶ ἀκοῦσαι τὴν ἀλήθειαν τῆς πίστεως τοῦ Θεοῦ, λάβε αὐτὸν πρὸς ἁγίους πατέρας. Ἐὰν δὲ μετὰ πρώτην καὶ δευτέραν νουθεσίαν μὴ προσδέξητε τὴν διόρθωσιν, τὸν τοιοῦτον, κατὰ τὸν Ἀπόστολον, παραιτοῦ... ἐὰν γὰρ ἴδῃς, φησί, τινὰ πνιγόμενον ἐπὶ τοῦ ποταμοῦ, μὴ δώσῃς αὐτῷ τὴν χεῖραν σου, ἵνα μὴ συνελκύσῃ σε καὶ συναποθάνῃς αὐτῷ∙ ἀλλὰ δὸς αὐτῷ τὴν ράβδον σου, καὶ εἰ μὲν δυνηθῇς ἑλκῦσαι αὐτόν, ἰδοῦ καλῶς, εἰ δὲ μή, ἀφήσεις αὐτῷ τὴν ράβδον σου καὶ σὺ σωθήσῃ».
Π.Σ.
Που είδατε να δίνουμε συγχωροχάρτι σ' όλες αυτές τις παρεκτροπές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε απλώς, ότι οι πρακτικές αιώνων είναι δύσκολο να καταργηθούν μονομιάς και ότι θα πρέπει να πρυτανεύσει η αγάπη "εν τη αληθεία".
Φαίνεται όμως, ότι δεν γνωρίζετε, ότι στα ουνίτικα νησιά μας η αίρεση και η Ορθοδοξία πάνε αγκαλίτσα. Άντε να κάνετε κήρυγμα εκεί, για τους αδελφούς τους τους παπικούς. Θα σας πάρουν με τις πέτρες!
ΙΚ