ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ,
ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Επιστολή πόνου και κραυγής εκ βαθέων, στον Δημιουργό, Λυτρωτή, Σωτήρα, Αρχηγό, κεφαλή του σώματος της Εκκλησίας Του, επί γης και ουρανού, ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
Ίησού Χριστέ, Υιέ και Λόγε του Θεού του Αγίου και Τριαδικού, Κύριε και Θεέ μας. Ευδοκία του ανάρχου Πατρός και δική Σου, με την συνέργεια του Παναγίου και Ζωοποιού Πνεύματος, που καταδέχθηκες να σηκώσεις τις αμαρτίες μας, να γίνεις άνθρωπος τέλειος, πλην της αμαρτίας, εκ Πνεύματος Αγίου και της Αειπαρθένου Αγίας Θεοτόκου της Μητρός σου.
Ίδρυσες με το Πανάγιό σου αίμα επί του Γολγοθά, την Εκκλησία Σου και δια του δευτέρου Παρακλήτου την οδηγείς εις πάσαν την αλήθειαν και νομάς σωτηρίους, δια μέσου των αιώνων, ώστε όποιος θα κρατήσει την ορθή πίστη, με βίον καθαρόν, να αξιώνεται της Βασιλείας Σου, αυτήν που μας έφερες στη γη και μας ετοίμασες στον ουρανό «προ καταβολής κόσμου».
Ακόμα ουράνιε Πατέρα, μας υποσχέθηκες ότι θα είσαι μαζί μας μέχρι της συντελείας του φθαρτού και πρόσκαιρου αυτού κόσμου, ώσπου θα τα κάνεις όλα καινούργια και άφθαρτα, ώστε να είσαι «τα πάντα εν πάσι».
Στις μέρες μας, όμως, Εσταυρωμένη Αγάπη μας, Ιησού Χριστέ, γλυκύτατον και επιπόθητον όνομα, ζούμε σε τρομερή σύγχυση. Ανατράπηκαν τα πάντα. Την Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν που μας άφησες, το «σωτήριο πανδοχείο» την «Κιβωτό της σωτηρίας», εμείς σήμερα, διά μέσου του επάρατου οικουμενισμού, την κάναμε 2, 100, 300, 800 και περισσότερες και καθημερινά πληθαίνουν.
Ζούμε σαν ορφανά. Πατριάρχες δεν έχουμε, αρχιεπισκόπους δεν έχουμε, επισκόπους δεν έχουμε, ηγουμένους δεν έχουμε, ιεροκήρυκες δεν έχουμε, θεολόγους δεν έχουμε, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Μείναμε ως πρόβατα μη έχοντα ποιμένα. Σχεδόν όλους τους ενδιαφέρει το βόλεμα. Μη χάσουμε τη δόξα των υπνοτισμένων χριστιανών, την εύνοια των ισχυρών, τους μισθούς, τα τυχερά και γενικά την όμορφη ζωή.
Οι αντιπρόσωποί σου μεγαλώνουν τις διαστάσεις τους, τα μοναστήρια μαζεύουν τσουβάλια με χρήματα και τα καταθέτουν στις τράπεζες του μαμωνά. Στην Ουράνια τράπεζα του Θεού, μόνο λόγια παχιά. Τα υπόλοιπα παιδιά σου τα βλέπουν όλα αυτά και λυπούνται. Αλλά υπάρχουν και άλλα περισσότερο οδυνηρά που μολύνουν ακόμα και τη σκέψη του ανθρώπου «αισχρόν εστί και λέγειν» κατά τον Απόστολο Παύλο. Τα πρόβατά σου, που οφείλουν να ποιμαίνουν και να οδηγούν εις νομάς σωτηρίους, αυτοί σαν λύκοι «βαρείς» τα κατασπαράσσουν, ενώ γνωρίζουν ότι το αδικοχαμένο αίμα τους, θα ζητηθεί απ’ αυτούς (Ιεζεκιήλ 3 @ 33 κεφ.)
Λόγια πολλά, ομολογίες εξαίρετες, θεολογικά άριστα κατοχυρωμένες, αλλά μοιάζουν με φανταχτερά πυροτεχνήματα, μόνο εντυπωσιάζουν, άψυχα, χωρίς θεική ζωή και αυτό γιατί δεν δείχνουν, δεν κατονομάζουν τους λύκους, τους αιρετικούς και αιρετίζοντες, τους εχθρούς Σου, με τους οποίους είναι κοινωνοί των πλανών τους και γι’ αυτό μέτοχοι και της αιωνίου απωλείας.
Αντί να ντραπούν και να μετανοήσουν, να ζητήσουν συγνώμη γιατί Σε κοροιδεύουν, ενώ γνωρίζουν ότι: « Θεός ου μυκτηρίζεται», έτσι τους πιστούς κολάζουν και αυτοί προφασίζονται «προφάσεις εν αμαρτίαις». Θολώνουν τα νερά, την αλήθεια, ώστε η μέγιστη πλειοψηφία απ’ το ποίμνιο να μη μπορεί να σωθεί. Έτσι εφαρμόζεται ο λόγος Σου «αυτοί δεν μπαίνουν στη Βασιλεία Σου αλλά και αυτούς που θέλουν να μπουν τους εμποδίζουν» (Λουκ. ΙΑ, στχ 56).
Και τώρα, ζητούμε Κύριέ μας τη λύση. Πες μας τι να κάνουμε. Η απάντησή Σου είναι «προείρηκα υμίν». Σας τα έχω πει « εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε» - κόψτε κάθε σχέση μαζί τους- κι «Εγώ εισδέξομαι υμάς» (Β’Κορ.Στ’17). Και ο Απόστολος Παύλος λέγει « Σας παραγγέλομεν αδελφοί, εν ονόματι του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού στέλλεσθαι υμάς (= να κόπτετε κάθε πνευματική επικοινωνία εκκλησιαστικώς ) από παντός αδελφού ατάκτως περιπατούντος και μη κατά την παράδοσιν , ήν παρέλαβον παρ΄ημών» (Β’ Θες. γ 6). Καμμία σχέση μαζί τους στο θέμα της Πίστεως (καταφυγή στην ακαινοτόμητη Εκκλησία μου, προ του 1920, εκεί Είμαι και σας περιμένω). Πέρασε ο καλός καιρός, τώρα αγοράστε μαχαίρι. Δηλαδή Κύριε, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε σε περίοδο διωγμού. Πέφτουν σιγά σιγά οι μάσκες. Πραγματικά εφαρμόζεται ο λόγος ότι είμαστε « ως πρόβατα εν μέσω λύκων».
‘Όμως μας αρκεί η γλυκιά σου φωνή, «θαρσείτε», «μη φοβείσθε» Εγώ Είμαι μαζί σας. Και σε καμίνι Ναβουχοδονοσορα να σας ρίξουν, μη δειλιάσετε. Ούτε στα θηρία, ούτε σε σχάρες πυρακτωμένες. «Τις ημάς χωρίσει από της Αγάπης του Χριστού» (Ρωμ. Η 35).
Αγαπημένα μου παιδάκια. Γνωρίζω πως σας πρόδοσαν οι μισθωτοί ποιμένες. Γνωρίζω τα σκοτεινά – σατανικά σχέδιά τους. Γνωρίζω το εργαστήριο του σατανά, το Π.Σ.Ε.= Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών. Γνωρίζω ότι στην Εκκλησία μου, όντως όρμησαν άγρια θηρία, μασσώνοι, άπιστοι, υλιστές, άθεοι, ανώμαλοι….. Γνωρίζω πως με την εγκύκλιο του 1920 κατεστρώθησαν τα σχέδιά τους και άρχισαν το καταστροφικό έργο τους από το 1924. Αλλοίωσαν «χρόνους», με την εισαγωγή του νέου ημερολογίου*, ενώ τώρα στοχεύουν και στους «καιρούς», με τις παρά φύση αμαρτίες που θέλουν να νομιμοποιήσουν. Γνωρίζω την παναίρεση του Οικουμενισμού, την πανθρησκεία που ετοιμάζουν, την παγκοσμιοποίηση, την Νέα Εποχή που έρχεται και τέλος τον άνομο – Αντίχριστο- που περιμένουν. Σας το είπα στο Ευαγγέλιο του Ιωάννου, στο Ε’ κεφ στίχο 43 <<Εγώ ελήλυθα εν τω όνόματι του Πατρός μου, και ου λαμβάνετέ με. Εάν άλλος έλθει εν τω ονόματι τω ιδίω εκείνον λήψεσθε>>.
Εσείς, το μικρό μου ποίμνιο, μακριά απ’ όλους αυτούς. Σηκώστε τα κεφάλια σας και αναθαρρήστε, γιατί πλησιάζει η ώρα του λυτρωμού σας (Λουκά 21-28). Σας έχω στη χούφτα μου, στην αγκαλιά μου, ούτε μία τρίχα απ’ το κεφάλι σας δεν θα χαθεί. Μονάχα δώστε μου την καρδιά σας. Αγαπήστε, μέσα από Εμένα, αυτούς που σας αδικούν υλικά και πνευματικά, αυτούς που σας συκοφαντούν, σας μισούν, όπως Εγώ σας δίδαξα. Όπως οι δικοί μου φίλοι και διάκονοι, ο πρωτομάρτυρας Στέφανος και όλοι οι φίλοι μου που εφάρμοσαν το Ευαγγέλιό μου.
Αγαπημένα μου παιδάκια, ελάτε με απλότητα όπως είμαι Εγώ. «Μάθετε απ’ Εμού ότι πράος Ειμί και ταπεινός τη καρδία» για να βρείτε και ανάπαυση στις ψυχές σας. Ελάτε με απλή ευθεία καρδιά.
Εγώ μ’ αυτούς μπορώ να συνεννοηθώ, να συνεργαστώ. Εγώ τους ταπεινούς και περιφρονημένους διαλέγω. «Τα μωρά του Θεού εξελέξατο ο Θεός, ίνα τους σοφούς καταισχύνει»(Ματθ. ΙΑ',στχ 25). Έτσι έζησα Εγώ. Έτσι η Μητέρα μου. Έτσι και οι δικοί μου φίλοι-άγιοι ανά τους αιώνες. (Ματθαίου Ε’ 10-12) << Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης>>, <<Μακάριοι εστέ, όταν ονειδίσωσι υμάς και διώξουσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού. Χαίρετε και αγαλλιάσθε ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς. Ούτω γαρ εδίωξαν τους προφήτας τους προ υμών>>.
Αφήστε τις πλάνες τους, τις ψευτοθεολογίες τους, τις αγαπολογίες τους, τα ημερολόγιά τους*, τις φιλοσοφίες τους, τους ευσεβισμούς τους, τις ανθρώπινες σοφίες και τα τερτίπια τους.
Εγώ σας περιμένω και σας θέλω με την ορθή πίστη σας και καθαρό βίο. Θέλω την ειλικρίνειά σας, την ευθύτητά σας. Όχι εξυπνάδες και πονηριές «προφάσεις εν αμαρτίαις»(Ψαλ. 140,4).
Όσοι είναι δικοί Μου, εκείνοι θα Με ακούσουν και Εγώ θα τους φυλάξω «κάθε άλλη φυτεία θα εκκριζωθεί»(Ματθ. ΙΕ',13).
Και τώρα Κύριέ μας και Θεέ μας, αφού σ’ ευχαριστήσουμε «εξ όλης καρδίας», επέτρεψέ μας να σε παρακαλέσουμε: Κράτα μας απ’ το χέρι, όπως τον Απόστολό Σου Πέτρο που κινδύνευε να βουλιάξει στα κύματα (Ματθαίου ΙΔ’30).
Δώσε μας Ουράνιε Νυμφίε της ψυχής μας, Νουν δικό Σου, και συμπεριφορά δική Σου και αξίωσέ μας να φανούμε άξιοι της τιμής και της κλήσεως και του ονόματός Σου που φέρουμε, περιμένοντας ολόψυχα και με χαρά τον σύντομο ερχομό Σου, σύμφωνα με την αψευδή υπόσχεσή Σου: «Ναι, έρχομαι σύντομα. Αμήν, ναι, έλα Κύριε Ιησού» (Αποκ. ΚΒ', 20).
23-08-2011
Απόδοση εορτής Κοιμήσεως της Θεοτόκου
Διεύθυνση: ΤΣΑΛΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΑΛΑΩΡΙΤΟΥ 3, ΤΚ. 45444
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΤΗΛ. 6984515945
*Tο ημερολογιακό πρόβλημα είναι ένα οδυνηρό αγκάθι στο σώμα- Εκκλησία του Χριστού, με τραγικές συνέπειες μέχρι και σήμερα. Είναι δημιούργημα του ανθρωποκτόνου, συνεργεία του μασονισμού-οικουμενισμού, με απώτερο σκοπό την πανθρησκεία που θα τεθεί στην υπηρεσία του αναμενόμενου θηρίου-αντίχριστου.
Οι αποκαλούμενοι νεοημερολογίτες, χρεώνονται αρχικά με ένα σχίσμα και στη συνέχεια με την παναίρεση του οικουμενισμού.
Οι δε παλαιοημερολογίτες, καλώς διαμαρτυρηθέντες, αποτειχίστηκαν το 1924, αλλά στη συνέχεια κατέληξαν δυστυχώς στον αξιοθρήνητο, άχαρο τύπο προτεσταντισμού με τις παρατάξεις τους, αλληλοσπαρασσόμενοι και αλληλοαφοριζόμενοι, ή διεκδικούντες, η κάθε παράταξη για τον εαυτό της, το αλάθητο του Πάπα.
Άλλωστε, αποτειχίζομαι σημαίνει: διαλύω κάθε σύνδεσμο με αιρετικούς και αιρετίζοντες, χωρίς να δημιουργώ δική μου παράταξη ή να προσκολώμαι σε υπάρχουσα, περιμένοντας την ρύθμιση της αταξίας άνωθεν.
Τώρα τι δέον γενέσθαι; Των φρονίμων ολίγα. Η λύση. Ιησούς του Ναυή, 24',15. Δηλαδή: ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει. Για μένα και κάθε καλοπροαίρετο ισχύει η θεία επιταγή. <<Εγώ και ο οίκος μου θα λατρεύσωμε το Θεό ορθόδοξα, όπως οι πατέρες μας, προ του 1920, όταν εκδόθηκε η περίφημη επάρατη εκείνη εγκύκλιος>>.
Αυτή είναι η λύση. Τελεία και παύλα. Τα περισσότερα εκ του πονηρού. <<Ο έχων ώτα ακούειν, ακουετω>> (Ματθ. ΙΓ’ 9. Μαρκ. Δ’, 9. Λουκ. Η’, 8.)
Υ.Γ: Ζητείται η γνώμη επί του προβλήματος, πνευματοφόρων πατέρων και αδελφών για την αποφυγή πλάνης και κάθε παρεξηγήσεως.
Σωστή Παρουσίαση έως και ίσως η πιό πλήρης μέχρι τώρα σε αυτό τον Ιστιότοπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να συμφωνεί καί ο πολυπράγμων Κ. ΙΚ.
ΒΓ
Όχι, δεν συμφωνούμε, αγπητέ είρωνα, ειδικά με το θέμα του ημερολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει κανένα ημερολογιακό πρόβλημα και αν υπάρχει εμείς το δημιουργούμε, προς ίδιον όφελος. Το πρόβλημα είναι σε μεγάλο βαθμό, με τους Νεοημερολογίτες, οι οποίοι ακολουθούν στις κινητές εορτές το Παλαιό. Αυτό δεν θα μείνει ατιμώρητο.
Το Νέο ημερολόγιο δεν είναι αποτέλεσμα συμμαχίας Μασονισμού-Οικουμενισμού, αφού άλλο ημερολόγιο είναι το Παπικό και άλλο το Νέο.
Για όσους γνωρίζουν ή μπορούν να καταλάβουν, το γιατί το Παπικό και το Νέο δεν είναι τα ίδια, ιδού ένα (χιλιογραμμένο) παράδειγμα:
Τον Φεβρουάριο του 2800 θα υπάρχει η εξής κατάσταση, την ίδια και την αυτή ημέρα:
Οι ακολουθούντες το Παλαιό θα έχουν 10 Φεβρουαρίου, του αγίου Χαραλάμπους.
Οι ακολουθούντες το Παπικό (Έλληνες παπικοί και Ελληνική Πολιτεία) θα έχουν 29 Φεβρουαρίου, του οσίου Κασσιανού.
Οι ακολουθούντες το Νέο ημερολόγιο θα έχουν 1 Μαρτίου, της αγίας μεγαλομάρτυρος Ευδοκίας.
Όσο και εάν φαίνεται παράξενο, την 1η Μαρτίου 2800, η διαφορά με το Παλαιό θα είναι 19 ημέρες και με το Παπικό 1 ημέρα και αυτή η διαφορά θα αυξάνει συνεχώς και τούτο, διότι η φιλοσοφία δημιουργίας του Παπαικού με το Νέο διάφερει.
Το Παπικό έχει κύκλο δισέκτων επαιωνίων ετών τα 400 χρόνια, ενώ το Νέο τα 900 χρόνια.
Κατακλείδα: Το Παπικό και το Νέο δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
Πιστεύω να έγινα κατανοητός, για εκείνους που βάζουν το μυαλό τους να δουλέψει, όπως λέγει και ο Μ. Βασίλειος: «Πολλά απεσιώπησεν, ύδωρ, αέρα, πυρ, τα εκ τούτων αναγεννώμεθα πάθη. α πάντα μεν ως συμπληρωματικά του κόσμου συνυπέστη τω παντί δηλονότι. παρέλιπε δε η ιστορία τον ημέτερον νουν γυμνάζουσα προς εντρέχειαν, εξ ολίγων αφορμήν παρεχομένη επιλογίζεσθαι τα λειπόμενα» (PG 29. 33B).
Βοήθειά μας.
ΙΚ
Η οικουμενιστική εκκλησία της οποίας είσαι μέλος Ι.Κ θα το έχει λύση αυτό το πρόβλημα τις μίας ημέρας μέχρι το 2800 να είσαι σίγουρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι σημασια εχουν ολα αυτα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκλησσια του Χριστου μας πορευοτανε κανονικα ορθοδοξα τοσα χρονια και ""ξαφνικα"" 2 μωσωναρες
θελησαν να τα αλλαξουν γιατι, μα γιατι να τα αλλαξουν πονεσαν την Εκλησσια Ημερολογιακως;;;;;
Oχι ηταν οι προβατοσχημοι "Λυκοι" που κατασπαραξαν την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια του Κυριου Μας, και την διηρεσαν για να υπαρχη αυτο το σημερινο "χαλι" σημερα, που λεγετε Ν.ημερολογιο, γεματο απο Οικουμενιστας προβατοσχημους Λυκους.!!!!
Ελεος, επιτελους με ολους αυτους.
Παντογνώστα, που γνωρίζεις, ότι είμαι μέλος της Οικουμενιστικής Εκκλησίας (άραγε ποιάς;), μπορεί να το φροντίσει μέχρι τότε ο Κύριος και να έχει γίνει η β΄παρουσία, καθότι το "τέλος εγγύς".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως, το συμπέρασμα είναι, ότι ΤΩΡΑ, όπως έχουν τα πράγματα, τα ημερολόγια αυτά δεν συμφωνούν μεταξύ τους και αυτό έχει σημασία, γιατί καταρρίπτει το ψεύδος, ότι η Εκκλησία ακολουθεί το Παπικό ημερολόγιο και σας χαλάει τη σούπα.
Και εάν είχες κάποια στοιχειώδη πληροφόρηση, από υπεύθυνα πρόσωπα, θα σου έλεγαν, ότι:
Το 2800 είναι 1 ημέρα
Το 6400 είναι 2 ημέρες
Το 10000 είναι 3 ημέρες
Το 13600 είναι 4 ημέρες
Το 17200 είναι 5 ημέρες
Το 20800 είναι 6 ημέρες
Το 24400 είναι 7 ημέρες
Το 28000 είναι 8 ημέρες κ.ο.κ.
και μη σπεύσεις να γελάσεις, για το ποιός θα ζει τότε, γιατί δεν είναι αυτό το θέμα, αλλά το ότι αποδεικνύεται, ότι είναι διαφορετικά τα ημερολόγια.
Ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα (ή κοινώς, να ακούσουμε για την ταμπακιέρα). Αλλά πού, από ανεύθυνους ταμπελάκηδες;
ΙΚ
Καταπιάνεται με όλα τα κρίσιμα προβλήματα που ταλανίζουν την Εκκλησία. Συγχαρητήρια για την δημοσίευση
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον γλυκίτατε Ι.Κ δεν ξερουμε αν θα έχει γίνει η Δευτέρα παρουσία ή αν θα γίνει περετέρω ημερολογιακή διώρθοση μεχρι το 2800 ώστε να αποδειχθούν τα γραφομενά σου και τα μαθηματικά. Γιατί να μην αποδεχτούμε όμως την εγκύκλιο του 1920 και ότι τελικά όντος ακολουθείτε το οικουμενιστικό ημερολόγιο μιας και μόλις προχθές συνεόρτάσατε μαζί με τους εκλεκτούς της καρδιά σας τον Α. Ανδρέα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αρχήν δεν είμαι γλυκύτατος, αγαπητέ είρωνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά δεύτερον, τι δουλειά έχει η εγκύκλιος του 1920, με την αλλαγή του ημερολογίου, αφού το Νέο ημερολόγιο ΔΕΝ συμφωνεί με το Παπικό.
Κατά τρίτον, ποιός είπε, ότι ένας μασόνος ή εβραίος ή ΡΚαθολικός ή Προτεστάντης δεν μπορεί να είναι άριστος αστρονόμος και δεν μπορεί να φτιάξει ένα τέλειο ημερολόγιο; Δηλ. μόνον ο Ορθόδοξος μπορεί; Αν και το Νέο ημερολόγιο το έφτιαξαν Ορθόδοξοι αστρονόμοι (συγκεκριμένα ο Ρουμάνος Ντραγκομίρ) και το απεδέχθησαν οι έλληνες Ορθόδοξοι αστρονόμοι: Αιγινήτης, Κοντόπουλος, Κωτσάκης, Κατσής, Χασάπης, Σιμόπουλος, Δανέζης, Θεοδοσίου, όλοι καθηγητές Πανεπιστημίου, ως το πιο ακριβές και ότι δν έχει καμία σχέση με το Παπικό (διαβάστε τα βιβλία τους).
Κατά τέταρτον, άλλη ημερολογιακή διόρθωση δν πρόκειται να γίνει, διότι το Νέο ημερολόγιο παρουσιάζει ετήσιο σφάλμα 2.03 sec (δευτερολέπτων), ενώ το Παπικό 26.024544 sec και το Παλαιό 674.024544 sec και επομένως είναι το τελειότερο που υπάρχει.
Κατά πέμπτον δεν ακολουθούμε κανένα οικουμενιστικό ημερολόγιο, καθότι (βαρεθήκαμε να το λέμε και να το αποδεικνύουμε, ενώ εσείς δεν αποδεικνύεται τίποτε) δεν έχει καμία σχέση με το Παπικό, εκτός και αν γνωρίζετε κανένα άλλο ημερολόγιο (εκτός από τα ανωτέρω τρία), που να είναι μεταξύ Παπικού και Νέου και που εσείς αποκαλείτε Οικουμενιστικό, το οποίον εμείς δεν γνωρίζουμε και επομένως μέλλει να μας το παρουσιάσετε.
Κατά έκτον, αν μη τι άλλο είναι βαρύτατο ψεύδος και φθάνει τα όρια της ηλιθιότητας να θεωρείτε, ότι το Νέο ημερολόγιο του 1923 είναι το Παπικό ή κάποια παραλλαγή του. Όλα αυτά είναι ωραία σαν λόγια και με τα λόγια "κτίζω ανώγεια και κατώγεια".
Κατά έβδομον δεν έπρεπε να γιορτάσουμε τον άγιο Ανδρέα; Απαγορεύεται; Τι έπρεπε να γιορτάσουμε τον άγιο Ανδρέα "εν κρίσει" και τον προφήτη Ωσηέ; Εδώ κάθε Κυριακή γιορτάζουμε την Ανάσταση του Κυρίου μας και όχι μια φορά το χρόνο. Τι θα πείραζε αν προχτές γιορτάζαμε όλους τους αγίους; Κακό είναι;
Βοήθειά μας
ΙΚ
Είπαμε Κινητές και Ακίνητες Εορτές, αυτά καθορίζουν τον Κύκλο του ΑΛΦΑ των 532 Ετών του Αιώνιου Πασχαλίου, 127 και 238 ή 239 ημερών. Τέσσερεις Πίνακες υπήρξαν με τους σχετικούς Ημερομηνιακούς Υπολογισμούς μέχρι το 2472 αν δεν κάνω λάθος. Μετά βλέπουμε Κ.ΙΚ πολυπράγμονα Κρυφό-Οικουμενιστή, αφού δεν παραδέχεσαι το λάθος του 1920, για να μην τα βάζεις με όλο τον Κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι κάνουν λάθος και εσύ προσπαθείς να μας αποδείξεις ότι μόνο εσύ γνωρίζεις ότι το 1920 η αλλαγή του Εορτολογίου δεν έγινε ΠΑΡΑΝΟΜΑ!!!
Αποκλείεις και την εκδοχή του Πατρό-Κοσμά περί Διπλής Πασχαλιάς, υποτιμάς γεγονότα και λες, λες ατερμόνως επιστημονικά δεδομένα, τι να πεί κανείς, ότι όλοι είμαστε τρελλοί...
ΒΓ
Ι.Κ προχθές γιορτάσατε τον απόστολο Ανδρέα μετά τον καρδιναλίων τοποθετημένους μάλιστα σε περίοπτη θέση έντος του ιερού ναού στο φανάρι. Ο λόγος που το κάνετε κάθε χρόνο είναι προφανής. Δηλώνει δηλαδή την ενοποίηση σας μετά των παπικών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποτε διαβάζεις παπικό ημερολόγιο , νέο ημερολόγιο, οικουμενιστικό ημερολόγιο έχει να κάνει με την ίδια οικουμενιστική μεταρρύθμιση που πραγματοποιήθηκε το 1924 στα της εκκλησίας. Για την ακρίβεια του ημερολογίου από αστρονομικής απόψεως κανείς ορθόδοξος χριστιανός δεν έφερε καμία αντίρρηση όταν η πολιτεία το 1923 το εφάρμοσε στην Ελλάδα.
Θα ήθελα επίσης να μου εξηγήσεις γιατί οι Ρώσοι , οι Σέρβοι, το π. Ιεροσολύμων και το Άγιο Όρος εμμένουν στο παλιό ημερολόγιο και μάλιστα η μ. Βατοπεδίου που ακολούθησε το νέο ημερολόγιο γύρισε πάλι στο παλιό το 1980;
Η αλλαγή του ημερολογίου ήταν όντως η απαρχή στην εφαρμογή της αιρετικής πατριαρχικής εγκυκλίου του 1920. Όντως είχε κάποια σκοπιμότητα προσέγγισης εορτολογικής με τους παπικούς, όντως δίχασε τους πιστούς, όμως σε καμμία περίπτωσι δεν είναι δογματικό ζήτημα. Αυτά τα έχουμε ξαναπεί. Δηλαδή δεν είναι θέμα σωτηρίας. Θα σωθούμε όταν δεν συμμετέχουμε στην αίρεση και οι του παλαιού και του νέου ημερολογίου. Είναι τραγικό να διαχωρίζονται οι πιστοί που κάνουν αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού και είναι αποτειχισμένοι, σε παληοημερολογίτες και νεοημερολογίτες. Αυτό είναι έξω από κάθε λογική. Σημασία έχει να καταπολεμάται η αίρεση κι όχι να ακολουθούμε τα ημερολόγια. Θα σωθούμε μη συμμετέχοντας κι αντιδρώντας στην αίρεση κι όχι ακολουθώντας το παλαιό αλλά βολεμένοι στην παράταξή μας και στη δική του εκκλησία έκαστος...
ΑπάντησηΔιαγραφήOλα τα πατριαρχεια ,Αγιον Ορος,Αγιοι τόποι ακόμα και ο επίσκοπος Αρτέμιος είναι με το πάτριο που υπάρχει ενότητα πίστεως όταν όλοι εορτάζουν μεθαύριο τα Εσόδια της Θεοτόκου και με το νέο εορτάζουν άλλη εορτή;Αλλιως εορτάζει ο ουρανός αλλιώς με το νεο ημερολόγιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583
.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....
῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».
1920 χρόννια όλοι οι Αγιοι και η Εκκλησία ήταν πλανεμένοι;Οι παπούδες μας και αυτοί ήταν σχισματικοι παλαιοημερολογίτες;Και ξαφνικά ήρθαν και μας άλλαξαν το ημερολόγιο και γίναμε σωστοί;ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ σε οσους αλλάζουν την Παραδοση της Εκκλησίας.Και ξαναρωτω οι παπουδες μας ηταν πλανεμενοι παλαιοημερολογίτες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλα λόγια να αγαπιώμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ μιλάω συγκεκριμένα και εσύ χρησιμοποιείς βλακώδεις αναφορές (πολυπράγμονα κρυφοοικουμενιστή), γιατί δεν μπορείς να τα τεκμηριώσεις και μου μιλάς για αιώνια πασχάλια, που μόνο αιώνια δεν είναι.
Το αιώνιο, αν θές να μάθεις, δεν αφπρά τη στασιμότητα της ισημερίας, όπως κακώς το εννοείς, αλλά το αιώνιο αφορά τον προσδιορισμό της εορτής του Πάσχα, την 1η Κυριακή μετά την 1η πανσέληνο της εαρινής ισημερίας. Αυτό παραμένει αιώνιο. Όλα τα άλλα, οι ισημερίες και οι Πανσέληνοι δεν παραμένουν ακίνητα, αλλά προσδιορίζονται κάθε χρόνο.
Αν ήταν αιώνιο, τότε η Εκκλησία δεν θα το προσδιόριζε κάθε χρόνο. Μάθε λοιπόν, ότι:
Τις πληροφορίες για την απόφαση της Α΄ Συνόδου έχουμε από την εγκύκλια επιστολή της ίδιας της Συνόδου, που κοινοποιήθηκε στην Εκκλησία της Αλεξάνδρειας και σε όλες τις λοιπές Εκκλησίες με ειδικούς Συνοδικούς Έξαρχους, αλλά και από την επιστολή του βασιλέως Κωνσταντίνου προς τους Επισκόπους και τους λαούς (Σωκράτους. Εκκλ. Ιστ. Ε΄). Επίσης και ο Κύπρου Επιφάνιος το αναφέρει στο βιβλίο του: Περί αιρέσεων, 7).
Ο Αλεξανδρείας Κύριλλος στον Πασχάλιο Πρόλογό του, προσθέτει: «Η Οικουμενική Σύνοδος ομοφώνως εψηφίσατο ότι η Εκκλησία της Αλεξανδρείας ένθα ήσαν έμπειροι περί τας γνώσεις ταύτης θα ήγγελε τη Ρωμαίων Εκκλησία ετησίως την ημέραν του Πάσχα, ήτις θα ανεκοινούτο τούτο» (Σωκράτους, Εκκλ. Ιστ. Ε΄). Επίσης, ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος μας πληροφορεί, ότι η εν Νικαία Σύνοδος επί τη βάσει γνωμοδοτήσεως πολλών μαθηματικών απεδέξατο τον Αλεξανδρινόν κύκλον των 19 ετών Μέτωνος, του Ηλίου (Αμβροσίου, Επιστολή προς τους Επισκόπους Εμιλίας).
Ο Επίσκοπος Αλεξανδρείας κατ’ επιταγήν της Συνόδου, ανακοίνωνε την απόφαση περί εορτασμού του Πάσχα από άμβωνος την ημέρα των Θεοφανείων, ενώ στη Ρωμαϊκή Αφρική, η Τοπική Σύνοδος, που συνερχόταν κάθε χρόνο τον Αύγουστο, ανακοίνωνε την ημέρα εορτασμού (ΝΑ΄ κανόνας Συνόδου Καρθαγένης).
Βλέπεις λοιπόν, ότι η Α΄ Σύνοδος ανέθεσε στην Εκκλησία της Αλεξάνδρειας να βρίσκει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, πότε είναι η ισημερία και πότε η Πανσέληνος και να καθορίζει την εορτή του Πάσχα.
Η ανακοίνωση της ημερομηνίας εορτασμού του Πάσχα γινόταν ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, στις 6 Ιανουαρίου (των Θεοφανείων) από την Εκκλησία της Αλεξάνδρειας προς όλες τις υπόλοιπες Εκκλησίες.
Αν αυτό ήταν αιώνιο, δεν χρειαζόταν να προσδιορίζεται κάθε χρόνο. Θα συντασσόταν ένας αιώνιος πασχάλιος Πίνακας θα μοιραζόταν και πλέον ου.
Βλέπεις λοιπόν, ότι τίποτε ανθρώπινο δεν είναι αιώνιο. Μόνο τα του Θεού είναι αιώνια.
Καλή Ανάσταση
ΙΚ
Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583
ΑπάντησηΔιαγραφή.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....
῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».
Αγαπητέ μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη γνωρίζουμε πολύ καλά την καταδίκη του ΠΑΠΙΚΟΥ (και όχι του ΝΕΟΥ) ημερολογίου και θα στη γράψουμε ακριβώς στη γλώσσα που γράφτηκε, στον η΄ κανόνα της Συνόδου του 1593 (και όχι του 1583):
"Ασάλευτον διαμένειν βουλόμεθα το τοις Πατράσιν διορισθέν περί του αγίου Σωτηρίου Πάσχα έχειν και ούτως άπαντας τους τολμώντας παραλύειν τους όρους της Αγίας Οικουμενικής Συνόδου της εν Νικαία συγκροτηθείσης επί παρουσία της ευσεβείας του Θεοφιλεστάτου Βασιλέως Κωνσταντίνιυ περί της αγίας εορτής του σωτηριώδους Πάσχα, ακοινώνητους και απόβλητους είναι της Εκκλησίας, ει επιμένοιεν φιλονικώτερον ενιστάμενοι προς τα καλώς δεδομένα και ταύτα ειρήσθω περί των λαϊκών. Ει δε τις των προεστώτων της Εκκλησίας Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ή Διάκονος μετά τον όρον τούτον τολμήσειν επί διαστροφή των λαών και ταραχή της Εκκλησίας ιδιάζειν και μετά των ιουδαίων επιτελείν το Πάσχα τούτον η Αγία Σύνοδος εντεύθεν ήδη αλλότριον έκρινεν της Εκκλησίας".
Πολύ καλά τα λέει η Σύνοδος, αν βέβαια καταλαβαίνεις τα ελληνικά της και εάν το μυαλό σου δουλεύει.
Τι κάνει η Σύνοδος;
Προστάζει να παραμείνουν ασάλευτοι οι όροι που θέσπισε η Α΄ Οικουμενική, για την εορτή του Πάσχα.
Το Παπικό (Γρηγοριανό) είχε ασάλευτους και τους 4 όρους (αν τους γνωρίζεις); Όχι, είχε μόνο τους τρεις. Το 4ο δεν τον είχε ασάλευτο, τον μετέβαλε. Και αυτός είναι ο συνεορτασμός του Πάσχα με τους Ιουδαίους. Το λέει καθαρά ο κανόνας στο τέλος: "..... ιδιάζειν και μετά των ιουδαίων επιτελείν το Πάσχα.....".
Γι' αυτό η Σύνοδος του 1593 (αλλά και του 1583) απορρίπτει το Παπικό (Γρηγοριανό) ημερολόγιο, γιατί εισάγει την καινοτομία του συνεορτασμού του Πάσχα με τους Εβραίους.
Αλλά, την απόφαση της αλλαγής του Παλαιού ημερολογίου του 1923, με τη δημιουργία του Νέου ημερολογίου (διορθ. Ιουλιανού) την έχεις διαβάσει;
Αν λοιπόν την διαβάσεις θα δεις:
1/ Δεν παραλύει, ούτε και μεταβάλλει κανέναν από τους 4 όρους της Α΄ Οικουμενικής (εαρινή ισημερία, 1η Πανσέληνος, 1η Κυριακή, μη συνεορτασμός με τους Ιουδαίους) και επομένως δεν προσκρούει ούτε στον η΄ κανόνα της Συνόδου του 1593 (και 1583).
2/ Δεν έχει καμία σχέση με το Παπικό (Γρηγοριανό) ημερολόγιο, ως προς τους υπολογισμούς προσδιορισμού του Πάσχα, απορρίπτει τη Γρηγοριανή Επακτή και εισάγει κύκλο 900 ετών προσδιορισμού των δίσεκτων ετών, αντί του κύκλου των 400 του Παπικού ημερολογίου και επομένως δεν έχει καμία σχέση με αυτό.
ΙΚ
Η αλλαγή αφορούσε μόνο το Πατριαρχείο μας γιατί όχι και τα υπόλοιπα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιά τους πίνακες των Κυριακοδρομίων?
Υπάρχουν και αθετούνται.
Ο Πατρο-Κοσμάς τι εννοούσε?
ΒΓ
Η απόφαση αλλαγής του ημερολογίου (30.5.1923)περιλαμβάνει δήλωση του Οικ. Πατριάρχη Μελέτιου ως εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφή"..... Εργαζόμεθα ως Επιτροπή της όλης Εκκλησίας, ης αι αποφάσεις θα λάβουσι κύρος προς εφαρμογήν είτε από Συνόδου Πανορθοδόξου, είτε από από της αποδοχής αυτών υπό των Συνόδων μιας εκάστης των επί μέρους Αγίων Εκκλησιών" (Πρακτικά Συνεδρίου, σελ. 67, 72).
Είναι γνωστόν, ότι μέχρι σήμερα Πανορθόδοξη Σύνοδος δεν επικύρωσε τη μεταβολή, πλην όμως αυτή επικυρώθηκε από τις Συνόδους των Αγίων Εκκλησιών: ΚΠόλεως, Ρουμανίας, Ελλάδος, Κύπρου, Αλεξανδρείας, Αντιοχείας, Τσεχίας-Σλοβακίας, Βουλγαρίας, Πολωνίας, Αλβανίας. Δεν επικυρώθηκε από τις Εκκλησίες: Ιεροσολύμων, Ρωσίας, Σερβίας, Γεωργίας.
Η απόφαση δεν αναφέρει καμία αλλαγή πινάκων Κυριακοδρομίων και παραμένουν ως έχουν.
Ο πατρο-Κοσμάς τι εννοούσε; Τι να εννοούσε, και για ποιό θέμα, αφού έζησε προ της μεταβολής.
ΙΚ
Δεν απαντάς υπεκφεύγεις συνεχώς....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Κυριακοδρόμια στη πράξη μεταβάλλονται, αλλά τι ψάχνεις...
Αποφάσισε κάποιος, μόνος του, φτάνει και ΟΥΣΤ καθυστερημένοι που δεν υπακούτε...
Ωραία...
ΒΓ
Απάντησα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έγινε καμιά αλλαγή στο Κυριακοδρόμιο. Αν έγινε, παρουσίασέ τη. Είπαμε, η μόνη αλλαγή που έγινε είναι να βάλουμε τα ουράνια σώματα (Ήλιο και Σελήνη) στην πραγματική τους θέση και όχι στη θέση, που ήταν το 325. Αν το κατάλαβες αυτό έχει καλώς, αν δεν το κατάλαβες, τότε ζήτα την εξ ύψους βοήθεια.
Αποφάσισε κάποιος μόνος του (προφανώς ο Μεταξάκης) και τον ακολούθησαν 10 Ορθόδοξες εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες, με τις Συνόδους τους και οι υπόλοιπες 4, που δεν τον ακολούθησαν βρίσκονται σε πλήρη εκκλησιαστική κοινωνία, με τις άλλες 10 που τον ακολούθησαν;
Βρε, τέτοια τεράστια δύναμη ένας Μεταξάκης!!!!
ΙΚ
Εσύ που τα κατάλαβες το έκανες μόνος σου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς την εξ΄ ύψους βοήθεια?
Ο Μακαρίτης Μεταξάκης ήτο εξοθούμενος υπό των Μασόνων, έχω και σχετικά πειστήρια...
Γιατί επιμένεις να προκαλείς με το απόλυτο της επιστημονικής αυθεντίας?
Είπαμε για την καρικατούρα του Ημερολογίου-Εορτολογίου μόνο εσύ επιμένεις....
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ αν υπήρχε στις κεφαλές και ο λαός θα επορεύετο σε καλύτερους δρόμους...
Εσύ επιμένεις να σε προσκυνήσουμε...
Ήμαρτον Κύριε...
ΒΓ
Α/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ, που το κατάλαβα το έκανα μόνος μου και χωρίς την εξ ύψους βοήθεια, καθώς την εξ ύψους βοήθεια την ζητάμε, όταν αδυνατούμε να κάνουμε κάποια πράγματα. Έβαλα τα Μαθηματικά και την κοινή λογική, κοπίασα και κατόρθωσα να συλλάβω κάποια δύσκολα σημεία. Αυτό είναι όλο και όλο.
Ο Μεταξάκης ναί ήταν μασόνος, αλλά αυτό δεν σημαίνει, ότι κάθε μασόνος, ό,τι κάνει το κάνει για κακό σκοπό. Και ο Καποδίστριας ήταν μασόνος, αλλά αντιτάχθηκε στον αντορθόδοξο Κοραή, έβαλε βίους αγίων στα Σχολεία και κυνήγησε τις μυστικές οργανώσεις. Εξ άλλου ο Μεταξάκης δεν ειήγαγε το Παπικό ημεςρολόγιο αλλά έφτιαξε άλλο διαφορετικό, που δεν έχει σχέση με αυτό.
Δεν έχω καμία αυθεντία, άλλοι ειδήμονες έχουν έχουν αυθεντία, τους διαβάζω, τουςε κατανοώ και συμφωνώ και δεν είναι καρικατούρα, όπως λες, μιας και δεν το κατανοείς, ούτε χρειάζομαι προσκυνήματα. Εσύ μάλλον λίγο μυαλό χρειάζεσαι. Διάβασε λοιπόν τα παρακάτω και αν τα νκαταλάβεις, τα κατάλαβες, αλλιώς, βοήθειά σου:
ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Στράτου ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ και Μάνου ΔΑΝΕΖΗ
Καθηγητών Αστροφυσικής Πανεπιστημίου Αθηνών
Αντιγραφή από το ένθετο περιοδικό «ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ» της εφημερίδας «Καθημερινή»
8 Απριλίου 2001
Τα ημερολόγια, που ακολουθεί ο χριστιανικός κόσμος, δεν είναι μόνο το Ιουλιανό και το Γρηγοριανό, αλλά και το ακριβέστερο του κόσμου, το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά τους.
Μετά τη Γρηγοριανή μεταρρύθμιση του ημερολογίου, το 1582, το νέο ημερολόγιο έγινε αμέσως αποδεκτό από τις καθολικές χώρες, όχι όμως και από τις διαμαρτυρόμενες, οι οποίες το αποδέχτηκαν σταδιακά. Στις αρχές του 20ού αιώνα άρχισαν να το αποδέχονται ως πολιτικό ημερολόγιο και οι ορθόδοξες χριστιανικές χώρες. Όσον αφορά τους Έλληνες Ορθοδόξους, μόλις στις 16 Φεβρουαρίου του 1923, αποφάσισαν να δεχτούν το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Επειδή, όμως, υπήρχε μία καθυστέρηση περίπου 13 ημέρων, η 16η Φεβρουαρίου στο παλαιό ημερολόγιο ονομάστηκε 1η Μαρτίου του νέου. Η Εκκλησία της Ελλάδος, το 1924, αποδέχτηκε -αφού συμβουλεύτηκε το Οικουμενικό Πατριαρχείο- όχι το Γρηγοριανό, αλλά το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο, το οποίο έκτοτε ακολουθεί.
Πράγματι, ο τότε Οικουμενικός Πατριάρχης Μελέτιος Δ΄ (ο Μεταξάκης, 1922-1923) συγκάλεσε στην Κωνσταντινούπολη Πανορθόδοξο Συνέδριο τον Μάιο του 1923, στο οποίον έλαβαν μέρος το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το Πατριαρχείο Ρωσίας, το Πατριαρχείο Σερβίας, το Πατριαρχείο Ρουμανίας και οι Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες της Ελλάδος και της Κύπρου. Το σημαντικό γεγονός είναι, ότι το Πανορθόδοξο Συνέδριο αποφάσισε, ότι η αλλαγή του ημερολογίου ήταν επιβεβλημένη, αφού δεν προσέκρουε σε κανένα κανονικό ή δογματικό κώλυμα. Επιπλέον καθόρισε ως ημέρα της αλλαγής του ημερολογίου την 1η Οκτωβρίου του 1923, η οποία θα ονομαζόταν 14η Οκτωβρίου του 1923.
ΙΚ
β/
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απόφαση του Συνεδρίου ήταν, ότι δεν θα υιοθετείτο το Γρηγοριανό ημερολόγιο και υπεδείχθη νέος ημερολογιακός κύκλος 900 ετών, ακριβέστερος του Γρηγοριανού κύκλου των 400 ετών. Η νέα ημερολογιακή πρόταση που έγινε από τον Σέρβο αστρονόμο Μιλούτιν Μιλάνκοβιτς, όριζε ότι από τα έτη που δείχνουν αιώνες (επαιώνια έτη), δίσεκτα θα θεωρούνται μόνον εκείνα των οποίων ο αριθμός των αιώνων διαιρούμενος δια 9, δίνει υπόλοιπο 2 ή 6. Για τα άλλα έτη ισχύει ο Ιουλιανός κανόνας. Συνεπώς αντί των δίσεκτων ετών 400, 800, 1200, 1600, 2000 κ.ο.κ. του Γρηγοριανού ημερολογίου, καθιέρωνε ως δίσεκτα τα έτη 200, 600, 1100, 1500, 2000 κ.ο.κ. Εντός κύκλου 900 ετών περιέρχονται 218 δίσεκτα έτη και έτσι η μέση διάρκεια του προτεινόμενου έτους είναι 365,24222222 ημέρες, δηλαδή το σφάλμα του είναι περίπου 2,03 δευτερόλεπτα ετησίως, που σημαίνει ότι αστρονομικά είναι το ακριβέστερο από όλα τα προταθέντα μέχρι σήμερα ημερολογιακά συστήματα. Εάν τώρα δεν έχει υιοθετηθεί από τις άλλες χριστιανικές Εκκλησίες οι λόγοι ασφαλώς δεν είναι επιστημονικοί.
Όσον αφορά τον εορτασμό του Πάσχα, το Συνέδριο πρότεινε ο καθορισμός της εαρινής πανσελήνου να καθορίζεται αστρονομικά με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και η ημερομηνία του να καθορίζεται κατά τον «χρόνο» της Ιερουσαλήμ. Υπέδειξε επιπλέον σε όλα τα Ορθόδοξα Αστεροσκοπεία και Πανεπιστήμια να φτιάξουν πίνακες του Πασχαλίου μεγάλης διάρκειας. Ωστόσο, για να τακτοποιηθεί το ημερολογιακό ζήτημα πρότεινε τελικά, έπειτα από συμβιβαστική πρόταση της Εκκλησίας της Ελλάδος, αφ’ ενός μεν να προστεθούν οι 13 ημέρες στο Ιουλιανό ημερολόγιο, δημιουργώντας το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο, αφ’ ετέρου δε να μη γίνει καμία παρέμβαση στον Πασχάλιο κύκλο. Μ' αυτόν τον τρόπο η προσθήκη των 13 ημερών δεν συνιστά κανένα δογματικό ή κανονικό κώλυμα, εφ' όσον δεν θίγεται διόλου το ζήτημα του υπολογισμού του Πάσχα. Επίσης απεφάσισε, η κάθε Εκκλησία να αποφασίσει ελεύθερα, εάν προτιμά να ακολουθήσει το Ιουλιανό ημερολόγιο ή το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό. Ούτε η μία, ούτε η άλλη απόφαση θα επηρεάσει την ενότητα και την κανονική κοινωνία των Ορθοδόξων Εκκλησιών μεταξύ τους.
Τελικά, το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο, υιοθετήθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο και την Εκκλησία της Ελλάδος την 10η Μαρτίου του 1924, που θεωρήθηκε 23η Μαρτίου του 1924, γιατί εν τω μεταξύ η διαφορά είχε φθάσει τις 13 ημέρες. Αναφορικά με τα Πατριαρχεία που έλαβαν μέρος στο Συνέδριο, το Ρωσικό αποφάσισε να μην προχωρήσει σε καμία αλλαγή. Το Πατριαρχείο της Σερβίας αρχικά απεδέχθη το Νέο Ιουλιανό ημερολόγιο, αλλά στη συνέχεια υπαναχώρησε.
Από τα Πατριαρχεία, που δεν έλαβαν μέρος στο Πανορθόδοξο Συνέδριο, τα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Αντιοχείας δεν δέχτηκαν την πρόταση του Συνεδρίου, εφ' όσον δεν την επικύρωνε απόφαση Οικουμενικής Συνόδου. Επίσης, την ίδια απόφαση πήρε και το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, επειδή υποστήριζε ότι με την αλλαγή του ημερολογίου θα άλλαζε και το Πασχάλιο, δημιουργώντας σύγχυση στους πιστούς προσκυνητές που συνέρρεαν στην ιερή πόλη. Λίγα χρόνια αργότερα, την 1η Οκτωβρίου του 1928, το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας υιοθέτησε κι αυτό το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο.
ΙΚ
Γ/
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο ακολουθούν τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας, Αντιοχείας, Ρουμανίας και Βουλγαρίας. Επίσης οι Αυτοκέφαλες Εκκλησίες Ελλάδος, Κύπρου, Αλβανίας και Πολωνίας, όπως και οι Αυτόνομες Εκκλησίες Τσεχίας και Σλοβακίας. Τα Πατριαρχεία Ιεροσολύμων, Ρωσίας και Σερβίας δεν έχουν αποδεχθεί την ημερολογιακή μεταρρύθμιση και για λόγους παράδοσης διατηρούν μέχρι σήμερα το Ιουλιανό ημερολόγιο. Ακριβώς και για λόγους παράδοσης στην Ελλάδα, τα μοναστήρια στο Άγιον Όρος, όπως και τα μετόχια του Αγίου Όρους στην υπόλοιπη Ελλάδα διατηρούν το Ιουλιανό (παλαιό) ημερολόγιο, το οποίο διατηρούν και οι «Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί» (Γ.Ο.Χ.), γνωστοί ως παλαιοημερολογίτες.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Οι ανωτέρω Καθηγητές Αστροφυσικής είναι μέλη:
1.- Της Διεθνούς Αστρονομικής Ένωσης
2.- Της Ελληνικής Αστρονομικής Εταιρίας
3.- Της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών
4.- Της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Είναι συγγραφείς πολλών συγγραμμάτων Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Επιστημών.
Είναι βαθύτατοι γνώστες των διαφόρων ημερολογίων, όλων των τόπων της γης, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα και έχουν ασχοληθεί ιδιαίτερα με το θέμα του εορτασμού του Πάσχα, σε συγγράμματά τους.
Είναι γνωστοί στην Ελλάδα, από την επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά πολλών επεισοδίων: «Το Σύμπαν που αγάπησα».
Εκτός των ανωτέρω καταγραφών των καθηγητών Αστροφυσικής ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ και ΔΑΝΕΖΗ, υπάρχουν και άλλες καταγραφές σχετικές με τα ημερολόγια από ετέρους καθηγητές Αστρονομίας σε Ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια: Αιγινήτης Δ. Κοντόπουλος Γ. Κωτσάκης Δ. Κατσής Δ. Χασάπης Κ. Σιμόπουλος Σ.
Δεν ζητώ να προσκυνήσεις, ούτε τους ανωτέρω ειδικούς, Καθηγητές Αστρονομίας και Αστροφυσικές, αλλά, εσύ σαν πιο ειδικός από αυτούς, απλούστατα, να τους βγάλεις ψεύτες και η αμαρτία στο λαιμό τους. Πάντως κανείς δεν αναφέρεται σαν μασόνος ή παπόφιλος.
Το μπαλάκι λοιπόν σε σένα και ο Θεός βοηθός.
ΙΚ