Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Φοβερές αποκαλύψεις για τον Πάπα

και τη Παγκόσμια Κυβέρνηση

από έναν Ιησουΐτη

και βαθύ γνώστη του Βατικανού












«Κατά τα τέλη αυτής της δεκαετίας (2000) θα ζήσουμε κάτω από την πρώτη ενιαία Παγκόσμια Κυβέρνηση που υπήρξε ποτέ στην κοινότητα των εθνών. Η ενιαία κυβέρνηση είναι αναπόφευκτη». Πάπας Ιωάννης-Παύλος ΙΙ. – Από το βιβλίο «Τα Κλειδιά Αυτού του Αίματος» του Ρωμαιοκαθολικού ιερέα Malachi Martin.

Το βιβλίο του 1990, «Τα Κλειδιά Αυτού του Αίματος» (The Keys of This Blood), το έγραψε ο καθολικός ιερέας και best-selling συγγραφέας Μαλαχίας Μάρτιν.


Ο Martin, (1921 – 1999) ήταν Ιησουΐτης καθηγητής (είχε 3 μεταπτυχιακά και ήξερε 10 γλώσσες) και ένας «insider», ένας άνθρωπος που ήταν μυημένος στα εσωτερικά του Βατικανού.


«Τα Κλειδιά Αυτού του Αίματος» είναι ένα μη φαντασίας αποκαλυπτικό βιβλίο με γεωπολιτικές και γεωθρησκευτικές αναλύσεις των τελευταίων δεκαετιών του 20ου αιώνα.
Ο συγγραφέας προσδιορίζει αυτή την περίοδο ως το millennium τέλος του παιχνιδιού για τη νέα παγκόσμια τάξη, η οποία έχει τρεις βασικούς διεκδικητές.
Είναι σίγουρο ότι θα δημιουργηθεί, για πρώτη φορά στην ιστορία, μία παγκόσμια κυβέρνηση.


Το βιβλίο ισχυρίζεται περαιτέρω ότι γνωρίζει από μέσα για το τι κάνει ο Πάπας για να κερδίσει αυτόν τον γεωπολιτικό αγώνα και πως έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην κατάρρευση του Σιδηρού Παραπετάσματος.


Γράφει στο βιβλίο «Τα Κλειδιά Αυτού του Αίματος»:


«Είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε είμαστε έτοιμοι είτε όχι, συμμετέχουμε όλοι σε ένα – όλα για όλα, χωρίς ταμπού – παγκόσμιο ανταγωνισμό τριών δρόμων. Οι περισσότεροι από εμάς δεν είναι ανταγωνιστές …. Είμαστε το διακύβευμα …. ο ανταγωνισμός για το ποιος θα δημιουργήσει το πρώτο παγκόσμιο σύστημα διακυβέρνησης που υπήρξε ποτέ στην κοινωνία των εθνών. Πρόκειται για το ποιος θα κατέχει και θα χειρίζεται τη διπλή δύναμη εξουσίας και ελέγχου του κάθε ενός από εμάς ως άτομα και πάνω από όλα όλους μαζί ως κοινότητα … στην τρίτη χιλιετία …. τώρα που έχει αρχίσει, δεν υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί …. ο τρόπος ζωής μας ως άτομα και ως πολίτες … ακόμη και τα εμβλήματα της εθνικής μας ταυτότητας … δυναμικά και ριζικά θα αλλάξουν για πάντα. Κανείς δεν μπορεί να απαλλαγεί από τα αποτελέσματα της (παγκόσμιας εξουσίας). Κανένας τομέας της ζωής μας δεν θα παραμείνη άθικτος. «


Ο Martin λέει ότι ο Πάπας θα είναι «ο νικητής του διαγωνισμού».
Στη σελίδα 341 του βιβλίου του, ο Μάρτιν καθιστά σαφές ότι αυτό, η μία παγκόσμια κυβέρνηση, θα «κυριαρχείται από διεθνείς γραφειοκράτες, οι οποίοι θα ελέγχουν και θα κατευθύνουν κάθε πολίτη και κάθε έθνος ….


Ο παπισμός λέει, είναι στην πραγματικότητα μία έκκληση για Ένωση, μεταξύ εκκλησίας και κράτους στο πλαίσιο μιας γεω-πολιτικής εξουσίας που ο ίδιος αποκαλεί «παγκόσμια πολιτική εξουσία».


Σχ. ΚΟ: Τον Οκτώβριο το Βατικανό, μέσω του «Υπουργείου Δικαιοσύνης» του, με αφορμή την παγκόσμια οικονομική κρίση, ανακοίνωσε ότι «χρειάζεται νέα διεθνής οικονομική αρχή με παγκόσμιες αρμοδιότητες», ενώ ζήτησε «να ξεπερασθεί το σύστημα του Bretton Woods με την συμμετοχή των αναδυόμενων και υπό ανάπτυξη χωρών, έχοντας ως προοπτική τη δημιουργία μιας γενικότερης, δημόσιας αρχής, με παγκόσμιες αρμοδιότητες».


Τον Ιούνιο του 2009, ο Πάπας Βενέδικτος είχε εκδώσει μια αποφασιστική «έκκληση προς τους ηγέτες του κόσμου» μέσα από εγκύκλιό του, δηλώνοντας «Υπάρχει επείγουσα ανάγκη για μια πραγματική παγκόσμια πολιτική εξουσία, για τη διαχείριση της παγκόσμιας οικονομίας με μια ηθική που θα έχει επίκεντρο τον Θεό … για να τερματιστεί η τρέχουσα παγκόσμια οικονομική κρίση».


Σε αυτήν την περίπτωση έχει σημασία ότι δεν ζητά μια παγκόσμια οικονομική εξουσία, αλλά μια παγκόσμια πολιτική εξουσία!


Ο Πάπας συνεχίζει:
«η " παγκόσμια πολιτική εξουσία ", θα πρέπει να έχει … εξουσία για να εξασφαλίσει ότι θα υπάρχει συμμόρφωση στις αποφάσεις της από όλα τα μέρη …. »


Ο Πάπας πρόσθεσε ότι η τρέχουσα οικονομική κρίση ήταν «σαφή απόδειξη αυτού «που αποκάλεσε ως «ολέθριες συνέπειες της αμαρτίας ….»" Αυτή η εξουσία», είπε, θα πρέπει να «ρυθμίζεται από το νόμο» και «θα πρέπει να είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη»!


Ποιος όμως, θα έχει τον έλεγχο της Παγκόσμιας πολιτικής εξουσίας;»


Για να γυρίσουμε στον Malachi Martin, αναφέρει σε μία τελευταία συνέντευξή του, γράφει γιά το άρθρο «Το Τέλος της Θρησκείας (όπως την ξέρουμε) » (The End of Religion (As We Know It)”:


«… Από τον καιρό του Νεβρώδ και του Πύργου της Βαβέλ, οι ελίτ εξουσιαστές δεν έχουν ποτέ παραιτηθεί από το όνειρο της Μίας Παγκόσμιας Κυβέρνησης».


Ο Μάρτιν προσφέρει μια μακάβρια πίσω από τις σκηνές ματιά σε μια κλίκα εσωτερικών του Βατικανού που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ως θεμέλιο για μια πολιτικο-θρησκευτική Νέα Παγκόσμια Τάξη.


Το μυθιστόρημα περιγράφει μια ομάδα από αξιωματούχους της καθολικής εκκλησίας, οι οποίοι συσχετίζονται με μια ομάδα ομοϊδεάτες – ανώτερα στελέχη εταιριών για να χειραγωγήσουν την Εκκλησία ώστε να γίνει η υποδομή για την Παγκόσμια Θρησκεία – μία ομπρέλα για όλους, από Επισκοπικούς προτεστάντες έως επαγγελματίες βουντού.


Ο νέος Οικουμενισμός, είναι ντυμένος με την ενδυμασία της παγκοσμιοποίησης.
Η ατζέντα περιλαμβάνει την προώθηση ζητημάτων όπως ο έλεγχος του πληθυσμού, η οικολογία και ο κοσμικός (αθεϊστικός) ανθρωπισμός, που όπως ελπίζουν οι συνωμότες θα οδηγήσει τελικά στην πλήρη εκκοσμίκευση της θρησκείας.


Το πιο συγκλονιστικό όσο και αμφιλεγόμενο σημείο του μυθιστορήματος – που περιγράφεται με μεγάλη λεπτομέρεια στον πρόλογο – αφορά μια «μαύρη» τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Βατικανό το 1963 – η οποία ήταν ένα αποκρυφιστικό τελετουργικό, κατά το οποίο ενθρονίστηκε ο έκπτωτος αρχάγγελος Εωσφόρος ως επικεφαλής της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.
Μήπως ο Δρ Martin πιστεύει ότι αυτή η ενθρόνιση που περιγράφεται με λεπτομέρειες στο μυθιστόρημά του, είναι κάτι που θα μπορούσε να λάβει πράγματι χώρα;
«Ναι», λέει με έμφαση.
«Εκτός από μια σκιά αμφιβολίας στο μυαλό μου.
Αλλά τώρα ο τόπος, ο χρόνος, η ώρα κλπ, όλα παρουσιάζονται συσκοτισμένα για να προστατευθεί ο ένοχος και να σωθεί ο αθώος»…»


Ο Martin ισχυρίζεται ότι η καταιγίδα κρουσμάτων παιδικής κακοποίησης που συμβαίνει τώρα, είναι πραγματικά σατανική λατρεία.
Μέρος των εωσφορικών τελετών πολλών από τους ιερείς, τις μοναχές, και την ιεραρχία.
Υπαινίσσεται ότι πολλοί που ασχολούνται με αυτό το είδος «λατρείας» είναι πράγματι κρυφοί Τέκτονες.


Όταν ο Αφρικανός ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος από την Ζάμπια, Emmanuel Milingo, χαρακτηρισμένος επίσημα και σαν εξορκιστής, δήλωσε «Ο Διάβολος στην καθολική εκκλησία είναι τόσο προστατευμένος, που είναι σαν ένα ζώο προστατευμένο από την Κυβέρνηση» και ότι «υπάρχουν ιερείς και επίσκοποι οπαδοί του Σατανά» δημιουργώντας σάλο, ο Malachi Martin τον υπερασπίστηκε λέγοντας:
«Ο αρχιεπ. Milingo είναι ένας καλός επίσκοπος, και η κατηγορία του ότι υπάρχουν Σατανιστές στην Ρώμη είναι απολύτως ορθή».

14 σχόλια:

  1. Δεν καταλάβαμε καλά.

    Δηλαδή, στο τέλος της δεκαετίας του 2000, θα ζήσουμε μια παγκόσμια διακυβέρνηση; Δηλαδή μέχρι το 2010; Μα τώρα πάμε στο 2012, που είναι αυτή η παγκόσμια διακυβέρνηση;

    Και όταν λέμε μια παγκόσμια διακυβέρνηση τι εννοούμε; Ένας μονάρχης (σαν τον Αύγουστο), όπου "η πολυαρχία των ανθρώπων επαύσατο" (όπως λέει το ψαλμικό των Χριστουγέννων), οπότε τότε εμφανίστηκε ο Χριστός;

    Και ποιός θα είναι αυτός ο μονάρχης, που θα άρχει ταυτόχρονα στο 1/3 των Χριστιανών και τα 2/3 των αλλοθρήσκων; Ο Πάπας, ο Ρομπάυ, ο Ομπάμα, ο Κιμ Γιο Ιλ, ποιός θα κατορθώσει να άρχει ταυτόχρονα στην Αμερική, Ευρώπη, Κίνα, Ινδίες, Κορέα κ.λπ;

    Εδώ προφητεύθηκε παλαιότερα, ότι από την Ενωμένη Ευρώπη θα προέλθει ο μονάρχης, ο Αντίχριστος, που θα είναι ο Πάπας, ο Ρομπάυ, με τα δέκα κράτη της Ε.Ε. (τα δέκα κέρατα του Δανιήλ), που έγιναν 27 και που πάνε για διάλυση και άλλες τέτοιες βλακείες.

    Και στο κάτω κάτω, γιατί να μην υπάρξει ένας (πάλι) μονάρχης, για να παύσει η πολυαρχία των ανθρώπων (όπως τότε με τον Αύγουστο), ώστε με την έλευση αυτού (του νέου Αντχρίστου) να επακολουθήσει η έλευση του Χριστού;

    Όσο φοβόμαστε μην έρθει ο Αντίχριστος, τόσο απομακρύνουμε και την έλευση του Χριστού, που προϋπόθεση για να έλθει είναι να έλθει πρώτα ο άλλος, ο Αντικείμενος. Αλλά πως να έρθει αυτός με αυτή την πολυαρχία;

    Μάλλον, όνειρο απατηλό θα μείνουν οι πάμπολλες δεκαετίες έλευσης του μονάρχη και θα περνάνε τα χρόνια και οι αιώνες και εμείς θα κατατριβόμαστε στο πως να μην έρθει!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αδελφε αποτο μλοκΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ειδα φωτογραφιες εξοδου απο την ιερα μονη του πΕΦΡΑΙΜ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΝ δεν γνωριζω τις ευθυνες του δεν ειμαι καρδιογνωστης λυπηρον το θεαμα παρακαλω προσευχηθητε να λαμψει η αληθεια μοναχος γαβριηλ καρυαι αγιου ορους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Την 1η Αυγούστου 1984, ημέρα Τετάρτη, ο Αθανάσιος Στριγάς (άνθρωπος του
    NATO) γίνεται δεχτός από τον Πάπα Ιωάννη ‐ Παύλο II στο Βατικανό. Ό κληρικός
    Μονσινιόρ Βιλώ τον ενημερώνει ότι «το Βατικανό χρειαζόταν όπλα για να τα
    πουλήσει στους σαντινίστας (σοσιαλιστές) και στους Κόντρας (δεξιούς) στη
    Νικαράγουα!!! Μισά στους μεν, μισά στους δε... Δίκαια πράγματα!...»
    Ο ίδιος ο πάπας, λίγο μετά, λέει στον Άθ. Στριγά: «Τί να κάνουμε; Τα κάνουμε καί
    αυτά»! Και του μίλησε για την ισορροπία και για την αρμονία των ισορροπιών, πράγμα
    πού και ο Θεός το ευλογεί (!) Γιʹ αυτό θα έπρεπε να βοηθηθούν και οι δύο πλευρές εκεί
    κάτω... Στο τέλος ο Μ. Βιλώ μου έβαλε στο χέρι ένα φάκελο... για να φροντίσω αυτό το τόσο
    αποτρόπαιο ζήτημα… Την άλλη μέρα παρέδωσα το φάκελο στο Γενικό Γραμματέα του
    NATO, Λούνς.
    Σε 15 λεπτά μου έδωσαν ονόματα και διευθύνσεις εμπίστων της Συμμαχίας στις
    πολεμικές βιομηχανίες της Ευρώπης, με αυτές θα έκανα επαφή για το ζήτημα του
    Βατικανού. Η Εξαγωγή του πολεμικού υλικού θα γινόταν με έγγραφα του NATO για να μη
    «δυσκολευτούν» οι κυβερνήσεις. Κάπου στον Ωκεανό τα χαρτιά θʹ άλλαζαν...»" (Άθ. Στριγάς.
    "Παγκόσμιοι Εντολοδότες" 2η έκδ.Αθήνα 1993 (κείμενο από http://www.imdleo.gr/diaf/files/proph/2_epitomos_parts/22_mafia-Vatikano.pdf )

    Το ανωτέρω κείμενο μπορεί να λέει αλήθειες ή ψέμματα. Αλλά θα μπορούσε κάποιος να δημοσιεύσει επωνύμως, κάτι παρόμοιο για ενέργειες Ορθόδοξου Πατριάρχη σαν θεσμό;

    Προφανώς η ανάρτηση του κ.Οδυσσέα αναφέρεται σε μυθιστόρημα. Αλλά κάποια μυθιστορήματα χτίζονται με μέρος των υλικών τους από τη φαντασία και μέρος από την πραγματικότητα. π.χ., χωρίς να μπορούμε να τα αποδείξουμε όλα, όλοι έχουμε διαβάσει για την επιρροή "κάποιων" στους βομβαρδισμούς των Ορθοδόξων Σέρβων, για όχι πάντα ευγενικές ενέργειες ουνιτών, για κάποια μασονική στοά Π 2 (θυμάστε;) και την τράπεζα Βατικανού, δολοπλοκίες, μαφίες, επιρροή σε κθβερνήσεις, τη φράση "χρειάζεται παγκόσμια διακυβέρνηση" την ακούσαμε και από άλλους, διαβάσαμε πρόσφατα το άρθρο "φοβού τους Δαναούς", ακούσαμε τον π.Αυγουστίνο να μας προειδοποιεί να μην εμπιστευόμαστε ως γνήσια τα λείψανα που μας προσφέρουν οι παπικοί,τον θυμόμαστε να διαφωνεί με την αποδοχή από τον πάπα ως γνησίων οστών πολιούχου μεγάλης πόλεως, βλέπουμε αναζωπυρώσεις ταγμάτων ιπποτικών σε Ελληνικά νησιά, και άλλα πολλά, χάδια και φιλιά, και προσκυνήματα παντόφλας, άρα ... και όμως "κινείται"!

    Το μυθιστόρημα είναι μυθιστόρημα, η ιστορική πραγματικότητα (άγνωστη εν πολλοίς) υφιστάμενη, η κοσμική εξουσία πάντως, σε Μονάρχες και Κράτη, οι σταυροφορίες, οι λεηλασίες Ορθοδόξων χωρών, ι ιερές εξετάσεις, οι μυστικές βιβλιοθήκες, οι ναοί με βυζαντινά υλικά λαηλατημένα, η απαίτηση για το πρωτείο, την αυθεντία, την εκπροσώπηση του Θεού, το επίγειο Κράτος και η Κοσμική Εξουσία, γνωστά τοις πάσι, ανυποχώρητα.

    Μετά τα ανωτέρω, συμφωνούμε απόλυτα με την τοποθέτηση του ΙΚ. Το σχέδιο του Θεού, θα πραγματοποιηθεί, είτε θέλουν είτε όχι. Ο Θεός ξέρει τι είναι καλό, τι είναι κακό, για μας αλλά και για το Σχέδιο Σωτηρίας μας. Εμείς μόνοι μας με τα καμώματά μας, γινόμαστε καραγκιόζηδες, φλούφληδες Χριστιανοί, γεροντολάτρες και όχι Χριστολάτρες, δίνοντας σημασία, σαν τον κόκορα, στον σπόρο σιταριού στο χαλίκι ή στο σκουλήκι που βρίσκει ο καθένας σκαλίζοντας στο έδαφος, και πετώντας το πολύτιμο μαργαριτάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας ζήτησαν προφορικά συγγνώμη, για τις σταυροφορίες, επί Χριστοδούλου.

    Έμπρακτη όμως συγγνώμη, δηλ επιστροφή χρυσών, κειμηλίων, και αποζημίωση με χρηματικά ποσά για τις ζημιές, τους θανάτους, τις καταστροφές που μας προξένησαν, θα μας δώσουν ποτέ οι Δυτικοί Ευρωπαίοι;
    -Λεηλασίες σταυροφόρων,
    -πάπυροι και περγαμηνές Ελληνικών κοσμικών και εκκλησιαστικών χειρογράφων σε Δυτικές Βιβλιοθήκες,
    -Γλυπτά του Παρθενώνα ελγίνεια
    -αρπαγή λειτουργικών σκευών από μοναστήρια επί Βαυαροκρατίας,
    -κατοχικά δάνεια,
    -θάνατοι Ελλήνων
    -καταστροφές επί κατοχής,
    -σκάνδαλα ζήμενς και "μιζών" και σι φορ άι πιο πρόσφατα...
    -Εκαναν δηλ. τίποτε άλλο από το να λεηλατούν και να προσπορίζονται επί αιώνες τους πνευματικούς, επιστημονικούς και υλικούς θησαυρούς μας;

    Και έπειτα, οι ίδιοι οι πνευματικοί μας καθοδηγητές, μας έπεισαν από πάνω ότι ...χρωστάμε στους Δυτικούς!!!

    Μερικές φορές, τα μυθιστορήματα είναι πιο αθώα από την ίδια την Ιστορία: 1204. Κων/λη. "Οι Σταυροφόροι τοποθετούσαν τα άμφια των ιερέων στις ράχες των αλόγων τους. Οι εικόνες αποσπώνταν ανελέητα από τα πλαίσιά τους ή θρυμματίζονταν. Τα ιερά οικήματα διερευνήθηκαν επιμελώς για τα ιερά κειμήλια ή τις πολύτιμες σαρκοφάγους τους. Τα δισκοπότηρα απογυμνώθηκαν από τους πολύτιμους λίθους τους και μεταβλήθηκαν σε κρασοπότηρα. Οι ιεροί δίσκοι γέμισαν με λάφυρα. Τα καλύμματα των Αγίων Τραπεζών και τα χρυσοκέντητα και πλούσια διακοσμημένα με πολύτιμους λίθους παραπετάσματα αποσπάστηκαν από τις θέσεις τους, τεμαχίστηκαν και διαμοιράστηκαν μεταξύ των στρατευμάτων ή καταστράφηκαν για χάρη του χρυσού και του αργύρου με τον οποίο είχαν κεντηθεί. Οι Άγιες Τράπεζες της Αγίας Σοφίας, που τις θαύμαζε όλη η οικουμένη, τεμαχίστηκαν, προκειμένου να προσποριστούν οι Σταυροφόροι τα πολύτιμα υλικά τους. Άλογα και μουλάρια οδηγήθηκαν στο ναό για να μεταφέρουν τα φορτία των ιερών σκευών, των χρυσών και αργυρών πλακών του θρόνου, των αμβώνων και των θυρών και των όμορφων διακοσμήσεών του".

    "Οι στρατιώτες βεβήλωσαν το μέγιστο ναό της Χριστιανοσύνης. Μια πόρνη κάθισε στην πατριαρχική καθέδρα και χόρευε και τραγουδούσε ένα άσεμνο τραγούδι προς τέρψη των στρατιωτών".

    "Η λεηλασία του ίδιου ναού το 1453 εκ μέρους του Μωάμεθ Β', δεν ήταν τόσο εκτεταμένη όσο εκείνη εκ μέρους των Σταυροφόρων το 1204".

    "Το θησαυροφυλάκιο του Αγίου Μάρκου της Βενετίας κατακλύστηκε το 1205 από πολύτιμα κειμήλια φερμένα από την Κωνσταντινούπολη".

    "Είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι οι πανούργοι τεχνίτες και έμποροι της Κωνσταντινούπολης δεν πώλησαν στους Σταυροφόρους πολλά κειμήλια που γνώριζαν ότι ήταν ψεύτικα. Τα σχετικά αντικείμενα ήταν τόσο εύκολο να κατασκευαστούν και το κριτήριο των Σταυροφόρων τόσο χαμηλό, ώστε θα ήταν υπεράνω της ανθρώπινης φύσης να αφήσει μια ευκαιρία κέρδους να παρέλθει ανεκμετάλλευτη".

    πηγή «Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης το 1204». «The fall of Constantinople being the story of the fourth Crusade», εκδ. Στοχαστής. http://www.myriobiblos.gr/afieromata/1204/edwin_pears_gr.html#16_bottom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Και στο κάτω κάτω, γιατί να μην υπάρξει ένας (πάλι) μονάρχης, για να παύσει η πολυαρχία των ανθρώπων (όπως τότε με τον Αύγουστο), ώστε με την έλευση αυτού (του νέου Αντιχρίστου) να επακολουθήσει η έλευση του Χριστού;

    Όσο φοβόμαστε μην έρθει ο Αντίχριστος, τόσο απομακρύνουμε και την έλευση του Χριστού, που προϋπόθεση για να έλθει είναι να έλθει πρώτα ο άλλος, ο Αντικείμενος. Αλλά πως να έρθει αυτός με αυτή την πολυαρχία;"

    Με την προϋπόθεση πως ο εν λόγω μονάρχης είναι πράγματι ο Αντίχριστος η απάντηση στο γιατί όχι είναι η εξής:
    1) Επειδή δεν είμαστε Ιησουίτες να πιστεύουμε πως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Κι επειδή σκοπός είναι να σωθούμε εμείς και οι συνάνθρωποι μας συνεργαζόμενοι με την μακροθυμία του Κυρίου κι όχι να απωλεστούν επειδή δήθεν εμείς είμαστε έτοιμοι για την φοβερά παρουσία του Κυρίου και τις δοκιμασίες που θα προηγηθούν και θα σκανδαλίσουν ως και τους εκλεκτούς.

    2) Επειδή ο Χριστός δεν έπαψε ποτέ έτσι κι αλλιώς να παρουσιάζεται στους αδελφούς Του αφού η Βασιλεία των Ουρανών δεν έρχεται μετά παρατηρήσεως.

    3) Και ίσως σημαντικότερον, επειδή και ο Ιούδας παρομοίως σκεφτόταν, πιστεύοντας πως με την προδοσία του θα έκανε καλό επιταχύνοντας την αποκάλυψη του Ιησού ως εγκόσμιου βασιλέα. Θα ήταν επίσης σαν να λέγαμε πως η προδοσία του Ιούδα συνέβαλε στην δια της σταυρώσεως του Χριστού σωτηρία του ανθρώπου και στην ολοκλήρωση του σχεδίου του Θεού και άρα ήταν κάτι καλό και έπρεπε να επιβραβευτεί γι αυτήν. Ωστόσο 'ο μεν υιός του ανθρώπου πορεύεται κατά το ωρισμένον πλην ουαι τω ανθρώπω εκείνω δι ου παραδίδοται". Παρομοίως ο Αντίχριστος δεν γίνεται παρά να έρθει αλλά αλίμονο σε εκείνους που θα τον φέρουν και θα συγκατατεθούν στον ερχομό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιός όμως έφερε τους Σταυροφόρους στην ΚΠολη και γιατί τη λεηλάτησαν;

    Μετά από πολλές παλινωδίες, βρέθηκε ο Αλέξιος, ανιψιός του φιλολατίνου αυτοκράτορα Αλέξιου Γ΄ Άγγελου, να συμμαχήσει με τους αρχηγούς της Δ΄ Σταυροφορίας (εν αγνεία του Πάπα Ιννοκέντιου Γ΄), να περάσουν από την Κων/πολη (ενώ δεν υπήρχε στο σχέδιο της Σταυροφορίας) και να τον ενθρονίσουν ως Αλέξιο Δ΄, με χρηματικά ανταλλάγματα. Οι Σταυροφόροι δέχτηκαν, ενθρόνισαν τον ανιψιό, ως Αλέξιο Δ΄, αλλά επειδή τελικά δεν πληρώθηκαν, κατέλαβαν την Κων/πολη, το 1204 και την λεηλάτησαν. Εγκατέστησαν λατινική αυτοκρατορία, χωρίς να ζητήσουν την άδεια του Ιννοκέντιου Γ΄, με λατίνο αυτοκράτορα και λατίνο Πατριάρχη. Η πολιτική και η εκκλησιαστική εξουσία αναχώρησαν και εγκατεστάθησαν στη Νίκαια, ο δε κλήρος, που παρέμεινε στην Κων/πολη ζήτησε να τους επιτραπεί η δημιουργία μιας Ουνίτικης Εκκλησίας, με δική της λειτουργία και Ιεραρχία, υπό την προέχουσα εξουσία της Ρώμης.

    (Στ. Ράνσιμαν: Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα, σελ. 209).

    Αυτά είναι κάποια στοιχεία, για τη λεηλασία της ΚΠολης που, δυστυχώς, αποκρύπτονται. Όσον αφορά τον κλήρο της ΚΠολης, ιδού η προδοσία της Πίστης, για κάποια όβολα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είναι μόνο η Κων/λη, ολόκληρη εγκυκλοπαιδεία σχετικών άρθρων προσφέρατε στο παρόν ιστολόγιο, είναι όλη η ανατολική Ρωμηοσύνη που υπέστη αλώσεις από τους "φίλους" μας Δυτικούς, Νορμανδούς, Σταυροφόρους, Ενετούς, Τάγματα, Μοναχούς, Ουνίτες κ.ά. συνεργάτες: πληρωμένοι πράκτορες, ιδεολογικά συνειδητοποιημένοι (καλύτερα τουρκικό φέσι παρά παπική τιάρα ή αντιστρόφως), ....φιλοι παντός είδους (Ρωσόφιλοι, Αγγλόφιλοι, Γαλλόφιλοι), καιροσκόποι, μέχρι αφελείς ρηχοί αντεκδικητές, που για να βλάψουν ή να εκδικηθούν τους ντόπιους αντιπάλους συμμαχούν με τον κοινό ενάντιο, παραδείγματα από την εποχή των αρχαίων Σπαρτιατών και Αθηναίων. Και σήμερα τα ίδια δεν παρατηρούμε, επί παντός πεδίου;

    Αλλά, αν οι ημέτεροι, ήταν "αφέντες" του τόπου τους και δικαιωματικά έπραξαν όπως νόμιζαν, αν οι ἀραβες, οθωμανοί κ.ά. ήταν δηλωμἐνοι εχθροί και αντίπαλοι κατακτητές, εκείνοι οι δυτικοί, ευρωπαίοι, οι πολιτισμένοι, οι ομόθρησκοι, οι χριστιανοί, οι αδελφοί μας, με ποια ιδεολογική νομιμοποίηση τόλμησαν και έδρασαν κατακτητικά και πλιατσικολογικά εναντίον μας; Νομίζω η συγγνώμη του πάπα δικαιώνει την ερώτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην Αποκάλυψι, Ιωάννη, δεν υπάρχει η λέξη αντίχριστος είτε με είτε χωρίς παγκοσμιοποίηση. Υποκύπτουμε όλοι μας στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα και νομίζουμε ότι αναφέρεται ο αντίχριστος, ο παγκόσμιος εξουσιαστής (ξεχνάμε το αόρατο σφράγισμα του Θεού) επειδή άσχετοι κοσμικοί συγγραφείς -που ασχολούντο με τον Νοστράδαμο- και γεροντάδες -που μελετούσαν Ρέλφ- μας έχουν κάνει πλύσι εγκεφάλου.

    Αλλο παράδειγμα πλύσης εγκεφάλου; Όλοι μα όλοι, νομίζουμε ότι η επόμενη παγκοσμιοποίηση που κάποτε ίσως να συμβή, είναι εξ ορισμού ταυτόσημη με την κυριαρχία του "αντιχρίστου", του θηρίου της Αποκαλύψεως. Λάθος μέγα και ερμηνευτική κακοήθεια έναντι της Αγ.Γραφής, διότι μπορεί να έρθει μία παγκ/ση, μια διάλυση, άλλη μία εναλλαγή παγ/σης και εθνικών κρατών, άλλη μία, άλλη μία, και μετά από αρκετές παγκοσμιοποιήσεις και διαλύσεις να έρθει το πλήρωμα του χρὀνου για την έλευση του Κυρίου κατά τη Δευτέρα Παρουσία. Δικαίωμα κάποιων καλών θεολόγων να βλέπουν πρόδρομα σημεία της συντελείας του κόσμου, δικαίωμα άλλων θεολόγων και δικό μας να μη δεχόμαστε ψευδοπροφητείες, ξέροντας ότι η ώρα και η στιγμή είναι γνωστή μόνο στον Πατέρα και θα έρθει ως κεραυνός εν αιθρία, ως κλέπτης εν νυκτί.

    Δικαιούμαστε για τους όποιους λόγους μας, πολιτικούς, κοινωνικούς, εμπορικούς, να εναντιωνόμαστε (ή να συντασσόμαστε) με την παγκοσμιοποίηση. Για ένα λόγο όμως δεν δικαιούμαστε να εναντιωνομαστε, το να επικαλούμαστε την Αγία Γραφή, διότι τότε όχι μόνο αυθαιρετούμε αλλά και αμαρτάνουμε.

    Υ.Γ. Κε ΙΚ ξεχάσατε στη λίστα και τις Ρωσία, Ιράν, Ιαπωνία, Κούβα, Βολιβία, Λατ.Αμερική κ.ά., οι οποίες σήμερα πώς είναι δυνατόν να υποκύψουν σε μία παγκόσμια κυβέρνηση; ενώ και η ΕΕ οδεύει προς διάλυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αδελφέ Ιωάννη γράφετε ότι "ο Ιούδας παρομοίως σκεφτόταν, πιστεύοντας πως με την προδοσία του θα έκανε καλό επιταχύνοντας την αποκάλυψη του Ιησού ως εγκόσμιου βασιλέα". Πού το αναφέρει στην Κ.Διαθήκη; Ο Ιούδας πρόδωσε τον Χριστό γιατί δελεάστηκε από τα 30 αργύρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Ναι έρχου, Κύριε Ιησού" (Απκ. 22. 20).

    Αμ πως να έρθει, αν δεν έρθει πρωτύτερα ο άλλος, ο Αντικείμενος;

    Εμείς όμως αγωνιζόμαστε να μην έρθει ο Αντικείμενος. Αλλά τότε πως θα εκπληρωθεί το "ναι έρχομαι ταχύ";

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @IK

    Συμφωνώ απόλυτα πως το σημαντικότερο είναι να βρίσκεται ο πιστός στην πνευματική κατάσταση εκείνη που να μπορεί να λέει άφοβα το "Ερχου Κύριε Ιησού" και είναι πιθανότατο πως η γνώμη που εξέφρασα οφείλεται στο ότι δεν βρίσκομαι σε μια τέτοια κατάσταση. Εξακολουθώ να νομίζω όμως πως είναι άλλο να προσδοκούμε ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος αιώνος και άλλο να θέλουμε τον ερχομό του Αντιχρίστου. Το πρώτο είναι θέλημα Θεού, το δεύτερο θα γίνει υπό την ανοχή Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κ. ΙΚ,

    το τελευταιο σχόλιο σας - δινει απαντήσεις και σε όσους προβληματίζονται για το ΣΚΟΤΟΣ που επικρατει πια στην γή και 'πάνε να σκάσουνε'!

    Επειδή θα δουμε ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, εμεις οι χριστιανοί πρεπει να μείνουμε όρθιοι - ή επι το βιβλικότερον:

    "Ο υπομείνας εως τελος, ουτως σωθήσεται"

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Αντίχριστος αναφέρεται ως τέτοιος στην πρώτη επιστολή του Ιωάννη και με διαφορετικά λόγια και σε άλλα μέρη της Καινής Διαθήκης.

    Δε μίλησα γενικά για την παγκοσμιοποίηση αλλά ειδικά για την παγκοσμιοποίηση του Αντιχρίστου τον ερχομό του οποίου και ο εθνικισμός, κατά τη γνώμη μου, υπηρέτησε. Αγνοώ φυσικά το πότε θα ολοκληρωθεί το μυστήριο της ανομίας το οποίο ενεργείται τουλάχιστον από τα χρόνια του Αποστόλου Παύλου.

    Υπάρχει μια γνωστή ερμηνεία της προδοσίας του Ιούδα που λαμβάνει υπόψιν τα ιστορικοπολιτικά δεδομένα της εποχής που λέει πως ο Ιούδας είχε και πολιτικά κίνητρα για να δράσει όπως έδρασε. Προσπαθεί να εξηγήσει γιατί ο Ιούδας επέστρεψε τα αργύρια όταν είδε πως κατακρίθηκε ο Ιησούς. Δεν ξέρω αν είναι σωστή ούτε προσπαθώ να σας πείσω για την ορθότητά της. Δεν ήταν αυτό το βασικό επιχείρημά μου γι αυτό που προσπάθησα να πω. Ότι, δηλαδή, εάν πούμε πως είναι καλό να έρθει ο Αντίχριστος γιατί αυτό θα φέρει πιο κοντά τη Δευτέρα Παρουσία θα είναι σαν να λέμε πως έκανε καλά που πρόδωσε ο Ιούδας γιατί έτσι επιτάχυνε τη νίκη του Χριστού επί του θανάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακριβώς, για να μην υπάρξει σε κάποιους η εντύπωση ότι το αναφέρει η Κ.Δ. γι΄αυτό έθεσα το περί προθέσεων του Ιούδα, για να ειναι καταγεγαμμένο και σαν ερώτηση και σαν απάντηση, επειδή ξέρετε, τα αρχεία μένουν, εμφανίζονται μέσω μηχανών αναζήτησης και διαβάζονται για πολύ καιρό. Ευχαριστούμε για όλες τις απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου