Κυριακή 1 Μαΐου 2011





















Πατήρ Γεώργιος Μεταλληνός :


ΕΓΚΛΗΜΑ


κατά της Ορθοδοξίας


το ΕΚΛΗΜΑ


εναντίον του ΑΡΤΕΜΙΟΥ



Εχω μελετήσει και εχω διαπιστώσει ότι πρόκειται περί ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΡΟΣ που αποδεικνύει ότι ο π. ΑΡΤΕΜΙΟΣ Ραντοσλάγιεβιτς είναι πραγματικά Πατερικός και επειδή είναι Πατερικός και στηρίζει την Ορθόδοξη Πίστι και Παράδοσι γι’ αυτό το λόγο και πολεμείται.


Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ είναι από πίσω.


Και όταν ο όσιος πατήρ Ιουστίνος Πόποβιτς εδιώκετο και ήταν έγκλειστος στη Μονή Τσέλιε, κάποια πνευματικά του παιδιά - το λέγω με μεγάλη λύπη - φαίνεται ότι δεν ήσαν κοντά του.


Αλλά ήσαν κοντά ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, όπως αποδεικνύουν σήμερα οι παπικες συναναστροφές, οι τελετές, οι αρτοκλασίες και οι άλλες μυστηριοειδείς πράξεις, ευτυχως δεν είναι μυστήρια ακόμη, αλλά πράξεις με παπικούς επισκόπους κλπ


Δεν είναι πάθος και μίσος αυτό που λέμε, αλλά είναι αγάπη και πόνος για το έργο των Αγίων Πατέρων μας.


Αγαπάμε όλους όπως αγαπάμε τους ασθενείς, αλλά όχι την αρρωστεια.


Αντί λοιπόν να βοηθούμε και τους ανθρώπους αυτούς να βρούν το δρόμο της Αληθείας, που δεν είναι η Ορθοδοξία η δική μου, προς Θεού, εγώ είμαι ο χειρότερος πάντων και το πιστεύω δόξα τω Θεώ, αλλά είναι η Ορθοδοξία των Αγίων μας, της Θεοτόκου, του προστάτου μου από τα παιδικά μου χρόνια αγίου Σπυρίδωνος, του αγίου Γερασίμου, αυτή είναι η Ορθόδοξια.


Αν δεν βρεθούν όλοι εκεί, ενότητα και ένωσι, δεν μπορεί να υπάρξη.


Διώκεται πρώτιστα και για την Ορθοδοξία του ο π. Αρτέμιος και όλα τα αλλα γιά κατάχρησι είναι μωρίες και συκοφαντίες.


Δεν εγινε καλόγηρος ο π. Αρτέμιος για να φάη και να πιή και να κλέψη.


Και από την άλλη πλευρά που πρέπει να τονίσω διώκεται διότι είναι ο πρώτος και ο μόνος αυτή τη στιγμή Σέρβος επίσκοπος ο οποίος υπέγραψε την Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού.


Όπως εδώ ο μητροπολίτης Πειραιώς, ο μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας, ο μητροπολίτης Κυθηρων, καποιος άλλος συνάδελφος που μετα ανήρεσε την υπογραφή του, ο Θεός να τον φωτίση να επιστρέψη, και ξέρετε ξαπλώθηκε η Ομολογία Πίστεως στη Ρουμανία, με έχουν καλέσει και με καλούν πάλι τώρα για συνέδρια κλπ κυρίως για ομιλίες μαζί με τον κ.Τσελεγγιδη, τον π. Θεόδωρο Ζήση, οπότε βλέπετε ότι ο λόγος του Θεού ου δέδεται.


Αυτός είναι ο λόγος, μάλλον ο ΔΙΠΛΟΣ ΛΟΓΟΣ, γιά τον οποίο διώκεται ο πατήρ Αρτέμιος.


Και ας ευχόμεθα όλοι να τον βοηθησουμε, ο Θεός να τον βοηθήση αλλα και εμείς να του συμπαριστάμεθα διότι βοηθώντας τον π. Αρτέμιο βοηθούμε ην Ορθοδοξία εν Σερβία.


24 σχόλια:

  1. Ξαναρωτάω γιατί το θεμα ειναι πολυ σοβαρο.
    Ειναι δυνατον ο Πειραιως Σεραφειμ να χειροτονηθηκε στους Ουνίτες η τους παλαιοημερολογίτες;;;;;;;
    Υπάρχει καποιος που ξέρει να μας πει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. OΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΑΛΛΙΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΠΑΤΗΡ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ.ΕΛΕΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή ο π. Μεταλληνός είναι αντίθετος και με την Εκκλησία του, που δικαιολογεί την Εκκλησία της Σερβίας στο έγκλημα εναντίον του Αρτέμιου!

    Όμορφος κόσμος..... ή μπάχαλο;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαπου αναφερει οτι στην Ελλάδα κάποιοι επίσκοποι υπέγραψαν την ομολογία Πίστεως κατα του οικουμενισμου.Γιατι όμως δεν αναφέρει ότι πρέπει να προχωρήσουν σε διακοπή μνημοσύνου όπως προστάζουν οι Πατέρες που επικαλούνται;Δηλαδή με μια υπογραφή λύθηκε το θέμα του Οικουμενισμού;Γιατι οι Αγιοι μας προχωρούσαν σε διακοπή μνημοσύνου;Έχουμε Ορθοδοξία 2 ταχυτήτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. π. Γεώργιε τί εννοια εχει η Ομολογία Πίστεως κατά τού Οικουμενισμού, οταν ο "ομολογών" κοινωνεί εν παντί μετά των οικουμενιστών; Δέν αντιλαμβάνεσθε οτι καί οι Ελληνες καί οι Σέρβοι Αρχιερείς οι οποίοι υπέγραψαν την Ομολογία Πϊστεως κατά του Οικουμενισμου καί οι Ρουμάνοι εις τούς οποίους εχει ηδη μεταδοθεί αυτη, οπως γράφετε καί οπως καθένας πού παρακολουθει τήν επικαιρότητα, διαπιστώνει, τί εννοιαν λέγω εχει μία τοιαύτη ομολογία, εάν δέν ανταποκρίνεται, δηλαδή εάν δέν συνοδεύεται καί μέ τήν εξοδον εκ μέσου αυτών (τών οικουμενιστών), τήν καταδίκην ολων των μευθοδεύσεων τού οικουμενισμού καί τήν επιστροφήν "λόγω καί εργω" (οχι μόνον λόγω), εις τήν πρό τού 1920 - 1924 ορθόδοξον καί ακαινοτόμητον Πίστιν; Διότι επιτρέψτε μας νά ειπωμεν οτι αυτή η "λόγω μόνον Ομολογία" καί ουχί εργω, οσον δυνατή καί νά ειναι, από οσους καί αν υπογραφεί, φαντάζει, μάλλον ειναι, μία ακόμη προδοσία τού Χριστού καί τής Εκκλησίας Του; Προσωπικά διερωτώμαι μήπως ειναι μία οικουμενιστική μεθόδευσις αποπροσανταλισμού των πιστών από τήν οντως θεάρεστον προσπάθειαν επιστοφης των ε'ις τήν ακαινοτόμητον τού Χριστού Εκκλησίαν; Καλόν θά ητο, λοιπόν, καί σείς καί οι αλλοι αξιόλογοι θεολόγου καθηγητές τού Πανεπιστημίου, πού αναφέρετε, πρίν πάτε στήν Ρουμανία νά τούς μιλήσετε δι αυτήν τήν Ομολογίαν, νά θυμηθητε οσα κατά καιρούς οντως ομολογιακά εχετε γράψει καί νά τούς διδάξετε βάσει αυτών καί βάσει της ακαινοτομήτου Πατερικής Πίστεως καί Ομολογίας καί ουχί βάσει των ουνιτικών οικουμενιστικών αντιλήψεων τού συμβιβασμού καί της νεοπατερικής κλπ. θεολογίας. Δηλαδή θά πρέπει νά τούς καλέσετε νά εφαρμόσουν εμπράκτως τήν Ομολογίαν αυτήν, αφού πρώτα τήν εφαρμόσετε καί σείς οι ιδιοι. Μή θεωρήσετε αυτήν τήν υπόμνησιν ως αυθάδειαν, διότι δέν ειναι. Ειναι εκφρασις αγάπης πρός τήν πραγματικήν αλήθειαν, μέ α μικρόν καί μέ Α κεφαλαίο, Αλήθεια, η οποία απαιτεί από ολους μας σεβασμόν καί από τούς κατέχοντας υψηλούς Πανεπιστημιακούς θώκους καί από ημας τούς εσχάτους καί αγραμμάτους καί περιθωριακούς κατά τήν αντίληψιν των οικουμενικών σας Πατριαρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, υπάρχει κάποιος που ξέρει να μας πει:

    Είναι ο Αυστραλίας Στυλιανός και ο ΚΠόλεως Βαρθολομαίος.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eγω θα τον παραπέμπψω τον Π.Μεταληνό και τους υπολοίπους να δουν τα παρακατω για να δουν ποια η σταση των πατερων μας

    Ορθοδοξία και "Ορθοδοξία"(ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4077

    Π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4207

    ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ-ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ(ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4232


    ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑ(ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4234

    O Π ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ(ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4235

    OMIΛΙΑ ΣΤΙΣ ΒΕΡΣΑΛΙΕΣ Π ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ(ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4241

    TO BΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ(ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4245

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατά τον ιε΄ της ΑΒ΄ Συνόδου δεν είναι υποχρεωτική η αποτείχιση από τον Επίσκοπο, που δημοσία κηρύττει γνωστή αίρεση ("δι' αίρεσιν τινά παρά των αγίων Συνόδων ή Πατέρων κατεγνωσμένην"), αλλά προαιρετική, γι' αυτό και δεν υπάρχει επιτίμιο.

    Το ερώτημα είναι, αν ο Οικουμενισμός είναι αίρεση κατεγνωσμένη και εάν ναί, από ποιές άγιες Συνόδους ή Πατέρες και ποιούς. Άλλο, αν φαίνεται ότι είναι αίρεση, άλλο αν πράγματι είναι και άλλο αν έχει καταδικαστεί από Συνόδους ή Πατέρες. Παράδειγμα έχουμε την αίρεση του Φιλιόκβε, που υπήρχε στην Εκκλησία επί 300 χρόνια μέχρι τελικά να καταδικαστεί από την Η΄ Σύνοδο, αλλά που κράτησε για άλλα 200 χρόνια στην Εκκλησία, μετά την καταδίκη της.

    Οι συμπροσευχές με αιρετικούς δεν εμπίπτουν σε παράβαση Όρων ή Δογμάτων, αλλά σε παράβαση Ι. Κανόνων (ς΄της Λαοδίκειας).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σάς παρακαλώ αντικαταστήστε, εάν υπάρχει δυνατότης, τό προηγούμενο σχόλιο, στό οποίο παρεισέφρυσαν μερικά λάθη μέ τό διορθωμένον, τό οποίον εχει ως κάτωθι:

    π. Γεώργιε τί εννοια εχει η Ομολογία Πίστεως κατά τού Οικουμενισμού, οταν ο "ομολογών" κοινωνεί εν παντί μετά των οικουμενιστών; Δέν αντιλαμβάνεσθε οτι ενόσω παραμένουν εις τά λόγια μόνον, καί οι Ελληνες καί οι Σέρβοι Αρχιερείς οι οποίοι υπέγραψαν την Ομολογία Πιστεως κατά του Οικουμενισμου καί οι Ρουμάνοι εις τούς οποίους εχει ηδη μεταδοθεί αυτη, οπως γράφετε καί οπως καθένας πού παρακολουθει τήν επικαιρότητα διαπιστώνει, τίποτα δεν προσφέρουν εις τον αντιοικουμενιστικόν αυτόν αγώνα; Τι εννοιαν εχει, αλήθεια, μία ομολογία, εάν δέν ανταποκρίνεται, δηλαδή εάν δέν συνοδεύεται καί μέ τήν εξοδον εκ μέσου αυτών (τών οικουμενιστών), εάν δεν καταδικάζει ολας τάς μεθοδεύσεις των οικουμενιστων και εάν δεν εχει σκοπόν τήν επιστροφήν "λόγω καί εργω" (οχι μόνον λόγω), εις τήν πρό τού 1920 - 1924 ορθόδοξον καί ακαινοτόμητον Πίστιν; Διότι επιτρέψτε μας νά ειπωμεν οτι αυτή η "λόγω μόνον Ομολογία" καί «ουχί εργω», οσον δυνατή καί νά ειναι, από οσους καί αν υπογραφεί, φαντάζει, μάλλον ειναι, μία ακόμη προδοσία τού Χριστού καί τής Εκκλησίας Του; Προσωπικά διερωτώμαι μήπως ειναι μία οικουμενιστική μεθόδευσις αποπροσανατολισμού των πιστών από τήν οντως θεάρεστον προσπάθειαν επιστροφης των εις τήν ακαινοτόμητον τού Χριστού Εκκλησίαν; Καλόν θά ητο, λοιπόν, καί σείς καί οι αλλοι αξιόλογοι θεολόγοι καθηγητές τού Πανεπιστημίου, πού αναφέρετε οτι σάς κάλεσαν, πρίν πάτε στήν Ρουμανία νά τούς μιλήσετε δι αυτήν τήν Ομολογίαν, νά λάβετε υπ’ οψιν οσα κατά καιρούς οντως ομολογιακά εχετε γράψει καί νά τούς διδάξετε βάσει αυτών καί βάσει της ακαινοτομήτου Πατερικής Πίστεως καί Ομολογίας καί ουχί βάσει των ουνιτικών οικουμενιστικών αντιλήψεων τού συμβιβασμού καί της νεοπατερικής κλπ. θεολογίας. Δηλαδή θά πρέπει νά τούς καλέσετε νά εφαρμόσουν εμπράκτως τήν Ομολογίαν αυτήν, αφού πρώτα τήν εφαρμόσετε καί σείς οι ιδιοι. Μή θεωρήσετε αυτήν τήν υπόμνησιν ως αυθάδειαν, διότι δέν ειναι. Ειναι εκφρασις αγάπης πρός τήν πραγματικήν αλήθειαν, μέ α μικρόν καί μέ Α κεφαλαίο, Αλήθεια, η οποία απαιτεί από ολους μας σεβασμόν καί από τούς κατέχοντας υψηλούς Πανεπιστημιακούς θώκους καί από ημας τούς εσχάτους καί αγραμμάτους καί περιθωριακούς κατά τήν αντίληψιν των «οικουμενικών» σας και εν ταυτω οικουμενιστων Πατριαρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιο απόβρασμα δίνει τις πληροφορίες στον Ανδριόπουλο για να χτυπά τον Ζήση και τον Πειραιώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η πρώτη περίπτωση αποτειχίσεως προς συνοδικής αποφάσεως είναι όταν αθετείται δημοσίως και εκκλησιαστικώς μία ευαγγελική εντολή. Η δευτέρα περίπτωση αποτειχίσεως είναι όταν αθετείται μία ιερά Παράδοση δογματικού χαρακτήρα όπως συνέβη με την εικονομαχία και η τρίτη περίπτωση αποτειχίσεως είναι όταν ενωθούμε εκκλησιαστικά με αιρετικούς ή έχουμε επικοινωνία σε εκκλησιαστικό επίπεδο, ή αλληλοαναγνώριση και αλληλοπεριχώρηση, κοινές δηλώσεις και συμφωνίες.
    Στις μέρες μας πληρούνται και οι τρεις προϋποθέσεις υγιούς και ορθοδόξου αποτειχίσεως.

    Διαβάστε ΙΚ το βιβλίο του π Τρικαμηνά για την Αντιμετώπιση της Αιρέσεως του Οικουμενισμού για να μην ερμηνεύεται τους Ιερούς Κανόνες όπως νομίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμε των 9.25 μ.μ. η αλήθεια δεν κρύβεται , αργά η γρήγορα θα αποκαλύπτονταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπήρξε μια απάντηση για τον Πειραιώς στο προηγούμενο ερώτημα, που καταλήγει ότι στο διαδίκτυο μέχρι πρότινος κάποιος δύο φορές ερώτησε σε ιστότοπους για τη χειροτονία, τώρα ο ερωτών στο παρόν ιστολόγιο προσθέτει και τους ... ουνίτες και μάλιστα με Ο κεφαλαίο. Ο δε απαντών σχολιαστής σημειώνει ότι σε αντίχριστους ιστότοπους, διαπίστωσε ότι εκεί σφόδρα κατηγορούν τον Πειραιώς ως φανατικό και μη αποδεχόμενο τις "ιδιαιτερότητες" τινων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τον Ζήση τον Πειραιώς και τον Σωτηρόπουλο ...

    Να γελάς με τα δημοσιευθέντα επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άραγε, ποίοι είναι οι δικοί σας "οικουμενικοί" και εν ταυτώ ΜΗ ουκουμενιστές Πατριάρχες σας;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όχι μόνο οι αρθρογράφοι αλλά και οι σχολιαστές έχουν ευθύνη για τα γραφόμενά τους.

    Παράκληση, πριν να μας παραπέμψουν άμεσα ή έμμεσα να επισκεφτούμε (λόγω περιέργειας ή φιλομάθειας) μερικά άλλα ιστολόγια, ας μας προειδοποιούν να πάρουμε τα αντιεμετικά μας χάπια και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eγω λεω να μας πει ο ιδιος ο Πειραιώς. Τι ήταν πριν να συναντήσει τον Σεραφείμ. Ξεκάθαρα κι αντρίκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο κ. ΙΚ παραπέμπει για πληροφορίες σε δύο. Ο εκ των οποίων ο ένας χαρακτηρίζει τον Σωτηρόπουλο "έξαλλο" "συκοφάντη" "δαιμονόπληκτο" "ιεροκατήγοεο" "ταραχοποιό" "με φθοροποιό δράση" "διαβολικά αμετανόητο" "καθυβρίζοντα την Εκκλησία και τους λειτουργούς της" "πλανώμενον και πλανώντα" κ.ά. θωρεί μεμπτό το ότι είναι "Καντιωτικός" τον δε Πειραιώς Σεραφείμ χαρακτηρίζει "τραγικό τσαρλατάνο". Ο δε έτερος προέστη και επιμένει στον "αφορισμό" τουτέστιν στην όντως βεβαία αποτείχιση του Σωτηρόπουλου. Πόσο αξιόπιστοι μάρτυρες θεωρούνται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΙΑ τον κ.Ι.Κ. λης απαντήσεως παραπέμπουμε στόν βίο τού Αγίου Μαξίμου τού Ομολογητής πού τού εκαναν τήν ιδια ερώτησι: «Λίγος καιρός πέρασε από τότε και έρχονται σ’ αυτόν άλλοι, ενώ ήταν πλέον φυλακισμένος. Έλεγαν αυτοί που ήρθαν ότι τους είχε στείλει ο Πατριάρχης. Και του λένε:
    - Εσύ σε ποιά εκκλησία ανήκεις του Βυζαντίου, της Ρώμης, της Αντιόχειας, της Αλεξάνδρειας, των Ιεροσολύμων; Ορίστε, όλες αυτές και μαζί και οι επαρχίες τους ενώθηκαν. Αν είσαι, λοιπόν, και εσύ της Καθολικής Εκκλησίας, ενώσου... Σ’ αυτούς, ο μακάριος αποκρίνεται:
    - Καθολική Εκκλησία είπε ο Κύριος, ότι είναι η ορθή και σωτήρια ομολογία της πίστεως, γι’ αυτό και μακάρισε τον Πέτρο, που ομολόγησε καλά, πάνω στον οποίο διεκήρυξε ο Θεός των όλων ότι θα οικοδομήσει αυτή την Εκκλησία. ( βλ. Φιλοκαλία 15Γ, Μαξίμου Ομολογητού,Θεσ/κη 1995, σ. 313)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας επειδη ηταν αντιοικουμενιστης διωχθηκε...γιατι δεν βγηκε δημοσια ο πατηρ Γεωργιος να του συμπαρασταθει αλλα τον θεωρει ανταρτη και ανυποτακτο;...αλλος ο οικουμενισμος στη Σερβια και αλλος στην Ελλαδα...ή μηπως στην Σερβια υπαρχει οικουμενισμος ενω στην Ελλαδα οχι;...καπου τα πραγματα δεν ειναι καθαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έτσι μπράβο. Πάνω στον μακάριο Πέτρο θα οικοδομήσει την Εκκλησία του, όπως ακριβώς λέγει και ο άγιος Κύριλλος: : «επ’ αυτώ γαρ έμελλε την αυτού θεμελιούν Εκκλησίαν» (PG 73, 220AB). Όχι επ’ αυτής της πέτρας της πίστης, αλλ’ επ’ αυτώ, δηλ. τω Πέτρω. Δηλαδή όπως ακριβώς λένε και οι Λατίνοι. Θαυμάσια!!!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν χρειάζεται να διαβάσουμε την ανάλυση του π. Τρικαμινά.

    Αρκούμαστε να διαβάσουμε τις αναλύσεις των κανονολόγων, αγίου Νικοδήμου και Βαλσαμώνα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. KOMENTAR NA TEKST OBJAVLJEN NA “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΝ”



    Οče Georgije kakav smisao ima Ispovijed vjere protiv ekumenizma, kada “ispovjednik” u svemu zajedničari s ekumenistima? Zar ne razumijemo da ako ostanu samo na riječima, arhijereji koji su potpisali Ispovijed vjere, bilo da su Grci ili Srbi ili Rumunji kojima je već ova Ispovijed, kao što pišete prenesena, i kao što se svatko tko prati aktualnosti mogao uvjeriti, da oni dakle ništa ne doprinose toj antiekumenističkoj borbi. Kakav smisao ima, uistinu, ta Ispovijed, ako se ne podudara, tj. ako ona ne rezultira s izlaskom iz ekumenističke sredine, ako ne osuđuje sve ekumenističke metode, i ako nema za cilj povratak “riječju i djelom” (ne samo riječju), u pravoslavnu Vjeru iz vremena prije obnovljenja (obnovljenstva) 1920. – 1924. Jer dozvolite nam da kažemo da ova “na riječima samo Ispovijed” a ne i “na djelu”, bez obzira koliko da je snažna, i bez obzira koliko mnogo potpisnika imala, samo je jedan privid, i što više samo jedna nova izdaja Hrista i Njegove Crkve. Možda je, pitam vas lično, po srijedi jedna nova metoda dezorjentacije i krivog usmjeravanja vjernika u njihovom zaista bogougodnom pokušaju povratka u neobnovljenu (neobnovljensku) Hristovu Crkvu? Dakle, bilo bi dobro da i vi kao i drugi ugledni teolozi profesori Sveučilišta, kako navodite, prije nego što odete u Rumunjsku, da im govorite o toj Ispovijedi, uzmete u obzir sve zaista ispovijedničko što ste vremenom bili napisali, i da ih na temelju toga poučite, kao i na temelju neobnovljene otačke vjere i ispovijedi, a ne na temelju unijatskog ekumenističkog shvaćanja kompromisa i “novootačke” itd. teologije. U stvari, trebalo bi da ih pozovete da primijene ovu Ispovijed u praksi, ali tek onda kada to na djelu ostvarite prvo vi sami. Ne smatrajte ovaj apel kao neku drskost, zbog toga što ona to nije. To je izraz i apel ljubavi prema stvarnoj istini, s velikim “I”. Istina koja zahtijeva od sviju nas poštovanje, i od onih koji zauzimaju visoke sveučilišne pozicije, kao i od nas najmanjih i nepismenih i perifernih, istina o vašem shvaćanju “ekumenskih”, a u stvari ekumenističkih patrijaraha.

    Hrist voskrese!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο π Μεταλληνός δεν θεωρεί ανυπότακτο τον
    π Τρικαμηνά ούτε αντάρτη αλλά λόγω του κόστους δεν τον μιμείται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου