Aυτη η ασεβεια, ειναι πρωτοφανης.
Αρτοκλασία, μαζι με τον Αιρετικό Καρδινάλιο;
Kαι γιατι σιωπουν οι παντες;
Πατριαρχαι, αρχιερεις, ιερεις και πιστοι;
Μήπως πρεπει να κοιταχτουμε, αν ειμαστε πλέον ορθόδοξοι;
Μήπως οφειλουμε να εξελθουμε, εκ μεσου αυτων;
Μηπως οφειλουμε να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΟΥΜΕ;
Είναι πλέον Εκκλησία αυτό ή ΧΑΒΟΥΖΑ;
Και εχουν δικαίωμα οι εικονιζόμενοι, να παριστάνουν τους Ορθόδοξους;
Και εχουν το δικαιωμα να εκπροσωπουν την Ορθοδοξια; ΕΞΩ οι κυνες και οι πορνοι και οι φονεις και πας ο φιλων και ποιων ψευδος (Απ.κβ΄15).
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ
«Μάρθα, Μάρθα, μεριμνᾷς καὶ τυρβάζῃ περὶ πολλά· ἑνὸς δέ ἐστι χρεία».
«Εἶναι δυνατὸν Ἐπίσκοποι τῆς Ἐκκλησίας νὰ ἀποδέχονται ὅτι ὑπάρχει ἡ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, νὰ γράφουν συγγράμματα καὶ νὰ καυτηριάζουν τὸν Οἰκουμενισμὸ (π.χ. ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ἱερόθεος), νὰ τὸν ἀποκαλοῦν παναίρεση, νὰ τὸν ἀναθεματίζουν τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας τοῦ 2010 (π.χ. ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ) καί, παρόλα αὐτά, νὰ μὴν φέρνουν τὸ θέμα στὴν Ἱερὰ Σύνοδο, ὥστε νὰ κινηθεῖ ἡ διαδικασία καταδείξεως ἐν συνόδῳ καὶ καταδίκης αὐτῆς τῆς αἱρέσεως;».
Αὐτὰ γράφαμε, Σεβασμιώτατε, πέρυσι (στὸ περιοδ. «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος», τεῦχ. 1ο, σελ. 24 καὶ στὸ διαδίκτυο), ἀλλὰ καμιὰ ἀντίδραση δὲν ἐκδηλώθηκε ἀπὸ τοὺς συνεπισκόπους σας καὶ ἀπὸ σᾶς προσωπικά.
Ἐπανήλθαμε μετὰ μερικοὺς μῆνες, μὲ ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεο, ὑποβάλλοντάς του τὸ ἴδιο ἐρώτημα. Καμιὰ ἀπάντηση καὶ πάλι. Μετὰ 3 μῆνες ἐπαναφέραμε τὸ ἐρώτημα στὸν ἴδιο μητροπολίτη (Ναυπάκτου). Ἀλλὰ ξανὰ σιωπή.
Σὲ Σύναξη κληρικῶν καὶ μοναχῶν στὴ Ρίζα Ναυπάκτου, ὅπου ἦσαν παρόντες καὶ οἱ δύο ὡς ἄνω μητροπολίτες, ἐπαναλάβαμε τὸ ἐρώτημα. Καὶ ὁ μὲν μητροπολίτης Πειραιῶς, σὲ διάλειμμα τῆς Συνάξεως, ὅταν τοῦ ὑπενθυμίσαμε πὼς «οἱ Πατέρες ἀκόμα καὶ ἐπὶ ὑποψίᾳ αἱρέσεως» ἀπεμακρύνοντο ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ὁ κ. Σεραφεὶμ μᾶς ἀπάντησε: «Ἔχετε ἀπόλυτο δίκιο, ἀλλὰ βλέπετε οἱ συνθῆκες εἶναι δραματικές».
Ὁ δὲ μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος, ὅταν τοῦ θυμήσαμε ὅτι ὁ Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς ἤδη ἀπὸ τὴ δεκαετία τοῦ 1970 καλεῖ τὸν Οἰκουμενισμὸ παναίρεση, καὶ τὸν ρωτήσαμε: γιατί ἡ Ἱεραρχία ἀρνεῖται νὰ ἀπαντήσει σὲ σχετικὸ ἐρώτημα καὶ νὰ ἐνημερώσει τὸ λαὸ γι’ αὐτὴ τὴν αἵρεση, ἂν καὶ τῆς ἔχουμε θέσει τὸ ἐρώτημα ἐδῶ καὶ καιρό; ὁ κ. Ἱερόθεος μᾶς ἀπάντησε: «Συμφωνῶ μαζί σας, πρέπει νὰ ἐπιληφθεῖ ἡ Σύνοδος· καὶ στὸν Ἀρχιεπίσκοπο τὸ εἶπα καὶ τὸ ἔφερα στὴν Ἱεραρχία καὶ μὲ τὸν Ἅγιο (Πειραιῶς)… Πρέπει νὰ βγεῖ μιὰ ἀπόφαση. Συμφωνῶ ἀπόλυτα».
Στὴ συνέχεια, ὅμως, καὶ στὸ ἐρώτημά μας «γιατί δὲν κατονομάζονται οἱ αἱρετικοί;» (καὶ ἐννοούσαμε τὸν Πατριάρχη) ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου μᾶς ἀπάντησε:
«Καὶ γιατί ζητᾶτε ἀπὸ ἐμᾶς νὰ κρίνουμε μερικὰ ἐξέχοντα πρόσωπα; ἀφοῦ (ἰσχυρίζεσθε ὅτι) ἐμεῖς εἴμαστε αἱρετικοί, ἐπειδὴ ἐπικοινωνοῦμε μὲ τοὺς αἱρετικοὺς τοῦ Πατριάρχη, γιατί δὲν φεύγετε ἐσεῖς ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία; Γιατί κοινωνεῖτε ἐσεῖς μὲ μᾶς, ποὺ ἐμεῖς (λέτε), εἴμαστε αἱρετικοί, ἐπειδὴ κοινωνοῦμε μὲ τὸν Πατριάρχη;».
Δυστυχῶς, ἐδῶ ὁ Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος, ταυτίζεται μὲ τὴν λογικὴ τοῦ πατριάρχη. Ἐπανέλαβε, δηλαδή, τὸ ἐρώτημα ποὺ ἔθεσε ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος δι’ ἐπιστολῆς πρὸς τὸν ἀρχιεπίσκοπο κ. Ἱερώνυμο, γιὰ ἐκείνους ποὺ συνέγραψαν τὴν «Ὁμολογία Πίστεως» καὶ διαφωνοῦσαν (χωρὶς νὰ τὸν κατονομάζουν) μὲ τὶς αἱρετικὲς οἰκουμενιστικές του ἐνέργειες. Εἶχε γράψει τότε στὸν Ἀρχιεπίσκοπο ὁ πατριάρχης: «Οἱ ὑπογράφοντες τὴν “Ὁμολογίαν (Πίστεως)” διὰ τοῦ τρόπου τούτου κηρύσσουν πάντας ἡμᾶς ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας… Εἶναι δὲ ἀπορίας ἄξιον, διατί δὲν ἔχουν εἰσέτι διακόψει τὴν μεθ’ ἡμῶν μυστηριακὴν κοινωνίαν, ἐφ’ ὅσον εὑρισκόμεθα κατ’ αὐτοὺς “ἐκτὸς Ἐκκλησίας”». Βεβαίως, καὶ ὁ Πατριάρχης καὶ ὁ Ναυπάκτου θεωροῦν τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τοὺς κοινωνοῦντες μὲ αἱρετικοὺς ὅτι εὑρίσκονται ἐντὸς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς διακρατοῦντες τὸ ἐξουσιαστικὸ καθεστὼς ποὺ ἔχουν ἐπιβάλει, ἐνῶ οἱ τηροῦντες τὴν αὐθεντικὴ Ὀρθόδοξη Πίστη ἀνόθευτη πρέπει νὰ βρεθοῦν ἐκτὸς αὐτῆς!!!
Μετὰ ἀπὸ αὐτά, ποὺ σᾶς εἶναι ἤδη γνωστά, Σεβασμιώτατε, καὶ βλέποντας καὶ ἀναγνωρίζοντας τὴν γενναιότητά σας καὶ ἀκόμα τὴν παρατολμία, μὲ τὶς ὁποῖες ἀντιμετωπίζετε τοὺς πάντες, —ἀπὸ τοὺς σιωνιστὲς ἕως τοὺς ὑπουργοὺς καὶ τοὺς μητροπολίτες ἄλλων Ἐκκλησιῶν, ἀπὸ τοὺς Μωαμεθανοὺς ἕως τοὺς Παπικοὺς καὶ τὸ ΠΣΕ, ἀπὸ τὴν κατὰ μέτωπον ἐπίθεση κατὰ τοῦ οἴκου Moody's, ἕως τὴν καταδίκη τῶν ὁμοφιλοφύλων, καὶ τὴ σημερινὴ ἐναντίωσή σας κατὰ ὅσων προπαγανδίζουν περὶ τῆς καύσεως τῶν νεκρῶν κ.ἄ.π.— σᾶς ρωτᾶμε μὲ πολύ ἀγάπη ἀλλὰ καὶ μὲ παράπονο:
Γιατί, ἐνῶ ἀσχολεῖστε μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ θέματα —καὶ πολὺ καλὰ κάνετε— ἀρνεῖστε νὰ ἀσχοληθεῖτε μόνο μὲ ἕνα θέμα: τὴν κατ’ ἐξοχὴν αἵρεση τῆς ἐποχῆς μας, τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Γιατί δὲν κατονομάζετε τοὺς ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας οἰκουμενιστὲς ἡγέτες, ὥστε νὰ φυλάγονται ἀπὸ αὐτοὺς οἱ πιστοί; Γιατί πέρυσι, τὴν μὲν παραμονὴ τῆς “Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας” ἀποκαλέσατε τὸν πατριάρχη «φρυκτωρὸν καὶ πεφωτισμένον Οἰακοστρόφον», τὴν δὲ Κυριακὴ ἀναθεματίσατε τὸν Οἰκουμενισμό, τοῦ ὁποίου ὁ «φρυκτωρὸς» κ. Βαρθολομαῖος εἶναι ὁ κυριότερος ἐκφραστής, ὁ προστάτης καὶ προαγωγός του; Γιατί, ἀκόμα, πρὶν λίγο καιρό, ἀποκαλέσατε τὸν πατριάρχη «Ἄγγελο» («τοῦ Πρωτιστεύοντος Αὐτῆς Ἀγγέλου Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Κυρίου κ. Βαρθολομαίου»); Ἔτσι ἐξορκίζεται ὁ Οἰκουμενισμός; Μὲ τὸ νὰ περιποιεῖσθε τιμὲς στοὺς ἡγήτορές του;
Εἶναι γνωστό, Σεβασμιώτατε, πὼς μαζὶ μὲ ἄλλους ἑπτὰ ἐπισκόπους ὑπογράψατε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», στὴν ὁποία σαφῶς δηλώνεται ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι αἵρεση καὶ ἡ ἐπικοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς μᾶς ἐκβάλλει ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Ἐκεῖ εἶχαν γραφεῖ καὶ τὰ ἑξῆς: «Αὐτὴν τὴν παναίρεση ἔχουν ἀποδεχθῆ ἐκ τῶν Ὀρθοδόξων πολλοὶ πατριάρχες, ἀρχιεπίσκοποι, ἐπίσκοποι, κληρικοί, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί. Τὴν διδάσκουν “γυμνῇ τῇ κεφαλῇ”, τὴν ἐφαρμόζουν καὶ τὴν ἐπιβάλλουν στὴν πράξη κοινωνοῦντες παντοιοτρόπως μὲ τοὺς αἱρετικούς, μὲ συμπροσευχές, ἀνταλλαγὲς ἐπισκέψεων, ποιμαντικὲς συνεργασίες, θέτοντας οὐσιαστικῶς ἑαυτοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Ἡ στάση μας ἐκ τῶν συνοδικῶν κανονικῶν ἀποφάσεων καὶ ἐκ τοῦ παραδείγματος τῶν Ἁγίων εἶναι προφανής». Ποιοί, ὅμως, εἶναι αὐτοὶ οἱ Πατριάρχες καὶ οἱ ἐπίσκοποι; Ἡ «Ὁμολογία» δὲν μᾶς τὴν ἀνέφερε.
Μήπως, ὅμως, ἐσεῖς, ὡς ὑπεύθυνος ποιμενάρχης ἔχετε εὐθύνη νὰ ἐνημερώσετε τὸ λαὸ γιὰ τοὺς προαγωγοὺς τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Νὰ μᾶς πεῖτε, δηλαδή, ποιοί εἶναι αὐτοὶ οἱ ἀρχιερεῖς ποὺ «διδάσκουν “γυμνῇ τῇ κεφαλῇ”, καὶ ἐφαρμόζουν καὶ ἐπιβάλλουν τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»; Τουλάχιστον ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου ἀπέφυγε νὰ ὑπογράψει τὴν «Ὁμολογία». Ἐσεῖς, ποὺ με γενναιότητα ὁμολογιακὴ τὴν ὑπογράψατε, γιατί δὲν εἶσθε συνεπὴς πρὸς τὴν ὑπογραφή σας;
Καὶ δὲν μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε, πῶς ΕΣΕΙΣ ὑπερασπιστήκατε ὡς “ὀρθόδοξο” τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο, ὁ ὁποῖος ἐν μέσῳ τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας ἐκήρυξε “γυμνῇ τῇ κεφαλῇ” αἵρεση —εἰς τὴν ὁποία, πρὸς τιμήν σας, αὐτοστιγμεὶ καταγγείλατε. Καὶ ἀκόμη δὲν μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε, πῶς ΕΣΕΙΣ κατὰ τὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος, στὸν πανηγυρικὸ Ἑσπερινό, συγχοροστατήσατε μὲ τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο καὶ τὸν Σύρου Δωρόθεο —πασιδήλως καὶ πασιγνώστως οἰκουμενιστὲς καὶ λατινόφρονες, συστηματικῶς ἀπεργαζομένους τὸν ἐξουνιτισμὸ τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας— καὶ μάλιστα ἐπὶ μακρὸν ἐπλέξατε τὸ ἐγκώμιό τους, παρασιωπώντας τὸ φοβερὸ θαῦμα κατὰ τῶν Παπιστῶν ποὺ ἔκανε ὁ ἐκ τῶν μεγίστων Ἁγίων καὶ Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας Σπυρίδων στὴν Κέρκυρα, τὴν νύκτα τῆς 11ης-12ης Νοεμβρίου 1718.
Ὁ Μ. Βασίλειος στὴν πρὸς «Δυτικοῖς» ἐπιστολή του γράφει, πὼς οἱ καταδικασμένοι ἀπὸ Σύνοδο (καὶ ἄρα γνωστοὶ ὡς αἱρετικοὶ) εἶναι λιγότερο ἐπικίνδυνοι ἀπὸ τοὺς ἄλλους, ἐκείνους ποὺ ἐξωτερικὰ εἶναι ἐνδεδυμένοι μὲ δέρμα προβάτου καὶ ἐμφανίζονται ὡς Ὀρθόδοξοι, ἐνῶ ἐσωτερικῶς κατασπαράσσουν ἀνηλεῶς τὰ πρόβατα τοῦ Χριστοῦ (σ.σ. ὡς οἱ Οἰκουμενιστές). Διότι, ἐπειδὴ προέρχονται ἀπὸ ἐμᾶς, εὔκολα παραπλανοῦν. Αὐτοὺς ἀκριβῶς τοὺς κρυπτοαιρετικούς, συνεχίζει, «ζητοῦμεν ἀπὸ τὴν τελειότητά σας, νὰ γνωστοποιηθοῦν δημοσίως εἰς ὅλας τὰς Ἐκκλησίας τῆς Ἀνατολῆς, ὥστε ἤ, ἂν ὀρθοποδήσουν (εἰς τὴν ἀλήθειαν), νὰ ἀνήκουν εἰλικρινῶς μαζί μας, ἤ, ἐὰν παραμείνουν διεστραμμένοι, νὰ διατηροῦν μεταξύ των μόνον τὴν βλάβην, χωρὶς νὰ δύνανται ἐξ αἰτίας τῆς ἀπροφυλάκτου ἐπικοινωνίας (μαζί των) νὰ μεταδίδουν τὴν ἀσθένειάν των εἰς ὅσους τοὺς πλησιάζουν. Εἶναι ὅμως ἀνάγκη νὰ μνημονεύσωμεν αὐτοὺς ὀνομαστικῶς» (Μτφρ. γ. Νικοδήμου Μπιλάλη). Τὰ ἴδια λέγει καὶ ὁ Μ. Ἀθανάσιος καὶ ἄλλοι Πατέρες.
Δὲν θέλουμε νὰ μακρηγορήσουμε, Σεβασμιώτατε. Λίγα εἴπαμε, πολλὰ ἐννοοῦνται. Χωρὶς περιστροφές, λοιπόν, καὶ μὲ εὐθύτητα σᾶς ἐρωτοῦμε:
Θὰ δείξετε τὴν ἴδια γενναιότητα καὶ στὸ θέμα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Θὰ δικαιολογήσετε τὴν προσωνυμία σας ὡς ὀρθόδοξου ἡγέτη, ποὺ δὲν ὑπολογίζει τίποτα γιὰ χάρη τῆς Ἀληθείας; Θὰ κατονομάσετε τοὺς αἱρετικούς, ὅπως εἴθισται στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία νὰ κάνουν οἱ «φρυκτωροὶ τῆς πίστεως καὶ πεφωτισμένοι Οἰακοστρόφοι»; Θὰ φέρετε τὸ θέμα στὴν Ἱερὰ Σύνοδο, ἡ ὁποία (ὅπως καλύτερα ἀπὸ ἐμᾶς γνωρίζετε), εἶναι ὑποχρεωμένη νὰ ἐξετάσει κατὰ προτεραιότητα ἕνα τόσης σπουδαιότητος θέμα; Τοῦτο προβλέπεται ἀπὸ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες· ἐντέλεται ὁ ΛΖ΄ Ἀποστολικὸς Κανών: «Δεύτερον τοῦ ἔτους Σύνοδος γινέσθω τῶν Ἐπισκόπων, καὶ ἀνακρινέτωσαν ἀλλήλως τὰ δόγματα τῆς εὐσεβείας…».
Καὶ ἐάν, ὅπως εἰκάζουμε ἀπὸ τὴν μέχρι σήμερα στάση της, ἡ Ἱερὰ Σύνοδος δὲν ἐξετάσει τὸ θέμα ἢ ἐὰν τὸ ὑποβαθμίσει, ΕΣΕΙΣ θὰ συνεχίσετε νὰ δηλώνετε, ὅτι τὸ κόκκινο σημεῖο εἶναι τὸ «κοινὸ ποτήριο»; Δὲν ἀρκεῖ ἡ διαπιστωμένη ἀπὸ Ἁγίους ἄνδρες ὕπαρξη τῆς αἱρέσεως, —ὅπως ἐπιτάσσουν οἱ Ἱ. Κανόνες— γιὰ νὰ διακόψετε τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν; Δεδομένοι, μάλιστα, ὅτι ἡ Ἐκκλησία βοᾶ πὼς τὸ «κοινὸ ποτήριο» εἶναι ἀπὸ δεκαετιῶν γεγονὸς «ἐν κρυπτῷ καὶ παραβύστῳ»!!!...
Μὲ ἐλπίδα καὶ ἀπαντοχὴ περιμένουμε τὴν σαφῆ καὶ ἄμεση —ὅπως συνηθίζετε— ἀπάντησή σας στὰ ἀνωτέρω ἐρωτήματά μας.
Θεσσαλονίκη, 12 Μαρτίου 2011
Γιὰ τὴν «Φιλορθόδοξο Ἕνωσι “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”»
Ὁ Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
Ὁ Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης
ΣΧΟΛΙΟ του ΣΟΦΟΥ AMEΘΥΣΤΟΥ :
«Καὶ γιατί ζητᾶτε ἀπὸ ἐμᾶς νὰ κρίνουμε μερικὰ ἐξέχοντα πρόσωπα;..
Φυσικά !!!!
Αυτή ακριβώς είναι η αίρεση :
Τό πρόσωπο προηγείται τής αλήθειας.
«γιατί δὲν φεύγετε ἐσεῖς ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία;».
Νά λοιπόν πού ο Ιερόθεος Βλάχος είναι η Εκκλησία;;;
Κατά τά άλλα είναι καί μαθητής τού Ρωμανίδη.
Τί νόημα έχει;
Καημένε Ρωμανίδη νά ήξερες ότι σέ χρησιμοποιούν
γιά νά ισχυροποιήσουν τήν προσωπικότητά τους
οι υποτιθέμενοι μαθητές σου.
Άν ήξερες ότι δέν μετράς, ότι δέν παίζεις κανένα ρόλο!!!
Ο Ιερόθεος Βλάχος η Εκκλησία, τό τελευταίο ανέκδοτο!
Από τη μία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελάδος ασχολείται με πολύ σοβαρώτερα θέματα, απ' ότι η αίρεση του Οικουμενισμού. Ασχολείται π.χ. με την παρουσίαη του ιεραποστολικού της έργου, με το αν ο Π.Πατρών Γερμανός ύψωσε τη σημαία της επανάστασης στις 25 Μαρτίου στην αγία Λαύρα ή στην Πάτρα, με το αν η κάρτα του πολίτη έχει το 666 κ.ά.π. Πως να καταδικάσει τον Οικουμενισμό ως αίρεση, αφού δεν έχει καταδικάσει τον Παπισμό ως αίρεση;
Από την άλλη:
Είναι πανεύκολο να κατονομάζει ο Πειραιώς τον Καστανίδη, για το θέμα των μεταναστών, καθότι είναι εξ ετέρου οίκου. Είναι όμως πολύ δύσκολο να κατονομάσει τον Βαρθολομαίο για Οικουμενισμό, καθότι είναι εκ του αυτού οίκου. Και είναι γνωστόν, ότι αν δεν παινέσουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει. Ο μπαμπούλας του Βοσπόρου, ως γνωστόν, δεν αστειεύεται!
ΙΚ
Σοφός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωτάτ娨¨¨
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως οφειλουμε να εξελθουμε, εκ μεσου αυτων;
Μηπως οφειλουμε να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΟΥΜΕ;
Είναι πλέον Εκκλησία αυτό ή ΧΑΒΟΥΖΑ;
Και εχουν δικαίωμα οι εικονιζόμενοι, να παριστάνουν τους Ορθόδοξους;¨¨"""
Δεν εχετε αποτειχιστεί Κύριοι;Και αν οχι τότε τι φωναζετε για αποτείχιση;Μήπως είστε εντεταλμένοι του φαναρίου για να μας καθησηχάζετε;Και αν όχι πως το΄λμάτε να φέρετε στο στόμα σας και το ιστολογιο σας την αποτείχιση;Οφείλετε πρίν μιλήσετε για αποιτείχιση να την πράξετε.
Μήν ανησυχείτε υπάρχει τρόπος διεξόδου από τό αδιέξοδον σας. Ειναι η Ομολογία Πίστεως της ακαινοτομήτου Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ιδού ενα μέρος αυτης, τήν 'οποίαν διεκήρυξε εν ετει 2004 ο Ορθόδοξος Επίσκοπος Αυτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής Κήρυκος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ
ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΙΣΑ ΥΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΕΝ ΕΤΕΙ 2004
ΔΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΝ – ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ
« .... ΣΤΟΙΧΟΥΜΕΝ ταῖς Πανορθοδόξοις Συνόδοις τῶν ἐτῶν 1582, 1587, 1593 καί 1848, ἐν ταῖς ὁποίαις οἱ ῞Αγιοι Πατέρες συνδιασκεψάμενοι ἐν ῾Αγίῳ Πνεύματ,ι τήν Καινοτομίαν τοῦ νέου Παπικοῦ Μηνολογίου - Πασχαλίου, τοῦ αἱρεσιάρχου καί αἱμοσταγοῦς Πάπα Γρηγορίου τοῦ ΙΓ, ΑΠΕΚΗΡΥΞΑΝ, ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ἐκ τῆς Μιᾶς, ῾Αγίας, Καθολιῆς καί ᾿Αποστολικῆς ᾿Εκκλησίας.
ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝ καί ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΜΕΝ τήν "Πατριαρχικήν Συνοδικήν ᾿Εγκύκλιον τοῦ 1920" τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ὡς ἐπισήμως εἰσαγαγοῦσαν τήν ᾿Εκκλησιολογικήν παναίρεσιν τοῦ Προτεσταντικοῦ καί Παπικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἤτοι, τήν μεγίστην τῶν αἱρέσεων,, ἡ ὁποία ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑΝ, ΑΓΙΑΝ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, καί ΔΕΧΕΤΑΙ τάς διαφόρους αἱρέσεις ὡς "κλάδους τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ", "μετεχούσας τοῦ ἀπολυτρωτικοῦ ἔργου τῆς ᾿Εκκλησίας", "συγκληρονόμους καί συσσώμους τῆς ἐπαγγελίας τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ". Ταύτην ἡμεῖς, συνωδά τοῖς ῾Αγίοις Πατράσιν τῶν ῾Αγίων Οἰκουμενικῶν καί τῶν εἰδικῶν Πανορθοδόξων Συνόδων, ἀποκηρύσσομεν καί παραδίδομεν τῷ αἰωνίω ἀναθέματι.
ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝ καί ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΜΕΝ τό Μασωνικόν καί Προτεσταντικόν Συνέδριον τῆς Κων/λεως, τό ἀποκληθέν "Πανορθόδοξον Συνέδριον τοῦ 1923", καθώς καί τήν Σύνοδον τῆς ῾Ιεραρχίας τῆς ῾Ελλάδος, τοῦ Δεκεμβρίου τοῦ 1923, καί τήν ἐπιβολήν τοῦ νέου Παπικοῦ ῾Ημερολογίου. Δι᾿ αὐτῶν οἱ κακῇ τῇ μνήμῃ ἀσεβεῖς, Μελέτιος Μεταξάκης καί Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, ἀνέτρεψαν καί ἐβεβήλωσαν τάς ἀποφάσεις Πανορθοδόξων Συνόδων καί δισχιλιετῆ ἑορτολογικήν παράδοσιν, διά τόν συνεορτασμόν τῆς ᾿Ορθοδόξου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ ᾿Εκκλησίας μετά τῆς αἱρεσιοβριθοῦς Δύσεως, ἤτοι, τοῦ Παπισμοῦ καί τοῦ Προτεσταντισμοῦ, καί τοῦτο "ὡς πρῶτον βῆμα" διά τήν εἴσοδον εἰς τήν ᾿Εκκλησιολογικήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
ΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝ καί ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ ὅτι ἡ κατά τό 1924 ῾Ιεραρχία τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος, ἡ ὁποία ἀντικανονικῶς, καί παρά τό δεδικασμένον ὑπό τῶν ὡς εἴρηται Πανορθοδόξων Συνόδων καί παρά πᾶσαν ὀρθόδοξον δεοντολογίαν, ἀπεφάσισεν καί ἐπέβαλεν τόν Παπικόν Νεοημερολογιτισμόν, ὡς ἀπολύτως ἐφηρμοσμένον Οἰκουμενισμόν, ὑπέπεσεν εἰς τήν σχισματοαίρεσιν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ - Οἰκουμενισμοῦ, καί οὕτω ἀπεκόπη καί αὐτοεξεβλήθη τῆς Μιᾶς, ῾Αγίας, Καθολικῆς καί ᾿Αποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ ᾿Εκκλησίας. ῾Ως ἐκ τούτου ἡ ῾Ιεραρχία ἐκείνη καί ὁ Κλῆρός της, ὡς σχισματοαιρετικοί, ἀπώλεσαν καί τήν γνησίαν καί ἀδιάκοπον ᾿Αποστολικήν Διαδοχήν, διό δέν ἀναγνωρίζονται, ὡς οἰκονόμοι τῆς θείας Χάριτος τοῦ Παναγίου Πνεύματος.
(Συνεχίζεται)
ΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝ καί ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ, ὅτι ὁ Πιστός Κλῆρος καί Λαός, τό ἐκλεκτόν λεῖμμα τό ὁποῖον, χάριτι Χριστοῦ, τό 1924 δέν συνεμίγη μετά τῆς σχισματοαιρέσεως τοῦ νέου Παπικοῦ ῾Ημερολογίου καί τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἔμεινεν πιστόν καί ἑδραῖον εἰς τήν Μίαν, ῾Αγίαν, Καθολικήν καί ᾿Αποστολικήν ᾿Εκκλησίαν, ἠ῾Οποία πρός διάκρισιν ἐχαρακτηρίσθη μέ τόν ὅρον "᾿Εκκλησία Γ.Ο.Χ.", ἤ ἐπί τό ὀρθώτερον "Γνησία καί ᾿Ακαινοτόμητος ᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησία τῆς ῾Ελλάδος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΜΕΝ καί ΕΞΩ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝ τήν "περί δυνάμει καί οὐχί ἐνεργείᾳ νεοημερολογιτικοῦ σχίσματος" θεωρίαν τοῦ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου (ἐπινόημα τοῦ ἀγιορείτου μοναχοῦ ᾿Αθανασίου Βήττου) καί ἀκολούθως ἀπό τοῦ τέλους τοῦ 1935, καί τοῦ πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδη, ὁ ὁποῖος τό 1935 εὑρεθείς ἐπί μικρόν ἐν τῇ ἐξορίᾳ, ὑπανεχώρησεν ἐκ τῆς καλῆς του ῾Ομολογίας (τοῦ Μαΐου 1935) καί πρός χάριν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ, προεκάλεσεν τό πρῶτον σχίσμα (1937), πλήξας οὕτω τήν ἑνότητα τῶν πιστῶν τῆς ἐν ῾Ελλάδι Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἐκβαλών Αὐτῆς πολλούς ἐκ τῶν Κληρικῶν καί Λαϊκῶν.
ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ καί ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝ ὅτι τήν Γνησίαν ᾿Ορθόδοξον ᾿Εκκλησίαν τῆς ῾Ελλάδος, ἀπό τό 1924, διηκόνησεν πιστῶς ὁ ἀοίδιμος Βρεσθένης Ματθαῖος μετά πλήθους ἄλλων ζηλωτῶν, ῾Αγιορειτῶν καί μή. Οὗτος, διά τῆς μέχρι τέλους, λόγῳ τε καί ἔργῳ, καθαρᾶς του ῾Ομολογίας - ᾿Εκκλησιολογίας, ἀνεδείχθη τῷ ὄντι "νέος Μᾶρκος Εὐγενικός", γενόμενος ἀποδεκτός εἰς τήν συνείδησιν τοῦ πληρώματος τῆς ᾿Εκκλησίας ὡς μέγας ῾Ομολογητής καί ῞Οσιος, ὁ ὁποῖος ἐσημάδευσεν καί ᾿Εκκλησιολογικῶς τόν 20όν αἰῶνα. Τοῦτον τιμῶντες και μακαρίζοντες, διά τήν καθαράν του ῾Ομολογίαν, ἀλλά καί διά τάς κατά Σεπτέμβριον τοῦ 1948 ᾿Επισκοπικάς χειροτονίας, προσπαθοῦμε νά μιμηθῶμεν, ἀπονέμοντες αὐτῷ ἀληθῆ τιμήν.
Τοῦτο ζητεῖ ἀπό ὅλους ἡμᾶς τούς ᾿Επισκόπους καί Πρεσβυτέρους ὁ ἀοίδιμος Πατήρ. Ζητεῖ νά παραμείνωμεν γνήσιοι διάδοχοι αὐτοῦ καί τῶν πρό αὐτοῦ ῾Αγίων Πατέρων καί μέχρι τῶν ῾Αγίων ᾿Αποστόλων, ὅπως μᾶς κατέστησεν ἡ Χάρις τοῦ ῾Αγίου Πνεύματος διά τῶν χειροτονιῶν τοῦ 1935, τοῦ 1948 καί τοῦ 1995.
(Ἀπόσπασμα ἀπό τήν ὑπ’ ἀριθμ. Πρωτ. 357/14.5.04 «ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΕΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ)
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
@ ΓΟΕΕ 2006
Κάτι παρόμοιο έλεγε και ο καθηγητής Κορναράκης. Ο όρος ,,αποτείχισις'' χρησιμοποιείτο πολύ από την Σύνοδο των Ενισταμένων (ΓΟΧ-Κυπριανού), αλλ' ο μόνος μεταξύ των νεοημερολογήτων που φαίνεται να τον τηρεί με τεκμηριωμένο τρόπο και συνέπεια είναι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Πολλοί λένε πολλά αλλά τελικά δεν κάνουν τίποτα. Και έτσι ο χαρτοπόλεμος, όπως τον ονόμασε ο ως άνω καθηγητής, συνεχίζεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ειλικρινά συγχαρητήριά μου στην Φιλορθόδοξη Ένωση Κοσμάς Φλαμιάτος για το κείμενο αυτό .Αδελφοί με τέτοιες παρεμβάσεις υπηρετείτε και εκφράζετε την αλήθεια, την πραγματική αλήθεια, αυτή που είναι και όχι αυτή που φαίνεται και το έργο αυτό είναι αληθινή υπηρεσία στην Εκκλησία Του Χριστού μας. Σας τα γράφει αυτά ένας αδελφός σας " αποτειχισμένος " όχι για να σας παρασύρει στην ελεύθερη επιλογή του, αλλά γιατί πιστεύει, ότι η αλήθεια και μόνο αυτή, μπορεί κάποια μέρα, με την ευλογία και την Χάρι του Θεού μας, να μας οδηγήσει όλους τους αληθινά Ορθοδόξους, όσους πονάμε για την Εκκλησία και αγαπούμε, έστω και λίγο, Τον Κύριο ,στην ΕΝΩΣΗ των Ορθοδόξων, στην αναλαμπή της Ορθοδοξίας και την καταισχύνη της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακώς το εγκόλπιο παίρνει το μέρος των "Ἑσφιγμενιτών" του Βαρθολομαίου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://egolpio.wordpress.com/2011/03/11/apelash_sxismatikou/
Ορθοδοξία, είτε με το νέο είτε με το παλαιό, δεν είναι μόνο ο αντιοικουμενισμός, αλλά πρώτιστα διακήρυξις ορθής διδασκαλίας και ορθών έργων. Ορθοδοξία και Ορθοπραξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το πνεύμα αυτό επιτρέψτε να σχολιάσω τα του οίκου μας, μη ορθόδοξες κατά την άποψή μου ενέργειες και απόψεις. Παρατηρείται το φαινόμενο, να αναρτώνται τώρα, 11-3-2011, και άλλα βίντεο του έτους 1998, με συκοφαντικές φαιδρολογίες κατά ενός ακραιφνώς Ορθοδόξου ιεροκήρυκα, του π.Δανιήλ Αεράκη.
http://www.youtube.com/watch?v=FtcPlnxfEUc
52 λεπτά χάσαμε για να το ακούσουμε, ασυναρτησίες, ύβρεις, μη σοβαρές απόψεις.
Ο π.Εμμανουήλ Κ., αποκαλεί τον π.Δανιήλ, με ανοίκειους και άδικους χαρακτηρισμούς, πλάνο, ότι ετρέλλανε τον κόσμο, ότι λέει τσαμπουνίσματα, η πραγματικότητα όμως είναι η ακριβώς αντίθετη κατά την αντίληψή μας.
Τι φταίει ο π.Δανιήλ, αν ΔΕΝ υπάρχει το 666 σε τσιπ και barcode όπως τεκμηριώνει ο εξειδικευθείς στο θέμα barcode επιστήμων θετικών επιστημών Ι.Καρδάσης, με μεταπτυχιακές σπουδές σε 4 σχολές και στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Αρίθμησης Προϊόντων (ΕΑΝ, European Article Numbering) στις Βρυξέλλες, καθώς και στον εκπρόσωπό του, το Ελληνικό Κέντρο Σήμανσης Προϊόντων (ΕΛΚΕΣΗΠ), ο μηχανικός λογισμικού Εμμ. Βολουδάκης, ειδικός, ο καθηγητής κ.Τσουκαλάς, ο κ.Ευστράτιος Νικέλλης, καθ΄ύλην αρμόδιος, εκ μέρους της GS1 ΕΛΛΑΣ που είναι ο κατασκευαστής των κωδικών barcode ΕΑΝ-13. Αν ο π.Δανιήλ Αεράκης, και εμείς εμπιστευόμαστε τους ειδικούς και όχι τη Relfe ή κάποιους αναρμόδιους μοναχούς, τις πταίει π.Εμμανουήλ, που φέρετε και το βαρύ επίθετο του π.Χριστοφόρου;
Η ομιλία του π.Δανιήλ, κυκλοφορεί δωρεάν π.χ. στο www.pantocrator.net, μην ανησυχείτε. Ο π.Νεκτάριος διαψεύστηκε στο σοβαρό βιβλίο του όπου διέβλεπε ότι ήρθε ο αντίχριστος.
Η Καινή Διαθήκη που θα έπρεπε να επικαλείσθε π.Εμμανουήλ είναι το κείμενο του Οικ.Πατριαρχείου με το χξς' και όχι το προτεσταντικό Nestle, me to 666 ή κάποια άλλη έκδοση με το 666. Αν επικαλείσθε τον αρχιεπίσκοπο Κρήτης, εν έτει 1998, τι λέτε για τον αρχιεπίσκοπο Κρήτης εν έτει 2011; Αν ισχυρίζεστε το 1998 ότι όποιος πάρει την νέου τύπου ταυτότητα προσκυνάει τον αντίχριστο, ε, λοιπόν όλοι τις πήραμε, πήραμε και το ΕΚΑΜ και το ΑΜΚΑ και τα barcode, λέτε λοιπόν ότι τον προσκυνήσαμε τον αντίχριστο;.
Στο 41 λεπτό, κατανοείτε τι λέτε;
Αλλά...κυρίως, δεν νομίζω ότι είναι Ορθόδοξα τα κατωτέρω, που υποστηρίζει μετά ζήλου ο π.Εμμανουήλ, απευθυνόμενος στον π.Δανιήλ:
"Η παραλαβή ταυτότητας είναι άρνησις Χριστού!"
Στην εποχή του Αντιχρίστου "Θα υπάρξει αναστολή της χάριτος λόγω αμετανοησίας και αμαρτωλότητας. Ποιοι είναι οι άγιοι πάτερ Δανιήλ και δε φοβούνται; Πάτερ Δανιήλ δε καταλαβαίνεις ότι όταν φτάσει μάλιστα η εποχή του αντιχρίστου θα ανασταλεί η Χάρις, δε θα λειτουργεί η Χάρις, δε θα λειτουργείται η Ευχαριστία και ο αγιασμός; Ποιος θα εξομολογηθη τότε και ποια Θεία Κοινωνία θα έχη , να πάρει και το 666 να πάει με μυλόπετρα στον πυθμένα!"
Εδώ πάτερ Εμμανουήλ ανατρέπετε όλη την Ορθοδοξία. "Θα ανασταλεί η Χάρις" επειδή το είπε ένας γέροντας; Είναι αλάθητοι οι πατέρες; Ένας άνθρωπος, ο Αντίχριστος με Α κεφαλαίο, θα είναι ανώτερος από τον Χριστό; Εμείς, άλλα διαβάζουμε στην Αποκάλυψη και στην Αγία Γραφή πάτερ Εμμανουήλ, διαβάζουμε ότι θα νικήση το Αρνίον και ότι δεν ξέρει κανείς πότε θα έρθει η β' παρουσία, ότι δεν νοείται σφράγισμα του Αντιχρίστου χωρίς πρώτα να έρθει ό άνθρωπος που θα του δοθή η εξουσία του θηρίου, αυτός που λέτε αντίχριστο, και διαβάζουμε για τα σφραγίσματα του Θεού, και για τους πιστούς που δε θα προσκυνήσουν το θηρίο.
Ορθόδοξα ή "ορθοδοξα" ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=8&t=135721
Ο πατηρ Εμμανουηλ Καλυβας λεει το έτος 1997 !!!
"τα σημεια δείχνουν πως βρισκομαστε σε εσχατολογικη εποχη και υπολογιζονται οχι με χρόνια αλλα με μήνες. Τα περισσότερα εχουν πραγματοποιηθεί...κάτι προμηνύεται".
Πέρασαν 14 χρόνια ή 168 μήνες από τότε.
Ο π. Μαξιμος Βαρβαρης στο βιβλιο του "Ο Αντιχριστος Ηλθεν 1983 - 2013" υποστηριζει οτι ο Αντίχριστος γεννήθηκε το 1983 και θα εμφανιστεί στον κόσμο το 2013. Τα πρώτα 3,5 χρόνια της δημόσιας δράσης του θα εμφανισθεί σαν ένας πράος άνθρωπος που θα δώσει λύση σχεδόν σε όλα τα προβλήματα της ανθρωπότητας και τα επόμενα 3,5 θα δείξει το πραγματικό του πρόσωπο. Θα επακολουθήσουν όλα τα δεινά που περιγράφονται στην Αποκάλυψη καθώς και το χάραγμα , με την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού να έρχεται το 2018.
Αδελφοι Παλαιοημερολογητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσεις θα πρεπει να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΤΕ και οχι μονον εμεις οι Νεοημερολογητες.
Γινατε και εσεις ΧΑΒΡΑ.
Ποια διευθυνσι σας ειναι η Εκκλησια;
Ποιος θα μας δειξη την πραγματικη διευθυνσι;
http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=8&t=135721
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/03/14-1-98-h-sengken.html
http://aprogrammatista.blogspot.com/2011/03/14-1-98-h-sengken.html
Καμαρώστε ενορχηστρωμένη επίθεση και το μοντάζ στη φωτογραφία, σε βάρος λευκασμένου στους Αγώνες υπερ της Ορθοδοξίας κληρικού. Αίσχος και αιδώς. "Ορθοδοξία" θα γιορτάσουν ή κακοδοξία σήμερα, οι συκοφάντες;
Ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν
Ο ΚΥΡΙΟΣ
Χρόνια Πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπέλεξαν την εορτή της Ορθοδοξίας, για να χαρακτηρίσουν "αιρετικές" τις περί 666 και αντιχρίστου τοποθετήσεις Ορθοδόξου κληρικού. Το είχε υποσχεθεί "μέντωρ" είρων και συκοφάντης. Και ίσως να αναδημοσιεύσει τις αναρτήσεις, "απορών"!
Διαπλεκόμενα (;) blogs αναρτούν το ένα μετά το άλλο την ίδια ειρωνική γελοιογραφία - με την φωτογραφία του π.Δανιήλ Αεράκη- και τα προαναφερθέντα "παλιά ξινά σταφύλια" τουτέστιν φληναφηματώδεις ομιλίες του 1998.
http://elladapoyantisteketai.blogspot.com/2011/03/14-1-98-h-sengken.html
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/03/14-1-98-h-sengken.html
http://aprogrammatista.blogspot.com/2011/03/14-1-98-h-sengken.html
Στα προηγηθέντα σχόλια, αποκαλύφθηκε ποιοι από το 1998 είναι οι αυθαίρετοι, οι κακόδοξοι και οι συκοφάντες.
Εν έτει 2011 η επιστημονική αλήθεια, και η μη εκπλήρωση των ψευδοπροφητειών, απέδειξαν ποιοί είναι κακόδοξοι και ψεύτες (ψευδοπροφήτες). Και ότι και ο Ι.Καρδάσης και ο π.Δανιήλ Αεράκης έχουν από τότε σωστά τα λένε.
Η απορία έγκειται στο θράσος των αναρτούντων τα βίντεο. Δεν βλέπουν ότι εξευτελίζονται;
ΑΠΑΚΑΝΘΙΣΜΑ:
Ο Αντιχριστος ήλθεν, γεννήθηκε το 1983 και θα εμφανιστεί στον κόσμο το 2013... Θα επακολουθήσουν όλα τα δεινά που περιγράφονται στην Αποκάλυψη καθώς και το χάραγμα , με την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού να έρχεται το 2018. (π.Μάξιμος).
"τα σημεια δείχνουν πως βρισκομαστε σε εσχατολογικη εποχη και υπολογιζονται οχι με χρόνια αλλα με μήνες. Τα περισσότερα εχουν πραγματοποιηθεί.. κάτι προμηνύεται" (π.Εμμ.Καλύβας 1997-98).
Πέρασαν 14 χρόνια ή 168 μήνες από τότε, δεν του "βγήκε" η ψευδοπροφητεία για το 2000.
"Πάτερ Δανιήλ δε καταλαβαίνεις ότι όταν φτάσει η εποχή του αντιχρίστου θα ανασταλεί η Χάρις, δε θα λειτουργεί η Χάρις, δε θα λειτουργείται η Ευχαριστία και ο αγιασμός;" (π.Εμμ. Καλύβας, 1998). Έτερον ευαγγέλιον!!!
Τα ειλικρινά συγχαρητήριά μου στην Φιλορθόδοξη Ένωση Κοσμάς Φλαμιάτος για το κείμενο αυτό ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΗΜΑΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΕ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αυτή ακριβώς είναι η ουσία του θέματος. Αυτη που διακρίνεται σε όλο το κείμενο της Ενώσεως Κοσμάς Φλαμιάτος. Βαρεθήκαμε τα λόγια και τις κορώνες. Ο Σεβ. Πειραιώς να προβεί σε ενέργειες. Σε πράξεις και μάλιστα ορθόδοξος ανάλογες του φρονήματος που παρουσιάζει στα γραπτά του. Να ακολουθήσει το παράδειγμα του επισκόπου Κοσσόβου, κ. Αρτεμίου, ώστε να ακολουθήσουν όλοι οι αποτειχισμένοι από την αίρεση του Οικουμενισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν κάνω λάθος ο Ματθαίος δεν χειροτόνησε επίσκοπο μόνος του παραβαίνοντας θείους και Ιερούς Κανόνες; Πώς έστησε την Εκκλησία του σε λάθος βάσεις και ισχυρίζονται τώρα οι αμύντορες της Ορθοδοξίας ότι αυτοί αποτελούν την διαχρονική Εκκλησία του Χριστού; Εδώ Εκκλησία, εκεί Εκκλησία, αλήθεια πού ευρίσκεται η Εκκλησία; Δεν σοβαρευόμαστε λίγο; Επιτέλους όλοι οι του παλαιού παίζουν το ίδιο βιολί. Δεν είστε αποτειχισμένοι αδελφοί κι ας ακολουθείτε το πάτριο, είστε εντειχισμένοι σε σχίσματα και παρατάξεις είτε το παραδέχεσθε είτε όχι, εμπρός αποτειχισθείτε από τα σχίσματα και εμείς από την αίρεση ώστε να επέλθει η ενότητα. Αλλά πού; Μόνο η ενότητα δεν σας ενδιαφέρει. Θέλετε να επιβάλλετε τη γνώμη σας και την λανθασμένη εκκλησιολογία σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή