Προσοχή - Προσοχή
Μακρυα
απο τους ...μπακιρτζηδες
ΟΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΜΑΣ
ΜΟΝΟΝ
ΟΙ AΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ
Ο μητροπολιτης Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟΣ, βαδιζοντας στα βηματα των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας και μαλιστα του Αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου, μη υπολογιζοντας την ψευτοκαθαιρεσι που μεθοδευσε και προκατασκευασε η Σερβικη ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ, συνεχιζει απτοητος να λειτουργει και να κηρυττει και να τελει ολες τις λειτουργικες πραξεις.
Αυτη ειναι η ΠΡΑΚΤΙΚΗ που εφηρμοσε και ο Ιερος Χρυσοστομος.
Μην ακουτε, λοιπον, τους πονηρους και γοητες Σατανανθρωπους, οποιοι και ναναι αυτοι, ρασοφοροι ή μη, που γραφουν εναντιον της ορθοδοξου πρακτικης που εφαρμοζει ο μητροπολιτης Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟΣ.
ΟΛΟΙ αυτοι ειναι ψευδοδιδασκαλοι και πλάνοι.
Δειτε τι λεει πιο κατω ο αγιος Συμεων ο νεος ο Θεολογος. Γι αυτους τα λεει:
Ευχαίς και δάκρυσι τον Θεόν καθικέτευσον πέμψαι σοι οδηγόν απαθή τε και άγιον.
Ερεύνα δε και αυτός τας Θείας Γραφάς,
και μάλιστα τας των Αγίων Πατέρων πρακτικάς συγγραφάς,
ίνα ταύταις αντιπαρατιθείς τα παρά του διδασκάλου και προεστώτος σοι διδασκόμενα και πραττόμενα,
ως εν κατόπτρω δύνασαι βλέπειν ταύτα και καταμανθάνειν
και τα μεν συνάδοντα ταις Γραφαίς, εγκολπούσθαι κατέχειν τη διανοία.
Τα δε νόθα και αλλότρια, διακρίνειν και αποπέμπεσθαι,
ίνα μη πλανηθής.
Πολλοί γαρ,
ίσθι, πλάνοι και ψευτοδιδάσκαλοι,
εν ταις ημέραις ταύταις γεγόνασιν.
(P.Μign 120,617).
Ακουστε ΜΟΝΟ τι λενε και τι εφαρμοζουν στη ζωη τους οι αγιοι και οι Πατερες της Ορθοδοξιας και κλειστε τα αυτια σας σε αυτους τους Σατανανθρωπους.
Σαν σκουπιδια και σαν πιτουρα, να τα βλέπετε, ολα αυτα, λεει ο π. Παϊσιος, διπλα δεξια.
Και να προτιμαμε τον χρυσο και οχι το μπακιρι.
Μακρυα, λοιπον, απο τους ...μπακιρτζηδες.
Περνατε τους ΟΛΟΥΣ, απο το κοσκινο των Αγιων Πατερων.
Μα, ΟΛΟΥΣ.
Ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, που εγραψε στα παλαια του υποδηματα τις αποφασεις της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ παρα την Δρυν συνοδου, ακριβως παρόμοιας της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ συνοδου του Βελιγραδιου, αποκαλει με γλωσσα πολυ σκληρη τους πατριαρχες και τους επισκοπους της εποχης του, που οργανωσαν την διωξι του απο τον θρονον του και τον εκτοπισμο και την εξορια του, ως ΛΥΚΟΥΣ, ως ΜΟΙΧΟΥΣ, ως Επικινδυνα θηρια, ως Καταντροπιασμενους, ως ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΥΣ, κλπ.
Για καμμια αλλη ταξι ανθρωπων δεν ειπε αυτην την φοβερη κουβεντα:
ΟΥΔΕΝ ΔΕΔΟΙΚΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ...
Τιποτα δεν φοβηθηκα οπως τους επισκοπους...
Οι Πατερες της Ορθοδοξιας εκφραζουν την συνειδησι της Ορθοδοξιας και οχι οι σημερινοι εμπαθεις και φθονεροι και ψευτες ρασοφοροι, ή ορθοδοξολογουντες ψευτοθεολογοι της δεκαρας.
Γι αυτο και ομιλουν για μεταπατερικη εποχη, αυτοι οι ψευτοδιδασκαλοι και οι ψευδοπροφηται.
Και οι αλλοι που δεν το λενε, αλλα περιφρονουν τη γνωμη και την πρακτικη των Αγιων Πατερων, ειναι το ιδιο ψευτοδιδασκαλοι και ψευδοπροφηται.
Μακρυα τους.
Τα ματια σας τετρακοσια, χριστιανοι.
Μακρυα απο τους μπακιρτζηδες, αυτους.
Αι δακες (τα επικινδυνα θηρια) κατεποντισθησαν και οι Λυκοι εφυγον.
Τις αυτούς εδιωξεν;
Ουχ ο ποιμην εγω, αλλ' υμείς τα προβατα.
Ω προβατων ευγενεια.
Αποντος του ποιμενος τους Λυκους ηλασαν.
Ω καλος νυμφης, μαλλον δε και σωφροσυνη.
Μη παροντος του ανδρος τους Μοιχους απηλασεν.
Ω καλλος και σωφροσυνη νυμφης.
Εδειξε γυμνόν αυτης το καλλος.
Εδειξεν αυτης την σεμνοτητα.
Πως ηλασας τους Μοιχους;
Τον ανδρα επιποθούσι.
Πως ηλασας (απομακρυνες) τους Μοιχους;
Τη της σωφροσυνης υπερβολη...
Που νυν εκείνοι;
Εν ΑΙΣΧΥΝΗ.
Που δε ημείς;
Εν αγαλλιασει.
ΕΠΕ 33,416.
Θα συνεχισουμε και με αλλα κειμενα του Αγιου Πατρος.
Η Ανδρονίκη βάζει σε αντίθεση τον π.Αυγουστίνο και τον π.Δανιήλ Αεράκη
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=19954
Γιατί; Τόσο μένος;
O μεγαλύτερος και αισχρότερος ...ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ, κατα π. Παϊσιον, είναι ο Τελεβάντος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή του ανόητου αυτού ανθρώπου αρέσει να γελοιοποιή καλούς κληρικούς με βατράχια και σκουλήκια, τον βαφτίζουμε και εμείς Μπακιρτζη.
Ο ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ταυτόσημο το ονομά του με τα μπακίρια που πουλάει και αγοράζει.
Φωνάξτε τον να σας γανώση τα μπακίρια σας.
ΜΕΓΑΣ κόλακας των Οικουμενιστών αναδεικνύεται ο ψυχασθενής ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΙΣΧΟΣ στον Κύπριο.
Όντως ο Τελεβάντος ακατάσχετα εγκωμιάζει τον Πατριαρχη Βαρθολομαίο, τον Ιγνάτιο και πολλούς άλλους οικουμενιστές και είναι για θρήνους ο άνθρωπος που συκοφαντεί τους ανώνυμους και τον κληρικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ανδρονικούλα ξύνεται με τα νύχια της;Τί θέλει να την αποκαλύψουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τόση εμπάθεια με τον π.Αεράκη;Μήπως επειδή υποστήριξε τον Ν.Σωτηρόπουλο όταν οι ψευδάδελφοι με τους οποίους έχει παρέα και σχέσεις, τον καταπολεμούσαν;
Τί άλλο της έκανε;;;
Γενική τοποθέτηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην ξεχνάμε ότι τα χρόνια περνούν, και ίσως κάποιον να τον κατηγορούμε ενώ τον έχει συγχωρήσει ο Θεός κατόπιν μετανοίας και εξομολογήσως, ή άδικα συκοφαντήθηκε, από κάποια ψευδομαρτυρία.
Ειδική τοποθέτηση: Οι παλιές διαμάχες, τα ανθρώπινα σφάλματα, ας μη συνεχίζονται αενάως. Και ο αγαπημένος και σεβαστός μας π.Αυγουστίνος, άνθρωπος ήταν, και κάποτε έσφαλε, και αυτό αποδεικνύεται από το ότι κάποτε απομάκρυνε ή οδήγησε σε απομάκρυνση πρόσωπα, ενώ παράλληλα κράτησε τα πρωτοπαλλίκαρα, που όμως αργότερα τα απομάκρυνε και αυτά, δικαιώνοντας έμμεσα του πρώτους απομακρυθέντες. Η δ.Ανδρονίκη έβγαλε δια του λόγου το αληθές καλώς ή κακώς ένα βίντεο, όπου έμμεσα αποκαλύπτει ποια είναι τα πρωτοπαλλίκαρα που αρχικά τα κράτησε, ενώ έδιωξε του αθώους ο π.Αυγουστίνος, και τα απομάκρυνε μυστηριωδώς έπειτα. Ο ο π.Αυγουστίνος στην ομιλία πάλι από το ίδιο βίντεο της δ.Ανδρονίκης ¨πέτρα του σκανδάλου" λέει τους αγαπώ, πνευματικά μου τέκνα είναι, θέλω να μετανοήσουν. Και μετά από τόσα χρόνια ποιος ξέρει ποιος μετανόησε και αν;
Ο π.Δανιήλ, μιλάει επί δεκαετίες με το έργο του, εκατοντάδες βιβλία, άρθρα, ομιλίες, περιοδικά, γνωρίζει τι λέει. Βεβαίως στην Κ.Δ. ο μεγάλος αντίχριστος είναι ο διάβλολος, ο αντικείμενος, ενώ στην αποκάλυψη αναφέρεται στο θηρίο, που θα δώσει την εξουσία σε άνθρωπο "αντίχριστο" - δεν τον κατονομάζει με τον όρο αυτό.
Με πολλή αγάπη στην δ.Ανδρονίκη της υπενθυμίζεται ότι δεν είναι δόκιμος ο όρος "επισκοπώσα" που χρησιμοποιεί, δεν είναι ορθό να διδάσκει σε άντρα έστω και διαδικτυακά, δεν είναι σωστό, αν και είναι πιστή μαθήτριά του, να "εκφράζει" και να "εκπροσωπεί" μόνον αυτή το πνεύμα του π.Αυγουστίνου, υπάρχουν πολλοί μαθητές και αγαπώντες τον π.Αυγουστίνο. Ας αναρτά ομιλίες, ας λέει και σκέψεις της αλλά προσωπικές της, όχι ότι απηχούν αλαθήτως το πνεύμα του π.Αυγουστίνου σώνει και καλά, γιατί τότε αντί επισκοπώσα ας μετονομαστεί "πάπισα".
Η αγία Γραφή λέει ότι δεν υπάρχει Θεός! Ναί, ναι! το λέει! "ουκ έστι Θεός". (Απομονώνουμε τρεις λέξεις από τη φράση "είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού, ουκ έστι Θεός".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα κηρύγματα, ας μην απομονώνουμε μια φράση. Δεν υπάρχει καμμιά διαφωνία μεταξύ π.Αυγουστίνου και π.Δανιήλ, μελετώ και ακούω και τον π.Αυγουστίνο και τον π.Δανιήλ και άλλους, ο π.Δανιήλ προσεγγίζει πολύ και στο στυλ και στο περιεχόμενο τον όντως χρυσορρήμονα π.Αυγουστίνο.
Στο θέμα του αντιχρίστου, δεκάδες άρθρα, σε βιβλία, περιοδικά, βίντεο, υπάρχουν του π.Δανιήλ Αεράκη, όπου σωστά ερμηνεύοντας την αγία γραφή, αναφέρει ως ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ανθρώπους, κάτι που δεν παρατήρησε η κ.Καπλάνογλου, και τον τελευταίο,(ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ) της αποκαλύψεως, που θα έχει την εξουσία του θηρίου, ενώ και τον διάβολο αναφέρει ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ... αλλά ας αφήσουμε τον ίδιο τον π.Δανιήλ να μας τα πή σε ένα κείμενο που δεν δέχεται παρερμηνείες, δημοσιευθέν και στην αποτείχιση.
http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/2.html#comments (το πλήρες άρθρο)
Γράφει ο π.Δανιήλ Αεράκης
•Κάθε ΑΝΘΡΩΠΟΣ της αμαρτίας, που θέλει μάλιστα να παρασύρη στην άβυσσο τους άλλους είναι υιός της απωλείας και άνθρωπος της αμαρτίας και αντικείμενος και ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.
•Αν το πρόσωπο, που άλλοτε λέγεται «αντικείμενος», άλλοτε «υπεραιρόμενος», άλλοτε «άνθρωπος της αμαρτίας», άλλοτε «υιός της απωλείας», άλλοτε «ο κατέχων» (ο Παύλος δεν χρησιμοποιεί τη λέξι «ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ»), είναι έκτακτο φαινόμενο, αυτό δεν καταργεί το άλλο, το απείρως σπουδαιότερο. Ποιο;
•Όποιος πηγαίνει θεληματικά κόντρα στο θέλημα του Θεού γίνεται αντικείμενος. ...•Αν μια φορά μας ενδιαφέρη, ποιος σε κάθε εποχή είναι ο θρονιασμένος αντικείμενος, χίλιες φορές ας μας ενδιαφέρη να μη γινώμαστε εμείς αντικείμενοι στο Θεό, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ.
...
•Όταν θεοποιούνται οι τύποι, όταν θρησκειοποιείται η Εκκλησία, όταν εξωθήται ο Χριστός στο περιθώριο, όταν αγνοήται το ευαγγέλιό Του, τότε δεν έχουμε ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ συμπεριφορά;...
...Καθένας που δεν δέχεται το Χριστό ως σαρκωμένο Θεό, πολύ δε περισσότερο Τον πολεμάει, είναι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ. Έτσι λέει ο ευαγγελιστής Ιωάννης στις Επιστολές του, που μόνο σ’ αυτές αναφέρεται το όνομα «ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ» (ούτε στην δευτέρα προς Θεσσαλονικείς ούτε στην Αποκάλυψι αναφέρεται, όσο και αν επιμένουν οι κατ’ επάγγελμα αντιχριστολογούντες!).
Λέει ο Ιωάννης: «Και νυν ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ πολλοί γεγόνασιν. Τις εστιν ο ψεύστης, ει μη ο αρνούμενος ότι Ιησούς ουκ ‘εστιν ο Χριστός; Ούτός εστιν ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, ο αρνούμενος τον πατέρα και τον υιόν. Πας ο αρνούμενος τον υιόν ουδέ τον πατέρα έχει» (Α’Ιωάν. β’ 18-23).
•Σημασία δεν έχει η πολυπραγμοσύνη γύρω από το πρόσωπο του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ. Σημασία έχουν δυό σχετικά.
•Το ένα: Πάντοτε μισούνται και πολεμούνται οι αληθινοί χριστιανοί.
•Το άλλο: Οι χριστιανοί στηρίζονται όχι στον αντίχριστο αλλά στο Χριστό.
Δυστυχώς πολλοί τρομοκρατούν τους ολιγοψύχους με τον «ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ».
•Ο πιστός δεν πολυπραγμονεί γύρω απ’ την άπαξ αναφορά του Παύλου σ’ ένα μυστηριώδες πρόσωπο σατανικής συμπεριφοράς και σατανικού ιμπεριαλισμού, αλλ΄ ασχολείται με το αυτονόητο έργο όλων των σκοτεινών δυνάμεων όλων των αιώνων.
Ξέρετε πως μοιάζουμε;
Μας έχουν κυκλώσει πολλές φλόγες και ενώ καιγόμαστε, εμείς δεν ασχολούμαστε με το πώς θα γλυτώσουμε από το στόμα τους ή πώς θα τις σβήσουμε, αλλά τρέμουμε μια μόνο φλόγα που … κάποτε θα έρθη!
Μεγαλύτερη επιτυχία του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, του Διαβόλου, από αυτήν δεν υπάρχει! Καιγόμαστε από τους ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ του, και εκείνος μας έπεισε να μη τους φοβόμαστε, αλλά να τρέμουμε κάποιον που … θα έρθη!
Και στην κόλασι ακόμα οι απρόσεκτοι και περίεργοι «χριστιανοί» θα τσακώνονται για το ποιος είναι τελικά και αν ήρθε η δεν ήρθε στη γη ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ!
Αυτά λέει σε δεκάδες ομιλίες και ο π.Δανιήλ και άλλοι ερμηνευταί, ας μην απομονώνουμε μια φράση. Άλλωστε ξέρει τι λέει ο π.Δανιήλ.