Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ
ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ
Ο προσκυνητης των αναξιοπρεπεστατων και αναιδεστατων σπουδαρχιδων ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ, που αναστατωσαν την Εκκλησια και καταρρακωσαν τους ιερους θεσμούς, αφου πατησαν στο πτωμα του Κανονικου μητροπολιτου Αττικης και Μεγαριδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ και ΗΡΠΑΣΑΝ σαν λυσσαλέοι Λυκοι, κατα τον χαρακτηρισμο που απεδωσε ο Ιερος Χρυσοστομος στους παρομοιους με αυτους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ του, Αρσακιον και Αττικον, πατηρ Σαραντης Σαραντος και τα κρυπτομενα οπισθεν αυτου ανωνυμα τεκνα του, στην συγκεντρωσι για την Καρτα του Πολιτη υφηρπασαν και υπέκλεψαν και υπουλα και πονηρα λαφυραγωγησαν την εγκρισι των συγκεντρωμενων ότι συμφωνουν με τις παρακατω Συνωμοσιολογικες αηδιες που επλασε και πλασαρε στην Ελληνικη εκκλησιαστικη κοινωνια ενας Συνωμοσιολογος αγιορειτης περιπλανωμενος μοναχος τω ονοματι Προδρομος Γρηγοριατης.
Ολα αυτα τα φληναφήματα για αφελεις και για ανοητους καταρριφθηκαν, ποδοπατηθηκαν και κονιορτοποιηθηκαν απο τους ειδημονες και υπευθυνους κατασκευαστες επιστημονες και οσους αλλους γνωριζουν την λειτουργια του Μπαρκοουντ.
Παρα ταυτα αυτα τα αδαη και αστοιχειωτα και ανεγκεφαλα οντα που παριστανουν τους ...γενναιους χριστιανους της δεκαρας και κυνηγουν τον ...Αντιχριστο, τολμησαν να ΥΦΑΡΠΑΣΟΥΝ πραξικοπηματικα και να γραψουν στο ψηφισμα την ωρα της συγκεντρωσης τα παρακατω απαραδεκτα για τα οποια δεν ηταν δυνατον εκεινη την στιγμη να πη το πληθος, οτι δεν συμφωνει.
Αυτη η αχαρακτηριστη και ανεντιμη, μαλλον ΑΤΙΜΗ πραξι τους, θα τους ακολουθει παντοτε και θα τους στιγματιζη.
Και τον πατρωνα τους και τους ιδιους.
παπα-Σαραντη εισαι αμιμητος, εισαι απαραδεκτος, εισαι αντορθοδοξος και επικινδυνος για την Εκκλησια.
Να καταθεσης το πετραχηλι σου.
Ακουστε, λοιπον, τι τολμησαν να προσθεσουν στο ψηφισμα τα ....ηρωϊκα ...φαντασματα του παπαΣαραντη.
"5. Ὅλο τό σύστημα τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης λειτουργεῖ, σύμφωνα μέ τούς ἐπιστήμονες τῆς πληροφορικῆς, μέ τή βοήθεια τῶν τριῶν ὁριοθετητῶν, ὅπως τούς βλέπουμε πάνω στά προϊόντα, δηλ. μέ τά τρία ἑξάρια. Θά μπορεῖ ἀκόμη καί ὁ δυσώνυμος ἀριθμός 666 νά προστεθεῖ στήν Κάρτα. Δέν παραλαμβάνουμε καμία κάρτα μέ ἤ χωρίς τό 666, ἀφοῦ ἀνά πᾶσα στιγμή μπορεῖ νά εἰσαχθεῖ καί ἐφόσον ἡ παγκόσμια διασύνδεση γίνεται μόνο μ’ αὐτόν τόν ἀριθμό, ὁ ὁποῖος τά τελευταῖα χρόνια διαφημίζεται διαρκῶς καί ἔχει ἐπιβληθεῖ παντοῦ. Δέν παραλαμβάνουμε τήν κάρτα, ἡ ὁποία συγκεντρώνει τά πάντα γιά μᾶς καί ἐπιδιώκει νά ἀποκλείσει ἀπό τή ζωή ὅσους δέν τήν παραλάβουν. Αὐτό μᾶς παραπέμπει στήν Ἀποκάλυψη πού λέει ὅτι κανείς δέν θά μπορεῖ νά ἀγοράσει ἤ νά πουλήσει ἄν δέν ἔχει τό χάραγμα, τό ὄνομα τοῦ θηρίου ἤ τόν ἀριθμό τοῦ ὀνόματός του. Μπορεῖτε νά πεῖτε ὄχι καί στό 666, στό δυσώνυμο, ἀντίχριστο χάραγμα".
ΑΙΣΧΟΣ.
Και παλι ΑΙΣΧΟΣ.
Και μονο ΑΙΣΧΟΣ.
Η γλώσσα την οποία χρησιμοποιείται στα κείμενά σας είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! Ο πατέρας Σαράντης δεν έχει ανάγκη της δικής μου υπεράσπισης. Παρακολουθώ τα κείμενά σας με μεγάλη προσοχή εδώ και πολύ καιρό και πρέπει να σας πω οτι βρίθουν εγωϊσμού και έπαρσης, παρ' ότι σε πολλά πράγματα συμφωνώ μαζί σας. Δυστυχώς όμως το ήθος το οποίο εκπέμπουν όχι μόνο Ορθόδοξο δεν είναι, αλλά διαμονικό. Συμφωνώ για παράδειγμα μαζί σας ως προς το οτι υπάρχει ένα θέμα για τις μεταμοσχεύσεις και συμφωνώ μαζί σας στο οτι κάποια πρόσωπα όπως ο μοναχός στον οποίο αναφέρεστε ΙΣΩΣ έχει σφάλει ουσιαστικά στο συγκεκριμένο θέμα. Μην ξεχνάτε όμως οτι ο ανμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω. Δεν ξέρω ούτε ε΄γω ούτε εσείς ούτε κανείς την πιθανή στιγμή της ανθρώπινης αδυναμίας στην οποία μπορεί να βρέθηκε και πολύ περισσότερο για να τον κρίνητε αγαπητέ κύριε, σκεφτείτε μήπως στην ίδια κατάσταση με αυτόν τί θα κάνατε εσείς. Αυτό δεν αλλάζει βέβαια την ουσία, αλλά είπαμε... "ο αναμάρτητος...".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με τον Πατέρα Σαράντη τώρα: εαν τον γνωρίζετε προσωπικά και δεν είστε ένας κοινός συκοφάντης και υπερφίαλος, θα έπρεπε να έχετε καταλάβει οτι πρόκειται περι ακεραίου ιερωμένου και όχι περί λαμόγιου. Τα δε πνευματικά του τέκνα δεν είναι καθόλου ανώνυμα, εκτός εαν θέλετε να πάρουν τη δική σας ευχή πριν προχωρήσουν σε οποαδήποτε διαμαρτυρία. Εγώ δεν είμαι πνευματικό του τέκνο, αλλά τον γνωρίζω προσωπικά και τον σέβομαι πολύ. Ακόμη και αν είναι έτσι όπως τα λέτε σχετικά με το barrcode, εαν το ήθος σας ήταν πράγματι Ορθόδοξο και όχι "Ορθόδοξο" θα έπρεπε με διάκριση και σεβασμό να κάνετε τα πάντα να βοηθήσετε την "αποκατάσταση της αλήθειας". Αντί αυτού, χρησιμοποιείτε μια γλώσσα πεζοδρομίου η οποία δεν αρμόζει σε Ορθόδοξο, ούτε σε παπικό, αλλά σε πάπα !!! Ακόμη και εαν δεν τίθεται θέμα σύνδεσης του barrcode με το 666, όλη η μεθόδευση που υπάρχει πίσω απο την κάρτα του πολίτη και το γεγονός οτι χωρίς αυτήν δε θα μπορεί ο άνθρωπος ούτε να πουλά ούτε να αγοράζει, παραπέμπει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ στην Αποκάλυψη! Επιτρέψτε μου τέλος να σας πω οτι η εικόνα που δίνεται με τη γλώσσα που χρησιμοποιείται είναι άθλια, ενώ όπως σας είπα πιστεύω οτι τουλάχιστον απο κάποια απο τα γραφόμενά σας δε διαφωνείτε σε πολλά απο αυτά που και ο Πατέρας Σαράντης και πολλοί άλλοι κληρικοί υποστηρίζουν κατά καιρούς. Ποτέ δεν είναι αργά για μετάνοια για όλους μας. Μην ξεχνάτε οτι δεν είμαστε αντίπαλοι, ή τουλάχιστον δεν πρέπει να είμαστε αντίπαλοι.....
Επειδή δεν σκοπεύουμε να αποτρελαθούμε με τα διάφορα κηρύγματα, αναφέρεται ότι στο κήρυγμα του π. Κ. Στρατηγόπουλου στις 3.2.11 ακούσαμε, ότι για να προχωρήσουμε στην οποιαδήποτε διαμαρτυρία θα πρέπει να πάρουμε την ευχή της Εκκλησίας και όχι του οποιουδήποτε πνευματικού και πάλι είμαστε ελεύθεροι να υπακούσουμε ή να μην υπακούσουμε ακόμη και στην προτροπή της Εκκλησίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα το ποιά από τις δυο απόψεις είναι Ορθόδοξη ή "Ορθόδοξη" εξαρτάται από τον πενευματικό ή και οι δυο είναι Ορθόδοξες ή "Ορθόδοξες";
ΙΚ
S O S
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ Α Ρ Α Π Ο Ι Ε Ι Τ Α Ι
Η Α Γ Ι Α Γ Ρ Α Φ Η
Συγχαρητήρια κύριε Οδυσσέα για τον αγώνα σας που είναι αγώνας υπεράσπισης της Αγ. Γραφής και υπερ της επιστημονικής αλήθειας που παραποιείται ασύστολα!
Κάθε σχολιαστής εκφράζει ό,τι αισθάνεται. Εγώ λοιπόν, έφριξα με τη διαστρέβλωση της Αγίας Γραφής στο ψήφισμα και με τις ανεύθυνες διαδόσεις που αναφέρθηκαν και τρομοκρατούν τον ευσεβή λαό. Καλά δεν υπάρχει έλεγχος από την επίσημη Εκκλησία; Ευτυχώς, δεν παύω να επαναλαμβάνω, η Εκκλησία της Κρήτης σε ομόφωνο ανακοινωθέν ¨προτρέπει και παρακαλεί τον ιερό κλήρο και τον ευσεβή λαό να μην τρομοκρατούνται από διαδόσεις ανεύθυνων σχετικά με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και την κάρτα του πολίτη".
Οφείλουμε όλοι οι Χριστιανοί να υπερασπιζόμαστε την αλήθεια (γνώσεσθε την αλήθειαν).
Πρωτεύον όμως μέλημα της Εκκλησίας και κατ΄επέκταση κάθε πιστού, είναι η διαφύλαξη του πρωτότυπου κειμένου αλλά και της Εκκλησιαστικής Ερμηνείας της Αγίας Γραφής. Μόλις ο Επίσκοπος, ο κληρικός, ο πιστός, ο δημοσιογράφος εντοπίζει παρεκτροπή, ήτοι λάθος ερμηνεία και αυθαίρετη παραποίηση της Αγ.Γραφής οφείλει να κράξει, να φωνάξει, να κρούση τον κώδωνα του κινδύνου, δημοσιοποιώντας το θέμα ώστε να εμημερωθή η διοικούσα Εκκλησία η οποία οφείλει να βάλει τα πράγματα στην θέση τους. Αν δε αυτή κωφεύει, ο δημοσιογράφος, ο πιστός, ο κληρικός αμαρτίαν ουκ έχει. Μαζί με εσάς και άλλοι εκλεκτοί επίσκοποι, κληρικοί, θεολόγοι, ιεροκήρυκες, λαϊκοί, έκρουσαν τον κώδωνα:
S O S ... ψεύδος
S O S ...παραποίηση Αγ. Γραφής
Ιωάννης Μ.
Διάβασα το άρθρο σας και ομολογώ ότι με θλίβει αφάνταστα. Είναι θλιβερό. Σε τόσο δύσκολους καιρούς να έχουμε και την πέμπτη φάλαγγα της Ορθοδοξίας! Δεν πήγαινε ο αρθρογράφος να πάρει τουλάχιστον τη γνώμη του Μητροπολίτη Νικοδήμου, αν εγκρίνει ένα δημοσίευμα όπως αυτό; Τι θα του έλεγε; Θα το ενέκρινε; Γιατί δεν μας λέγει ποια η γνώμη του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι πολλά πράγματα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε. Αλλά προ αυτού του επερχομένου κινδύνου η γνώμη μου είναι να αφήσουμε τις διαφορές που έχουμε στην άκρη. Και όταν με το καλό ο κίνδυνος αποτραπεί, τότε μπορούμε να ξαναρχίσουμε συζητώντας τις διαφορές μας ή να συνεχίσουμε τα γνωστά "μαλιοτραβήγματα".
Η περίπτωση αυτή με κάνει να αναλογίζομαι δυο ενοίκους πολυκατοικίας, που ενώ έχει αρπάξει φωτιά και καίγεται, ο ένας κατηγορεί τον άλλο γιατί κάνει θόρυβο και δεν τον αφήνει να ησυχάσει.
Ειλικρινά λυπάμαι.
Αγαπητε Ανωνυμε Παλαιολογε
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστουμε για τις συστασεις σου αλλα ο καθενας εχει το δικο του υφος και ηθος.
Και εσυ εχεις το δικο σου και απο τα γραφομενα σου σε κρινουμε.
Οσον αφορα τον μοναχο Μωυση που φερει επανω του φονικο οργανο ανερωτητου ζωντανου ασθενους.
Εμεις αυτο δεν θα το καναμε.
Δεν θα δεχομασταν να μεταμοσχευθουμε οργανο ζωντανου ανθρωπου.
Δεν θα θελαμε ποτε να πεθανη ενας αλλος για να ζησουμε εμεις.
Το καταλαβατε;
Τι θα πη τι θα καμναμε;
Αυτο θα καμναμε κυριε.
Το γνωριζουμε εκ προοιμιου.
Ο μοναχος Μωυσης εκαμε διαφορετικα.
Και μαλιστα θρασυτατα αποφαινετααι οτι καλως εκαμε και δεν εχει ιχνος μετανοιας.
Δητε μια δηλωσι δεξια στο ιστολογιο μας ενος αλλου μοναχου και ελα μετα να τα πουμε.
Οσον αφορα το λαμογιτικο ηθος του αππα Σαραντου.
Γιατι τον κατηγορουμε εμεις;
Για πολλα αλλα και για ενα σοβαροτερο ολων που ειναι η ανορθοδοξια του απεναντι στον κανονικο μητροπολιτη του.
Αγκαλιασε και προσκυνησε τους μοιχους και αρπαγας.
Και τους εγκωμιαζει ασταματητα.
Και τον Μπεζενιτη και τον τωρινο.
Και ποτε τον κανονικο μητροπολιτη του.
Τι ηθος εχει ενας τετοιος ανθρωπος.
Μηδενικο κυριε υπερασπιστα του.
Και απο εδω φαινεται και το δικο σου υφος και ηθος.
Μην με προκαλεις γιατι θα σε αναλυσω περισσοτερο.
Γιατι οταν βλεπουμε εμεις κατι ως σωστο κατα την γνωμη των αγιων και των πατερων και εσεις το βλεπετε διαφορετικα τοτε συμπεραινουμε οτι κατι δεν παει καλα με σας.
Για τα πνευματικα του τεκνα λετε δεν ειναι ανωνυμα.
Πεστε μας κυριε Παλαιολογε ενα ονομα.
Μονο ενα.
Στα ιστολογια δεν υπαρχει κανενα ονομα.
Εσεις εχετε προφητικο ή προορατικο σαραντικο χαρισμα και τους βλεπετε;
Βοηθηστε και εμας τους χωματενιους να τους δουμε.
Εμεις κυριε Παλαιοολογε δεν ειμαστε υπερ της καρτας του πολιτη και το δηλωσαμε πολλες φορες και αυτην την στιγμη υπαρχει αναρτημενη η δηλωσι μας.
Αλλα γιατι μπλεκουν το 666;
Και δεν ντρεπονται οι αχαρακτηριστοι;
Τι μιλας για υφος και ηθος;
Το δικο τους το πεισμον και αισχρο πως το κρινεις;
Τοσες μαρτυριες ειδικων δεν τους επεισαν και δημιουργουν στους αδελφους μας χιλια δυο προβληματα.
Και παρασυρονται μονο απο εναν ασχετο και πλανεμενο καλογηρο.
Ειναι απαραδεκτοι.
Ενα μονο εμεινε.
Αυτοι θελουν μονο...ξυλο.
Τιποτα αλλο δεν τους συμμορφωνει.
Δεν ζουμε σε μερες του αντιχριστου κυριε Παλαιολογε.
Τα ψυγεια μας ειναι γεματα.
Φοβασαι να μην αδειασουν;
Αν το πιστευεις οτι ειμαστε σε μερες αντιχριστου εισαι πλανεμενος.
Η γλωσσα μας ειναι ευπρεπεστατη.
Μιλαμε αναλογα με τον απεναντι μας.
Τους αιρετικους και πλανεμενους οι αγιοι πατερες χαρακτηριζουν ακομα και... χοιρους.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει το σφράγισμα του θηρίου!
Όχι στον έλεγχο των προσωπικών δεδομένων!
Ό εστι μεθερμηνευόμενον: Γιατί να ελεγθούν οι καταθέσεις των Ελλήνων στην Ελβετία; τυχόν μίζες, κλεμμένα από χρηματιστήριο, φοροκλοπή, λαθρεμπόριο, αφορολόγητα, ποσοστά από εξοπλισμούς, αδήλωτα... να μην ελεγχθούν.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100031_08/02/2011_431700
Καταθέσεις ύψους 600 δισ. ευρώ από Ελληνες στις ελβετικές τράπεζες
Προωθείται συνεργασία των δύο κρατών για ανταλλαγή πληροφοριών, σύμφωνα με το Der Spiegel
Του Προκοπη Xατζηνικολαου
Περισσότερα από δύο ελληνικά ΑΕΠ είναι κατατεθειμένα στις ελβετικές τράπεζες από Ελληνες, τα στοιχεία των οποίων αναζητεί η κυβέρνηση.
Συγκεκριμένα, οι καταθέσεις των Ελλήνων φθάνουν στο αστρονομικό ποσό των 600 δισ. ευρώ, όπως αποκαλύπτει το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να ζητεί από τις ελβετικές αρχές να συνεργαστούν προκειμένου να διερευνηθεί το κατά πόσο είναι νόμιμα κατατεθειμένα τα ποσά αυτά, εάν προέρχονται από παράνομες δραστηριότητες και αν οι τόκοι τους δηλώνονται σε κάποιο από τα δύο κράτη.
Το γερμανικό περιοδικό αναφέρεται σε συμφωνία του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου με τον πρόεδρο της Ελβετίας για ανταλλαγή πληροφορικών σχετικά με τους Ελληνες φοροφυγάδες.
Δεν υπάρχει Θεός! Το λέει το ευαγγέλιο! "ουκ έστι Θεός".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν απομονώσουμε φράσεις της Κ.Δ., οδηγούμεθα σε πλάνη. Διότι, το ευαγγέλιο γράφει "είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού ουκ έστι Θεός".
Σχολιαστής έγραψε: "όλη η μεθόδευση που υπάρχει πίσω απο την κάρτα του πολίτη και το γεγονός οτι χωρίς αυτήν δε θα μπορεί ο άνθρωπος ούτε να πουλά ούτε να αγοράζει, παραπέμπει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ στην Αποκάλυψη!".
Πως την συνδέει με την Αποκάλυψη; Απομόνωσε μια φράση, αγνόησε όμως δεκάδες άλλες απαραίτητα συμφραζόμενες, αγνόησε ότι σε χέρι ή μέτωπο και όχι σε κάρτα θα είναι το σφράγισμα, ότι το σφράγισμα θα υφίσταται μόνο μετά την έλευση και παγκόσμια κυριαρχία του αντιχρίστου, ότι πριν θα έχουν επέλθει κοσμοϊστορικές μεταβολές και θα έχει επανανεγερθή ο Ναός του Σολομώντα, ότι μάλλον αόρατο και συμβολικό θα είναι το σφράγισμα, και κατέληξε στο αυθαίρετο συμπέρασμά του. Με τον ίδιο τρόπο θα ισχυριζόταν κάποιος άλλος ότι τα χρήματα, ανευ των οποίων δεν μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει κάποιος φέρουν το σφράγισμα της αποκαλύψεως. Ας μην παίζουμε με τα ιερά κείμενα.
Οι π.Σαράντος και π.Νεκτάριος Μουλατσιώτης αποδείχθηκαν ακατάλληλοι ως ερμηνευταί των Γραφών. Στο θέμα αυτό τουλάχιστον!
Το θέμα των μεταμοσχεύσεων, έχει πολλές παραμέτρους και δεν είναι άσπρο-μαύρο, αλλά δεν είναι του παρόντος.
Αναγνώστης.
Κύριε ΙΚ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράψατε :
"Ακούσαμε, (σ.σ. κήρυγμα του π. Στρατηγοπούλου) ότι για να προχωρήσουμε στην οποιαδήποτε διαμαρτυρία θα πρέπει να πάρουμε την ευχή της Εκκλησίας και όχι του οποιουδήποτε πνευματικού και πάλι είμαστε ελεύθεροι να υπακούσουμε ή να μην υπακούσουμε ακόμη και στην προτροπή της Εκκλησίας!",
και ύστερα αναρωτηθήκατε :
"Τώρα το ποιά από τις δυο απόψεις είναι Ορθόδοξη ή "Ορθόδοξη" εξαρτάται από τον πενευματικό ή και οι δυο είναι "ορθόδοξες" ή Ορθόδοξες;".
Ομολογώ ότι δεν άκουσα το συγκεκριμένο κήρυγμα στο οποίο και αναφερόσαστε. Ωστόσο, δεν δυσκολεύομαι να εννοήσω ότι, προφανώς, από τη μια μεριά βλέπετε να υπάρχει η άποψη του πνευματικού και από την άλλη η άποψη της Εκκλησίας. Μπορεί ο πνευματικός να μας πει τη γνώμη του, αλλά μπορεί και η Εκκλησία να μας πει τη δική της.
Ως προς τη δεύτερη άποψη, θα ήθελα να σας ερωτήσω : Περιμένετε την Εκκλησία να σας μιλήσει και να σας πει, κάμε αυτό ή κάμε εκείνο; Πόθεν περιμένετε να εξέλθει η φωνή της Εκκλησίας και υπό ποιου στόματος;
Η φωνή της Εκκλησίας κύριε ΙΚ ακούγεται από εκείνους που έχουν καθάρει τις αισθήσεις και πλέον συναισθάνονται τη φωνή και τον ήχο Της. Συναίσθηση και συναισθήσεις μας χρειάζονται κύριε ΙΚ και όχι απλές αισθήσεις. Αν τις είχατε, τότε είναι βέβαιο ότι θα ακούγατε τη φωνή της Εκκλησίας, όπως και πολλά άλλα ακόμη.
Δυστυχώς, μένετε στο ερώτημα και τούτο δηλοί αφ΄εαυτού ευκρινώς ότι : "ακοή ακούσατε και ου μη συνήτε, και βλέποντες βλέψετε και ου μη ίδητε. επαχύνθη γάρ η καρδία του λαού τούτου, και τοις ωσί βαρέως ήκουσαν" και τα εξής.
Και πάλι, ειλικρινά, λυπάμαι.
κύριε Χριστοδουλίδη
ΑπάντησηΔιαγραφήνα λυπάσαι και για τον κ. Οδυσσέα και γιά τον Ι.Κ. αλλά να λυπάσαι και για σένα που είσαι γιατρός και δεν κάνεις κανέναν αγώνα γιά τις μεταμοσχεύσεις που είναι εγκλήματα.
Απορώ πως εσείς οι λαλίστατοι γιατροί είστε τόσο αδιάφοροι στις εγκληματικές ομάδες των προπαγανδιζόντων την δωρεά οργάνων καθημερινά από την τηλεόραση.
Λέν συνέχεια ότι οι δότες είναι νεκροί και ότι μόνον από νεκρούς παίρνουν τα όργανα και όχι από ζωντανούς.
Γιατί δεν βγαίνεις να κάνης κατά μέτωπον επίθεσι σε αυτούς τους γιατρούς και αφήνετε στον κόσμο την εντύπωσι αυτη την ψευδή;
Από εσένα τον λεγόμενο πιστό θα ζητήση ο Θεός μεγάλο λόγο που απαθέστατος κάθεσαι και παρακολουθείς μία απάτη και δεν εξεγείρεεσαι καθόλου.
Να μήν κοιμάσαι γιατρέ καθόλου γι' αυτά και όχι να κάνης τον έξυπνο σε όλα τα άλλα.
Προς τον Ανώνυμο σχολιαστή, που απευθύνεται προσωπικά σε μένα ταύτα :
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω, ότι έχω εκθέσει γραπτώς σέ έντυπα, περιοδικά, εφημερίδες και στο διαδίκτυο, πολλά σχετικά με το θέμα των μεταμοσχεύσεων. Υπάρχει ακόμη και ένα ευσύνοπτο βιβλιαράκι που έχει κυκλοφορήσει.
Δεν θα καθίσω να γράψω λεπτομέρειες, σχετικά με το τι έχω κάνει και ποια ανατπόκριση βρήκα από ανθρώπους, που έστερξαν να πληροφορηθούν για τις μεταμοσχεύσεις, και τι στη συνέχεια έκαναν.
Νομίζω ότι από τη δική μου πλευρά έπραξα αυτό που ως γιατρός και ως πιστό μέλος της Εκκλησίας, ήταν ενδεδειγμένο. Το να πάρω μια "ντουτούκα" και να βγω στους δρόμους, το θεωρώ ότι δεν είναι στα μέτρα μου. Ούτε, πάλι, μου είναι δυνατό να παρακολουθώ τι συμβαίνει καθημερινά στις τηλεοράσεις και στις εφημερίδες. Άλλωστε, δεν είμαι τηλεθεατής, αναγνώστης εφημερίδων ή ακροατής του ραδιοφώνου.
Τι είδους αγωνιστική διάθεση όφειλα να έχω, την οποία έχει κατά νουν ο Ανώνυμος σχολιαστής, δεν το γνωρίζω. Να πηγαίνω στις τηλεοράσεις ή στα ραδιόφωνα και να τους ζητώ να με βγάλουν "στον αέρα", δεν θα το έκανα ποτέ. Στις εφημερίδες έγραφα γράμματα, αλλά σε εντελώς σπάνιες περιπτώσεις έβλεπαν τα φώτα της δημοσιότητας.
Αν υπάρχει κάτι άλλο, που παρέλειψα, ας μου το πει ο Ανώνυμος σχολιαστής.
Υπάρχουν άνθρωποι που με γνωρίζουν, ποτέ όμως δεν ζήτησαν τη γνώμη μου, όταν η κάπως διευρυμένη ενημέρωση καταπιάστηκε με το θέμα και υπήρχε ανάγκη να δοθούν περισσότερες πληροφορίες επί του ιατρικού - και όχι μόνο - ζητήματος των μεταμοσχεύσεων.
Αυτά.
Γίνονται και μεταμοσχεύσεις από ζωντανό συγγενή πρώτου βαθμού συνήθως,π.χ. μητέρα προς παιδί,ενός νεφρού, τεμαχίου ήπατος κ.ά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε περιπτώσεις που η μεταμόσχευση γίνεται από δότη διαπιστωμένα νεκρό, αμέσως μετά από π.χ. τροχαίο ατύχημα, όπου στο εξωτερικό υπάρχουν ειδικές μονάδες λήψεως οργάνων, γιατί να υπάρχει πρόβλημα; Θα μου πείτε ... θα προκαλούνται ατυχήματα !!! Δημοσιότητα πήρε η περίπτωση νέου, από Αυστραλία ή Αμερική, που έχασε τη ζωή του σε ένα νησί της Ελλάδας και ο πατέρας του αποφάσισε να δοθούν για μεταμόσχευση όργανά του .Έτσι και έγινε. Ζουν άνθρωποι που δεν θα επιβίωναν, ίσως. Ο πατέρας αποκλείεται να πήρε την απόφαση, αν το παιδί του ήταν ζωντανό.
Τέλος διαβάζουμε για περιπτώσεις απαγωγής παιδιών σε γειτονικές μας ίσως χώρες για μεταμόσχευση οργάνων, ή πώληση οργάνων επί χρήμασι σε πτωχές χώρες. Και μετάβαση Ελλήνων στην Ινδία για μεταμοσχεύσεις.
Στη σοβαρότητα των αποδεικτικών στοιχείων όχι μόνο του κ.ΚΑΡΔΑΣΗ και κ.ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ αλλά και του κ.ΝΙΚΕΛΛΗ ως εκπροσώπου της επίσημης έγκυρης άποψης, το εξ αλλοδαπής είρον μπλόγκ, με τι άλλο θα αντιταχθή; Με βδελυρές ειρωνείες και ψεύδη. Αποκρύπτει τις επιρημονικές αποδείξεις των άλλων ειδικών και τις δεκάδες Θεολογικές -και όχι ουφοαστρολογικές- τοποθετήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα.
Για το κήρυγμα του π. Κ. Στρατηγόπουλου:
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.floga.gr/08/02/08020021.asp
IK
Προς τον Ανώνυμο που έγραψε :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Γίνονται και μεταμοσχεύσεις από ζωντανό συγγενή πρώτου βαθμού ... γίνεται (σ.σ. και) από δότη διαπιστωμένα νεκρό, αμέσως μετά από π.χ. τροχαίο ατύχημα."
Κυπριανός Χ :
Πώς, τώρα, "γίνεται" μεταμόσχευση από ΖΩΝΤΑΝΟ δότη πρώτου βαθμού και πώς, από "δότη διαπιστωμένο ΝΕΚΡΟ", αυτό καλείται να μας το εξηγήσει ο Ανώνυμος σχολιαστής.
Πώς στη μια μεριά έχουμε ΖΩΝΤΑΝΟ δότη και πώς, στην άλλη, "διαπιστωμένο ΝΕΚΡΟ" (sic) ομολογώ δεν το καταλαβαίνω. Εκτός και αν ο "διαπιστωμένος νεκρός", δεν είναι νεκρός. Κάτι που προφανώς αγνοεί ο Ανώνυμος.
Φαίνεται, ότι οι συντάκτες του ψηφίσματος της σύναξης δεν πήραν είδηση για τον απόλυτο εξευτελισμό, που υπέστησαν από τον διαχειριστή του ιστοχώρου αυτού, με τη δημοσίευση της κριτικής μελέτης του κατασκευαστή του b-c, GS1 HELLAS, πάνω στην πολυδιαφημισμένη Γρηγοριανή μελέτη, την οποίαν απορρίπτει και την θεωρεί καλή μόνο για τα σκουπίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός, εάν το πήραν είδηση και κάνουν..... την πάπια, πλην ορισμένων, οι οποίοι, είτε κοάζουν, είτε απλώς πηθικίζουν, μιας και δεν έχουν τίποτε άλλο να αντιτάξουν σε ένα τέτοιο καταιγισμό εξευτελισμού.
Παρ' όλα αυτά θα τους προτείναμε να διορθώσουν τον 5ο όπο του ψηφίσματος, ως εξής:
"Όλο το σύστημα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ΔΕΝ λειτουργεί, σύμφωνα με τους επιστήμονες της πληροφορικής του κατασκευαστή του b-c, με την βοήθεια των τριών οριοθετών, όπως τους βλέπουμε πάνω στα προϊόντα, δηλ. ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΑΡΙΑ".
Ποτέ δεν είναι αργά για συγγνώμη και επανόρθωση.
Ο μη κοάζων και πιθηκίζων
ΙΚ
Ιατρέ, αγαπητέ, έστω και αν διαφωνούμε εν μέρει σε επί μέρους. Σωστό το sic, έπρεπε να γράψω "διαπιστωμένα" και όχι "διαπιστωμένο"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοώ στο δεύτερο: Περίπου αυτό:
http://www.inews.gr/147/ptomatikos-dotis-o-giatros-chatzilozou.htm
"Κηδεύτηκε χθες ...ο Παιδονευρολόγος Δρ Σ. Χ., ο οποίος απεβίωσε προχθές σε ηλικία 43 ετών, ύστερα από καρδιακό επεισόδιο.... τα όργανα του άτυχου γιατρού δόθηκαν από την οικογένεια για μεταμόσχευση σε συνανθρώπους μας σε Κύπρο, Ελλάδα και Ισραήλ. Τα νεφρά του δόθηκαν για μεταμόσχευση σε δύο Κύπριους νεφροπαθείς, το συκώτι στάληκε στην Ελλάδα για μεταμόσχευση σε Ελλαδίτη ασθενή και οι πνεύμονες στο Ισραήλ"
Πού έγκειται η αμαρτία;
Στο πρώτο: Κάποιος είναι νεφροπαθής, με νεφρική ανεπάρκεια και στους δύο νεφρούς και υποβάλλεται τακτικά σε αιμοκάθαρση. Επιδιώκει μεταμόσχευση νεφρού. Για λόγους ίστοσυμβατότητος, συγγενής πρώτου βαθμού, π.χ. η μητέρα του (η μάνα, που θυσιάζεται για το παιδί της)η οποία είναι ζωντανότατη και έχει δύο νεφρούς που λειτουργούν καλώς, προσφέρει τον ένα νεφρό για το παιδί της, γίνεται μεταμόσχευση και ζούν και ο γιός χωρίς αιμοκάθαρση και η μητέρα με την ευλογία του Κυρίου. Όχι μόνο μεμπτό αλλά αξιέπαινο. Εν τη ευρεία εννοία και το αίμα ιστός είναι και η μετάγγιση αίματος μορφή μεταμόσχευσης.
α. Μακάρι πολλοί θεολόγοι να είχαν τη θεολογική κατάρτιση και Εκκλησιαστική συνείδηση του ΙΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήβ. Αυτοεξευτελίστηκαν με τις ανοησίες τους για το 666, κατέστησαν την εκκλησία περίγελο στις δημοσιογραφικές εκπομπές και στους σοβαρούς ανθρώπους (το γαρ όνομα του Θεού δι' υμάς βλασφημείται εν τοις έθνεσι).
γ. Με τα πλοκάμια που έχουν εξαπλώσει, αποκρύπτουν κάθε φωνή που αποδεικνύει ότι διαστρεβλώνουν την Θεόπνευστη Καινή Διαθήκη (Η δε του Πνεύματος βλασφημία ουκ αφεθήσεται τοις ανθρώποις). Στα blogs τα σχόλιά μας αφανίζονται δικτατορικώς, από αυτούς που κατά τα άλλα διαδηλώνουν κατά της "ηλεκτρονικής δικτατορίας"!
δ.Όμοιος ομοίω αεί πελάζει (πιθηκάκια).
ε. Εκ γάρ του περισσεύματος της καρδίας το στόμα λαλεί (ειρωνείες).
στ. Παν γαρ ρήμα αργόν ό εάν λαλήσωσιν οι άνθρωποι, αποδώσουσι περί αυτού λόγον εν ημέρα κρίσεως. Ο δε Κριτής Δίκαιος.
ζ. Καιρός ουν μετανοίας.
Ιωάννης Μ.
ΠΟΥ ΕΓΚΕΙΤΑΙ Η ΑΜΑΡΤΙΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ότι η μητέρα μετά τη δωρεά του νεφρού της γυρίζει στο σπίτι - μπορεί βέβαια και κάτι απρόβλεπτο να συμβεί - αλλά στην περίπτωση του ετοιμοθάνατου δότη/μη συγγενούς, ο χορηγός του ή των, οργάνων οδεύει προς το Κοιμητήριο έχοντας αφήσει την τελευταία του πνοή στο χειρουργικό τραπέζι.
Όταν παραλαμβάνονται τα όργανα ο ασθενής χαροπαλεύει, είναι ζωντανός, και νικητής είναι ο γιατρός. Ή μήπως ο Χάρος;