Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011







Οι "στρατηγοί μας" εν όψει

της εντάσεως του πολέμου κατά της Εκκλησίας


Αλήθεια, κύριοι του «Ορθόδοξου Τύπου»;


ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΕΠΑΙΝΕΙΤΕ;


Διαβάσαμε το ρεπορτάζ του «Ορθόδοξου Τύπου» με το μεγαλυνάριο για τον Μητροπολίτη Γόρτυνος κ. Ιερεμία. Μεταξύ άλλων ο «Ο.Τ.» έγραψε:


«Πολύ δυναμικήν και γενναίαν στάσιν ετήρησεν ο Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας, όταν κατά την ορκωμοσίαν του νέου Δημάρχου Γορτυνίας…σημαίνον μέλος της περιοχής είπεν ότι “δεν χρειάζονται Αρχιερείς και Κληρικοί εις την ορκωμοσίαν των Δημοτικών αρχόντων”».


Νιώσαμε, όμως, οργή, όταν είδαμε το Video στα ιστολόγια. Εκεί, είδαμε, ότι άλλα λόγια είπε δημοτικός σύμβουλος και, κυρίως, τελείως διαφορετική ήταν η συμπεριφορά του Μητροπολίτη απ’ αυτή που περιέγραψε ο «Ορθόδοξος Τύπος». Παρακολουθήσαμε δηλαδή (στο Video), αντί για το δυναμικό Μητροπολίτη, όπως τον περιέγραφε ο «Ο.Τ.» που τάχα με γενναιότητα υπερασπίστηκε την πίστη, ένα Μητροπολίτη που δεν μπορούσε να κρύψει την οργή του, που ύβριζε (εκτός εαυτού) έναν δημοτικό σύμβουλο, που πήγαινε άρυθμα πέρα-δώθε, που χτυπούσε με δύναμη την πατερίτσα στο έδαφος και κουνούσε απειλητικά το χέρι έξαλλος, σε βαθμό που να μη μπορούν να τον συγκρατήσουν ο δήμαρχος και άλλοι επίσημοι, που διέταζε επιτακτικά όλους μέσα στην δημοτική αίθουσα να σιωπήσουν για να μιλήσει, που ως εξουσιάζων και «κατακυριεύων των κλήρων» (1Πέτρου 5, 3) διέταζε κυριαρχικώς τους ιερείς να εξέλθουν της αίθουσας ακολουθώντας τον κ.λπ. Πού η πραότητα και η νηφαλιότητα που διδάσκει ο απ. Παύλος! Όποιο δίκιο κι αν είχε, το έχασε.


Δεν μπόρεσε ο Μητροπολίτης Γόρτυνος ούτε στιγμή να βγεί από την εξουσιαστική λογική του, να αντιμετωπίσει με ηρεμία και επί ίσοις όροις τον «αντίπαλο» δημοτικό σύμβουλο, ο οποίος εξέφρασε την αντίθεσή του με την ιεροπραξία στην οποία «αναγκάστηκε» να παρευρεθεί, αφού αυτό το δικαίωμα του παρέχει ο νόμος, όπως ισχυρίσθηκε.


Ασφαλώς και δεν συμφωνούμε ούτε με τον Νόμο αυτό (αν είναι έτσι), ούτε με τον δημοτικό σύμβουλο που τον επικαλέστηκε, γιατί απλούστατα ο νόμος στρέφεται κατά των πραγματικών δικαιωμάτων του ορθόδοξου λαού, τον οποίο Λαό, το 1% των δημοσιογράφων, παρδαλών «καλλιτεχνών», ξενοκίνητων πολιτικών και εν απραξία ευρισκόμενων εκκλησιαστικών ηγετών, σπρώχνουν ταχύτατα στην απο-ορθοδοξοποίηση.


Ο «δυναμικός», λοιπόν, Μητροπολίτης Γόρτυνος αντί να στραφεί κατά των ψηφισάντων τον Νόμο 3852, εναντιώθηκε κατ’ εκείνου που τον επικαλέσθηκε! Και δεν τον ακούσαμε να δηλώσει ότι θα στραφεί και κατ’ εκείνων που τον ψήφισαν. Αυτό πράγματι θα ήταν γενναίο κι όχι η λαϊκίστικη οργή του εναντίον ενός μεμονωμένου ανθρώπου.


Ακόμα: Δεν του πέρασε από το μυαλό του καθηγητή Θεολογίας και Επισκόπου, πόσο ορθόδοξο είναι, να παρίσταται ο εις «τύπον και τόπον Χριστού» σε Δημαρχείο για να ορκίζει υποχρεωτικά δεδηλωμένους άθεους ή έστω αντιτιθέμενους στην διαδικασία; Δεν θυμάται καθόλου την ευαγγελική Εντολή: «εγώ δε λέγω υμίν, μη ομόσαι όλως»;


Αν δεν είχε εξακριβώσει (ο «Ο.Τ.») το τί πράγματι συνέβη, ελπίζουμε τώρα που τα έμαθε, να επανορθώσει. Προς τούτο μεταφέρουμε τα λόγια του δημοτικού συμβούλου και του Γόρτυνος κ. Ιερεμία μετά την ορκωμοσία, (αλλά και τις επόμενες μέρες στις συνεντεύξεις που έδωσε), όπως τα παρουσιάζουν τα Video.


Ακούγεται, μετά το τέλος της ορκωμοσίας, η φωνή του δημοτικού συμβούλου κ. Γ. Φράγκου:


«Επειδή το άρθρο και 52 και 54 του Νόμου 3852 του 2010, τα οποία ορίζουν την Ορκωμοσία, δεν αναφέρεται η παρουσία ιερέων, δηλώνουμε ενώπιόν σας ότι υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα του λαού. Παρακαλούμε αυτή η δήλωσή μας να γραφεί στα Πρακτικά».


Τότε, έλαβε το λόγο εν θυμώ, ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας και είπε:


«Μπορώ να απαντήσω; Δηλαδή δεν έπρεπε να γίνει ο Αγιασμός; Άθεα θέλετε να μας κάνετε την πατρίδα μας; Δεν ντρέπεσθε καθόλου.


Γιάννης ο Φράγκος: «Τι λέει ο Νόμος…».


Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας: «Δεν ντρέπεσθε καθόλου. Ντροπή σας».

(Χειροκροτήματα).


Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας: «Άκου να σου πώ. Εδώ είναι πατρίδα του Αγίου Γρηγορίου του Ε΄. (Αρπάζει την πατερίτσα και πηγαίνει προς το μέρος του κ. Φράγκου). Ντροπή σας. Και να με πας στο δικαστήριο και να σου αποδείξω εγώ, ντροπή σας. Δεν ντρέπεσε καθόλου. Άντε να χαθείτε. (Γυρίζει προς τον κόσμο): Εγώ πιστεύω στο Χριστό και στην πατρίδα. Γιατί δεν είπατε το ντροπή. (Προς τον κ. Φράγκο): Να χαθείτε, να χαθείτε. Διαμαρτύρομαι και εξέρχομαι. Και όλοι οι κληρικοί να ΄ρθουν έξω. Όλοι οι κληρικοί έξω… Όλοι οι παπάδες έξω».

(Φωνές από λαό).


Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας: Σιωπή. «Σιωπή. Ακούτε… Να μάθετε, ότι εδώ έχετε ένα τρελό δεσπότη, διάδοχο του Γρηγορίου του Ε΄»!


Αυτά από το Video.


Υπάρχει και συνέχεια. Την επομένη, ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας, δέχθηκε ερωτήσεις από δημοσιογράφους. Απαντώντας σε δημοσιογράφο του ΑLTER που τον ρώτησε γιατί οργίσθηκε, απάντησε πως θεώρησε τα λόγια του κ. Φράγκου προσβολή προς την Εκκλησία και είπε:


Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας: «Θα ήταν προδοσία για μένα, αν σιωπούσα… Πολύ καλά έκανα και αν συμβεί παρόμοιο συμβάν, πάλι με μεγαλύτερο δυναμισμό θα διαμαρτυρηθώ… Η Αγία Γραφή λέει “οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε”».


Ο δημοσιογράφος τον ερωτά πάλι: Στους δύο μεγαλύτερους δήμους της χώρας, σύμβουλοι ορκίστηκαν με πολιτικό όρκο. Δηλαδή ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν αντέδρασαν έτσι. «Ένα σχόλιο σ’ αυτό θέλω από σας».


Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας: «Εγώ λυπάμαι πάρα πολύ, γιατί στην πρωτεύουσα και την συμπρωτεύουσα της ορθοδόξου πατρίδος μας, υπάρχουν δήμαρχοι δεδηλωμένοι αντίθετοι, άθεοι, δεν ξέρω, ερωτηματικά το λέω… Αν μου συμβεί πάλι το ίδιο θα κάνω, και θα είμαι ακόμη δριμύτερος και επιθετικότερος»! («Υπόδειγμα» αυτογνωσίας, αυτοκριτικής, μεταμελείας και μετανοίας από επίσκοπο!).


Αλλά στις συνεντεύξεις του κ. Ιερεμία σε πολλά κανάλια και στην προσπάθειά του να αποδείξει (αλήθεια τί; ότι εμμένει στην συμπεριφορά του;) τον ακούσαμε να λεει: «Πολύ καλά έκανα και αν συμβεί παρόμοιο συμβάν» τα ίδια θα κάνω!). Αλλά παρουσίασε κι άλλα μαργαριτάρια δεσποτοκρατίας.


Είπε: Αυτό που ακούσαμε από το δημοτικό σύμβουλο «το θεώρησα προσβολή εναντίον των ιερέων, και όταν λέγομεν εναντίον των ιερέων εναντίον της Εκκλησίας, διότι την Εκκλησία οι ιερείς την απαρτίζουν. “Άνευ τούτων Εκκλησία ου καλείται”. Σεις όλοι βαπτισθήκατε από κάποιον ιερέα. Εάν δεν υπήρχε ο ιερεύς να βαπτίσει σας, όλους μας, δεν θα είμεθα παιδιά του Θεού».


Ο δημοσιογράφος τον διορθώνει: Σεβασμιώτατε, «νομίζω ότι Εκκλησία είμαστε κι εμείς. Την Εκκλησία αποτελεί ο λαός και ο κλήρος».


Και ο κ. Σεβασμιώτατος απαντά, θέλοντας να «μπαλώσει» τα πράγματα, αλλ’ ουσιαστικά επιμένοντας στο δογματικό λάθος του:


«Επειδή αυτό είναι θέμα δογματικό, εκκλησιολογικό, πολύ σοβαρό, να το διευκρινήσω. Όταν λέγομε «Εκκλησία», είναι από το ρήμα εκ+καλώ, είναι η αγκαλιά του Θεού… στην οποία ανήκομε κληρικοί και λαϊκοί… Αλλά εσείς, για να αποτελείτε Εκκλησία, βαπτισθήκατε από κάποιον ιερέα. Εάν δεν υπήρχε ο ιερεύς κι αν δεν υπήρχε Αρχιερεύς… δεν θα υπήρχε Εκκλησία. Ώστε, λοιπόν, πέφτουμε στον λόγο του Αγίου Ιγνατίου …«άνευ τούτων (των ιερέων δηλαδή) Εκκλησία ου καλείται. Μόνοι οι λαϊκοί…»(romfea.gr).


Εδώ γίνεται κάποια παρέμβαση και διακόπτεται η συζήτηση. Είναι ολοκάθαρο, όμως, όμως, τι θέλει να πεί: Μόνοι τους οι λαϊκοί, δεν αποτελούν Εκκλησία!


Ασφαλώς. Αλλά τί προσπαθεί, άραγε, να αποδείξει ο Σεβασμιώτατος; Πως μόνοι τους οι Επίσκοποι αποτελούν την Εκκλησία;


Αυτά διαπράττονται και λέγονται από αξιωματικό στέλεχος της Εκκλησίας, και αυτός προβάλλεται ως ο «δυναμικός» από την «αγωνιστική» θρησκευτική εφημερίδα του «Ο.Τ.» σε περίοδο, που όλο και περισσότεροι εκτιμούν πως «στη νέα χρονιά θα ενταθεί ο πόλεμος κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας» (resaltomag.blogspot.com, 2.1.2010).


Χρόνια Πολλά, Σεβασμιώτατε, Χρόνια Πολλά κύριοι του «Ορθόδοξου Τύπου».


Ε.Κ., εκπαιδευτικός

18 σχόλια:

  1. Ο γενναίος εκπαιδευτικός που επικρίνει τον Ορθόδοξο Τύπο και τον Ιερεμία ας τολμήσει να βάλει το όνομα του και μετά τους κρίνει.
    Επίσης και αν ήταν ο Φλωρίνης Αυγουστίνος, τις ίδιες σαχλαμάρες περι πραότητας θα του έλεγε ο εκπαιδευτικός;;;;



    πιο κατω οι αποψεις του εκπαιδευτικού
    --------------------
    Πού η πραότητα και η νηφαλιότητα που διδάσκει ο απ. Παύλος! Όποιο δίκιο κι αν είχε, το έχασε.



    Δεν μπόρεσε ο Μητροπολίτης Γόρτυνος ούτε στιγμή να βγεί από την εξουσιαστική λογική του, να αντιμετωπίσει με ηρεμία και επί ίσοις όροις τον «αντίπαλο» δημοτικό σύμβουλο, ο οποίος εξέφρασε την αντίθεσή του με την ιεροπραξία στην οποία «αναγκάστηκε» να παρευρεθεί, αφού αυτό το δικαίωμα του παρέχει ο νόμος, όπως ισχυρίσθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιες παρατηρήσεις πάνω στα λεχθέντα από τον Μητροπολίτη Μη-Ηρεμία:

    1/ Από πότε υπάρχουν άθεες και ένθεες πατρίδες, εκτός από την επιδιωκόμενη άνω Ιερουσαλήμ;

    2/ Επειδή είναι πατρίδα του αγίου Γρηγορίου, άρα όλοι οι κάτοικοι της Δημητσάνας είναι άγιοι, ακόμη και εγώ που κατάγομαι από τη Δημητσάνα (και το πάρω επάνω μου) και ο Ναυπακτιώτης Μη-Ηρεμίας;

    3/ Από πότε αποτελεί ντροπή η ανάγνωση άρθρων του νόμου και η κατάθεση δήλωσης στα πρακτικά (αν βέβαια η δήλωση δεν μας αρέσει);

    4/ "'Εξω οι άθεοι", τους οποίους ο Θεός ονομάζει "ψυχρούς" και δεν τους κάνει εμετό και μέσα οι ένθεοι (και χειροκροτητές), τους οποίους ο Θεός ονομάζει "χλιαρούς" και τους κάνει εμετό (Απκ. 3. 16);

    5/ Ένθεη πατρίδα είναι αυτή με τον φιλόχριστο στρατό, όπως λέει η ευχή (που δεν έγραψε βέβαια ο ι. Χρυσόστομος);

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπήθηκα όταν ο Μητροπολίτης Γόρτυνος πήρε πίσω την υπογραφή του από την ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού αλλά μου άρεσε η δυναμική του παρέμβαση κυρίως γιατί πραγματικά η κυβέρνηση και οι υπηρέτες της στα ΜΜΕ θέλουν την Εκκλησία να σιωπά ότι και αν γίνεται.
    Μία που φθάσαμε στο τι είναι Εκκλησία θα μπορούσε ο Μητροπολίτης να προσθέσει ότι είναι το Σώμα του Χριστού και υπάρχει εκεί που υπάρχει η Αλήθεια, και σε καιρό διωγμού Πίστεως μπορεί να οριστεί και με τρεις Ορθοδόξους, δίνοντας έμφαση όχι τόσο στο αν είναι κάποιος κληρικός ή λαϊκός αλλά εάν είναι Ορθόδοξος δίχως εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς. Όμως τότε θα έπρεπε να εξετάσει τη στάση του ως προς τον Βαρθολομαίο και τον Οικουμενισμό. Πιο εύκολα φωνάζει κανείς όταν δεν υπάρχουν επιπτώσεις - όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση- παρά όταν υπάρχει κόστος - πχ διακοπή μνημοσύνου Βαρθολομαίου.
    Όμως αν σιγήσουν οι όποιες φωνές και όταν δεν υπάρχει κίνδυνος διωγμού πώς να περιμένουμε να ορθώσουν το ανάστημά τους όταν πρέπει να δώσουν την ομολογία με λόγια και έργα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O μητροπολίτης αυτός είναι ένα δειλό ανθρωπάκι και κάνει τον γενναίο.
    Τον Βαρθλομαίο γιατί δεν τον ελέγχει;
    Γιατί σκύβει μπροστά του σαν δούλος;
    Θα έπρεπε να ντρέπεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απάντηση στον πρώτο σχολιαστή.
    Μου καταλογίζεις δειλία, φίλτατε, επειδή δεν γράφω το όνομά μου και με σχολιάζεις αλλά αυτό το κάνεις και συ ανώνυμα. Θα μπορούσες να με κατηγορείς για δειλία, αν εσύ έθετες το όνομά σου, κι όχι τώρα που κι εσύ γράφεις ανώνυμα και κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία, με υβρίζεις κιόλας (γράφεις πως λέω σαχλαμάρες).
    Έπειτα, αυτές τις σαχλαμάρες δεν μπαίνεις στον κόπο να τις αποδείξεις και να τις αντικρούσεις, για να δούμε τη σοβαρότητά σου, αφού ασχολήθηκες με τις σαχλαμάρες μου. Τουτέστιν, δεν λες τίποτα για την ταμπακέρα. Περιμένω να μου αποδείξεις το λάθος μου επώνυμα, ώστε να μάθω από εσένα τον σοβαρό και γενναίο να μη γράφω σαχλαμάρες.
    Όσο για τον π. Αυγουστίνο, καλύτερα μην τον πιάνει στο στόμα σου. Κι αφού με ρωτάς επί υποθέσεως, σου απαντώ υποθετικά: Ο θρυλικός Καντιώτης, μάλλον θα συμφωνούσε με τον δημοτικό σύμβουλο, καταφάσκοντας την ελευθερία του. Αλλ’ όπως κι αν απαντούσε, δεν θα είχε τη σφραγίδα ενός οργισμένου και θρασύδειλου που ξεσπά αδιάκριτα στον τελευταίο τροχό της άμαξας, αλλά θα έριχνε τους κεραυνούς του εναντίον εκείνων που ψήφισαν το νόμο.
    Κ.Ε., εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ψάχνω να βρω κάτι επιτέλους για να διαφωνήσω με τον κ. ΙΚ και δεν βρίσκω, (πλην αναγιγνωσκόμενων βιβλίων ΠΔ) θεωρητικά βέβαια, γιατί στην πράξη οι ανθρώπινη φύση υπερισχύει... και ενώ γνωρίζουμε την απαγόρευση του όρκου, και εμείς οι ίδιοι ορκιζόμαστε και στο στρατό και στο πανεπιστήμιο και στα δικαστήρια και αγανακτούμε όταν κάποιος δήμαρχος 'ή βουλευτής δεν ορκίζεται. για άλλους λόγους βέβαια.

    Τελικά ο Γόρτυνος είναι παλληκάρι ή όχι;

    Όταν ο π.Αυγουστίνος ήταν συνοδικός, του είπαν να πάει και αυτός στην ορκομωσία τών Βουλευτών. Λέει: θα έρθω με μια προϋπόθεση: να πάρω μαζί μου τον π.Πορφύριο. Εγώ εκεί θα ρωτήσω: ποιο είναι το όνομά σας; και θα απαντήσω: λεγεών. Τότε θα καλέσω τον π.Πορφύριο να κάνει όχι αγιασμό, αλλά ... εξορκισμό! Και ανέφερε: Τι αγιασμό να κάνεις και να ορκίσεις σε άθεους, ασεβείς, που δεν πιστεύουν, διαζευγμένους, που καπνίζουν ... Του λένε: μα θα γράψει ο διεθνής τύπος. απαντά: καλύτερα, παρά να γράφει για τα σκάνδαλα ...κ.λπ. (της εποχής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστευω οτι και ο δημοτικος συμβουλος της μειοψηφιας δεν ηταν σωστο να θεση το προβλημα του εκεινη τη στιγμη που ηταν παρων ο μητροπολιτης.
    Εφ' οσον τον καλεσαν τον μητροπολιτη οι πλειοψηφουντες να τους ορκιση, ωφειλαν οι μειοψηφουντες να σιωπησουν ή να μην εμφανιζονταν αλλα να ορκιζονταν στην ΑΤΙΜΙΑ ΤΟΥΣ καποια αλλη στιγμη ενωπιον των ..ντουβαριων.
    Ποια τιμη και ποια υποληψι να περιμενης να εχουν οι απιστοι;
    Βεβαια περιττο να πω οτι ειμαι αντιθετος στον ορκο.
    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗ παντελως αφου τον απαγορευει κατηγορηματικα η Γραφη.
    Εγω οταν παρισταμαι στα δικαστηρια ουδεποτε ορκιζομαι στο Αγιο Ευαγγελιο.
    Αντιδρω σαν ορθοδοξος χριστιανος.
    Και το δεχονται οι δικαστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρακαλουμε καποιον επισκεπτη μας που μας εγραψε καποια πραγματα σχετικα με το Μπαρκοουντ (κατι ανεφερε και για τον Λαζακη) που και ο ιδιος το σπουδασε και μας δικαιωσε και μας ανεφερε και το ονομα του, τον παρακαλουμε να μας ξαναστειλη το κειμενο του διοτι δεν μπορουμε να το βρουμε που καταχωρηθηκε, ενω μας φανηκε πολυ σημαντικη η μαρτυρια του.
    Τον παρακαλουμε να μας ξαναγραψη.


    Και ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.
    Απευθυνομεθα προς ολους τους επισκεπτες μας.

    Καλο ειναι τα κειμενα σας να τα δημοσιευετε στα σχετικα κειμενα που δημοσιευουμε ως κυριο θεμα και οχι σε ασχετα θεματα.
    Και παντοτε να γραφετε, ει δυνατον, στα πεντε κειμενα που καταχωρουνται στην πρωτη σελιδα μας.
    Δηλαδη το πεμπτο θεμα στην πρωτη σελιδα μας φευγει στην δευτερη σελιδα (που και εκεινη εχει αλλα πεντε θεματα) οταν καταχωρουμε ενα καινουργιο κειμενο.
    Τοτε δηλαδη φευγει πισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οσον αφορα την καταχωρησι των σχολιων.

    Οταν μπαινει ο ιστολογος και βλεπει τα σχολια σας, μερικα δειχνουν και τον τιτλο του θεματος που καταχωρουνται.
    Σε αλλα ομως δεν φαινεται ο τιτλος και δεν μπορουμε εξ υπαρχης να γνωριζουμε που καταχωρηθηκε το σχολιο.
    Γι αυτο θα πρεπι να ψαχνουμε που καταχωρηθηκε, πραγμα επιπονο πολλακις.

    Επισης μπορειτε να συμβουλευεσθε και τις ΕΤΙΚΕΤΕΣ.
    Εκει υπαρχει το θεματολογιο και μπορειτε ευκολοτερα να βρητε καποιο σχετικο ζητημα που αναζητητε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η "συγνώμη" του Γόρτυνος Ιερεμία για την "Ομολογία Πίστεως"

    http://thriskeftika.blogspot.com/2009/09/blog-post_8779.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αποσύρθηκε από την "Ομολογία Πίστεως" ο Γόρτυνος κ. Ιερεμίας


    http://thriskeftika.blogspot.com/2009/09/blog-post_8779.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κ.Ε. ανώνυμε εκπαιδευτικέ(;) καλύτερα να μην πιάνεις στο στόμα σου τον π.Αυγουστίνο Καντιώτη, διότι αυτός δεν χτυπούσε τους ιεράρχες που αγωνίζονται για την Ελληνορθόδοξη Παράδοση μας όπως εσύ και μάλιστα κρυμμένος πίσω απο την ανωνυμία.

    Εγώ καλά έκανα και ανώνυμα έκρινα ένα ανώνυμο σαν εσένα που υποτιμάς και αφήνεις λογίδρια βλακείας κατα του Ορθόδοξου Τύπου και του Ιερεμία.
    Εσύ όμως πώς κρίνεις ανώνυμα έναν ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ;;;;
    Δεν ντρέπεσαι λιγάκι να μιλάς και απο πάνω;;;
    Δεν ντρέπεσαι που αναφέρεις τον π.Αυγουστίνο, το παράδειγμα του οποίου ακολούθεισε ο Ιερεμίας;;;
    Αν είναι να κατηγορήσουμε κάτι τον Ιερεμία είναι γιατί αυτό που ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΑ έπραξε δεν το πράττει συνέχεια και όχι να ερχόμαστε με κακεντρέχεια και να κατηγορούμε τα ΟΡΘΑ που θα επαινούσε ο π.ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ.
    Τουλάχιστον μην πιάνεις στο στόμα σου, τον π.Αυγουστίνο, που αγωνιζόταν όπως και ο Ιερεμίας στην περίπτωση αυτή, κατα της απορθοδοξοποίησης της Ελλάδας.

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!
    Αναμένω την μετάνοια σου Κ.Ε.

    Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O Oρθοδοξος τυπος εχει καταντησει μια φρικτη εφημεριδα, δυστυχως.
    Σε λιγο φοβαμαι οτι θα διδασκει και τον Οικουμενισμό και τον Φιλολατινισμο.
    Αγαπητε ελεγκτα του Κ.Ε. κανεις λαθος στις κρισεις σου.
    Ο Κ.Ε. στις γενικες γραμμες του ειναι σωστος.
    Ποιο παραδειγμα του π. Αυγουστινου ακολουθησε ο Φουντας;
    Ε, όχι, δα..
    Ο π. Αυγουστινος ειχε μυαλο και δεν ειχε σαν το μυαλο του Φουντα.
    Ο π. Αυγουστινος στους απιστους δεν θα πηγαινε ποτε.
    Τωρα ο Φουντας που πηγε σε αυτον τον δημαρχο, αραγε ειναι πιστος ή απιστος;
    Και οι δεξιοι απιστοι ειναι.
    Χθες το πρωι ο Μαχαλολιακος νεος δημαρχος Πειραια την ωρα της θειας λειτουργιας ηταν στην τηλεορασι.
    Ολα τα γουρουνια εχουν την ιδια μουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΛΑΘΟΣ!

    Οι αριστεροί είναι οι άπιστοι (δηλ. οι ψυχροί) και ο θεός τους παραδέχεται, ενώ οι δεξιοί είναι οι πιστοί (αλλά οι χλιαροί) και ο Θεός τους κάνει εμετό (Απκ. 3. 16).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ κ.Οδυσσέα,Καλή χρονιά!Αν έχεις ευχέρεια
    και επιθυμείς δες στην ιστοσελίδα της μητροπόλε-
    ως των Πατρών ΠΩΣ διεξήχθη η ορκωμοσία του Περι-
    φερειάρχη και των λοιπών!Παρέστη και τέλεσε την ορκωμοσία ο ίδιος ο μητροπολίτης προσκληθείς προς τούτο υπό της πλειοψηφίας!!Ωσαύτως παρίσταν
    το δικαιωματικώς και οι μητροπολίται της Περιφε-
    ρείας,Καλαβρύτων,Αιτ/νίας,Ναυπάκτου και ο βοηθός
    του Ηλείας ΧΩΡΙΣ να υπάρξει ΚΑΜΙΑ διαμαρτυρία ή οιαδήποτε διασάλευσις της τάξεως!Μετά το θρησκευ
    τικό όρκο ακολούθησε ο πολιτικός αναγινωσκόμενος
    υπό του περιφεριάρχου και ομνυόντων,όσων επιθυ-
    μούσαν έτσι!Στη Δημητσάνα ΜΑΛΛΟΝ ασυνεννοησία υ-
    πήρξε με τα γνωστά ΟΝΤΩΣ θλιβερά αποτελέσματα,
    που ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ δε συνέβησαν!Σε ό,τι αφορά τον κ.Ιερεμία θα μπορούσε να μην αφήσει αναπάντη
    τον τον σύμβουλο,αλλά με επιχειρήματα και όχι με
    ΥΣΤΕΡΙΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ τον ανώνυμο 12,24 για τις ύβρεις. Πώς να μην υποστηρίξει τον Γόρτυνος. Ούνα φάτσα, ούνα ράτσα. Την ίδια "γενναία" νοοτροπία έχει, τις ίδιες βρισιές εκχέει το στόμα του, χωρίς εγώ να τον υβρίσω. Τον προκάλεσα να γράψει κάτι σοβαρό, αλλά αυτός μόνο ύβρεις γνωρίζει. Δεν θα επανέλθω. Του αφήνω το χώρο ελεύθερο να υπερασπισθεί τον καθοδηγητή του και πρὀτυπό του.
    K.E.εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι άθεοι έχουν κάποιες ελπίδες να γεμίσουν το κενό της ψυχής, με τον Θεό, όταν Τον αναζητήσουν, για τους χλιαρούς αυτό είναι πιο δύσκολο γιατί νομίζουν ότι είναι πλήρεις ενώ στη θέση του Θεού στην ψυχή τους υπάρχει κάποιο υποκατάστατο... Αυτά αναφέρει ο Κ.Σ. τα οποία έρχονται σε συμφωνία με τον ΙΚ.

    Επίσης, πρέπει να μπει σε κορνίζα το κείμενο του κ.Οδυσσέα:

    Βεβαια περιττό να πω οτι ειμαι αντιθετος στον ορκο.
    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗ παντελως αφου τον απαγορευει κατηγορηματικα η Γραφη.
    Εγω οταν παρισταμαι στα δικαστηρια ουδεποτε ορκιζομαι στο Αγιο Ευαγγελιο.
    Αντιδρω σαν ορθοδοξος χριστιανος.
    Και το δεχονται οι δικαστες.

    Δεν το γνωρίζαμε, συγχαρητήρια Κε Οδυσσέα.

    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου