και μηδέν προτιμήστε της αγάπης Αυτού
Δεν ανησυχώ
Μια μέρα τον ρώτησα στο κελί του:
“Γέροντα, πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το 666, για την έλευση του αντιχρίστου, που πλησιάζει -μερικά μάλιστα ισχυρίζονται ότι ήδη ήλθε, για το ηλεκτρονικό χάραγμα του δεξιού χεριού ή του μετώπου, για τη σύγκρουση Χριστού και αντίχριστου και τη συντριβή του τελευταίου, για τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. Εσείς τι λέτε γι’ αυτά;”.
Ο Γέροντας απάντησε:
“Τι να πω; Εγώ δεν λέω ότι είδα την Παναγία, ότι θα γίνει πόλεμος και άλλα τέτοια. Ξέρω ότι θα έρθει ο αντίχριστος, ότι θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, αλλά πότε δεν ξέρω. Αύριο; μετά χίλια χρόνια; δεν ξέρω. Όμως δεν ανησυχώ γι’ αυτό. Διότι ξέρω ότι η ώρα του θανάτου είναι για τον καθένα η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. Και η ώρα αυτή είναι πολύ κοντά”. [Γ 290π.]
Το 666 και ο αντίχριστος
Μου είχε πει:
“Πατέρα Αθανάσιε (με πήρε από το χέρι έτσι σφικτά), εγώ είμαι τυφλός τώρα, τα μάτια μου τα σωματικά δεν λειτουργούν, γιατί έχω καρκίνο στην υπόφυση, έχω όμως τα πνευματικά μάτια και βλέπω. Πριν φύγεις, θέλω να μου πεις. Τι είπε ο Γέροντας Αιμιλιανός για το 666 και τον αντίχριστο;” .
Ήταν εκείνες τις μέρες μετά το Τσερνομπίλ. Ο κόσμος ήταν αναστατωμένος και πήγαινε κατά δεκάδες κάθε μέρα, ιδιαιτέρως στον πατέρα Πορφύριο που ήταν κοντά στην Αθήνα, και αναστατωμένοι τον ρωτούσαν:
“Τι θα γίνει; Θα έρθει ο αντίχριστος να μας σφραγίσει με το 666;”.
Και με ρώτησε:
“Για πες μου, παιδί μου, τι λέει ο Γέροντας Αιμιλιανός για το 666 και τον αντίχριστο;”.
Του λέω: “Γέροντα, μας είπε σε μια σύναξη προχθές να μην ανησυχούμε. Εμείς να ενδιαφερόμαστε να έχουμε μια ζωντανή σχέση με τον Χριστό και του αντιχρίστου να μην του δίνουμε πολλή σημασία, γιατί εκείνος θα γίνει το κέντρο της ζωής μας και όχι ο Χριστός”.
Αμέσως χτύπησε τα χεράκια του στο κρεβάτι και είπε:
“Τι λες παιδί μου, τι λες παιδί μου, δόξα σοι ο Θεός που βρήκα κι έναν πνευματικό να συμφωνεί μαζί μου. Ρε παιδί μου, αυτοί οι πνευματικοί, εδώ στον κόσμο, τι έχουν κάνει! Έχουν αναστατώσει τις ψυχές, δημιούργησαν ένα σωρό προβλήματα, οικογενειακά και ψυχολογικά με το 666. Δεν μπορεί ο κόσμος να κοιμηθεί και άρχισαν να παίρνουν ψυχοφάρμακα και υπνωτικά χαπάκια για να μπορούν να κοιμηθούν. Τι είναι αυτό το πράγμα; Δεν τα θέλει αυτά τα πράγματα ο Χριστός, παιδί μου. Και να σου πω κάτι;”.
Του λέω: “Γέροντα, τι;” Μου λέει:
“Για μας τους χριστιανούς, για μας όταν βιώνουμε το Χριστό δεν υπάρχει αντίχριστος. Δε μου λες; Εδώ που κάθομαι στο κρεβάτι μπορείς να καθίσεις εσύ;” . Του λέω: “Όχι, Γέροντα” . Μου λέει: “Γιατί;”. Του απάντησα: “Διότι, εάν καθίσω πάνω σας, θα σας πλακώσω”. Μου λέει: “Πότε μπορείς να καθίσεις;”. Του λέω: “Όταν φύγετε εσείς, Γέροντα, μπορώ να καθίσω εγώ”.
Μου λέει: “Ακριβώς, παιδί μου, έτσι συμβαίνει και με την ψυχή μας. Όταν έχουμε μέσα μας τον Χριστό μας, μπορεί να έρθει ο αντίχριστος; Μπορεί να μπει καμιά άλλη αντίθετη ύπαρξη μέσα στην ψυχή μας; Γι’ αυτό σήμερα, παιδί μου, δεν έχουμε τον Χριστό μέσα μας και γι’ αυτό ανησυχούμε για τον αντίχριστο. Όταν βάλουμε τον Χριστό μέσα μας, τα πάντα γίνονται Παράδεισος. Ο Χριστός είναι το παν κι έτσι πάντοτε, παιδί μου, να λες στους ανθρώπους, και τον αντίθετο δεν τον φοβόμαστε. [ ...]
Γιατί, παιδί μου, τους πρώτους μάρτυρες τους είχαν βάλει στα θηρία κι έκαναν τον σταυρό τους και τα θηρία γινόντουσαν αρνάκια. Τους είχαν στη θάλασσα, έκαναν το σταυρό τους και η θάλασσα γινόταν γη και περπατούσαν. Τους είχαν μέσα στη φωτιά, έκαναν το σταυρό τους και η φωτιά γινόταν δροσιά. Ευλογημένο μου παιδί, τι είμαστε σήμερα εμείς; Πιστεύουμε στον Χριστό; Το σταυρό μας; Μα γιατί κατέβηκε ο Χριστός; Δεν κατέβηκε για να δυναμώσει την ασθένειά μας; Έτσι παιδί μου, να πεις και στον Γέροντα. Και συ να πεις στους ανθρώπους να μη φοβούνται τον αντίχριστο. Είμαστε παιδιά του Χριστού, είμαστε παιδιά της Εκκλησίας” .
Αυτό το πράγμα μου έκανε πάρα πολλή εντύπωση. Και μου πρόσθεσε: “Να σου πω κάτι;”. Λέω: “Γέροντα, παρακαλώ”. “Ο Πατριάρχης Δημήτριος πώς ήρθε στην Αθήνα;”. Του λέω: “με το αεροπλάνο”. “Ε, καλά, ξέρω πως ήρθε με το αεροπλάνο. Κολυμπώντας ήρθε ο άνθρωπος; Με τι ντοκουμέντα ήρθε;”. Του λέω: “Με διαβατήριο, Γέροντα”. -”Ελληνικό ή τουρκικό;”. Του λέω: “Δεν ξέρω”. -”Ε, μου κάνεις και τον σοφό. Με τουρκικό ήρθε. Και ποιο είναι το εθνόσημο της Τουρκίας, ξέρεις;”. Του λέω: “Δεν ξέρω, Γέροντα”. -”Ε, τότε το παράκανες, δεν ξέρεις το εθνόσημο της Τουρκίας; Είναι η ημισέληνος. Και ξέρεις πώς ονομάζεται η ημισέληνος από τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, μετά που εμφανίστηκε ο Μωάμεθ;” Του λέω: “Όχι, Γέροντα”. -”Ε, να πάρω το πτυχίο σου και να το σχίσω. Τι θεολόγος είσαι εσύ;” [...]
“Η ημισέληνος είναι σημείο του αντιχρίστου. Εάν είναι σημείο του αντιχρίστου η ημισέληνος και ο Πατριάρχης μας έχει στο διαβατήριό του το σημείο του αντίχριστου (και στις σφραγίδες τους, πόσες σφραγίδες βάζουν μέσα έξω;), πάει να πει ότι ο Πατριάρχης μας είναι αντίχριστος; Όχι, ρε παιδί μου, όχι ρε παιδί μου! Μην περιορίζουμε τόσο πολύ το Ευαγγελικό μήνυμα! Δεν είναι ο Χριστός τόσο στενόμυαλος όσο είμαστε εμείς οι άνθρωποι που θέλουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα. Έτσι να πεις στον Γέροντα και έτσι να λες στους ανθρωπους: ούτε τον αντίχριστο να φοβόμαστε ούτε το 666″.
(Ανθολόγιο Συμβουλών Γέροντος Πορφυρίου, σελ. 71, 72-75, δ΄ έκδ. 2003)
Όντως είναι αφοπλιστική η αλήθεια, που ο π. Σαράντης ανέφερε στη συνέντευξή του στον κ. Ζερβό στις 9.12.10, για τον γ. Πορφύριο:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ "Όποιος έχει το Χριστό μέσα του δεν φοβάται τον Αντίχριστο" (γ. Πορφύριος).
2/ "Ο γ. Πορφύριος είχε συμβουλεύσει τον γ. Παϊσιο, να μην είναι τόσο υπερβολικός με τον Αντίχριστο και ο γ. Παϊσιος υπάκουσε σ' αυτή την προτροπή και δεν ανέφερε ξανά, τα περί του Αντιχρίστου".
Αλήθεια, γιατί αναφέρονται μόνο τα λεχθέντα από τον γ. Παϊσιο, περί Αντιχρίστου και όχι και τα λεχθέντα από τον γ. Πορφύριο;
Γιατί αυτή η επιλεκτική και μονομερής παρουσίαση;
Προσέχτε και κάτι άλλο:
Ο γ. Πορφύριος αποκαλεί αυτούς, που κόπτωνται περί των δικαιωμάτων "στενόμυαλους".
ΙΚ
Κανούν λάθος όσοι προβάλλουν τον π.Πορφύριο ως υποστηρικτή του ηλεκτρονικού φακελλώματος και του χαράγματος του Αντίχριστου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π.Πορφύριος μιλούσε για τους παράλογους φόβους και δεν ερχόταν ΚΑΘΟΛΟΥ σε αντίθεση με όσα έλεγε ο π.Παϊσιος.
Τα περι επιστολής του π.Πορφυρίου προς τον π.Παϊσιο είναι ΕΝΑΣ ΣΚΕΤΟΣ ΜΥΘΟΣ.
Καλλίμαχος
Όταν διϊστανται οι απόψεις συγχρόνων γερόντων, ιεροκηρύκων, θεολόγων, πιστών, τότε κατόπιν επιλογής μέσω κρισάρας, ας κρίνουμε ποιες θα ακολουθήσουμε, σαφώς τις συμπίπτουσες με τις των Πατέρων, των Αποστόλων, της Εκκλησίας, του Ιησού, της Αγ.Γραφής. Όχι ως άβουλα όντα να αγόμεθα από τον τάδε η τον άλλο "γέροντα" - εκτός αν είμαστε υποτακτικοί του μοναχοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή όμως καλώς η κακώς πολλοί ενδιαφέρονται, πρέπει να υπενθυμίσω, από αυτόπτη μάρτυρα, τι έλεγε ο γ.Παϊσιος σε ομάδα προσκυνητών στο Αγ.Όρος (προφανώς πριν να μελετήσει το βιβλίο της προτεστάντισας Ρέλφ).
Τον ρώτησαν για τις κάρτες και τα barcode και τους απάντησε ότι : η Εκκλησία θα μας πει αν θα τις πάρουμε η όχι, αφού τις εξετάσει, αν έχουν το 666 η όχι.
Τότε ένας του λέει: Και αν είναι κρυμμένο το 666 και δεν το βρει η Εκκλησία;
Τότε ο γ.Παϊσιος τον έβαλε στη θέση του:
Τι λές; Δεν θα το ανακλύψει η Εκκλησία και θα το ανακαλύψεις ΕΣΥ;
Έχει κατατεθεί σε παλαιότερο σχόλιο στο παρόν blog η παραπομπή, για το ανωτέρω περιστατικό αλλά μικρη έχει σημασία. Έως εδώ η υπομονή !!! Στώμεν καλώς. Εφόσον δεν ήρθε ο αντίχριστος κάθε 666 ανύπαρκτο σε κάρτες κ.λπ., όπως απεδείχθη από τον κ.Ι.Καρδάση και ΔΕΝ απεδείχθη από τους "τρομοκρατούντας τον ευσεβή λαό με ανεύθυνες διαδόσεις", αλλά και τυχόν υπαρκτό είναι ένας απλός αριθμός.
Σημ. Τα εντός εισαγωγικών από το ανακοινωθέν της Εκκλησίας της Κρήτης.
Αυτά να τα πείτε στον π. Σαράντη, που τα ανέφερε στην ανωτέρω συνέντευξη, δηλ. ότι είναι λάθος αυτά που είπε ο π. Σαράντης ή είναι λάθος αυτά που είπε ο γ. Πορφύριος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα περί της ύπαρξης της επιστολής τα ανέφερε ο κ. Ζερβός (λάθος και αυτός) και συγκατένευσε και ο π. Σαράντης (λάθος και αυτός).
ΙΚ
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ τον "Επιβλέπων" (Επιβλέποντα).
Η δική μου απάντηση ήταν:
Ο γέρων Πορφύριος ομιλεί για "όποιον έχει μέσα του το Χριστό" και ότι αυτός δεν φοβείται τον Αντίχριστο.
Κανείς δεν λέει ότι αυτό δεν είναι σωστό. Αλλά αυτό που λέει ο γέροντας, είναι το αποτέλεσμα μιας ζωής ακητικής, ολόκληρης αφιερωμένης στο Χριστό. Γιατί αυτό το παραβλέπουμε;
Ποιος από τους πιστούς, και μάλιστα τους σημερινούς, μπορεί να ισχυριστεί ότι με ένα "έχω το Χριστό μέσα μου" ξεμπέρδεψε; Κάνει άσκηση σήμερα κανείς; Με το να πηγαίνει στην Εκκλησία τελείωσαν τα πάντα; Βάλαμε το Χριστό μέσα μας και πλέον δεν φοβόμαστε τον Αντίχριστο;
Είναι τόσο απλό και δεν το ξέρουμε; Μα, αν είναι έτσι, τότε έχουν δίκιο οι οικουμενιστές και οι προτεστάντες : "Ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται". Δεν χρειαζόμαστε τίποτα άλλο. Αυτή η θεολογία του μινιμαλισμού είνα για πέταμα, δεν οδηγεί στην αγιότητα τον πιστό.
Ας μην είμαστε υπερβολικοί και ας μην παραβλέπουμε όσα μέγιστα απαιτούνται για να φθάσουμε στο σημείο να λέμε : "Όποιος έχει μέσα του το Χριστό δεν φοβάται τον Αντίχριστο". Που επαναλαμβάνω, δεν είναι λάθος. Αλλά προαπαιτούνται πολλά, που ασφαλώς δεν τα διαθέτει ο σημερινός ποικίλως βομβαρδιζόμενος, παραπλανούμενος και εν διαρκή περισπασμώ διατελών πιστός. Η ανεργία και η οικονομική δυσπραγία δεν είναι μικρά πράγματα για το σημερινό οικογενειάρχη, ο οποίος τελεί δέσμιος του ΔΝΤ και άλλων εξουσιαστικών μηχανισμών. Ποιος ξέρει μέχρι πότε;
Με κάτι υπεραπλουστεύσεις όπως αυτή, γιατί να αντιδράσουν οι πιστοί στην "κάρτα του πολίτη"; Η οποία ουσιαστικά τους στερεί πλήρως το αυτεξούσιο, την ελευθερία, και τους υποδουλώνει σε μια καθορισμένη και σαφώς προσδιορισμένη θρησκευτικότητα μη έχουσα ουδεμία σχέση με Ορθοδοξία, δηλαδή με την Αλήθεια και το επ΄ αληθεία ορθόδοξο φρόνημα.
13 Δεκεμβρίου 2010 12:53 μ.μ.
Παρακαλώ τον ΙΚ αν θέλει να υποστηρίξει τις απόψεις του να το κάνει χωρίς να διαστρέφει την αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ζερβός ποτέ δεν υιοθέτησε την άποψη περι ύπαρξης επιστολής του π.Πορφυρίου προς τον π.Παΐσιο αλλά του το έθεσε απλά.
Επίσης ούτε ο π.Σαράντος το δέχθηκε ανεπιφύλακτα, αλλά τόνισε ότι ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΚΟΜΑ ΙΣΧΥΕΙ και πάλι συμβιβάζονται οι απόψεις τους.
Δεν είναι σωστό ο ΙΚ σε μια απάντηση να λέει δύο ψέμματα μαζί, διότι θα τον καταλάβουν οι πάντες πόσο "σοβαρός" είναι.
Τα ανωνυμα βρωμοπαιδα του Ανορθοδοξου παρατηρητηριου ή του παπαΣαραντου που ανορθοδοξως κρυβονται και κηρυττουν το Ευαγγελιο του 666 και οχι του Ιησου Χριστου του Ναζωραίου, εχουν το θρασος να αποκαλουν το επωνυμο και διαφανο και κρυσταλλινο ιστολογιο μας ως συκοφαντικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου ειναι συκοφαντικο βρωμοπαιδα;
Μπορειτε να μας πητε;
Βγητε απο τον κρυψωνα σας ρε δειλοι και ανανδροι και μετα ελατε να μας κανετε τους δασκαλους.
Ενταξει βρωμοπαιδα του παπα Σαραντου;
Και λιγη υπομονη καλοβρωμοπαιδα.
Γιατι χρονος δεν υπαρχει.
Γινεται αναλυσι ολων των λεγομενων του παπα Σαραντου σας και αναμεινατε στο ακουστικο σας γιατι θα αποκαλυψουμε ποιοι ειναι οι ψευδολογοι συκοφαντες και ποσες οι ανοησιες του γεροντα σας.
Μας εχετε τρελλανει με τις μπαρουφες σας.
Αϊ να χαθθητε.
Δεν είσαι καθόλου σωστός προς τα άξια παιδιά του π.Σαράντη. Ντροπή για τις ύβρεις που χρησιμοποιείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο απομαγνητοφωνημένο απόσμασμα επιβεβαιώνει αυτά που είπα ότι δεν δέχθηκε ο π.Σαράντης αυτό ανεπιφύλακτα αλλα είπε "ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΚΟΜΑ Ο π.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ".
Αντίθετα προς τους λόγους του π.Σαράντη, ο ΙΚ είπε ότι δηθεν ο π.Σαράντης δέχθηκε την ύπαρξη της επιστολής.
Όμως αδικο τελικά είχε ο ΙΚ.