Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010



ΟΙ ΣΤΡΕΒΛΟΤΗΤΕΣ

ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ



Ο "μέγας κανονολόγος'' θεολόγος Π. Τελεβάντος, αποφαίνεται στην ιστοσελίδα του, από καθέδρας και τελεσιδίκως:

Ο Αρτέμιος, δεν είναι ο Κανονικός μητροπολίτης Ράσκας, αλλά πρώην Ράσκας.
Και γιατί είναι πρώην Ράσκας κ. "κανονολόγε";

Γιατί, μας απαντάει, "καθαιρέθηκε" από την "ιεραρχία της σερβικής εκκλησίας".


Αλήθεια Τελεβάντε;

Και πότε αυτό εγένετο;
Και πώς αυτό εγένετο;

Και με ποιές κατηγορίες αυτό εγένετο;

Και με ποιές διαδικασίες αυτό εγένετο;

Τηρήθηκε η στοιχειώδης Κανονική διaδικασία;

Η εφαρμόσθηκε το Κυκλώπειο δίκαιο;

Το δίκαιο της Χαντζάρας;

Ο Τελεβάντος δεν ντρέπεται που αραδιάζει διάφορα εντυπωσιακά ....φληναφήματα!!!

Και θέλει να αποκαλείται και κανονολόγος και θεολόγος.


Οταν όλη η χριστιανική Οικουμένη και όχι μόνο, γίνεται μάρτυρας ενός πρωτοφανούς φαινομένου σύμπτηξης μιας "εκκλησιαστικής συνόδου" σε ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΩΝ και σε ΣΠΗΛΑΙΟ ΛΗΣΤΩΝ, με όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιάς ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ παρόμοιας της παρά την ΔΡΥΝ συνόδου - ίσως και χειροτέρας εκείνης - τότε όταν την υποστηρίζεις και την υπερασπίζεσαι αποδεικνύεσαι κακόβουλος και κακόπιστος και δόλιος εκφραστής αντορθοδόξων θέσεων και τοποθετήσεων.

Και αποδεικνύεσαι ενας ΚΑΛΠΙΚΟΣ κανονολόγος και ένας ΨΕΥΤΙΚΟΣ θεολόγος ομόφρων και παρόμοιος των ληστών και των συμμοριτών ρασοφόρων της Σερβίας.

Επειδή σκοπεύουμε να ασχοληθούμε εκτενέστερα με το φρικτό κείμενο του στρεβλού διαστροφέα Τελεβάντου, σήμερα τον κάνουμε ένα ερώτημα, κανονολογικού περιεχομένου:


Οι Κανονικοί τρόποι χηρείας Επισκοπής είναι τρείς:

α) Ο θάνατος του επισκόπου.

β) Η παραίτησις του επισκόπου

γ) Η απομάκρυνσις του επισκόπου δια τελεσιδίκου καταδίκης υπό των εκκλησιαστικών δικαστηρίων,
τηρουμένων μετά σχολαστικότητος απασών των δικονομικών προϋποθέσεων,
οίον απαγγελία κατηγορίας,
ανακρίσεων,
κλήσεων πρός απολογίαν, κ.ά.
(αρχ. Επ.Θεοδωροπούλου, ΑΡΘΡΑ κ.λ.π σελ.383ο).

Τί από τις παραπανω προϋποθέσεις τηρήθηκε, στην "συνταξιοδότησι" του Κανονικού μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης κ. ΑΡΤΕΜΙΟΥ, από την ΣΥΜΜΟΡΙΑ της Σερβίας;
ΟΛΑ ή ΤΙΠΟΤΑ;
Η τηρήθηκαν όλα και ασφαλώς κατέστη πρώην Ράσκας, ή δεν τηρήθηκε ΤΙΠΟΤΑ και παραμένει εσαεί ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΡΑΣΚΑΣ και ΠΡΙΖΡΕΝΗΣ.
Τι απαντάς "μεγάλε κανονολόγε" και ένθερμε φίλε και υποστηρικτά του Γιέφτιτς, του Μπούλοβιτς και του Ράντοβιτς;

15 σχόλια:

  1. Χρειάζεται προσοχή, όταν κανείς φιλοξενεί κείμενα ευργετηθέντων από τους ποικίλης φύσεως
    πλανητικούς εξουσιαστικούς μηχανισμούς.

    Ο σκοπός τους είναι να επιδεινώνουν την υπάρχουσα σύγχυση επικαλούμενοι κείμενα της Ορθόδοξης πατερικής Γραμματείας. Μέσα από το περίτεχνο γράψιμο, συχνά και με την πρόταξη της επιστημονικής τους αυθεντίας, διαβρώνουν και διαφθείρουν το ορθόδοξο φρόνημα.

    Προσοχή λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις δίκαιο Οδυσσέα αν και υπερβολικός λίγο στις εκφράσεις σου.
    Όμως απο την αρχή σου είχαν επισημάνει πολλοί σχολιαστές (Επισταθής, Καλλίμαχος, Φιλόλαος, Δημήτρης) τον παράξενο ρόλο Τελεβάντου για το θέμα του Αρτέμιου.

    Γ.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι 3 Μητροπολιτες της Κύπρου πόυ καθαίρεσε Ο Μακάριος Με Συνοδο, τι λέει ο Τελεβάντος; Είναι καθαιρεμενοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί μου η ΣΥΝΟΔΟΣ είναι αυτή η οποία διαχειρίζεται τους Ιερούς Κανόνες Η Σύνοδος του Σερβικού Πατριαρχείου με πάσα νομιμότητα και βάση των Ιερών Κανόνων απάλλαξε των καθηκόντων του τον κ. Αρτέμιο. Αυτός θα πρέπει με υπακοή να απομακρυνθεί και να παραμένει εν σιωπή και προσευχή πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γ.Λ. πριν απο αυτούς ήταν άλλοι, αλλά είσαι νέοτερος εδω και δεν τα ξέρεις.
    Πρώτοι που είχαν δίκαιο ήταν ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ και ο ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ που απο μήνες ολόκληρους, ένα χρόνο πριν, μιλούσαν για τον ΛΑΠΑΔΙΣΜΟ του Τελεβάντου και ο κ.Οδυσσέας τους κατηγορούσε και έπλεκε ύμνους προς τον Τελεβάντο.
    Ο Λαπαδισμός επιβεβαιώθηκε και εδω αλλά με τους υμνους στην λαπαδιστικη Αδελφότητα Σωτηρ που πλεκει συνεχώς ο Τελεβάντος ενώ αποσιωπά πύρινους θεολόγους σαν την Αδελφότητα ΣΤΑΥΡΟΣ και τον Σωτηρόπουλο.

    Μη επιλήσμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιγά να μην απαντήση ο Τελεβάντος γιά τους τρείς μητροπολίτες που "καθήρεσε" ο Μούσκος.
    Οπου κάνει τζιζ το βουλώνει.
    Ετσι και εδώ.
    Το βούλωσε ο αχρείος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαφωνώ κάθετα για όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς κατα του Τελεβάντου, παρ' ότι μιλούσα πρώτος απ' όλους κατα του Τελεβάντου σε κάποια θέματα.
    Ο Τελεβάντος ούτε ψευτοθεολόγος είναι ούτε κακόδοξος.
    Είναι φαντασιόπληκτος και συκοφάντης των ανώνυμων αλλά και του Θανάση και του κληρικού ναι. Έχει φαντάσματα καταδίωξης ναι. Είναι ηπίων τόνων ναι. Δεν τοποθετείται σωστά στο θέμα του Αρτέμιου ναι.
    Αλλά αυτά που έγραψες δεν είναι. Αυτά αρμόζουν σε άλλους χιλιάδες φορές χειρότερους απο τον Τελεβάντο.
    Αυτά ταιριάζουν σε ψευτοθεολόγους συκοφάντες της Π.Διαθήκης, αυτά ταιριάζουν σε κοινωνιστές Μουσάκηδες.
    Ο Τελεβάντος είναι άψογος στην Θεολογία.

    Και το λέω εγώ που ήμουν απο τους πρώτους που διαφωνούσα μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι μπερδεμένοι άνθρωποι μας μπερδεύουν. Όποιος κυνηγά φαντάσματα, φάντασμα γίνεται κι αυτός και φαντασιοπληξίες γράφει. Μεταξύ των γραφών αυτών θα υπάρχουν και σωστά. Σε γενικές όμως γραμμές, η φαντασιοπληξία παραμένει το τελικό εξαγόμενο.

    Παράδειγμα; Σύνοδοι ληστρικές να θεωρούνται έγκυρες, διότι αυτές έχουν στα χέρια τους το τιμόνι της εξουσίας, που ο Καίσαρας τους έχει δώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε Χριστοδουλίδη οι φαντασιοπληξίες του δεν αφορούν την θεολογία του που είναι άψογη, αλλά μόνο απόψεις του για κάποια πρόσωπα.
    Την θεολογία του την αφήνουν ανέπαφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Δημήτρη,

    Μπορεί η θεολογία μας να είναι άψογη, ακόμη κι αν δεν είναι μεταπατερική, ακόμη δε και όταν συχνότατα κάνει αναφορά στα πατερικά κείμενα ή τις Γραφές.

    Η απλή αποστήθιση δεν κάνει το θεολόγο. Μήτε η αντιγραφή. Ειδικά μάλιστα η τελευταία φανερώνει αν είμαστε καλοί ή κακοί, δηλαδή ψεύτικοι, αντιγράφοι.

    Ο κύριος Τελεβάντος είναι καλώς στην αποστήθιση αλλά κακώς στην αντιγραφή, αν δει κανείς αυτά που γράφει μέσα στο σύνολο ενός άρθρου ή ενός κειμένου του.

    Στο σχετικό με τον επίσκοπο Αρτέμιο άρθρο του, επικροτεί την προσφυγή του τελευταίου στην κοσμική δικαιοσύνη, λες και το πρόβλημά του είναι κοσμικό (: διασπάθηση χρήματος και εμπλοκή σε ανθρωποκτονία που δεν έγινε), όπως τον κατηγορούν οι διώκτες του. Παραβλέπει ότι κοσμικά κριτήρια επικαλέσθηκαν οι διώκτες του - δεν είχαν άλλα - για να τον συνταξιοδοτήσουν.

    Είπαν ότι έκαναν "οικονομία" και δεν θέλησαν να "προικίσουν" με σκάνδαλα την Εκκλησία.

    Δικαίως προσφεύγει στη δικαιοσύνη του Καίσαρα ο επίσκοπος Αρτέμιος. Είναι κάτι ανάλογο με τη στάση που τήρησε ο Απ. Παύλος, όταν ο ίδιος ζήτησε να δικασθεί από τον Καίσαρα και τον επικαλέσθηκε. Βεβαίως, όχι διότι επρόκειτο να τον δικαιώσει. Επρόκειτο να δώσει μαρτύριον και μαρτυρία αληθείας. Αυτός ήταν ο λόγος που ζήτησε να δικασθεί από τον Καίσαρα και αυτός ομοίως, είναι ο λόγος που ο επίσκοπος Αρτέμιος προσφεύγει στην κοσμική δικαιοσύνη.

    Αλλά η αλήθεια του Αρτεμίου δεν θα μαθευτεί. Τα καθεστωτικά σερβικά Μέσα θα κάνουν αυτό που κάνουν τα δικά μας.

    Ξέρουμε, δε, πώς λειτουργούν, όταν οι λόγοι της διπλωματίας προέχουν των λόγων της αληθείας. Αλλά, ας περιμένουμε καλύτερα να δούμε τη συνέχεια. Μια ακόμη περίπτωση "Νικοδήμου Αττικής" θα γραφεί στα εκκλησιαστικά χρονικά για να χαρεί ο "εντός" ευρισκόμενος κύριος Τελεβάντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ένα πρόσφατο άρθρο του εξ Αμερικής φίλου μας που δημοσεύθηκε στο μπλόκ του στις 12/12/2010 μεταξύ άλλων γράφει : "Ακόμη! Οσοι συγκρίνουν τον Ιερό Χρυσόστομο με τον Σεβασμιότατο πρώην Ράσκας αγνοούν ή υποκρίνονται ότι αγνοούν ότι τον Ιερό Χρυσόστομο υπεστήριζε η πλειοψηφία των επισκόπων της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως, ενώ τον Σεβασμιότατο πρώην Ράσκας εξεθρόνισε και στη συνέχεια καθαίρεσε η συντριπτική πλειοψηφία της Ιεραρχίας του Πατριαρχείου Σερβίας.Οσοι νομίζουν - εν τη πανθαυμάστω αυτών αφελεία ή και κουτοπονηρία - ότι οι δύο περιπτώσεις είναι όμοιες και ότι με το να αποκαλούν τον Σεβασμιότατο πρώην Ράσκας εν ενεργεία Μητροπολίτη Ράσκας ότι αυτόματα αθωώνεται και αίρονται οι εναντίον του αποφάσεις του Πατριαρχείου Σερβίας είναι με τον επιεικέστερο δυνατόν χαρακτηρισμό μικρόνοες" Αυτά τα "ωραία λόγια" αφιερώνω στον π.Θεόδωπο Ζήση και τους Πατέρες της Ομολογίας, γιατί αφορούν και αυτούς εκτός από εμάς, με την υποσημείωση ότι καιρός είναι να δούν ,έστω και τώρα ,τί εννοούσαμε όταν παλιά τους γράφαμε να μην αφήνουν Επικοινωνιακά το πρόσωπο αυτό να τους εκπροσωπεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαφωνώ κ.Χριστοδουλίδη με όσα υποστηρίζετε. Μην θέλετε να κάνετε το άσπρο-μαύρο. Μπορεί σε ένα εκκλησιαστικό θέμα να έχει λάθος αλλά δογματικά λάθη δεν έχει και δεν μπορούμε να τον πουμε κακόδοξο και ψευτοθεολόγο.
    Στην θεολογία του είναι άψογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Δημήτρη,

    Δογματικά λάθη δεν κάνει και η κρατούσα ιεραρχία της καθ΄ ημάς εκκλησίας. Αλλά συναγελάζεται με τους οικουμενιστές και την παναίρεση του οικουμενισμού.

    ΣΗΜ. Κάτι έγινε εμφανές με τον περιβόητο Μεσσηνίας, αλλά ο "μπερντές" της άτυπης εθναρχίας το σκέπασε. Όλη αυτή η κατάσταση θυμίζει την περίφημη απάντηση του Καϊάφα : Συμφέρει ημίν ίνα εις άνθρωπος αποθάνη υπέρ του λαού και μη όλον το έθνος απόληται.

    Εμείς βέβαια δεν σκοτώνουμε κανέναν άνθρωπο όταν δολοφονούμε το Άγιον Πνεύμα, πλην το έθνος αργά και σταθερά σέρνεται στην απώλεια.

    Ποιος θα δικάσει την πνευματοκτονία, μου λες, σε παρακαλώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και πάλι κάνεις λάθος και τα έχεις μπερδέψει πολύ τα πράγματα.
    Άλλο ανέχομαι μια κατάσταση (Οικουμενισμό) άλλο τον δέχομαι.
    Η Εκκλησία της Ελλάδας κακώς ανέχεται οικουμενιστικές συμπεριφορές επισκόπων της.
    Ποτέ δεν έλαβε δογματική οικουμενιστική θέση επίσημη.

    Ο Τελεβάντος ακόμα καλύτερα απο την Εκκλησία της Ελλάδας, χτυπάει και τις οικουμενιστικές συμπεριφορές.
    Μην λες ό,τι θέλεις σε παρακαλώ γιατί δεν δικαιώνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει Δημήτρη,

    Ας μείνουμε εδώ. Θα προσπαθήσω να ξεμπερδέψω κ'αποια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου