Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΗΝΩΝ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ «ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ» ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΣΤΟΝ «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ» ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΑΝΩΝ κ. R. WILLIAMS
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ» ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΑΝΩΝ
κ. ROWAN WILLIAMS.
(ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ, 25-11-2010)
«Στὸ πρόσωπό σας διακρίνουμε τὸν διάδοχο τοῦ Ἕλληνα τὸ γένος, Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Ταρσέως ποὺ ἔγινε Ἀρχιεπίσκοπος Καντερβουρίας καὶ μεταλαμπάδευσε στὶς Βρετανικὲς νήσους τὴ θρησκευτικὴ καὶ θύραθεν παιδεία τῶν Ἑλλήνων».
(Δημοσιεύθηκε ἀπὸ τὸ «Πρακτορεῖο Ἐκκλησιαστικῶν Εἰδήσεων Ρομφαία»: www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6402:2010-11-25-12-02-01&catid=13 )
Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης
«Οἱ Λουθηρανοὶ ἀπεκόπησαν [ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία] καὶ παρέμειναν χωρὶς τὴν Κεφαλὴ [τὸ Χριστό], οἱ Ἀγγλικανοὶ ἐπίσης. Δὲν ἔχουν τὴν Ἐκκλησία καὶ ὁ Βελίαλ [= ὁ Διάβολος] τοὺς πολεμᾶ μὲ τὴν δύναμη καὶ τὶς μηχανορραφίες του καὶ τοὺς κρατᾶ στὴν πλάνη του καὶ τὴν ἀπώλεια».
(Ἀπὸ τὸ ρωσικὸ περιοδικὸ «Τσερκόβναγια Ζΐζν» , τεῦχ. 1, σελ. 52, 1994.
Ἀναδημοσιεύθηκε στὸ τευχίδιο: «Ὑπερασπισταὶ τῆς Ὀρθο-δόξου Πίστεως», ἐκδ. "Ὀρθόδοξος Κυψέλη", Θεσσαλονίκη.)
Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος
«Ἡ ταυτότητα πίστεως εἶναι καὶ ταυτότητα θρόνου, ἐνῶ ἡ διαφορὰ πίστεως εἶναι καὶ διαφορὰ θρόνου. Καὶ ἡ μὲν [= ἡ διαδοχὴ στὸ θρόνο] ἔχει τὸ ὄνομα τῆς διαδοχῆς, ἀλλὰ ἡ δὲ [= ἡ διαδοχὴ καὶ στὸ θρόνο καὶ στὴν ὀρθὴ Πίστη] ἔχει τὴν ἀλήθεια τῆς διαδοχῆς. Διότι δὲν εἶναι διάδοχος αὐτὸς ποὺ ἔχει ἀντί-θετη δόξα [πίστη], ἀλλ’ αὐτὸς ποὺ ἔχει τὴν ἴδια πίστη. Ἂν κάποιος δὲν παραδέχεται διάδοχο μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο, τότε [εἶναι] σὰν νὰ λέγει τὴν νόσο διάδοχο τῆς ὑγείας, καὶ τὴν τρέλλα [διάδοχο] τῆς συνέσεως».
(Ἁγίου Γρηγορίου Θεολόγου, Λόγος ΚΑ΄, Εἰς τὸν Μ. Ἀθανάσιον ἐπίσκ. Ἀλεξανδρείας 8, PG 35, 1089Β. Ἀπόδοση στὴ νέα ἐλληνικὴ).
Μα έχει αφήσει άραγε τίποτε όρθιο ο ολετήρας της Ελλαδικής Εκκλησίας κος Ιερώνυμος;Ποντάρει βέβαια στο συμβιβασμό και την αδιαφορία των πολλών και στη στήριξη που του παρέχουν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ.Η λεγόμενη αντιπολίτευση αποδείχθηκε ΤΕΛΕΙΩΣ ανίκανη να αντιπαρατεθεί μαζί του.Ψοφοδεείς είναι οι χριστοδουλικής προέλευσης δεσποτάδες και τραγικά λίγοι.Οι δε συνοδικοί της παρούσης ΔΙΣ που έχουν αγαθή φήμη μεταξύ του λαού του Θεού κοιμούνται το Βαρούχειο κι αφήνουν την ιερωνυμική ομάδα να ασελγεί εξακολουθητικά στο Σώμα της Εκκλησίας.Είδατε καμία ζωηρή διαμαρτυρία για το αίσχος της βεβήλωσης του αγίου Παντελεήμονα απ τους θεωρούμενους καλούς δεσποτάδες;Έίδατε να λαμβάνει η Εκκλησία μας σαφή θέση για την κάρτα του πολίτη;΄Επρεπε να χαλάσουν τον κόσμο για τη συνεχή προσπάθεια αποδόμησης των ελληνοχριστιανικών αξιών που προωθεί η κυβέρνηση των ανδρεικέλων της νεοκατοχικής κοινοπραξίας κι αυτοί αλλοιθωρίζουν στα συλλείτουργα όπως σήμερα στη Ζάκυνθο ΔΗΘΕΝ για να τιμήσουν τον άγιο Διονύσιο.Πόσο επίκαιρη είναι η ανάμνηση του Αυγουστίνου Καντιώτη και των αγώνων που διεξήγαγε!Γεμίσαμε κουραμπιέδες και νερόβραστους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που λένε, ο άγιος Γρηγόριος Θεολόγος και ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης είναι ψιλά γράμματα, για το θρησκευτικό οργανισμό, που αυτοαποκαλείται "Εκκλησία της Ελλάδος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ, ο Ιερώνυμος, όχι μόνο στα λόγια έκανε τον Πριμάτο των Αγγλικανών Ορόδοξο, αλλά και στα έργα: Του φόρεσε μαύρο ράσο και εγκόλπιο. Μόνο επανωκαλύμαυχο δεν του φόρεσε, γιατί δίπλα του ήταν η αρχιεπισκοπίνα, η Καρτερμπουρίνα.
Πάντως από δακτυλίδια, γεμάτος ο Καρτέρμπουρυ, όπως και ο προκάτοχός του, άγιος Θεόδωρος ο Ταρσεύς!
ΙΚ
Πολύ επιτυχής η παραπάνω ανάρτησις τού κ. Οδυσσέα καί πολύ ορθόν τό σχόλιο τού ΙΚ. Η συγκεκριμένη διδασκαλία ενός παλαιού αγίου (Γρηγορίου τού Θεολόγου) καί ενός σχεδόν σύγχρονου (Ιωάννου Κροστάνδης), αλλά καί ολη η σχετική αγιοπατερικη διασκαλία, οσον αφορά τά κριτήρια της γνησιότητας τής Αποστολικής Διαδοχής καί τά αλλα συναφή εκκλησιολογικά θέματα, ειναι απαραίτητο νά ληφθή υπ' οψιν κιαί από εκείνους οι οποίοι ενώ ειναι μέλη καί δή Αρχιερείς της οικουμενιστικής νεοημερολογιτικής παρασυναγωγής, καί τώ αλλων παλαιοημερολογιτικών ομάδων - παρατάξεων, δέν διστάζουν, ολως αυθαιρέτως, καί προκλητικώς, νά επικαλούνται υπέρ τών εκκλησιων - ομάδων των "τό ακαινοτόμητον καί πρεσβυγενές της Μίας, Αγίας, Καθολικής καί Αποστολικής Εκκλησίας".
ΑπάντησηΔιαγραφή