Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ


ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ Ἀρ.Πρωτ. 237

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

«AΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»

ΕΔΡΑ ΛΑΡΙΣΑ: 23ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 11, Τ.Κ. 41221.

ΠΑΡΑΡΤ. ΒΟΛΟΥ: ΓΑΛΛΙΑΣ 4,Τ.Κ. 38221.


Ἐντιμότατε Κύριε Ὑπουργέ,


Μέ ἀφορμή τά ὅσα λέγονται και γίνονται σχετικά μέ την κάρτα τοῦ πολίτη θά θέλαμε νά καταθέταμε καί ἐμεῖς δύο λόγια προσθέτοντας ἕνα λιθαράκι στήν ἀντίδραση πού δημιουργήθηκε ἀπό κάποιους συνειδητούς χριστιανούς καί ἕλληνες ἀδελφούς μας.


Εἶναι χαρακτηριστικό γνώρισμα τῆς ἐποχῆς μας ἡ σύγχυση καθώς καί ἡ παντελής ἔλλειψη συννενόησης μεταξύ μας ὄχι μόνο γιά σοβαρά καί ζωτικῆς σημασίας θέματα ἀλλά καί γιά τά ἁπλά, καθημερινά καί αὐτονόητα.


Δυστυχῶς ζοῦμε στην ἐποχή πού οἱ ἅγιοι Πατέρες δέν ἤθελαν νά ζοῦν ἐξαιτίας ἀκριβῶς τῶν πιό πάνω χαρακτηριστικῶν γνωρισμάτων της, καί μέ δέος εὔχοντο ὁ Θεός νά μή τούς κατατάξει μέ τούς ὀγδοΐτες, τούς ἀνθρώπους δηλαδή πού θά ζοῦν στήν ὄγδοοη χιλιετηρίδα ἀπό καταβολῆς κόσμου.


Ἡ ἔλλειψη συνάμα φωτεινῶν παραδειγμάτων, πνευματικῶν ὁδηγῶν με αὐθεντική ὀρθόδοξη πίστη, ἁγία βιοτή, θυσιαστική μαρτυρία ἐκ μέρους τῆς διοικούσης Ἐκκλησίας, μᾶς ὁδηγεῖ στο συμπέρασμα ὅτι βρισκόμαστε σε καιρό ἀποστασίας. Ἐδῶ και χρόνια ἔχουμε χάσει την ἐμπιστοσύνη μας στήν κάθε μορφή ἐκκλησιαστικῆς ἐξουσίας, διότι πιστεύουμε ὅτι ἔχουμε προδοθεί ὄχι βεβαίως στό παρόν θέμα μόνο ἀλλά κυρίως σέ θέματα πού ἅπτονται τῆς σωτηρίας μας, ἤτοι καθαρά θέματα πίστεως.


Εἶναι γνωστό ὅτι ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία πρό πολλῶν ἐτῶν συμπορεύεται και συμπλέει με την αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας καί ὡς ἐκ τούτου δέν ἀποτελεῖ πλέον φάρο και ὁδηγό στόν ὁποῖο μποροῦμε να ἐναποθέσουμε και ἐμπιστευθοῦμε τή σωτηρία μας. Κι ἐνῶ θα ἔπρεπε να κηρυχθεῖ ἡ Ἐκκλησία ἐν διωγμῶ, ὥστε νά ἀφυπνισθεῖ και ὁ τελευταῖος ἀνίδεος πιστός και να ἀντιδράσει σέ ὅσα τοῦ ἑτοιμάζουν ἐρήμην του, οἱ φύλακες καί ποιμένες ἔγιναν συνεργάτες τῶν διωκτῶν καί τῶν ἐχθρῶν τοῦ ποιμνίου.


Ἔχοντες ὅμως ἐναποθέσει τίς ἐναπομείνασες ἐλπίδες μας στόν μόνο καθοδηγητή καί σωτῆρα μας, ἀρχηγό τῆς πίστεώς μας Χριστό ἀκολουθῶντας το παράδειγμά του, θα πρέπει να βαδίσουμε θυσιαστικά καί σταυρικά ὅσον ἀφορᾶ καί στό θέμα τῆς παραλαβῆς τῆς κάρτας τοῦ πολίτη. Θά ἐπιλέξουμε δηλαδή συνειδητά τή στενή καί τεθλιμμένη ὁδό, τῆς ἀντιστάσεως, τῆς στερήσεως, ἀκόμη καί αὐτοῦ τοῦ διωγμοῦ.


Ἔχουν ἀσχοληθεῖ καί ἔχουν καταθέσει τίς ἀπόψεις τους καί τίς μελέτες τους γιά τήν κάρτα τοῦ πολίτη ἀρκετοί, ἐπιστήμονες, θεολόγοι, καθηγητές, ἐπίσκοποι, κληρικοί,εἰδικοί καί μή, καί γι’αὐτό δεν θά θέλαμε να προσθέσουμε κάτι στά ὅσα τόσο διεξοδικά δημοσιεύθηκαν.


Ἀνεξαρτήτως ἄν ἡ κάρτα θα ἐμπεριέχει ἤ ὄχι τόν ἀριθμό 666 πού ἀναφέρει ἡ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου, πρᾶγμα τό ὁποῖο δέν τό γνωρίζουμε ἐπακριβῶς, ὥστε μετά βεβαιότητος να ἐπικαλεσθοῦμε καθαρά λόγους θρησκευτικῆς συνειδήσεως, ἀφοῦ μέχρι στιγμῆς κανένας κυβερνητικός φορέας δέν τήν παρουσίασε λεπτομερῶς, και δεν ἀπάντησε σε ἐρωτήματα πού ἐτέθησαν ἀκόμη καί ἀπό καθηγητές Πανεπιστημίου, ἀναμφισβήτητα ὅμως θα ἀποτελεῖ ἕνα ἠλεκτρονικοῦ τύπου φακέλλωμα.


Στό ἠλεκτρονικό αὐτό φακέλλωμα, πού θα μᾶς ἐπιβάλλουν δικτατορικῶ τῶ τρόπῳ, ὡς Ἕλληνες πολίτες ἐπικαλούμενοι το ἄρθρο 9 Α τοῦ Συντάγματος τῆς πατρίδος μας καθώς και το ἄρθρο 9 τῆς ΕΣΔΑ ἀρνούμαστε να συναινέσουμε καί νά παραλάβουμε τήν ἐν λόγῳ κάρτα.


Ἔχει ἐπίσης διατυπωθεῖ ὅτι ὅπως μειονότητες πού ζοῦν και ἀπολαμβάνουν τά διάφορα ἀγαθά τῆς χώρας μας ἔχουν τό ἀναφαίρετο δικαίωμα στό ὄνομα τῆς Δημοκρατίας νά ἐπικαλοῦνται τά ἀνθρώπινα δικαιώματά τους καί νά τυγχάνουν μιᾶς εἰδικῆς μεταχείρισης ὡς ἀντιρρησίες συνειδήσεως ἔναντι νόμων και ἐξουσιῶν πού τούς ἐπιβάλλουν να πράξουν κάτι ἀντίθετο μέ τά θρησκευτικά πιστεύω καί τίς ἀρχές τους, ἔτσι καί ἐμεῖς μποροῦμε νά πράξουμε το ἴδιο.


Δέν κατανοοῦμε βεβαίως γιατί θά ἔπρεπε νά ἐπικαλεσθοῦμε τό ὡς ἄνω δικαίωμα, τή στιγμή πού δεν ἀποτελοῦμε μειονότητα στη χώρα μας και ἔχουμε τό ἀναφαίρετο δικαίωμα νά ἀπαιτήσουμε νά τηρηθοῦν οἱ νόμοι πού προβλέπονται ἀπό τό Σύνταγμά μας καί μᾶς προφυλάσσουν ἀπό κάθε καταπάτηση καί καταστρατήγηση τῆς ἐλευθερίας μας, ἀλλά ἀκόμη καί μέ τό πρίσμα αὐτῆς τῆς θεώρησης μποροῦμε νά περιφρουρήσουμε τήν ἄρνησή μας γιά τήν παραλαβή τῆς ἐν λόγῳ κάρτας.


Δέν ἔχουμε ἀρνηθεῖ τήν παραλαβή οἱουδήποτε ἀριθμοῦ (ΑΦΜ, Δελτίου Ταυτότητος, Ἀσφαλιστικοῦ Φορέα, Ἀριθμό Δημοτολογίου κλπ.) καί μέχρι σήμερα ἐκπληροῦμε ὅλες τίς ὑποχρεώσεις μας ὡς πολίτες τῆς χώρας πού γεννηθήκαμε καί ζοῦμε.


Ἐπειδή ὅμως κανείς δέν μᾶς διαβεβαιώνει, οὔτε πολιτικός οὔτε ἐκκλησιαστικός ἄρχοντας, ἀκόμη οὔτε και αὐτή ἡ Ἀρχή Προστασίας Προσωπικῶν Δεδομένων, ὅτι τα προσωπικά μας στοιχεῖα (ἰατροφαρκευτικά,περιουσιακά, φορολογικά, κλπ), τά ὁποῖα θα ἐμπεριέχονται στήν ἐν λόγῳ κάρτα θά εἶναι ἀσφαλῆ, μή προσβάσιμα ἀπό ἀντίχριστα κέντρα ἐξουσίας ἀκόμη καί ἐκτός τῶν ἐθνικῶν συνόρων μας (διασυνοριακή χρήση κάρτας) πού θά μᾶς ἐπιτηροῦν, κατασκοπεύουν και ὑπονομεύουν καθώς καί ἀπό πρόσωπα ὕποπτα και σχέση ἔχοντα μέ το ἠλεκτρονικό ἔγκλημα (το ὁποῖο ὑπόψη ὅτι δέν διέπεται ἀπό κανένα συγκεκριμένο νόμο) τύπου χάκερς κλπ. ἀρνούμαστε νά ὑπακούσουμε καί νά παραλάβουμε τή συγκεκριμένη ἠλεκτρονική κάρτα.


Συντασσόμαστε λοιπόν μέ τήν πλευρά αὐτή τῶν συνανθρώπων μας – πολιτῶν πού γιά ὁποιονδήποτε λόγο (θρησκευτικό ἤ πολιτικό ἤ κοινωνικό) ἀρνοῦνται να παραλάβουν την κάρτα τοῦ πολίτη, ὅ,τι κι ἄν αὐτή ἐμπεριέχει, διεκδικώντας τά ἀναφαίρετα και ἀπαραβίαστα δικαιώματά μας ὡς πολίτες τῆς Ἑλλάδος τά ὁποῖα προφυλάσσονται ἀπό τό ἀνώτατο νόμο τοῦ Κράτους, τό Σύνταγμά μας.


Μετά Τιμῆς


Γιά τον Ὀρθόδοξο Ἀγωνιστικό Χριστιανικό Σύλλογο

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΑΚΟΥ

5 σχόλια:

  1. Πόλύ ωραία όλα αυτά τα ανωτέρω αναφερόμενα, αλλά θα σταθούμε σε κάποια σημεία με εύλογα ερωτηματικά:

    1/ Αρνούμαστε μόνο το ηλεκτρονικό φακέλωμα και όχι το χειρόγραφο. Γιατί αυτή η διαφοροποίηση;

    2/ Στο ηλεκτρονικό φακέλωμα υπάρχει περίπτωση υποκλοπής. Στο χειρόγραφο δεν υπάρχει;

    3/ Στο ηλεκτρονικό φακέλωμα υπάρχει ταχύτητα υποκλοπής, ενώ στο χειρόγραφο βραδύτητα. Μήπως εκεί έγκειται η άρνηση για το ηλεκτρονικό φακέλωμα;

    4/ Το ηλεκτρονικό φακέλωμα έγινε με δικτατορικό τρόπο. Το χειρόγραφο φακέλωμα έγινε με δημοκρατικό τρόπο;

    5/ Σε ποιό αγιογραφικό ή αγιοπατερικό κείμενο αναφέρεται το φακέλωμα και οδηγίες για τρόπο αποφυγής;

    6/ Αφού δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι θα περιλαμβάνει η κάρτα του πολίτη, πως ξέρουμε ότι θα περιλαμβάνει ιατρικά, φορολογικά ή περιουσιακά στοιχεία;

    7/ Τι αναφέρει η Πατερική γραμματεία πάνω στα ανθρώπινα δικαιώματα;

    8/ Γιατί ήμαστε τόσο ευαίσθητοι στον αριθμό 666 και όχι στον 1010011010; Μήπως επειδή γνωρίζουμε ότι ο πρώτος είναι η δεκαδική μορφή του χξς΄, ενώ δεν γνωρίζουμε οτι ο δεύτερος είναι η δυαδική μορφή; Γνωρίζουμε άραγε, ότι η οκταδική μορφή είναι ο 1232;

    9/ Τελικά ασχολούμαστε μόνο με τη δεκαδική μορφή του χξς΄, που δεν χρησιμοποιείται στα ηλεκτρονικά συστήματα barcode και chips και δεν ασχολούμαστε καθόλου με τις άλλες μορφές που χρησιμοποιούνται στους υπολογιστές;

    10/ Μήπως τελικά ξεσηκωνόμαστε, για πράγματα που κυριολεκτικά δεν ξέρουμε τι μας γίνεται;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αδιάκοπη επιμονή σας υπέρ της ηλεκτρονικής ταυτότητας δεν μπορεί παρά να γεννήσει αμφιβολίες για τα κίνητρά σας...
    Ούτε καν ένα προβληματισμό να μην εκφράζεται παρόλα τα γεγονότα υποκλοπής προσωπικών δεδομένων που σημειώθηκαν σε Αγγλία και Γερμανία, παρόλο το υψηλό κόστος εφαρμογής αυτού του συστήματος σε μία χώρα που φλερτάρει με τη χρεωκοπία κάτω από τη μπότα του ΔΝΤ;

    Η παγκοσμιοποίηση είναι η άρνηση της Πεντηκοστής
    http://www.youtube.com/watch?v=xFuNZ6fJOu8

    Ο Θεός θέλει να υπάρχουν σύνορα, έθνη, κράτη! Και ως εκ τούτου η κάρτα του πολίτη αντιστρατεύεται το θέλημα του Θεού επειδή καταργεί στην ουσία τους τα σύνορα.
    Παράλληλα η κατάργηση των συνόρων είναι ένας από τους στόχους της Μασονίας σύμφωνα με Τεκτονικό Δελτίο της Στοάς Αθηνών και ως εκ τούτου είναι προφανής η προέλευση αυτών των μεθοδεύσεων περί ηλεκτρονικής διακυβέρνησης!
    Το ότι η Μασονία είναι αντιχριστιανική μόλις είναι ανάγκη να αναφερθεί.
    Οι πολίτες είναι το έμψυχο και σημαντικότερο μέρος ενός κράτους. Όταν όλα τα προσωπικά δεδομένα (μας είπαν τι θα περιέχει η κάρτα) των πολιτών ενός κράτους καθώς και το που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή και το τι αγοράζουν (αυτό δεν μας το είπαν αλλά ακολουθεί με τη φοροκάρτα που όπως είπαν θα ενσωματωθεί στη κάρτα του πολίτη τον Δεκέμβριο του 2011) αποθηκεύονται και διαχειρίζονται και εκτός των συνόρων του κράτους αυτού, καταργούνται νοηματικά τα σύνορα του κράτους.
    Όταν εφαρμόζεται παγκόσμια η ηλεκτρονική διακυβέρνηση δεν υπάρχουν σύνορα ανάμεσα στα κράτη. Το τσιπάκι στη κάρτα είναι ο προθάλαμος της εμφύτευσης και του πλήρους ελέγχου της αχρήματης κοινωνίας επειδή η κάρτα εύκολα μπορεί να χαθεί ή να κλαπεί. Το ζητούμενο των ελιτιστών των οποίων τα συμφέροντα υπηρετούν πολυεθνικές, είναι ο έλεγχος πάνω σε ανθρώπους γιατί ο άνθρωπος αξιολογείται ως οικονομική παραγωγική μονάδα. Και η παρακολούθηση είναι προϋπόθεση για τον έλεγχο. Επίσης όλοι οι επίδοξοι κατακτητές εγκαθιδρύονται με την δημιουργία ανάγκης στους υπόδουλους ώστε να τους ελέγχουν μέσω των αναγκών τους αυτών.
    Ο άνθρωπος είναι Κατ Εικόνα Θεού πλασμένος ελεύθερος να άρχει και να άρχεται - όμως σήμερα επιδιώκεται ο άνθρωπος να γίνει πειθήνιος δούλος στο πόλεμο του Νέου Διαφωτισμού που λαμβάνει χώρα κυρίως στη σκέψη.
    Παράδειγμα ο τρόμος με τον οποίο μας βομβαρδίζουν τα ΜΜΕ αποβλέπει στη παράλυση της βούλησης.
    Με την ηλεκτρονική ταυτότητα καθίσταται ο άνθρωπος σε προσωπικό επίπεδο εξαρτημένος από το τσιπάκι για πράγματα απαραίτητα για την επιβίωσή του τα οποία μέχρι τώρα ήταν αυτονόητα.
    Όποιος δεν έχει αυτό που θα του δίνει το σύστημα δεν θα μπορεί να επιβιώσει! Για αυτό θέλουν την αχρήματη κοινωνία, ώστε τα ηλεκτρονικά ψηφία που υπάρχουν στην εικονική πραγματικότητα και ελέγχονται από τον υπολογιστή και όχι από τον άνθρωπο, να είναι το μέσο συναλλαγής. Εντωμεταξύ κυκλοφόρησε και το βιοτσιπ που γίνεται ένα με τον άνθρωπο και δεν μπορεί να αφαιρεθεί ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα τα προαναφερόμενα θα ήταν πολύ ωραία, αν υπήρχε πατερική τεκμηρίωση, π.χ. ότι η παγκοσμιοποίηση είναι άρνηση της Πεντηκοστής ή ότι ο Θεός θέλει να υπάρχουν σύνορα, έθνη, κράτη. Αντίθετα:

    "ου γαρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν" (Εβρ. 13. 14), ο δε Ι. Χρυσόστομος αναφέρει, ότι δεν ήμαστε "πολίτες", αλλά "οδίτες" προς την άνω Ιερουσαλήμ.

    Όσον αφορά τα ανθρώπινα διακαιώματα, τα φεκελώματα και την προσβολή της προσωπικότητας δεν υπάρχει πατερική τεκμηρίωση, το αντίθετο μάλιστα. Ο πιστός δεν έχει διακαιώματα, αλλά μόνον υποχρεώσεις.

    Τα σύνορα, τα έθνη, τα κράτη, οι άρχοντες, οι ταυτότητες και τα τσιπάκια είναι απότοκα της μεταπτωτικής κατάσταης του ανθρώπου και εφ' όσον αναγκαστικά ήμαστε πολίτες ενός κράτους, στο οποίον κύριος είναι όχι "ο εν υμίν, αλλ ο εν τω κόσμω", είναι αναπόφευκτο να τα παραλάβουμε, γιατί συνδέονται με τις κοσμικές διανθρώπινες σχέσεις μας.

    Τώρα, τσιπάκια κάτω από το δέρμα υπάρχουν εδώ και παρά πολλά χρόνια π.χ. στους βηματοδότες και κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε, γιατί κανείς δεν το φαντάστηκε. Πάντως εμφύτευση για σκοπούς ταυτότητας ή αγοραπωλησίας είναι άχρηστη, γιατί δεν παρέχει πληροφορίες χωρίς να υπάρχει μηχάνημα.

    Καλόν είναι μη μπλέκουμε την Αποκάλυψη με κοσμικούς θεσμούς ή πρακτικές σε ένα κόσμο Αντιχρίστου, στον οποίον αναγκαστικά καλούμαστε να ζήσουμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχουμε Βιβλική τεκμηρίωση ότι η παγκοσμιοποίηση είναι η άρνηση της Πεντηκοστής.
    Η αποδοχή ότι το Άγιο Πνεύμα υπάρχει και εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας ακυρώνει την Ορθοδοξία γιατί συνεπάγεται ότι το Άγιο Πνεύμα δρα και εκτός του προσώπου του Ιησού Χριστού που είναι η Αλήθεια. Η θεογνωσία έχει Τριαδική προέλευση, προέρχεται εκ του Πατρός διά του Υιού και εν Αγίω Πνεύματι. Όταν χωριζόμαστε από την Αλήθεια - που είναι ο Χριστός και χωριζόμαστε με την αίρεση- ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε το Άγιο Πνεύμα.
    Για αυτό με την ενοποίηση των θρησκειών που προάγεται με τον Οικουμενισμό, ο οποίος είναι η παγκοσμιοποίηση στα πνευματικά - θρησκευτικά απορρίπτουμε την Ορθοδοξία.
    ΙΚ θα κριθούμε από τη στάση μας η οποία θα φανερώσει τη προαίρεσή μας. Στρώσαμε το χαλί στον Αντίχριστο δεχόμενοι τη παρακολούθηση και τον έλεγχο της ζωής μας ή όχι;
    Απαντήστε μου σας παρακαλώ με σαφήνεια στην ερώτηση:
    Εσείς θα δεχόσασταν να σας εμφυτεύσουν τσιπάκι; Ναι ή όχι;
    Δεν καλούμαστε αναγκαστικά να ζήσουμε σε ένα κόσμο Αντιχρίστου αλλά το επιτρέπει αυτό ο Θεός για την αποστασία μας όπως επιτρέπεται την ενέργεια πλάνης σε όσους απέρριψαν την Αλήθεια και ευχαριστήθηκαν με κοσμοθεωρίες που αναπαύουν τα πάθη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναφερθήκαμε στην παγκοσμιοποίηση και όχι στον Οικουμενισμό. Άλλωστε η παγκοσμιοποίηση είναι απαραίτητο κακό για να έρθει πάλιν ο Χριστός, αφού πρώτα έρθει ο Αντίχριστος, όπως παγοσμιοποίηση υπήρξε και κατά την α΄ παρουσία, ως προϋπόθεση έλευσης του Χριστού ("Αυγούστου μοναρχήσαντος επί της γης, η πολυαρχία των ανθρώπων επαύσατο.....").

    Ο Οικουμενισμός, που είναι φρούτο του περασμένου αιώνα, πράγματι είναι άρνηση της Πεντηκοστής και του αγίου Πνεύματος, που πέμπεται από το Χριστό, που είναι η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή.

    Βέβαια, το χαλί στον Αντίχριστο δεν το στρώσαμε τώρα, το έστρωσαν οι προπάτορές μας με την παρακοή και συνεχίζουμε το στρώσιμο και σήμερα και μέχρι τη συντέλεια του αιώνος.

    Όλο αυτό το στρώσιμο είναι απότοκο της μεταπτωτικής μας κατάστασης και είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε στον κόσμο του οποίου κυρίαρχος είναι ο Αντίχριστος.

    Το μεγαλείο είναι, ότι ενώ ζούμε στο βασίλειο του Αντιχρίστου, εμείς προσπαθούμε να ζούμε κατά Χριστόν, γι' αυτό και θα επαινεθούμε: "οίδα τα έργα σου και που κατοικείς, όπου ο θρόνος του Σατανά και κρατείς το όνομά μου και ουκ ηρνήσω την πίστιν μου" (Απκ. 2. 13).

    Η εμφύτευση δεν θα γίνει, για τον απλούστατο λόγο, ότι προσκρούει στα ανθρώπινα δικαιώματα, για τα οποία κόπτεται ο Αντίχριστος, ενώ ο Χριστός μας προσδιορίζει, ότι δεν έχουμε δικαιώματα, αλλά μόνον υποχρεώσεις.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου