Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010


Ολόκληρη η Σατανικη ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ μαζεμενη και ενδεδυμενη τα ιερα αμφια...στην ενθρονισι του αναισχυντου μοιχου και αρπαγος,κατα τον ιερον Χρυσοστομον, Θεοδοσιου.
Παρεστη και επισκοπος του ψευτοαγιου Αχριδος Ιωαννου.







ΤΟ ΓΕΝΝΗΜΑ

των ιοβολων ΕΧΙΔΝΩΝ


ηρπασε βιαιως τον

θρονον του Κοσσοβου


Eνθρονιστηκε ο ...ΙΟΒΟΛΟΣ ΟΦΙΣ του Κανονικου Μητροπολιτου Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ο αναισχυντος Μοιχεπιβατης ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ.

Αυτον τον ...ξεγανωτο ντενεκε - αφου ειναι τελειως απνευματιστος και αστοιχειωτος και ανικανος να συνταξη και πεντε απλα λογια - επελεξε η ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ - οπως αποκαλουνται απο την Εκκλησιαστικη μας ιστορια οι παρομοιες με αυτην συνοδοι φθονερων, παρανομων και ραδιουργων επισκοπων - για να αρπαξη σαν υαινα τον θρονο του ζωντος Κανονικου μητροπολιτου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.


Τον χαρακτηρισαμε ...ξεγανωτο ντενεκε, γιατι αποτελει την κλασσικη περιπτωσι του σπουδαρχιδη ρασοφορου που καιροφυλακτουσε επι χρονια να επιβη στην πλατη του ΑΡΝΙΟΥ του Ιησου, του αγιου μητροπολιτου του και να καταλαβη σαν αγριο θηριο, την επισκοπη του,
μεσα στην οποια ολα τα χρονια ενεργουσε μονος του πραξεις παρανομες και αντικανονικες και εν αγνοια του επισκοπου του.

Ως μοιχος και ως σφετεριστης της επισκοπης του Κοσσοβου θα ονομαζεται εις το εξης και θα παραμεινη στην ιστορια, ο εν λογω υπουλος και βυθιος ανθρωπος, εκγονον του οφεως του αρχαιου, που λεγεται Μοιχεπιβατης Θεοδοσιος.


Και ομως.


Οι αδιστακτοι ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ του τεως πατριαρχειου της Σερβιας - που το κατελαβε και το αλωσε κυριολεκτικα, η βρωμερα ΤΡΟΪΚΑ που αποτελειται απο τους φθονερους Ζηζιουλικους Οικουμενιστες και Λατινοφρονες Αθανασιο Γιεφτιτς, Ειρηναιο Μπουλοβιτς και Αμφιλοχιο Ραντοβιτς, και το κατευθυνει πλεον εξ' ολοκληρου, αφου οι λοιποί ρασοφοροι που ονομα εχουν, αλλα ειναι απαθεις, αφανεις και ...ανυπαρκτοι - επιβραβευσαν τις ατιμιες του κατασκευάσματος τους, αφου μεθοδευσαν και προγραμματισαν εδω και πολυν καιρο να επιλεξουν αυτο το φαρμακερο οργανετο τους και να το τοποθετησουν στην υποκλαπεισα και αρπαγεισα επισκοπη της Ρασκας και Πριζρενης, αφου μεθοδευσαν την σταδιακη και μελετημενη ΛΗΣΤΡΙΚΗ εκδιωξι του επισκοπου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.


Παρακολουθουσαμε απο τις αρχες του 2010ο συνεχως, αδιαλλειπτως και ανελλιπως αυτην την οντως σατανικη και προμελετημενη μεθοδευσι και οσο ηταν δυνατον, αφου ολα γινονταν και συντελουνταν μεσα εις το σκοτος και εις τα υπογεια διαβουλια τους, και μας συνεχεε και μας καταλαμβανε ....ιλιγγος πραγματικος και φρενιτιδα απο το μεγεθος των πρωτοφανων παρανομιων τους.


Υποσκελισαν αυτοι οι σατανικοι Σερβοι ρασοφοροι και αυτον τον ιδιο τον ΣΑΤΑΝΑ και ολα τα οργανα του.


Και ομως βρεθηκαν αγιορειτες και ελλαδιτες που πηγαν και παρεστησαν σε αυτο το ΣΑΤΑΝΙΚΟ συνονθυλευμα της αναισχυντιας.

Καταφεραν και συγκεντρωσαν απο καθε σημειο της σερβικης γης ανθρωπους για να παραστουν στην συγκεντρωσι αυτης της ληστοσυμμοριτικης εορτης τους.
Πηγαν απο σπιτι σε σπιτι και απο καταστημα σε καταστημα και κυριολεκτικα ....εσυραν απο το μανικι, οπως λενε οι σερβικες ιστοσελιδες, ατομα για να πανε στο Πριζρεν.
Υποσχεθηκαν δωρεαν μεταφορα, δωρεαν φαγοποτι, ασφαλεια της αστυνομιας ....

Οι κατοικοι της μητροπολης Ρασκας και Πριζρενης απειχαν τελειως απο το σατανικο φαγοποτι του Πριζρεν και μαλιστα εξεφρασαν την διαμαρτυρια τους με αφισες και με φειγ βολαν που γεμισαν τους τοιχους, τις κολονες και τους δρομους.
Οι αφισες εξεφραζαν την διαμαρτυρια του πιστου λαου για την βιαια και τρομοκρατικη καταληψι του θρονου της Ρασκας και Πριζρενης με την βοηθεια της αστυνομιας αλλα ακομα και αυτων των ....Ουτσεκαδων Αλβανων!!!

Οι Μοιχεπιβατες οι εισελθοντες αλλαχοθεν και οχι δια της θυρας εις την αυλήν των προβατων, εχουν την υπογεγραμμενη αποδοκιμασια του Αγιου Ευαγγελιου και των Ιερων Κανονων και φερουν επανω τους το μιασμα και την καταρα.

Εκεινο που θα θελαμε να μαθουμε ειναι ποιοι πηγαν σαν αντιπροσωποι της Εκκλησιας της Ελλαδος αλλα και ποιοι του Αγιου Ορους.

Οποιοι γνωριζουν ή μαθουν κατι παρακαλουμε να μας το πληροφορησουν.

Εμεις ειδαμε τον Κυπριο πατερα Παρθενιο Μαχαιριωτη της μητροπολεως Νεαπολεως και Σταυρουπολεως Θεσσαλονικης διπλα στον ραδιουργο μογγολοφατσα Αθανασιο Γιεφτιτς και εκπλαγηκαμε. ( Αναρτουμε την φωτογραφια).


Αντι οι κληρικοι της Ελλαδος να αποδεικνυουν λογοις και εργοις οτι σεβονται και υποληπτονται τους Ιερους Κανονες που αποδοκιμαζουν τους Μοιχεπιβατες και Αρπαγας των επισκοπικων θρονων, αυτοι οχι μονο σπευδουν και συμμετεχουν μονο με την παρουσια τους, αλλα ακομα και με τα ιεροτελεστικα τους αμφια.

Αντι να δωσουν ενα μαθημα σεβασμου και τιμης των Ιερων Κανονων και ετσι να κανουν τους ενοχους να συναισθανθουν το αμαρτημα τους που τους απονεμει τις εσχατες των εκκλησιαστικων ποινων της καθαιρεσεως και του αφορισμου, αυτοι γινονται αηδεις συνκαταπατητες τους.
Αισχος, ντροπη σου Κυπριε πατερ Παρθενιε Μαχαιριωτη.

Κριμα στους κοπους και στους μοχθους σου και στις αποστολες σου στους πεινασμενους της Σερβιας.
Κριμα.

Εχασες ολους τους μισθους και απεδειξες οτι εισαι και εσυ ΑΣΕΒΗΣ και ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΗΣ των Ιερων Κανονων.

Ο Θεος σιχαινεται τις ελεημοσυνες και τις φιλανθρωπιες σου, οταν γινεσαι συνενοχος καταπατητης του Ιερου Ευαγγελιου και των Ιερων Κανονων.

Λεγει ο Ιερος Χρυσοστομος:

"Και γαρ του πλημμελουντος ο την αμαρτιαν επαινων χαλεποτερος πολυ". Πατρ. 60ο,423ο.

Και παλιν:

" Τι ποιεις ανθρωπε;
Παρεβαθη ο νομος... πλημμεληματα τοσαυτα ετολμηθη παρα τινος των ιερωμενων, τα ανω κατω γεγονε και ου φριττεις;
Τα αψυχα πενθει και στενει και συναγανακτει τω δεσποτη.
Συ δε λογικος ουκ αλγεις;
Ουκ επιτιμας, ου γινη χαλεπος τιμωρος των του Θεου νομων αλλα και κοινωνεις; Πατρ.55ο,252ο.

4 σχόλια:

  1. Πολύ σωστά γινεται επίκλησις στήν παραπάνω ανάρτησι των λόγων τού Ιερού Χρυσοστόμου:
    "Και γαρ του πλημμελουντος ο την αμαρτιαν επαινων χαλεποτερος πολυ". Πατρ. 60ο,423ο, "ως επίσης καί "Τι ποιεις ανθρωπε; Παρεβαθη ο νομος... πλημμεληματα τοσαυτα ετολμηθη παρα τινος των ιερωμενων, τα ανω κατω γεγονε και ου φριττεις; Τα αψυχα πενθει και στενει και συναγανακτει τω δεσποτη. Συ δε λογικος ουκ αλγεις; Ουκ επιτιμας, ου γινη χαλεπος τιμωρος των του Θεου νομων αλλα και κοινωνεις; Πατρ.55ο,252ο. Υπάρχουν καί πληθώρα αλλων πατερικών λογίων τών θά μπορούσε νά γίνη επίκλησις, καθώς καί τού Δ΄ Κανόνος τῆς Ζ' Οἱκουμενικῆς Συνόδου εχοντος ουτω: "Εἴ τις οὖν...διά τινα ἰδιοπάθειαν εὑρεθείη ἀπείργων τῆς λειτουργίας, καί ἀφορίζων τινά τῶν ὑπ᾿ αὐτόν Κληρικῶν, ἤ σεπτόν ναόν κλείων, μή γίνεσθαι ἐν αὐτῷ τάς τοῦ Θεοῦ λειτουργίας, ἀναίσθητα τήν ἑαυτοῦ μανίαν ἐπιπέμπων, ἀναίσθητος ὄντως ἐστί, καί τῇ ταυτοπαθείᾳ ὑποκείσεται, καί ἐπιστρέφει ὁ πόνος αὐτοῦ εἰς κεφαλήν αὐτοῦ, ὡς παραβάτης ἐντολῆς Θεοῦ καί τῶν ᾿Αποστολικῶν διατάξεων. Παραγγέλλει γάρ καί ὁ Πέτρος ἡ κορυφαία τῶν ᾿Αποστόλων ἀκρότης: "Ποιμαίνετε τό ἐν ὑμῖν ποίμνιον τοῦ Θεοῦ, μή ἀναγκαστῶς, ἀλλ᾿ ἑκουσίως κατά Θεόν. Μή αἰσχροκερδῶς, ἀλλά προθύμως. Μή ὡς κατακυριεύοντες τῶν κλήρων, ἀλλά τύποι γενόμενοι τοῦ ποιμνίου· καί φανερωθέντος τοῦ ᾿Αρχιποίμενος κομιεῖσθε τόν ἀμαράντινον τῆς δόξης στέφανον". ᾿Αμήν.

    Η απορία μου ειναι γιατί ο Επίσκοπος Αρτέμιος δέν τούς καταδικάζει καί δέν εξέρχεται εκ μέσου αυτων νά χειροτονήση Επισκόπους καί νά ανασυγκροτήση τήν Σύνοδον της Σερβικής Εκκλησίας, παρά επιμένει νηά λέγη οτι ευρίσκεται σέ κοινωνία μεθ' ολων τών Επισκόπων της Σερβικής Εκκλησίας, επομένως καί τών σφαγέων του καί "αδίκων κριτών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καί επειδή τό θέμα δέν ειναι μόνον Κανονικής τάξεως (δικαιοσύνης) αλλά καί πίστεως (κεκηρυγμένης αιρέσεως), αφού ο Επίσκοπος Αρτέμιος εχει νά αντιμετωπίση συνεπισκόπους του καταλύοντας τήν Κανονικήν Τάξιν μέ σκοπιμότητα τήν επιβολήν καί καί ενίσχυσιν (κατίσχυσιν) της παναιρέσεως τού Οικουμενισμού, ειναι απορίας αξιον πώς δέν τούς εχει καταδικάσει ακόμη. Μήπως διότι ειναι μόνος καί νομίζει οτι δέν εχει αυτό τό δικαίωμα; Υπενθυμίζω εις τόν Επίσκοπον Αρτέμιον, οτι ο αοίδιμος καί ομολογητής Πατριάρχης Ιεροσολύμων Δοσίθεος λέγει οτι οχι μόνον Σύνοδοι, αλλά καί εκαστος Επίσκοπος κεχωρισμένος εχει τό δικαίωμα νά καταδικάζη τούς αιρετικούς:
    «Οὐ μόνον οἱ Πατριάρχαι Συνοδικῶς τούς αἱρετικούς ἀναθεματίζουσιν, ἀλλά καί Μητροπολῖται. Ὁ Λυγδούνων Εἰρηναῖος διά 12 Ἐπισκόπων τούς αἱρετικούς κατεδίκασεν. Ὁ Ἀπολινάριος ἐν Ἱεραπόλει 26 Ἐπισκόπων Σύνοδον ἀθροίσας, Μοντανόν καί Μαξιμίλλαν κατέκρινεν. Ὁ Ἐπίσκοπος Ἀχιλῶν καί ὁ Σωτᾶς διά 12 Ἐπισκόπων τούς αὐτούς ἀναθεμάτισαν... Ὁ Θεσσαλονίκης Εὐδόξιος Σύνοδον ἀθροίσας ἐντολῆ Λέοντος τοῦ Αὐτοκράτορος, Εὐτυχῆ καί Διόσκορον καί Τιμόθεον ἀναθεμάτισεν, καί τήν ἐν Χαλκηδόνι ἐβεβαίωσε Σύνοδον.Πέτρον τόν Κναφέα αἱρεσιάρχην ἀναφανέντα, οὐ μόνον Μητροπολῖται, ἀλλά καί Ἐπίσκοποι καί ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ καί ΙΔΙΩΣ (μόνοι τους) κατήλεγξαν, καί ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ κατά τῆς αἱρέσεως αὐτοῦ ἐξέθεντο. Τῆς αἱρέσεως τῶν Μονοθελητῶν ἀναφανείσης, Κόλυβος Ὀρθόδοξος ἐν Βυζαντίῳ Ἐπίσκοπος τά δογματισθέντα Σεργίῳ, Πύρρῳ καί Θεοδώρῳ τῳ Φαράν ἀνεθεμάτισε... Πάντες οὗτοι ... Συνόδους ἁθροίσαντες, τούς μέν αἱρετικούς ἀνεθεμάτισαν, τό δέ Ὀρθόδοξον φρόνημα ἐβεβαίωσαν΄ ὥστε ΤΟ ΑΥΤΟ ΕΡΓΟΝ, Η ΑΥΤΗ ΤΑΞΙΣ, Η ΑΥΤΗ ΘΕΛΗΣΙΣ, Η ΑΥΤΗ ΑΥΘΕΝΤΙΑ, ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΑΥΤΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ.»( Δοσιθέου Ἱεροσολύμων, ΔΩΔΕΚΑΒΙΒΛΟΣ, τόμος Ζ, σελ. 137-143). Δηλαδή καί μόνος του νά μείνη ενας Επίσκοπος εις μίαν Τοπικήν Εκκλησίαν εχει τό δικαίωμα, αλλά καί τήν υποχρέωσιν νά καταταδικάζη καί αναθεματίζη τούς αιρετικούς που ζημιώνουν τήν Τοπικήν Εκκλησίαν καί νά αναζητήση τούς οπου γής Ορθοδόξους Επισκόπους, εάν οι αλλες Τοπικές Εκκλησίες, μετά τών οποίων ετέλει σέ κοινωνία αιρετίζουν καί αυταί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τήν ιδια απορία (γιατί δέν εξέρχεται εκ μέσου αυτων ο Επίσκοπος Αρτέμιος) μού ενισχύουν καί αλλοι αγιοι Πατέρες, οπως:
    Ο Μέγας Βασίλειος, ο οποίος λέγει: «Οἵτινες τήν ὑγιᾶ Ὀρθόδοξον Πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνεῖν δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους εἰ καί μετά παραγγελίαν οὐκ ἀποστῶσιν, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (Βλ. Ν. Βασιλειάδη, Μάρκος ὁ Εὐγενικός καί ἡ Ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν, Ἔκδοσις «Σωτήρ», ‘Αθῆναι, 1972, σελ. 95).
    Ὁ ἅγιος Κύριλλος ‘Αλεξανδρείας ο οποίος γράφει πρός τόν λαόν τῆς Κων/λεως: «Ἀσπίλους καί ἀμώμους ἑαυτούς τηρήσατε, μή κοινωνοῦντες τῶ μνημονευθέντι (Νεστορίῳ) μήτε μήν ὡς διδασκάλῳ προσέχοντες... Τοῖς δέ γε τῶν κληρικῶν, εἴτε λαϊκῶν διά τήν ὀρθήν πίστιν κεχωρισμένοις ἤ καθαιρεθεῖσι παρ’ αὐτοῦ, κοινωνοῦμε ἡμεῖς, οὐ τήν ἐκείνου κυροῦντες ἄδικον ψῆφον, ἐπαινοῦντες δέ μᾶλλον τούς πεπονθότας (τούς παθόντας)»(ΜΑΝΣΙ, 4, 1096).

    Ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ο οποίος δι’ ἐκείνους πού ἁπλῶς κοινωνοῦν μέ τούς αἱρετικούς λέγει: «’Εχθρούς γάρ τοῦ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτους κοινωνοῦντας μεγάλῃ καί πολλῃ τῆ φωνῆ ἀπεφήνατο(ἐχαρακτήρισε)». (P.G. 99. 1049 Α) Ὁ ἴδιος ἅγιος λέγει: «Οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν΄ οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς ού κατεποντίσθησαν, ὅμως τῆ κοινωνία τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (P.G. 99, 1164 Α).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ)

    Ὁ ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός ο οποίος λέγει: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διίστασθαι» (P.G. 160. 105 C). Ὁ ἴδιος ἅγιος λέγει: «Φεύγετε καί ὑμεῖς ἀδελφοί, τήν πρός τούς ἀκοινωνήτους κοινωνίαν καί τό μνημόσυνον τῶν ἀμνημονεύτων. Ἰδού ἐγώ Μάρκος ὁ ἁμαρτωλός λέγω ὑμῖν, ὅτι ὁ μνημονεύων τοῦ Πάπα ὡς ὀρθοδόξου ἀρχιερέως, ἔνοχος ἔστι πάντα τά τῶν Λατίνων ἐκπληρῶσαι μέχρι καί αὐτῆς τῆς κουρᾶς τῶν γενείων καί ὁ λατινοφρονῶν μετά τῶν Λατίνων κριθήσεται καί ὡς παραβάτης τῆς πίστεως λογισθήσεται» (P.G. 160, 1097 D, 1100 Α).

    Οἱ ἁγιορεῖτες Πατέρες οι οποίοι πρός τόν αὐτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγον γράφουν: «Καῖ πῶς ταῦτα ἀνέξεται ὀρθοδόξου ψυχή καί οὐκ ἀποστήσεται τῆς κοινωνἰας τῶν μνημονευσάντων αύτίκα ..., ὅτι μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία, ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν αὐττόν, κἄν ὀρθόδοξος εἴη ὁ ἀναφέρων» (V. LAURENT - J. DARROUZES, DOSSIER GREC. DE L’ UNION DE LYON (1273-1277), Παρίσι 1976, σ. 399).

    Ὁ Β΄ Κανών τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου διαγορεύει: «Μή ἐξεῖναι δέ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις... Εἰ δέ φανείη τις ... τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καί τοῦτο ἀκοινώνητον εἶναι». ( Πηδάλιον, Ἔκδοσις «ΑΣΤΗΡ», Ἀθῆναι 1993, σελ. 176).
    Τό Συνοδικόν τῆς Ἁγίας Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου λέγει: «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει, τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς εἰκόνας, ἀνάθεμα» (Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκουμενικῶν Συνόδων, Τόμος Γ, σελ. 230 καί 325).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου