ΤΕΡΜΑ
ΣΤΑ.... ΛΙΑΝΟΝΤΟΥΦΕΚΑ
O Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης στο αρχονταρίκι του Αγίου Αντωνίου Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 5/12/2010 αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις Εκκλησίες της Βουλγαρίας και της Γεωργίας και στη στάση που αυτές τηρούν σε θέματα οικουμενισμού.
Προχώρησε δε ακολούθως σε σημαντικές επισημάνσεις που αφορούν στη στάση του επισκόπου Ράσκας και Πριζρένης Αρτεμίου στα θέματα αυτά και για το τι δέον γενέσθαι στην Εκκλησία της Ελλάδος.
Είπε μεταξύ άλλων ο π. Θεόδωρος:
«Η Εκκλησία της Βουλγαρίας κρατεί πολύ καλή στάση απέναντι στον οικουμενισμό.
Έχει αποχωρήσει από το «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών» και δεν μετέχει στο Διάλογο με τους Παπικούς.
Το ίδιο κάνει και η Εκκλησία της Γεωργίας.
Δύο Εκκλησίες Ορθόδοξες....
Και λέω τώρα εγώ:
Αυτό ζητούσε από την Εκκλησία της Σερβίας ο επίσκοπος Αρτέμιος.
Με υπομνήματα επανειλημμένα ζητούσε να σταματήσει ο Διάλογος με τους Παπικούς και να αποχωρήσει η Εκκλησία της Σερβίας από το ΠΣΕ.
Γιατί δεν στρέφονται οι οικουμενιστές και εναντίον της Εκκλησίας της Βουλγαρίας και εναντίον της Εκκλησίας της Γεωργίας, αλλά βρήκαν έναν μεμονωμένο επίσκοπο και τον χτυπούν αγρίως;
Φοβούνται να τα βάλλουν με ολόκληρη Εκκλησία;
Ήδη εδώ και δέκα χρόνια έχει απαγορεύσει το Οικουμενικό Πατριαρχείο στον επίσκοπο Αρτέμιο να επισκέπτεται το Άγιον Όρος εξαιτίας των αντιπαπικών και αντιοικουμενιστικών του αγώνων.
Γιατί δεν κάνει το ίδιο και με τους Πατριάρχες και επισκόπους της Βουλγαρίας και της Γεωργίας;
Γιατί;
Φοβάται που είναι δύο δυνατές Αυτοκέφαλες Εκκλησίες;
Να απαγορεύσει και σε αυτές.
Έχουν αποχωρήσει από το ΠΣΕ και είναι αντιοικουμενιστικές.
Να απαγορεύσει και σε αυτές να πηγαίνουν στο Άγιον Όρος.
Μήπως είναι καιρός η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους αντίθετα να απαγορεύσει την είσοδο στους οικουμενιστάς Πατριάρχας και επισκόπους;
Με αφορμή πάντως την περίπτωση του επισκόπου Αρτεμίου και τη στάση μερικών δικών μας καλών επισκόπων πρέπει να πούμε τα εξής:
Υπάρχουν πράγματι στην Ιεραρχία μας τώρα μερικά παραδείγματα καλών επισκόπων που έχουν αρχίσει και διαμαρτύρονται.
Επί αρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου δεν ακουγόταν ούτε μία φωνή.
Δεν τολμούσε κανείς να πει κάτι εναντίον του Πάπα, εναντίον του οικουμενισμού.
Και μείναμε εμείς, μερικοί Αγιορείτες, μερικοί πατέρες που φωνάζαμε.
Τώρα ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί αρχιερείς που διαμαρτύρονται.
Θεωρώ όμως ότι δεν αρκεί αυτό.
Δεν αρκούν μόνο δηλώσεις.
Όπως τόλμησε και έκανε ο Πειραιώς και ζήτησε με έγγραφό του να αποχωρήσουμε από το Διάλογο με τους Αγγλικανούς λόγω του ότι εκεί επικρατεί χειρίστη κατάπτωσις – μία «εκκλησία» η οποία εγκρίνει γάμο ομοφυλοφίλων, η οποία παντρεύει ομοφυλόφιλους «ιερείς», η οποία έχει δεχθεί την ιεροσύνη των γυναικών-λέγει ο Πειραιώς:
«τι νόημα έχει να έχουμε διάλογο με την «εκκλησία» αυτή;
Να διακοπεί ο διάλογος.
Θα πρέπει λοιπόν και ο Μητροπολίτης Πειραιώς και άλλοι επίσκοποι να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Αρτεμίου.
Όχι μόνο άσφαιρα, δηλώσεις ορθόδοξες –καλές είναι και αυτές, αλλά με αίμα και με μαρτύριο –γι’ αυτό διώκεται ο Αρτέμιος- να ζητήσουν επισήμως αυτοί οι Αρχιερείς οι ορθόδοξοι να σταματήσει ο Διάλογος με τους Παπικούς και να αποχωρήσουμε από το ΠΣΕ.
Και τότε να δούμε τι θα κάνουν οι κρυφοί και οι φανεροί οικουμενιστές.
Πρέπει λοιπόν να βγούμε από τον αγώνα τον κρυφό, τα λιανοντούφεκα και να αρχίσουμε πλέον τον ισχυρό αγώνα, όπως έκανε και ο άγιος Σάββας, ο οποίος διέσωσε την Εκκλησία από το Μονοφυσιτισμό και όπως αργότερα και ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός».
Το απομαγνητοφωνημένο κείμενο το πήραμε από τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Έχει αποχωρήσει από το «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών» και δεν μετέχει στο Διάλογο με τους Παπικούς.
Το ίδιο κάνει και η Εκκλησία της Γεωργίας.
Δύο Εκκλησίες Ορθόδοξες....
Και λέω τώρα εγώ:
Αυτό ζητούσε από την Εκκλησία της Σερβίας ο επίσκοπος Αρτέμιος.
Με υπομνήματα επανειλημμένα ζητούσε να σταματήσει ο Διάλογος με τους Παπικούς και να αποχωρήσει η Εκκλησία της Σερβίας από το ΠΣΕ.
Γιατί δεν στρέφονται οι οικουμενιστές και εναντίον της Εκκλησίας της Βουλγαρίας και εναντίον της Εκκλησίας της Γεωργίας, αλλά βρήκαν έναν μεμονωμένο επίσκοπο και τον χτυπούν αγρίως;
Φοβούνται να τα βάλλουν με ολόκληρη Εκκλησία;
Ήδη εδώ και δέκα χρόνια έχει απαγορεύσει το Οικουμενικό Πατριαρχείο στον επίσκοπο Αρτέμιο να επισκέπτεται το Άγιον Όρος εξαιτίας των αντιπαπικών και αντιοικουμενιστικών του αγώνων.
Γιατί δεν κάνει το ίδιο και με τους Πατριάρχες και επισκόπους της Βουλγαρίας και της Γεωργίας;
Γιατί;
Φοβάται που είναι δύο δυνατές Αυτοκέφαλες Εκκλησίες;
Να απαγορεύσει και σε αυτές.
Έχουν αποχωρήσει από το ΠΣΕ και είναι αντιοικουμενιστικές.
Να απαγορεύσει και σε αυτές να πηγαίνουν στο Άγιον Όρος.
Μήπως είναι καιρός η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους αντίθετα να απαγορεύσει την είσοδο στους οικουμενιστάς Πατριάρχας και επισκόπους;
Με αφορμή πάντως την περίπτωση του επισκόπου Αρτεμίου και τη στάση μερικών δικών μας καλών επισκόπων πρέπει να πούμε τα εξής:
Υπάρχουν πράγματι στην Ιεραρχία μας τώρα μερικά παραδείγματα καλών επισκόπων που έχουν αρχίσει και διαμαρτύρονται.
Επί αρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου δεν ακουγόταν ούτε μία φωνή.
Δεν τολμούσε κανείς να πει κάτι εναντίον του Πάπα, εναντίον του οικουμενισμού.
Και μείναμε εμείς, μερικοί Αγιορείτες, μερικοί πατέρες που φωνάζαμε.
Τώρα ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί αρχιερείς που διαμαρτύρονται.
Θεωρώ όμως ότι δεν αρκεί αυτό.
Δεν αρκούν μόνο δηλώσεις.
Όπως τόλμησε και έκανε ο Πειραιώς και ζήτησε με έγγραφό του να αποχωρήσουμε από το Διάλογο με τους Αγγλικανούς λόγω του ότι εκεί επικρατεί χειρίστη κατάπτωσις – μία «εκκλησία» η οποία εγκρίνει γάμο ομοφυλοφίλων, η οποία παντρεύει ομοφυλόφιλους «ιερείς», η οποία έχει δεχθεί την ιεροσύνη των γυναικών-λέγει ο Πειραιώς:
«τι νόημα έχει να έχουμε διάλογο με την «εκκλησία» αυτή;
Να διακοπεί ο διάλογος.
Θα πρέπει λοιπόν και ο Μητροπολίτης Πειραιώς και άλλοι επίσκοποι να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Αρτεμίου.
Όχι μόνο άσφαιρα, δηλώσεις ορθόδοξες –καλές είναι και αυτές, αλλά με αίμα και με μαρτύριο –γι’ αυτό διώκεται ο Αρτέμιος- να ζητήσουν επισήμως αυτοί οι Αρχιερείς οι ορθόδοξοι να σταματήσει ο Διάλογος με τους Παπικούς και να αποχωρήσουμε από το ΠΣΕ.
Και τότε να δούμε τι θα κάνουν οι κρυφοί και οι φανεροί οικουμενιστές.
Πρέπει λοιπόν να βγούμε από τον αγώνα τον κρυφό, τα λιανοντούφεκα και να αρχίσουμε πλέον τον ισχυρό αγώνα, όπως έκανε και ο άγιος Σάββας, ο οποίος διέσωσε την Εκκλησία από το Μονοφυσιτισμό και όπως αργότερα και ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός».
Το απομαγνητοφωνημένο κείμενο το πήραμε από τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Καλά κάνει ο Πειραιώς και επιτίθεται κατά των Αγγλικανών, αρκεί αυτή την επίθεσή του να την μεταφέρει και μέσα στη Σύνοδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όχι να προσπαθούν να παρουσιάσουν τον Αρχιεπίσκοπο του Καρτερμπουρυ, ως Ορθόδοξο με μαύρο ράσο και εγκόλπιο! Που ακούστηκε αυτό, τα κόκκινα να γίνουν μαύρα και ο σταυρός εγκόλπιο;
Γιατί στον Πάπα παρουσιάστηκε προχθές με τα κόκκινα και το σταυρό, όπως είναι η κανονική του στολή;
Τι θέλει ο Ιερώνυμος, να μας παραπλανήσει, με την παραλλαγή του Πριμάτου των Αγγλικανών σε Ορθόδοξο;
ΙΚ
Τ α πράγματα αγαπητοί δεν είναι όπως θέλει να τα εμφανίζει ο π. Θεόδωρος σχετικά με Βουλγαρία και Γεωργία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ όντως απέχουν από το ΠΣΕ αλλά ΟΧΙ δεν είναι αυτό που μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως Αντιοικουμενιστές. Μιλάω για την ηγεσία βέβαια των εκκλησιών αυτών που καθορίζουν και την επίσημη θέση προς τα έξω.
Στην Γεωργία πριν 15 χρόνια σημαντική μερίδα ηγουμένων ως επί το πλείστον απείλησαν και το διέπραξαν προς στιγμήν με ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ την ηγεσία της εκκλησίας τους.
Ο πατριάρχης Ηλίας τότε μπροστά στον κίνδυνο να απομακρυνθεί η πλειοψηφία του πιστού λαού από τις εκκλησιές του (οι οποίοι προφανώς επηρεάζονταν από τους ηγουμένους) τα ζύγισε τα πράγματα και έκανε πίσω , αποχωρώντας από το ΠΣΕ. Ετσι και εκείνοι παγιδεύτηκαν τρόπω τινά και ξανάρχισαν την μνημόνευσή του.
Δεν υπάρχει όμως καμία άλλη ένδειξη ότι υπήρξε στροφή Ορθόδοξη , ούτε και έχουμε δεί να γίνονται τίποτε αντιαιρετικοί αγώνες από εκεί κατά των γνωστών Οικουμενιστών του Φαναρίου και άλλων. Αντίθετα είναι σε πλήρη επίσημη εκκλησιαστική κοινωνία με όλους αυτούς.
Τα ίδια περίπου συνέβησαν και συμβαίνουν στην Βουλγαρική Εκκλησία.
Αγαπητοί αδελφοί, είναι αφελές να πιστεύουμε ότι αρκεί και μόνο να βγεί μια εκκλησία από το ΠΣΕ. Αυτό θα έπρεπε να είναι μόνο η αρχή του αντιοικουμενιστικού αγώνα και της εκκαθάρισης της Εκκλησίας.
Αν ταυτόχρονα δεν διακοπεί και το μνημόσυνο όλων εκείνων που στηρίζουν άμεσα ή έμμεσα την αίρεση του Οικουμενισμού "εις μάτην κοπιώμεν" .
Είναι για να το πώ κάπως πιο χοντρά κάπως έτσι:
Βιάζει κάποιος την γυναίκα σου.
Όμως λόγω του είναι υψηλά ιστάμενος και έχει την κάλυψη των αρχών κυκλοφορεί ελεύθερος αν και όλοι το γνωρίζουν αλλά από φόβο ουδείς τολμά να μιλήσει.
Εσύ λοιπόν το θύμα της υπόθεσης εννοείται ότι αυτόν ούτε που θέλεις να τον δείς , ούτε ζωγραφιστό.
Ανακαλύπτεις όμως ότι ο καλύτερός σου φίλος όχι μόνο του μιλάει αλλά τον καλεί στο σπίτι του , πηγαίνει στο δικό του και είναι όλο αβροφροσύνες με τον βιαστή.
Είναι φίλος σου αυτός;
Συνεχίζεις να κάνεις παρέα μαζί του;
Tον δικαιολογείς για την στάση του;;
Αν κάποιος μου πεί ναι- οτι δηλαδή θα συνέχιζε να θεωρεί φίλο του έναν τέτοιο άνθρωπο - τότε αυτός μπορεί ελεύθερα να συνεχίζει να κοινωνεί από τα χέρια ιερέων που ναι μέν μπορεί να μην είναι οικουμενιστές αλλά που συνεχίζουν να βρίσκονται σε εκκλησιαστική κοινωνία με τους οικουμενιστές επισκόπους , τους βιαστές της Ορθοδοξίας.
Γιάννης (Χίος)
Αντγράφω από ακτίνες : Ό Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρυ «έγινε επίτιμο μέλος της Αδελφότητος των Δρυίδων της Ούαλλίας» τον Αύγουστο τού 2002, δύο μήνες πριν από την επίσημη ανάληψη των καθηκόντων του ως Αρχιεπισκόπου. Τότε έχρίσθη «Δρυΐδης - Βάρδος» από τον Άρχιδρυΐδη της Βρετανίας Ρόμτπν Λιούζ. Στην ίδια τελετή έγιναν Δρυίδες και άλλα 50 μέλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήή ψέμματα θα είναι η δεν είναι δυνατόν να είναι αρχιεπίσκοπος.
Βλάξ
Ορθά ,πολύ ορθά ,όλα τα γραφόμενα στο παραπάνω δημοσιευμένο απόσπασμα ομιλίας του π. Ζήση ,αλλά φθάνουν άραγε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα του Οικουμενισμού ή πρακτικά κάτω από τις παρούσες συνθήκες υπάρχει ελπίδα να εφαρμοσθούν ; Στην πνευματική αυτή ασθένεια οι Πατέρες μας και Αγιοι άλλων εποχών μας άφησαν σαν ιστορική παρακαταθήκη άλλο φάρμακο, την Θεοφιλή ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ,την οποία ορισμένοι δεν θέλουν στην πραγματικότητα καν να ακούουν. Οχι Αποτείχιση ότι να είναι , αλλά έλλογη ,σώφρονα ,πνευματικά δυναμική και παράλληλα εσωτερικά ειρηνική, ΘΕΟΦΙΛΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ. Με όρους , τρόπους και ήθος καθαρά ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ, όχι ο καθένας να κάνει ότι θέλει. Αποτείχιση που θα συνιστά ΥΠΑΚΟΗ στον Ουρανό και θα είναι προϊόν αληθινής εσωτερικής πληροφορίας εκείνων που αγαπούν τον Νυμφίο Χριστό και είναι έτοιμοι να αφήσουν την σωτηρία της ψυχής τους και τη ζωή τους στα χέρια Εκείνου και όχι απλά στις γνώσεις τους και την λογική τους. Και αν σε κάποιες καρδιές δεν υπάρχει αυτή η πληροφορία ; Τότε δυστυχώς Αποτείχιση από αυτούς τους ανθρώπους δεν γίνεται και ούτε μπορεί να γίνει και ούτε πρέπει να γίνει ,γιατί εάν προχωρήσουν θα είναι πάντα δίβουλοι θα πατούν με δύο πόδια ,θα κάνουν σήμερα ένα βήμα και αύριο θα ακολουθήσει άτακτη υποχώρηση. Η Αποτείχιση που ζητείται στις ημέρες μας, ως φάρμακο στην ασθένεια, δεν είναι μία απλή προσωρινή διακοπή μνημοσύνου, αλλά κάτι πολύ βαθύτερο και ουσιαστικότερο και για να γίνει αντιληπτή ακόμη και η ανάγκη της θέλει ειδική Χάρι . Αδελφοί ο Πνευματικός χωρός εδώ και χρόνια έχει αρχίσει, οι άσημοι κατα Κόσμο και κατηγορούμενοι για πλάνη από πολλούς, ακόμη και " Αντιοικουμενιστές ",αδελφοί σας, με πνευματική χαρά μετέχουν στον χωρό αυτό της Πίστεως και προσεύχονται σύντομα να σας έχουν κοντά τους. Ο αιώνας τούτος παρέρχεται, μή μείνωμεν έξω του Νυμφώνος Χριστού
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντι-οικουμενιστής είμαι, όχι απλώς μη μετέχοντας στο ΠΣΕ, αλλά και μη μνημονεύοντες αυτούς που μετέχουν στο ΠΣΕ.
Επίσης, αντι-οικουμενιστής είμαι, όχι μόνον διαμαρτυρόμενος εναντίον των Οικουμενιστών, αλλά μη μνημονεύοντας π.χ. τον Θεσσαλονίκης, ο οποίος μνημονεύει τον ΚΠόλεως.
ΙΚ
Μήπως λέγοντας ο σεβαστός και αγαπητός π. Θεόδωρος ότι πρέπει να βγούμε από τον κρυφό αγώνα με τα λιανοντούφεκα και να προβούμε σε αγώνα φανερό κατά των Οικουμενιστών εννοεί ότι πρέπει όλοι αυτοί οι πατέρες και αδελφοί που ξεκίνησαν με την Ομολογία της Πίστεως πρέπει μετά την τόση ενημέρωση να προβούν και στην διακοπή της μνημονεύσεως των αιρετικών και αιρετιζόντων Πατριαρχών και Επισκόπων; Εγώ αυτό κατάλαβα με τις δηλώσεις αυτές του αγωνιστού π. Θεοδώρου. Μήπως είμαι αφελής; Νομίζω ότι όσοι έχουν διάθεση να ακολουθήσουν τους αγωνιστές πατέρες θα το πράξουν χωρίς ιδιοτέλειες και υπολογισμούς. Αν επαινούμε τον σεβ. Αρτέμιο και τη συνοδεία του για τον διωγμό που υφίστανται ένεκα της ομολογίας της πίστεως τότε πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους. Ας προσευχόμαστε κι ας ευχόμαστε να εξέλθουμε εκ μέσου αυτών και να αφοριστούμε και να πάθουμε κι εμείς για την αγάπη Εκείνου. Εμπρός πατέρα Θεόδωρε αναμένουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ συγγνώμη, διότι από αβλεψία, στο σχόλιό μου και εκ παραδρομής, έγγραψα την λέξη χορός δύο φορές κατά λάθος, με ωμέγα αντί με όμικρον
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην μετάνοια του να πάει ο Αρτέμιος κάνοντας υπακοή στην Ιεραρχία που τον ανέδειξε Επίσκοπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Πολυμενόπουλε έξω από την Εκκλησία δεν υπάρχει σωτηρία. Εκκλησία δεν μπορεί να είναι πάσα συναγωγή των συγκροτούντων το πάτριον εορτολόγιον. Εκκλησία είναι μόνο αυτή η οποία έχει ΚΟΙΝΩΝΙΑ με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και μνημονεύει τον κ. Βαρθολομαίο. Κάθε τι άλλο δεν είναι Εκκλησία αλλά σύναξη ανθρώπων εκτός Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήKάνεις λάθος αγαπητέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλοίμονο άν στις μέρες μας που συντελούνται όλα αυτά τα Οικουμενιστικά αίσχη να έχουμε πλέον εμπιστοσύνη στον Βαρθολομαίο και στην "εκκλησία του".
Εχει μαγαρισθη αυτή "η Εκκλησία" και πρέπει να αποτειχισθούμε το ταχύτερο.
Ο σώζων εαυτόν σωθείτω.
Αυτό θα πρέπι να μας διακατέχει.
Δεν θα σας κάνουμε τη χάρι να ζητήσουμε την επιείκεια της ψευτοεκκλησίας του Βαρθολομαίου ή των αφιονισμένων των Σέρβων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σας χαρίζουμε τον Αρτέμιο το χρυσάφι αυτό το καθαρό "τον άπεφθο χρυσό"
Ούτε στους αιρετικούς οικουμενιστάς, ούτε στον κακόδοξο και ανιστόρητο Αμερικανοτελεβάντο.
Ο Τελεβάντος είναι αστοιχείωτος ιστορικά.
Είναι στρεβλωτής της ιστορικής αλήθειας.
Κρίμα του.
Λέει τερατώδη ψέμματα και διαστρέφει την ιστορική αλήθεια.
Συνεργάτης της Αποτείχισης, απο ότι μαθαίνω, θα του απαντηση του ψευδολόγου του Τελεβάντου.
Ο Αρτέμιος οφείλει να τους αποκηρύξη όλους τους Οικουμενιστάς και να διακηρύξη την αποχή της Μίας Εκκλησίας από αυτούς.
Είναι τώρα η μεγάλη ευκαιρία.
Αγαπητέ αδελφέ με το όνομα " αληθεύοντες εν αγάπη " διάβασα το σχόλιό σου ,άλλωστε δεν μου λέγεις κάτι το καινούργιο. Αυτά τα επιχειρήματα σας λένε και σεις κατόπιν επαναλαμβάνετε. Και εγώ με κάτι τέτοιους φόβους ανέβαλα και ανέβαλα και ανέβαλα την απόφαση της Αποτείχισίς μου, έως ότου παρά την αθλιότητά μου ο Κύριος μας με " οδήγησε με το Χέρι Αυτός " . Εκεί δεν βρήκα Κόλασι και θάνατο πνευματικό ,όπως μου έλεγαν και εμένα, αλλά ειρήνη και ανάπαυση στην καρδιά μου. Έψαξα όμως πρώτα , έψαξα καλά δοκίμασα και μετά έκανα το βήμα και τώρα με τη χαρά του ελεημένου από τον Χριστό μας και εγώ ,σαν μικρό παιδί ,χωρίς να σκεφθώ τις κατηγορίες εκείνων που δεν δοκίμασαν και δεν γνωρίζουν ,γράφω μήπως και χαρείς και σύ αδελφέ μου, μήπως βρείς και εσύ τον δρόμο και φύγεις από την αμφιβολία και τους πλαστούς φόβους που δεν εξυπηρετούν την Εκκλησία μας ούτε τις ψυχές μας. Σήμερα αδελφέ εμείς οι μειωτικά αποκαλούμενοι "Παλαιοημερολογίτες" εορτάζουμε τον Πρωτόκλητο Μαθητή του Κυρίου τον Αγιο Ανδρέα ,σου θυμίζω την αντίδρασή Του όταν γνώρισε τον Χριστό μας ,από την χαρά Του πήγε αμέσως στον αδελφό Του να του ειπεί, ότι ευρίκαμεν Τον Ποθούμενον. Ετσι και εμείς, ο ένας Χριστιανός με τον άλλον πρέπει να λέμε την χαρά μας για το κοινό όφελος εξ αγάπης και μόνο ορμώμενοι.Αδελφέ ο χορός της Πίστεως ξεκίνησε, ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε σε ποιούς από όλους αυτούς τους αποκαλούμενους του "πατρίου", οι οποίοι έχουν αφορίσει εαυτούς και αλλήλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε, ποιοί από αυτούς "ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας";
ΙΚ
Το ερώτημά σου αγαπητέ ΙΚ δεν θα σου το απαντήσω εγώ, διότι και αν ακόμη στο απαντήσω το πιθανότερο είναι,ότι δεν θα με πιστέψεις. Αυτό το ερώτημα μόνο Ενας μπορεί να σου το απαντήσει και μάλιστα μέσα στη καρδιά σου, εάν βέβαια η ερώτησή σου προέρχεται από καλώς εννοούμενη περιέργεια, όπως προσωπικά πιστεύω ,αλλά μόνο ο Καρδιογνώστης γνωρίζει. Εάν θέλεις απάντηση στο πού ο Κύριος έχει τόπους πνευματικής αναψυχής μέσα στην καταιγίδα και στην σύγχιση ψάξε, προσεύχου, ζήτα,ζήτα από καρδίας ειλικρινά και Εκείνος που μας υποσχέθηκε, ότι θα ακούει τα αιτήματά μας δε θα σε απογοητεύσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλώς και το ψάξαμε και το ζητήσαμε και περιδιαβάσαμε όλους αυτούς τους χώρους, που για μας εξακολουθούν να είναι φιλικοί και έχουμε πάμπολλες γνωριμίες και έχουμε ακούσει τους αναστεναγμούς τους, σ' όλους αυτούς τους χώρους, επαναλαμβάνουμε σε όλους, από τους πιο ακραίους, έως και τους πιο συντηρητικούς και τους πιο προοδευτικούς και μετριοπαθείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγωνίζονται και αυτοί, αλλά δυστυχώς, η μεταξύ τους επικοινωνία εξακολουθεί να είναι αβυσσαλέα. Εκεί, κυριολεκτικά έχει εφαρμοστεί η αποτείχιση, αλλά μόνο στις μεταξύ τους σχέσεις και επικοινωνίες.
Ο Καρδιογνώστης λοιπόν δεν σήμανε το καμπανάκι της εσωτερικής πληροφόρησης, που γίνεται σε περιπτώσεις εσωτερικής ηρεμίας, περισυλλογής και προσευχής και τέτοια δεν υπήρξε, δυστυχώς, σ' όλο αυτό το οδοιπορικό.
ΙΚ
Δεν εκπλήσσομαι κ. Πολυμενόπουλε για την «ειρήνη και ανάπαυση στην καρδιά» σας, τα ίδια λέγουν άπαντες οι σχισματικοί και αιρετικοί όπως και αν ονομάζονται . Είθε προ της τελευτής σας να βρείτε τον δρόμο της επιστροφής στην Εκκλησία. Διότι έξω από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ δεν υπάρχει σωτηρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφοί, " αληθεύοντες εν αγάπη " και ΙΚ, για μεν τον πρώτο με θλίψη ψυχής σου λέγω ,ότι μπορείς να μείνεις ,αφού τόσο το επιθυμείς, κοντά και μαζί με τους Οικουμενιστές, τους συνοδοιπόρους και τους υποτακτικούς τους θα έχεις για πάντα μαζί σου την τυπικά και κατα κόσμο επίσημη σφραγίδα της Εκκλησίας, αλλά μη ξεχνάς ,δεν ζωοποιεί το γράμμα μα το πνεύμα και θα είναι μεγάλο δυστύχημα ,εάν τελικά απωλέσεις την Εκκλησία των Αγίων που είχαν διαφορετική Πίστη από τους Πρωταίτιους όσων ακολουθείς. Οσο για τον δεύτερο αδελφό ,που δεν γνωρίζω προσωπικά, και το γράφω αυτό γιατί είναι γνωστός σε πολλούς, θα σου προτείνω αδελφέ ένα Αφιογραφικό και αλάνθαστο κριτήριο στην έρευνά σου, που κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να σταματήσεις. Όπου βρείς ζωντανό και με άνθη το φυτό των Χριστιανικών Αρετών εκεί σταμάτα πιό πολύ, αυτά τα άνθη ζωοποιούνται με το ύδωρ του Πνεύματος. Με αγάπη Χριστού ο ελάχιστος αδελφός Σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλάχιστε αδελφέ, ο κατηχητής μου στην Ορθόδοξη Πίστη υπήρξε του Πατρίου και προς τιμήν του δεν με προσανατόλισε στην παράταξή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτερος του πατρίου, προβεβλημένος και πολυγραφότατος ιερέας, βαθύς γνώστης της Ορθόδοξης Πίστης και Παράδοσης, σε ερώτησή μου, που να απευθυνθώ, μου απάντησε: "Ποιά πόρτα να σας υποδείξω να κτυπήσετε;" "'Οτι σας φωτίσει ο Θεός". Ούτε τη δική του παράταξη (διαφορετική από την άλλη) μου συνέστησε.
Δεν γνωρίζω, αν αυτά λένε λίγα ή πολλά.
ΙΚ
Αγαπητέ αδελφέ ΙΚ ,ούτε και εγώ σου λέγω τί να κάνεις και πού να πάς, αν θελήσεις ποτέ κάπου να πάς ,απλώς ένα κριτήριο σου πρότεινα όχι δικό μου ,αλλά Αγιογραφικό .Δεν είναι παραταξιακό πνεύμα το να ερευνούμε και να επιλέγουμε την καλύτερη δυνατή λύση κάτω από τις σημερινές δύσκολες συνθήκες, ούτε παράλλογο είναι να θέλουμε αυτό που ο νούς μας επιλέγει, με πνευματικά πάντα κριτήρια, να συμφωνεί με την πνευματική εμπειρία, όπως μας την παρέδωσαν σαν Πίστη ,Εκκλησιαστικότητα και ήθος οι Αγιοι Πατέρες. Αδελφέ κάθε Θεάρεστα σκεπτόμενος βάζει πνευματικά κριτήρια στις επιλογές του και αυτά είναι προπάντων οι καρποί του Πνεύματος, όπου αυτοί πράγματι υπάρχουν. Ακόμη και οι άνθρωποι του αιώνος τούτου ,οι κοσμικών φρονημάτων, είναι προσεκτικοί στις επιλογές τους για να προασπίζουν εφήμερα συμφέροντα, πόσο μάλλον εμείς που προασπίζουμε την αιωνιότητα για την ψυχή μας και τους αδελφούς μας. Αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά και μερικές φορές διαφωνώ με κάποια από τα γραφόμενά σου ,έχω για σένα δημιουργήσει τη γνώμη, ότι είσαι βαθειά σκεπτόμενος άνθρωπος και η γλώσσα σου δεν είναι "ξύλινη " γι αυτό σου γράφω τα παραπάνω όχι για να σε προσανατολίσω στις δικές μου επιλογές. Με αγάπη Χριστού ο αδελφός Σου , Διονύσιος
ΑπάντησηΔιαγραφή