666:
Ο ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ
«Θλιβερά εφευρήματα αιρετικών»
Μπορεί να μη συχνάζει στα τηλεοπτικά παράθυρα, και να αποφεύγει τη δημοσιότητα, αλλά είναι ο Ιεράρχης που έχει μελετήσει όσο κανείς άλλος το πρόβλημα του «666». Ο Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Μελέτιος ήταν ο πρώτος που δεν χάιδεψε τα αυτιά των ορθόδοξων φονταμενταλιστών που διαδήλωναν έξω από τη βουλή κατά την ψήφιση της συμφωνίας Σένγκεν το 1997. Η μελέτη του «Το χάραγμα του Αντίχριστου στην ορθόδοξη παράδοση» καταρρίπτει από θεολογική σκοπιά τη συσχέτιση του «666» με τον bar code, τους υπολογιστές και τις ταυτότητες. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στον «Ιό» δεν διστάζει να τοποθετηθεί ενάντια στο ρεύμα και να καταγγείλει ως πλάνη και απάτη τη σχετική φιλολογία που εκπορεύεται ακόμα και από τα υψηλά κλιμάκια της Ιεραρχίας.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Στη μελέτη σας «Το χάραγμα του Αντίχριστου» αποκαλύπτετε ότι το «666» ως χάραγμα του αντίχριστου είναι εφεύρημα Αμερικανών προτεσταντών. Πώς εξηγείτε το γεγονός ότι σήμερα χρησιμοποιείται ως βασικό επιχείρημα για να κινητοποιήσει τους πιστούς στις «λαοσυνάξεις» και μάλιστα από χείλη Ιεραρχών, συμπεριλαμβανομένου του Αρχιεπισκόπου;
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ: To 666, σύμφωνα με την Αποκάλυψη του Ιωάννου (κεφ. 13, στιχ. 18), είναι ο αριθμός του ονόματος του αντίχριστου. Είναι ο αριθμός, στον οποίο πρέπει να ανταποκρίνεται το όνομα του αντίχριστου. Τα γράμματα του ονόματός του προστιθέμενα πρέπει να δίνουν άθροισμα 666. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα γράμματα του αλφαβήτου στα εβραϊκά και στα ελληνικά ήσαν ταυτόχρονα και αριθμοί. Π.χ. τα γράμματα του ονόματος Βενέδικτος σαν αριθμοί (2+5+50+5+4+10+20+300+70+200) δίνουν άθροισμα 666. Ενας Βενέδικτος μπορεί να είναι ο αντίχριστος. Ενας Ιωακείμ δεν μπορεί να είναι, ο αντίχριστος. Μόνο το Ω είναι 800.
Για τους αγίους Πατέρες, ερμηνευτές της Αποκάλυψης, αυτή είναι ή μόνη εκδοχή. Και μέχρι το 1970-80 κανείς ποτέ Ορθόδοξος δεν είδε το 666 σαν κάτι άλλο. Τότε 1970-1980 στην Αμερική άρχισε να γίνεται, για πρώτη φορά σε κύκλους σατανιστικούς (δίσκοι με τραγούδια σατανιστικά) και έπειτα σε κύκλους περιθωριακούς από την πανσπερμία των προτεσταντικών παραφυάδων (σέκτες), λόγος για το 666 σαν «χάραγμα του αντίχριστου». Ξεκίνησαν από τη δαιμονοποίηση του bar code (γραμμωτός κώδικας), που χρησιμοποιήθηκε για τη διακίνηση των ειδών εμπορίου. Τις ιδέες αυτές αντιγράφοντας από βιβλία μιας αμερικανίδας προτεστάντισσας, της Mary Stuart Relfe, τις μετέφεραν στον χώρο της Εκκλησίας μας ιερομόναχοι και μοναχοί «ζηλωτές». Ετσι, οι ιδέες αυτές κατέκτησαν τους συντηρητικούς κύκλους της Εκκλησίας μας. Με αποτέλεσμα ότι έτσι επήλθε μια σοβαρή αλλοίωση στο ορθόδοξο φρόνημα. Στην αρχή μεταφράστηκαν αυτούσια τα βιβλία της Mary Relfe (The new money system - To νέο σύστημα χρήματος). Εκείνοι που τα επήραν σοβαρά, καταδίκαζαν την χρήση του κομπιούτερ. Και διεκήρυτταν, ότι όποιος πιάνει στα χέρια του κάτι που έχει το bar code ή το 666 χάνει μια για πάντα την σωτηρία του! Επακολούθησε μια κυριολεκτική έκρηξη θρησκευτικής παραφιλολογίας γύρω από τον bar code και τον αντίχριστο, που κυριολεκτικά δαιμονοποιούσε την πρόοδο στην πληροφορική (Κομπιούτερ). Με την πάροδο του χρόνου οδηγήθηκαν σε αδιέξοδα. Και oι πιο «συνετοί» άρχισαν να κάνουν υποχωρήσεις. Πρώτα είπαν: Να χρησιμοποιείς το περιεχόμενο και να πετάς το κουτί με τον bar code!.. Μετά είπαν: Ο,τι πάει στην τσέπη ή στην κοιλιά, δεν βλάπτει! Σημασία έχει (λένε τώρα!), μόνο αν μπει στην ταυτότητα! Γιατί ή ταυτό-τητά μας είναι τάχα το «πρόσωπό» μας! (Γελοιότητες!). Είναι θλιβερό, εφευρήματα αιρετικών, και μάλιστα με θεολογικές προϋποθέσεις που απέχουν χαωδώς από τις ορθόδοξες, να προσδιορίσουν τις ενέργειες Ορθοδόξων, κληρικών, μοναχών, αρχιερέων, και να τους οδηγούν σε μια ξενότροπη πολιτική δραστηριοποίηση.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Στην ίδια μελέτη σας παραθέτετε την εγκύκλιο 2626/7-4-97 της Ιεράς Συνόδου, με το δικό σας σχόλιο ότι ή Σύνοδος επιβεβαιώνει πως «ο αριθμός 666 δεν είναι το σφράγισμα του αντίχριστου». Ομως σε επόμενη εγκύκλιο (445/9-2-98) η άποψη της Συνόδου τροποποιείται και αφήνεται να εννοηθεί ότι το «χάραγμα» έχει σχέση με το 666. Υπάρχει, τελικά, κατασταλαγμένη άποψη στην Ιεραρχία για το θέμα αυτό;
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ: To θέμα, αν το 666 είναι το χάραγμα του αντίχριστου, είναι θέμα ερεύνης της επιστήμης της Ορθόδοξης Θεολογίας. Σε θέματα επιστημονικά, έρευνας και επιστήμης, οι γνωματεύσεις και αποφάνσεις της Ιεράς Συνόδου δεν έχουν καμία θέση. Οταν το κάνει, πέφτει στο ίδιο εκείνο λάθος, που έκαμε η Δυτική Εκκλησία, τότε που, αντίθετα στην επιστημονική παρατήρηση του Γαλιλαίου, προσδιόρισε «αυθεντικά» ότι η γη μένει ακίνητη και ο ήλιος κινείται!... Είναι θλιβερό ότι η Ιεραρχία μας σήμερα, αντί να καταδικάζει και να καταστέλλει το νόθο αυτό παραλήρημα γύρω από το 666, αφήνει να δίνεται η εντύπωση ότι το υιοθετεί και το αποδέχεται!... Και μάλιστα, ενώ ή Ορθόδοξη Θεολογία διακηρύττει ότι είναι αδύνατο να δοθεί αυθεντική ερμηνεία στα εσχατολογικά προβλήματα που θέτει η Αποκάλυψη. Ταλαιπωρούμε τον λαό του θεού για πράγματα αβέβαια!...
ΕΡΩΤΗΣΗ: Me βάση τη δική σας βαθιά θεολογική κατάρτιση, μπορείτε να βεβαιώσετε τους πιστούς ότι το 666 δεν έχει καμιά σχέση με το θέμα των ταυτοτήτων;
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ: Στο βιβλίο μου "Το χάραγμα του Αντίχριστου στην Ορθόδοξη Παράδοση" έκδ. β' σελ.15 και 71 γράφω σαφώς και κατηγορηματικά: Το 666 δεν είναι το χάραγμα του αντίχριστου. Πρώτα θα έλθει ο αντίχριστος. Μετά θα ζητήσει να τον λατρεύσει ο κόσμος σαν Θεό. Μετά θα δώσει το χάραγμά του. Οσο ο αντίχριστος δεν έχει έλθει, "χάραγμα" δεν υπάρχει. Και συνεπώς, το 666 όπου και αν είναι, σε ό,τι και αν χρησιμοποιείται, είναι πάντοτε ένας απλός αριθμός όπως όλοι. Και τίποτε πλέον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ
Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου «Το χάραγμα του Αντίχριστου στην ορθόδοξη παράδοση» (έκδοση Ιεράς Μητροπόλεως Νικοπόλεως, Πρέβεζα 1997). Νηφάλια και διεισδυτική μελέτη του προβλήματος του 666 από ορθόδοξη θεολογική σκοπιά και αποκάλυψη της απάτης.
Ιερά Μονή Μεγάλου Μετεώρου «Παραχάραξη του Χαράγματος» (Εκδοση Ιεράς Μονής, Αγια Μετέωρα 1997). Προσπάθεια αναίρεσης των συμπερασμάτων του Μητροπολίτη Νικοπόλεως και εμμονή στην τρομοκρατική παραφιλολογία που συνδέει το 666 με τη σύγχρονη τεχνολογία.
Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου «Παραχάραξη εις βάρος της αλήθειας και της ευπρέπειας» (έκδοση Ιεράς Μητροπόλεως Νικοπόλεως, Πρέβεζα 1998). Ανταπάντηση στις αιτιάσεις των μοναχών και συμπλήρωση της επιχειρηματολογίας.
Βασιλείου Βολουδάκη «Ο αντίχριστος, ο αριθμός 666 και η ανησυχία των χριστιανών» (εκδ. Υπακοή, γ΄ έκδοση, Αθήνα 1997). Συμπληρωμένη αναδημοσίευση παλιότερης μελέτης με στόχο τη θεολογική ανασκευή του πανικού για το «χάραγμα» και τον «666».
Ιερομονάχου Χριστοδούλου Αγιορείτου «Ο Γέρων Παϊσιος» (Αγιον Ορος 1996). Προσωπική μαρτυρία ενός μοναχού για τη ζωή του Παϊσιου. Επιβεβαιώνει ότι ο Παϊσιος διέδιδε το βιβλίο της Relfe και είχε απ’ αυτό αντλήσει τις απόψεις του για το «666».
Σάββα Αγουρίδη «Η αποκάλυψη του Ιωάννη» (εκδ. Π.Πουρνάρα, Θεσσαλονίκη 1994). Μελέτη και ερμηνεία του κειμένου της αποκάλυψης, με αναλυτική παρουσίαση του ιστορικού και θεολογικού προβλήματος του «666».
Γιώργου Μουστάκη «Η αποκάλυψη του Ιωάννη και το σκάνδαλο του 666» (εκδ. Αγκυρα, Αθήνα 1998). Ο γνωστός θεολόγος-κοινωνιολόγος αναλύει με ντοκουμέντα την πλάνη του 666. Περιλαμβάνεται και η έκθεση-μελέτη του χημικού κ. Καρδάση προς την Ιερά Σύνοδο, στην οποία αποδεικνύεται η απάτη της κυρίας Relfe για τους γραμμωτούς κώδικες.
Μοναχού Παρθένη «Το χάραγμα της αποκάλυψης» (εκδ. Στερέωμα, χ.χ., χ.τ.έ.). Χαρακτηριστικό δείγμα από την ενδοεκκλησιαστική παραφιλολογία που προκάλεσε η «θεωρία» της Relfe.
*
Πηγή : http://www.ekklisiastikos.com/2009/12/666-o.html Date of access : 20.11.2010
Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την Ελλάδα, την Ευρώπη, την Αμερική. Ο γραμμωτός κώδικας, δηλαδή ο bar code, δηλαδή το ηλεκτρονικό φακέλωμα, δηλαδή το ηλεκτρονικό σφράγισμα του αντίχριστου, δηλαδή ο 666. Το κακό είναι ότι έχουμε αρχίσει πάλι να πιστεύουμε σε φαντάσματα.
Δεν είναι δυνατόν να ερμηνευτεί το πάθος και ο φανατισμός που προκάλεσε η διαμάχη για τις ταυ-τότητες αν δεν συνυπολογιστεί ο πραγματικός τρό-μος που προκαλεί σε ορισμένες μερίδες της ελληνι-κή κοινωνίας η σύνδεση των νέων ταυτοτήτων με τον δαιμονικό αριθμό «666» και με το λεγόμενο σφράγισμα του αντίχριστου. Από το βήμα της λαοσύναξης στη Θεσσαλονίκη ο Αρχιεπίσκοπος δεν δίστασε να επικαλεστεί την απειλή του «666» και να ταυτιστεί έτσι με τις φονταμενταλιστικές ομάδες των παραεκκλησιαστικών οργανώσε-ων. Όλα ξεκινούν από μια ειδική ερμηνεία ενός χωρίου της Αποκάλυψης του Ιωάννη: «Όποιος έχει μυαλό ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου, που είναι αριθμός ανθρώπου.
|
Ο αριθμός του είναι χξς΄ (666)». Όπως γράφει ο καθηγητής Αγουρίδης (1994), «πρόκειται περί εφαρμογής της ραβινικής μεθόδου της γεματρία. Έλληνες και Ιουδαίοι δεν είχαν τότε εν χρήσει αραβικούς αριθμούς. Τα γράμματα του αλφαβήτου ανταποκρίνονταν σε αριθμούς: α=1, β=2, ε=5, ι=10, κ=20, κτλ. Έτσι κάθε λέξη μπορούσε να μεταφραστεί σε έναν αριθμό, όπως και κάθε αριθμός μπορούσε να μεταφραστεί σε μια ή περισσότερες λέξεις» (σελ. 326).
Από εκείνη την εποχή έχει επιχειρηθεί άπειρες φορές να «αποκωδικοποιηθεί» ο «αριθμός του θηρίου» και να εντοπιστεί ο αντίχριστος. Ανάλογα με την εποχή, οι δεισιδαίμονες χριστιανοί ανακάλυπταν αντίχριστους κάθε λογής και απέδιδαν σ’ αυτούς τα βάσανά τους, προσδοκώντας ταυτόχρονα την επικείμενη λύτρωση. Κάποιοι θεώρησαν αντίχριστο τον ρωμαίο αυτοκράτορα, λέγοντας ότι το όνομα Νέρων Καίσαρ στα αραμαϊκά βγάζει 666. Άλλοι, όπως ο προτεστάντης του 16ου αιώνα Μίκαελ Στίφελ, αποδίδουν την ιδιότητα του αντίχριστου στον Πάπα της Ρώμης Λέοντα Ι΄, βασισμένοι σε ένα απόσπασμα του επισκόπου Λουγδούνου Ειρηναίου, ο οποίος υποστηρίζει (τον 2ο αιώνα) ότι το όνομα ΛΑΤΕΙΝΟΣ είναι ένα από τα (πολλά) ονόματα που τα γράμματά του αθροιζόμενα καταλήγουν στον δαιμονικό αριθμό. Οι καθολικοί (Πέτρους Μπούνγκους) αντιτείνουν ότι αντίχριστος είναι ο Λούθηρος. Ο ίδιος συγγραφέας αναφέρει και την εναλλακτική λύση του Μωάμεθ ως αντίχριστου. Στον 20ό αιώνα εντοπίστηκαν και νέοι αντίχριστοι στα πρόσωπα του Λένιν, του Χίτλερ, του Γκορμπατσόφ και του Σαντάμ Χουσεϊν. Ο γνωστός αμερικανός ακροδεξιός τηλε-ευαγγελιστής Πατ Ρόμπερτσον δίδασκε καθημερινά ότι η Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι διαβολική συνωμοσία και ο Τζορτζ Μπους που την εισήγαγε ενεργούσε κατά διαταγή του Σατανά. Αυτά άκουγε ο καημένος ο Ρέιγκαν και έβαλε το δημοτικό συμβούλιο του Χόλιγουντ να αλλάξει τον αριθμό της βίλας του όπου αποσύρθηκε, από 666 St Cloud Street σε 668.
Δεν υπάρχει λοιπόν εποχή που σέβεται τον εαυτό της και να μην έχει μπει στον πειρασμό να ανακαλύψει τον αντίχριστό της. Άλλωστε ποτέ δεν έλειψαν οι μισητοί ηγέτες. Αυτό που ζούμε, όμως, σήμερα είναι κάτι εντελώς νέο. Για πρώτη φορά ο αριθμός 666 συνδέεται με την ίδια την τεχνολογική πρόοδο.
Υποστηρίζεται, δηλαδή, από ομάδες φανατικών σ’ όλο τον κόσμο ότι η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, οι πιστωτικές κάρτες, οι νέες ταυτότητες προετοιμάζουν την έλευση του αντίχριστου και ότι ιδιαίτερα ο γραμμωτός (ή ραβδωτός) κώδικας (bar code) που χρησιμοποιείται για την οπτική αναγνώριση των αντικειμένων στο εμπόριο και τις υπηρεσίες είναι «το χάραγμα του αντιχρίστου» για το οποίο μιλά η Αποκάλυψη.
Η μόδα έχει έρθει και στη χώρα μας και έχει κυριολεκτικά σαρώσει στους χώρους των φονταμενταλιστών ορθοδόξων (μερίδες παλαιοημερολογιτών, ομάδες μοναχών, παραεκκλησιαστικές οργανώσεις).Το περίεργο είναι ότι όλη αυτή η υπόθεση ξεκίνησε από ένα βιβλίο γραμμένο το 1981 από αμερικανίδα προτεστάντισσα. Πρόκειται για το βιβλίο της Mary Stewart Relfe «When your money fails» (και τη συνέχειά του «The new money system») που έγινε μπεστ σέλερ στην Αμερική.
| |
Ε, λοιπόν, αυτά τα βιβλία έγιναν ευαγγέλια στην Ελλάδα από εκείνους που δεν θέλουν να ακούσουν ούτε για προτεστάντες ούτε για Αμερική ούτε και για γυναίκες!
Η κυρία Relfe παρουσιάζει τον εαυτό της ως νέο Ευαγγελιστή Ιωάννη και δηλώνει ότι έλαβε «εξ αποκαλύψεως» και «κατά θέλημα Χριστού» το μήνυμα ότι το 666 είναι το χάραγμα του αντίχριστου και ότι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666. Κατά συνέπεια, όποιος δέχεται και χρησιμοποιεί τον γραμμωτό κώδικα, όποιος μετέχει στο νέο οικονομικό σύστημα συναλλαγών συνεργεί στην εισαγωγή του «σφραγίσματος του αντίχριστου».
Πρόκειται για μια πραγματική απάτη. Στον γραμμωτό κώδικα οι αριθμοί απεικονίζονται με επταψήφιους συνδυασμούς μαύρων και λευκών γραμμών. Ο αριθμός έξι αντιστοιχεί στο συνδυασμό μαύρο-λευκό-μαύρο-λευκό-λευκό-λευκό-λευκό. Η Relfe αυθαίρετα ξεχωρίζει τα τρία πρώτα στοιχεία (μαύρο-λευκό-μαύρο) και ταυτίζει τον αριθμό έξι με τις τρεις διπλές γραμμές που βρίσκονται στην αρχή, στη μέση και στο τέλος του γραμμωτού κώδικα, και οι οποίες επιβάλλονται από το γεγονός ότι ο κώδικας πρέπει διαβάζεται και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Γνωρίζοντας ότι η άποψή της θα αντικρουστεί εύκολα, η Relfe επικαλείται άλλους κωδικούς, «μυστικούς» αυτή τη φορά, τους οποίους δήθεν χρησιμοποιεί η Ευρωπαϊκή Ένωση και που τους έμαθε η Relfe με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Για να μπερδέψει μάλιστα κι άλλο τους αναγνώστες της, παραθέτει μια μακρά σειρά προϊόντων και εμπορικών σημάτων όπου απαντάται ο αριθμός 666. Φυσικά για να πλουτίσει τη συλλογή της δεν διστάζει μπροστά σε αριθμολογικούς ακροβατισμούς. Για να βγάλει από τη γνωστή κάρτα VISA το 666 μας λέει: VI είναι το 6 στα λατινικά. Το αγγλικό γράμμα S ακούγεται όπως το ελληνικό Ζ, το οποίο είναι το 6ο γράμμα του αλφάβητου. Και το Α είναι το 6 στα αρχαία βαβυλωνιακά. Όπερ έδει δείξαι!
Η κυρία Relfe ανακαλύπτει εξάρια παντού. Η πτήση του Απόλλων-8 στο φεγγάρι, π.χ., κράτησε 6 μέρες, ο πύραυλος είχε 6 διαμερίσματα, η ταχύτητα ήταν 6 μίλια το δευτερόλεπτο και η βαρύτητα στο φεγγάρι είναι το ένα έκτο από τη βαρύτητα στη γη. Αυτή η αριθμολογική προσκόλληση στο 6 (που θυμίζει την ανάλογη επιμονή ορισμένων να βρίσκουν τον αριθμό 5 στις διαστάσεις των πυραμίδων) θα μπορούσε να βρει τα ανάλογά της για κάθε τριψήφιο συνδυασμό: 333, 444, 555. Όσο για το 888, αυτό είναι ο αριθμός της λέξης Ιησούς!
Η αμερικανίδα οραματίστρια δεν διστάζει να κατονομάσει και τον αντίχριστό της. Ερμηνεύει την προφητεία του Δανιήλ για να υποστηρίξει ότι αντίχριστος πρέπει να είναι από τον αραβικό κόσμο (11,37) και ειρηνοποιός (11,21). Άρα, συμπεραίνει η Relfe, πρόκειται για τον Ανουάρ Σαντάτ! Εδώ ο φανατισμός εγγίζει τον παραλογισμό: ο αντίχριστος πρέπει να φέρει την ειρήνη!
Με τους αριθμούς του 666 παίζουν φυσικά και όλες οι καφετζούδες της διεθνούς άκρας δεξιάς. Ο απαραίτητος κ. Καρατζαφέρης ανακάλυψε, μάλιστα, ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δώσει τη διαβολική διάσταση στον αριθμό 6 και γι' αυτό τον απεικόνισαν με τα δυο γράμματα: στ΄=σα-ταν! Πού να του πει κανείς του καημένου του Έλληνα τηλε-ευαγγελιστή ότι η λέξη σατάν είναι εβραϊκή!
Όλα αυτά θα ήταν απλώς διασκεδαστικά, αν δεν μεταβάλλονταν σιγά σιγά σε πραγματική ψύχωση. Τα μπεστ σέλερ της κυρίας Relfe, που ήρθαν στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του ’80, συνοδεύτηκαν από δεκάδες απομιμήσεις, αντιγραφές και επαναλήψεις, με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζεται η απήχηση της τρομοκρατικής της θεωρίας. Το σημαντικό είναι ότι τα βιβλία της δεν βρήκαν πρόθυμους αναγνώστες μόνο στους γνωστούς υποστηρικτές κάθε μυστικιστικής ή παραθρησκευτικής συνωμοτικής θεωρίας. Πολύ γρήγορα υιοθετήθηκαν από ορθόδοξους μοναχούς, οι οποίοι άρχισαν να τα διαδίδουν με ζήλο στους οργανωμένους πιστούς. Αποσπάσματα της Relfe περιέχονται στο βιβλίο του αγιορείτη μοναχού Παρθένη («Ανησυχητικά σημεία των καιρών»), στο οποίο προστίθενται και οι ελληνικές εμφανίσεις του 666 «στο πεντοχίλιαρο, στα εισιτήρια των λεωφορείων, σε πολλά είδη προϊόντων και στη νέα μας ταυτότητα».
Κρίσιμο ρόλο για τη διάδοση του τρομοκρατικού σεναρίου της Relfe στην Ελλάδα έπαιξε η υιοθέτησή του από τον γέροντα Παϊσιο (1924-1994), έναν αγιορείτη μοναχό με ιδιαίτερο κύρος στους εκκλησιαστικούς κύκλους. Ο βιογράφος και μαθη-τής του μοναχός Χριστόδουλος Αγγέλογλου αναφέρει ότι ο Παϊσιος είχε το βιβλίο της συνεχώς μαζί του και το έδειχνε στους επισκέπτες του. Ο ίδιος ο Παϊσιος δήλωνε ότι ήδη έχουν «χαραχθεί» με λέιζερ στο μέτωπο και τα χέρια 3000 άτομα στην Αμε-ρική και μάλιστα πρώτα τα διακεκριμένα πρόσωπα! Τις απόψεις του αυτές ο Παϊσιος τις διατύπωσε εγγράφως το 1987, όταν και πάλι υπήρχε θέμα ταυτοτήτων, μπερδεύο-ντας κάρτες, τηλεόραση, και λέιζερ. Ήταν φυσικό να μην καταλαβαίνει και πολλά από ηλεκτρονικούς υπολογιστές ο γέροντας. Η επιστολή του κυκλοφόρησε σε κύ-κλους πιστών και προκάλεσε μεταστροφή ακόμα και Ιεραρχών. Ο Καντιώτης, για παράδειγμα, ο οποίος είχε διατυπώσει νηφάλιες σκέψεις λίγες βδομάδες νωρίτερα («ο αριθμός 666, αυτός καθ' εαυτόν μνημονευόμενος ή χρησιμοποιούμενος, δεν πρέπει να προκαλεί πανικόν») άρχισε να βάλει κατά της κυβέρνησης του Αντρέα Παπανδρέ-ου με το γνωστό του ύφος, λέγοντας ακριβώς τα αντίθετα: «εν προκειμένω ο αριθμός 666 δεν χρησιμοποιείται ως κοινός τις αριθμός, αλλ' έχει αντιχριστιανικήν σκοπιμότη-τα, εντασσόμενος εις τα σχέδια της παγκοσμίου σιωνιστικής αυτοκρατορίας».
Εδώ και δύο χρόνια το μπεστ σέλερ της κυρίας Relfe αιφνιδίως εξαφανίστηκε από το προσκήνιο. Εικάζουμε ότι θα πρέπει να υποστεί κάποια επεξεργασία. Να αφαιρεθεί, για παράδειγμα, η πρόβλεψη-προφητεία ότι η Δευτέρα Παρουσία αναμένεται στα τέλη του 1997 ή αρχές του 1998 που ακούγεται κάπως εσφαλμένη. Όμως η μυθοπλασία περί 666 έχει ήδη ριζώσει βαθιά. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς τους λόγους που η θεωρία της Relfe βρήκε τόσο πρόσφορο έδαφος. Η επιτυχία της πρέπει να αποδοθεί στο πολιτισμικό σοκ που προκάλεσε η ραγδαία εξάπλωση των ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυτή η εισβολή της νέας τεχνολογίας δημιούργησε νέες στρατιές λειτουργικά αναλφάβητων πολιτών (δηλαδή εκείνων που δεν μπορούν ούτε να κάνουν χρήση αλλά ούτε και να κατανοήσουν τα «διαβολικά» αυτά μηχανήματα).
Το κακό είναι ότι οι δεισιδαιμονίες της κυρίας Relfe καθώς φαίνεται θεωρούνται χρήσιμες για να φανατίσουν τους πιστούς και να τρομάξουν περισσότερο τους αφελείς. Με μοναδική εξαίρεση τον μητροπολίτη Νικοπόλεως, του οποίου συνέντευξη φιλοξενούμε σήμερα, οι Ιεράρχες δεν έχουν φροντίσει να διαφοροποιηθούν από το μύθο του «666». Συμβαίνει μάλλον το αντίθετο. Με τις σχετικές της εγκυκλίους η Ιερά Σύνοδος, χωρίς να ταυτίζεται με τους ακραίους φονταμενταλιστές, αφήνει ανοικτό το «παραθυράκι» του τρόμου. Το μόνο σχετικό έντυπο που κυκλοφορεί στις επίσημες εκδόσεις της εκκλησίας (Αποστολική Διακονία) είναι μια μικρή μπροσούρα του μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθιμου, στην οποία δηλώνεται μεν σαφώς ότι «ο αριθμός 666 (…) δεν έχει τη δύναμη να μας βλάψει», όμως αφήνεται και η απειλή ότι «εάν υπάρξει αθέτηση των υποσχέσεων της πολιτείας θα ενημερώσωμεν τους χριστιανούς και θα τους προτρέψωμε να μη δεχθούν να λάβουν τις νέες ταυτότητες».
(Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 9/7/2000)
Δε θα μπω στην ουσία της συνέντευξης του μητροπολίτη Νικοπόλεως.Θα κακίσω όμως το γεγονός ότι έδωσε συνέντευξη στην πλέον χριστομάχο και εκκλησιομάχο από καταβολής ελληνικού κράτους εφημερίδα ΕΛΕΤΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΆ ΣΤΟ ΘΛΙΒΕΡΌ ΙΟ που χύνει το ιδεολογικό του δηλητήριο στα σπλάχνα της νεοελληνικής κοινωνίας προσπαθώντας να γκρεμίσει αξίες και παραδόσεις που κράτησαν ζωντανό αυτόν τον τόπο.Ένα μόνο θα σας πω.Η συντακτική ομάδα του ΙΟΥ,προερχόμενη απ την ΕΚΟΝ-ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ βρήκε στέγη στον άθεο και άπατρι ΣΥΡΡΙΖΑ και μεταξύ άλλων υποστηρίζει ενεργά τους αυτονομιστές του ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ στην περιοχή της Φλώρινας στην οποία ζω.Πολέμησαν με πάθος τον αείμνηστο π Αυγουστίνο διαστρέφοντας την εικόνα του επειδή μίλαγε για Χριστό και Ελλάδα.Αυτά έπρεπε να τα ξέρει ο άγιος Νικοπόλεως κι αν δεν τα γνώριζε να ζητούσε να πληροφορηθεί τι εστιν ΙΟΣ.Δεν ήξερε δε ρώταγε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΜΑΧΟ ΤΟΥ ΜΠΕΗ, ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΡΟΒΕΖΗΣ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΚΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΣΤΙΣ ΠΤΑΙΣΕΙ ΕΝ ΕΝΙ ΕΣΤΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΟΧΟΣ; Η ΣΥΜΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΠΡΕΒΕΖΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα γίνει Οδυσσέα θα μας ΠΕΙΣ είσαι υπέρ της κάρτας ή όχι;!!Τη μια εμφανίζεις κείμενα υπέρ της κάρτας-σαν το ανωτέρω-την άλλη κατά,όπως του Υφαντή κ.ά. Θα εξακολουθείς να παίζεις σε δι
ΑπάντησηΔιαγραφήπλό ταμπλώ;!Ξεκαθάρισε τη θέση σου απέναντι στους επισκέπτες σου!
Ολόκληρο βιβλίο έγραψε ο άνθρωπος, στη συνέντευξη κολλήσαμε; και μάλιστα όχι στην ουσία αλλά στην εφημερίδα; Και άλλοι λαμπροί κληρικοί έδωσαν συνέντευξη στην εν λόγω εφημερίδα, νομίζω στον ιό. Ή πιστεύετε ότι οι υπόλοιπες εφημερίδες είναι Χριστιανικών αρχών; Με το βαμβάκι μας "σφάζουν". Πρέπει να διατυπώνουμε λόγο απολογητικό και αληθείας "παντί τω αιτούντι" , "ευκαίρως ακαίρως". Μπράβο στο άγιο Νικοπόλεως διότι δεν εμπαίζει τα της Αγ. Γραφής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλευθέριος.
Από το Ρήγα Φεραίο προέρχεται και η Ντόρα, όπως διάβασα σε συνέντευξή της για τα φοιτητικά της χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΤΙΣ ΠΤΑΙΣΕΙ ΕΝ ΕΝΙ, όπως π.χ. ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης, που υπεραμύνεται της αποκατάστασης των πάντων, ακόμη και του Σατανά και ότι θα πρέπει να προσευχόμαστε για τη σωτηρία του Σατανά (που δεν έγιναν δεκτά από την Εκκλησία) ΕΣΤΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΟΧΟΣ, δηλ. και για τα υπόλοιπα έργα είναι έχοχος ο άγιος και επομένως αποβλητέος από το αγιολόγιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Απορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το εν λόγω βιβλίο του Νικοπόλεως το εξέδωσε και ο εκδοτικός οίκος Λιβάνης;
Εξυπηρετεί κανέναν η περαιτέρω δημοσίευσή του;
Μακάρι να γνωρίζαμε όλο το περιεχόμενο του βιβλίου, αποσπάσματα παρέθεσε ο ΙΚ, φυσικά και εξυπηρετεί η περαιτέρω διάδοσή του όπως και των απόψεων και πολλών άλλων "θαμμένων" απο τα μαζικά μέσα, blogs, κληρικών και ιεροκηρύκων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς και στο opengov μαζικά προσέρχονται οι αντίθετοι με την κάρτα. Είναι εύκολο κάποιος να βάλει τους οπαδούς του να ψηφίζουν συνεχώς αν και δεν χρειάζεται λόγω εμφυτευθέντος, από τους πνευματικούς καθοδηγητές, ζήλου (ου κατ΄επίγνωσιν). Σημειωτέον οτι δικό μου σχόλιο, που έλεγε να μην τρομοκρατούμαστε, διότι η κάρτα δεν έχει σχέση με 666 και αντίχριστο ο οποίος δεν ήρθε ακόμη κ.λπ. κ.λπ. ΔΕΝ δημοσιεύθηκε !!! Ενώ δεκάδες σχόλια όσων λένε ότι η κάρτα είναι αντίθετη με τη "θρησκεία" μας !!! δημοσιεύονται ελεύθερα.
Οι πολέμιοι της κάρτας μήπως είναι οι ίδιοι που επί 12-20 χρόνια μας παραμύθιαζαν ότι αμαρτάνουμε αν χρησιμοποιούμε barcode σε supermarket η τραπεζικές κάρτες σε ΑΤΜ διότι τάχα είχαν το "σφράγισμα" του αντιχρίστου; Τους τιμώρησε για την ανευθυνότητά τους η Εκκλησία; Γιατί τώρα να τους πιστέψω;
Ιωάννης Μ.
Εδώ και χρόνια το κάναμε πρώτο θέμα. Ο π, Δανιήλ έτσι λέει, αντί να ασχολούμαστε με τον Χριστό ψάχνουμε τον ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ioannisvaptistis.gr στα περιοδικά επιλέγουμε 2010 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ σε pdf ( με θέματα για τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο και στη σελ. 176 έχει τα σχετικά σχόλια που μάλλον ταυτίζονται με του ΙΚ ).
ΑΓΑΠΗΤΕ ΙΚ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΝΥΣΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟ ΩΣ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΕΓΩΠΑΘΕΙΑΣ ΑΤΟΜΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΡΕΒΕΖΗΣ. Ο ΑΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝ ΣΥΝΟΔΩ ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕ Ο ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΙΣΩΣ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΒΛΑΨΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ Ο ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΙΕΣ. ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΑΝ ΕΓΙΝΑΝ... ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΗΡΞΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΒΛΑΨΕ Ή ΩΦΕΛΗΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΜΜΕΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΑΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΝΥΣΣΗΣ. ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΚΟΛΙΟΣ ΚΑΙ ΣΑΡΔΕΛΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΕΛΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως γνωρίζετε, ότι υπερασπίζομαι τις θέσεις του Νικοπόλεως; Το συμπέρασμα είναι δικό σας, καθότι ποτέ δεν έγραψα κάτι τέτοιο.
Και για να αποδείξω το απύθμενο θράσος και τα ψέματά σας, τούτο μόνο θα σας πω. Ότι σε προσωπική μου συνάντηση με τον Νικοπόλεως διατύπωσα τη γνώμη μου περί της διατήρησης της γλώσσας στη θ. λατρεία.
Από την άλλη, πως κατηγορείτε κάποιον, χωρίς να έχετε διαλεχθεί μαζί του, για οικουμενισμό και εγωπάθεια. Και εάν είναι έτσι, γιατί δεν προσπαθήσατε να συναντηθείτε μαζί του και να του κάνετε αυτές τις υποδείξεις; Δέχεται τους πάντες, όπως δέχτηκε και εμένα.
Ούτε τον Νύσσης καταδίκασε Σύνοδος, ούτε και τον Νικοπόλεως. Μια σύσταση έγινε για τη γλώσσα της θ. λατρείας και αφέθηκε το θέμα να μελετηθεί. Εξ άλλου, ο Νικοπόλεως δεν επιβάλει καμία γλώσσα και το αφήνει στην κρίση του εφημέριου. Έτσι, από προσωπική εμπειρία, η θ. λατρεία στους άγιους Ταξιάρχες Μύτικα γίνεται στην αρχαία γλώσσα, στην Ι.Μ. Προφήτη Ηλία στη νέα, όταν λειτουργεί ο Επίσκοπος, στην αρχαία, όταν δεν λειτουργεί. Στον άγιο Γεώργιο Κορυφούλας στη νέα, κ.ο.κ.
Πέρασε ένας χρόνος από τη σύσταση της ΔΙΣ για τη γλώσσα. Γιατί δεν έγινε καμία κίνηση, για την περίπτωση του Νικοπόλεως; Μήπως η σύσταση αυτή πάσχει και δεν έχει ισχυρά επιχειρήματα;
Γνωρίζετε, ότι άγιος Κύριλλος κατηγορήθηκε, γιατί στη θ. λατρεία χρησιμοποίησε τη σλαβονική γλώσσα, αντί της ελληνικής ή της λατινικής και ότι απάντησε, ότι "ο κάθε λαός τιμά το Θεό στη δική του γλώσσα";
Και για να θέσω και κάποιο προβληματισμό:
Ο Ιουστίνος Πόποβιτς αγιοκατατάχθηκε πρόσφατα. Γνωρίζετε, ότι άλλαξε τη γλώσσα της θ. λατρείας από τα αρχαία σερβικά (σλαβονικά) στα νέα σερβικά; Αυτό δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην αγιοποίησή του;
ΙΚ
ΠΡΟΣ ΙΚ
ΑπάντησηΔιαγραφή1. ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΕΙ Ο ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΟΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΚΡΑΤΗ ΘΥΜΗΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ.
2. ΤΕΧΝΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗ, ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ. ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΑΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΕΤΣΙ; ΕΥΣΕΒΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ... ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΖΕ ΜΕ ΣΥΝΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
3. ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΟΙΑΣ ΩΣΤΕ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΝΥΣΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΤΟΝ ΝΕΟ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ Η ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΕΧΕΓΓΥΑ ΟΜΟΤΑΓΟΥΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΙΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑΣ. ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ,
4. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ... ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΕΞΩΣΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΑΝ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΑΝ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ. ΑΥΤΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...