Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΟΝΗΡΗ

ΚΑΙ ΔΟΛΙΑ ΕΝΤΟΛΗ

του ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ;


Σήμερα εκδικάζεται, μετά από πολλές αναβολές λόγω απουσίας των πρακτικών, η προσφυγή του αρχιμανδρίτου Ευθύμιου Τρικαμηννά στο Ανώτατο Δικαστήριο της Πατρίδος μας.

Ολα αυτά γίνονται με δόλια και πονηρή εντολή του ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ;
Οφείλει ο Ιερώνυμος να απαντήση.
Επί τρία ολόκληρα χρόνια, αρνείται η ΑΝΙΕΡΗ "ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ" να στείλη τον φάκελλο της δίκης ΜΑΪΜΟΥ του ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ Αντιοικουμενιστού και Αντιλατίνου αρχιμανδρίτου ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΝΑ, φοβουμένη και τρέμουσα ότι θα ακυρωθή από το Συμβούλιο της Επικρατείας η ψευτοκαθαίρεσί του, που την επέβαλαν οι αρχιερείς της αισχύνης των ημερών μας.


Χωρίς να φοβούνται τον Θεό και να ντρέπονται τους ανθρώπους, καταπατούν ακόμα και τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα οι Ψευτοάγιοι, ΑΓΡΙΟΙ Γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί δεσποτάδες της Ελλαδικής Εκκλησίας.


Αναρωτιόμαστε:


Σε ποιόν Χριστό πιστεύουν και ποιόν Χριστό "διακονούν" αυτοί οι αθεόφοβοι δεσποτάδες που διαπράττουν αυτά τα αδικήματα ακόμα και του κοινού ποινικού δικαίου;


Μήπως αυτός δεν είναι ο Χριστός, αλλά ο δολοπλόκος και μηχανορράφος ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;


Πώς αλλοιώς να χαρακτηρίσουμε αυτές τις δόλιες και ανίερες υπόγειες πράξεις τους;

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε και ρωτούμε.


Ποιός θα μας απαντήση;


Τα δε έργα αυτών ακολουθεί μετ' αυτών.

6 σχόλια:

  1. Το έχουμε ξαναγράψει:

    Η Εκκλησία της Ελλάδος, σύμφωνα με τα εκκλησιαστικά πρότυπα, τις Συνόδους και τους Πατέρες δεν είναι Εκκλησία του Χριστού, αλλά ένας θρησκευτικός σύλλογος, που έχει συσταθεί και λειτουργεί με τους νόμους του Κράτους (ως ΝΠΔΔ) και αποσκοπεί στο να θεραπεύει τις θρησκευτικές ανάγκες των μελών του, διότι:

    Α/ Για την υπεροχή των Κανόνων της Εκκλησίας έναντι των πολιτικών νόμων έχουμε πολλές αναφορές:

    Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος: «Ει δε τις μαχόμενον τύπον τοις νυν ωρισμένοις προσκομίσοι, άκυρον τούτον είναι έδοξε τη αγία πάση και οικουμενική συνόδω».

    Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος: «οι ενδοξώτατοι άρχοντες είπον. Τω θειωτάυω Δεσπότη πάσης οικουμένης Μαρκιανώ, ήρεσε, μη κατά τα θεία γράμματα ή πραγματικούς τύπους τα των οσιωτάτων επισκόπων προβαίνειν, αλλά κατά τους Κανόνες τους παρά των αγίων Πατέρων νομοθετηθέντας. Η σύνοδος είπε. Κατά των Κανόνων, πραγματικόν μηδέν ισχύσει. Οι Κανόνες των πατέρων κρατείτωσαν. Και πάλιν δεόμεθα, ώστε αργήσαι αναντιρρήτως τα επί βλάβη των Κανόνων πραγματικά, πραχθέντα τισίν εν πάση επαρχία, κρατήσαι δε τους Κανόνας δια πάντων….. πάντες τα αυτά λέγομεν. Όλα τα πραγματικά αργήσει. Οι Κανόνες κρατείτωσαν….. Κατά την ψήφον της αγίας συνόδου και εν ταις άλλαις επαρχίαις απάσαις τα των Κανόνων κρατείτω».

    Β/ Μ. Φώτιος: «Οι τοις Κανόσιν εναντιούμενοι πραγματικοί τύποι, άκυροι εισι». Και «Οι μεν γαρ, ήγουν οι Κανόνες, παρά βασιλέων και των αγίων Πατέρων εκτεθέντες και στηριχθέντες, ως αι θείαι Γραφαί δέχονται. Οι δε νόμοι, παρά βασιλέων μόνον εδέχθησαν ή συνετέθησαν και δια τούτο ου κατισχύσουσι των θείων Γραφών, ουδέ των Κανόνων».

    Ι. Δαμασκηνός: «Δεν δέχομαι η Εκκλησία να διοικείται με βασιλικά διατάγματα, αλλά με τις παραδόσεις των πατέρων, τις προερχόμενες από τις άγιες Γραφές, καθώς και τις προφορικές».

    Οι Ι. Κανόνες της Εκκλησίας λοιπόν υπέρκεινται των πολιτικών νόμων και επομένως αφού υπέρκεινται αυτών των τελευταίων είναι αδύνατον να συμβαίνει το αντίθετο, που αποτελεί κραυγαλέα αντίφαση, δηλ. η Εκκλησία να διοικείται από πολιτικούς νόμους, οι οποίοι να προβλέπουν τη μοιχεία, τις αμβλώσεις και το μεταθετό.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα σχολιάσω τις διαστρεβλώσεις του σχολίου του ΙΚ. Θα ταχθώ όμως με το μέρος του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά και θα διαμαρτυρηθώ για τις ανίερες τακτικές της Ιεραρχίας.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδατε λοιπόν πόσο διαστρεβλωτές είναι οι Σύνοδοι και οι Πατέρες, που δεν θέλουν οι πολιτικοί νόμοι να υπερισχόυν των εκκλησιαστικών και δεν αναγνωρίζουν ως Εκκλησία εκείνη που διοικείται από πολιτικούς νόμους;

    ΠΗΔΑΛΙΟ, σελ. κ΄, κα΄.

    ΙΩ. ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ, Προς τους διαβάλλοντας τας αγίας εικόνας, Λόγος Β΄ 16, σελ. 282.

    Επομένως, καλώς πράττει η Εκκλησία της Ελλάδος και δέχεται να κυβερνάται από τους πολιτικούς νόμους και όχι από τους εκκλησιαστικούς;

    Και κακώς πράττει ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, που δεν δέχεται την Εκκλησία να είναι ΝΠΔΔ;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που υπάρχει η κοσμική δικαιοσύνη και αποκαθιστά το δίκαιο που σφαγιάζει η εμπάθεια κάποιων ποιμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής και παρακαλώ όποιος γνωρίζει τα πραγματικά περιστατικά να με διαφωτίσει:Αληθεύει ότι στην απόφαση καθαίρεσης του π.Ευθυμίου καθοριστικό ρόλο έπαιξε ο Εδέσσης και Πέλλης Ιωήλ Φραγκάκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανοίξατε στα σχόλια, μέγιστο θέμα. Η Εκκλησία είναι θείον καθίδρυμα αλλά εφόσον βγήκε από τις κατακόμβες, κάπως θα πρέπει να υφίσταται ή ως ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ ή Σύλλογος ή Αδελφότητα μόνο και μόνο για την "νόμιμη ύπαρξή της" εν σχέσει με το Κράτος. Αρκεί τα της Εκκλησίας να τα καθορίζει η ίδια η Εκκλησία με τις δικές της αρχές. Διαφορετικά... Κατ΄αρχή δεν εφαρμόζεται η Αγία Γραφή και έπεται η μη εφαρμογή των Ιερών Κανόνων. αυτά που αναφέρετε Κε ΙΚ είναι ένα ελάχιστο μέρος της παρατυπίας και του προβλήματος αλλά περιγράφει το όλον. Πως μας ανέχεται ο Κύριος; Κατ΄αρχή, βασικό ζήτημα: η επιλογή εκλογή διακόνων, πρεσβυτέρων επισκόπων γίνεται όπως ορίζει το παράδειγμα της αρχαίας εκκλησίας, όπως περιγράφεται στην πηγή, στην Αγ.Γραφή; τρόπο και προσόντα; Μήπως η Εκκλησία είναι "ελεύθερη και ζωντανή" ή σαν "κοκώνα" κάθεται στο άρμα του κράτους φερομένη και αγομένη; Μήπως με τον "υποχρεωτικό" και τυπικό νηπιοβαπτισμό, η εκκλησία στην πραγματικότητα δεν γνωρίζει ποιοι είναι συνειδητά μέλη της; Μήπως η εκκοσμικευμένη εκκλησία παραβαίνει θείες εντολές; Υποχρεωτικός όρκος "μη ομώσαι όλως", "ους ο θεός συνέζευξεν άνθρωπος μη χωριζέτω = παρεκτός λόγου πορνείας - υποκύψασα στο αυτόματο διαζύγιο ως μη όφειλε"; Μήπως οι λεγόμενοι χριστιανοί δεν διαμαρτυρόμαστε -τουλάχιστον όσο για την "κάρτα" ή για το υποτιθέμενο 666 σε barcode- όταν ελαφρά τη συνειδήσει νόμιμα γίνονται χιλιάδες εκτρώσεις; Για το "Δωρεάν ελάβετε δωρεάν δότε"; και άλλα πολλά και πολλά και πολλά, εισελθόντα από Δυσμάς, από απόκρυφα, από θρησκόληπτες καταστάσεις ... και εκτός αυτών, αδιαφορία για επώνυμες αναφορές συνειδητών και πιστών Χριστιανών, με συνέπεια να διαιωνίζονται νοσηρές καταστάσεις, κατά καιρούς διωγμοί ή και αφορισμοί ιδεολόγων πιστών (Ν.Σ., π.Α.Κ., π.Δ.Α., π.Ν, π.Ε.Τ. κ.ά.) και αντιθέτως, ανοχή εμφανώς παρεκτρεπομένων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου