ΑΓΙΟΣ
Ο ΜΑΣΩΝΟΣ
ΚΑΙ ΠΑΝΘΕΪΣΤΗΣ ;;;
Η Ληστρική σύνοδος του Χριστόδουλου "αγιοποίησε" έναν Οικουμενιστή και έναν Μασώνο
Η αγάπη και ο διάλογος μετουσιώθηκαν σε κλωτσιές!
Η ξεδιαντροπιά είτε αυτή φοράει το polite προσωπείο είτε έχει τη μορφή του τραμπουκισμού έχει ξεπεράσει κάθε όριο στη Μητρόπολη Δημητριάδος. Έτσι θα τα καταγγείλω όλα στη συνείδηση της Εκκλησίας μου.
Δεν φθάνει που επί 10 χρόνια οι ιερείς της ενορίας μου, ίσως για να ευαρεστήσουν τον επίσκοπό τους, μ’ έχουν αποβάλει από τον Άγ. Νικόλαο (για να μην αδικώ την αλήθεια ο π. Βασίλειος Ακριβόπουλος μου έδειξε μία ποιμαντική ευαισθησία) τώρα οι παπάδες του σεβ. Ιγνατίου προχωρούν στην αναμέτρηση των σωματικών δυνάμεων.
Το Σάββατο 11/9/2010 ημέρα εορτής του κακώς αγιοποιηθέντος Χρυσοστόμου Σμύρνης πήγαμε μία ομάδα είκοσι πέντε περίπου ατόμων στον Ιερό ναό Ευαγγελιστρίας Ν. Ιωνίας, όπου ετελείτο Εσπερινός με αρτοκλασία προς τιμήν του προαναφερθέντος εθνομάρτυρος. Αφού παρακολουθήσαμε με κάθε ευλάβεια τον Εσπερινό του Σαββάτου βγήκαμε στην είσοδο του ναού, δεν μπορούσαμε να βγούμε και πιο έξω γιατί έβρεχε καταρρακτωδώς για να μοιράσουμε αντίγραφα του βιβλίου του Μιχ. Φυζετζίδη με τίτλο «Επιφανείς και διάσημοι Έλληνες Ελευθεροτέκτονες 1800-1970», εκδόσεως Βογιατζή-Αθήνα 2008, όπου παρουσιάζεται ο Χρυσόστομος Σμύρνης ως ένας μεταξύ των επιφανών μασόνων.
Κάποια στιγμή εγώ κρατώντας τα φυλλάδια και χωρίς να μοιράζω βρέθηκα μέσα στο ναό˙ τότε με πλησιάζει ο π. Απόστολος Ντόκος και μου κάνει μία βίαιη κίνηση˙ του λέω με αυστηρότητα μην με αγγίζεις.
Τότε αυτός εξαγριωμένος άρχισε να με προπηλακίζει και να με σπρώχνει στα βρεγμένα σκαλιά της Εκκλησίας και μόνο ο Θεός με φύλαξε να μήν σπάσω τα πόδια μου.
Ύστερα μας είπαν ότι αν θέλουμε να μοιράζουμε φυλλάδια μπορούμε να βγαίνουμε έξω στον περίβολο του ναού˙ μήπως πρέπει να βγούμε και έξω από την πόλη τελικά;
Δεν είμαστε Ιεχωβάδες ή αιρετικοί˙ Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε και εκφράζουμε τη συνείδησή μας, όπως έχουμε ιερό καθήκον και δικαίωμα θεμελιωμένο στην Ιερά Παράδοση και στην πρακτική αιώνων.
Αν δεν μπορούμε να εκφράζουμε την συνείδησή μας μέσα στα νοητά όρια της Εκκλησίας, γιατί οι αρμόδιοι κωφεύουν, τότε μπορούμε τουλάχιστον να το κάνουμε στην είσοδο του ναού.
Μήπως την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να διαμαρτυρηθούμε θα πρέπει να φοβόμαστε μήπως βγουν έξω οι παπάδες και μας δείρουν;
Για όλα αυτά το μόνο που έχει να μας πεί ο σεβ. Ιγνάτιος είναι να φύγουμε και να πάμε να κάνουμε μία άλλη δική μας Εκκλησία˙
Η δική μας Εκκλησία είναι η Εκκλησία της Ορθοδοξίας και των Αγ. Πατέρων. Η δική του Εκκλησία ποιά είναι; Αυτή που θέλει να δημιουργήσει καταργώντας την Ιερά Παράδοση και τους Αγ. Πατέρες εισηγούμενος την μεταπατερική θεολογία και την θεολογία της «συνάφειας»;
Αλλά ο σεβ. Ιγνάτιος με τα μεγάλα λόγια και το polite προσωπείο μόνο τον ευτελισμό, τον εκχυδαϊσμό και τον τραμπουκισμό έφερε στο ήθος της Εκκλησίας.
Η αγάπη και ο διάλογος μετουσιώθηκαν σε κλωτσιές!
Μετά τιμής
Ελένη Λωρίτου
Ναι είναι ¨Άγιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήMέ ένα εισαγωγικό ή με δύο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕβαλες ένα, γιατί δεν έβαζες δύο;
Δηλαδή έχεις έναν άγιο πανθεϊστή;
Εναν άγιο Μασώνο;
Εναν άγιο Οικουμενιστή;
Να τον χαίρεσαι.
Αν η εκκλησία σου έχει τέτοιους αγίους, σάν αυτόν, αυτό δεν είναι εκκλησία, είναι χαβούζα.
Κύριε Οδυσσέα ο ΕΓΚΟΛΠΙΟΣ από την μία σε χαρακτήρισε ψυχασθενή και ανέραστο γεροντοπαλλήκαρο και από την άλλη παριστάνει τον ταπεινό. Ακούστε τον:
ΑπάντησηΔιαγραφή------------------------------------------
egolpion (21:12:15) :
Τι να πει ο εγκολπιος…ακομα ψαχνει το ορθοδοξο βιωμα τρομαρα του…
Σχόλιο : Περιγράφεται το εξής »Το πρόσωπό του το κατάχλωμο, το σκεπασμένο με το αίμα των ματιών του, το πρόσωπό του είχε εστραμμένο προς τον Ουρανό και διαρκώς κάτι ψιθύριζε που δεν ηκούετο πέρα από την περιοχή του. Ξέρεις εσύ, δάσκαλε, τι έλεγε;» - «Ναί ξέρω» του απήντησα. «Έλεγε: Πάτερ Άγιε, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι». Πηγή : http://vasileiosn.blogspot.com/
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός Άγιος ταυτίστηκε ποτέ με τον Κύριο για να επαναλάβει τα λόγια του Σταυρού. Ας Είμαστε προσεκτικοί. Μόνον οι Μασόνοι και οι αποκρυφιστές διδάσκουν ΕΓΩ ΧΡΙΣΤΟΣ. Οι Άγιοι μέχρι τελευταία στιγμή ζητούν λίγο χρόνο ακόμη για μετάνοια. Ας είμαστε προσεκτικοί.
Αμέθυστος
Το μαρτύριο του Χρυσοστόμου δεν συνέβη, όμως, άπαξ. Τα τελευταία δεκαεπτά χρόνια επαναλαμβάνεται διαρκώς από τις ανοίκειες πράξεις αγιομαχίας ελαχίστων, ευτυχώς, θρησκευτικά φανατισμένων ανθρώπων, οι οποίοι, ασφαλώς, επ’ ουδενί μπορούν να κλονίσουν την εκπεφρασμένη λαϊκή Εκκλησιαστική συνείδηση περί της αγιότητος του προσώπου και της υπέρ πίστεως, αλλά και πατρίδος, θυσίας του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕΡΑΦΕΙΜΣΑΡΩΦ
τι γνωμη ειχε ο μακαριστος Γερων Αυγουστινος Καντιωτης για τον Αγιο Χρυσοστομο Σμυρνης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα αναγνώσει παλιότερα στον ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ότι ο μακαριστός πλέον π.Αυγουστίνος Καντιώτης ενώ αρχικά υποστήριζε την αγιοποίησή του μετέβαλλε άρδην γνώμη,όπως και κάθε θέλω να πιστεύω καλοπροαίρετος άνθρωπος,όταν ετέθησαν υπόψιν του μεταγενεστέρως κάποια ουσιώδη στοιχεία που είχαν σχέση με πιθανή εμπλοκή του στη Μασσωνία αλλά και με τις απόψεις του για τον ασκητισμό και τη σχέση με τους ετεροδόξους.Όσο για τα βαρύγδουπα περί αγιομάχων και θρησκευτικά φανατισμένων ανθρώπων που δεν μπορούν να κλονίσουν την εκπεφρασμένη λαική Εκκλησιαστική συνείδηση αυτό που μπορεί να λεχθεί είναι ότι εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι και στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί.Οι αντιφρονούντες προς την αγιοποίηση του πολεμίου του ασκητισμού και της αγαμίας των κληρικών Χρυσοστόμου που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΩΣ ενεφορείτο από συγκρητιστικές αντιλήψεις στηρίζονται σε επιχειρήματα κι όχι σε εθνοκεντρικές ή εθνικιστικές λογικές.Η Εκκλησία της Ελλάδος στο πρόσωπο του πρωτεργάτη της αγιοποίησης μακαριστού Χριστόδουλου παραθεώρησε τα δόγματα προς όφελος του εθνισμού και ομοίασε προς τη Ρωσσική Εκκλησία που κατηγορήθηκε για παράνομες αγιοποιήσεις.Αυθαίρετη υπήρξε η αγιοποίηση του εθνομάρτυρα Χρυσοστόμου χωρίς να νομιμοποιείται από καμία λαική Εκκλησιαστική Συνείδηση.Τα μικρασιατικά σωματεία δεν συνιστούν,φευ!Εκκλησιαστική συνείδηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήO Γέρων Αυγουστίνος τον θεωρούσε άγιο αλλά δεν είχε τα δεδομένα που ανακάλυψε ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνά οπότε δεν γνωρίζουμε τώρα τί αποψη θα είχε. Ή μάλλον γνωρίζουμε, θα ηταν ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήTι γνώμη έχει ο Κύριος για τον Χρυσόστομο Σμύρνης; Παρουσίασε σημεία που να φανερώνουν ότι το μαρτύριο του έγινε δεκτό από Εκείνον;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μάρτυρας που θυσιάστηκε υπέρ πίστεως και πατρίδος, όπως λέει το απολυτίκιο του Χρυσοστόμου Σμύρνης, ΔΕΝ είναι Ιερομάρτυρας αλλά ΕΘνομάρτυρας!
Οι Ιερομάρτυρες είναι εκείνοι που θυσιάζονται για την Ορθή Πίστη του Χριστού την Αγία ΜΟΝΟΝ!!!
Επιπροσθέτως σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία ο Χρυσόστομος Σμύρνης ήταν Οικουμενιστής και δεν έχουμε κάποιο στοιχείο για τη μετάνοιά του μέχρι το τέλος της ζωής του. Με την "αγιοποίησή" του αμνηστεύεται ο Οικουμενισμός και άνοιξε ο δρόμος και για τη δημιουργία "εθνικών αγίων"... Το ότι ήταν ήρωας σαν εθνομάρτυρας δεν μπορεί να τον καταστήσει Άγιο!
http://alithiastofos.blogspot.com/2010/09/blog-post_2240.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 11:25 π.μ. το ΜΟΝΟΝ που λες ειναι δικό σου και δεν ισχύει. Αυτό που ισχύει για την απαγορευση της αγιοτητας είναι ο Οικουμενισμός μόνον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός και ο αγιος Γρηγόριος ο Ε είναι και ιερομάρτυρες και εθνομάρτυρες.
Αν αγαπάς ολοψυχα τον Θεό και θέλεις να θυσιαστεις γι' αυτόν αλλά ταυτόχρονα θυσιαζεσαι και για την πατριδα σου δεν ειναι κακό ουτε απαγορευτικο της αγιοτητας.
Καλλίμαχος
Δεν είναι ο οικουμενισμός μόνον εμπόδιο.Είναι και οι κατάρες και οι ύβρεις κατά των δημίων που εκτοξεύτηκαν π.χ. απ τον εθνομάρτυρα και όχι ιερομάρτυρα Αθανάσιο Διάκο τον οποίο κάποιοι θέλουν να αγιοποιήσουν όπως π.χ. ο μητροπολίτης Φθιώτιδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή Καλλίμαχε δεν έχει σημασία ο λόγος ή οι λόγοι του μαρτυρίου; Αυτός που θυσιάζεται για την ορθή Πίστη είναι μάρτυρας όπως και αυτός που θυσιάζεται και για την πίστη και για τη πατρίδα; Αυτός που δίνει όλη του την αγάπη στον Χριστό, ώστε να θυσιαστεί για το όνομά Του είναι ίδιος με εκείνον που αγαπά τον Κύριο αλλά συγχρόνως αγάπα και την πατρίδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λέω ότι είναι κακή η αγάπη προς τη πατρίδα αλλά ότι δεν είναι αγάπη στον Θεό.
Γιατί δεν είναι άγιος ο Αθανάσιος Διάκος που θυσιάστηκε υπέρ πίστεως και πατρίδος;
Ο Καλλίμαχος έχει δίκαιο και αυτό φαίνεται απο τα εξης.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Είναι ή δεν είναι ΚΑΙ εθνομάρτυρες οι άγιοι Κοσμάς ο Αιτωλός και ο άγιος Γρηγόριος ο Ε; Όλοι οι λογικοί άνθρωποι μέχρι σήμερα απαντάνε, ναι, είναι ΚΑΙ εθνομάρτυρες.
2. Τί θα πει είμαι εθνομάρτυρας; Σημαίνει ότι μαρτυρούν και θυσιάζονται απο αγάπη για την Πατρίδα.
Το συμπέρασμα είναι ότι η αγάπη και η θυσία προς την πατρίδα δεν εμποδίζει την αγιότητα και το μαρτύριο για τον Χριστό. Αυτά προς απαντηση των ανωνύμων 3:36 και 2:37μμ
Αντιγράφω από το βιβλίο του Ιερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά Ο Εθνομάρτυς Χρυσόστομος Σμύρνης εκδόσεις Ορθοδοξία (σελίδα 20)
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η απόκαλυψις δε του Θεού διά των θαυμαστών και θαυματουργικών στους αγίους σημείων δείχνει την ανάπαυσι και ευαρέσκεια του Θεού στους αγίους, ως προς το ότι αυτοί ετήρησαν στο έπακρο την πρώτη και βασική εντολή "Αγαπήσεις Κύριον τον Θεόν σου εξόλης της καρδίας σου και εξόλης της ψυχής σου"(Δευτερονόμιο 6,5). Αν αυτοί αγαπούσαν και εθυσιάζοντο και για άλλα πράγματα, έστω και καλά, δεν θα ήτο δυνατόν να υπάρχη αυτή η ανάπαυσις και αποκάλυψις του Θεού".
Επίσης ο Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς στην επιστολή που έστειλε στην Ιερά Σύνοδο περί Χρυσοστόμου Σμύρνης αναφέρει τα εξής:
"Διότι τρεῖς περιπτώσεις ὑπάρχουν διά τό μαρτύριο κάποιου.
1.Τό μαρτύριο ὑπέρ τῆς πατρίδος ὁπότε ὁ μαρτυρήσας εἶναι Ἐθνομάρτυς.
2.Τό μαρτύριο ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος, ὁπότε πάλι ὁ μαρτυρήσας εἶναι Ἐθνομάρτυς, ὅπως ὁ Ἀθανάσιος Διάκος, ὁ Παπαφλέσσας, ὁ Ἠσαΐας Σαλώνων, ὁ Σαμουήλ κ.ἄ.
3.Τό μαρτύριο ὑπέρ πίστεως, ὁπότε ὁ μαρτυρήσας εἶναι ἅγιος, ὑπό τήν αὐστηρά ὅμως προϋπόθεσι ἡ πίστις του νά εἶναι ὀρθόδοξος...
διότι οὐδείς ἅγιος ὑπάρχει στήν Ὀρθοδοξία ὁ ὁποῖος ἐμαρτύρησε ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος)..."
http://zodoxos.blogspot.com/2010/01/blog-post_18.html
Εὔχομαι ἐπί τῷ νέῳ ἔτει κάθε πνευματική εὐφορία καί ἀφύπνισι.
Οι μάρτυρες όταν μαρτυρούσαν προσεύχονταν για τους δημίους τους κατά το παράδειγμα του αρχηγού της πίστεώς μας και του πρωτομάρτυρος Στεφάνου και δεν εύχονταν στους βασανιστές τους να πάνε να χαθούν όπως ο Αθανάσιος Διάκος.Αποστομωτική απάντηση στους διαφωνούντες έδωσε ο π.Νικόδημος Μπαρούσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΝΕΨΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ¨¨ΑΓΙΟΣ¨.ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ¨ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ¨ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΥΜΜΑΧΟ.ΟΣΟΙ ΑΝΤΙΤΑΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ, ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ¨ΘΕΑ¨ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥΣ....ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΛΥΠΗΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ!!!