"Η ένωση όλων των μονοθεϊστικών Εκκλησιών και θρησκειών. Το τρίτο και σπουδαιότερο όραμά του, ήταν η ένωση όλων των μονοθεϊστικών θρησκειών σε μία θρησκεία και Εκκλησία. Η θρησκεία είναι μία και μόνη, διότι ένας είναι ο Δημιουργός του Σύμπαντος. Οι Προφήτες και Δάσκαλοι μπορεί να είναι πολλοί (Χριστός, Μωάμεθ, Μωϋσής, Βούδας κ.ἄ) όλοι όμως ομιλούν την ίδια γλώσσα για την ειρήνη του κόσμου, την αγάπη και την αδελφοσύνη των ανθρώπων"(ΙΣΤΟΡΙΑ Αυγούστου 2005 σελ. 17 ).
Ε, όχι και άγιος, έ όχι!
Ενας ΠΑΝΘΕΪΣΤΗΣ άγιος!!!
ΝΑ ΕΚΒΛΗΘΗ
ΤΟΥ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟΥ
Ο ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΣ
ΣΜΥΡΝΗΣ
Χρυσόστομος
Σοβαρότατα επεισόδια στον Βόλο γιά τον ψευτοάγιο Χρυσόστομο Σμύρνης.
Ιερείς βιαιοπραγούσαν και έσπρωχναν βάναυσα τους χριστιανούς που διαμαρτύρονταν γιά την αγιοποίησι ενός Μασώνου.
Τραμπούκοι του δεσπότη Βόλου εξαγριώνονταν και ωρύονταν σάν λυσσαλέοι κύνες.
Παιδιά Μικρασιατών απορούν και εξίστανται, πώς είναι δυνατόν να αγιοποιήθηκαν οι γονείς τους ;;; (στη συνέχεια).
Κατά τον Εσπερινό της Κυριακής προ της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, κατά την οποία εορτάζεται και κατά τόπους ο παρανόμως αγιοποιηθείς Εθνομάρτυς Χρυσόστομος Σμύρνης, πολλές δεκάδες πιστών από τον Βόλο προσήλθαν στον ναό Ευαγγελιστρίας στη Ν. Ιωνία του Βόλου με σκοπό να διαμαρτυρηθούν για την παράνομη αυτή αγιοποίηση.
Σκοπός των ανθρώπων αυτών ήταν να γίνει ένας διάλογος μέσα στο ναό μετά το πέρας του Εσπερινού, όπου συνήθως κάθε χρόνο γίνεται κάποιο κήρυγμα σχετικό με τους αγιοποιηθέντες εθνομάρτυρες από εντεταλμένο κληρικό της Μητροπόλεως Δημητριάδος.
Τα άτομα αυτά είχαν φωτοτυπίες από το προσφάτως εκδοθέν βιβλίο του Μιχ. Φυζετζίδη το οποίο ως εξώφυλλο είχε μαζί με άλλους επιφανείς Έλληνες ελευθεροτέκτονες –μασόνους και τον Ιεράρχη Εθνομάρτυρα Χρυσόστομο Σμύρνης.
Το ερώτημα που θα ετίθετο θα ήταν γιατί εφ’ όσον επικρέμαται αυτή η μομφή και κατηγορία στο πρόσωπο του αγίου κατά τους Μικρασιάτες Χρυσοστόμου Σμύρνης από τους Μασόνους και από διαφόρους συγγραφείς όπως και αυτού του συμπατριώτου τους Μιχ. Φυζετζίδη, αυτοί δεν κάνουν κάποια καταγγελία ή προσφυγή στη δικαιοσύνη όπως πολύ ορθά έπραξε ο αγωνιστής Μητροπολίτης Πειραιώς καταγγέλοντας την ύπαρξη μασονικών στοών στην Ελλάδα, αλλά ανέχονται σιωπηρά αυτές τις κατηγορίες χωρίς να ενδιαφέρονται για τον μολυσμό που επιφέρουν στο αγιολόγιο της Εκκλησίας μας.
Ποιό είναι το συμφέρον της Εκκλησίας από την έστω και καθ’υπόθεσιν ύπαρξη ενός μασόνου στα συναξάρια και στα ιερά κείμενά της; Δεν σκέπτονται ότι ως εθνομάρτυς ο Χρυσόστομος Σμύρνης ήταν παράδειγμα προς μίμηση, ενώ ως κατηγορημένος μασόνος και αιρετικός (γιατί τα φρονήματά του ήταν κάθε άλλο παρά ορθόδοξα) αποτελεί βδέλυγμα και βλασφημία για την Εκκλησία;
Ο κληρικός που ανέπτυξε και παρουσίασε την προσωπικότητα του Χρυσοστόμου Σμύρνης δεν τόνισε τόσο την πατριωτική του δράση στη Σμύρνη που ήταν και το κύριο χαρακτηριστικό του, όσο το ακραιφνές ορθόδοξο φρόνημά του και το έργο του (περί Εκκλησίας και Προτεσταντών έλεγχος) που συνέγραψε όσο ήταν διάκονος του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Δεν έκανε όμως καμμία αναφορά στη μετέπειτα στάση και διδασκαλία του ως Μητροπολίτης Σμύρνης, όπου έδωσε κυριολεκτικά γή και ύδωρ στους αιρετικούς και κυρίως στους Αγγλικανούς και Προτεστάντες αλλά και στους Παπικούς προκειμένου να τύχει της βοηθείας των ξένων δυνάμεων για να βοηθήσει την λατρευτή του Πατρίδα.
Στο τέλος του κηρύγματος αυτού λοιπόν κάποιος φώναξε ότι ήταν μασόνος και έτσι δεν μπορεί να είναι άγιος. Προκλήθηκε δε ο ιεροκήρυκας να πεί την αλήθεια στον κόσμο για την πίστη του Χρυσοστόμου.
Αυτό που ακολούθησε δεν περιγράφεται.
Άρχισαν οι ιερείς πρώτοι να προπηλακίζουν τους αντιδρώντες, ακολούθησαν οι επίτροποι του ναού και οι άλλοι Μικρασιάτες που παρευρίσκονταν και δεν είχαν την παραμικρή διάθεση να ελέγξουν τα στοιχεία περί της μασονικής ιδιότητος του «αγίου τους».
Οι ιερείς προέβησαν σε βίαιες πράξεις, τραβολογούσαν και έσπρωχαν βάναυσα τις γυναίκες πετώντας τους έξω από τα σκαλιά του ναού, ενώ έβρεχε καταρρακτωδώς και γλιστρούσαν, οι άλλοι χτυπούσαν όποιον έβλεπαν μπροστά τους βρίζοντας και φωνάζοντας ότι δεν τους ένοιαζε η κατηγορία της μασονίας σε βάρος του Χρυσοστόμου, σπρώχνοντας τους αντιδρώντες και λέγοντας να βγούν έξω από τον ναό γιατί δεν είχαν το δικαίωμα αυτό να αντιδρούν.
Όταν αυτοί ισχυρίζοντο ότι η Εκκλησία είναι το σπίτι όλων και όλοι έχουν το δικαίωμα να λένε τη γνώμη τους που είναι σύμφωνη με την παράδοση της Εκκλησίας (κατά το ειπέ τη Εκκλησίᾳ) εξαγριώνονταν τόσο που ωρύοντο σαν λιοντάρια σε αρένα.
Αυτά τα έκτροπα έγιναν στον πιο δημοκρατικό χώρο, μέσα στο ναό του Θεού.
Γιατί μία αγιοποίηση που έγινε με στόχο να μολυνθεί το αγιολόγιο και να εξυπηρετηθούν τα σχέδια της Μασονίας και των Σκοτεινών Δυνάμεων που υπηρετούν τη Νέα Εποχή και τον Αντίχριστο, διήρεσε το ποίμνιο, επιφέροντας σύγχυση και ταραχή στην Εκκλησία.
Δυστυχώς ποιός θα αναλάβει την ευθύνη για όλα αυτά τη στιγμή που η Ιερά Σύνοδος καθεύδει και μεριμνά και τυρβάζει για ο,τιδήποτε άλλο εκτός από τα θέματα της πίστεως;
Δυστυχώς η Εκκλησία της Ελλάδος επί Χριστοδούλου έγινε όχημα για την επίτευξη εθνικιστικών σκοπών.Παραθεωρήθηκε η δογματική αλήθεια εν ονόματι εθνοκεντρικών σκοπιμοτήτων.Είναι δυνατό να ανακηρύσσεται άγιος ένας κατήγορος του μοναχισμού και του ασκητισμού και μέχρι μυελού οστέων οικουμενιστής έστω κι αν εκτελέστηκε άγρια απ το μανιασμένο τουρκικό όχλο;Ο Θεός να ελεήσει τον εισηγητή της αγιοποίησης μακαριστό Πατρών Νικόδημο και τον μακαριστό Χριστόδουλο για τη μόθευση του ορθοδόξου ήθους που συντελέστηκε με την τόσο αμφιλεγόμενη αυτή αγιοποίηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έχει να πει για τους τραμπουκισμούς των θλιβερών ρασοφόρων ο δεσπότης με το κολλαριστό ράσο που φημολογείται ότι είναι κάτοχος και ιδιωτικού ελικοπτέρου;Έίχε και το θράσος ο αρχιοικουμενιστής να ανέβει μέχρι τη Φλώρινα και να μετάσχει στην εξόδιο ακολουθία του πρυτάνεως των αντιοικουμενιστών κα αμυντόρων της Ορθοδοξίας μακαριστού Αυγουστίνου Καντιώτη.Αυτή είναι η Χρυσοπληγή.Ο μακαρίτης πλέον Χριστόδουλος που τόσο σκανδάλισε το λαό του Θεού,ο διώκτης του Σημάτη Αμβρόσιος,ο πρώην Πειραιώς ο απωλέσας την έξωθεν καλή μαρτυρία και ο κοσμικότατος Δημητριάδος του οποίου τη δόξα εζήλωσε ο απαράδεκτος και άξιος καθαιρέσεως Άνθιμος Αλεξανδρουπόλεως που έγινε ήρωας σκανδάλου με την τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας εντός μοναστηριού.Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τον αμπελώνα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Οδυσσέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοιξε να δής τα άλλα ιστολόγια των χριστινούληδων.
΄Η παίρνουν από τον προτεστάντη ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ή βάζουν οι ίδιοι τους κάτι φαιδρότητες.
Μόνον η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ Ορθοδοξεί.
Μόνον η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ εκθέτει το ζήτημα κατά τρόπον ορθόδοξον και καθαρά εκκλησιαστικόν.
Τι κρίμα.
Δέστε το Φωνη βοωντος.
το ΣΕΡΑφείν του σαρωφ
το Φλεγομενος ποδηλατης
το προσκυνητης
το τρελλογιαννης
Μόνο η "Αποτείχιση" έχει εμπάθεια προς τον "Εγκολπιο" για προσωπικούς λόγους. Αυτή είναι όλη η αλήθεια, τα άλλα δεν τα μασάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερικλής
ΕΠΙΣΤ. ΓΕΡ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΙΑ ΧΡΥΣ. ΣΜΥΡΝΗΣ 2010.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαμαρτυρία στην Ευαγγελίστρια 2010
ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΧΡ. ΣΜΥΡΝΗΣ
http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=4745&p=23816#p23816
Κανείς ποτέ μα ποτέ δεν αμφισβήτησε το μαρτύριό του που ήταν όντως φρικτό ούτε το ότι ήταν φλογερός πατριώτης και άφησε την τελευταία του πνοή θυσιαζόμενος για την λατρευτή του πατρίδα, χωρίς να δειλιάσει ή να προδώσει. Γιατί γίνεται συνεχώς λόγος για το μαρτύριό του, το οποίο όμως έγινε χάριν της πατρίδος. Ακόμη και το βίντεο που φιλοξενεί η ιστοσελίδα ρομφαία, αποδεικνύει από τις συνεντεύξεις των γηραιών Μικρασιατών την πατριωτικό φρόνημα του Χρυσοστόμου που ήταν σε έξαρση, τους πύρινους πατριωτικούς λόγους του, την αγάπη του για την Ελλάδα και καμμία αναφορά για την αγάπη του στο Χριστό, χαρακτηριστικό των νεομαρτύρων και μαρτύρων της πίστεώς μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μας πουν όμως οι υπερασπιστές της παράνομης αγιοποιήσεως γιατί δεν τον αγιοποίησαν οι συνεργάτες του Επίσκοποι, Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και Χρυσόστομος Χατζησταύρου, αφού ήταν παρόντες στο μαρτύριό του και τον εγνώριζαν καλά; Διότι εγνώριζαν σαφώς ότι ήταν μασόνος, όπως και άλλα στελέχη της Μητροπόλεως Σμύρνης. Γιατί άραγε περίμεναν 80 χρόνια να τον αγιοποιήσει ένας ομοϊδεάτης του επίσκοπος με την παρέα του;
Ως εθνομάρτυρας έχαιρε της τιμής και του θαυμασμού όλων των Ελλήλων και όχι μόνο των Μικρασιατών. Του κατέθεταν στεφάνια, και τελούσαν επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη του ετησίως όλοι οι Ιεράρχες. Εάν στη συνείδηση του λαού ήταν άγιος θα του τελούσαν επιμνημόσυνες δεήσεις υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του;
Γιατί ακριβώς για 80 συνεχή χρόνια στη Ν. Ιωνία Βόλου και αλλού στη συνείδηση όλων των Μικρασιατών ήταν ένας εθνομάρτυς όπως ο Αθανάσιος Διάκος και ο Παπαφλέσσας; Πέρασε ποτέ από το μυαλό κάποιου φιλέλληνα ότι ο Αθαν. Διάκος είναι άγιος;
Μπορεί και να αγίασε ο άνθρωπος αλλά άλλο είναι να είναι κάποιος άγιος στα μάτια του Θεού (όπως η γιαγιά μου ή ο παππούς κάποιου για παράδειγμα) και άλλο να θέλουν να τον επιβάλλουν στανικώς ως άγιο και να τον στριμώξουν στα συναξάρια της Εκκλησίας μας. Ένα τελευταίο ερώτημα.
Γιατί αυτοί που τον λατρεύουν ως άγιο, αφού γνωρίζουν τις κατηγορίες περί μασονικής του ιδιότητος δεν προβαίνουν σε καταγγελία και μήνυση κατά των συγκεκριμένων στοών ή στους αρμοδίους φορείς των Μασόνων ώστε να εξαλειφθεί η ρετσινιά που μολύνει το όνομα του εθνομάρτυρος; Στην ουσία αυτοί όλοι διέσυραν το όνομα και καταξευτίλισαν την τιμή και υπόληψη του Χρυσοστόμου Σμύρνης με το να θέλουν να τον κάνουν άγιο σώνει και καλά.
Ίσως δεν έβγαιναν στο φως της δημοσιότητος από τον αείμνηστο Νικ. Ψαρουδάκη και από άλλους τα περί μασονίας αυτού και και των συνεργατών του στη στοά Ιωνία της Σμύρνης αν δεν προέκυπτε η αγιοποίηση. Αν έχουν τα κότσια, ας τα βάλουν με τη Μασονία, η Ιερά Σύνοδος πρώτη και καλύτερη και μετά τα Μικρασιατικά Σωματεία, Σύλλογοι Σμυρναίων κλπ. ωστε να αποδείξουν ότι δεν ήταν μασόνος. Πάντως μασόνος και άγιος δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτός από καμμία ζώσα ορθόδοξη συνείδηση.
Η Χριστίνα Ν. είναι πραγματικός καταπέλτης που κονιορτοποιεί τα δήθεν επιχειρήματα υπέρ της αγιοποίησης του εθνομάρτυρα Χρυσοστόμου που εκπορεύονται από καθαρά εθνοκεντρικές σκοπιμότητες.Πρώτα η Ορθοδοξία και η δογματική καθαρότητα και μετά το εθνικό φρόνημα.Τα πρώτα έχουν προοπτική αιωνιότητας ενώ το δεύτερο εκτείνεται μέχρι του τάφου.Είναι παρήγορο το γεγονός ότι ο λαός του Θεού αψηφώντας τις γέμουσες σκοπιμότητας αγιοποιήσεις στις οποίες όλως αυθαιρέτως προέβη η χριστοδουλική σύνοδος δεν στέργει να αποδεχθεί και να τιμήσει σαν άγιο έναν αμφιλεγόμενο κληρικό όπως ο αείμνηστος εθνομάρτυς Χρυσόστομος Σμύρνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορούν να τα βάλουν με τη Μασονία, για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν φέρεται καταγεγραμμένος στην επίσημη κατάσταση των επιφανών μασόνων της Μ. Στοάς, ούτε στη στοά ΙΩΝΙΑ, ούτε στη στοά ΜΕΛΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Κύριε ΙΚ τα τεκτονικά δελτία που είχε στο αρχείο του ο αείμνηστος Νικ. Ψαρουδάκης, από μασόνο που είχε αποσκιρτήσει από κάποια στοά, και αναφέρονται στην μασονική ιδιότητα του Εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης είναι ιδιοκτησίας του τεκτονικού ιδρύματος - Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος και τα οποία εκδίδοντο με την εποπτεία του κ. Χρήστου Μανέα, υπό την διεύθυνση του Σταμέλου Μακρή στην διεύθυνση Αχαρνών 19, στην Αθήνα, οπότε υπάρχουν οι αρμόδιοι φορείς για να κατατεθεί η οιαδήποτε καταγγελία. Ούτε εμένα,ούτε εσάς μπορεί ένα οιοδήποτε τεκτονικό δελτίο να σας αναφέρει ως μέλος κάποιας στοάς, χωρίς στοιχεία , αλλά θεωρώ ότι και εμείς δεν θα αφήναμε αυτή τη μομφή και κατηγορία εναντίον μας, χωρίς να κάνουμε κάποια μήνυση ή προσφυγή -καταγγελία για περαιτέρω έρευνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμένει η απορία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί η επίσημη ιστοσελίδα της Μ.Στοάς δεν αναφέρει στον κατάλογο των επιφανών μασόνων τον Σμύρνης Χρυσόστομο, ενώ αναφέρει άλλους Μητροπολίτες, Αρχιεπισκόπους και Πατριάρχες. Δεν θα ήθελε να έχει στην κατάσταση των μελών της έναν άγιο; Ποιοί μπορεί να είναι οι λόγοι της μη καταγραφής;
ΙΚ
Να και μια άποψη καθηγητή Πανεπιστημίου, ιστορικού και ποιμένος, του π. Γεωργίου Μεταλληνού, από ομιλία του στον Άγιο Αντύπα, (29-11-06).
ΑπάντησηΔιαγραφή"Στην Ορθοδοξία, δεν χαρακτηρίζεται κανείς Άγιος, επειδή εμείς το θέλουμε, επειδή προσέφερε υπηρεσίες. Αυτά τα κάμνει ο Παπισμός. Στην Ορθοδοξία ο Θεός αποκαλύπτει ότι έφτασε εις τον φωτισμόν του Αγίου Πνεύματος και στην θέωση∙ με το λείψανό του, με τα θαύματά του, που υπερβαίνει τη φθορά, υπερβαίνει το θάνατο και σκορπίζει αγιασμό. Ε, αυτός είναι ο άγιος στην Εκκλησία. Αν δεν μας αποκαλύψει ο Θεός αυτά τα πράγματα δεν ονομάζεται κανείς Άγιος. Ο Χρυσόστομος Σμύρνης", με μόνη τη θυσία του δεν μπορεί να ονομαστεί άγιος. "Ακόμη και η διατήρηση του λειψάνου, αν δεν έχει την ευκαμψία και την ευλιγισία, όπως έχουνε τα γνήσια λείψανα, Άγιος Σπυρίδωνας, Άγιος Γεράσιμος…είναι υπό ερωτηματικόν… Τον Άγιο τον αποκαλύπτει ο Θεός. Εις την Δύσιν ο Πάπας λέγει: αυτός είναι Άγιος… Το ίδιο είναι και για το θέμα του Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου… Τιμάμε την θυσία του, γι’ αυτό έχουμε και τον χαρακτηρισμό Άγιοι ή μάρτυρες από την μια πλευρά -αυτοί που θυσιάζονται- και από την άλλη πλευρά έχουμε τους εθνομάρτυρες. …Γι’ αυτό τον τιμάμε σαν Εθνομάρτυρα".
Διάβασα για τα γεγονότα και λυπάμαι γι’ αυτή την κατάσταση που δημιουργείται στην Εκκλησία μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Σύμφωνα με την Παράδοση της Εκκλησίας, όπως την εκφράζει σωστά ο π. Γεώργιος Μεταλληνός στο σχόλιο του Ανώνυμου 11.04 που δημοσιεύσατε, τον άγιο τον αποκαλύπτει ο Θεός και εκτός των άλλων, χρειάζεται και η συμφωνία του λαού του Θεού, ο οποίος θα βεβαιώσει καταθέτων τις μαρτυρίες του για τα από Θεού αυτά σημάδια αγιότητας του προς ανακήρυξη Αγίου.
Βέβαια, τον Χρυσόστομο Σμύρνης, τιμούσαν όλοι ως εθνομάρτυρα.
Δεν γνωρίζουν, όμως, οι πολλοί
ότι για την αγιοποίησή του, η πρωτοβουλία υπήρξε από την μεριά κάποιων ελάχιστων Επισκόπων
(π.χ. του Δημητριάδος Χριστόδουλου), που επέβαλαν την θέλησή τους στους άλλους, παρά το γεγονός, ότι και οι ίδιοι α μ φ έ β α λ α ν για την αγιότητά του, σύμφωνα με τα ίδια τους τα κείμενα. Και στις ενστάσεις και διαμαρτυρίες των πιστών, τότε, έλεγαν: όποιος έχει αντίθετα στοιχεία να τα καταθέσει!!! Πότε να τα καταθέσει; Κατόπιν εορτής, και αφού, παρά την αμφιβολία τους τον . . . αγιοποίησαν!
2. Διαβάζοντας επίσης, για την απαράδεκτο τρόπο που συμπεριφέρθηκε ο ιερωμένος και οι μπράβοι του κατά των πιστών που πήγαν να καταθέσουν την μαρτυρία-ομολογία τους και να συζητήσουν το θέμα, σκέφτηκα: αν στη θέση των μελών αυτών της Εκκλησίας, ήσαν κάποιοι άλλοι, σταλμένοι από το Δεσπότη του Βόλου και τολμούσε ο ιερέας να τους φερθεί με τον ίδιο τρόπο, και να τους πετάξει κυριολεκτικά "πυξ λάξ" έξω από τον Ιερό Ναό, τι θα έκανε ο Δεσπότης; Δεν θα διέτασσε ανακρίσεις και δεν θα έστελνε στο πυρ το εξώτερο το βιαιοπραγήσαντα κληρικό; Τώρα, όμως, ο Δεσπότης κανένα μέτρο δεν θα λάβει εναντίον τους, αν δεν τους τιμήσει κιόλας για τα κατορθώματά τους!
Π.Σημάτης
Συμφωνώ με τον αξιοσέβαστον θεολόγον κον Παναγιώτη Σημάτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε,Χρυσοπληγή είναι αυτή!
ΑπάντησηΔιαγραφήOi Τέκτονες λένε ότι ο Χρυσόστομος Σμύρνης ήταν τέκτονας και εμείς αβασάνιστα και ελαφρά τη καρδία υιοθετούμε την άποψη τους. Για το ότι πρόσωπα όπως ο Γρηγόριος ο Ε', ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ο Υψηλάντης, ο Καποδίστριας αναφέρονταθι επίσης ως τέκτονες αυτό το ξεπερνούμε με ευκολία και δεν το παραδεχόμαστε.Ερωτώ. 'Ηταν ο Γρηγόριος Ε', ου την μνήμην επιτελούμε στις 10 Απριλίου, μασώνος? Ναι ή όχι. Οι τέκτονες λένε ναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τέκτονες Γρηγόρη λένε πολλά ψέμματα, μετα θάνατον αυτού που θέλουν να ονομάσουν μασσώνο και μην τους εμπιστεύεσαι. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΠόλεως Γρηγόριος Ε΄ δεν αναφέρεται στον κατάλογο των επιφανών μασόνων της Μ. Στοάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Αγαπητοί που προβληματίζεστε με τον Χρυσόστομο Σμύρνης δεν έχει σημασία τι λένε ή τι δεν λένε οι μασόνοι αλλά η διαπίστωση αν αυτός τον οποίο μελετούμε είχε ή όχι την ακρίβεια της ορθοδόξου πίστεως, απαραίτητο συστατικό της οποίας είναι να μην πιστεύει σε κάποια αίρεση και να μην έχει εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς (και αναθεματίζει όλες τις αιρέσεις).
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μασονία ως μεταφυσική της Θεοσοφίας λέει ότι καμία θρησκεία δεν έχει την Αλήθεια αλλά μόνο μέρος της και η Αλήθεια θα προκύψει με την ενοποίηση των θρησκειών. Το ίδιο λέει ο Οικουμενισμός ότι για να φθάνει στην καθολικότητά της μια "αδελφή εκκλησία" πρέπει να βρίσκεται σε μυστηριακή κοινωνία με όλες τις άλλες εξαφανίζοντας το χάσμα ανάμεσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία και στις αιρέσεις που αποκαλούνται χρόνια τώρα και από επίσημα χείλη αδελφές εκκλησίες και ομολογίες.
Το ότι ο Χρυσόστομος Σμύρνης δεν έβλεπε διαφορά μεταξύ Ορθοδοξία και αίρεσης και εξίσωνε την Ορθόδοξη Καθολική και Αποστολική Εκκλησία με τις αιρέσεις φαίνεται από τις επιστολές του τις οποίες παραθέτει ο Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς στο βιβλίο του για αυτόν.
Όταν ο Χρυσόστομος Σμύρνης αναγνωρίζει ως αδελφό Επίσκοπο της Εκκλησίας του Χριστού τον Αρχιεπίσκοπο της Αγγλικανικής Εκκλησίας(1907), όταν θεωρεί ότι ο επίσκοπος Τόμας πρόεδρος της Επισκοπιανής Εκκλησίας στη Νέα Υόρκη ορθοτομεί τον λόγο της Αληθείας (1922) όταν θεωρεί ότι υπάρχουν πολλές χριστιανικές εκκλησίες των οποίων την ένωση επιθυμεί, όταν απευθύνεται στον Πάπα (σχέδιο Μικρασιατικής αμύνης του Χρυσοστόμου το 1922) λέγοντάς του ότι κατέχει την Υπάτη Αρχιερατία και περιγράφει την εικόνα που έχει για την εκκλησία ως το χριστιανικό δέντρο με τα κλαδιά (θεωρία κλάδων Οικουμενισμού) είναι σαφές ότι η πίστη του ταυτίζεται με της μασονίας ακόμη και αν ο ίδιος δεν ήταν μέλος σε Στοά.
@IK , ναι αλλά υπάρχει Στοά με το όνομα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 13 Σεπτεμβρίου 2010 4:24 μ.μ. δεν σου φταίει κανείς άλλος παρα το βλαμμένο κεφάλι σου, που βλέπει αυτές τις κοσμικές σελίδες και τις παιρνάς για χριστιανικες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώτης
Στη Μ. Στοά δεν αναγράφεται Στοά με την ονομασία "Γρηγόριος Ε΄", ενώ αντίθετα υπάρχει Στοά με την ονομασία "Παλαιών Πατρών Γερμανός".
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
@ΙΚ , αν κάνετε τον κόπο να δείτε την ιστοσελίδα της μεγάλης στοάς grandlonge.gr εκεί που λέει ιστορίας της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος, θα δείτε να αναφέρετε και το όνομα του εθνομάρτυρα Γρηγορίου του Ε΄. Τώρα αν δεν βρίσκετε , όπως λέτε και όνομα Στοάς με το όνομα ΓΡΗΓΌΡΙΟΣ Ε' αυτό δε δημαίνει πως δεν υπάρχει κιόλας. Πολύ πιθανό να ανήκει σε άλλη δικαιοδοσία(Εθνική Μεγάλη Στοά, Ηνωμένη Μεγάλη Στοά της Ελλάδος ή και σε άλλο παρακλάδι λιγότερο γνωστό).
ΑπάντησηΔιαγραφή'Οντως, η Ιστορία της Μ. Στοάς αναφέρει, ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός και ο ΚΠόλεως Γρηγόριος Ε΄ υπήρξαν μασόνοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλην όμως, στον κατάλογο των επιφανών μασόνων δεν αναφέρονται τα ονόματα των ανωτέρω, αλλά και ούτε ο Σμύρνης Χρυσόστομος και γίνεται ακόμη πιο παράδοξο, καθότι οι δυο τελευταίοι έχουν αναγνωριστεί, ως άγιοι.
ΙΚ