Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010





ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ


ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ


ΕΚΤΡΟΠΗ


του μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ


Μέ αἰσθήματα ὀδύνης καί βαθυτάτου παραπικρασμοῦ παρακολουθήσαμε ἀπό τήν τηλοψία τήν παραχώρηση ἀπό τήν Δημοτική Ἀρχή τῶν Ἀθηνῶν ἀνευθύνως τῆς πλατείας Κοτζιᾶ στό κέντρο τῆς Ἀθήνας σέ Μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς πρόσωπα, τά ὁποῖα ἐπετέλεσαν δημοσίᾳ, ἀντί σέ προσωρινά παραχωρημένο κλειστό χῶρο τά θρησκευτικά των καθήκοντα διά πρώτην φοράν μετά τήν Ἐθνεγερσία καί τήν ἀποτίναξη τῆς βάναυσης τουρκικῆς θηριωδίας. Ἐπιθυμοῦμε νά καταθέσωμε τίς ἀπόψεις μας γιά τό θέμα:


1. Εἶναι πρόδηλος ἡ σύγχυση πού ἐπιχειρεῖται νά ἐπικρατήσῃ μέ τήν ταύτιση τῆς συνταγματικά κατοχυρωμένης ἐννοίας τῆς ἀνεξιθρησκείας καί τῆς ἐλευθερίας θρησκευτικῆς συνειδήσεως μέ τήν ἔννοια τῆς ἐπικρατούσης θρησκείας. Ἡ παραχώρηση τοῦ κέντρου τῶν Ἀθηνῶν γιά τήν τέλεση θρησκευτικῶν τελετῶν μίας ἄλλης ἐκτός τῆς ἐπικρατούσης κατά τό Σύνταγμα θρησκείας ἀποτελεῖ ἀπαράδεκτον συμπεριφοράν πού πλήττει τήν ἐπικρατούσα εἰς τό Κράτος θρησκευτικήν πίστιν. Ἡ Ἑλληνική Πολιτεία βάσει τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος δέν εἶναι οὐδετερόθρησκος Πολιτεία.


Ἐπιπροσθέτως οὐδείς ἔχει τό δικαίωμα ἐν ὀνόματι τοῦ δῆθεν ἐκσυγχρονισμοῦ καί τῆς δῆθεν πολυπολιτισμικότητος νά ποδοπατεῖ βαναύσως τήν ἱστορική μνήμη τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους, παραθεωρώντας τούς ποταμούς αἱμάτων τῶν ἀγρίως σφαγιασθέντων καί ἀναιρεθέντων Νεομαρτύρων ἀπό τούς ὀπαδούς τῆς συγκεκριμένης θρησκευτικῆς παραδοχῆς, ἀλλά καί τῶν ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας παλλιγγενεσίας. Μόνον γαικύλοι καί προδόται τῆς πατρίδος διατάκται καί ὑπεργολάβοι τῆς νέας ἐποχῆς καί τοῦ ἀθλίου συγκρητισμοῦ μποροῦν νά ἀμνηστεύουν μέ αὐτόν τόν ἀπαράδεκτο τρόπο «τέσσερα μαῦρα ἀτέλειωτα ἑκατόχρονα σκλαβιᾶς», φρίκης, δολοφονιῶν, βιασμῶν καί εἰδεχθῶν ἐγκλημάτων πού εἶχαν ὡς ἐφαλτήριο καί τήν συγκεκριμένη θρησκευτική παραδοχή. Ἐνταῦθα βέβαια παραθεωρήθηκε πλήρως ἡ διεθνῶς κατωχυρωμένη ἔννοια τῆς ἀμοιβαιότητος διότι εἰς οὐδεμία μουσουλμανική χῶρα θά ἐπετρέπετο ποτέ μία παρόμοια θρησκευτική ἐνέργεια καί ἐπί πλέον ἐκθέτει διεθνῶς τήν χώρα μας διότι τήν ἐμφανίζει ὡς δῆθεν ἀρνουμένη τήν στέγασιν τῆς συγκεκριμένης θρησκευτικῆς κοινωνίας τήν στιγμήν κατά τήν ὁποίαν εἰς τήν Ἑλληνικήν Ἐπικράτειαν ὑφίστανται καί λειτουργοῦν ἀνέτως μουσουλμανικά τεμένη στήν Θράκη καί τήν Δωδεκάννησο, αἱ μουσουλμανικαί μουφτεῖαι τυγχάνουν ἀνεγνωρισμέναι ὡς ΝΠΔΔ καί μισθοδοτοῦνται ὑπό τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου οἱ Θρησκευτικοί λειτουργοί τῆς Μουσουλμανικῆς Θρησκευτικῆς παραδοχῆς καί ἐπιβαρύνουν τόν Κρατικό Προϋπολογισμό τά Μουσουλμανικά Ἱεροδιδασκαλεῖα. Στό δέ λεκανοπέδιον ἀνεξελέγκτως λειτουργοῦν ἄτυπα μουσουλμανικά τεμένη.


2. Ἐπί τῆς συγκριτικῆς μελέτης τῶν δύο θρησκειῶν ἐπισημειοῦμεν ὅτι τό Εαγγέλιο το ησο Χριστο εναι μόνη καί πλήρης γιά τόν Θεόν, τόν κόσμον καί τόν νθρωπον λήθεια, ποία πεδείχθη καί σφραγίσθη χι μέ τό κήρυγμα τν ποστόλων καί μαθητν το Χριστο μόνον, λλά μέ τό αμα καί τό μαρτύριον τους, διότι τά ληθινά παιδιά το ληθινο Θεο οδέποτε πεβλήθησαν μέ τήν βία καί τήν μάχαιρα καί τόν θάνατο τν λλων λλά μέ τό θαμα καί τήν προσωπική τους θυσία. Τό ληθές κήρυγμα λοιπόν το Χριστο, το Μεσσίου βεβαιοται μέ τήν μαρτυρία καί τό μαρτύριο πί τρες λοκλήρους αἰῶνες τν ποστόλων, τν Πατέρων τς κκλησίας καί 11.000.000 περίπου σφαγιασθέντων κατακρεουργηθέντων καί καέντων μαρτύρων καί γίων Της καί πομένως γείρεται τό μείλικτο ρώτημα: Ποος λέγει τήν λήθειαν; ησος Χριστός, Θεάνθρωπος, πού γεννήθη στόν κόσμον ατόν περφυσικς, διά το Πνεύματος το Θεο καί χι κατά τήν φυσικήν δόν τν νθρώπων πως ποδέχεται καί διακηρύσσει πλήρως καί ἱδρυτής τοῦ Μουσουλμανισμοῦ στό Κοράνιόν του, καί το ποίου ησο Χριστο τό κήρυγμα ποτελε συμπλήρωσιν καί λοκλήρωσιν τς ες τούς Προφήτας τς Παλαις Διαθήκης γενομένης πό το Θεο ποκαλύψεως, δέ Λόγος Του καί ἡ Ἀνάστασίς Του μς δίδεται ψευδής διά τν μέ τόν θάνατο τους μαρτυρησάντων τήν λήθειαν λόγος καί ο πεποιθήσεις νός κοινο νθρώπου το ραβα μπόρου Μωάμεθ υο το μπνταλάχ καί τς μινα Μπίντ Οαχάμπ, πού ζησε ξακόσια χρόνια μετά τόν ησον Χριστόν καί πού γεννήθηκε πως λοι ο νθρωποι γεννιονται κατά φύσιν καί πού νατρέπουν πλήρως καί οσιαστικς λον τό περιεχόμενον τς ποκαλύψεως το Θεο διά τν προφητν καί το νσαρκωθέντος, σταυρωθέντος καί ναστάντος Υο Του, Κυρίου μν ησο Χριστο; ταν ληφθ πιπροσθέτως τι Μωάμεθ π’ οδενός προφητεύθη διότι σχυρισμός του στή σούρα το Κορανίου (Πολεμική παράταξη 61:6) « δέ ησούς Υός τς Μαριάμ επε πρός τόν λαόν ατο υοί σραήλ γώ εμί πόστολος το Θεο πεμφθείς πρός μς πως κυρώσω τήν πρό μο ποσταλεσαν Πεντάτευχον καί εαγγελίσωμαι μν τήν λευσιν τέρου ποστόλου μετ’ μέ ο τό νομα χμέτ» καθώς καί θέσις τν Μουσουλμάνων ρμηνευτν τι δθεν στό Εαγγελικό δάφιο ω. 16, 7 «άν μή πέλθω Παράκλητος οκ λεύσεται πρός μς, άν δέ πορευθ πέμψω ατόν πρός μς» πρχε ρχικά λέξις περικλυτός καί χι Παράκλητος ποία σημαίνει νδοξος καί εναι συνώνυμος τς κορανικς λέξεως χμέτ εναι ντελς νάξια ντικρούσεως διότι προσκρούουν στήν πί ξι αἰῶνες μέχρι τς μφανίσεως τς δθεν ποκαλύψεως το Κορανίου, χριστιανική πίστη, Οκουμενικές Συνόδους, θεολογία, συγγραφική δραστηριότητα, παγχριστιανική πεποίθηση καί πιστήμη καί μάλιστα στήν κοινή λογική διότι εναι ντελς διανόητο νά νέμενε Θεός ξι λοκλήρους αἰῶνες πό τήν περφυσική νσάρκωση, δράση καί παρουσία το Μεσσίου καί νάληψή του στούς ορανούς γιά νά ποστείλει τήν δθεν σφραγίδα πάντων τν προφητν δηλαδή τόν κοινόν νθρωπον Μωάμεθ. ντιθέτως ληθινός Παράκλητος, τό τρίτο πρόσωπο τς γίας Τριάδος, τό Πανάγιον Πνεμα πεφοίτησε πενήντα μέρες μετά τήν νάσταση το Χριστο καί δέκα μετά τήν νάληψη Του στούς μαθητάς καί ποστόλους Του δρύοντας τήν κκλησία Του πού εναι τό σμα Του μέ κενον κεφαλή, νδυναμώνοντας τούς κρυβομένους καί τρομοκρατημένους μαθητάς το Χριστο γιά νά κηρύξουν σέ λο τόν κόσμο τό Εαγγέλιο τς υοθεσίας το νθρώπου πό τό Θεό Πατέρα καί νά διαφορήσουν γιά τήν προσωπική τους τύχη καί γιά τά τρομακτικά βάσανα καί τελικά τόν μαρτυρικό καί πώδυνο θάνατο, πού θά «κέρδιζαν» πό λη ατή τήν πνευματική προσπάθεια. ταν ληφθ πίσης π’ ψιν τι Μωάμεθ κατά τά νωτέρω πέβαλε τήν θρησκεία του μέ τήν βία, τόν θάνατο καί τήν ξουσία καί τό κυριώτερον άν σαν ληθες ο δθεν ποκαλύψεις πού γένοντο σέ ατόν πό τόν φερομένον σάν ρχάγγελον Γαβριήλ, θά πρεπε Θεός νά εναι ντελς παράφρων, φ’ σον λλα κήρυσε καί πεκάλυπτε πί αἰῶνες στό νθρώπινον γένος καί ξακόσια χρόνια μετά τήν τελευταίαν του ποκάλυψιν «μετέβαλε γνώμην» καί λλαξε ιζηδόν τήν περί το αυτο του γνωστοποίηση. πειδή μως ατό εναι βλασφημία καί βρις κατά το ληθινο Θεο, ποος πως τό μεγαλειδες σύμπαν, «τό ργον τν χειρν Του» ποδεικνύει μέ τήν περμαθηματικήν κρίβειαν τν δισεκατομμυρίων γαλαξιακν σχηματισμν εναι πανσοφία, εναι πόλυτος λήθεια, εναι πόλυτος γάπη, λογικς εναι ντελς δύνατον νά χει συμβε καί κατά λογική κολουθία τό συμπέρασμα πού ξάγεται εχερς εναι, τι κοινός νθρωπος Μωάμεθ διεμόρφωσε ξακόσια χρόνια μετά τήν λοκλήρωση τς Θείας ποκαλύψεως ξ δίας πρωτοβουλίας, σκέψεως καί ντιλήψεως τό θρησκευτικό του σύστημα πού ποτελε συμπίλημα ρχαίων ραβικν θρησκευτικν δοξασιν ουδαϊκν καί χριστιανικν ντιλήψεων καί τό χρησιμοποίησε γιά νά συνενώσει τίς ραβικές φυλές τς ποχς του καί γιά νά δημιουργήσει τό θεοκρατικό, γεμονικό του καθεστώς, κατακτώντας τήν ξουσία καί δημιουργώντας κράτος.


Ὡς ἐκ τούτων ὁ Μουσουλμανισμός ἀποτελεῖ βαθυτάτη πλάνη καί ἡ θρησκευτική παραδοχή αὐτοῦ δέν ἀποτελεῖ ἀποκάλυψη τοῦ ζῶντος Θεοῦ ἀλλά ἀνθρωποπαθές κατασκεύασμα πού οὐδεμία σχέση ἔχει μέ τήν ἀλήθεια τοῦ ἀποκαλυφθέντος στήν Παλαιά Διαθήκη Δημιουργοῦ τοῦ σύμπαντος κόσμου Ἑνός καί μοναδικοῦ Τρισυποστάτου Θεοῦ, στούς γενάρχες τοῦ ἑβραϊκοῦ ἔθνους Ἀβραάμ, Ἰσαάκ, Ἰακώβ καί ἐξαιρέτως στόν Προφήτη Μωϋσῆ καί κατά τήν Καινή Διαθήκη ἐνσαρκωθέντος ἐν τῷ προσώπῳ τοῦ Λόγου Αὐτοῦ σέ ἐκπλήρωση τῶν ἀνά τούς αἰώνας προφητειῶν γιά τήν σωτηρία τοῦ κόσμου.

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

1 σχόλιο:

  1. Ενώ ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ εξέδωσε -και σωστά- ανακοίνωση εναντίον των Μουσουλμάνων και του Ραμαζανιού,επικαλούμενος τους χιλιάδες των νεκρών Νεομαρτύρων,ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας συνέχισε τον Οικουμενιστικό κατήφορο των περισσοτέρων προκαθημένων βγάζοντας μήνυμα ουσιαστικά υπέρ του Ραμαζανιού...

    http://www.romfea.gr/component/content/article/33-2009-12-18-08-37-34/5783-2010-09-09-11-57-24

    Εδώ τον θέλω τον Πειραιώς! Θα βγάλει ανακοίνωση για την δογματική έκπτωση του Αλεξανδρείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου