Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
Πού τον ψάχνεις, που τον βρίσκεις τον ...αλλήθωρο και αναίσχυντο, ή κοντά στον Ζηζιούλα και στον Γιανναρά, ή κοντά και κολλητά στους φίλους του Φραγκολατίνους !!!
Ο Λατινόφρονας
Ειρηναίος Μπούλοβιτς
υβρίζει χυδαία
τα Ελληνικά ιστολόγια
Ο γνωστός αλλήθωρος και κακότατος Ζηζιουλικό - Γιανναρικός "επίσκοπος" (ο Θεός να τον κάμη) Ειρηναίος Μπούλοβιτς, εμφανίζεται στην επίσημη ιστοσελίδα της σερβικής Εκκλησίας - στην οποία μαζί με τους άλλους δύο καταστροφικούς επιδρομείς Αθανάσιο Γιέφτιτς και Αμφιλόχιο Ράντοβιτς συνεχίζουν αδίστακτα να δρούν καταλυτικά εναντίον της ενότητός της - και ενώ δεν απαντάει σε όσα όλοι του καταμαρτυρούμε - εκτοξεύει απρεπώς και αναξιοπρεπώς, ύβρεις και χυδαιολογίες εναντίον του ευγενέστατου και αξιοπρεπέστατου και ευλαβέστατου αγωνιστού αρχιμανδρίτου Συμεών Βιλόβσκι, που πρόσφατα δικαιώθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο της Πατρίδος μας, τον Αρειο Πάγο, αλλά και κατά των υποστηριζόντων αυτόν και το αποδεδειγμένο δίκαιό του, Ελληνικών ιστοσελίδων μεταξύ των οποίων και την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, τις οποίες παρακολουθούν ως "αστακοί" και ανελλιπώς (αφού ως γνωστόν είναι και οι τρείς ελληνομαθείς).
Γράφει, λοιπόν, ο φθονερός Μπούλοβιτς αναφερόμενος στα δημοσιευθέντα κείμενα του αρχιμανδρίτου Συμεών Βιλόβσκι, που δημιούργησαν στην Ελλάδα άριστες εντυπώσεις:
"Η δήλωσι <Γιατί διώκομαι> του καθαιρεθέντος Συμεών Βιλόβσκι την οποία στα Μίντια έστειλε ο δικηγόρος του Μπράνισλαβ Ταπουσκόβικ, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα λίβελλο που κυκλοφόρησε πρίν από λίγες μέρες στις ελληνικές ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ιστοσελίδες.
Σε αυτό το λίβελλο και στα παρόμοια κείμενα, ο Βιλόβσκι και οι ομόγνωμοί του, λυσσαλέως κατηγορούν την Σερβική Εκκλησία και την Σερβία(κράτος) γιά την εκτέλεσι του θρησκευτικού και πολιτικού διωγμού".
Οπως εδώ στην Ελλάδα, τα ίδια λέγονται και γίνονται και στην Σερβία.
Είπαμε, το δεσποτικό δαιμόνιο είναι το ίδιο και εδώ και εκεί και πηγαινοέρχεται μεταξύ Αθήνας και Βελιγραδίου.
Μόνον τα ΜΟΥΤΡΑ τους οι δεσποτάδες-μαχαραγιάδες θεωρούν ως "εκκλησία".
Ολοι όσοι αντιδρούν και επαναστατούν στις διαβολικές αυθαιρεσίες τους και στις σατανικές σατραπίες τους είμεθα ...Αντιεκκλησιαστικοί!!!
Ενήργησαν σαν λήσταρχοι και απέναντι στον Κανονικό Επίσκοπο Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιο και απέναντι στον πρωτοσύγκελλό του αρχιμανδρίτη Συμεών Βιλόβσκι και απέναντι σε ολόκληρο το επισκοπικό σώμα της Σερβίας, έκαμαν τα ΑΝΩ - ΚΑΤΩ, κατέλυσαν κάθε έννοια δικαίου, καταπάτησαν βάναυσα το κανονικό δίκαιο της Εκκλησίας και τους Ιερούς Κανόνες, στραπατσάρησαν την στοιχειώδη ανθρώπινη και χριστιανική αξιοπρέπεια και έχουν το θράσος να βγαίνουν μέχρι και στην επίσημη ιστοσελίδα της σερβικής Εκκλησίας και να ωραιοποιούν τις εξώφθαλμες αχαρακτήριστες ατιμίες τους.
Και θέλουν και επιθυμούν και εμείς να υποστηρίζουμε όλες τις βρωμερές πράξεις τους που προσβάλλουν το Ευαγγέλιο, το Κανονικό Δίκαιο, τον Χριστό και την Αγία Εκκλησία Του.
Να γίνουμε δηλαδή συνένοχοί τους σε όλες τις κακουργηματικές πράξεις τους.
Ετσι κατάντησε η τριμελής ΤΡΟΪΚΑ Ειρηναίος Μπουλοβιτς, Αθανάσιος Γιέφτιτς και Αμφιλόχιος Ραντοβιτς.
Είναι δυνατόν αυτοί οι τρείς βέβηλοι ρασοφόροι να υπερέχουν, να επιβάλωνται, και να υπερφαλαγγίζουν μία ολόκληρη τοπική Εκκλησία;
Τι ρόλο παίζουν οι άλλοι Σέρβοι επίσκοποι;
Μούμιες είναι, μαριονέτες είναι;
Δεν έχουν μέσα τους λίγο τσαγανό, δεν έχουν πυγμή, γιά να εξεγερθούν και να επιβάλλουν την τάξι και το δίκαιο;
Και να περάσουν αυτούς τους τρείς από κανονικό εκκλησιαστικό δικαστήριο και να τους επιβάλλουν τις ποινές που οι Ιεροί Κανόνες προβλέπουν δηλαδή της ταυτοπαθείας ή να τους στείλουν .... στα πέταυρα του Αδου, γιά να απαλλάξουν την Εκκκλησία της Σερβίας από το άγος και από τον έσχατο εξευτελισμό στον οποίο Την έφεραν;
Πώς επιτρέπουν σε αυτούς τους τρείς να οργιάζουν μέρα μεσημέρι και να τους εκθέτουν και να τους παρουσιάζουν όλους, ότι συμφωνούν με τις απεχθείς πράξεις τους;
Η σιωπή επιτρέπεται κύριοι αρχιερείς, αλλά όχι πάντοτε.
Κάποτε η σιωπή σας είναι ή πράξι δειλίας ανάξια για αρχιερείς ή προδοτική της ορθοδόξου Πίστεως και Ζωής.
Ουαί υμίν Σέρβοι μιτροφόροι αρχιερείς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Άκου να δεις κ.Τσολογιάννη, να είστε δίκαιος και σωστός. Γιατί λέτε μόνο για τον Σεβ.Μπούλοβιτς και δεν λέτε για τον Πειραιώς που εκτός των 2-3 τελευταίων τευχών, αν κάνετε έρευνα θα δείτε να έχει στο περιοδικό της Πειραϊκής Εκλλησίας συνέχεια άρθρο του Γιανναρά και άλλων αιρετικών μοντερνιστών θεολόγων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρητής
Έχει δίκαιο ο Παρατηρητής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι «αλλήθωρος» αυτό είναι δώρο του Χριστού και όχι κάτι δικό του. Ντροπή αυτή η έκφραση για την εικόνα του Χριστού. Τι να πω με τον φανατισμό υπερβαίνεις τα εσκαμμένα. Ο Κύριος είθε να σε ελεήσει…
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστιανός ειμί
Γιατί δεν λέει για τον Πειραιώς; Γιατί είναι διαταγή απο τον φίλο του Τελεβάντο ο οποίος κάθε προσπάθεια ανάδειξης δυσάρεστων γεγονότων για τους "στρατηγους μας" την θεωρεί ΑΝΟΗΤΑ ως δόλια προσπάθεια υπονόμευσης των "στρατηγών μας". Ω της ανοησίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΨΑΡΑΣ
Koιταξε τι φράφει ο φίλος σου ο Τελεβάντος γιά τον Αρτέμιο
ΑπάντησηΔιαγραφή=================================================
Blogger Ο/Η Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...
Ο Σεβασμιότατος πρώην Ερζεγοβίνης κ. Αθανάσιος Γιέφτιτς λέγει ότι δεν πρέπει να γίνει σχίσμα και αναπτύσσει τη διδασκαλία του Αγίου Ιγνατίου και του Αγίου Ειρηναίου Λουγδούνου.
Παράλληλα αναφέρεται στην παραίτηση του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου και στην αντικανονική καθαίρεση του Αγίου Χρυσοστόμου, οι οποίοι δεν έκαναν σχίσμα.
Διερωτώμαι όμως! Πότε ο Αγιος πρώην Πριζένης είπε ότι θα κάνει σχίσμα;
Ποτέ!
Το αντίθετο είπε: Ουδέποτε θα σχίσω την Αγιοσαββική Εκκλησία της Σερβίας.
Δεν παραιτήθηκε βέβαια οικειοθελώς όπως είχε κάθε δικαίωμα να μην παραιτηθεί.
Ούτε ο Αγιος Χρυσόστομος άλλωστε παραιτήθηκε.
Εντούτοις όταν τον "συνταξιοδότησαν" (πόσο κανονικό είναι να συνταξιοδοτούνται επίσκοποι χωρίς τη θέλησή τους;) ο Σεβασμιότατος πρώην Πριζένης δέχθηκε την αντικανονική απομάκρυνσή του από το θρόνο.
Επομένως γιατί κατηγορείται ότι θέλει να κάνει σχίσμα;
Απλά επειδή τα πνευματικά του παιδιά θέλουν να εξομολογούνται κοντά του;
Αναφέρεται πουθενά στην εκκλησιαστική μας παράδοση ότι οι επίσκοποι εξαναγκάζουν τους πιστούς να εξομολογούνται σε κάποιο;
Ο καθένας εξομολογείται όπου αναπαύεται.
Αν ορισμένοι μοναχοί και μοναχές του Κοσσόβου αναπαύονται να εξομολογούνται στο Σεβασμιότατο κ. Αρτέμιο γιατί δεν αφήνεται αυτό να συνεχίσει;
Αν ο Σεβασμιότατος πρώην Πριζένης επεδίωκε να κάνει σχίσμα για την προσωπική αδικία που υπέστη ασφαλώς και δεν θα έκανε κάτι καλό.
Καμιά δικαιολογία και καμιά αδικία δεν δικαιολογεί το σχίσμα.
Αλλά ποια βάση υπάρχει για τέτοια κατηγορία;
Απλά και μόνον επειδή ορισμένοι μοναχοί είχαν σαν Γέροντά τους τον Σεβασμιότατο κ. Αρτέμιο και θέλουν να συνεχίσουν να εξομολογούνται κοντά του;
Από πότε έγινε οι επίσκοποι να εξαναγκάζουν τους πιστούς να εξομολογούνται σε κάποιους πνευματικούς και όταν αυτοί δεν αναπαύονται να το κάνουν να τους κατηγορούν ως σχισματικούς;
Η λύση ίσως δεν είναι περίπλοκη.
Οι μοναχοί να επιστρέψουν στα μοναστήρια τους (δεν κάνει να καταστραφεί η πλούσια μοναστική παράδοση του Κοσσόβου και μάλιστα σε μια τέτοια κρίσιμη ιστορική συγκυρία) και ο Σεβασμιότατος κ. Αρτέμιος αφού είναι "συνταξιούχος" ας παραμείνει στο Κόσσοβο όπου επιθυμεί και ας αφεθούν όσοι εξομολογούνται κοντά του να συνεχίσουν να κάνουν το ίδιο!
Οσον αφορα τον Πειραιως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσα γραφει ο Γιανναρας ειναι ανορθοδοξα;
Θελω να πιστευω οτι ο Πειραιως τα βαζει ειτε γιατι δεν ειναι ασχημα, ή και αν βαζη καποια ασχημα το κανει για να προκαλεση εμας ή να απαντησουμε ή να ενημερωθουμε για τις ...βλακειες Γιανναρα.
Οσον αφορα τις θεσεις Τελεβαντου.
Ολα οσα γραφει ειναι σωστα.
Οσον αφορα την αδικη ...εκπτωσι του αγιου ΑΡΤΕΜΙΟΥ, θα τον ηθελα περισσότερο εξοργισμενο.
Με ποιο δικαιωμα συνταξιοδοτουν επισκοπο και πονηροτατα δεν τον δικαζουν παρα τις διαμαρτυριες του μεσα στο ...σκυλολόϊ τους;
Και με ποιο δικαιωμα μετα δημοσιευουν τις γελοιες και αναποδεικτες και ασαφεις και αμφιλεγομενες κατηγοριες τους στον ημερησιο τυπο;
Με αυτες τις κατηγοριες τον κηρυξαν ...εκπτωτο;
Αυτοι δεν ειναι επισκοποι, αυτοι ειναι Λυκοι και Λησταρχοι.
Δεν θα πρεπει ποτε να περνουμε το μερος τους.
ΠΟΤΕ.
Εγκληματουμε στο Σωμα του Χριστου.
Θα πρεπει να φωναζουμε μεχρι τον Ογδοο Ουρανο και να μην δεχομαστε τετοιες βαρβαρες και εγκληματικες αποφασεις.
Οχι και να τους δικαιολογουμε.
Τι να μας διδαξουν αυτα τα μιτροφορα τερατα;
Ποια ηθικη να μας διδαξουν;
Ποιου Ευαγγελιου ηθικη;
Του δικου τους;
Να πανε να πνιγουν.
Αυτος ειναι ο μονοδρομος τους.
Αυτοι οι ανηθικοι ψυχη τε και σωματι ουδεποτε θα μετανοησουν
Το ιδιο δεν βλεπουμε οτι συνεβη και εδω σε μας;
Ποιος απο τους δικους μας μετανοιωσε;
Ειναι ΟΛΟΙ τους συνενοχοι, εκτος ελαχιστοτατων που μιλησαν και φωναξαν.
Και τα ονοματα τους τα ξερουμε.
Κυθηρων, Παροναξιας, Πειραιως, Ν. Σμυρνης, ισως και τινος αλλου.
Οχι ασφαλως του ΙΩΗΛ.
Πως ο ΜΙΣΑ εγραψε οτι και ο πονηρουλης σφοδρα ΙΩΗΛ μιλησε δεν γνωριζω.
Δεν εχουμε κανμμια πληροφορια ή την παραμικρη ενδειξι.
Αυτος καπου αλλου ενταχθηκε.
Στον ...εξαποδιτη.
Δυστυχως τα παροντα ...μιτροφορα τετραποδα, ουκ ηβουληθησαν συνιεναι.
Με τετοια καταστασι ψυχης πιστευουν οτι ευαρεστουν τον Θεο αυτοι οι απαραδεκτοι;
Και πως πανε και κοινωνουν καθε μερα;
Πρεπει ναναι ΑΘΕΟΙ και ΑΠΙΣΤΟΙ.
Και δοξαζουν το Θεο με τα λογια εν τη πραξει:
"σε ευχαριστουμε Χριστε γιατι μας εκανες ευτυχεις
να ζησουμε σε αυτη τη γη με το δικο σου παραμυθι".
Μα ο Τελεβάντος σου, λέει να επιστρέψουν οι μοναχοί πίσω στις Μονές τους παρα το ότι ο Αρτέμιος δεν αποκαταστήθηκε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή