Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010






































Ο μυστικός πόθος


των Παπικών


παίρνει


σάρκα και οστά;



Ο οικουμενικός διάλογος τι επιτυγχάνει;

Σύμφωνα με τους ασύνετους ενωτικούς της ορθόδοξης πλευράς ο διάλογος, όπως είναι γνωστό από τους ίδιους, θα συντελέσει στο πλησίασμα των χριστιανικών μερών, γιατί όχι και στην ένωση, ώστε ν’ αποτελέσουν όλοι οι Χριστιανοί μία εκκλησία.


Σύμφωνα όμως με τους παπικούς, όπως διακηρύσσει προπαγανδιστικό περιοδικό των εν Ελλάδι ουνιτών, ο οικουμενικός διάλογος «θα βοηθήσει την ορθοδοξία να περάσει στη σύγχρονη εποχή».


Πίσω από αυτή την απλή προτασούλα κρύβονται πολλά υποτιμητικά για την ορθόδοξη πλευρά.


Ότι η ορθοδοξία είναι καθυστερημένη, αφού δεν έχει περάσει ακόμη στη σύγχρονη εποχή.


Ότι μόνη της δεν μπορεί να περάσει, αλλά θέλει βοήθεια από αυτούς.


Ότι αυτοί είναι ήδη στη νέα εποχή και τα κατάφεραν να περάσουν εγκαίρως μόνοι τους χωρίς άλλη βοήθεια.


Ότι η Ορθοδοξία είναι ακόμη στην παλιά εποχή.


Ότι αυτοί δεν έχουν ανάγκη από τη δική μας βοήθεια σε καμμιά περίπτωση.


Ότι αυτοί βρίσκονται εκεί που βρίσκονται και απομένει να πάμε εμείς εκεί που είναι αυτοί.


Ότι αυτοί δεν χρειάζεται να κάνουν βήματα προς εμάς, αλλά μόνο εμείς να κάνουμε βήματα προς αυτούς.

Και άλλα πολλά.


Αυτά είναι ενδεικτικά για το πώς μας βλέπουν οι παπικοί.

Μας βλέπουν δηλαδή σαν ταλαίπωρους, καθυστερημένους, γελοίους, και άξιους της μοίρας μας, αφού δεν μπορούμε να συγχορεύσουμε μαζί τους στους ρυθμούς της νέας εποχής.

Μας βλέπουν σαν κατωτέρου επιπέδου, και σαν ανεπίδεκτους προόδου.

Ότι κοιμόμαστε και θέλουμε ξύπνημα.

Ας τα ακούνε αυτά οι θιασώτες του διαλόγου από την αμετροεπή γραφίδα των παπικών, και ας συνετίζονται, αν νομίζουν ότι ο διάλογος γίνεται επί ίσοις όροις.

Όχι, κύριοι!

Αυτοί πιστεύουν ότι εμείς πρέπει να πάμε εκεί που είναι αυτοί, δογματικώς, ιστορικώς, κοινωνικώς, πολιτιστικώς.

Άρα δεν κάνουν διάλογο, αφού δεν αφήνουν να εννοηθούν βήματατά τους προς εμάς.

Γιατί αυτό θα πει διάλογος.

Να υπάρχει διάθεση για αμοιβαίες υποχωρήσεις.


Αυτοί όμως ούτε ποτέ έκαναν, ούτε θα κάνουν βήματα υποχωρήσεως.

Βήματα υποχωρήσεως οφείλουμε να κάνουμε μόνο εμείς, ενώ αυτοί βήματα κατακτήσεως.

Έτσι λένε διάλογο και εννοούν απορρόφηση.

Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω.


Και πανηγυρίζουν με πηχιαίους τίτλους οι ουνίτες·


«Ορθοδοξία: μια νέα γενιά από ιεράρχες ανοιχτούς στο διάλογο.

Βοηθώντας την Ορθοδοξία να περάσει στη νέα εποχή».


Αναφέρονται τρίβοντας με χαρά τα χέρια τους στις εκλογές πατριαρχών και αρχιεπισκόπων στις ορθόδοξες βαλκανικές χώρες τα τελευταία χρόνια, καθώς γνωρίζουν ότι και στη Ρουμανία ο Δανιήλ και στη Σερβία ο Ειρηναίος και στην Ελλάδα ο Ιερώνυμος, και στη Ρωσία Κύριλλος (έστω κι αν κάνει το δύσκολο), και στην Κωνσταντινούπολη ο Βαρθολομαίος είναι όλοι τους δούλοι του παπισμού.


Επομένως δεν είμαστε μακριά από το ποθούμενο που χρόνια ποθούν και νοσταλγούν οι παπικοί.

Και ποθούμενο δεν είναι άλλο από την υποταγή όλων αυτών στην παγκόσμια κυριαρχία τους.

Και γιατί να μην είναι χαρούμενοι;

Όλα τους έρχονται κατά τον πόθο τους.

Με μία διαφορά ότι κάνουν το λογαριασμό χωρίς τον ξενοδόχο.


Και ο Ηρώδης Αγρίππας έκανε όρεξη μετά το πάσχα να κόψει το κεφάλι του αποστόλου Πέτρου, όπως έκοψε το κεφάλι του Ιακώβου αδελφού του Ιωάννου, για να αφήσει σύντομα ακέφαλη την εκκλησία των Ιεροσολύμων, αλλά δεν του βγήκαν σωστά οι προβλέψεις του, διότι ο Θεός έστειλε τον άγγελό του και αποφυλάκισε τον Πέτρο, και ο Πέτρος έφυγε σε άλλο μέρος, έξω από την επικράτεια του Ηρώδη. Πήγε στη Βαβυλώνα της Αιγύπτου.


Και οι παπικοί ξεχνούν ότι ρυθμιστές των εκκλησιαστικών καταστάσεων δεν είναι αυτοί, αλλά ο Θεός, ο οποίος μπορεί να παρεμβαίνει και στις περιπτώσεις που δεν το περιμένουν οι άθεοι αυτοί.


Αθωνίτης


Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Ιουνίου 2010


8 σχόλια:

  1. Μακάρι να γίνει. Ο επίσκοπος Ρώμης είναι μια ευλογημένη και αγία ψυχή που θέλει εκ καρδίας να βοηθήσει την Ορθόδοξη Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμήν αδελφέ μου, ο Επίσκοπος Ρώμης ποθεί την ενότητα της Εκκλησίας όσο και ο Επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Κύριος ανώνυμος είναι μάλλον αιρετικός.
    Πρέπει οπωσδήποτε να ξεσήκωθει το Αγιο Ορος και ολα τα μοναστήρια!! Οι ενσυνείδητοι ορθόδοξοι λαΐκοί τους περιμένουν αγωνιωδώς.
    Πατέρες της (ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ) αποκοπείτε από τους οικουμενιστές ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντροπή σου κ. Ελένη Ξ. να με αποκαλείς «αιρετικό» είμαι ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ με ενσυνείδητη μυστηριακή ζωή. Μην νομίζεις πως όλοι οι χριστιανοί πρέπει να είναι Ταλιμπάν σαν και εσένα. Τον φανατισμό τον καταδικάζει ο Κύριος και η Εκκλησία. Προσγειώσου διότι με τοιαύτη άδικη κριτική σε βλέπω κατά κόλαση μεριά. Εμένα ο πόθος μου και η προσευχή μου είναι να μετανοήσεις και να χαρείς το πανηγύρι των ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ (ορθοδόξων - καθολικών) στον Παράδεισο.
    Είθε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός που σήμερα εορτάζουν τα επουράνια και τα επίγεια να σε φωτίσει.
    Χριστιανός ειμί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πως το ξερεις αγαπητε αδελφε οτι οι αιρετικοι θα πανε στον παραδεισο;
    Οι αγιοι της ορθοδοξιας τους αποκηρυξαν ως αιρετικους.
    και οι Ιεροι Κανονες το ιδιο.
    Δηλαδη εκτος Εκκλησίας.
    Δηλαδη οι εκτος Εκκλησιας θα μπουν στον παραδεισο;
    Τοτε αυτοι που ειναι εντος Εκκλησιας που θα πανε; Στην κολασι;
    Οταν η Γραφη και οι Ιεροι κανονες και οι Πατερες τους αιρετικους τους στελνουν στο ΑΝΑΘΕΜΑ, με ποια λογικη οι ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ θα πανε στο παραδεισο;
    Μπορει ο Θεος, τον Μιν ας πουμε που αγαπησε και προσεφερε σε ολους μας τους Πατερες και τα κειμενα τους ο Θεος να τον δικαιωση, αλλα αυτο θα το κανη ο Θεος , κατ' εξαιρεσι.
    Αυτο ειναι το γραμμα και το πνευμα της Γραφης και των Πατερων.
    Ακομα και ειδωλολατρες μπορει ο Θεος να βαλη στον παραδεισο.
    Εκεινος βλεπει διαθεσεις και αναλογα αμοιβει ή τιμωρει.
    Εμεις δεν εχουμε το δικαιωμα να δικαιωνουμε τους δεδηλωμενους και ενσυνειδητους αιρετικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Εκκλησία της Ελλάδος της οποίας είμαι τέκνο ουδέποτε καταδίκασε την Εκκλησία της Ρώμης ως Αιρετική. Την λέει σχισματική και αποδέχεται την Αρχιεροσύνη του Επισκόπου Ρώμης. Προτιμώ να πειθαρχώ στην Αγία Εκκλησία και όχι σε μεμονωμένες απόψεις πιστών.
    Χριστιανός ειμί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΎΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΝΗΘΕΙ ΣΦΟΔΡΑ!!ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ.ΑΛΛΟ Ο ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ- ΠΑΠΙΚΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.ΕΧΕΙΣ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποτε και ποιος απο την Εκκλησια της Ελλαδος πηρε τετοια θεσι απεναντι στους αιρετικους Φραγκολατινους;
    Μπορεις να μας φερης κειμενα και ονοματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου