Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010




TA EΡΕΙΠΙΑ





του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη


Γνωστή, φρονηματίζουσα τους ολιγομαθείς και άκρως επιεικής, θεολογική γραφίδα επανήλθε και πάλι στο θέμα των διαφαινόμενων επικίνδυνων εξελίξεων με όλα όσα διαπράττει ο οικουμενικός κ. Βαρθολομαίος.
Δεν πρέπει, έγραφε, να ενεργούμε ο καθένας "κατά την ιδίαν γνώμη".
Αυτό είναι δείγμα ενυπάρχουσας προτεσταντικής διάθεσης.
Πρέπει όλα να γίνουν συντεταγμένα και με την υπόδειξη στρατηγού ή στρατηγών.
Προς το παρόν, συνέχιζε, δεν φαίνεται κανείς να υπάρχει και άρα, καλό είναι να βάλουμε "στο ψυγείο" τη σκέψη για αποτείχιση.

Και λέω εγώ, από τη μια θα σκεπτόμαστε μη τυχόν μας πουν προτεστάντες, όσοι βλέπουμε ότι τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο, και από την άλλη, θα πρέπει να σκεπτόμαστε μη τυχόν και μας πουν παπικούς.
Αν βρεθεί ένας και βροντοφωνάξει "φτάνει πιά", αμέσως θα ξεπεταχτούν οι σώφρονες και οι φρoνηματίζοντες :
"Αυτός μας το παίζει σαν τον αλάθητο πάπα", θα μας πουν.

Για ποια όμως "αποτείχιση" να κάνουμε λόγο, όταν πλέον δεν υπάρχουν τείχη;
Και οι στρατηγοί, που να βρεθούν;
Όλοι έχουν αυτομολήσει ή απλά φέρουν τον τιμητικό τίτλο του στρατηγού.
Επίτιμοι έγιναν.
Τους δίνουν τις πρωτοκλισίες και τις πρωτοκαθεδρίες και, οι γνωστοί επικοινωνιακοί λόγοι, τους καθιστούν άχρηστους.

Κάποτε, μια φορά, υπήρξε ένας Μέγας Φώτιος.
Ο οποίος μέσα σε μια εβδομάδα έγινε Πατριάρχης από απλός λαϊκός.
Ήξερε όμως τι παιγχνίδι έπαιζαν οι παπικοί από χρόνια.
Το filioque δεν ανακαλύφθηκε επί μεγάλου Φωτίου.
Η φωτιά σιγόκαιγε από τον 6μΧ αιώνα, ίσως και παλαιότερα, στις αυλές της Δυτικής Εκκλησίας.
Και όταν ξεδιάντροπα βγήκαν οι Λατίνοι να αποκηρύξουν την εκλογή του Πατριάρχη Φωτίου για να βάλουν στη θέση του πατριάρχη τον Ιγνάτιο, τον οποίο κι αυτόν είχαν αποκηρύξει οι Λατίνοι, τότε και ο Μέγας Φώτιος βγήκε και "τους τα έσυρε", κατά την κοινή έκφραση.
Το filioque και το πρωτείο, τους είπε, αρκετά τα ανεχθήκαμε.
Και σιωπήσαμε.
Τώρα θα τα ακούσετε.

Ποιος τολμά σήμερα να τον μιμηθεί από τους νυν ανύπαρκτους στρατηγούς;
Και ποιος είναι εκείνος ο λαϊκός, που θα σήκωνε στις πλάτες του όλο αυτό το (σημερινό) φορτίο.
Εδώ, κάποιοι Μοναχοί που αγωνίζονται, κρίθηκαν σχισματικοί και αφορισμένοι και καταδικάζονται στον δι΄ ασιτίας θάνατο και δεν θα καταδικάσουν σε παρόμοιο οικονομικό και άλλο, θάνατο τον οποιονδήποτε λαϊκό (εννοώ πολιτικό);

Το μήνυμα της εποχής είναι ένα:
Να κάνεις αυτό που κάνουν και οι άλλοι.
Κλέφτες οι άλλοι, κλέφτης κι εσύ.
Ψεύτες οι άλλοι, ψεύτης κι εσύ.
Φονιάδες οι άλλοι, κι εσύ φονιάς!
Αυτός είναι ο δρόμος και ο τρόπος που πορευόμαστε, επιτελούντες συνάμα και τον καλόν αγώνα της πιστεως.
Όχι αποτείχιση, όχι διακοπή μνημοσύνου, όχι εκτός εκκλησίας.
Όλα ήρεμα, εύτακτα και ευγενή, σε μια εποχή που κυριαρχεί η αλαζονία, το θράσος και η αταξία.
Και τα φονικά δεν πάνε πίσω.

Τα τείχη έπαψαν να υπάρχουν.
Αργά το πήραμε είδηση.
Καιρός να αναρωτηθούμε μήπως έπαψε να υπάρχει και αυτό που ήταν κάποτε η Εκκλησία επί Μεγάλου Φωτίου.
Αν προτιμήσουμε τη σιωπή, χαμένοι είμαστε.
Κι αν πάλι φωνάξουμε το ίδιο.
Καλύτερα, ας μας πάρουν το κεφάλι αφού προηγουμένως ακούσουν τη φωνή μας.
Κάποιος μπορεί να μας ακούσει.

15 σχόλια:

  1. Mπράβο σας κ. Χριστοδουλίδη.
    Η γλώσσα σας και η σκέψι σας ορθόδοξη και πατερική.
    Επιτέλους κάποιος να απαντήση στον καθωσπρεπιστή Τελεβάντο που θέλει να ξυπνήση κανένας εν χειμερία νάρκη ευρισκόμενος στρατηγός και να επαναστατηση.
    Λές και αν ένας τέτοιος αποτειχισθή και αυτον δεν θα τον καθαιρέσουν αμέσως...
    Τι θέλει να μας πη λοιπόν, ο κ. Τελεβάντος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρεις ερωτήσεις γιατρέ μου:

    1.) Είστε Ορθόδοξος ή σχισματικός; Εχετε κοινωνία με σχισματική παλαιοημερολογιτική κάστα ή με επίσκοπο που έχει κοινωνία με τις Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες.

    2.) Οταν αναστήματα όπως οι Πόποβιτς, Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, Αυγουστίνος Καντιώτης, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, π. Παίσιος, Παραμυθίας Τίτος, Αγιον Ορος, όλοι οι επίσκοποι που υπέγραψαν την Ομολογία της πίστεως, όλοι οι ηγούμενοι του αντιοικουμενιστικού αγώνα (Ζήσης, Μεταλληνός, Τσελεγγίδης, Καψάνης, Σαράντης, Γκοτσόπουλος, κτλ) ομοφωνούν ότι αυτή είναι η παράδοση της Εκκλησίας δεν νομίζετε ότι είναι τουλάχιστον εγωιστικό και οπωσδήποτε ανεύθυνο εκ μέρους σας να προτρέπετε τους πιστούς να πράξουν τα αντίθετα;

    3.) Εσείς γιατρός είστε έτσι; Πώς νιώθετε ότι έχετε το ανάστημα και το κύρος να αντιτάσσεστε έναντι του φρονήματος της Εκκλησίας και να αντιλέγετε στους πιο καταρτισμένους θεολόγους και πιο αγίους ανθρώπους των ημερών μας;

    Σας συνιστώ θερμά πριν συνεχίσετε να σπέρνετε σκάνδαλα και αιρέσεις να μελετήσετε επισταμένα τα βιβλία του Ιουστίνου Πόποβιτς "Ορθ΄δοξος Εκκλησία και Οικουμενισμός" και Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου "Τα δύο άκρα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τον κ. Χρυστοδουλίδη και σε σένα Οσυσσέα για τις αναρτήσεις αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια να πω και εγω στον κ.Χριστοδουλίδη που απαντάτε χωρις να κατονομάζετε, στον Τελεβάντο. Συμφωνώ μαζί σας και διαφωνώ με τον Τελεβάντο.
    Όμως δεν θα συμφωνήσω με τον Παλαιοημερολογιτισμό. Ιδίως αυτόν τον Παλαιοημερολογιτισμό που αναγάγει σε δογμα πίστεως τις ημερολογιακες διαφορές και στο τέλος καταντά αιρετικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν, κύριε Π. Τελεβάντο, για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

    1) Προκειμένου να δικαιολογηθεί η προκατάληψη (ή προκαταλήψεις) που έχουμε εναντίον κάποιου ή κάποιων, του ζητάμε πρώτα να μας δώσει τα πιστοποιητικά του, την ταυτότητά του, και μετά, με τη συνείδηση αναπαυμένη θα πούμε: "Ερεύνησον και ίδε ότι προφήτης εκ της Γαλιλαίας ουκ εγήγερται".

    Τα προσωπικά δεδομένα μου είναι αυτά που γράφω.

    2) Για τα αναστήματα των σύγχρονων επιφανών μορφών Θεολογίας και Ορθοδοξίας δεν θα γράψω τίποτα. Επειδή, για το συγκεκριμένο ζήτημα της Οικουμενιστικής Παναίρεσης, καθένας εξ αυτών - και όχι όλοι μαζί όπως τους συναριθμείτε - το προσεγγίζει από διαφορετική πλευρά. Αυτή είναι άλλωστε και η πανουργία κάθε αίρεσης. Μας προκαλεί τη διασκέδαση, το διασκορπισμό, διότι μας ανοίγει πολλά μέτωπα. Αφού, δε, κάνετε λόγο για στρατηγούς και τακτική πολέμου, θα γνωρίζετε ότι υπάρχουν Τρεία Σώματα Στρατού. Σχηματικά να το εκλάβετε τούτο.

    3) Και τελευταίο, σας πληροφορώ ότι πράγματι είμαι γιατρός. Και αυτό που με δίδαξε η Ιατρική είναι και το Ιπποκρατικό αξίωμα, που παραμένει αδιαφιλονίκητη επιστημονική παγκόσμια αλήθεια : "Οκόσα φάρμακα ουκ ιείται, σίδηρος ιείται". Εδώ που φτάσαμε, τα καταπότια, τα σιρόπια, τα καταπλάσματα, οι αλοιφές και ό,τι άλλο σε συσκευασία περιτυλίγματος χάρτου, δεν κάνουν τίποτα.

    Χρόνισε και κακοφόρμισε η πληγή, όπως παλιά η γάγγραινα με το πρωτείο και το filioque, που σερνόταν επί αιώνες, γιατί ήταν ανοικτά και τα άλλα μέτωπα. Τα πράγματα όμως σήμερα είναι ολωσδιόλου ξεκάθαρα. Εμείς τα κουκουλώνουμε, επειδή, βλέπετε, έχουμε και άλλες υποχρεώσεις. Έχουμε ανάγκες αλλά και το κοινωνικό μας προφίλ, που δεν μας επιτρέπει να θυμίσουμε και την Ιπποκρατική αρχή, που μόλις ανέφερα: Όταν τα φάρμακα δεν κάνουν τίποτα, τότε μας χρειάζεται το μαχαίρι: "Ζων γαρ ο λόγος του Θεού και ενεργής και τομώτερος υπέρ πάσαν μάχαιραν δίστομον".

    Σας ευχαριστώ για το σχόλιο που αφήσατε. Ευχαριστώ και τον κ. Οδυσσέα Τσολογιάννη για την αναδημοσίευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η προσοχή όλων μας πρέπει να έιναι στραμμένη στα επείγοντα θέματα που αφορούν την Εκκλησία. Οχι τα πάθη μας.

    Τα επείγοντα θέματα είναι:
    1.) Οικουμενισμός
    2.) Νεοβαρλααμισμός και άλλες αιρέσεις και νεωτερισμοί
    3.) Επίθεση του παγκοσμιοποιημένου κράτους ενάντια στην πίστη μας, στην παιδεία, στην κοινωνία και στην αλλοτρίωση της εθνικής μας ταυτότητας.
    4.) Αποκατάσταση της κανονικής τάξεως στην Εκκλησία.

    Η μάχη πρεπει να γίνει συντεταγμένα με στρατηγούς. Με τους επισκόπους της Εκκλησίας μας που δεν έκαμψαν γόνυ τω Βάαλ. Αυτούς που υπέγραψαν την Ομολογία αλλά και πολλές άλλες δεκάδες που δεν είναι οικουμενιστές και υπό την καθοδήγηση των ηγετικών μορφών της σύνταξης της Ομολογίας.

    Δεν μπορούμε να γίνουμε σκορποχώρι όπου ο καθένας θα σηκώνει μπαιράκι δικής του αποτείχισης όπου ο καθένας για να γίνομε περίγελως των πονηρών δαιμόνων και των Οικουμενιστών που θα επιχαίρουν για την κατάντια μας όπως γελούν όλοι τώρα με τις αλληαφοριζόμενες κάστες των παλαιοημερολογιτών.

    Η αποτείχιση θα γίνει ΑΝ χρειαστεί και το σύνθημα θα δοθεί από τους στρατηγούς: Τους επισκόπους. Ετσι ακριβώς όπως μας δίδαξαν οι Πόποβιτς και Επιφάνιος και όπως το έβαλαν σε πράξη οι Φλωρίνης Αυγουστίνος, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος και Παραμυθίας Παύλος και το Αγιον Ορος.

    Εννοείται ότι ακόμη δεν μας απαντήσατε αν είστε Ορθόδοξος ή αν έχετε προσχωρήσει σε σχισματικές κάστες και παρόλα αυτά προσπαθείτε να δώσετε μάθημα Ορθοδοξίας στον Πόποβιτς, τον π. Επιφάνιο και τους Αυγουστίνο Καντιώτη και Ελευθευρουπόλεως Αμβρόσιο.

    Παρακαλώ: Να τερματίσετε αμέσως την κατάθεση σχολίων με πολλά ονόματα όπου συμφωνέιτε με τον εαυτό σας!!! για να δώσετε εντυπώσεις και να μας αφήσετε ήσυχους αναφορικά με την δική σας η κατά Θεόν περιπέτεια στα εκκλησιαστικά θέματα. Σας παρακαλώ να σκεφτείτε την ψυχή σας και να επιστρέψετε εν μετανοία στην Εκκλησία. Αν θα γίνει ή αν δεν θα γίνει αποτείχιση δεν μας το πείτε εσείς: Η αλεπού που για τους γνωστούς σε όλους λόγους περιφέρετε τα ρεζιλίκια σας ζητώντας από όλους να σας μιμηθούν για να νιωθετε καλύτερα. Ντρπόη! υπάρχει Θεός! Υπάρχει Ημέρα της Κρίσεως! Δεν φτάνουν οι προσωπικές αμαρτίες μας τώρα θα προτρέπουμε τους ανθρώπους να προσχωρήσουν στο σχίσμα μέ ενδιάμεσο σταθμό την μη συντεταγμένη αποτείχιση; Ντροπή!

    Υπάρχουν και στις μέρες μας (δόξα σοι ο Θεός!) επίσκοποι που επιτελούν το χρέος τους και φωτεινές μορφές κληρικών μοναχών αλλά και λαικών που θα ακολουθήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κ. Τελεβάντος έκρινε πως δεν έπρεπε να σιωπήσει. Επανήλθε με το γνωστό δασκαλίστικο τρόπο του. Για να συστήσει στους άλλους τι πρέπει να κάνουν και σε μένα, για να μου υποδείξει τι πρέπει να μην κάνω.

    Έφερε πάλι τους γνωστούς εφιάλτες που τον καταδιώκουν. Μου συνέστησε να πάψω να χρησιμοποιώ πολλά ψευδώνυμα, επαινόντας διαρκώς τον εαυτό μου, γι΄ αυτά που γράφω. Τόση είναι η σύγχυση και η καχυποψία που κρύβει στην ψυχή του. Νομίζει ότι με ενδιαφέρει ο αυτοέπαινος και η κοινωνική ή οποιαδήποτε άλλη, προσωπική μου καταξίωση. Διόλου απίθανο να νομίζει ότι αγρεύω και πελάτες για το ιδιωτικό μου ιατρείο! Το οποίο φυσικά δεν διαθέτω - μπορεί να το πληροφορηθεί από τον Ιατρικό Σύλλογο - και άλλωστε, ποτέ δεν είχα. Η μόνη δική μου απάντηση είναι να παρατήσει για λίγο τους κοινωνικούς κύκλους που έχει στη Ν. Υόρκη. Να πάρει το αεροπλάνο και να κατεβεί στη Θεσσαλονίκη. Και από εκεί, κατευθείαν για την Καψάλα του Αγ. Όρους. Τότε θα τον εγκαταλείψουν οι εφιάλτες και η λανθάνουσα μανιοκατάθλιψη που τον ταλαιπωρεί.

    Αν θέλει, ας δει αυτά που του γράφω και ως ιατρική συμβουλή, κάτι έμαθα κι εγώ από την Παθολογία, εύχομαι δε, να ετυμολογεί ορθά τον ορισμό της Παθολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια γιατρέ!
    Έπρεπε κάποιος να τα πει αυτά. Επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς ο κύριος Τελεβάντος δεν αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα που είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Επισκοπών είναι Οικουμενιστές ή σιωπούν για διάφορους δικούς τους λόγους μπροστά στον Οικουμενισμό!!
    Δηλαδή είμαστε σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ότι πριν μερικά χρόνια!
    Και ως εκ τούτου είναι αδύνατο οι Οικουμενιστές Επίσκοποι να καλέσουν τον λαό που θέλουν να κρατούν υποχείριό τους, να προβεί σε αποτείχιση από τους ίδιους!! Κάποτε κύριε Τελεβάντο βρέθηκαν τρεις Επίσκοποι και το Άγιο Όρος να διακόψει τη μνημόνευση του Οικουμενικού Πατριάρχη. Σήμερα όμως, εξαιτίας του ότι έχουμε αφήσει αυτή τη πληγή του Οικουμενισμού να διαιωνίζεται, υπάρχουν μόνο 8 Μητροπολίτες σε ολόκληρο το κόσμο και 5 από τις 20 Μονές του Αγίου Όρους που υπέγραψαν την ομολογία της πίστεως κατά του Οικουμενισμού. Το ότι δεν υπάρχει σωτηρία εκτός Εκκλησίας ισχύει μόνο που η Εκκλησία είναι εκεί που υπάρχει η Αλήθεια και όχι οι Οικουμενιστές Επίσκοποι!! Και ένας Ορθόδοξος να μείνει, σε αυτόν θα είναι η Εκκλησία!
    Και γάρ οι της του Χριστού εκκλησίας της αληθείας εισί και οι μη της αληθείας όντες, ουδέ της του Χριστού εκκλησίας εισί, και τοσούτο μάλλον, όσον αν και σφων αυτών, καταψεύδοιντο, ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΠΟΙΜΕΝΑΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΝΤΕΣ και υπ' αλλήλων καλούμενοι ΜΗΔΕ ΓΑΡ ΠΡΟΣΩΠΟΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΝ, ΑΛΛ' ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΣΘΑΙ ΜΕΜΥΗΜΕΘΑ.
    ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ, ΕΠΕ, 3 σ.608

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οτι θέλεις λες κ. Χριστοδουλίδη με τα "επώνυμα" σου σχόλια και με όλα τα άλλα που γράφεις για να συγχαρείς τον εαυτό σου!!! και προπαντός για να διασπάσεις τον αγώνα που γίνεται.

    Η μεν ιατρική σου "διάγνωση" προκαλεί τρανταχτά χάχανα.

    Οσο για την ετυμηγορία σου ότι όλοι πρέπει να γίνουμε σχισματικοί επειδή εσύ όπως την αλεπού που έκοψες την ουρά σου θα αισθάνεσαι καλύτερα η απάντηση είναι ότι πέραν των επισκόπων που υπέγραψαν την Ομολογία υπάρχουν και όλοι οι άλλοι που έβγαλαν τη Βουλγαρία και τη Γεωργία από το ΠΣΕ και όσοι έδωσαν κατευθντήριες εντολές στος εκπροσώπους της Εκκλησίας της Ελλάδος να ανατρέψουν το αποτέλεσμα της συνάντησης στην Πάφο αλλά και πολλοί άλλοι που θα μιλήσουν όταν έρθει η στιγμή.

    Σταμάτα σε παρακαλώ να διασπάς τον αντιοικουμενιστικό αγώνα με τα σχισματικά σου σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tελεβάντο σου ξαναείπα.
    Όσο πιο γρήγορα αντιληφθείς ότι συκοφαντείς ανώνυμους και επώνυμους ταυτίζοντας τους με έναν άνθρωπο (όπως θα ήθελες απο τα βάθη της ψυχής σου να συμβαίνει) και ότι υπάρχουν πολλοί που διαφωνούν με τις διασπαστικές σου θέσεις, τόσο καλύτερα θα είναι για την τιμή και την υπόληψή σου.
    Αλλά και για την σωτηρία της ψυχής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Γελά καλά, όποιος γελά τελευταίος". Προς το παρόν μόνο τα δικά σας τρανταχτά γέλια (χάχανα) ακούγονται κ. Τελεβάντο. Εγώ, πάντως, σας το υπόσχομαι, δεν πρόκειται να γελάσω. Ένα ελαφρό υπομειδίαμα μου φτάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γέλα, υπομειδία, χαχάνιζε. Κάνε ότι θέλεις. Απλά σταμάτα να διασπάς τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και να γίνεσαι εφαλτήριο των οικουμενιστικών σχεδίων.
    Και μη στεναχωριέσαι. Εχεις ήδη αρκετά συμφωνήσεις με τον εαυτό σου με τα διάφορα ψευδώνυμα που χρησιμοποιείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν, Αλέξιε, μεχρις εδω.
    Με εχεις κουρασει.
    Η συνεχεια δεν επιτρεπεται.
    Φτανει. Πηγαινε παρακατω.
    Στο εξης να προσεχης τις εκφρασεις σου.
    Εχουμε να ασχοληθουμε με αλλα ζητηματα μεγαλυτερα απο τα δικα σου.
    Μεχρις εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ απολύτως με τον κ. Χριστοδουλίδη και απορώ ταυτόχρονα με τον σεβαστό κ. Τελεβάντο. Πού βλέπει ότι ο κ. Χριστοδουλίδης προσπαθεί να διασπάσει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα; Έχω θέσει κάποια ερωτήματα κατ' επανάληψη στον κ. Τελεβάντο αλλά δυστυχώς τα σχόλιά μου δεν δημοσιεύονται στα ιστολόγια. Λυπάμαι γιατί δεν γίνεται άδολος, καθαρός και ανιδιοτελής αγώνας. Τίθενται κάποιοι προβληματισμοί, διαβεβαιώνουμε ότι δεν ανήκουμε στο χώρο του παλαιοημερολογιτισμού, νοιώθουμε εγκλωβισμένοι στην παναίρεση του Οικουμενισμού εδώ και τόσα χρόνια μνημονεύοντας τους αιρετικούς Πατριάρχες και Επισκόπους και ισχυρίζεται ο κ. Τελεβάντος ότι πρέπει να πολεμάμε μέσα από την Εκκλησία, η οποία έχει πέσει στην αίρεση του Οικουμενισμού. Πώς γίνεται αυτό; Πώς θα σωθούμε ευρισκόμενοι μέσα σε μία τέτοια Εκκλησία αποκομμένοι από την διαχρονική των Αγ. Πατέρων καί των Συνόδων;Έχει καμμία ομοιότητα η Εκκλησία στην οποία παραμένουμε με την διαχρονική Εκκλησία;Σας παρακαλώ να μου απαντήσετε. Αφήστε τα περί συνεχών ανωνύμων σχολίων του κ. Χριστοδουλίδη, ο οποίος έχει δίκηο στα όσα ισχυρίζεται, και απαντείστε στην ουσία του πράγματος. Πώς ενώ μνημονεύουμε τους Οικουμενιστές δεν μολυνόμεθα από την αίρεση του Οικουμενισμού αφού ευρισκόμεθα σε πλήρη κοινωνία μαζί τους; Νομίζω ότι αυτό που φοβούνται οι αντιοικουμενιστές στρατηγοί δεν είναι τα σχίσματα αλλά οι διωγμοί που θα ακολουθήσουν, όπως του αγωνιστού ιεράρχου Αρτεμίου στη Σερβία. Φοβούνται να χάσουν τίς θέσεις τους, τα μοναστήρια τους, τα αξιώματά τους χάριν της πίστεως που κινδυνεύει. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Ο Θεός να μας φωτίσει γιατί τέτοια σύγχυση δεν έχει προηγούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου