Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

“ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”

ΚΑΙ π. ΠΑΥΛΟΣ

ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ


του κ. Παναγ. Τελεβάντου

Σε πρόσφατο άρθρο προσπάθησα να απαντήσω ένα βασανιστικό ερώτημα που τριβελίζει το μυαλό σεβαστών πατέρων και αγαπητών εν Χριστώ αδελφών αναφορικά με την “αποτείχιση”.
Δεν έγραψα προσωπική μου άποψη για το θέμα αλλά επανέλαβα τη θεολογία των Ιουστίνου Πόποβιτς και Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου οι οποίοι με τη σειρά τους συνόψισαν την προγενέστερη ομόφωνη πατερική παράδοση της Εκκλησίας.

Οι “αποτειχίσεις” υπήρξαν ελάχιστες στη ζωή και την παράδοση της Ορθοδόξου Εκκλησίας και όταν πραγματοποιήθηκαν με ευτυχή κατάληξη αυτό έγινε είτε επειδή πραγματοποιήθηκαν από επισκόπους, είτε από συνόδους επισκόπων, είτε από μορφές μεγάλης αγιότητας. Ηταν δηλαδή “συντεταγμένες”. Τις καθοδηγούσαν “στρατηγοί”.

Η τάση απλών εφημερίων και λαικών να σηκώνουν μπαιράκι για να πήξουν θυσιαστήριο είναι καθαρός Προτεσταντισμός που δείχνει πάνω από όλα έλλειψη ορθοδόξου εκκλησιαστικού φρονήματος.

Και ας μην αρχίσουμε το πετροβόλημα με χωρία από τους Πατέρες και τους Κανόνες για να στηρίξουμε τις θέσεις μας με τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα Γραφικά χωρία οι Προτεστάντες και οι λεγόμενοι “Μάρτυρες του Ιεχωβά”.

Ποια ερμηνευτική των ιερών κανόνων και των πατέρων της Εκκλησίας φανερώνει προτεσταντικό φρόνημα;

Αυτή η οποία θεωρεί τα ιερά κείμενα υποκείμενα σε προσωπική ερμηνευτική όπου ο καθένας δίνει τη δική του εκδοχή αναφορικά με το τι νομίζει ότι οι Πατέρες δίδαξαν ή οι Κανόνες θεσμοθέτησαν.

Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥ κ. ΦΕΙΔΑ
___________________________

Μια κλασσική προτεσταντική και ΟΧΙ ορθόδοξη ερμηνευτική των κανόνων είναι αυτή που κατέγραψε στο οικουμενιστικό περιοδικό “Επίσκεψις” ο Καθηγητής κ. Βλ. Φειδάς αναφορικά με τη δυνατότητα συμπροσευχής με τους Παπικούς και τους Προτεστάντες εν παραλλήλω με την ανιστόρητη προσπάθειά του να πείσει ότι οι Παπικοί και οι Προτεστάντες δεν είναι αιρετικοί!!! επειδή δήθεν δεν καταδικάστηκαν συνοδικά.

Ο κ. Φειδάς παραποιεί τα ιστορικά γεγονότα. Προσποιείται ότι αγνοεί ότι οι κυριότερες σύνοδοι και ο όγκος της πατερικής γραμματείας τους τελευταίους δώδεκα αιώνες ασχολείται με τις Παπικές αιρέσεις. Αποσιωπά κανόνες. Διαστρέφει την ερμηνεία άλλων. Αναφέρεται αποσπασματικά και επιλεκτικά στην ιστορία και καταλήγει στο διάτρητο συμπέρασμα που διατύπωσε. Οπως κάνουν όλοι Προτεστάντες όταν μελετούν την Αγία Γραφή.

ΟΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ
ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
______________

Γι’ αυτό, αντί να κάνουμε προτεσταντική ερμηνευτική των κανόνων και των Αγίων Πατέρων, ας σκύψουμε με σεβασμό στο βίο και την πολιτεία τους αλλά και στην Ιστορία της Εκκλησίας ως αδιάψευστους και αυθεντικούς μάρτυρες του τρόπου που κατενόησαν την “αποτείχιση” και τους άλλους Ιερούς Κανόνες.

“Οι Προφήτες ως είδον, οι Απόστολοι ως εδίδαξαν, η Εκκλησία ως παρέλαβεν, οι διδάσκαλοι ως εδογμάτισαν, ούτω φρονούμεν, ούτω λαλούμεν, ούτω κηρύσσομεν”.

Δεν είναι αυτά που ομολογούμε στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας; Δεν είναι αυτά που πιστεύουμε; Αυτά, λοιπόν, ας εφαρμόζουμε.

ΠΟΙΑ Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ;
________________

Ας έλθουμε τώρα στο ερώτημα της ωφέλειας που θα προκύψει με την “αποτείχιση”;

Αν μια ομάδα πιστών με ένα κληρικό σταματήσει το μνημόσυνο του οικείου Μητροπολίτη ή αν κάνουν το ίδιο τρεις - τέσσερις άλλοι κληρικοί διασκορπισμένοι στα τέσερα σημεία του ορίζοντα τι θα συμβεί;

Θα σταματήσουν οι οικουμενιστές την πορεία τους;

Ελπίζω να μην υπάρχει μεταξύ μας κάποιος που είναι τόσο αφελής.

Το μόνο που θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση είναι ότι θα καθαιρεθούν οι ελάχιστοι κληρικοί που θα “αποτειχιστούν” και θα αναθεματισθούν οι ελάχιστοι λαικοί που θα τους ακολουθήσουν και αμέσως ύστερα περιχαρείς και πανευτυχείς οι Οικουμενιστές θα λένε: “Μια δράκα σχισματικοί ήταν! Τους καθαιρέσαμε και τους αναθεματίσαμε! Εφυγαν από τα πόδια μας και ησυχάσαμε”.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΣΥΝΟΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
______________________

Αυτό θέλουμε να συμβεί ή επιθυμούμε να συντελέσουμε να ληφθούν Συνοδικές αποφάσεις των αυτοκεφάλων Εκκλησιών που να ανατρέπουν την οικουμενιστική πορεία;

Προφανώς το δεύτερο.

Αφού, λοιπόν, αυτός είναι ο στόχος μας ας εγκαταλείψουμε εντελώς την ιδέα της μη “συντεταγμένης” “αποτείχισης” (τουλάχιστον επί του παρόντος) και ας ενεργήσουμε “συντεταγμένα” και αποφασιστικά. Ετσι ακριβώς όπως συνέβηκε με τη συνάντηση της Πάφου, όπου η παρέμβαση της Ελλαδικής Ιεραρχίας συνεπικουρούμενη από την παράλληλη επιδίωξη της Ρωσίας να αναβαθμίσει τα πρεσβεία τιμής που απολαμβάνει έναντι των Ορθοδόξων Εκκλησιών οδήγησε τη συνάντηση σε πλήρες ναυάγιο.

Στην επιτυχία αυτή διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο όσοι συνέταξαν την Ομολογία για τον Οικουμενισμό επειδή συνετέλεσαν αποφασιστικά στη λήψη της απόφασης της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Και στον αγώνα αυτό πολλοί καλοί πατέρες και αδελφοί διαδραμάτισαν σοβαρό ρόλο με το δυναμικό τρόπο που έκαναν τις παρεμβάσεις τους.

Αν όσοι συνέτειναν στην αποτυχία της συνάντησης της Πάφου συνεχίσουν να ενεργούν με σύνεση και εκκλησιαστικό φρόνημα έχουν πολλά και ως άτομα και ως ομάδες να προσφέρουν στον αγώνα εναντίον των Οικουμενιστών.

“ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΣ” ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΣ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ
___________________

Αν, όμως, δεχτούν το λεγόμενο “εκ δεξιών” πειρασμό και προχωρήσουν σε “αποτειχίσεις” θα υποσκάψουν καίρια τον αντιοικουμενιστικό αγώνα. Ανεπιγνώστως θα ενεργήσουν, κατ’ αναλογίαν, όπως ο εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄ π. Παύλος Κουμαριανός.

Δεν χαντάκωσε κυριολεκτικά τον αγώνα των Οικουμενιστών ο π. Παύλος όταν μετέφερε την άποψη στην Ημερίδα του ΑΠΘ για το διάλογο με τους Παπικούς ότι για να προχωρήσουν οι διάλογοι πρέπει, Θεός φυλάξοι, να γίνουμε Ουνίτες;

Δεν κρατάμε όλοι ως παντιέρα από εκείνη την ημέρα τη δήλωση του π. Παύλου Κουμαριανού και την χρησιμοποιούμε δικαίως ως πολιορκητικό κριό για να καθαιρέσουμε τα τείχη των οικουμενιστών;

Είναι στις προθέσεις ή στις επιδώξεις όσων σκέφτονται “αποτείχιση” να οπλίσουν το χέρι των οικουμενιστών με ατομική βόμβα ισάξιας ισχύος με την ατομική βόμβα που μας δώρησε ο π. Παύλος Κουμαριανός στην Ημερίδα του ΑΠΘ;

Και όμως! Αυτό ακριβώς θα κάνουν αν προχωρήσουν άκαιρα σε μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις”.

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ
________________________

Ισως έρθει η ώρα που η “αποτείχιση” θα καταστεί αναπόφευκτη. Η “συντεταγμένη” “αποτείχιση” εννοώ. Οχι μπαιράκι που θα σηκώνει ο καθένας όποτε θέλει. Οι αποφάσεις για καίρια εκκλησιαστικά θέματα λαμβάνονται με γνώμονα το συμφέρον της ψυχής μας και το συμφέρον της Εκκλησίας. Οχι για να “βγάλουμε το άχτι μας”, κατά τη λαική έκφραση ή για να εκτονώσουμε την οργή μας.

ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ
___________________

Επί του παρόντος τουλάχιστον η “αποτείχιση” πρέπει να μπεί στο ψυγείο.
Αυτή τη στιγμή οι προτεραιότητες είναι:
1.) Ανύστακτος αγώνας εναντίον του Οικουμενισμού. Συντονισμένη προσπάθεια συνοδικής καταδίκης της “βαπτισματικής θεολογίας” και έξοδος των Ορθόδοξων Εκκλησιών από το παγκόσμιο συμβούλιο των αιρέσεων γνωστό ως ΠΣΕ.
2.) Αγώνας εναντίον του Νεοβαρλααμισμού και άλλων νεωτερισμών,
3.) Εμπέδωση της κανονικής τάξεως στους κόλπους της Εκκλησίας,
4.) Αντίσταση εναντίον των αθέων που προσπαθούν να απογαλακτίσουν το ευλογημένο μας Γένος από την Εκκλησία.

Σε αυτούς τους στόχους παρακαλώ, πατέρες και αδελφοί, ας στραφεί η προσοχή όλων και όχι στις άκαιρες, μη “συντεταγμένες” και μη κατά Θεόν “αποτειχίσεις”, που θα προξενήσουν τεράστια πνευματική ζημία και θα αποβούν πανίσχυρο όπλο στα χέρια των Οικουμενιστών.

Δήλωσι του blog apotixisi:

Το blog apotixisi δηλώνει ότι η καταχώρησι των κειμένων συνεργατών και φίλων δεν σημαινει οτι συμφωνουν απολυτα με τις πεποιθήσεις των υπευθύνων του blog. Καταχωρούνται ολες οι αποψεις για προκλησι διαλόγου και μονο.
Οι αποψεις αλλοτε ταυτίζονται και αλλοτε δεν ταυτιζονται.

18 σχόλια:

  1. Ακόμη και η συντεταγμένη αποτείχιση του 1924 των 3 στρατηγών, ούτε τον φιλοπαπισμό σταμάτησε, ούτε τον οικουμενισμό, αλλά τουναντίον οδήγησε την Εκκλησία σε Σχίσμα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν συμφωνούμε μαζί σου, αγαπητέ Τελεβάντο, όχι.
    Που ζείς;
    Δεν βλέπεις τι γίνεται σήμερα;
    Δεν βλέπεις που δεν έμεινε ορθόδοξος επίσκοπος;
    Δεν βλέπεις τα βίντεο που βάζει ο αδελφός Οδυσσέας;
    Τι συντεταγμένοι και κολοκύθια, μας γράφεις;
    Δεν βλέπεις που όλοι προσκύνησαν;
    Δεν βλέπεις τους άλλους τους λεγομένους καλούς που σιωπούν προδοτικά ή συμφωνούν με την σιωπή τους με τους Οικουμενιστάς και τους Λατινόφρονας;
    Και γιατί υπερυψώνεις τους επισκόπους τόσο πολύ;
    Σήμερα μάλιστα που απουσιάζουν οι καλοί επίσκοποι και επιλέγονται είτε φθόροι, είτε ενδοτικοί σε όλα τα καταλυτικά κατά της Εκκλησίας και του Εθνους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ και συνυπογράφω το σχόλιο του αγαπητού Κωνσταντίου!
    Συγχαρητήρια Κωνσταντίνε. Επιτέλους!
    Πες τα Χρυσόστομε!
    Διότι στο blog ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ που καμώνεται ότι αφήνει ελεύθερο το διάλογο έχω στείλει ΕΥΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ σχόλια, αντίθετα προς τις απόψεις του Τελεβάντου και επιμόνως ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ.
    Αφήνει να φανούν μόνο τα σχόλια που συντάσσονται με τον Τελεβάντο.
    Ας το προσέξει αυτό οι Διαχειριστές του ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ για να μην μείνει στο τέλος ο Τελεβάντος ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ στο blog τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμη και την περίοδο του Μονοθελητισμού, όπου η Κων/πολη "αποτειχίσθηκε", παύοντας το μνημόσυνο των 4 Ορθοδόξων Παπών: Θεόδωρου Α΄, Μαρτίνου Α΄(και μάρτυρα), Ευγένιου Α' και Βιταλιανού, ο άγιος Μάξιμος δεν ήταν μόνος. Είχε πίσω του και τον στήριζε η παλαιά Ρώμη, που δεν ενέδωσε στην αίρεση.

    Έτσι, η "αποτείχιση" αυτή (από την αντίθετη πλευρά των αιρετικών) απέτυχε, η Ρώμη με τη σύνοδο του Λατερανού (649) καταδίκασε επίσημα την αίρεση, στη δε ΣΤ΄ Οικουμενική αφορίσθηκαν οι: Ρώμης Ονώριος (625-638), Κων/πόλεως Σέργιος Α΄ (610-638), Πύρρος Α΄ (638-641), Παύλος Β΄ (641-653), Πέτρος (654-666) και Αλεξανδρείας Κύρος (630-643) ως αιρετικοί Μονοθελήτες. Η Σύνοδος λοιπόν αυτή αφόρισε 6 Πατριάρχες!!!

    Ο Θεός λοιπόν γνωρίζει ποια μελλοντική Σύνοδος θα καταδικάσει τα σημερινά οικουμενιστικά έκτροπα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν αφιέρωνες το χρόνο και την ενεργητικότητα σου να πολεμήσεις τον Οικουμενισμό κ. "ανώνυμε" με τα πολλά ιστολόγια και τα πολλά ψευδώνυμα που χρησιμοποείς για να συμφωνείς με τον εαυτό σου κάτι καλό θα πρόσφερες την Εκκλησία.

    Δυστυχώς τώρα έχεις λυσσάξει να κάνεις τους πιστούς αιρετικούς.

    Δεν παραθέτεις επειχειρήματα αλλά συνθήματα και είσαι ο κυριότερος σύμμαχος όχι μόνον των σχισματικών αλλά και των οικουμενιστών επειδή διασπάς τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και απορροφάς την ενεργητικότητα όλων για να δικαιώσεις την προσχώρησή σου στο σχίσμα.

    Τέσσερα σατανικά "εργόχειρα" ανέλαβες:
    1.) Να διασπάς τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
    2.) Να προτρέπεις τους πιστούς να γίνουν σχισματικοί και στη συνέχεια αιρετικοί διά της αποτειχίσεως.
    3.) Να χτυπάς με λύσσα πισώπλατα τον κανονικό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημο
    4.) Να απορροφάς την ενεργητικότητα όσων προσπαθούν να χτυπήσουν τις αιρέσεις και τα σχίσματα με το να απαντούν τα συνθήματα και τις κακόδοξες τοπθετήσεις που διατυπώνεις.

    Πρόσεξε αδελφέ μου επειδή υπάρχει Θεός και ημέρα της Κρίσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρόσεξε Τελεβάντο μου επειδή υπάρχει Θεός και ημέρα της Κρίσεως. Και τότε όλες οι απαίσιες συκοφαντίες που εκτοξεύεις στους ανώνυμους θα φανερωθούν τρομακτικά ενωπιον σου.
    Πρόσεξε.
    Και πάλι σου λέγω Πρόσεξε.

    Αν έχεις στοιχεία βγάλτα που να αποδεικνύουν τα ψέμματα-συκοφαντίες σου ότι ΔΗΘΕΝ οι ανώνυμοι είναι ένας "σχισματικός".
    Αν δεν έχεις, ΤΙΜΙΟ θα ήταν να ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω στείλει απάντηση στο κατάπτυστο τελευταίο σχόλιο του Τελεβάντου (7:41μμ). Αν συνεχίσετε να μην το δημοσιεύετε τότε θα σταματήσω να γράφω στο blog's. Οι μισες αλήθειες δεν είναι τίμιο πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nα πάψης να γράφης αγαπητέ.
    Δεν σε χρειαζόμαστε να γράφης.
    Αν σταματήσης να βριζης, θα δημοσιευεσαι.
    Αν δεν σταματησης, θα πεταγεσαι εξω.
    Αν ειναι καταπτυστο το σχολιο του Τελεβαντου, μπορεις να το αποδειξης ευγενικα.
    Εαν δεν μπορεις να το αποδειξης, δεν το χαρακτηριζεις.
    Αν το χαρακτηρισης, χωρις να το αποδειξης, δεν θα μπης μεσα, θα σε εξωπεταξω, γιατι μπαινεις για να βρισης μονο.
    Και αυτο το σχολιο σου ανωνυμε, δεν θα το εβαζα.
    Το εβαλα μονο για να σε απαντησω.
    Να μην μας γραφης λοιπον καθολου.
    Δεν σε χρειαζομαστε.
    Ανοιγεις μετωπα και μαχες μονο με υβρεις και συκοφαντιες.
    Και οχι με αποδεικτικα στοιχεια.
    Και επιτελους βαλε ενα ονομα μπροστα στα σχολια σου.
    Το μικρο σου ονομα.
    Γιατι φοβασαι;
    Εισαι ο μοναδικος στην Ελλαδα που εχεις αυτο το ονομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και κάτι άλλο. Δικαιολογείσαι ΜΟΝΟ στην περίπτωση που έχεις υπ'οψιν σου άλλο ανώνυμο που πραγματικά έβρισε ή συκοφάντησε τον Τελεβάντο. Διότι υπάρχουν και προβοκάτορες.
    Αλλά και πάλι εσύ φταις που ταύτισες τους ανώνυμους μεταξύ τους.
    Δεν φταίει κανείς αλλά,παρα μόνο ΕΣΥ.
    Σου έχουν πει επανειλλημένα να μην ταυτίζεις τους ανώνυμους μεταξύ τους. Δεν καταλαβαίνεις;

    Στην περίπτωση όμως που θεωρείς δικές μου ευπρεπεις κατηγορίες ως δηθεν ύβρεις και συκοφαντίες, σε προκαλώ να τα δημοσιέυεις για να δουμε και να γελάσουμε όλοι, τί θεωρείς εσύ ύβρεις και συκοφαντίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλαδη Αλεξιε γραφεις και σαν ανωνυμος;
    Εγω δεν απηντησα σε σενα τον επωνυμο ή ψευδωνυμο, αλλα σε καποιον που υπεγραφε ως ανωνυμος.
    Γιατι θιγεσαι εσυ;
    Μηπως δεν εβαλα καποιο σχολιο σου σαν Αλεξιος;
    Εχω εκτυπωμενο το σχολιο του ανωνυμου που χαρακτηριζει ως βλακειες τις θεσεις του Τελεβαντου.
    Και εν τελευταια αναλυσει, οσοι ειναι ανωνυμοι καλουνται, οπως ξαναπα, να παρουν καποιο ονομα για να γνωριζουμε σε ποιον απευθυνομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Oδυσσέα εσύ δεν προέτρεψες τους ανώνυμους να λάβουν ένα όνομα για να ξεχωρίζουν. Σωστή η ιδέα σου και αυτό έκανα. Ποιό το πρόβλημα σου;

    Και ποιο τίμιο θα ήταν για εσένα αν δεν φοβόσουν να δημοσιεύσεις το σχόλιο μου στο οποίο απαντάς.
    Περιμένω τιμιότητα απο εσένα, δηλαδή την δημοσίευση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ που δημοσίευσες κάποια απο τα σχόλια μου. Παρέλειψες όμως ένα. Το κυριότερο και ουσιαστικότερο. Γιατί;

    Και κάτι άλλο.
    Το να πει κανείς την άδικη συκοφαντία κάποιου (στην περίπτωση μας του κ.Τελεβάντου)ως βλακεία, όχι μόνο ύβρη και συκοφαντία ΔΕΝ είναι αλλά αντίθετα ΑΛΗΘΕΙΑ και αγαθό πράγμα είναι διότι θέτει τα πράγματα στη θέση τους.
    Αυτό αποκαλούσες ως βρισιά στο σχόλιο σου (13 Φεβρουαρίου 2010 5:18 π.μ.) ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επαναλαμβανω δεν υπαρχει κανενα αλλο σχολιο με το ονομα Αλεξιος.
    Αλέξιε, μου φαινεται, οτι εισαι εριστικος.
    Το να πεις αυτα που γραφει καποιος ως βλακειες θα πρεπη να δικαιολογησης αυτον τον χαρακτηρισμο σου.
    Δεν μπορεις νε το πετας και να αναχωρεις.
    Ενταξει;
    Κανετε τα σχολια σας επι των κειμενων και αφηστε τις εριστικοτητες.
    Κατεβαζουν οχι μονο το επιπεδο της συζητησεως, αλλα και το επιπεδο το δικο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΙΔΟΥ το επίπεδο των σχολιογράφων του ΒΟΘΡΟΥ των Πατρών:
    --------------------------------------

    /Η Ν.Σ. είπε...

    Ποιοι είναι άραγε οι "ορθοφρονούντες" χριστιανοί;

    ...αυτοί με τα ρόπαλα, τα πανό, τα κραξίματα, το μίσος, τις ύβρεις.

    ...μήπως αυτοί που μυρίζουν σκόρδο από χιλιόμετρα, αυτοί με τα μουστάκια, τα ρούχα των sixties, τους κότσους, τις μακρυές φούστες...

    ...μήπως αυτοί που καταπιάνονται με μακρές νηστείες κρεάτων, αλλά που κατατρώγουν με νύχια και με δόντια τους υπόλοιπους χριστιανούς;

    ...ή μήπως αυτοί που καταδυναστεύουν τα πνευματικά τους παιδιά και ανακατεύονται στις κρεβατοκάμαρες και γενικά έχουν αναγάγει το εκκλησιαστικό φρόνημα και ήθος, στην ηθική της κιλότας και του σώβρακου;

    ...δηλαδή με λίγα λόγια αυτοί που όλο το χρόνο έχουν απόκριες και φορούν το "προσωπείο" του χριστιανού!!!!

    Μη ξεράσω!!!

    Ας αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν Ο.Χ, Γ.Ο.Χ, Ενιστάμενοι, Αποτειχισμένοι, Σωτηρίκλες, Οδυσσέες, Misha, Τελεβάντοι, Σαράντιδες, Ζήσηδες, Πετρόπουλοι, Γκοτσόπουλοι κλπ.... πόρω απέχουν από την ζεστή αγκαλιά της Ορθοδοξίας, της πραγματικής Ορθοδοξίας (όχι της καρικατούρας τους), της Εκκλησίας της αλληλοκατανόησης, της αλληλοπεριχώρησης, του θυσιαστικού πνεύματος... του Πνεύματος του Σωτήρα Χριστού!
    Αυτοί λέγουν "Ἰουδαίους εἶναι ἑαυτοὺς καὶ οὐκ εἰσὶν ἀλλὰ συναγωγὴ τοῦ Σατανᾶ"

    Καλή Σαρακοστή!!!

    13 Φεβρουαρίου 2010 12:30 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και εμείς ξερνάμε από τα ...ξεράσματα σου Πατρινέ ΟΧΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εριστικός είναι όποιος αποκρούει τις συκοφαντίες; Σοβαρά μιλάτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΛΕΞΙΟΣ είπε...

    Σου είπα ότι χθες δεν έγραφα ως ΑΛΕΞΙΟΣ αλλά ως ανώνυμος. Σήμερα άκουσα την συμβουλή σου και έβαλα το όνομα για να μην μπερδευόμαστε.

    Είχα στείλει και χθες ως ανώνυμος ένα και το πρωί άλλο ένα σχόλιο και δεν τα δημοσιεύσατε. Σου είπα ότι χθες δεν έγραφα ως ΑΛΕΞΙΟΣ αλλά ως ανώνυμος. Σήμερα άκουσα την συμβουλή σου και έβαλα το όνομα για να μην μπερδευόμαστε. Άρα δύο σχόλια λείπουν. Το χθεσινό δεν το έχω αλλά ήταν μια γερή (όχι υβριστική) απάντηση στον κ.Τελεβάντο.
    Το σημερινό ευτυχώς το κράτησα και σας το παραθέτω, να το δημοσιεύσετε αφού λέτε ότι δεν έχετε κανένα άλλο σχόλιο.
    Να δω την ειλικρίνεια και την αγάπη σας στην αλήθεια τώρα.



    Το σχόλιο είναι το παρακάτω και αναφέρεται στο σχόλιο σου 13 Φεβρουαρίου 2010 5:18 π.μ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οπως βλεπεις Αλεξιε, δεν επεσα εξω.
    Εσυ εισαι ο συγγραφεας και του υβριστικού και χυδαιου σχολιου.
    Εβαλα αυτα που γραφεις σημερα γιατι τα αλλα που έγραψες χθες ως ανωνυμος να με χαρακτηριζεις "να εχω διεστραμμενο μυαλο και να ντρεπομαι για λογαρισμό μου και αλλα πολλά", δεν ειναι λεξεις ισοροπημενου ανθρωπου.
    Δεν προκειται να σου βάλω εγω τετοια σχολια, οχι.
    Αν θελης Αλεξη να γραφης ετσι δεν κανεις για εδω.
    Να σταματησης να μιλας ετσι.
    Να αλλαξης ..ροτα, που λέμε.
    Οκέυ Αλεξιε;
    Εισαι πολυ εριστικος.
    Δεν δινεις τελος σε κατι που αστοχεις, συνεχιζεις και ετσι δημιουργεις προβλημα.\

    Μαθε να μιλας και να διαλεγεσαι κοσμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου