Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010





Oι πραιτωριανοί

του πατισάχ

ζητούν αίμα


Χωρίς κανένα δικό μας προλογικό σημείωμα δημοσιεύουμε τα παρακάτω που συνέγραψε ο MISHA και που και εμείς ανεπιφύλακτα συνυπογράφουμε.
Ακολούθως καταχωρούμε μία θαυμάσια περιγραφή των ακάματων αγώνων του τολμηρού και γενναίου παλαίμαχου αγωνιστού κληρικού από τη Σπίθα
φύλλο 647/Ιαν. 2007, σ. 13

«Πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται, πάλιν ταράσσεται, πάλιν ορχείται, πάλιν την κεφαλήν Ιωάννου ζητεί λαβείν επί πίνακι...».

Οι Πραιτωριανοί του Πατριάρχη του Φαναρίου ζητούν και πάλιν αίμα , ζητούν νύχτες και μέρες του αγίου Βαρθολομαίου, ζητούν διώξεις και τιμωρίες των αντιφρονούντων, επιβολές εξουσιαστικών ποινών και καταδίκες από τις ληστρικές μαζώξεις του Βοσπόρου.

Όπως ζητούσαν το "αίμα" τού θεολόγου Νικόλαου Σωτηρόπουλου

Όπως ζητούσαν το "αίμα" των κληρικών που διαμαρτυρήθηκαν προσφάτως στην Κύπρο , ενάντια στην πρόθεση των υποτακτικών τού Πάπα να επιβάλλουν το παπικό πρωτείο.

Όπως ζητούσαν το "αίμα" του μακαριστού π.Ιωάννη Ρωμανίδη, δια χειλέων του νυν προκαθημένου τού Φαναρίου.

Όπως ζητούν το "αίμα" όσων υπογράφουν την Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού

Ενοχλήθηκαν οι Σαλώμες και οι Ηρωδιάδες από τον ευπρεπή έλεγχο του πατρινού αρχιμανδρίτη π.Νικοδήμου Πετρόπουλου.

Κι όλα αυτά ενώ ο "αυθέντης και δεσπότης " τους εκθείαζε από Καλαμών τον μακαριστό γέροντα π.Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος έλεγε ξεκάθαρα τον πατριάρχη Αθηναγόρα φορέα αιρετικών φρονημάτων και έδινε ευλογία να διακοπεί η μνημόνευση του !

Κι ενώ και ο μακαριστός όσιος πατήρ και δογματολόγος καθηγητής Ιουστίνος Πόποβιτς επαναλαμβάνει ότι δικαίως οι φορείς των οικουμενιστικών φρονημάτων αποκαλούνται αιρετικοί.

Από τούτο εδώ το διαδικτυακό φτωχικό εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράσταση μας στον π.Νικόδημο, τον οποίο δεν γνωρίζουμε προσωπικώς , αλλά ο οποίος επιδιώκεται να χρησιμοποιηθεί ως εξιλαστήριο θύμα για τον εξευμενισμό των κοκακολιτών του Φαναρίου και προς εκφοβισμό των ορθοδόξων αντιρρησιών συνειδήσεως.

============================

ΕΛΑΒΑΜΕ από τον αρχιμ. Νικόδημο Πετρόπουλο, προϊστάμενο του ι. ναού
Αγίου Παύλου Πατρών ένα πλήθος εγγράφων, που απέστειλε κατά καιρούς στην
Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε πατριάρχες, αρχιεπισκόπους,
επισκόπους, κληρικούς, καθηγητάς της Θεολογικής Σχολής Αθηνών,δημόσια
πρόσωπα κ.α..

Θαυμάζει κανείς το άγρυπνο, ευαίσθητο, νήφον, παραδοσιακό, πατερικό,
εκκλησιαστικό και γνήσια ορθόδοξο φρόνημα του π. Νικοδήμου, όπως
παρουσιάζεται στα έγγραφα αυτά.

Μένει δε ενεός και εκστατικός, με δέος
και θαυμασμό και σεβασμό, ατενίζοντας την τόλμη, την παρρησία, την
ευθύτητα του χαρακτήρος του, αλλά συγχρόνως τον πόνο και τη λύπη και τον
κλαυθμό της ψυχής του για όσα τραγικά συμβαίνουν σήμερα στον
εκκλησιαστικό χώρο.

Στα έγγραφα αυτά καταγγέλλει τον αποθανόντα
πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο, τον οικουμενικό πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον
αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο Γιαννουλάτο, τον αρχιεπίσκοπο Ελλάδος
Χριστόδουλο, τους καθηγητάς της θεολογικής σχολής Αθηνών Στυλιανό
Παπαδόπουλο, Ηλία Βουλγαράκη, για αιρετικές θέσεις και δοξασίες και
πράξεις που κατασκανδάλισαν το χριστεπώνυμο πλήρωμα της ορθοδόξου
Εκκλησίας μας.

Καταγγέλλει τον Ζακύνθου Χρυσόστομο για τις ανήθικες
δηλώσεις και συμπεριφορές του, όπως και τα μέλη της Ι. Συνόδου που τον
αθώωσαν, ελέγχει δε την Ι. Σύνοδο που θέλησε να εκδώση ταυτότητες για
τους κληρικούς της για να προφυλάξη τους πιστούς από τους ψευδοϊερείς,
ενώ δέχθηκε και υποδέχθηκε αγαλλομένη και σκιρτώσα από χαρά τον μέγα
ψευδοϊρέα, τον πάπα.

Εντόνως διαμαρτύρεται για κληρικό και λαϊκό
θεολόγο, που σε κυριακάτικη εκπομπή στον τηλεοπτικό σταθμό της
μητροπόλεως Πατρών, τον «Λύχνο», πρότειναν για προφύλαξι από το έιτζ τα
λεγόμενα προφυλακτικά, για να μη φθαρή η υγεία των σωμάτων, αδιαφορώντας
για το θάνατο της ψυχής που επιφέρει η πορνεία.

Συνιστά στον μητροπολίτη
Ύδρας Ιερόθεο να μη δεχθή τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο στις γιορτές
του αγίου Νεκταρίου, αν δεν ζητήση συγγνώμη για όσα αιρετικά είπε την
ημέρα της ενθρονίσεώς του περί «επανιδρύσεως της Εκκλησίας», όπως και
στον μητροπολίτη Πατρών Νικόδημο να νουθετήση τον οικουμενικό πατριάρχη
Βαρθολομαίο για τον οικουμενισμό του όταν επρόκειτο να επισκεφθή την
Πάτρα.

Ερωτά την «Θεοδρομία» πως ένας ευσεβής κληρικός μπορεί να λέγη
το «Εις πολλά έτη, δέσποτα» και να σείη τον πολυέλαιο επί τη αφίξει
του, όταν βλέπη να χωλαίνη σε θέματα πίστεως γιατί όχι και ηθικής.

Ελέγχει αυστηρώς την Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, η οποία ανέχεται

«καταστάσεις τύπου Ραβέννας, Σαμπεζύ, Καμπέρας, Μπάλαμαντ, Ασσίζης, ως
και εκείνης των Αθηνών της αποφράδος ημέρας της 5ης Μαΐου 2001», ενώ όλο
το μένος της το δείχνει στους αγωνιστάς Εσφιγμενίτες.


π. Νικόδημε, συγχαρητήρια για το θάρρος σου, την τόλμη σου, την ευθύτη

τα σου, την αγάπη σου για την Ορθοδοξία.

Συγχαρητήρια, γιατί μένεις και
συνεχίζεις την παράδοσι του πνευματικού σου πατέρα αρχιμ. Γερβασίου
Παρα σκευοπούλου και του εν Χριστώ αδελφού σου Χριστοφόρου Καλύβα.

Σου φιλούμε το χέρι κλαίοντες από χαρά και σεβασμό συγχρόνως.
Και αναλογι
ζόμαστε, πόσο διαφορετική θα ήταν η κατάστασι της Εκκλησίας μας, εάν ο κάθε αρχιμανδρίτης αντί να ανεμίζη το επανωκαλύμμαυχό του αυταρέσκως
και να καμαρώνη με τον επιστήθιο σταυρό του η να κομπάζη για τα αρνία
και τις αμνάδες του και τις «ευσεβείς φλυαρίες» του, γραπτές και
προφορικές, εμιμείτο εσένα άγιε του Θεού.

Μέγα θαύμα ότι ακόμη δεν σε καθαίρεσαν και δεν σε αφώρισαν μετά από όλες αυτές τις διαμμαρτυρίες σου.

Αλλά και απόδειξι πόσο σκεπάζει ο Θεός όσους τον ομολογούν γνησίως
με τη ζωή τους και το λόγο τους.

8 σχόλια:

  1. Ο ορκισμένος οικουμενιστής Παναγιώτης Ανδριοπουλος ιδιοκτήτης του ιστολογίου "Ιδιωτική Οδός" πρωτοστατεί (όπως και το πρακτορείο Εκκλησιαστικών ειδήσεων "Αμήν") στο διωγμό εναντίον του π. Νικοδήμου και εξωθεί και απειλέι έμμεσα τον Μητροπολίτη Πατρών να λάβει μέτρα εναντίον του.

    Ο π. Νικόδημος πρέπει να τύχει της ομόθυμης υπεράσπισης όλων μας επειδή ομολογει την αλήθεια του Χριστού αλλά και επειδή με το παράδειγμά του είναι κάρφος στον οφθαλμόν των σχισματικών που προτρέπουν τους πιστούς να βγουν εκτός Εκκλησίας για να διαμαρτυρηθούν εναντίον των οικουμενιστικών ακροβατισμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στον π.Νικόδημο που δεν μοιάζει καθόλου με τους καθωσπρεπιστές θεολόγους όπως σωστά είπε κάποιος άλλος ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως πολύ καλό το κείμενο του misha (με τις αισχρές απόψεις) αλλά έτσι όπως το μεταφέρατε χάσατε τις υπερσυνδεσεις (links) που έχει βάλει σε κάθε λέξη και παραπέμπει σε άλλες σελίδες.
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτο και καλύτερο στην προτροπή προς το δεσπότη της Πάτρας να επιβάλλει κανονική ποινή το μπλογκ του Ανδριόπουλου.Το μπλογκ του οποίου ο ιδιοκτήτης το παίζει άνθρωπος των ανοιχτών οριζόντων,φιλελεύθερος,καλλιεργημένος ενώ στην πραγματικότητα είναι ένας ταλιμπάν του Βαρθολομαίου και τσιράκι του Ζακύνθου.Αυτή είναι η δημοκρατία στην Εκκλησία του τουρκόσπορου και του πονηρού αρβανίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι περιμένετε αγαπητοί αδελφοί απ το μπλογκ που προβάλλει το αισχρό ρεμπέτικο και που παραμονές της μεγάλης τεσσαρακοστής προβάλλει το καρναβάλι της Πόλης;΄Θα μου πείτε βέβαια ότι μεγαλύτερος καρνάβαλος απ τον Βαρθολομαίο και τον Ιερώνυμο δεν μπορεί να υπάρξει οπότε όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ "δημοκρατικός" άνθρωπος ο κ. Ανδριόπουλος.

    Μετά που δημοσίευσα σχόλια που έλεγχα τον π. Βασίλειο Θερμό τον κήνσορα του Νεοβαρλααμισμού δεν μου δημοσιεύει κανένα επώνυμο σχόλιο που του στέλλω.

    Εθιξα βλέπετε τον ομότροπο επιστήθιο φίλο του συγκρητιστή παπα-Κώστα Μπέη του καθαιρετέο ο οποίος μπαίνει σε βουδδιστικούς ναούς για να ανάψει κεράκι και για να προσευχηθεί και κοινωνά σε Παπικούς και Αγγλικανικούς ναούς για να "ξεπεράσει το φανατισμό" πράξεις για τις οποίες ουδέποτε εξέφρασε μεταμέλεια.

    Ετσι ο ψευτοδημοκράτης κ. Ανδριόπουλος αρνείται έκτοτε να δημοσιεύσει πολύ ευπρεπή σχόλια που έγραψα υπέρ του π. Νικόδημου Πετρόπουλου και για άλλα θέματα.

    Ετσι αντιλαμβάνοται την ελευθερία του λόγου οι οικουμενιστές και οι Νεοβαρλααμίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρετε πως μου φαίνονται οι απειλές των κοπελιών του Βαρθολομαίου;
    Σαν κοάσματα βατράχων.
    Αυτοί σίγουρα πληρώνονται και τα γράφουν, όσα γράφουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O π. Νικόδημος είναι παιδιόθεν εργάτης του ευαγγελίου
    και καθαρά ορθόδοξος κι όχι μισοβέζικος.Όπου έχει υ-
    πηρετήσει τόσο στην εκπαίδευση,όσο και στην εκκλησία
    έχει κάνει κάθε τι ανθρωπίνως δυνατόν για το καλύτε-
    ρο!Ο Άγιος Παύλος είναι το κυριότερο έργο του και "μι
    λάει" ευκρινεστατα για τους μόχθους του!Χαίρει σεβα-
    σμού και θαυμασμού της συντριπτικής πλειοψηφίας τόσο
    των ενοριτών του,όσο και αρκετών Πατρινών,που τον γνωρίζουν και εκκλησιάζονται στο ναό του!Εγώ τον γνώ-
    ρισα,όταν συνυπηρετούσαμε μαζί στα Λεχαινά και ΚΑΝΕ-
    ΝΑΣ μας δεν είχε πρόβλημα μαζί του!Σε ό,τι αφορά την επιστολή του προς την Α.Θ.Π. τον οικουμενικό πατριάρ-
    χη μπορεί σε κάποια σημεία να είναι κάπως αιχμηρή,αλ-
    λά έχει δίκιο!Να δωρίζει κοράνιο,να το αποκαλεί "ιε-
    ρό βιβλίο" δεν είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ;!Δε νομίζω ότι θα γί-
    νει κάτι.Το πολύ-πολύ να κληθεί για συστάσεις και επίπληξη!!Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου