Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ

ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ


του κ. Παν. Τελεβάντου

Τον τελευταίο καιρό (δυστυχώς και παρά τις σαφέστατες θέσεις που δημοσιοποίησε ο σχεδιαστής του αντιοικουμενιστικού αγώνα π. Θεόδωρος Ζήσης), βλέπουν το φως τη δημοσιότητας διάφορα άστοχα σχόλια ανώνυμων - τις πλείστες φορές - σχολιογράφων (ή ίσως ενός σχολιογράφου που γράφει πολλά ανώνυμα και ψευδώνυμα σχόλια) σε θρησκευτικές ιστοσελίδες. Με αυτά προτρέπονται οι πιστοί να προβούν σε απονενοημένα διαβήματα διαμαρτυρίας εναντίον του Οικουμενισμού όπως είναι οι άκαιρες, μη κατά Θεόν, μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις” που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε σχίσμα.

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
__________________

Οι Οικουμενιστές (Τσέτσης, Φειδάς, Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Περγάμου Ιωάννης, Μεσσηνίας Χρυσόστομος και πολλοί άλλοι) δεν έχουν κρύψει ποτέ ότι αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ επιδιώκουν να κάνουμε. Μας το είπαν κατ’ επανάληψη και χωρίς περιστροφές: Φύγετε από την Εκκλησία. Γίνετε σχισματικοί. Αποτειχιστείτε άκαιρα και μη συντεταγμένα για να σας εξευτελίσουμε, να σας γελοιοποιήσουμε, να σας απομονώσουμε, να σας καθαιρέσουμε, να σας αναθεματίσουμε, να σας βγάλουμε από τη μέση και να ησυχάσουμε.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ
_____________________

Το ανησυχητικό δεν είναι ότι οι Οικουμενιστές εκφράζονται έτσι. “Εκ γαρ στόματος κοράκου...”.

Το ανησυχητικό είναι ότι ελάχιστοι ευτυχώς που ΔΕΝ είναι Οικουμενιστές είναι πρόθυμοι να παίξουν το παιγνίδι τους και να δώσουν στους Οικουμενιστές αυτό ακριβώς που επιζητούν.

Το ευτύχημα είναι ότι οι πλείστοι από αυτούς ΔΕΝ είναι καν μέλη της Εκκλησίας. Είναι σχισματικοί Παλαιοημερολογίτες οι οποίοι υπό την κάλυψη της ανωνυμίας προσπαθούν να περάσουν τις θέσεις τους.

ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ

___________________

Μακρυά από τα σχίσματα και από τις μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις”, αδελφοί μου, που οδηγούν, κατά αναπόδραστη νομοτέλεια, σχεδόν πάντοτε στο σχίσμα.

Ας ενωτισθούμε τις σοφές συμβουλές του σχεδιαστή του αντιοικουμενιστικού αγώνα π. Θεόδωρου Ζήση.

Αν η στάση και οι αγώνες του δεν ήταν κάρφος στον οφθαλμό των Οικουμενιστών δεν θα είχε γίνει κόκκινο πανί και μόνιμος στόχος της ανελέητης πολεμικής ακόμη και κατασυκοφάντησης εκ μέρους των Οικουμενιστών.

ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
ΘΑ ΜΑΤΑΙΩΣΟΥΝ
ΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ

________________

Ας συνειδητοποιήσουμε το ακόλουθο, που ενώ είναι αυτονόητο, ορισμένοι δεν φαίνεται να το κατανοούν: Η ματαίωση των οικουμενιστικών σχεδίων δεν επετεύχθη με τις απολύτως αξιέπαινες διαμαρτυρίες των κληρικών, μοναχών και λαικών που διώχθηκαν και προπηλακίσθηκαν στην Πάφο αλλά με τις συνοδικές εντολές της Ελλαδικής Εκκλησίας και τις επιδιώξεις και τα αντιτιθεμένα συμφέροντα των Πατριαρχείων Κωνσταντινουπόλεως και Ρωσίας.

Οι Οικουμενιστές βέβαια ενοχλήθηκαν (και πολύ μάλιστα!) εξαιτίας των καθόλα επαινετών διαμαρτυριών των παραδοσιακών πιστών. Οι καθοριστικοί, όμως, λόγοι της ματαίωσης των οικουμενιστικών σχεδιασμών ήταν η βούληση των συνόδων των Ορθοδόξων Εκκλησίας.

ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΣΤΑΣΗ

ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

_____________________

Επομένως ελάχιστη σημασία έχει αν η συνάντηση του 2011 πραγματοποιηθεί στη Νίκαια ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος. Τις αποφάσεις δεν θα τις πάρει ο Ερντογάν και οι δυνάμεις ασφαλείας του. Ούτε όσοι θελήσουν (και πολύ καλά θα κάνουν!) να διαμαρτυρηθούν εναντίον των Οικουμενιστών. Εκείνο που πραγματικά θα μετρήσει είναι η στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος (και ελπίζουμε συν τω χρόνω και άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών). Ηδη κατέστησε σαφή την ορθόδοξη θέση της η Εκκλησία της Βουλγαρίας. Αν η Ελλαδική Εκκλησία παραμείνει ακλόνητη στις επάλξεις του χρέους οι Οικουμενιστές θα “ποιήσουν ουδέν”.

Η Εκκλησία της Ελλάδος υπήρξε ανέκαθεν ο βράχος πάνω στο οποίο έσπαζαν τα μούτρα τους οι Οικουμενιστικοί σχεδιασμοί.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΜΕ;
_________________________

Επομένως η συμβολή μας στον αντιοικουμενιστικό αγώνα εντοπίζεται στην προσπάθεια να πείσουμε τις κατά τόπον Ορθόδοξες Εκκλησίες να κινηθούν κατά Θεόν, όπως έκαναν όλοι όσοι συνέταξαν την Ομολογία, ο Καθηγητής κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης και πολλοί άλλοι, οι οποίοι με εκκλησιαστικό φρόνημα άσκησαν τις κατάλληλες πιέσεις ώστε η Εκκλησία της Ελλάδος να δώσει τις ορθές κατευθυντήριες γραμμές για τη διεξαγωγή του διαλόγου.

Οσοι προτείνουν σχισματικές ή μη κατά Θεόν και μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις” κουβαλούν επιγνώστως ή ανεπιγνώστως όχι απλώς νερό αλλά τον υδάτινο όγκο του Δούναβη στο μύλο των Οικουμενιστών.

ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ (επαναλαμβάνω ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ) κάποτε χρειαστεί “αποτείχιση” (επειδή για την ώρα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ανεπίτρεπτη) θα πρέπει να γίνει “συντεταγμένα” με επικεφαλής τους στρατηγούς του αγώνα: Τους επισκόπους που υπέγραψαν την Ομολογία και τους κορυφαίους θεολόγους κληρικούς, μοναχούς και λαικούς που κατευθύνουν τον αγώνα μας.

Δεν θα γίνουμε βορά του νοητού λύκου για να κάνουμε πανευτυχείς τους Οικουμενιστές, τους αιρετικούς και τους σχισματικούς με άκαιρες, μη κατά Θεόν και μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις”.

Πολεμούμε για να σώσουμε την ψυχή μας! Οχι για να την παραδώσουμε στο σατανά.

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ;
___________________

Οσοι διαβάσουν την Ομολογία και το πρόσφατο άρθρο του π. Θεόδωρου Ζήση και όσοι παρακολουθούν τις δηλώσεις και τις επιστολές του Σεβασμιότατου Πειραιώς και ΟΛΩΝ των άλλων ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα θα διαπιστώσουν ότι ουδέποτε απέκλεισαν την “αποτείχιση”.

Υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί. Με την εξής διαφορά: Ως άνθρωποι με ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα γνωρίζουν ότι η “αποτείχιση” γίνεται ΜΟΝΟΝ εφόσον εξαντληθούν ΟΛΑ τα άλλα μέσα και είναι κατά Θεόν ΜΟΝΟΝ εφόσον γίνει “συντεταγμένα”. Οταν δηλαδή θα δώσουν το σύνθημα της εκκίνησής της οι “στρατηγοί”: Δηλαδή οι επίσκοποι και οι άλλοι κορυφαίοι κληρικοί, μοναχοί και λαικοί που ηγούνται του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Ακριβώς όπως συνέβηκε τη δεκαετία του 60 με τους Φλωρίνης Αυγουστίνο, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, Παραμυθίας Παύλο και το Αγιον Ορος με την ευλογία αγίων μορφών όπως οι π. Παίσιος, π. Ιουστίνος Πόποβιτς και π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.

Η ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

____________________

Ας προσέξουν, λοιπόν, όσοι αδελφοί (ελάχιστοι ευτυχώς)! φρονούν τα αντίθετα να μη γίνουν τελικά διασπαστές του αγώνα. Ας μην κουβαλούν αφειδώς νερό στο μύλο του Διαβόλου και του Οικουμενισμού. Η καλύτερη απόδειξη ότι οι Οικουμενιστές είναι ενοχλημένοι από τον αντιοικουμενιστικό αγώνα είναι οι συκοφαντίες τους εναντίον των παραδοσιακών πιστών οι οποίες αυτή τη φορά καταγράφτηκαν σε αυτήν ταύτην την πατριαρχική εγκύκλιο για την Κυριακή της Ορθοδοξίας.

Χαιρόμεθα χαράν μεγάλη επειδή ο Παναγιότατος δεν έχει επιχειρήματα εναντίον των παραδοσιακών πιστών και των ορθοδόξων θέσεων που προβάλλουν με την Ομολογία και άλλα κείμενα. Γι’ αυτό καταφεύγει στη συκοφαντία ότι επιδιώκουν ΔΗΘΕΝ “αποτειχίσεις” και σχίσματα.

Ονειρεύονται, όπως σοφά μας επισήμανε πρόσφατα ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ότι θα αποσχιστούμε από την Εκκλησία για να ανακουφιστούν από την κριτική και τις διαμαρτυρίες μας. Θέλουν να ακυρώσουν και να εξουθενώσουν τους παραδοσιακούς πιστούς, όχι ως αγωνιστές της πίστης μας, αλλά ως σχισματικούς, ως αποτειχιστές και ως εξωεκκλησιαστικούς. Με αυτό το όνειρο ας ζουν!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΑ ΤΕΚΝΑ

ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

__________________

Είμαστε και θα παραμείνουμε πιστά τέκνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Πνευματική μας Μητέρα. Είναι το σπίτι μας. Εκτός της Εκκλησίας παραμονεύει ο Διάβολος και ο αιώνιος θάνατος. Στην Εκκλησία θα παραμείνουμε ως το τέλος. Και όχι μόνον θα παραμείνουμε αλλά θα κάνουμε τη ζωή των Οικουμενιστών εφιάλτη. Δεν θα τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί. Οι πιστοί στην Εκκλησία της Βουλγαρίας άσκησαν τις κατά Θεόν πιέσεις στην τοπική Ιεραρχία και ήδη απεχώρησε από το παγκόσμιο συμβούλιο των αιρέσεων γνωστό ως ΠΣΕ. Επιπλέον αρνήθηκε να στείλει αντιπροσώπους στη συνάντηση Παπικών και Ορθοδόξων στην Πάφο. Εξαιτίας των πιέσεων του πιστού λαού του Θεού απεχώρησε από το ΠΣΕ και η Εκκλησία της Γεωργίας. Εξαιτίας της επιστολής της Ιερά Μονής Σταυροβουνίου οι πλείστοι Κύπριοι Ιεράρχες απέσχαν από τη Διαθρησκειακή της Λευκωσίας. Εξαιτίας της Ομολογίας και της μνημειώδους επιστολής του κ. Τσελεγγίδη η Ελλαδική Εκκλησία αλλά και άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες πήραν καθοριστικές αποφάσεις ή προβληματίστηκαν σοβαρά για την πορεία του διαλόγου με τους Παπικούς

Ας μην υπάρξουν κάποιοι που θα γίνουν όργανα των Οικουμενιστών. Δεν αναφέρομαι στους σχισματικούς επειδή αυτοί ούτως ή άλλως είναι ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας. Μιλώ για όσους τυχόν Ορθόδοξους προβληματίζονται να προσχωρήσουν σε σχίσμα ή σε άκαιρες μη κατά Θεόν και μη “συντεταγμένες” “αποτειχίσεις”.

Παρακαλώ αδελφοί μου! Κανείς ας μην αποτολμήσει τέτοιο εκκλησιαστικό έγκλημα.

14 σχόλια:

  1. Παναγιώτη δεν πιστεύω σε αυτά που λες και υποστηρίζεις,αλλά για να μη λές εσύ και όσοι άλλοι εκπροσωπείς, ότι θέλατε να αγωνισθείτε και σας εμποδίσαμε στον αγώνα σας ή σας φέραμε δυσκολίες και γιαυτό αποτύχατε,εγώ προσωπικά θα σιωπήσω σε όσα λες εσύ και οι δικοί σου,ουδέν πλέον σχόλιο.Σου εύχομαι να πετύχετε να βάλετε φρένο στην κατηφόρα του Οικουμενισμού,αλλά να ξέρεις και εσύ και όσοι άλλοι βάζουν εσένα μπροστά αντί να μιλάνε αυτοί πρώτοι,οι Χριστιανοί έχουν λογική και μνήμη.Το μέλλον,βραχυπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο θα αποδείξει, εν τοις πράγμασι, τις αληθινές προθέσεις εκάστου.Η Εκκλησία του Χριστού θέλει την άνοιξη την πνευματική,την αναλαμπή της Ορθοδοξίας,αλλά έχει υπομονή ,δεν βιάζεται,η τελική νίκη είτε το θέλουν οι εχθροί της Πίστεως, είτε δεν το θέλουν ανήκει στο εσφαγμένο Αρνίο, τον Κύριό μας ,και την Ορθόδοξη Εκκλησία Του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κάτι ακόμη Παναγιώτη για να μη σου μένει και μία τελευταία απορία, το όνομά μου δεν είναι θανάσης, αλλά Διονύσης,τον Θανάση όμως που φοβάσαι ,τυχαίνει να γνωρίζω και ποιός είναι και γιατί τον φοβάσαι.Εγώ προσωπικά, αν και διαφωνώ σε μερικά θέματα με αυτόν τον Θανάση ,τον εκτιμώ βαθύτατα,διότι αυτός τουλάχιστον είχε το θάρρος να παλέψει και ας τον κτυπούν, κάτω από τη μέση ,κάτι ψευδάδελφοι σαν και σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειλικρινά δεν γνώριζα ότι είμαι βαλτός κάποιου.

    Εσύ πού το ξέρεις; Αποκλείεται να έχεις διορατικό επειδή κανείς απολύτως εκτός από τη συνείδησή μου δεν με καθοδηγεί.

    Σε κάθε περίπτωση θα δούμε αν θα σταματήσεις τη διασπαστική σου τακτική στην πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιώτη για να σου λύσω και αυτή σου την απορία σου απαντώ, ότι όλα σου τα κείμενα παρουσιάζουν ένα συγγραφέα που συμπεριφέρεται ως εκπρόσωπος εκείνων, που ο ίδιος ονομάζεις ως ηγέτες σου,αφου τους αναλύεις, τους ερμηνεύεις και τους επεξηγείς.Εάν δεν ήσουν ουσιαστικά άτυπος εκπρόσωπός τους ,θα σε είχαν σταματήσει από αυτό το ρόλο,διότι ποιός είσαι εσύ που αναλαμβάνεις δεσμεύσεις για λογαριασμό τους για το μέλλον.Εάν πάλι όλα αυτά τα κάνεις από μόνος σου,τότε πράγματι υπερέβης κάθε όριο και καλά θα ήταν να επεξηγήσεις αυτή τη λεπτομέρεια στους αναγνώστες,ότι δηλαδή τα συμπεράσματά σου για το τί θα κάνουν οι άλλοι στο μέλλον στο θέμα της Αποτείχισης είναι καθαρά και μόνο δικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ. Τελεβάντο σας χαιρετώ. Δεν καταλαβαίνω την εμπάθεια σας κατά των αδερφών μας παλαιοημερολογιτών. Συνεχώς ομιλείται γι αυτούς με τρόπο απαξιωτικό και περιφρονητικό. ΄Το χατήρι των οικουμενιστών σκεφτήκατε μήπως το κάνετε εσείς; διότι ανέκαθεν οι εχθροί της ορθοδοξίας επεδίωκαν και επιδιωκούν την διαιώνιση της διάσπασης μεταξύ των ορθοδόξων.
    Γράφετε σχισματικοί αλλά δεν μας λέτε ότι ποιά σύνοδος τους κήρυξε ώς σχισματικούς; Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι την 'Εκκλησίαν τού Χριστού ίδρυσαν επί της γης οι θείοι Απόστολοι εφοδιάσαντες και οπλίσαντες Αυτήν με την δύναμιν του Θεού και την χάριν του Παναγίου Πνεύματος, την μεταδιδομένην εις τους πιστούς δια τών Αγίων Μυστηρίων. Συνεπώς μόνον ούτοι δικαιούνται να συστήσουν η να καταργήσουν ήτοι να κηρύξουν αιρετικήν, η σχισματικήν μιαν εκκλησίαν εκτρεπομένην της Ορθοδόξου πίστεως και να καταστήσωσιν άκυρον, ήτοι ανενέργητον την χάριν τού Χριστού και την άγιαστικήν δύναμιν και ενέργειαν των Μυστηρίων αυτής. Το δικαίωμα τούτο, ήτοι τού ίδρύειν και καταλύειν μίαν 'Εκκλησίαν οι Θείοι 'Απόστολοι μετέδωκαν εις τους μαθητάς αυτών, και ούτοι εις τους διαδόχους των, και ούτω δια τής αλληλoδιαδoχίας το δικαίωμα τούτο περιήλθεν εις την εξουσίαν τής Μίας Aγίας Καθολικής και Αποστολικής 'Εκκλησίας. Κατά την θεμελιώδη ταύτην τής 'Ορθοδόξου Ανατολικής 'Εκκλησίας αρχήν, μία 'Εκκλησία τότε μόνον έχει κύρος και τα μυστήρια αυτής άγιαστικήν χάριν και ενέργειαν, όταν αύτη συστηθή η αναγνωρισθή ύπο της καθόλου 'Ορθοδόξου 'Εκκλησίας και τότε μόνον αύτη απόλλυσι το κύρος αυτής και την άγιαστικήν δύναμιν και ενέργειαν τα Μυστήρια Αυτής, όταν Αύτη δια μίαν κακοδοξίαν κηρυχθή αίρετικη ή Σχισματική ύπο της ΟΛΗΣ 'Εκκλησίας, ης την έγκυρον γνώμην και τελεσίδικον απόφασιν διερμηνεύει ή Οικουμενική και Πανορθόδοξος Σύνοδος. Τούτων ούτως εχόντων προτεσταντίζει η λατινίζει πάς γράφει όπως εσύ ότι στερείται Μυστηρίων! Τελείς έργο Συνόδου αδερφέ μου; Ξεχνάτε ακόμη ότι το Νέον ημερολόγιον είναι αναθεματισμένο απο τρείς Πανορθόδοξους συνόδους 1583, 1587, 1593, εάν λοιπόν οι του παλαιού είναι σχίσμα (άνευ συνόδου), το νέον τι είναι ενώ έχει ήδη καταδικασθεί απο συνόδους;;
    Μήπως θα έπρεπε να σεφτείτε ΔΙΑΛΟΓΟ και ΕΝΩΣΗ με τους αδερφούς του παλαιού κατά των οικουμενιστών;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορείς εσύ Παναγιώτη,εάν εκφράζεις μόνο τον εαυτό σου και την συνείδησή σου να εγγυηθείς,ότι οι ηγέτες της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ,εάν αποτύχει η μέθοδος των έντονων και μαζικότερων διαμαρτυριών και ευρεθούν στην ώρα της απόφασης της κατα εσέ συντεταγμένης Αποτείχισης θα διαλέξουν αυτή τη μέθοδο δράσις και όχι τελικά την ατομική αντίδραση στο πρώτυπο που ακούσθηκε ,ότι είπε ένας εξ αυτών,ότι θα μείνει στην Εκκλησία φωνάζοντας και ας τον κάνουν ότι θέλουν οι Οικουμενιστές;Τέλος πάντων όλα αυτά θα τα δείξει το μέλλον.Σου είπα σε προηγούμενο σχόλιό μου ,η ΕΚΚΛΗΣΙΑ δεν βιάζεται, δεν αγωνιά για τίποτε,η νίκη της είναι εξασφαλισμένη,εμείς οι άνθρωποι αγωνιούμε για την ψυχή μας και για το ορθό ή όχι των πράξεών μας.Ασε λοιπόν κατά μέρος τα αστεία για διορατικούς και τα τοιαύτα και δες πιό σοβαρά την όλη υπόθεση.Εγώ αυτά που σου έγγραψα ισχύουν στο ακέραιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΤ : "Είμαστε και θα παραμείνουμε πιστά τέκνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Πνευματική μας Μητέρα. Είναι το σπίτι μας. "

    ΚΧ : Η πνευματική μας μητέρα δεν είναι ούτε άγαμη, ούτε ανύπαντρη. Ο Πατριάρχης ο οικουμενικός είναι ο άνδρας της. Κι αυτός, όπως οι Νικολαΐτες, πράγματα παράνομα και έκθεσμα της επιβάλλει. Τι θα κάνουμε εμείς, τα παιδιά αυτής της δυστυχισμένης μητέρας; Πρόθεση να αποκαλύψουμε ανομίες πατρός δεν είχαμε και δεν έχουμε. Αυτός μόνος του διαφημίζει ξεδιάντροπα την ασχημοσύνη του και πολλούς παρασύρει. Ξεχάστε τον ουρανό και σκεφθείτε τη γη, μας είπε και μας προέτρεψε σε άλλες μεγάλες βλασφημίες.

    Τι γίνετε; Τι κάνουμε με αυτόν τον πατέρα, που εκπορνεύει τη μητέρα μας; Τον σεβασθήκαμε, τον ανεχθήκαμε, αλλά δεν θα κυλισθούμε στο βούρκο που αυτός θέλει. Θα πάρουμε τη μητέρα μας, θα φύγουμε κι αν θέλει διαζύγιο θα του το δώσουμε. Αν μας κατηγορήσει, θα δεχθούμε τις κατηγορίες. Κι αν το θάνατό μας θελήσει, αντίσταση δεν θα του φέρουμε. Αλλά φραγή στο στόμα και στη γραφή δεν θα μας βάλει.
    "Ους ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω", το ξέρουμε. Αλλά αυτό ισχύει για όσους έχουν μέσα τους το Χριστό, την Αγία Τριάδα. Όσοι βαπτισμένοι και Χριστόν ενδυσάμενοι αυτό το ποδοπατούν, ο Θεός δεν τους έχει συζεύξει. Ο Θεός τους χωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ήθελα να επισημάνω αυτή την ανάρμοστη συμπεριφορά του κ. Τελεβάντου προς τους πιστούς του παλαιού,τη γεμάτη εμπάθεια και να προσθέσω ότι σε τελευταία ομιλία του ο π. Θεόδωρος Ζήσης στο Αρχονταρίκι του στη Θεσσαλονίκη μετά τη Θ. Λειτουργία κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας τόνισε το πόσο κόπτεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης για τον διάλογο και την ένωση όλων των Χριστιανών και δεν ενδιαφέρεται στο ελάχιστο για την ενότητα των Ορθοδόξων μεταξύ τους, συμπεριλαμβανομένων και των αδελφών του παλαιού είπε. Επίσης σε πρόσφατη ομιλία του στη Λάρισα, σε εκδήλωση για τους Αγ. Τόπους είπε ότι ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να απασχολήσει άμεσα εμάς τους Ορθοδόξους είναι και το ημερολόγιο, δεν είναι σωστό τόνισε να εορτάζουμε άλλοι με το ένα και άλλοι με το άλλο, ή άλλοι να νηστεύουν και να εγκρατεύονται και άλλοι να πανηγυρίζουν και να καταλύουν. Είναι, είπε, φοβερή αταξία που πρέπει να διορθωθεί. Από αυτά που ανέφερα λοιπόν εξάγεται το συμπέρασμα ότι αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι η ενότητα μεταξύ μας ως Ορθοδόξων αδελφών και όχι να βγάζει ο ένας τα μάτια του άλλου. Αν υπήρχε αυτό το πνεύμα και από τις δύο πλευρές θα μπορούσαμε να πετύχουμε πολλά και να συστρατευθούμε στον αντιοικουμενιστικό αγώνα. Αν εμείς του νέου ημερολογίου είμαστε εγκλωβισμένοι στην αίρεση του Οικουμενισμού και οι του παλαιού στα σχίσματα, αν εμείς έχουμε Αποστολική διαδοχή αλλά όχι την Αποστολική πίστη ενώ εκείνοι έχουν την Αποστολική πίστη και όχι την Αποστολική διαδοχή και ποιανών τα μυστήρια είναι έγκυρα ή άκυρα, αυτό μόνο ο Θεός το γνωρίζει. Τα μυστήρια βεβαίως είναι έγκυρα χάριν του πιστού λαού του Θεού. Πάντως με τέτοια σύγχυση που επικρατεί μόνο ο Θεός μπορεί να μας φωτίσει το σκότος.....(Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να σου πω κ. Κυπριανίδη μου;

    Τέτοια θεολογική ασχετωσύνη κάνεις καλά να μην την περιφέρεις δημόσια.

    Ωστε εν τη πανθαυμάστω σου θεολογική σοφία ο Νυμφίος της Εκκλησίας ΔΕΝ είναι ο Χριστός αλλά ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνω απολυτα με τον Στουδιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριε Αίλουρε,
    Εις τύπον και τόπον Νυμφίου στέκεται ο Βαρθολομαίος. Δώστε μας εσείς να καταλάβουμε ποιος είναι ο ρόλος του, αν τα στοιχειώδη Θρησκευτικά Μέσης εκπαίδευσης που έχω είναι λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σωστά, λάθος χρονομέτρηση και "τρία πουλάκια κάθονται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ποιά εκκλησία ανήκουμε; Στην Ορθοδοξία ή στην "Ορθοδοξία";

    http://www.youtube.com/user/agkaliapanagias#p/u/1/O-7i70EezE0

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου