Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010



Ο σεβασμιώτατος, εξ εισπηδήσεως Μεσογαίας κ. Νικόλαος, ναι μέν αφήνει έκθετο τον έκπτωτο μοναχό Παντελεήμονα. Λέει επίσης ότι δεν θέλει τάχα να παρεμβαίνη, αλλά παρεμβαίνη πλησίστιος υπέρ του ευνοουμένου του, γιά τον οποίο δεν μπόρεσε να διακρίνη κάτι το αρνητικό στις διοικητικές του ικανότητες. Αλλά στις άλλες ικανότητές του που έγραψε η ιστορία του, τίποτε δεν διακρίνη; Η οργάνωση που τον γαλούχησε και το Αγιον Ορος που τον έξέθρεψε, δεν βοήθησαν να αποκτήση ευαίσθητα ορθόδοξα αισθητήρια; Γιατί, μετά λύπης μας, βλέπουμε ότι αυτά σχεδόν τελείως απουσιάζουν. Κρίμα!!!






ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ

ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ


του κ. Λεόντιου Διονυσίου


Η υποκρισία ενίων Συνοδικών ή και πλειόνων


Με αφορμή την επαναψηλάφηση της «δίκης» για τον πρώην Αττικής Παντελεήμονα, που διέταξε ο Πατριάρχης (χωρίς να σκεφθεί ότι θα κατέβει πάλι στις τηλεοράσεις ο οχετός των ροζ κασετών και των κατηγοριών που τον βαρύνουν), θυμήθηκα πως το 2002-2003, επί Χριστόδουλου, η Ι. Σύνοδος έθεσε στο Αρχείο της τις κασέτες με τις ροζ στιχομυθίες του πρώην Αττικής Παντελεήμονα! Με ποια δικαιολογία;

Διότι, απεφάνθησαν τότε οι Άγιοι Συνοδικοί, για να διαπιστωθεί αν ο ομιλών ήταν πράγματι ο κατηγορούμενος, θα έπρεπε να προσφύγει σε ειδικά εργαστήρια του εξωτερικού, ώστε να αποδειχθεί η γνησιότητά των κασετών.

Όμως, «ο μη θέλων» την εξέταση της υποθέσεως τους έπεισε, ότι αυτό δεν μπορούσε να γίνει, γιατί οι τεχνικοί- επιστήμονες είτε είναι ετερόδοξοι, είτε ετερόθρησκοι και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να τους εμπιστευθεί ένα «ορθόδοξο» εκκλησιαστικό δικαστήριο! Θαυμάστε ευρηματική λογική!


Ερωτήματα κρίσεως:


1. Οι ετερόδοξοι θα εξέταζαν τις κασέτες ως ετερόδοξοι ή ως επιστήμονες; Θα τις εξέταζαν θεολογικά ή τεχνολογικά;

Αν τις εξέταζαν ως επιστήμονες, τότε πού το πρόβλημα;

Αν ως ετερόδοξοι, πώς σε άλλες, σοβαρότερες για την πίστη περιπτώσεις, συνεργάζονται οι Επίσκοποί μας για την ειρήνη του κόσμου, για την οικολογία, τη συμφιλίωση των θρησκειών με ετερόδοξους και αλλόθρησκους και τους εμπιστεύονται;

Γιατί κάνουν μετά του Πατριάρχου Βαρθολομαίου οικολογικά συμπόσια και υπερπόντια ταξίδια για τη σωτηρία του πλανήτη με αλλόθρησκους;

Σ’ αυτά οι ετερόδοξοι είναι καθαροί, αξιόπιστοι και ειλικρινείς, ενώ στην εξέταση των κασετών αναξιόπιστοι και βέβηλοι;


2. Οι τόσης μεγάλης ευαισθησίας στα της Ορθοδόξου Πίστεως Άγιοι Συνοδικοί, αρνήθηκαν, λοιπόν, την εξέταση από επιστήμονες κάποιων κασετών, με το επιχείρημα ότι είναι ετερόδοξοι.

Πού κρύβεται, όμως, αυτή η ευαισθησία τους, όταν ο Μητροπολίτης Δημητριάδος έφερε προτεστάντισσα διδάσκαλο (ιέρεια) για να «διδάξει» ορθόδοξους; όταν συμπροσεύχονται μέλη της Ιεραρχίας (π.χ. ο Μητροπολίτης Σύρου, Μεσσηνίας, κ.λπ.) με αιρετικούς καταπατώντας βάναυσα θείους και ιερούς Κανόνας και βλασφημώντας στο Άγιον Πνεύμα, υπό την έμπνευση του οποίου μας διδάσκουν ότι οι Ιεροί Κανόνες συνεγράφησαν;

Ή μήπως ούτε αυτό το πιστεύουν;


2 σχόλια:

  1. Εύλογα ερωτήματα.

    θα φιλοτιμηθέι κάποιος να δώσει απάντηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σου απαντήσω εγώ Π.Τ.με μια αρχαία ρήση"Όμοιος
    ομοίω αεί ...καλύπτει"και με μια νέα"ο όμοιος στον όμοιο και η κοπριά στα λάχανα"και "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου