Το ΛΙΟΝΤΑΡΙ
ο μητροπολίτης
Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
αναθεμάτισε τους
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ
Αναπαύονται και επαναπαύονται στα μεγαλοπρεπή μέγαρά τους "ευφραινόμενοι καθ' ημέραν λαμπρώς" ή βόσκουν στα χλοερά λειβάδια των πλουσίων μητροπόλεών τους, επευφημούμενοι και αντιδοξαζόμενοι;
Συγκλονιστικός ο μητροπολίτης Πειραιώς π.Σεραφείμ έκανε, εν μέση Εκκλησία, αυτό που έπρεπε να είχαν κάνει εδώ και καιρό όλοι οι επίσκοποι μας:
Στο συνοδικό της Ορθοδοξίας , σήμερα Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2010, απήγγειλε το υπό των Πατέρων της Εκκλησίας υποβληθέν ανάθεμα κατά των Παπικών , Προτεσταντών και των συνοδοιπόρων τους Oικουμενιστών.
"Τοις Oικουμενισταίς και πάσι τοις Αιρετικοίς ΑΝΑΘΕΜΑ!"
ήταν τα λόγια που βγήκαν από τα χείλη του ομολογητή ιεράρχη και ακούστηκαν σε όλο τον κόσμο μέσα από το ραδιόφωνο της Πειραικής Εκκλησίας.
Ν΄αγιάσει το στόμα σου πάτερ Σεραφείμ, πολυχρόνιον ποιήσαι σε Κύριος ο Θεός!
Από τον ΜΙSΗΑ
Μπράβο σας Σεβασμιώτατε κ. Σεραφείμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεός να σας ευλογή πάντοτε να ομολογήτε την αλήθεια της Ορθοδοξίας.
Επιτέλους φώς στον ορίζοντα.
Επιτέλους.
ΑΝΑΘΕΜΑ και στους ΦΑΝΑΡΙΩΤΑΣ Οικουμενιστάς.
Προσωπικά θα προτιμούσα το Ανάθεμα εναντίον των Οικουμενιστών να το εξαγγείλει Σύνοδος Ορθοδόξων Επισκόπων και όχι ένας Επίσκοπος μόνος του.Αφού όμως οι υπόλοιποι δεν προχωρούν σε έλεγχο και καταδίκη των Αιρετικών ας δούμε τί έκανε και αυτός ο ένας που τόλμησε.Είπε ΑΝΑΘΕΜΑ εναντίον των Οικουμενιστών,αλλά δεν μας είπε ποίοι είναι οι φορείς της Οικουμενιστικής Αίρεσης.Κατεδίκασε την Αίρεση, αλλά αυτή η Αίρεση έχει κάποιους φορείς,έστω ας έλεγε τους προταίτιους για να φυλαχθεί το ποίμνιο από αυτούς και τα λόγια τους.Επίσης φυσική συνέπεια ενός ΑΝΑΘΕΜΑΤΟΣ είναι η διακοπή πνευματικών και Εκκλησιαστικών σχέσεων με αυτόν που αναθεματίζεις.Αυτά για να μιλάμε με την στοιχειώδη λογική που μας χάρισε ο Θεός μας.Πράξεις του τύπου αναθεματίζω την Αίρεση αλλά είμαι ένα με τους Αιρετικούς είναι Δογματικά,Κανονικά,Εκκλησιαστικά και λογικά παράλογες
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ!!! ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τοις οικουμενισταίς και πάσι τοις αιρετικοίς ΑΝΑΘΕΜΑ"!!!
"Τοις οικουμενισταίς και πάσι τοις αιρετικοίς ΑΝΑΘΕΜΑ!" και απο την άλλη τους μνημονεύει....Μάλλον μας δουλεύουν.Οι Αγιοι μας όταν αναθεμάτιζαν διέκοπταν παράλληλα και την Εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς.Μέχρι να το κάνει ο Πειραιώς τα ξαναλέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια, Σεβασμιώτατε, γιά το θάρρος σας και την τόλμη σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεγνώσαμε, πεθάναμε, τιποτα δεν κινείται.
Επιτέλους να ξυπνήσουμε.
Να δούμε μία άσπρη μέρα.
Απελπισία μας είχε πιάσει.
Σεβασμιώτατε, ηγηθείτε κάποιου αγώνα.
Μας μαγάρισε το Φανάρι με τους δύο πάπες του, Ανατολής και Δύσεως.
Περιμένουμε την αποτείχιση του Πειραιώς αφού όπως και ο ίδιος αναγνωρίζει είναι και αυτός κοινωνός των Οικουμενιστών.ΚΑΙΡΟΣ για πράξεις ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ.Ο κόσμος τους έχει καταλάβει και για να καταλαγιάσουν τις αντιδράσεις βγάζουν λόγους μεγάλους και απο πράξεις τίποτα.ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως στον όντως σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς, ο οποίος, βάζοντας το κεφάλι του στο ντορβά, δε διστάζει να μιλήσει για τους σιωνιστές, τον αιρεσιάρχη πάπα και τους παναιρετικούς οικουμενιστές, αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς του πούμε ένα μπράβο δια ζώσης. Το αξίζει και το χρειάζεται γιατί μετά το σημερινό θα λυσσάξουν τα λυκόπουλα του Φαναρίου και οι λικνιζόμενοι του ΠΣΕ.
τηλ Ραδιοφώνου Πειραικής Εκκλησίας 2104118602 -2104118640
και τα τηλέφωνα και email της Μητροπόλεως Πειραιώς
http://imp.gr/Epikoinonia.htm
Όλοι μας θέλουμε τον θρίαμβο της Ορθοδοξίας και την τελική καταδίκη της Αιρέσεως του Οικουμενισμού,αυτό όμως δεν γίνεται με πυροτεχνήματα,αλλά με συνετή σκέψη και σοβαρή πράξη.Για αυτό έχουν απόλυτο δίκιο εκείνοι που υποστηρίζουν, ότι ο Αντιοικουμενιστικός αγώνας πρέπει να έχει ηγεσία,ώστε να μην κάνει ο καθένας, ότι του κατέβει στο νού του.Κάθε πράξη έχει και την βαρύτητά της ,ειδικά όταν γίνεται από ένα Επίσκοπο.Δεν είναι δυνατόν ένας Επίσκοπος να αναθεματίζει κάποιους ,που δεν κατονομάζει, αλλά καταλαβαίνουμε από προγενέστερα κείμενά του ποιούς εννοεί και συγχρόνως να συγκοινωνεί μαζί τους.Αυτά τα πράγματα δεν στέκουν.Εκτός αν η απαίτηση πολλών σώνει και καλά να εμφανισθεί ως σωτήρας ένας νέος Μάρκος Ευγενικός, παρασύρει τελικά, ακόμη και ένα Επίσκοπο, νά αναλάβει ένα τέτοιο ρόλο ,χωρίς δυστυχώς για αυτόν να έχει τα αντίστοιχα πνευματικά προσόντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδεμία αποτείχιση ΔΕΝ πρόκειται να γίνει επί του παρόντος και ΠΡΙΝ εξαντληθούν ΟΛΑ τα άλλα μέσα διαμαρτυρίας εναντίον των Οικουμενιστών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πειραιώς, ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι υπόλοιποι ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα θα κινηθουν με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον της Εκκλησίας. Οχι σύμφωνα με τις υποδείξεις των σχισματικών.
Η αποτείχιση είναι η άποψη αφενός μεν ανθρώπων οι οποίοι δεν σταθμίζουν ορθά το θέμα και προπαντός αφετέρου ανθρώπων οι οποίοι υπό την ανωνυμία κρύβουν το σχισματική παλαιοημερολογητική τους ιδιότητα.
Μια πράξη όχι έντιμη και οπωσδήπτε όχι χριστιανική.
Αυτό δα έλειπε να κατευθύνουν ο Αγιος Πειραιώς, ο π. Θεόδωρος και οι άλλοι ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα τα βήματά τους σύμφωνα με τις υποδέιξεις αυτών που αναμυρώθκαν και προσχώρησαν σε σχισματικές βλάσφημες παλαιοημερολογητικές κάστες που θεωρούν τα μυστήρια της Εκκλησίας άκυρα.
Κάντε τη δουλειά σας σχισματικοί και ούτε ο Αγιος Πειραιώς ούτε κανείς σώφρονας άνθρωπος ΔΕΝ πρόκειται να κουβαλήσει νερό στο μύλο του Σατανά όπως κανετε εσείς.
Kε Τελεβάντε ζείτε αλλού μου φαίνεται.Εγω προσωπικά αποτειχίστηκα λόγω οικουμενισμού πρίν 5 μήνες,και διαβάζοντας γύρισα μόνο εορτολογικά και όχι σε παρατάξεις στο Πάτριο Εορτολόγιο.Ο Π.Σταύρος Βάιος που είναι και πνευματικός μου και αποτειχισμένος επίσης όπως και ο Π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς είναι σχισματικοί;Σχιματικοί επειδή αποτειχίστηκαν απο την αίρεση;Ποια άλλα μέσα θέλετε να εξαντλείσουμε μετά σπο τόσες δεκαετίες;Η Είστε ρομαντικός όπως και εγώ πρίν πολυ καιρό ή είστε και εσείς Οικουμενιστής.Βαρέθηκα να ακούω τόσο καιρό ότι όσοι φεύγουν απο τον Οικουμενισμό είναι σχισματικοί.Αν ήταν έτσι όλοι οι Αγιοι μας θα ήταν σχισματικοί.ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ θα πολυχρονίσω τον Άγιο Πειραιώς για αυ-
ΑπάντησηΔιαγραφήτή την εκφώνηση!Εσχάτως έχει πολλάκις μιλήσει και
για πολλά θέματα!Ίσως θα πρέπει να αρχίσουν κι άλλοι να σκέπτονται σοβαρά ΟΛΑ τα μέσα προκειμέ-
νου να σταματήσουν τα χειρότερα!Ιδιαιτέρως με τα
όσα εσχάτως απαίτησε το πατριαρχείο από την εκκλη
σία της Ελλάδας-κάνοντας τεστ των αντιστάσεών της
-αργότερα θα έρθει να ΕΠΙΒΑΛΕΙ και δογματικές αλ
λοιώσεις!
Koς Παναγιωτίδης : Η αποτείχιση είναι η άποψη αφενός μεν ανθρώπων οι οποίοι δεν σταθμίζουν ορθά το θέμα και προπαντός αφετέρου ανθρώπων οι οποίοι υπό την ανωνυμία κρύβουν το σχισματική παλαιοημερολογητική τους ιδιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυπριανός Χ : Μα, εσείς, τους αμφισβητείτε όλους και μονίμως, πίσω από πραγματικά και υπαρκτά πρόσωπα, βλέπετε τους γνωστούς σας εφιάλτες, που διαρκώς αναθεματίζετε. Αν για παράδειγμα, μαζί με τους εκλεκτούς σας, βλέπατε να ηγούνται του αγώνα των Ορθοδόξων συσπειρωμένοι και μερικοί "σχισματαιρετικοί" επίσκοποι, τι θα κάνατε; Θα τους στέλνατε όλους στον ... αγύριστο επειδή μολύνουν την Αλήθεια και την Εκκλησία; Θα τους χαρακτηρίσετε "προβοκάτορες" ή μήπως, ο προβοκάτορας είστε σείς;
Μόλις προχθές ο π. Θεόδωρος Ζήσης εξήγησε την πορεία που πρέπει να ακολουθηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ όλοι να συμμμορφωθούμε με τις υποδείξεις του.
Οι Οικουμενιστές θα πανηγυρίζουν αν βρεθούν διασπαστές του αγώνα που προσχωρήσουν σε σχισματικές παλαιοημερολογιτικές κάστες ή αν προχωρήσουν σε άκαιρες αποτειχίσεις μη συντεταγμένες και μη κατά Θεόν.
Οι διασπαστές του αγώνα θα δώσουν λόγο στο Θεό.
Ο Αγιος Πειραιώς όχι μόνον προμαχεί και κινδυνεύει καθημερινά για τα θέματα του Οικουμενισμού αλλά και τηρεί τη δέουσα στάση έναντι των σχισματικών τους οποίους κατακεραυνώνει συνεχώς σε κάθε τους βήμα.
Ο Αγιος Πειραιώς και ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι άλλοι ηγέτες του αγώνα θα ενεργούν σύμφωνα με τους Κανόνες και την παράδοση της Εκκλησίας.
Οχι σύμφωνα με τις υποδείξεις της όποιας αλεπούς έκοψε την ουρά της και νομίζει ότι επειδή η ίδια μαγάρισε τα μυστήρια της Εκκλησίας ότι υπάρχουν και άλλοι διατεθειμένοι να πράξουν το ίδιο.
@Aγκαλιά της Παναγίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΡώτησε τον π.Σταύρο Βάϊο που είναι και πνευματικός σου, γιατί θυμήθηκε να αποτειχιστεί μόλις πήρε τη σύνταξη από την Κρατούσα Εκλησία. Επί χρόνια ήξερε για τον Οικουμενισμό. Τι τον έπιασε με την αποτείχιση όταν συνταξιοδοτήθηκε?
Aνώνυμε τον εχω ρωτήσει τα πάντα τον Πατέρα Σταύρο και έχω λαβει τις απαντήσεις μου.Κε Τελεβάντο ο π. Θεόδωρος Ζήσης είναι πάνω απο τους ομολογητές πατέρες της Εκκλησίας μας;"Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς". Αγιος Γερμανός Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον ανώνυμο σχετικά με τον Πατέρα Σταύρο Βάιο.Μου είπε ο ίδιος ο Πατέρας Σταύρος αφού θες να μάθεις λεπτομέριες μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί του στο τηλεφωνό του και να στις αναλύσει όλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μόνον δεν οικοδομεί η γραφή του κ. Παναγιωτίδη, αλλά εξακολουθεί να παραπλανά και να αποσιωπά σημαντικά γεγονότα σε σχέση με την καινοτομία του 1924. Με άλλα λόγια, θέλει να διαιωνίζει ένα ψεύδος και ήδη, προλειαίνει το έδαφος νέων διχασμών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μακαριστός Ιερομόναχος Θεοδώρητος, μου είχε απαντήσει απλά και δίχως υπεκφυγές, στο "διατί" κρίθηκαν άκυρα τα Μυστήρια των Νεοημερολογιτών.
"Τί ήθελες να κάνουμε; ήταν η απάντηση. Από τη μιά μέρα στην άλλη, μας ονόμασαν σχισματικούς και αιρετικούς, μας πέταξαν έξω, επειδή τους λέγαμε ότι η πράξη της αλλαγής του Εορτολογίου ήταν αντίθετη των Ιερών Κανόνων. Ποιά Σύνοδος και τι επίπεδο Συνόδου ήταν αυτό, που πήρε την απόφαση και μας ονόμασε σχισματικούς και αιρετικούς; Ποιά Σύνοδος και τι επίπεδο Συνόδου ήταν αυτό που μας επέβαλλε την καινοτομία; Τα όσα ακολούθησαν μετά, για τα οποία μας κατηγορούν, είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που ακολούθησαν, όταν ο παπισμός επέβαλε τις αυθαιρεσίες του. Κόπηκε ο παπισμός και προέκυψε ο προτεσταντισμός με τις παραφυάδες του. Κόπηκε και η δική μας Εκκλησία και πάθαμε τα ίδια. Το φαινόμενο είναι ιστορικά διαγνώσιμο και επιβεβαιωμένο. Αν δεν είχε τη διοικητική δομή των παπικών η εκκλησία της καινοτομίας, δεν θα έμενε τίποτα όρθιο. Και η διοικητική δομή, είναι κυρίως οι οικονομικοί λόγοι. Που φιμώνουν και δένουν τον κατώτερο και τον ανώτερο κλήρο".
Μετά από αυτά, δεν νομίζω ότι εκπλήσσει το πώς φτάσαμε στον ορθόδοξο οικουμενισμό. Πρώτα περάσαμε από την πόρτα του ορθόδοξου παπισμού, λίγοι διάβηκαν και το κατώφλι του ορθόδοξου προτεσταντισμού (αγγλικανισμού) και τώρα ταξιδεύουμε για την αναμενόμενη Νέα Οικουμενική Σύνοδο, που θα την επιτηρεί ο τουρκικός στρατός και η CIA. Όπως γίνεται με τη λέσχη Μπίλντεμπεργκ.
Α! Ωραία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί που βλαστήμησαν το Αγιο Πνεύμα και αναμυρώθηκαν από Παλαιοημερολογιτικές κάστες θα δώσουν μαθήματα Ορθοδοξίας στον π. Θεόδωρο Ζήση και στον Μητροπολίτη Πειραιώς!
Οικουμενιστές λοιπόν οι Ζήσης και Πειραιώς!!! Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε.
Και ποιοι είναι ο Ορθόδοξοι;
Αυτοί που βλαστημούν το άγιο πνεύμα και ισχυρίζονται ότι είναι άκυρα τα μυστήρια της Εκκλησίας!!!
κ. Χριστοδουλίδη λέτε ότι "η πράξη της αλλαγής του Εορτολογίου ήταν αντίθετη των Ιερών Κανόνων". Θα θέλετε να μας παραπέμψετε κάπου και να μας πείτε ποιός ιερός κανόνας Οικουμενικής ή Τοπικής Συνόδου παραβιάστηκε με την κατά 13 ημέρες "αλλαγή" του ημερολογίου. Συγκεκριμένα παραθέστε το πρωτότυπο κείμενο για να δούμε κι εμείς και να κρίνουμε. Ιδού η Ρόδος κ.Χριστοδουλίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαινετε οτι μερικοι εμπαθεις κατα των παλαιοημερολογιτων, και δεν καταλαβαινω γιατι τοση ""εμπαθεια""ξεχνουν τους διωγμους τις υβρεις και τοσα αλλα!!!! [ακομη και θανατο] απο τους Οικουμενιστας Επισκοπους του παρελθοντος, και μας προτρεπουν να κατσουμε μακρυα απο τις Καστες των ""Παλαιοημερολογιτων"" γιατι κουβαλουν τα αναθεματα της αποσχισεως και τον μαγαρισμο των Μυστηριων, τα μυστηρια των ΝεοΟρθοδοξων φαινετε οτι ειναι τοσο Εγκυρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοι ομως οι γραφικοι τολμησαν!! και δικαιωματικα τους ανηκη η τιμη, και η υποληψι, γιατι δεν δειλιασαν μπροστα στον Οικουμενιστικο οδοστρωτηρα με τον μανδυα του Νεοημερολογιτισμου, με τον χαρτοπολεμο που κανουν σημερα και νομιζουν οτι αγωνιζοντε, να μας πουν εαν αυριο το πρωι καλεσουν το ποίμνιόν τους, ποσοι θα μαζευτουν για να τους ακολουθησουν στον αγωνα τους;;; μα ποιον αγωνα;;;
Το Blog Ορθοδοξια η θανατος δινει πολλα αποκαλυπτικα στοιχεια για οποιον ενδιαφερετε να δη. Άγγελος
Στο καλό σχισματικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό δα έλειπε να σας ανεχτούμε να βρίζετε τον Αγιο Πειραιώς επειδή βρήκε το θάρρος να προσθέσει στα αναθέματα του συνοδικού της Ορθοδοξίας τους Οικουμενιστές.
Ναι Άγγελε. Τα είδαμε τα αποκαλυπτικά στοιχεία που παραθέτει το blog Ορθοδοξία ή Θάνατος. Πρώτα πρώτα ο επισκέπτης βλέπει το περίφημο συγγίλιο του 1583 όπου μιλαει για το "πασχάλιο και μηνολόγιο των αθέων αστρονόμων του Πάπα". Σε παρακαλώ πληροφόρησε τον ιδιοκτήτη του εν λόγω blog ότι πρόκειται περί κακόβουλης πλαστογραφίας που έχει αποκαλυφθεί σαν τέτοια εδώ και 80 χρόνια περίπου και έχει εξηγηθεί άπειρες φορές πως και υπό ποιές συνθήκες προέκυψε το σιγγίλιο αυτό. Μη μας αναγκάζεις να επανέλθουμε. Αλλά και κάποιος που δεν είναι ειδικός στα πατριαρχικά συγγίλια και έγγραφα της Τουρκοκρατίας με μιά πρόχειρη ματιά καταλαβαίνει πως η φράση " των αθέων αστρονόμων του Πάπα" ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έχει προέλθει από γραφίδα Πατριάρχου ή Συνόδου. Το ύφος, η σύνταξη και εν γένει το λεξιλόγιο του κειμένου αυτού δεν έχει καμία σχέση με πατριαρχικά και συνοδικά έγγραφο της εποχής εκείνης. Τώρα αν εξαιτίας αυτού του εγγράφου κάποιοι τρομοκρατήθηκαν και ταράχθηκαν ψυχές αθώες είναι κάτι για το οποίο οι ομοϊδεάτες σου (παλαιοί ΓΟΧ που το έδωσαν στη δημοσιότητα) θα δώσουν λόγο στο Θεό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς Γρηγόρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάς σε ώτα μη ακούοντος επειδή τα στοιχεία αυτά ο γνωστός Θανάσης τα έχει πολύ καλά υπόψη του.
Εχει όμως άλλους λόγους $$$$$ να διασπά τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και να προωθέι ανθρώπους στο σχίσμα.
Τι περιμένεις από ένα άνθρωπο που βλαστήμησε το Αγιο Πνεύμα και που αναμυρώθηκε από την παλαιοημερολογιτική κάστα που έχει προσχωρήσει για τους γνωστούς λόγους;
Κύριε Γρηγόρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αναφορά μου σε Εορτολόγιο είχε υπόψη της το Πασχάλιο, που αφορά στην Α΄ Οικουμενική. Με βάση το Πασχάλιο ορίζεται και το Εορτολόγιο.
Ανεξάρτητα τώρα από αυτά, η παραμονή σταθερής και αναλλοίωτης χρονολογίας, στην οποία δεν παρεμβάλλεται η ανθρώπινη επιστημονική ακρίβεια για πληρέστερη χρονική και εορτολογική σύμπτωση, δεν σημαίνει άλλο τίποτα από αποκλεισμό της, κατά άνθρωπο, πολυπραγμοσύνης στα αφορόντα και σχέσιν έχοντα με "τα του Θεού" και τα "του ανθρώπου". Νουν Χριστού πρέπει να έχει, όποιος αποφασίσει να καταπιαστεί με το (τα) θέμα αυτό.
Περιττεύει να επιμένουμε ποιά ακριβώς χρονολογία γεννήθηκε ο Χριστός, αν ήταν το 1 ή το -1, το 10 ή το - 10, το 30 ή το -30, της τότε γνωστής χρονολογικής μέτρησης. Καλώς ή λανθασμένα, η χρονολογία καθορίστηκε και η Α΄ Οικουμενική όρισε τον εορτασμό του Πάσχα. Από εκεί και μετά, ποιός ο λόγος να παρεμβληθεί η ανθρώπινη επιστημοσύνη για να μας διορθώσει; Για να γίνουμε καλύτεροι Χριστιανοί; Έγιναν μήπως αυτοί που εισηγήθηκαν την ακρίβεια του χρόνου; Δεν το νομίζω. Αλλά κι εμείς, τι καταφέραμε εμείς με την αποδοχή της διόρθωσης;
Δεν προτείνω με αυτά την απόρριψη κάθε νέας επιστημονικής γνώσης, κάθε άλλο, και δεν είμαι από εκείνους που θα επέμεναν ότι δεν γυρίζει η γή. Το συγκεκριμένο όμως θέμα της διόρθωσης, που συνδέεται με τη σύμπτωση κοσμικού και θεολογικού χρόνου - δείγμα κι αυτό ενός υπολανθάνοντος παποκαισαρισμού - αν μη τι άλλο, εμάς μας κατέστησε γελοίους. Μπροστά οι ημέρες, έπειτα πίσω και μετά πάλι μπροστά! Όλοι χαρούμενοι, λαμπροί, αισιόδοξοι, συνειδητά σύγχρονοι, αλλά ασυνείδητα ανακατωμένοι, μπερδεμένοι και μόνιμα τσακωμένοι.
Το θέμα της αναρτήσεως νομίζω δεν είναι η διαφορά των νεοημερολογιτών με τους παλαιοημερολογίτες, αλλά το ανάθεμα του Πειραιώς στον οικουμενισμό. Αλλά αδέλφια μου Έλληνες είμαστε και πάντα σε σοβαρά θέματα αλληλοσκοτωνόμαστε και αλληλοσπαραζόμαστε αντί να είμαστε εν μια καρδία όπως λέγει ο απόστολος Παύλος σήμερα, τώρα θα λύσουμε τις διαφορές μας με τους Παλαιοημερολογίτες; Αδέλφια μου εν Χριστώ ο Πειραιώς ομιλεί διότι δεν έχουν να του προσάψουν τίποτε, αυτοί που δεν ομιλούν και φοβούνται να έρθουν στο ύψος των περιστάσεων έχουν την φωλιά του λερωμένη όπως λέγει ο λαός. Έχουμε Ιεράρχες με πατερικό φρόνημα; Έχουμε Ιεράρχες όπως τον Χρυσόστομο, τον Παλαμά, τον Βασίλειο; Αφού δεν έχουμε και είμαστε «τσιράκια» του Βαρθολομαίου, τι περιμένετε να αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος για το ανάθεμα των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ; Όταν ο Αρχιεπίσκοπος και οι συν αυτώ αγριότατοι συνοδικοί έδωσαν γή και ύδωρ στον Πατριάρχη, ποίος θα ζητήσει από την σύνοδο να καθαιρεθεί ο Πατριάρχης; Κανείς!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λογια αν δεν ακολουθουνται απο πραξεις ειναι ανευ ουσιας κατα την Αγια Γραφη... το να αναθεματιζεις τους οικουμενιστες(πχ βαρθολομαιο) και στην συνεχεια να τον μνημονευεις ως ορθοτομουντα τον λογο της αληθειας δειχνει 3 τινα:a)πασχεις απο σχιζοφρενεια β)το εκκλησιασμα σου πασχει απο σχιζοφρενεια γ) εισαι οικουμενιστης και το κανεις για τα ματια του κοσμου. φυσικα μπορει να ισχυουν και ολα μαζι...μου θυμιζει ενα περιοδικο που γραφει στο εξωφυλλο παψτε να μνημονευετε και στις εσω σελιδες βαζει κειμενα παραπλανητικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριε Τελεβαντο ο π. Ζησης αναφερει σε ομιλια του(αν θελετε θα σας στην στειλω σε mp3 οτι η αποτειχιση ειναι η μονη ορθοδοξη πραξη εν καιρω αιρεσεως! να χει αραγε και αυτος σχιζοφρενεια? η αν θελετε θα σας στειλω κειμενα του Σηματη και του Σωτηροπυλου που αναφερουν ακριβως τα ιδια.
τι να περιμενω απο εναν ανθρωπο που μεγαλωσε μες στην πανσπερμια του οικουμενισμου(αμερικη), παρα το να εχει αλλιωμενο ορθοδοξο φρονημα?
ΟΙ πατερες το λενε ξεκαθαρα:αν υπαρχη αιρεση και δεν διωκεσαι κατι δεν παει καλα... και μην μου πειτε οτι διωκεται ο π. ζησης... τι να πει και ο πατερ Ευθυμιος που δεν εχει που την κεφαλην κλινει?
Κυριε Τελεβαντε που συγκεκριμενα αναφερεται στον 15 κανονα της αβ συνοδου το αχρι καιρου?η να περιμενουμε μεχρι το κοινο ποτηριο?μονο κατι περι δοξας και τιμης εχω διαβασει...
ΤΣΑΛΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΑ