Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010










ΕΙΣΘΕ


ΕΝΤΕΛΩΣ


ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ


ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ



Στον «Ορθόδοξο Τύπο» (16-10-2009) δημοσιεύτηκε ένα κείμενο με τον τίτλο «Ποια είναι τα ‘απαράδεκτα’ Παναγιώτατε;».

Στο κείμενο αυτό ο άγνωστος συντάκτης του «Νεμέσιος» παίρνοντας αφορμή από το χαρακτηρισμό του Πατριάρχη για τη σύνταξη, υπογραφή και διανομή της γνωστής πλέον και ιστορικής «Ομολογίας Πίστεως κατά του Οικουμενισμού» ότι αυτά είναι «απαράδεκτα πράγματα», επισημαίνει ποια είναι τα πράγματι απαράδεκτα πράγματα και ποιος είναι ο εντελώς απαράδεκτος για την Ορθοδοξία.

Το κείμενο είναι ρωμαλέο, νευρώδες, ξεκάθαρο· λέει τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη.

Κατονομάζει ευθέως και χωρίς περιστροφές τον κυρίως υπεύθυνο για τη σημερινή κατάντια της Ορθοδοξίας και παρουσιάζει ξεκάθαρα, με ντοκουμέντα, ότι «φωνάζει ο κλέφτης για να μη φωνάξει ο νοικοκύρης».

Το κείμενο επειδή είναι αρκετά μεγάλο σε έκταση και λεπτομέρειες θα το παραθέσουμε σε αδρές γραμμές για να υπενθυμίσουμε στον Παναγιώτατο ότι δεν κοιμόμαστε ούτε τρώμε κουτόχορτο.

Απλώς ο σεβασμός για τον θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας ανάγκαζε έως τώρα να μη γράφουμε και τονίζουμε την τραγική αλήθεια ότι ο πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι «εντελώς γυμνός» και ο μεγάλος ολετήρας του θεσμού του Πατριαρχείου και της Ορθοδοξίας.

Ας ξαναθυμηθούμε τις επισημάνσεις του κειμένου.


Παναγιώτατε


1. Η «Ομολογία Πίστεως» είναι ένα θεολογικό εγχειρίδιο, με παραπομπές εις τους πατέρες.


Απαντήσατε με εγχειρίδιο απειλών, εκφοβισμού, θεολογικών ανακριβειών και συκοφαντιών.


Ισχυρισθήκατε το δήθεν κύρος των πανορθοδόξων διασκέψεων και ότι επικρέμαται φόβος σχίσματος.


2. Ποιο είναι το κύρος των πανορθοδόξων διασκέψεων, αφού ούτε στις Οικουμενικές Συνόδους δεν δίνει κύρος ο αρχιγραμματεύς σας Ελπιδοφόρος.


Μόνον ο Πρώτος ή οι Πρώτοι των Εκκλησιών, κατ’ αυτόν, έχουν αυθεντία· κανείς άλλος (Επίσκεψις 698/31-3-2009).


3. Κι όμως στην Ορθοδοξία ο λαός του Θεού αποφασίζει ποια Σύνοδος έχει εχέγγυα Ορθοδοξίας.


Γιατί λοιπόν να μη κρίνουμε αποφάσεις Πανορθοδόξων διασκέψεων και Τοπικών Συνόδων;


4. Η συνέχιση διαλόγων με ετεροδόξους, χωρίς να υπάρχει κανένα αποτέλεσμα επί έναν αιώνα, αποτελεί παράβαση της αποστολικής εντολής «αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Τιτ.3,10).


5. Έχετε καταργήσει το θεολογικό και δογματικό κήρυγμα.

Έτσι κρατάτε το λαό σε άγνοια και κωλύετε αυτούς που θέλουν να γνωρίσουν την αλήθεια (Λκ. 11,52).


6. Χαρακτηρίσατε τους αντιλατίνους αγίους Πατέρες ως ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως (Επίσκεψις 563/30-11-98).


Σε μας όμως απαγορεύετε την οποιαδήποτε κριτική των προσώπων σας.


7. Κατηγορείτε αγιορείτες ότι δεν κατενόησαν την πιο πάνω φράση σας, ότι αυτή αφορά τους Φράγκους πατέρες και δεν προσέξατε ότι εσείς δεν κατανοήσατε την «Ομολογία Πίστεως».


8. Πρόσφατα ο Πάπας:


α) Απάλειψε τον τίτλο Πατριάρχης της Δύσεως, θέλοντας να είναι Οικουμενικός σε Δύση και Ανατολή.


β) Διαπίστωσε έλλειμμα εκκλησιαστικό στην Ορθοδοξία, επειδή δεν αναγνωρίζει το πρωτείο του.


γ) Ενεργοποιεί συνεχώς την Ουνία και την αναβαθμίζει.


Και εσείς σιωπάτε διακριτικά και αιδημόνως.


9. Δείχνετε αγάπη στους αιρετικούς και μίσος στους παλαιοημερολογίτες και νεοημερολογίτες που διαμαρτύρονται για τις συνεχείς καταπατήσεις των ιερών κανόνων.


10. Δεν ασχοληθήκατε με φλέγοντα προβλήματα Εκκλησίας.


Δεν κηρύξατε έμπονα και θαρραλέα μετάνοια.


Δεν κτυπήσατε την εξάπλωση του αποκρυφισμού, της φιλοπλουτίας, της διαλύσεως της οικογενείας, της πορνείας, των εκτρώσεων, της ευθανασίας, των βομβαρδισμών αμάχων στην Σερβία και αλλαχού.


Δεν καλέσατε να έλθουν στην ορθοδοξία οι εκτός αυτής ευρισκόμενοι, όπως κάνει ο Πάπας για τον Παπισμό.


Μόνιμο hobby σας και υψηλή και κύρια ενασχόληση η οικολογία και η ουμανιστική φιλοσοφία.


Σας ενδιαφέρει ο κόσμος και το πνεύμα του κόσμου και όχι ο Θεός και η βασιλεία των ουρανών.


11. Γίνατε συγκρητιστής αμετανόητος.


12. Τους κανόνες τους καταπατείτε συνεχώς και σχετικοποιείτε το κύρος τους και τους θυμάστε μόνο όταν θίγονται τα δίκαια του θρόνου σας, ο οποίος όμως τώρα ούτε βασιλέα έχει κοντά του ούτε σύγκλητο, για να είναι πρωτόθρονος όπως απαιτούν οι κανόνες.


13. Πορεύεσθε ολοταχώς προς αποδοχή των παπικών αξιώσεων κι όμως διαμαρτύρεσθε γιατί δεν συμφωνούμε με την ορθοδοξία σας.


14. Στο εξωτερικό μιλάτε οικουμενιστικά, στο εσωτερικό της Ελλάδας παραδοσιακά.


«Έτσι είναι αν έτσι το νομίζετε» όπως λέγει ο Ιταλός θεατρικός συγγραφέας Luigi Pirandello (1867-1936).


15. Οι ρομαντικοί νοσταλγοί της πόλεως, οι εθνικιστές και πατριδολάγνοι, όσοι μέθυσαν με τα βρώμικα νερά του Βοσπόρου, όσοι έκαναν είδωλο την βασιλεύουσα και οι σεβάσμιοι πατριαρχικοί μητροπολίτες καλλιεργούν στον κόσμο την ιδέα ότι αναγκάζεστε να φέρεστε έτσι.


Τότε όμως γιατί διώκετε απηνώς όσους κατακρίνουν την τακτική σας;


Γιατί δεν τους ενθαρρύνετε να κάνουν ότι δεν τολμάτε εσείς;


Γιατί δεν δικαιολογείστε σ’ αυτούς που σας πιέζουν ότι πιέζεστε από τους Ορθοδόξους πιστούς;


16. Το χειρότερο όλων· κανένα σημάδι αλλαγής δεν φαίνεται στην πορεία σας.


Κανένα σημάδι μετανοίας.


Το Φανάρι πορεύεται έρημο από τη θεία χάρη το δρόμο της διπλωματίας και της εκκοσμικεύσεως.


17. Ταυτίζετε τους εχθρούς του συγκρητισμού και του αθέου οικουμενισμού με τους εχθρούς του θεσμού του Πατριαρχείου.


Και ξεχνάτε ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του θεσμού είστε εσείς, οι συνεργάτες σας και οι προκάτοχοι σας.


18. Ευσεβείς κληρικοί και μοναχοί, όταν ακούσουν ότι πρόκειται να ξαναταξιδεύσετε, νιώθουν το στομάχι τους και την καρδιά τους να σφίγγετε.


Ειδικά αν το ταξίδι σας είναι στον ελλαδικό χώρο, τότε μας πιάνει απελπισία.


Κατάντησαν τα ταξίδια σας κατάρα και η συνάντηση μαζί σας ότι το χειρότερο.


19. Μιλάτε συνεχώς για την υπακοή των τέκνων μ’ ένα ξύλινο και βαρετό λόγο και λησμονείτε την υπακοή που οφείλετε εσείς στον Θεό και την αποστολική διαταγή «Πατέρες μη παροργίζετε τα τέκνα υμών (Εφεσ. 6,1-4).


20. Το Πατριαρχείο φαίνεται να εμπνέεται από τις αρχές εκείνων που έχουν αναρτήσει τα μασονικά σύμβολά τους πάνω στον πύργο της Μεγάλης του γένους σχολής (γεγονός που μας γνωστοποίησε, ο γνωρίζων την ιστορία του Πατριαρχείου με λεπτομέρειες, αρχιμ. Δοσίθεος, ηγούμενος Τατάρνης, φιλοπατριαρχικός τα μέγιστα).


Υπακοή συνεπώς στην σημερινή διοίκηση του Πατριαρχείου είναι υπακοή στη μασονία και στον Μ. Α. Τ. Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου