Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ

ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ




Ω, Πολιέ Γέροντα, αθάνατε Αυγουστίνε. Νοσταλγούμε την ζωτικότητα και την ανδρεία σου. Νοσταλγούμε το προφητικό σου κήρυγμα. Νοσταλγούμε τον ενθουσιασμό που γέμιζες τις ψυχές μας. Νοσταλγούμε τις μέρες εκείνες που δεν τολμούσαν οι Λατινόφρονες και οι Οικουμενιστές να ...βγούν από τα καβούκια τους, γιατί υπήρχαν τα δύο λιοντάρια του Βορρά: ο Αμβρόσιος και ο Αυγουστίνος. Σε κρατάει ακόμα ο Θεός ζωντανό, γιατί σήμερα απουσιάζουν τα λιοντάρια. Γεμίσαμε, μας γέμισαν τους επισκοπικούς θρόνους, με ΠΡΟΒΑΤΙΝΕΣ, αθάνατε Γέροντα. Γεμίσαμε με κάλπικους παράδες. Γεμίσαμε με ψόφια σκυλιά. Και όπως θαυμάσια έλεγες με την παραστατικότατη και Χρυσοστομική σου γλώσσα :
"Με ψώφια σκυλιά, κυνήγι δεν γίνεται".

Γέροντα Αυγουστίνε, ηρωϊκε και νοσταλγικέ Πατέρα της Αγίας μας Εκκλησίας, ζήθι έτι και έτι γιά να μας παρηγορεί και μόνον η ευγενική και άγια παρουσία σου.
Πότε θα αναδείξη ο Θεός έναν παρόμοιο με Σένα, Ασκητή και Μάρτυρα και Πατέρα και Προφήτη και Αγιο;
Εύχου γιά την Ορθοδοξία, άγιε Γέροντα, που ΣΗΜΕΡΑ κινδυνεύει τον έσχατον κίνδυνον.
Οι προδότες αυξήθηκαν, οι εχθροί καραδοκούν, ξημεροβραδυάζουν για να βρούν την κατάλληλη ευκαιρία για να εφωρμήσουν και να αλώσουν την Αγία Μάνδρα της παμφιλτάτης Ορθοδοξίας μας.

Ο Δίκερως ...Δαίμων της Δύσεως, εμφανίζεται να βρυχάται και να οδοντολιαίνει και να ορέγεται να μιάνη και να μαγαρίση, την Γυναίκα την περιβεβλημένην τον Ηλιον, την Πανακήρατον Αγία Ορθοδοξία μας.
Εύχου Πολιέ Γέροντα, να εγερθούν οι κοιμώμενοι, εύχου να ξυπνήσουν οι αναπαυόμενοι και επαναπαυόμενοι και να μετατραπούν σε ηρωϊκούς μαχητάς της παρατάξεως Κυρίου, και με την λόγχην εφ' όπλου, να ανέλθουν εις τας Επάλξεις και να δώσουν την μάχην την κρατεράν, των δικαίων Κυρίου Παντοκράτορος.

36 σχόλια:

  1. Οδυσσέα πρόσεχε μην δυσαρεστήσεις τον Τελεβάντο με αυτά που γράφεις διότι αυτός θέλει απαλά, ήπια και γλυκά πράγματα και συκοφαντεί τους αγωνιστές ως χυδαίους και την αγωνιστικότητα ως χυδαιότητα ο ταλαίπωρος!

    ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαίρω τον Οδυσσέα Τσολογιάννη ,λαμπρό αγωνιστή ,που το ελεεινό δεσποτικό διευθυντήριο έσυρε κάποτε στα δικαστήρια επειδή υπακούοντας στη φωνή της συνείδησής του στηλίτευσε τις δεσποτικές αθλιότητες και παρεκτροπές!Συνεχίστε αγαπητέ Οδυσσέα τον αγώνα σας για κάθαρση,διαφάνεια και αξιοκρατία στο χώρο της Εκκλησίας!Ιδιαιτέρως σας συγχαίρω για τα αποκαλυπτήρια του αναξίως κατέχοντος τον μητροπολιτικό θρόνο της μητροπόλεως Φλωρίνης Θεόκλητου Πασσαλή,του νερόβραστου και λαπά δεσπότη που έχει καταντήσει άθυρμα στα χέρια του πρωτοσυγγέλου του Ιουστίνου Μπαρδάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πότε Οδυσσέα σας πήγαν στα δικαστήρια; Ποιός και πότε και γιατί;
    Ο ευσεβής λαός ζητά την αλήθεια για να ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξ όσων γνωρίζω ο μοιχεπιβάτης της μητροπόλεως Θεσσαλονίκης,ήδη κοιμηθείς Παντελεήμων Χρυσοφάκης,έσυρε στα δικαστήρια τον κο Τσολογιάννη επειδή ήλεγξε κατά χρέος την πολιτεία του στο θρόνο της Θεσσαλονίκης!Βλέπετε οι δεσποτάδες δεν μπορούν να αντικρύσουν με αντεπιχειρήματα τους αντιφρονούντες και επιλέγουν άλλη οδό!Όπως ο λυκοποιμένας της Λάρισας Ιγνάτιος Λάππας που έσυρε στα δικαστήρια φτωχούς πολυτέκνους και μεροκαματιάρηδες επειδή δεν τον αναγνωρίζουν και άριστα πράττουν σαν κανονικό μητροπολίτη Λάρισας!Ό,τι και να κάνουν οι σατράπες δεσποτάδες δε θα καταφέρουν τίποτε!Ο κόσμος έχει ξυπνήσει!Και καλόν θα είναι να σοβαρευθούν γιατι΄η Φλώρινα θα γίνει Λάρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aγαπητε φίλε
    δεν με εσυραν μονο μια φορα στα δικαστηρια. Εχω στην ολη ιστορια μου, εικοσι(20) τον αριθμον ποινικες διωξεις.
    Με κυνηγησαν οι αρχιερεις ακομα και απο τη δουλεια μου, να μου στερησουν τον επιουσιο αρτο μου.
    Υπαρχουν ολα καταγεγραμενα εις τας δελτους της ιστοριας.
    Και ολα αυτα, για τα δικαια Κυριου Παντοκρατορος.
    Βεβαια σε καποιες απο αυτες τις περιπετειες ίσως να μην ταλαιπωρούμεθα εαν προσεχαμε και λιγο περισσοτερο.
    Αλλα οταν μαχεσαι, μεσα στη μαχη κανεις και καποια λαθη.
    Οπως αυτο συμβαινει και με τους σημερινους ΗΡΩΪΚΟΥΣ Λαρισαιους.
    Μας "την ειχαν στησει" θα ελεγα και δυο πρωτοπαλληκαρα (ενας δικηγορος του πατριαρχειου και ο γυιος ενος αθλιου παπα-που συζουσε με μια γυναικα και τον ειχε τιμωρησει γι αυτο ο π. Λεωνιδας) και δεν ανεχονταν ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ οτι εγω ημουνα Λεωνιδικος.
    Δηλαδη που υποστηριζα τον αδικημενο π. Λεωνιδα, μετα την πτωσι του απο τον θρονο.
    Επαιρναν, λοιπον, τα κειμενα του περιοδικου ΦΥΛΑΚΕΣ και ετοιμαζαν συνεχεις καταγγελιες και μηνυσεις εναντιον μου.
    Σε μια αλλη περιπτωσι του πρωην Ηλειας Αθανασιου (γεροντα του νυν Ηλειας Γερμανου) που κατηγορηθηκε ως ομοφυλοφιλος απο δυο κληρικους του, και την προφητικη ρησι του δικηγορου μας "Ο Αθανασιος Βασιλοπουλος ειναι από ΣΗΜΕΡΑ ΗΘΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ"( τον οποιον μου εστειλε για συμπαραστασι ο ιδιος π. Αυγουστινος γιατι εγω ημουνα φτωχαδακι και δεν ειχα να πληρωσω, βεβαια δεν μας πηρε δεκαρα αυτος ο δικηγορος το ονομα του Σταματελατος ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ, χαρι του π. Αυγουστινου ) μετα απο την εκβασι της πολυημερης δικης στο εφετειο των Πατρων ο Ηλειας Αθανασιος Βασιλοπουλος αναχωρησε για την Αγγλια και εκειθεν επεστρεψε ...εντος φερετρου, δηλαδη κατεστη και σωματικα νεκρος.
    Ειναι αληθεια οτι εβλεπα παντου σε ολες τις περιπετειες μου να αισθανομαι ΑΠΤΗ, οπως ελεγα, την συμπαραστασι του Κυριου μας και μαλιστα το ελεγα με την εκφρασι "Αισθανομαι την συμπαραστασι Του, ΑΙΣΘΗΤΗ - δεν γνωριζω γιατι ετσι το αισθανομουνα και ετσι το ελεγα και το διεκηρυττα).
    Δοξα τω Θεω παντων ενεκεν.
    Ταλαιπωρηθηκα αφανταστα αλλα παρα τις ταλαιπωριες στο εδωλιο του κατηγορουμενου μεχρι σημερα το ποινικο μου μητρωο, παραμενει ΛΕΥΚΟ.
    Ιδου ενα ακομα σημαδι στην διελευσι της ζωης μου που δειχνει οτι ο Θεος επιτρεπει σε μας τους πτωχαλαζονες χριστιανους καποιες ταλαιπωριες για τα δικαια Του, για τα ζητηματα της Εκκλησιας Του, αλλα τελικα μας δικαιωνει και μας εξαγαγει εις καποιαν σημαδιακην ...ΑΝΑΨΥΧΗΝ.
    Και το βεβαιο ειναι οτι εκεινοι που κυριως εξευτελιζουν ολα αυτα τα τελευταια χρονια την Αγια μας Εκκλησια, ειναι οι δειλοι απο την μια πλευρα και απο την αλλη οι...αθεοφοβοι αρχιερεις που σημερα πληθυνθηκαν σφοδρα - σφοδρα.
    Γι αυτο και η Αποκαλυψη τους ΔΕΙΛΟΥΣ τους εχει για το πυρ το εξωτερον.
    Μεγαλη αμαρτια η Δειλια, αδελφοι, και η ολιγοψυχια και η ελλειψι Ομολογιας ενωπιον των Παναθλιων κοσμικων ανθρωπων.
    ΔΙΗΛΘΟΜΕΝ, λοιπον, ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΑΓΕΝ ΗΜΑΣ ΕΙΣ ΑΝΑΨΥΧΗΝ.
    Δοθηκαν μεγαλες μαχες για την καθαροτητα της Εκκλησιας μας.
    Διπλα σε εκεινα τα δυο μοναδικα ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ της Εκκλησιας μας, που θα μεινουν στην ιστορια των τελευταιων χρονων, ΘΡΥΛΙΚΟΙ.
    Και η θλιβερη, η θλιβεροτερη αναμνησι μου ολων αυτων, ειναι η ελλειψι συναγωνιστων, η ελλειψι να ερθουν και να σταθουν διπλα μου καποιοι αδελφοι για να με συμπαρασταθουν στους αγωνες μου.
    Δεν βρισκονταν χριστιανοι ουτε για μαρτυρες.
    Το κακο της ελλειψης ηρωΙκων και θαρραλεων χριστιανων δεν ειναι σημερινο.
    Η ελλειψι τολμης και θαρρους παντοτε υπηρχε.
    Ευτυχως ομως υπηρχε η παρουσια και η θερμοτατη συμπαραστασι των δυο ΛΕΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ του Αμβροσιου και του Αυγουστινου.
    Αισθανομουνα διπλα μου την παρουσια τους καθημερινα.
    Αυτο μου εδινε θαρρος και δυναμι και καμαρι που αγωνιζομουνα διπλα τους, με τις μικρες μου δυναμεις και αντλουσα λιγη απο την αντοχη και την λεβεντια τους.
    Αυτο μου εδινε φτερα στα ποδια και φωτια στα δοντια, οπως μου ελεγε και μου ξαναελεγε οταν με ξεπροβοδουσε καθε φορα που τον συναντουσα στο κελι του της Μονης Πετρακη ο π. Χαραλαμπος Βασιλοπουλος.
    Αυτα τα ολιγα απο τα πολλα προς το παρον και ισως καποτε να ξαναεπανελθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Οδυσσέα για τους αγώνες σου υπερ της καθαρσης της Εκκλησίας. Τους διαβάσαμε και σε αγαπάμε ακόμα περισσότερο.

    Πρόσεχε τους ουράνιους μισθούς σου όμως μην τους χάσεις διαφημίζοντας έμμεσα αισχροσελίδες και ανθρωπους με αισχρές απόψεις που σκανδαλίζουν τον κοσμο...
    Μέγα το αμάρτημα του σκανδαλισμού του κόσμου.

    Πρόσεχε μην χάσεις ό,τι απέκτησες με κόπο και μόχθο ετών και αγώνων πολλών, απο εγωισμό και μεροληψία και προσωποληψία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι θέλει να πει ο ποιητής-Δημήτρης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Οδυσσέα σε ευχαριστουμε για τις πληροφορίες. Ο Θεός να σου δίνει υγεία και θεία φώτιση να συνεχίσεις τον αγώνα σου ακόμα προσεκτικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aγαπητε μου φιλε,
    σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια, αλλα νομιζω οτι ό οφειλομεν ποιησαι πεποιηκαμεν.
    Τιποτα δεν κανουμε, μηδενικη ειναι η προσφορα μας.
    Και μονο που εγραψα αυτα τα λιγα, πηρα τον μισθο μου.
    Ειδες πως με επηνεσες;
    Παει, δεν προκειται τιποτα να παρω απο τον Ουρανο.
    Και εν τελευταια αναλυσει τι εκανα;
    Ενα τιποτα.
    Εδω οι μαρτυρες εφυγαν απο αυτη τη ζωη με τρομερα μαρτυρια.
    Μολις χθες γιορταζαμε τον αγιο Προδρομο.
    Πως εφυγε απο αυτη τη ζωη.
    Με κομενη την κεφαλην του επι πινακι, μεσα σε εναν δίσκο δωρο σε ενα διεφθαρμενο πορνιδιο.
    Και αυτο επαναλειφθηκε και παλι σημερα.
    ΝΑ, μολις προχθες ο Ρωσος Ευγενιος και μονο με την αρνησι του να βγαλη το σταυρο του, τουκοψαν το κεφαλι όπως τα αρνακια και μαρτυρησε απο τους αλλοθρησκους φανατικους Τσετσενους και κερδισε τον Ουρανο και το στεφανι της τροπαιοφορου νικης.
    Μιμητης αυτος του αγιου Ιωαννου του Προδρομου.
    Με κομμενα τα κεφαλια ανεβηκαν στον ουρανο.
    Και σημερα εμεις οι πτωχοαλαζονες επικαλουμαστε τις πρεσβειες τους και τις πρεσβειες του Ρωσου Ευγενιου.
    Σκεφτηκες αν ησουνα, ή αν ημουνα στη θεσι του, αν θα καμναμε το ιδιο ή για να σωσουμε την γλυκεια ζωουλα μας, θα τον βγαζαμε για λιγο το σταυρο και μετα θα τον ξαναβαζαμε;
    Τι λες;
    Για σκεψου το τι θα καναμε;
    ΤΡΕΜΩ και φοβαμαι οτι θα δειλιαζα....
    Ομως μια τετοια αποφασιστικη στιγμη, ή κερδιζουμε ή χανουμε τον Παραδεισο;
    Για σκεψου το και ελα μετα να με επαινεσης που ταλαιπωρηθηκα λιγο στα δικαστηρια αυτου του αφρονος κοσμου.
    Εμεις νομιζεις οτι δεν κινδυνευουμε καθε μερα να χασουμε τον Ουρανο και να μας φαη ο Αδης;
    Ποσα ΟΧΙ λεμε σημερα μπροστα στα θεληματα του κοσμου;
    Απαντησε στον εαυτο σου τιμια και ειλικρινα και μετα ελα να τα πουμε και για μενα.
    Να, τετοιοι ψευτοχριστιανοι ειμαστε εμεις σημερα.
    Ζουμε εναν ακινδυνο, εναν λαπαδικο, εναν ερμαφροδιτο, εναν ακοπο χριστιανισμο.
    Ελεγε ο θρυλικος μας π. Αυγουστινος:

    Η ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟΣ για να κριθη η χριστιανικη μας ιδιοτητα ειναι το κατα ποσο μας στοιχιζει ο Χριστιανισμος.

    Φιλε, ουτε μια δεκαρα δεν βγαζουμε καθε μηνα συστηματικα απο την τσεπη μας για να δωσουμε σε εναν φτωχο και σε εναν αδυναμο ανθρωπο ή να βοηθησουμε καποιους αντιπαπικους ή αντιοικουμενιστικους αγωνες.
    Και αλήθεια, τι θα ζημιωθουμε απο καποιες πενταροδεκαρες που θα δωσουμε;
    Τιποτα, λίγα απο τα περισσευματα μας.

    Αδελφε, να μην μας πιασω, γιατι θα μας βγαλω σκαρτους και τιποτενιους και για ...φουνταρισμα!
    Ειμαστε δραματικοι, ειμαστε αστειοι για να λεγομαστε και πολυ περισσοτερο για να ειμαστε, χριστιανοι.
    Ενα τιποτα ειμαστε.
    Το ακους; ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ.
    Μην με επαινης.
    Ενας πτωχαλαζονας ειμαι, που και μονο χαρτια μουτζουρωνω.
    Πατησε με για λιγο τον κάλο μου και ελα να δης μετα την φτώχεια μου.
    Ο Θεος να μας ελεηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατι ακομα φιλε.

    Ξερω σε ποιον αναφερεσαι για αισχροσελιδες.
    Πρεπει να σταματησης.
    Τα γραψαμε και παλαιοτερα.
    Εαν εννοης τον Μισα, ξεχασε το.
    Ο Θεος θα μας κρινη για ολα.
    Εαν σκεφτης οτι δεν θα μεινουν εργα και λογια και σκεψεις που να μην κριθουν απο το Θεο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, τοτε κατακρινε τον Μισα για κατι που νομιζεις ότι εκανε ή που πραγματι εκανε.
    Επειδη γνωριζω τον Μισα απο τα κειμενα του καλα, νομιζω οτι εγινε καποια παρεξηγησι.
    Δεν ειναι δυνατον να επαινει ο Μισα αισχροτητες οπως και ολοι μας, ασφαλως.
    Και εγω για την Σαμιου ειχα καλη ιδεα.
    Οταν ομως την ακουσα να τραγουδαει τα αισχρα, πολυ αισρχα χωριατικα κοσμικα τραγουδια, την σιχαθηκα.
    Και πεταξα μακρυα μου και τις καλες κασετες της γιατι μου θυμιζαν τα αισχρα της.
    Που ισως να μην τα εγραψε η ιδια.
    Αλλα μονον να τα τραγουδησε.
    Και που μονο να τα τραγουδησε, ειναι τοσο συνενοχη σαν να τα εγραψε.
    Ειδες τι αηδια μας προκαλει ενας αισχρολογος ή ενας υβριστης;
    Την ιδια αηδια μου προκαλεσε και εμενα η Σαμιου.
    Οταν την ακουσα και σε μια συνεντευξι να μιλαη σαν ...αλανισα και να περιφρονει την Εκκλησια δεν ηθελα να ακουσω πλεον ουτε το ονομα της.
    Νομιζω και ο Μισα με αυτες τις προϋποθεσεις αν τα γνωριζε το ιδιο θα αισθανονταν.
    Τον ξερω σου λεω.
    Αν και δεν συναντηθηκαμε ποτε τον γνωριζω πολυ καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά τα λέει ο Δημήτρης και σου τα είπαμε και εμείς για τον Misha αρκετές φορές αλλά δυστυχώς μας έγραψες στα παλαιότερα των υποδημάτων σου κ.Οδυσσέα.
    Και να θέλεις άνοιξε διάλογο για τον Misha και προκάλεσε μας να φέρουμε ό,τι έχουμε να του καταμαρτυρήσουμε. ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ. Γιατί φοβάσαι;
    Μήπως ξέρεις κατα βάθος ότι έχει ΛΕΡΩΜΕΝΗ την φωλιά του;
    Και γιατί δεν βγαίνει τώρα να πει ότι η Δόμνα Σαμίου μπορεί να λέει αισχρά που εγώ δεν έχω υπόψιν μου; Γιατί δεν την καταδικάζει τώρα;
    Είναι αμετανόητος.
    Αν τολμάς άνοιξε το θέμα και καλεσε όλον τον κόσμο να γράψει ό,τι στοιχεία έχει.
    Τα οποία να κρίνουμε μετα όλοι μας πόσο συμβαδίζουν με την Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aμετανόητος είσαι με τον Μισα, δεν λες να βαλεις μυαλο. Περιμενεις πεισματικα στην λαθεμενη γνωμη σου. Προσεχε γιατι θα φας το κεφαλι σου, πνευματικα εννοω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συνέχισε Οδυσσέα τον καλό αγώνα σου με ταπείνωση. Μόνο πρόσεχε μην σε παρασύρουν κάποιοι με τις ψευτοευγένειες και την συκοφάντηση των αγωνιστών...

    ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποιούς εννοείς ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να αρχίζουμε να δίνουμε στοιχεία; Αποδέχθηκες την πρόταση του σχολίου 5:44 μ.μ. ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου κάνετε το χατήρι να μου εξηγήσετε τι εννοείτε με το Μισα και τη Σαμίου;

    Τι ιστορία είναι αυτή και τι σχέση έχουν αυτά τα σχόλια με το θέμα που ανάρτησε ο Οδυσσέας;

    Φοβάμι ότι σε λίγο κάποιοι θα γράφουν συνταγές μαγειρικής στα θρησκευτικά ιστολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ πάντως πρόσφατα βρήκα τον Μισα να δικαιολογεί την αναρχία και τους αναρχικούς και να προσπαθεί να την υποστηρίξει και θεωρητικά ότι συμβαδίζει με τον Χριστιανισμό! Καλά ακούσατε.
    κοίτα
    http://egolpio.wordpress.com/2009/12/16/christian_anarchist/

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοβαμαι αγαπητε μου Κ. οτι δεν κατανοησες καλα τον Μισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαιρόμαστε διότι δεν έχουμε ξυπνήσει μόνο εμείς αλλά και άλλοι πολλοί. Μόνο εσύ κοιμάσαι Οδυσσέα.
    http://orthodox-watch.blogspot.com/2009/11/misha.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. η χθεσινή εικόνα που έβαλε είναι σεμνή; ή βάζει ότι μπάζα υπάρχουν μη εχοντας ηθικο κριτηριο;
    http://misha.pblogs.gr/2010/01/mia-syggnwmh-apo-to-keelpno-gia-ton-paniko-peri-ton-h1n1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Χρυσοφάκης,που είδα πιο πάνω να διώκει τον Ο. πέρα
    από τον άθλιο χαρακτήρα του,την αριστοκρατική και βε-
    λουδένια ζωή του,την περίεργη επισκοποποίηση του,έχει
    και κάτι άλλο,που είχα ακούσει από Σαμιώτη φίλο μου.
    Όταν ήταν μητροπολίτης Σάμου, συνέβη το εξής περιστα-
    τικό! Είχε μεταβεί στο Καρλόβασι.Επανερχόμενος στο Βα
    θύ συνάντησε ένα τραγικό περιστατικό.Στρατιώτης υπη-
    ρετών εκεί έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος και έχανε αίμα! Το πρώτο αυτοκίνητο,που πέρασε ήταν του Χρυσοφά
    κη,αλλά δεν δέχθηκε να μεταφέρει τον τραυματία,για να μη ΛΕΡΩΣΕΙ το κάθισμα! Έτσι καθυστέρησε η μεταφο-
    ρά του νέου αυτού και ΑΤΥΧΟΥ ανθρώπου,που τελικά ΠΕ-
    ΘΑΝΕ!Αλήθεια τελικά είμαι περίεργος για το ΤΙ απολογή
    θηκε στο Θεό γιαυτό το περιστατικό! Πάντως σας δίνω ένα έναυσμα να το ψάξετε καλύτερα,για να το διασταυρώ
    σετε!!Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οδυσσέα εσύ φαίνεται δεν διαβάζεις και δεν κατάλαβες καλά τον Misha.
    Διάβασε τα σχόλια του ιστολογου Εγκόλπιου egolpion 24 Δεκεμβρίου 2009 (10:04:15) και (10:15:38).
    Να δεις ότι και αυτός το κατάλαβε ότι πρόκειται για κατασκευασμένο Χριστιανισμό των φιλοαναρχιστών.
    Λεει στον Μisha "Εσείς έχετε φτιάξει ένα χριστιανισμό στα μέτρα σας, όπως ακριβώς και οι αιρετικοί".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιατί δεν δημοσιεύεις όλα τα σχόλια μας; Γιατί μονο μερικά; Αυτή είναι η ειλικρινής στάση σου;
    Και θέλεις μετα να μην φας το κεφάλι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kαι βέβαια τα επικινδυνα σχολια ή οσα κρινω ως απαραδεκτα, δεν τα δημιοσιοποιω.
    Τωρα εσυ που παραπονείσαι, επειδη τα σχολια πριν τα απορριψω τα εκτυπωνω και τα κραταω, μπορεις να μου πης ποιο ειναι αυτο για να σου απαντησω σχετικα;
    Τι να σας κανουμε;
    Ο κ. Τελεβαντος σας εκαμε την συστασι να παρετε απο καποιο συγκεκριμενο ονομα για να ξερουμε τι κανουμε και σε ποιον απανταμε.
    Αλλα εσεις προτιματε το ανωνυμος.
    Πες μου λοιπον τι εγραφες για να σου πω γιατι δεν το δημοσιευσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μετα την έβαλες ή μετα εμφανίστηκε, πάντως πριν δεν ήταν σίγουρα. Μιλώ για το 12:21 μ.μ. σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ως αγαπημένη ταινία στην σελίδα του http://profiles.pathfinder.gr/mishasarov έχει μια ποιού; Του ανθέλληνα και αντίχριστου Θ.Αγγελόπουλου που παρ' ολίγο να αφορίσει ο Επίσκοπος Καντιώτης. Του "προοδευτικού" εχθρού του Καντιώτη που διακωμωδούσε Έθνος και Κλήρο αν θυμάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ τον κατανόησα καλά τον Μισα διότι διάβασα όλο το κείμενο και όλα τα σχόλια. Εσύ είχες τον χρόνο να το κάνεις;

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητέ Οδυσσέα διάβασα τα δυο μακροσκελή σου σχόλια πιο πάνω πολύ προσεκτικά.
    Συμφωνώ με το πρώτο ότι όλα οφείλονται στην Χάρη του Θεού πρώτα και κύρια αλλά μετά και στην δική μας συμμετοχή.
    Λες ότι δεν είναι τίποτα τα 20 "δικαστηρία" συγκρινόμενα με τα μαρτύρια των αγίων και ρωτάς γιατί να σε επαινούμε. Μακάρι και εγω να μην φοβόμουν έτσι όπως δεν φοβάσαι εσύ τα δικαστήρια και ήταν όλοι οι πιστοί τόσο άφοβοι.
    Είναι μεγάλο αμάρτημα η δειλία όπως σωστά λες.
    Ο αγώνας όμως πρέπει να συνεχιστεί σε όλους τους τομείς και μέχρι το τέλος της ζωής μας και ας προσευχόμαστε ο Θεός να μας το χαρίσει.


    Για το άλλο θέμα, θα επιμείνω στις απόψεις μου και θα σου επιστήσω ιδιαίτερα την προσοχή. Η απολυτότητα σου ("ξεχασε το") στο θέμα αυτό και η βιασύνη σου πριν αρχίσω καν να μιλάω ("Πρεπει να σταματησης") πρέπει να αναθεωρηθούν ριζικά και σύντομα. Αυτή είναι η σταθερή άποψή μου που ενισχύεται καθε μέρα και περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παιδια ΤΕΡΜΑ με τον ΜΙΣΑ.
    Οσα γραφετε για τον ΜΙΣΑ δεν θα μπαινουν πλεον.
    ΤΕΡΜΑ με τον ΜΙΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι λάθος να θεωρείται η δειλία μεγάλο αμάρτημα. Αντιγράφουμε από τον άγιο Ιωάννη Δαμασκηνό:

    "Φυσικά δε και αδιάβλητα πάθη εισί τα ουκ εφ' ημίν, όσα εκ της επί τη παραβάσει κατακρίσεως εις τον άνθρωπον εισήλθε βίον, οίον πείνα, δίψα, κόπος, πόνος, το δάκρυον, η φθορά, η του θανάτου παραίτησις, η δειλία, η αγωνία (εξ ης οι ιδρώτες, οι θρόμβοι αίματος), η δια το ασθενές της φύσεως υπό των αγγέλων βοήθεια και τα τοιαύτα, άτινα πάσι τοις ανθρώποις φυσικώς ενυπάρχουσι"

    (Αγίου Ιωάννη Δαμασκηνού, Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου Πίστεως, Περί των φυσικών και αδιαβλήτων παθών).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οδυσσέα γιατί τόσο τρόμος και φόβος μπροστά στις αποκαλύψεις και την αλήθεια;
    Γιατί δεν δημοσίευσες έστω μόνο όσα είχαν σταλθεί αποκαλυπτικά σχόλια πριν το τελευταίο σου σχόλιο;
    Γιατί;
    Αυτή είναι ειλικρίνεια; Αγάπη προς στην αλήθεια ή βιαστικό κουκούλωμα της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Την αλήθεια δεν την θάβουμε
    διότι θα μας βγει μπροστά μας,
    αν όχι, τώρα , σιγουρα την ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ.
    Ουτε κρυβομαστε πισω απο το δακτυλακι μας.
    Την αλήθεια την κοιτάμε κατάματα
    και την αντιμετωπίζουμε όπως έχει.
    Διαφορετικα ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΜΑΣ.
    Κακό και τον καλό αγώνα μας κάνουμε.
    Κακό και στην ψυχή μας.
    Κακό και στους άλλους που αφήνουμε να σκανδαλίζονται και να πίνουν το φαρμακι της αισχρότητας.
    Κακό.
    Και μόνο κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η δειλία είναι μεγάλο αμάρτημα, κορυφαίο. Στην Αποκάλυψη οι πρώτοι ρίχνονται στην λίμνη του πυρός είναι οι δειλοί. Αυτό υποστηρίζει και ο Σωτηρόπουλος. Είναι μέγα αμάρτημα η δειλία. Αυτό λέει και ο π.Στέφανος Αναγνωστόπουλος και τόσοι άλλοι.
    Ο άγιος Ιωάννης ως δειλία δεν εννοεί την εκούσια, συνειδητή και εμπαθή αλλά την ακούσια, απαθή και φυσική (π.χ. την δειλία που στιγμιαία εμφανίζουμε όταν ακούσουμε ξαφνικά ένα δυνατό κρότο)
    ΙΚ μην προσπαθείς να κάνεις τον θεολόγο παρερμηνεύοντας τους Πατέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Που την είδες αγαπητέ αυτή την ανάλυση, σε ποιους Πατέρες ή μόνος σου κάνεις την ανάλυση; Εκτόςς και αν οι Σωτηρόπουλος και Αναγνωστόπουλος είναι Πατέρες της Εκκλησίας.

    Που υπάρχει δειλία ακούσια και εκούσια (δηλ. με τη θέλησή μας). Μήπως υπάρχει και για τα άλλα αδιάβλητα πάθη, π.χ. πείνα με τη θέλησή μας, κόπος με τη θέλησή μας, αγωνία με τη θέλησή μας;

    Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πατερικά κείμενα με ανάλυση της δειλίας σε ακούσια και εκούσια (δηλ. να θέλω να δειλιάζω, να μου αρέσει να δειλιάζω).

    Εξ άλλου ο άγιος Ι. Δαμασκηνός οριοθετεί, ότι όλα αυτά τα αδιάβλητα πάθη δεν υπάγονται στην εξουσία μας (..... εισί τα ουκ εφ' ημίν.....). Επομένως, δεν το θέλουμε όταν δειλιάζουμε, η δειλία έρχεται από μόνη της.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όποιος έχει μάτια βλέπει ΙΚ την πραγματικότητα. Όποιος δεν θέλει δεν την βλέπει και κάνει τον κουτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η απάντησή σου, δηλώνει ότι δεν υπάρχουν πατερικά κείμενα, που να διαιρούν τη δειλία σε ακούσια και εκούσια.

    Επαναλαμβάνουμε, ότι ο άγιος Ι. Δαμασκηνός καθορίζει ένα και μοναδικό είδος δειλίας, αυτό της φυσικής δειλίας, που την εντάσσει στα αδιάβλητα φυσικά πάθη, που δεν υπάγονται στην εξουσία μας.

    Αν θέλεις το παραδέχεσαι, αν δεν θέλεις δεν το παραδέχεσαι, οπότε όλα τα υπόλοιπα είναι "απορία ψάλτου, βηξ".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου