Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010


ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ

ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ,

ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ

ΚΑΙ Π. ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΥ



του κ. Παναγ. Τελεβάντου



Είδατε τι ωραία που τα “μπάλωσε” ο γνωστός “ευρωθεολόγος” και σχολικός σύμβουλος κ. Γιαγκάζογλου;
“Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ”.
Τι ωραία που τα λέγει στην απάντηση που έξέδωσε για την ανακοίνωση του συνδέσμου θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης που διαμαρτυρήθηκε για τις θέσεις που διατύπωσε σε συνέντευξή του στην “Καθημερινή” για τη διδασκαλία των θρησκευτικών:
“Να διδάσκονται οι μαθητές πρώτιστα την ορθόδοξη πίστη και δευτερευόντως τις αιρέσεις του Παπισμού και του Προτεσταντισμού και τα κύρια θρησκεύματα που υπάρχουν στον κόσμο”.
Επομένως, διερωτάται, εν αφελότητι καρδίας, ο γνωστός “ευρωθεολόγος”:
Τι το μεμπτόν είπα;”
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο κ. ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ
________________

Καλά τα λέγει ο κ. σχολικός σύμβουλος.
Με μια “διαφορούλα”. Ποια είναι αυτή;
Αν έτσι έχουν τα πράγματα σε τι θα διαφέρει η διδασκαλία των θρησκευτικών από τη σημερινή της μορφή;
Και τώρα διδάσκεται πρώτιστα η Ορθοδοξία και δευτερευόντως οι αιρέσεις (Παπισμός, Προτεσταντισμός) όπως και επίσης και τα βασικά θρησκεύματα.
Αν, λοιπόν, είναι όλα τόσο όμορφα και ωραία και ρόδινα όπως τα περιγράφει ο κ. Σχολικός σύμβουλος τότε προς τι μιλούν για αλλαγή οι παρατρεχάμενοι του υπουργείου “διά βίου μάθησης” (προς Θεού όχι θρησκευμάτων);
Αρα;
Αρα μας δουλεύει ο κ. σχολικός σύμβουλος.
Μας ρίχνει στάκτη στα μάτια.
Μας εκλαμβάνει για χαϊβάνια.

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΨΕΥΣΗΣ
______________

Επιπλέον!
Αν πράγματι, όπως ισχυρίζεται, η εφημερίδα που του πήρε τη συνέντευξη δεν απέδωσε ορθά τα όσα είπε γιατί δεν έστειλε πρώτος και καλύτερος διάψευση στην εφημερίδα;
Γιατί περίμενε τον σύνδεσμο θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης να τον κατακεραυνώσει για να “αποκαταστήσει” την δήθεν τρωθείσα αλήθεια;
Ορισμένες διαψεύσεις ξέρετε όταν γίνονται σε λάθος χρόνο αντί να διαψεύσουν επιβεβαιώνουν τις καταγγελίες.
Παράδειγμα η διάψευση του ανεκδιήγητου “ευρωθεολόγου” και σχολικού σύμβουλου κ. Γιαγκάζογλου.

Η “ΔΙΑΨΕΥΣΗ” ΤΟΥ π. ΠΑΥΛΟΥ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΥ
________________

Ο π. Παύλος Κουμαριανός παρουσιάστηκε στην Ημερίδα του ΑΠΘ για το διάλογο Παπικών - Ορθόδοξων ως εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄ και είπε, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι για να προχωρήσει ο διάλογος Παπικών και Ορθοδόξων πρέπει να γίνουμε, Θέος φυλάξοι, Ουνίτες.
Παρόλον ότι πλήθος ανταποκρίσεων και σχολίων δημοσιεύθηκαν για το θέμα που ξεσήκωσε, ως εικός, μεγάλο σάλο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος περίμενε τρεις μήνες για να μας πεί ότι δεν εξουσιοδοτήθηκε ο π. Κουμαριανός να τον εκπροσωπήσει!!!
Ο δε π. Παύλος εποίησε την νήσσαν επτά μήνες μετά τα γεγονότα για να μας πεί ότι η επιστημονική του συνείδηση του υπέβαλε να πει τα περί ουνοτοποίησης και όχι οι εντολές του Αρχιεπισκόπου.
Και πρόσθεσε το εξής αμίμητο:
“Δεν γνωρίζω αν τις θέσεις μου τις αποδέχεται ο Μακαριότατος” !!!
Διάψευση να σου πετύχει!


Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΙΚΟΝΙΟΥ ΘΕΟΛΗΠΤΟΥ
____________________

Μια άλλη αξιοθρήνητη “διάψευση” είναι και η ανακοίνωση του Πατριαρχείου δέκα μέρες μετά την αποστολή της αήθους επιστολής του Μητροπολίτη Ικονίου Θεόληπτου εναντίον του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου.
Αν είναι αλήθεια αυτά που αναφέρει η ανακοίνωση του Πατριαρχείου ότι ο Σεβασμιότατος Ικονίου ενήργησε αυθαίρετα και ότι ο πατριάρχης Βαρθολομαίος θεωρεί τη διακονία του Δημητρίου άμεμπτη και καρποφόρα γιατί ο Παναγιότατος δεν την εξέδωσε αυθημερόν; Αυθωρεί και παραχρήμα;
Γιατί περίμενε μέχρι που φούντωσαν οι αντιδράσεις και δημιουργήθηκε αρνητικό κλίμα για το Σεβασμιότατο Αμερικής;
Μόνον άνοες αποδέχονται τις διαψεύσεις τύπου Γιαγκάζογλου, π. Παύλου Κουμαριανού και ανακοίνωσης του Πατριαρχείου.

1 σχόλιο:

  1. 1) Γιαγκάζογλου :"είναι αδιανόητο και για τα Θρησκευτικά να μην έχουν ως βάση και επίκεντρό τους την ορθόδοξη παράδοση όπως αυτή σαρκώθηκε στα μνημεία του πολιτισμού".

    Είναι αδιανόητο, τα "σαρκωμένα" (sic) μνημεία πολιτισμού να μην αντιμετωπίζονται ως η εν τοις πράγμασι έκφανση ενός "εν πνεύματι" λόγου που διαπνέει και διακατέχει τον άνθρωπο. Αν ο Παρθενώνας είναι η ανάγλυφη έκφανση του περικαλούς "εν λόγω" αρχαιοελληνικού πνεύματος, το πνεύμα αυτό υπεστάλει και τη θέση του κατέλαβε η αγιογραφία και οι περικαλείς ναοί με αποκορύφωμα τον Ναό της του Θεού Σοφίας. Λόγου έργον είναι όλα αυτά. Ή δεν είναι; Ο λόγος διαμορφώνει τον πολιτισμό και όχι ο πολιτισμός (ποιός απ΄ όλους;) το λόγο, όπως γίνεται σήμερα.

    Ποιόν πολιτισμό έχει υπόψη του ο κ. Γιαγκάζογλου; Εννοεί προφανώς εκείνο τον πολιτισμό "σε σχέση με το σημερινά δεδομένα", ο οποίος "θα πρέπει να περιλαμβάνει περισσότερα στοιχεία για τις χριστιανικές παραδόσεις της Ευρώπης και τις άλλες θρησκείες". Το ξέρουμε. Ζούμε σήμερα στη χοάνη των (ανύπαρκτων ή επιλεκτικών) χριστιανικών παραδόσεων.

    2) Γιαγκάζογλου : "Ο κάθε μαθητής, ανεξαρτήτως του εάν είναι ή όχι ορθόδοξος, θα πρέπει να μαθαίνει τη θρησκευτική παράδοση του τόπου μας."

    Δυστυχώς όμως αυτή "η θρησκευτική παράδοση του τόπου μας" δεν υπάρχει. Αν υπάρχει, αυτή παραμένει ως απλή διατύπωση και όχι ως έλλογη (εν λόγω) βιωματική εμπειρία του αγίου Πνεύματος, που απεφάνθη στις Οικουμενικές Συνόδους: "Η λέξη δόγμα προέρχεται από το δοκείν και κατ' ουσίαν το δόγμα (όχι η λέξη πλέον, αφού το δόγμα ταυτίζεται με τη λέξη) δέν παραπέμπει σ' αυτό που υπάρχει, αλλά σ' αυτό που φαίνεται. Είναι (σ.σ. το δόγμα) το φαινόμενο των υπαρκτών και όχι το νοούμενο, το όντως υπάρχον", μας λέει ο κ. Δ. Μαυρόπουλος. Κατά συνέπεια, το "έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και ημίν" σημαίνει (σημ.το "έδοξε") φαινόμενο των υπαρκτών και όχι το νοούμενο, το όντως υπάρχον. Λοιπόν, για ποιά "παράδοση" να μιλάμε;

    3) Γιαγκάζογλου : "Ο τρίτος κύκλος θα περιλαμβάνει τα μεγάλα θρησκεύματα και ιδίως αυτά που μας ενδιαφέρουν περισσότερο, δηλαδή, κυρίως, οι μονοθεϊστικές θρησκείες."

    Εδώ βάζουμε blank ή "tabula rasa" λατινιστί. Οι περί τον κ. Γιαγκάζογλου μπορούν να μας γράψουν ό,τι θέλουν. "Εδώ ήρθαμε", λέμε εμείς, όπως λέγαμε όταν πηγαίναμε στο σινεμά και βλέπαμε το έργο στα μισά και μετά, στα άλλα μισά. Τα παρακάτω τα ξέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου