Μας λέει ο μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος:
"O άγιος Μάρκος ο Ευγενικός όταν διεπίστωσε τις αλχημίες, τις πιέσεις, τις νοθείες, τους εκβιασμούς και τις πονηρίες των Λατίνων, υπήρξε ομολογητής της πίστεως. Η στάση του ήταν πέρα για πέρα Ρωμαϊκή, γιατί οι αληθινοί Ρωμηοί είναι αριστοκράτες του πνεύματος, μπορούν να συνδιαλέγωνται με νηφαλιότητα, ηρεμία και ευγένεια, αλλά όταν πρόκειται για απομάκρυνση από την αποκαλυπτική αλήθεια, και όταν βλέπουν τις αλχημίες των άλλων, τότε γίνονται ομολογηταί της πίστεως. Γιατί ο Χριστός δεν θέλει απλώς αναζητητάς, αλλά ομολογητάς."
Αυτά βαττολόγησε, ο μητροπολίτης Ναυπάκτου.
Μας είπε μεγάλα λόγια χωρίς αντίκρυσμα.
Από μεγάλα λόγια όμως χορτάσαμε.
Οι ομολογιακές πράξεις απουσιάζουν.
Και μάλιστα από τους σημερινούς επισκόπους.
Και τον βλέπουμε να καταφέρεται, εκ του ασφαλούς, εναντίον των Λατίνων, αλλά όχι και εναντίον των Λατινοφρόνων, όπως συνιστά ο Ατλαντας της Ορθοδοξίας, ο Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός ο οποίος θηριομάχησε ΜΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΩΤΑΤΟΣ με τον Δίκερω Γίγαντα της Ρώμης και τον νίκησε κατά κράτος τον Αιρεσιάρχη και εχθρό της Αληθείας.
Αυτοί όμως οι σημερινοί, πράττουν τα αντίθετα από αυτά που επιτάσσει ο Αγιος Μάρκος.
Και ας βαττολογούν ασταμάτητα ορθοδοξολογούντες.
Και ας τον επικαλούνται υποκριτικά.
Το ανδρείο και ηρωϊκό φρόνημα του αγίου Μάρκου του Ευγενικού αρνούνται να το αποκτήσουν και συμμαχούν με τα απαράδεκτα κατεστημένα των σημερινών πανίσχυρων Λατινοφρόνων.
Και όχι μόνον ομολογηται δεν γίνονται, αλλά εμφανίζονται ως κόλακες και ως υμνητές και ως προσκυνητές και ως ανθοριπτοσυλλέκτες των Λατινοφρόνων και των Οικουμενιστών της εποχής μας.
Οπως τέτοιος είναι ο Ουνίτης πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Που περιφέρεται και αλωνίζει και μαγαρίζει τις μητροπόλεις της Ελλάδος.
Που προδίδει την Πίστι των Ορθοδόξων.
Αλλά και οπως συμπεριφέρεται και ο ANAZHTHTHΣ και πολυλογάς σημερινός μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος Βλάχος.
Ο οποίος μάλιστα ΠΕΡΑΝ της ακατάσχετης ορθοδοξο-φλυαρίας του, αρνείται το κήρυγμα, στον "αφορισθέντα" ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ της Ορθοδόξου Πίστεως, αδελφό μας Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο. Ο οποίος κατάγεται από την Ναύπακτο. Και ώφειλε ο κ. Ιερόθεος να εγκαυχάται και να καμαρώνει γι αυτόν τον πολυτιμότατο θησαυρό. Ομως πολλού γε και δή. Η αναγνώρισι και η εγκαύχησί του περιορίζεται μόνο στον Ουνίτη και Πανθρησκειαστή Βαρθολομαίο και όχι στους θαρραλέους κυνηγημένους και διωκομένους και "αφορισμένους" ομολογητάς της Πίστεως.
Εάν έχετε την αόργητο υπομονή να διαβάσετε όσα έχει πεί και όσα έχει γράψει και οσα έχει πράξει, γιά τον Ουνίτη πατριάρχη, θα φρίξετε και θα ...επαναστατήσετε. Αλήθεια, τι να τους κάνουμε τέτοιους "ποιμένας";
Ομως ο Αγιος Μάρκος έκαμνε τα αντίθετα από αυτούς τους απαράδεκτους σημερινούς επισκόπους που θέλουν μόνον να εμφανίζωνται ως ορθόδοξοι, αλλά να ενεργούν ως ...κρυπτοουνίται.
Τα σκίτσα του αγίου Μάρκου που κατασκεύασε ευλαβής μοναχός μονής της Μακεδονίας μας και που παραπάνω καταχωρούμε, ας αποτελέσουν έλεγχο και κριτική των σημερινών ενδοτικών και επαμφοτεριζόντων επισκόπων που δημιουργούν στον ευσεβή λαό την εντύπωσι ότι " ουκ απέμεινε...έως ΕΝΟΣ".
Στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ δημοσιεύθηκε ένα άρθρο του Μητροπλίτη Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου για τον άγιο Μάρκο Εφέσου τον Ευγενικό. Το άρθρο, που συνιστώ στον αναγνώστη να το διαβάσει, κατέληγε : "Επομένως, κατά την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας, όπως το εκφράζει ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, οι Λατίνοι είναι αιρετικοί, αποκεκομμένοι από την Εκκλησία και φυσικά είναι εκτός της Εκκλησίας και δεν έχουν μυστήρια."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ένα άλλο ιστολόγιο τώρα, το ιστολόγιο "Αναστάσιος", ένας άλλος ονόματι Δ. Λαμπρόπουλος έγραφε τα ακόλουθα κάτω από τον τίτλο "Δόγμα και αντικειμενική αλήθεια" : "Η λέξη δόγμα προέρχεται από το δοκείν και κατ' ουσίαν το δόγμα (όχι η λέξη πλέον, αφού το δόγμα ταυτίζεται με τη λέξη) δέν παραπέμπει σ' αυτό που υπάρχει, αλλά σ' αυτό που φαίνεται. Είναι (σ.σ. το δόγμα) το φαινόμενο των υπαρκτών και όχι το νοούμενο, το όντως υπάρχον".
Τέλος ένα άλλο ιστολόγιο, αυτό που τώρα διαβάζετε, έγραφε τα ακόλουθα :
Επομένως, κατά τη διδασκαλία των νεοτέρων πατέρων όσα μας λέει ο Μητροπολίτης Ιερόθεος είναι λάθος. Διότι ο υποψήφιος δια πατερικό ντοκτορά και τίτλο (πατήρ) κύριος Δ. Μαυρόπουλος σύμφωνα με αυτά : "Η λέξη δόγμα προέρχεται από το δοκείν και κατ' ουσίαν το δόγμα (όχι η λέξη πλέον, αφού το δόγμα ταυτίζεται με τη λέξη) δέν παραπέμπει σ' αυτό που υπάρχει, αλλά σ' αυτό που φαίνεται. Είναι (σ.σ. το δόγμα) το φαινόμενο των υπαρκτών και όχι το νοούμενο, το όντως υπάρχον" το όντως υπάρχον δε υπάρχει, αφού δεν φαίνεται. Είναι ανύπαρκτο.Πώς βγαίνει αυτό το συμπέρασμα; Ιδού :
Τότε που ζούσε ο αγ. Μάρκος Εφέσου εδόκει ημίν (μας φαινόταν) το φαινόμενο των υπαρκτών (πχ. του αγίου Πνεύματος). Δεν ήταν τούτο, δηλ. ό,τι και όσα ισχυριζόταν και μας έλεγε ο άγιος, το νοούμενο και το όντως υπάρχον και υπαρκτό. Το ρηματικά νοούμενο και το όντως υπάρχον, κατά τον εμβριθή Μαυρόπουλο, είναι μεταξύ τους ασύνδετα, άσχετα. Οι λέξεις που παραπέμπουν στο νόημα αυτού τούτου του υπάρχοντος αγίου Πνεύματος απλώς φαίνονται. Το όντως υπάρχον άγιον Πνεύμα δεν φαίνεται και άρα γιατί να υπάρχει (;) θα έλεγε και ο οιοσδήποτε αφελής. Ο άγιος Μάρκος Εφέσου "εφάνη" κάμνοντας χρήση φαινομένων λέξεων, χωρίς αυτές να εμφαίνουν το νοούμενο, δηλαδή το όντως υπάρχον άγιον Πνεύμα, που φώτισε τον νουν του αγίου. Διότι, είπαμε, δεν φαίνεται το άγιον Πνεύμα, το όντως υπάρχον. Η θεολογία του εργαστηρίου το έχει εξαφανίσει στης αγνωσίας το γνόφο.
Το μόνο πάντως που φαίνεται, λέει ο υποψιασμένος και μη αφελής αναγνώστης, είναι η εμφανής βλακεία του υποψηφίου για ντοκτορά και πατερικού τίτλου κυρίου Δ. Μαυρόπουλου. Ως προς την εξαγόμενη αθεΐα του, αφού στέλνει στην ανυπαρξία το άγιον Πνεύμα, αυτή συνάγεται κάπως δύσκολα. Στην πράξη όμως δεν αργεί να φανεί. Τι άγιο Πνεύμα και άγιος Μάρκος μας λέτε; Εμείς τα φαινόμενα βλέπουμε και όχι τα νοούμενα και τα όντως υπαρκτά; Σήμερα τα φαινόμενα είναι αυτά, αύριο είναι άλλα και μεθαύριο εντελώς άλλα. Δεν μας παρατάτε καλύτερα (;) θα μας πουν. Και δεν θα έχουν άδικο.
Επομένως, αυτά που λέει ο Μητροπολίτης Ιερόθεος, καλά θα κάνει να πάει να τα πει στους συνιεράρχες του και εκεί μέσα θα δει πόσοι Μαυρόπουλοι υπάρχουν, πόσοι λένε τα ίδια με τον υποψήφιο για ντοκτορά και πατερικό τίτλο. Αν κάνω λάθος μπορεί να με ενημερώσει.
( Μεταξύ μας, δεν πρόκειται να ασχοληθεί μαζί μου. Οι Μητροπολίτες έχουν πολλές δουλειές να κάνουν, αλλά το κυριότερο, το blog "Αναστάσιος" τελεί υπό την προστασία υψηλοτάτου εκκλησιαστικού ανδρός. Είπαμε, μεταξύ μας αυτά και μυστικά. Τόσο μυστικά, όσο μυστικές είναι και οι ευχές της Θείας Λειτουργίας. Καταλάβατε τώρα.)
Το αντέγραψα από τον ΜΙΣΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήοι Χριστοκάπηλοι και Χριστέμποροι παπόφιλοι του Φαναρίου
Όσο ήμασταν σκλαβωμένοι, κλήρος και λαός, ακολουθούσαν με ευλάβεια και ανδρεία το πατροπαράδοτον σέβας. Από τότε που ελευθερωθήκαμε και άρχισε «η μετακένωσις των φώτων, από το κοφίνια των αλλογενών (Ευρωπαίων), εις τα κοφίνια των Ελλήνων», (Κοραής), ξεκίνησε και πάλι η ύπουλη προσπάθεια υποδούλωσης της Ορθοδοξίας στον Παπισμό. Προσπάθεια που ανέλαβαν σήμερα να διεκπεραιώσουν κάποιες «πνευματικές» κεφαλές μας, παπολάτρες, «ψοφοδεείς που φροντίζουν διά την εξασφάλισιν του σαρκίου των και την καλοπέρασίν των, κάτω από την
αιγίδα των αρχόντων του αιώνος τούτου, αδιαφορώντες διά πίστιν, διά αλήθειαν, διά σωτηρίαν ψυχής, διά παν υψηλόν, το οποίον καθιστά τον άνθρωπο από ζώο υλόφρον και σαρκικόν, αληθές τέκνο του Θεού». (Κόντογλου).
Έχει γίνει η πατρίδα μας περίγελως του κόσμου. Από τη μια οι γονατισμένοι πολιτικοί, οι δειλοί κεκράκτες της τουρκοελληνικής φιλίας και από την άλλη οι «νεοενωτικοί», οι Βησσαρίωνες της σήμερον, οι οποίοι απεργάζονται (βυσσοδομούν) την πνευματική άλωση του λαού μας. Όσοι αντιδρούν… είναι φανατικοί, σκοταδιστές. «Οι αδιάφοροι και καιροσκόποι, οι θεωρούντες την Εκκλησίαν του Χριστού ως θεραπαινίδα πολιτικών και εγκοσμίων σκοπών, μας χαρακτηρίζουν ως φανατικούς και σκοταδιστές. Οι δε χριστιανοί με την σύγχρονον περί Χριστιανισμού αντίληψιν, μας βλέπουν ως στενοκέφαλους και εστερημένους τής, τόσον κακοπαθούσης, υψίστης χριστιανικής αρετής, της αγάπης». (μοναχού Θεοκλήτου Διονυσιάτου, «Ορθόδοξα Μελετήματα», εκδ. Ορθόδοξου Τύπου, σελ. 10Cool.
«Τι πάθηκαν, τι γίνηκαν», οι αντρειωμένοι, οι ομολογητές; Θα επιτρέψουμε να χαθεί το, «συνόκαιρο του κόσμου», Γένος των Ελλήνων, να επέλθει η «αποφύλισις», όπως ονόμαζε τον αφανισμό μας ο ιστορικός του έθνους Κ. Παπαρρηγόπουλος; Πού είναι οι νέοι Μάρκοι Ευγενικοί, για να βροντοφωνάξουν το «ουχ υπογράφω»!
Να μην ήμαστε τόσο κατηγορηματικοί, ότι όσον ήμαστε σκλαβωμένοι, κλήρος και λαός ακολουθούσαμε με ευλάβεια και ανδρεία το πατροπαράδοτο σέβας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον κλήρο της Κων/πολης, που δεν έφυγε με την υποταγή στους Λατίνους το 1204 (μόνον οι υψηλόβαθμοι έφυγαν) και ζήτησε να υπαχθεί στον Πάπα, αρκεί να μην πειραχθούν τα έθιμά του, μέχρι και την περίοδο της Τουρκοκρατίας, όπου αλώνιζαν οι Ιησουϊτες και οι Καπουτσίνοι, σ' όλο τον ελλαδικό χώρο, ιδρύοντες Σχολές για τα ελληνόπουλα, ακόμη και στο άγιον Όρος για τους μοναχούς.
Τα συλλείτουργα έδιναν και έπαιρναν και τα ελληνόπουλα προετοιμάζονταν για την Ουνία, φοιτώντας και εδώ, αλλά και στη Ρώμη.
Μικρή ήταν η αντίσταση από μεμονωμένους μάρτυρες και φωτισμένους κήρυκες, όπως ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Η πλειονότητα αγωνιζόταν, για τον "άρτον ημών τον επιούσιον" και πως θα πληρώσει το χαράτσι, που μάζευαν οι Επίσκοποι για το Πατριαρχείο.
Αν θέλουμε παράδειγμα, ας πάμε στη Σύρο, για να δούμε την αγαστή συνεργασία μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών, όπου μπροστά στις καλές κοινωνικές σχέσεις, τύφλα να έχουν τα δόγματα.
ΙΚ
Αξιότιμε κ. Οδυσσέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαφνιάζομαι με αυτά που διαβάζω, διότι διακονώ στην αλλοδαπή, συγκεκριμένα στο Αννόβερο και αυτό που βιώνω προσωπικώς είναι ηπροσπάθεια που γίνεται να δημιουργηθεί σε κάθε παροικία μια μικρή πατρίδα με κέντρο τον ιερό ναό. Η διατήριση των ηθών και των εθίμων, αλλά και του ορθοδόξου φρονήματος όπως τουλάχιστον λένε όσοι έρχονται εξ Ελλάδος βιώνεται εντονότερα.
Μήπως είναι λοιπόν υπερβπλικοί οι φόβοι σας;
Γνωρίζετε πως έχουν τα πράγματα στο εξωτερικό; έχετε εμπειρία;
Ειλικρινώς σας λέγω, ευχαρίστως θα σας φιλοξενούσα για κάποιο διάστημα για να βιώσετε κι εσείς την Ορθοδοξία, όπως αυτή βιώνεται στο εξωτερικό.
π. Γεράσιμος
Σε ένα άλλο ιστολόγιο τώρα, το ιστολόγιο "Αναστάσιος", ένας άλλος ονόματι Δ. Λαμπρόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιόρθωση : ... ένας άλλος ονόματι Δ. Μαυρόπουλος
Eγω, π. Γερασιμε, δεν εζησα στο εξωτερικο, ισως αλλοι εδω μεσα να εζησαν εκει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.Χ.ο κ. Τελεβαντος ζει στην Αμερικη και το τι γινεται εκει θα ειναι ίσως ο μονος αρμόδιος να μας μιληση.
Στην Γερμανια μας λενε διαφορα πραγματα, ή μας στελνουν φωτογραφιες του νυν Γερμανιας που ερωτοτροπει με τους αιρετικούς κάθε καρυδιας.
Δεν ειναι αληθεια;
Ψεμματα ειναι ολα αυτά;
Εσεις θα μπορειτε να μας μιλησετε σχετικα. Βεβαια θελει τολμη πολυ να βητε με το ονομα σας και να πητε ολοκληρη την αληθεια.
Οτι παντως εσεις νομιζετε μπορειτε να μας τα γραψετε ελευθερα ειτε δημοσια, ειτε και σε ε-μειλ ή και τηλεφωνικα.
Πολύ ωραία σκίτσα. Συγχαρητήρια στον καλό μοναχό που τα φιλοτέχνησε.
ΑπάντησηΔιαγραφή