Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010
ΠΡΟΣΦΥΓΗ
Μητροπολίτου
Πειραιῶς
Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ
κατοίκου Πειραιῶς, ὁδός Ἀκτή Θεμιστοκλέους 198, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
τηλ. 210 4514833 ἐσωτ. 19, fax 210 4518476
Πρὸς τὸν
Ἐξοχώτατον Ὑπουργὸν Οἰκονομίας κ. Γεώργιον Παπακωνσταντίνου
ΚΑΤΑ
Τοῦ ἀπό 10/12/1927 Π.Δ. ὡς ἔχει τροποποιηθεῖ, τό ὁποῖον ἔχει ἐγκρίνει τόν Ὀργανισμό τοῦ ἐν Ἀθήναις Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος,
πού ἑδρεύει ἐν Ἀθήναις, ἐπί τῆς ὁδοῦ Ἀχαρνῶν καί Σουρμελῆ καί
τῆς Ἐθνικῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος,
πού ἑδρεύει ἐν Ἀθήναις, ἐπί τῆς ὁδοῦ Ἐρεσοῦ 38
ΑΙΤΗΜΑ
Ἡ διάλυσις τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος καί τῆς Ἐθνικῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος καί τῶν Στοῶν-Ναῶν αὐτῶν
συμφώνως τῷ ἄρθρῳ 118 τοῦ Α.Κ.
Ἐξοχώτατε Κύριε Ὑπουργέ,
Τὸ ἵδρυμα μὲ τὴν ἐπωνυμία «ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ» συνεστήθη δυνάμει τοῦ Π.Δ. τῆς 10/12/1927, ἐν συνεχείᾳ δὲ ἐτροποποιήθη δυνάμει τοῦ Β.Δ. τῆς 19/7/1949 καὶ τοῦ Β.Δ. τῆς 16/11/1956. Σκοπὸς τοῦ ὡς ἄνω ἱδρύματος εἶναι ἡ εὐόδωσις ἔργων εὐποιΐας, ἰδὶα διὰ περιθάλψεως ἐνδεῶν καὶ μορφώσεως ἀπόρων παίδων.
Σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 118 τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικα, ἕνα ἵδρυμα διαλύεται διὰ ἐκδόσεως σχετικοῦ διατάγματος ἂν παρεκκλίνει τοῦ σκοποῦ τοῦ (ἀνεξάρτητα ἂν ὁ νέος σκοπὸς του εἶναι νόμιμος ἢ ὄχι, βλ. Τούση Γεν. Ἀρχ., σελ. 340, ὑποσ. 17). Περαιτέρω, ἐπίσης σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 118 τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικα, ἕνα ἵδρυμα διαλύεται δι’ ἐκδόσεως σχετικοῦ διατάγματος ἂν ὁ σκοπὸς του ἔγινε παράνομος.
Ἐν προκειμένῳ τὸ ὡς ἄνω ἵδρυμα ἔχει ὡς κύριο ἔργο του τὴν ἵδρυση, λειτουργία καὶ συντήρηση Μασονικῶν Στοῶν καὶ τὴν προώθηση τῆς λατρείας τοῦ Μεγάλου Ἀρχιτέκτονα τοῦ Σύμπαντος (Μ.Α.Τ.Σ.). Περαιτέρω πραγματοποιεῖ μυήσεις καὶ ἐμφανίζεται ὡς -δῆθεν- σωματεῖο, χωρὶς ὅμως νὰ ἔχει τηρήσει τὶς ἐκ τοῦ νόμου τεθεῖσες προϋποθέσεις ἀναγνωρίσεώς του, ἐν αἷς καὶ ὁ δικαστικὸς ἔλεγχος τῶν σκοπῶν του. Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ καὶ ὑπὸ τὸν ἀνωτέρω νομικὸ μανδύα λειτουργεῖ τό ὡς εἴρηται Ἵδρυμα ἐνῷ στὴν πραγματικότητα ἀποτελεῖ ἔκφραση μιᾶς θρησκείας (τοῦ μασονισμοῦ ἢ τεκτονισμοῦ ἢ ἐλευθεροτεκτονισμοῦ).
Ἀξιοσημείωτη εἶναι ἐν προκειμένῳ ἡ Ἀπόφαση τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (1933) κατὰ τὴν ὁποία : «Ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος... ἐπιληφθεῖσα της... ἐξετάσεως τῆς Μασονίας, τοῦ διεθνοῦς τούτου μυστικοῦ ὀργανισμοῦ,... κατέληξε ὁμοφώνως εἰς τὰ ἑπόμενα... συμπεράσματα : Ἡ Μασονία δὲν εἶναι ἁπλὴ τὶς φιλανθρωπικὴ ἕνωσις ἢ φιλοσοφικὴ Σχολή, ἀλλ' ἀποτελεῖ μυσταγωγικὸν σύστημα, ὅπερ ὑπομιμνῆσκει τάς παλαιᾶς ἐθνικᾶς μυστηριακᾶς θρησκείας ἢ λατρείας... Ἀποδεδειγμένως τυγχάνει θρησκεία μυστηριακή, ὅλως διάφορος... καὶ ξένη της Χριστιανικῆς Θρησκείας...» Συνεπῶς ἔχει πληρωθεῖ τὸ πραγματικό τοῦ ἄρθρου 118 τοῦ Α.Κ.
Ἐπιπροσθέτως:
α. Τό Τεκτονικό Ἵδρυμα ὀφείλει τήν ἵδρυσή του στήν ἐξαπάτησι τοῦ Κράτους. Ἱδρύθηκε μέ σκοπό τήν «εὐόδωση ἔργων εὐποιΐας, ἰδίᾳ περιθάλψεως ἐνδεῶν καί μορφώσεως ἀπόρων παίδων» ἐνῶ πρόκειται γιά ἀμιγῆ σατανολατρεία διότι ὁ κρυπτογραφικά ἀναφερόμενος ὡς Μ.Α.Τ.Σ.-ὑπέρτατο ὄν ὡς τά προσαγόμενα στοιχεῖα ἀποδεικνύουν τυγχάνει ὁ λεγόμενος Μέγας Ἀρχιτέκτων τοῦ Σύμπαντος πού ὀντοποιεῖται στό πρόσωπο τοῦ Ἑωσφόρου. Ὑπό τό προσωπεῖο ἑπομένως τῆς δῆθεν φιλανθρωπίας τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος πρωοθεῖται στή χώρα μας ἡ θρησκευτική παραδοχή τοῦ Σατανισμοῦ.
β. Οἱ Μασονικές στοές-ναοί τῆς Σατανολατρείας ὀφείλουν ἐπίσης τήν ἀναγνωρισή τους ὡς Μασονικῶν σωματείων στήν ἐξαπάτηση τῆς δικαιοσύνης ἀπό τήν ὁποία ἀπέκρυψαν δολίως, κάθε τί τό ὁποῖο θά ἀπεκάλυπτε τό σατανιστικό τους περιεχόμενο. Ἀπόδειξις ἡ ὑπ’ ἀριθμ. 739/8.2.1935 ἀπόφαση τοῦ Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν πού ἐνέκρινε τήν ἵδρυση τῆς στοᾶς «ΜΕΛΗΣ» ἐντελῶς τυπικά, ἐνῶ ἡ ὑπ’ ἀριθμ. 2060/2969 ἀπόφαση τοῦ Πολυμελοῦς Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν πού ἐξεδόθη μετ’ἔλεγχο τῶν σχετικῶν μασονικῶν κειμένων ὑπῆρξε ἀπορριπτική τῆς ἱδρύσεως τῆς στοᾶς «ΔΗΛΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ».
γ. Τό Τεκτονικό Ἵδρυμα ἀποκρύπτει τό ὑπ’ ἀριθμ. 3 Landmark (δόγμα) τό ὁποῖο «οὐδεμία ἀνθρωπίνη δύναμη δύναται νά θίξει ἤ τροποποιήσει» καί «ἐπιβάλλει ὡς Θεό τῆς Μασονίας τόν Ἑωσφόρο».
δ. Τό Τεκτονικό Ἵδρυμα πραγματοποιεῖ μυήσεις – εἰσδοχή μελῶν χωρίς νά εἶναι σωματεῖο διότι δέν κέκτηται τήν ἀνάλογη δικαστική ἀναγνώριση.
ε. Τό Τεκτονικό Ἵδρυμα γίνεται δεκτό καί νομιμοποιεῖται ἀπό τήν Ἑλληνική Πολιτεία ὡς φιλανθρωπικό ἵδρυμα ἐνῶ ὁ σκοπός αὐτοῦ εἶναι ἡ προώθηση, ἵδρυσι καί συντήρησι Ναῶν-Στοῶν ἀνιδρυομένων πρός δόξαν τοῦ κρυπτογραφικά ἀναφερομένου Θεοῦ Μ.Α.Τ.Σ.
Ὡσαύτως τήν προώθηση τῆς ἰδίας θρησκευτικῆς παραδοχῆς ἔχει ἀναλάβει καί ἡ ἐκ τοῦ ὡς ἄνω λεγομένου Τεκτονικοῦ ἱδρύματος ἀποσχισθεῖσα κατά τό ἔτος 1986 Ἐθνική Μεγάλη Στοᾶ τῆς Ἑλλάδος, ἡ ἐν ὁδῶ Ἐρεσοῦ 38 ἑδρεύουσα.
Διά τούς λόγους αὐτούς καί δι’ ὅσους ἀναφέρομεν εἰς τό συνημμένον ἡμέτερον ὑπόμνημα καί διά τῶν συνημμένων ἀποδεικτικῶν στοιχείων τῶν τυπικῶν μυήσεως καί τῆς ἐσωτερικῆς βιβλιογραφίας τῆς Μασονίας εἰς ἥν ἀποκαλύπτεται ὁ Ἑωσφόρος ὡς ὁ κρυπτογραφικά ἀναφερόμενος Μ.Α.Τ.Σ. πρός τιμήν τοῦ ὁποίου ἄρχονται καί κλείονται αἱ συνεδρίαι, μυοῦνται τά μέλη καί ἀναπέμπεται λατρεία ἐντός τῶν Στοῶν, ζητοῦμεν τήν διάλυσιν τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος καί τῶν παραρτημάτων αὐτοῦ ἀνά τήν Ἐπικράτειαν διότι ἔχει παρεκκλίνει τοῦ σκοποῦ ἱδρύσεώς του καί προωθεῖ μίαν θρησκευτικήν πίστιν κρυφίως καί δι’ αὐτό ἐπιβάλλεται, ὅπως ἐκδοθῇ διάταγμα διά τοῦ ὁποίου νά ἀνακαλοῦνται ἢ καὶ καταργοῦνται τά διατάγματα συστάσεως τοῦ ἱδρύματος, ἤτοι τό ὡς ἄνω Π.Δ. τῆς 10/12/1927, Β.Δ. τῆς 19/7/1949 καὶ Β.Δ. τῆς 16/11/1956 ὡς καί τῆς ἐξ αὐτῆς ἀποσχισθείσης Ἐθνικῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος καθ’ ὅ μέρος αὕτη ἐμφαίνεται ὡς Ἵδρυμα ἀποκαλούμενο Μέγα Ἀγαθοεργό Σῶμα (Μ.Α.Σ.) τῆς Ε.Μ.Σ.τ.Ε.
Ἡ ὡς ἄνω προσφυγή, ἀφιεροῦται εἰς τήν Ἱεράν Μνήμην τῶν Γεραρῶν Ἀγωνιστῶν τῆς Ἀληθείας ἀοιδίμων Ἀποστόλου Μακράκη, Παναγιώτου Τρεμπέλα, Μιχαήλ Γαλανοῦ, Παναγιώτου Μπρατσιώτου, Ἀρχιμ. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου καί Νικολάου Ψαρουδάκη.
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 15ῃ Ἰανουαρίου 2010
Ο Π Ρ Ο Σ Φ Ε Υ Γ Ω Ν
+ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς
ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Συνημμένως ὑποβάλλομεν:
1. Τυπικά μυήσεων κυκλοφορηθέντα ὑπό ἀοιδίμου Ν. Ψαρουδάκη, ἐκδ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΕΤΩΠΟ», Μαρούσι 1995,
2. Μασωνική Σατανολατρεία ΜΑΤΣ ἡ μάσκα τοῦ Ἑωσφόρου, ἔνθα Κωστῆ Μελισσαροπούλου 33ου «Ἑπτά τεκτονικαί ὁμιλίαι εἰς 18ον , Ἀθῆναι 1974.
3. Ὑπόμνημα είς τήν προσφυγήν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!! Ο ΛΑΦΤΣΗΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΗΤΑ, ας ειναι και Τεσσαρακοστη. Υπουργοί και 21 ...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ...ΘΗΣΑΥΡΟΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΗΟ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ, Ο ΟΝΤΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ. Η Π...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
Πολύ καλή αρχή με μηνύσεις. Να αρχίσει η υποβολή μηνύσεων για όλους όσοι ασχημονούν και σε ποινικά (όπου υπάρχει περιθώριο) αλλά προπαντός σε εκκλησιαστικά δικαστήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Οικουμενιστές, οι Νεοβαρλααμίτες και οι άλλοι νεωτεριτές να μηνύονται στη σύνοδο και οι άλλες συγκρητιστικές εταιρείες στα ποινικά δικαστήρια.
Χαιρετίζουμε την ενέργεια του Σεβασμιότατου Πειραιώς και ελπίζουμε στη συνέχεια σε βροχή μηνύσεων για όσους παρεκτρέπονται.
Καλά τα λόγια του Σεβασμιότατου αλλά θα ήθελα να προσεχθεί α) το όνομα του Ν. Ψαρουδάκη του οποίου οι μελέτες είναι αρκετά "μπερδεμένες" αν όχι αιρετικές από θεολογικής άποψης (για όσους έχουν υπόψιν) και β) ο Α. Μακράκης ο οποίος δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι στο τέλος αφορίστηκε με τις εσχατολογικές του ιδέες γνωστές ως Μακρακισμός. Δεν θα τους έλεγα αυτους τους δύο ἁγωνιστές της Αλήθειας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα γιατί με αυτά τα δύο ονόματα χάνει η αξία της κατάθεσης του.
ΥΓ Και ο π. Βασιλόπουλος είχε κάποια μπερδεμένα σημεία -αναφορές σε μερικά βιβλία του (από κάποιες συνομωσιολογικές πηγές των γνωστών αμερικανών π.χ. μία φεμινιστική και μάλλον αντι-σημιτική εφημερίδα ως φαίνεται, την Women's Voice από το παλαιό Σικάγο) αλλά σε γενικές γραμμές δεν ξέφυγε από την ουσία του θέματος γιατί είχε (ευτυχώς) και πολλές αληθείς πηγές που χρησιμοποίησε, ακόμα ως φαίνεται και πρώην μασώνους που του έλεγαν ανοιχτά τα πιστεύω του.
Ο Απόστολος Μακράκης (1831-1905) υπήρξε μια σημαντική πνευματική προσωπικότητα στους κύκλους της χριστιανικής διανόησης με έντονες ζηλωτικές τάσεις. Αγωνίσθηκε για την ανάδειξη της αλήθειας της χριστιανικής πίστης, σε μια προσπάθεια αναμόρφωσης της ελληνικής κοινωνίας και της θεολογικής παιδείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε τη συναίσθηση του αποστόλου του Θεού, με πλούσιο συγγραφικό και κηρυκτικό έργο, ασκώντας έντονη κριτική στην κρατική εξουσία, αλλά και στην εκκλησιαστική εξουσία. Η αρχική επιφύλαξη της Ιεραρχίας μετετράπη σε ανησυχία και προβληματισμό. Κατηγορήθηκε για την προβολή της αιρετικής τριχοτομιστικής θεωρίας, σύμφωνα με την οποία ο άνθρωπος αποτελείται από σώμα, ψυχή και πνεύμα. Η διδασκαλία αυτή ήταν αντίθετη με τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, στη δε Απολογία του έφθασε να υποστηρίξει ότι οι Πατέρες «ελάλησαν λόγον απερίσκεπτον». Η Σύνοδος αποδοκίμασε και αποκήρυξε την κακοδοξία και την ετεροδιδασκαλία αυτή. Το ίδιο έπραξε και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Δεν αναθεματίσθηκε από τη Σύνοδο, παρά μόνον από τον Καρυστίας Μακάριο, πρώην υποστηρικτή του.
Όντως αγωνίσθηκε κατά της μασονίας, του υλισμού, του πνευματισμού και της χαλάρωσης των ηθών. Ίδρυσε πολιτικούς και θρησκευτικούς συλλόγους, όπως τον Ιωάννη Βαπτιστή, είχε δε αλλεπάλληλες καταδίκες και φυλακίσεις για αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου. Ορισμένοι των οπαδών του συνεχίζουν μέχρι σήμερα το έργο, που άφησε ο Μακράκης.
ΙΚ
@IK Συμφωνώ ότι πολέμησε τη Μασονία (όπως και πολλοί ακόμα και πρώην μασόνοι πολιτικοι κλπ - πχ Μεταξάς). Αλλά αυτό απέχει πολύ απο το να ονομαστεί Αγωνιστής της Αληθείας ένας που είχε εωσφορικό εγωισμό και έπεσε σε αίρεση η οποία καταδικάστηκε -- κατά διάφορους εν ζωή Πατέρες που γνωρίζω στο Ορος ηταν και παρα ηταν αιρετικότατος ο Μακράκης ενώ και προσωπικά είχα κάποτε βοήθεια Θεού να ξεφύγω από τις διδασκαλίες του Μακρακισμού, ιδίως εσχατολογικού περιεχομένου (τις οποίες διαδίδει στο δίκτυο εδώ και χρόνια ένας τύπος που μου αποκάλυψε εμπιστευτικα καποτε ότι είχε προβλημα και ειχε βλάσφημες πορνικές σκέψεις συνέχεια να τον τριγυρίζουν για την Παναγία -- για να καταλαβουμε τι δαιμονια κυνηγαν τον δυστυχο ανθρωπο)... Ολο προσπαθουσε να μου διαφημισει το Μακρακη και τοτε δεν ηξερα... μου χε στειλει ολοκληρα βιβλια του ... αλλα ο,τι διαβαζα μου δημιουργουσε εναν αποτομο φοβο στην ψυχη χωρις να ξερω το γιατι. Βεβαια, ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο έργο του Μακράκη για το Μασωνισμό και ακόμα και άλλοι Αγιορείτες λένε ότι πολλά που έγραψε είναι ΟΚ αλλά θέλει πολύ προσοχή τι να διαβάζεις. Άλλωστε αυτό κανουμε πχ και με τον Οριγένη και αλλους αιρετικους. Αλλά αγωνιστή της Αληθείας δεν θα τον έλεγα (ουτε και τον Ψαρουδάκη του οποιου το βιβλίο είναι δίατρητο στην καλύτερη περίπτωση).
ΑπάντησηΔιαγραφή