Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009












ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ


του κ. Παναγιώτου Τελεβάντου


Με συναισθήματα απίστευτης θλίψης διαβάσαμε ολόκληρη την πρόσφατη συνέντευξη του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομου, την οποία μέχρι σήμερα γνωρίζαμε αποσπασματικά.


Μετά την ανάγνωσή της διερωτόμαστε:

Αυτός ο κληρικός επελέγη από την Ιεραρχία ως Μητροπολίτης;

Αυτός ο ιεράρχης εκπροσωπεί την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τον Παπισμό;

Γιατί Μακαριότατε;

Γιατί Σεβασμιότατοι Μητροπολίτες;



ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ;



Από τη συνέντευξη του Σεβασμιότατου κράτησα το μόνο που τελικά έχει σημασία:

Ότι έχει ημερομηνία λήξης η παρουσία του στη Μεσσηνία και ότι έχει ήδη υπογράψει την επιστολή παραιτήσεώς του.

Κρίμα που δεν τον ρώτησε ο δημοσιογράφος που του πήρε τη συνέντευξη αν η ημερομηνία της παραίτησής του θα υποβληθεί σε διάστημα λιγότερο των τριάντα ημερών. Γιατί αν κρατήσει περισσότερο μόνο ερείπια θα παραλάβει όποιος τον διαδεχθεί.


ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘIO



Δεν άφησε τίποτα όρθιο στη θέση του, ο Σεβασμιότατος.

Πέτρα για πέτρα:

Εκκοσμικευμένος(πηγαίνει στις παραλίες για να πιει καφέ).

Οικουμενιστής(ακόμη και στη Σύνοδο της Ιεραρχίας ομολόγησε ότι δεν πιστεύει στην ορθόδοξη εκκλησιολογία),

Νεοβαρλααμίτης (δεν διστάζει ακόμη και σήμερα να υποστηρίζει το Βαρλααμιτικό εξάμβλωμα της "λειτουργικής αναγέννησης"),

Αυταρχικός ("θα πέσει ο πέλεκυς βαρύς" σε όποιο διαφωνεί).

Χυδαία αγοραίος ("όποιου δεν του αρέσει ας πάρει το καπελλάκι του και ας φύγει"),

Υπέρμαχος της χωρισμού Πολιτείας και Εκκλησίας,

Νεορθόδοξος κουλτουριάρης, και,

Εκδικητικός (απέναντι σε μοναχούς, μοναχές, κληρικούς αλλά και λαικούς που διαφωνούν με την αυθαιρεσία του)



ΚΡΙΜΑ



Κρίμα! Χίλιες φορές κρίμα επειδή η Μεσσηνία είχε να επιδείξει για ένα τουλάχιστον αιώνα μια ρωμαλέα ασκητική παράδοση και ο Σεβασμιότατος εισπήδησε ως "μονιός άγριος" στον αμπελώνα της.

Δεν πήγε σαν πατέρας στοργικός να την ποιμάνει, αλλά σαν δεσπότης για να θύσει και να απωλέσει.

Ασε που τις διακοπές του βασικά κάνει στη Μεσσηνία μια και όπου τον χάσεις όπου τον βρείς γυρίζει στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα με χίλιες προφάσεις.



ΒΑΡΙΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΘΕΟ



Προσευχόμαστε να μη στήση Κύριος ο Θεός εν ημέρα Κρίσεως την αμαρτίαν όσων συνέτειναν στην ανύψωση του θλιβερού αυτού κληρικού στη Μητρόπολη Μεσσηνίας, όσων τον επέλεξαν να εκπροσωπεί την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς και όσων ακόμη χειρότερα όσοι εξακολουθούν να τον ανέχονται να ασχημονεί με τον προκλητικό αυτό τρόπο.

11 σχόλια:

  1. 21 Δεκεμβρίου 2009 11:51 μ.μ.
    Blogger Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

    "Εξ όνυχος τον λέοντα". Δεν χρειάζεται να γραφούν πολλά. Αρκεί και μόνο η φωτογραφία του. Όποιος έχει ασκηθεί στην Ιατρική επιστήμη, μπορεί να βγάζει διάγνωση από την επισκόπηση του ασθενή. Αυτό το έλεγαν (οι της κλασικής Ιατρικής που δεν υπάρχει πλέον) spot diagnosis. Σημειωτέον, όποιος γιατρός υστερεί σε "παρατηριτικότητα", έλεγαν οι παλαιοί, δεν είναι καλός γιατρός. Είναι, θα έλεγα, "η έκτη αίσθηση" που πρέπει να έχει ένας γιατρός. Αυτό, την παρατήρηση του ασθενούς, διδαχθήκαμε εμείς οι των "ημερών αρχαίων".

    Όποιος λοιπόν κυττάξει προσεκτικά τη φωτογραφία του επισκόπου, διαβάσει αυτά που είπε (σ.σ είναι κάτι σαν το "ιστορικό", που παίρνουμε από τον άρρωστο οι γιατροί) και έχει ιατρικές γνώσεις, θα του συνιστούσε να συμβουλευθεί Ψυχίατρο. Ο επίσκοπος τελεί σε υπομανιακή διέγερση, προστάδιο δηλαδή της μανιοκαταθλιπτικής ψύχωσης. Γι΄ αυτό και έχει την αίσθηση ότι καταδιώκεται από αόρατες δυνάμεις (σημ. λέει καί άλλα για άλλους, που τους κατευθύνουν άλλοι) που "φρενάρουν" (sic) την πρόοδο.

    Αυτά τα ολίγα, για το καλό του και το καλό του ποιμνίου του, από έναν άγνωστο και εν πολλοίς ανώνυμο θεράποντα του Ιπποκράτη. Εύχομαι να κάνω λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο σκίτσο. Από πού το πήρατε; Από το ιστολόγιο Αυγουστίνος Καντιώτης υποθέτω. Αλλά και αυτοί με τη σειρά τους από πού το πήραν; Ποιος είναι ο σκιτσογράφος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aγαπητε μας κ. Τελεβαντο.
    θελω να γνωρισετε οτι με το blog augoustinoskantiotis εχουμε συνεχή επικοινωνια και αγαστη συνεργασια.
    Ο θρυλικος μας Καντιωτης εδινε εντολη και κατασκευαζαν αυτα τα παραστατικοτατα σκιτσα.
    Οντως, μια εικονα, ενα σκιτσο, χιλιες λεξεις.
    Εκφραζουν την πραγματικοτητα πολυ ζωντανα και κατανοει ο καθενας ευκολοτερα οσα θελει να τονιση ο συγγραφεας.
    Ολοι διδασκομαστε απο τον πολιο Αυγουστινο που αποτελει ατυχια μεγαλη η δυναμικη απουσια του στις μερες μας που πασχουμε απο θαρραλεους αγωνιστας.
    Επτωχυναμεν σφοδρα αγαπητε κ. Τελεβαντο.
    Ερημωσε η Εκκλησια απο Επισκοπους Χριστου.
    Γεμισαμε απο Δεσποταδες του .....που εγκατελειψαν την ιεραποστολη του λαου και γυροφερνουν καθημερινα στις διαφορες τελετες και στα πανηγυρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄Εχω μία απορία! Γιά σας άραγε ποιός είναι ο ιδανικός Δεσπότης? Μήπως θα μπορούσατε να τον περιγράψετε? Ο Άγιος Χριστόφορος ήταν κακομούτσουνος, ο Μακάριος ο Αιγύπτιος κατάμαυρος κ.λ.π. άγιοι.Αυτό δεν τους εμπόδισε να ακολουθήσουν τα ίχνη του Ιησού Χριστού. Μήπως υπερβάλετε αδελφοί? Μήπως αδικείτε τον Μεσσηνίας? Επειδή τυχαίνει να τον έχω γνωρίσει, πιστεύω ότι είναι πολύ καλός άνθρωπος και σοβαρός ως επιστήμονας. Είναι άνθρωπος της μελέτης και της επιστήμης. Λυπάμαι γιά την κατάκριση που κάνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιγά μη δε σκαλώσαμε στην εμφάνιση του Σεβασμιότατου Μεσσηνίας!
    Με αυτό τον καυμό ζούμε!
    Εδώ αρνήθηκε την ορθόδοξη εκκλησιολογία και δήλωσε πίστη στην αίρεση των "αδελφών Εκκλησιών" και μάλιστα στη Σύνοδο της Ιεραρχίας και εμείς θα ασχοληθούμε με την εμφάνισή του; Γιατί; Καλλιστεία έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίδα στο blog του Λαρισαίου Ανδρεοπουλου, του συνεργατη, του ενισχυτή, του προσκυνητη και νεροκουβαλητη του επιβατου της Λαρισας που φιλοξενεί τα βοθρολυματα του Λαρισαιου βοθρολυμοκατασκευαστη ΝΟΥΣΗ την παρακατω δήλωσι εναντίον του κειμενου του κ. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ κατα του Μεσσηνιας κ. Χρυσοστομου:

    Σημείωση Διαχειριστού(Χαρι Ανδρεοπουλου):

    Διαφωνούμε (και) με (αυτές) τις απόψεις του κ. Τελεβάντου, καθώς και με ενίους εκ των χαρακτηρισμών που χρησιμοποιεί για το σεβ/το μητροπολίτη Μεσσηνίας (και πανεπιστημιακό καθηγητή, στο Τμήμα Θεολογίας του ΕΚΠΑ) κ. Χρυσόστομο - και γι΄αυτό με όλο το σεβασμό τον παρακαλούμε θερμά εφεξής να χρησιμοποιεί μετριοπαθέστερη γλώσσα στα απευθυνόμενα προς εμάς για δημοσίευση άρθρα του.
    Αναρτήθηκε από Xaris Andreopoulos στις 10:41 π.μ.



    Και ο κυριος ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ απαντησε τα παρακατω.
    Το ζητημα θα εχη συνεχεια.


    Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...
    =================================

    Με ιδιαίτερη χαρά και αδελφική αγάπη θα συζητήσω μαζί σας κ. Ανδρεόπουλε ότι διαφωνίες έχετε.

    Διαφωνείτε μαζί μου ότι η θέση του Σεβασμιότατου Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομου ότι η Εκκλησία είναι διαιρεμένη είναι εκκλησιολογική αίρεση που προσβάλλει την πίστη στη μοναδικότητα της Εκκλησίας;

    Επειδή αυτή είναι η βασική μας αντίρρηση για το Σεβασμιότατο.

    Αν παρ' ελπίδα ενστερνίζεστε αυτή την άποψη τότε γιατί διαμαρτύρεστε όταν σας αποκαλούν οικουμενιστή;

    Αν πάλιν συμφωνείτε μαζί μου ότι αυτή η τοποθέτηση του Σεβασμιότατου Μεσσηνίας δεν συνάδει με την πίστη της Εκκλησίας γιατί διαμαρτύρεστε για την κριτική που πολλοί ασκώ (και όπως γνωρίζετε όχι μόνον εγώ) για τις θέσεις του.

    Αν πάλιν συμφωνείτε με τη θέση μου αλλά απλά δεν συμφωνείτε με την οξύτητα της κριτικής μου γιατί δεν κάνετε εσείς νηφάλια κριτική εναντίον των θέσεων του Σεβασμιότατου;

    Και δεν εννοώ ότι χρειάζεται να γράψετε κάποια πραγματεία για το θέμα. Απλά να καταχωρήσετε με ένα λιτό σχόλιο τη δική σας θέση.

    Θεωρείτε τη θέση του Σεβασμιότατου Μεσσηνίας (που διατύπωσε μάλιστα στη Σύνοδο της Ιεραρχίας) συμβατή με την ορθόδοξη πίστη;
    22 Δεκεμβρίου 2009 5:07 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙΑ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΙΑΔΕ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ!ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΟΙ ΛΗΜΝΙΟΙ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΡΙΣΑΙΟΙ ΤΟΝ ΜΠΕΚΙΑΡΗ!ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞ ΥΜΩΝ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΥΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ?ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΣ Ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ?ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΒΟΗΘΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θαυμάζω τη "χριστιανική" γλώσσα του ανώνυμου 5.29. Κουραμπιές ο Σπάρτης και ιδιοτελής, ασχημομούρης ο Μεσσηνίας και να τον πάρουν με τις πέτρες κοκ. Και αυτά τη μέρα των Χριστουγέννων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΚΕ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΚΟΤΣΩΝΗ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΕΙΣ ΑΜΑΧΟΥΣ ΚΟΙΝΩΣ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ!ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΕ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΤ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΧΗΜΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΕΤΑΙ!ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν είναι καλύτερα να γράφουμε για τα ολισθήματα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας παρά για τη φυσιογνωμία του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρακαλω τους επισκεπτες τα κειμενα τους να τα γραφουν με μικρα γραμματα και οχι με κεφαλαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου