Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009









H Σύγχυση

με τις εγκληματικές

μεταμοσχεύσεις

του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Κατά καιρούς σχολιάζω ζητήματα που αφορούν στις μεταμοσχεύσεις. Είναι δε ενδεχόμενο μερικοί να σχηματίζουν την εντύπωση ότι είμαι φανατικός πολέμιος της επιστημονικής προόδου ή ακόμη, ότι οι ισχυρισμοί μου προσεγγίζουν βλάσφημες δοξασίες, οι οποίες ντύθηκαν τώρα τελευταία τον χριστιανικό μανδύα. Κάποιοι όψιμοι μάρτυρες, τώρα αυτοχαρακτηρίζονται σαν "χριστιανοί μάρτυρες" (sic).

Εχθρός της επιστήμης δεν είμαι, ούτε βέβαια και της προόδου στην επιστημονική γνώση. Αλλά τι εννοούμε λέγοντας πρόοδο; Αυτό είναι για μένα το ζητούμενο. Αν, για παράδειγμα, θεωρήθηκε πρόοδος η παπική ανακάλυψη του λάθους στην αρίθμηση του χρόνου, ερωτάται: Και τι μας πρόσφερε αυτή η γνώση, ώστε να την εντάξουμε σε "νέα γνώση" και μάλιστα προοδευτική; Τι άλλαξε στη ζωή μας η προσθήκη 9 ή 13 ημερών; Γίναμε καλύτεροι Χριστιανοί;

Τι είδους γνώση είναι επίσης κι αυτή με τις μεταμοσχεύσεις; Ότι κάποιοι άρρωστοι γίνονται καλά με όργανα που αφαιρούνται από εγκληματίες καταδικασμένους σε θάνατο (*); Μπορεί βέβαια να μην είναι όλοι οι δωρητές εγκληματίες, αλλά τόσο αυτοί όσο και οι, για κάποιο λόγο, βαριά τραυματισμένοι, είναι αμφότεροι θανατοποινίτες, αν δεχθούμε το αλάθητο της ιατρικής διάγνωσης.

Ο τυχαία τραυματισμένος και ο καταδικασμένος σε θάνατο εγκληματίας, εξισώνονται στην τελική πράξη του οριστικού και αμετάκλητου θανάτου πάνω στο χειρουργικό τραπέζι. Και αυτό είναι η υπεξαίρεση των οργάνων από γιατρούς εγκληματίες με το αθωωτικό βούλευμα της σωτηρίας ενός άλλου ανθρώπου. Είναι αυτό πρόοδος; Ο εγκεφαλικά "νεκρός", είτε με την έγκριση τη δική του ή άλλων, γίνεται έμπρακτος ηθικός αυτουργός ώστε να συντελεσθεί ένα έγκλημα. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Είναι το ίδιο ακριβώς με την έγκυο γυναίκα, η οποία καταφεύγει στο γιατρό, για να απαλλαγεί από ανεπιθύμητη κύηση.

Αν υποστηρίζω φανατικά, που δεν το νομίζω, τη γνώμη ότι οι εγκεφαλικά "νεκροί" είναι ασθενείς και όχι πεθαμένοι, ένας είναι ο λόγος. Διότι φανατικά (τέλος πάντων) είμαι ζωντανός.

Η ζωή όλων μας, όσων πιστεύουμε στην αγία και άμωμο Πίστη μας, είναι φανατικά, δηλαδή απόλυτα, ζώσα και δεν την αίρει η σχετικότητα του θανάτου. Αυτό είναι άλλωστε και το μήνυμα της Αναστάσεως:

Η σχετικοποίηση του θανάτου και το απόλυτο της Ζωής. Είναι ή δεν είναι, η πίστη μας αυτή;

Άφησα όμως σε εκκρεμότητα και το ζήτημα που έχει σχέση με τις επιπόλαιες και επιφανειακές ομοιότητες που μπορεί να υπάρχουν ανάμεσα σε αυτά που γράφω και των νεόκοπων μαρτύρων, λέει, χριστιανών (ιεχωβάδες).

Οι προπαγανδιστές του νέου ιατρικού θαύματος φρόντισαν να μας μπερδέψουν. Ονόμασαν τις μεταγγίσεις αίματος "αιμοδωρεές" και το έριξαν κι αυτό στο σακούλι της δωρεάς οργάνων. Προφανείς οι λόγοι. Ήθελαν να μας παρομοιάσουν με τους ιεχωβάδες, που αρνούνται τις μεταγγίσεις. Όποιος είναι αντίθετος των μεταμοσχεύσεων, είναι συνάμα αντίθετος και της "αιμοδωρεάς", λένε οι αγράμματοι και οι αστοιχείωτοι. Συμβαίνει δυστυχώς να είναι επιστήμονες!

Δεν χρειάζεται βέβαια να γράψω τίποτα περισσότερο για να καταλάβουμε ότι οι μεταγγίσεις αίματος είναι μεταγγίσεις αίματος και όχι όπως θέλει ο παραπλανητικός νεολογισμός: Αιμοδωρεές!

Κανείς, φυσικά και ο γράφων, δεν είναι αντίθετος με τις μεταγγίσεις. Είναι αντίθετος με το ψεύδος του εγκεφαλικού "θανάτου" και με την ηλιθιότητα, να ταυτίζονται οι μεταγγίσεις με μεταμόσχευση (!!!) αίματος. Στην κατηγορία αυτή, δηλαδή στην ομάδα των μεταγγίσεων, όπως είναι οι μεταγγίσεις πλάσματος ή αιμοπεταλίων, ανήκει και η ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ μυελού των οστών και όχι η ψευδώς ονομαζόμενη μεταμόσχευση μυελού οστών.

Αυτά για να εξηγούμαστε και να ενημερωνόμαστε με λόγια απλά και κατανοητά.

(*) Οι εφημερίδες έγραψαν ότι το μέλλον των μεταμοσχεύσεων εναπόκειται στην Κίνα, όπου οι θανατοποινίτες εγκληματίες εκτελούνται με σφαιρίδιο στον εγκέφαλο, τους παίρνουν τα όργανα και τα διαθέτουν στην αγορά. Καθόλου απίθανο να επανέλθει η θανατική ποινή και στον υπόλοιπο κόσμο ή να γίνει υποχρεωτική η δωρεά οργάνων σε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων.

18 σχόλια:

  1. Άραγε, γίναμε καλύτεροι Χριστιανοί, όταν μας λέει και ο άγιος Νεκτάριος, ότι κάνει λάθος ο Λουκάς στην ηλικία του Χριστού; "..... η μαρτυρία του Λουκά ότι ην ωσεί ετών τριάκοντα αρχόμενος δέον εστί να εκληφθή ως ηλικία κατά συμπερασμόν ή κατά προσέγγισιν οριζομένη και επομένως ουχί καθ' όλου ακριβής" (Ευαγγελική Ιστορία, 1903, η ηλικία του κ. ημών Ιησού Χριστού, σελ. 12-16).

    Αι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο αναγνώστης καλείται να ανατρέξει και στον παρακάτω σύνδεσμο.

    http://aktines.blogspot.com/2009/12/blog-post_7960.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς ο κ. Κ.Χ. δε συμπεριφέρεται,ως επιστήμονας,
    αλλά, ως κακός θεολόγος!! Δεν πρέπει λοιπόν να σώζο-
    νται άνθρωποι με τις μεταμοσχεύσεις, αλλά να πεθαί-
    νουν;!Δε μπαίνω στη συλλογιστική του,αν είναι νεκρός ή ζωντανός ο εγκεφαλικά νεκρός, αλλά,αν πρόκειται να ζήσει, ως φυτό, γιατί με τη ζωή, που δεν ΖΕΙ, να μη προσφέρει ζωή, θεραπεία και ανακούφιση;; Στο μόνο, που θα συμφωνήσω είναι η εκμετάλλευση, που γίνεται, αγοραπωλησία κ.ά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αι: "Άραγε, γίναμε καλύτεροι Χριστιανοί, όταν μας λέει και ο άγιος Νεκτάριος, ότι κάνει λάθος ο Λουκάς στην ηλικία του Χριστού; "

    Ο Ευαγγελιστής Λουκάς δεν κάνει λάθος. Ο άγιος Νεκτάριος κάνει, χωρίς αυτό να μειώνει κατ΄ ελάχιστο την αγιότητά του. Η ηλικία του Χριστού "ην ωσεί ετών τριάκοντα αρχόμενος κλπ.", καθώς μαρτυρεί ο Ευαγγελιστής. Δεν κρατούσε σημειώσεις και ιστορικό της Γέννησης φαντάζομαι. Τούτο όμως δεν αποτελεί "συμπερασμό", όπως επεξηγεί ο άγιος Νεκτάριος. Αποτελεί τήρηση της ιερότητας των αριθμών, εκ μέρους του Ευαγγελιστή, τις οποίες ο Χριστιανισμός δεν ανέτρεψε και δεν ανατρέπει. Άλλο ο "συμπερασμός" του χρόνου και έτερον η "τήρηση" της ιερότητας των αριθμών. Την οποία ανέτρεψε ο παπισμός χάριν επιστημονικής ακριβείας και όχι χάριν ακριβείας του Ιερού. Αυτό άλλωστε φαίνεται ξεκάθαρα με τον κατακερματισμό που επέφερε στο Δόγμα της Αγίας Τριάδος δια της προσθήκης του Filioque.

    Κατάλαβες τώρα Αι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν...:"Δυστυχώς ο κ. Κ.Χ. δε συμπεριφέρεται,ως επιστήμονας,αλλά, ως κακός θεολόγος!!"

    ΚΧ: Να, λοιπόν, κι άλλος ένας παρηγορητής του Ιώβ! Οι κακοί θεολόγοι λένε "Ὁ Κύριος ἔδωκεν, ὁ Κύριος ἀφείλετο· ὡς τῷ Κυρίῳ ἔδοξεν οὕτω καὶ ἐγένετο· εἴη τὸ ὄνομα Κυρίου εὐλογημένον" και οι καλοί θεολόγοι γράφουν: "Ο Κύριος έδωκε, ο άνθρωπος αφείλετο, ως το ανθρώπω έδοξεν, είη το όνομα ανθρώπου". Του ανθρώπου, που θεωρεί ανάξια τη ζωή του ψυχορραγούντος. Γιατί να τον αφήσουμε να πεθάνει τζάμπα; Δεν θα τον αφήσουμε να πεθάνει όποτε εκείνος θέλει. Θα τον πεθάνουμε όταν θέλουμε εμείς. Θα τον βάλουμε στο χειρουργείο, θα θυμίσουμε ότι οι Γαλάτες θα έβγαζαν τα μάτια τους, αν μπορούσαν, να τα δώσουν στον Απ. Παύλο (τόση αγάπη του είχαν) και θα πούμε: Νύν απολύεις τον δούλόν σου δέσποτα, όν κατέστησας ημιθανή, ίνα ίδωσι οι οφθαλμοί ημών το σωτήριόν σουν, ό ητοίμασας κατά πρόσωπον πάντων των λαών. Και με την ευλογίαν αυτή των καλών θεολόγων, θα τον στείλουμε εις τα αιωνίους μονάς "ένθα απέδρα πάσα λύπη, οδύνη και στεναγμός". Αυτοί είναι οι καλοί θεολόγοι κι εγώ ο κακός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν... :"Δε μπαίνω στη συλλογιστική του,αν είναι νεκρός ή ζωντανός ο εγκεφαλικά νεκρός, αλλά,αν πρόκειται να ζήσει, ως φυτό, γιατί με τη ζωή, που δεν ΖΕΙ, να μη προσφέρει ζωή, θεραπεία και ανακούφιση;;"

    ΚΧ: Εγώ όμως μπαίνω στη συλλογιστική και λέω ότι μπορούμε να φτιάχνουμε με το σωλήνα ανθρώπους-φυτά (: με ατροφικό και υποπλαστικό εγκέφαλο) για να τους παίρνουμε ύστερα τα όργανα. Γιατί με τη ζωή που δεν(;) θα ζουν, θα προσφέρουν ζωή, θεραπεία και ανακούφιση σε κάποιον άλλο. Αν αυτό φαίνεται για την ώρα λιγάκι απάνθρωπο, σε λίγο καιρό θα μας φαίνεται φιλάνθρωπο. Μας προετοιμάζουν, αφού ήδη δεχόμαστε με ανακούφιση και χαρά, τις φιλάνθρωπες εκτελέσεις των θανατοποινιτών στην Κίνα - με σφαιρίδιο στον εγκέφαλο. Αυτή είναι η θαυμάσια διεστραμμένη φιλανθρωπία των καλών θεολόγων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι, δεν κατάλαβα.

    Και γιατί να μην κάνει λάθος ο Λουκάς; Επειδή είναι Λουκάς και γράφει με την καθοδήγηση του αγίου Πνεύματος;

    Και ο Ματθαίος γράφει: "τότε επληρώθη το ρηθέν δια Ιερεμίου του προφήτου λέγοντος. και έλαβον τα τριάκοντα αργύρια....." (27. 9), αλλά είναι λάθος. Δεν υπάρχει τέτοιο χωρίο στον Ιερεμία, αλλά στον Ζαχαρία: "και ερώ προς αυτούς..... και έστησαν τον μισθόν μου τριάκοντα αργυρούς" (11. 12).

    Δεν γνώριζε ο Ματθαίος τους προφήτες ή δεν τον καθοδήγησε σωστά το Πνεύμα το άγιον;

    Αι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν κατάλαβες και πολύ φοβάμαι, μη και δεν μπορέσεις ποτέ να καταλάβεις. Δεν φταίω εγώ. "Υμίν δέδοται γνώναι τα μυστήρια της βασιλείας των ουρανών, εκείνοις δε ου δέδοται".

    Το Άγιον Πνεύμα δεν κάνει λάθος. Οι άνθρωποι κάνουν, ακόμη και όταν είναι έμπλεοι Πνεύματος αγίου (με μικρό το άλφα). Διότι απλά εξακολουθούν να είναι άνθρωποι.
    Κατά τίποτα δεν μειώνεται η αγιότητα του Πνεύματος, αν ο άγιος Νεκτάριος μιλεί για "συμπερασμό" ή ο Ματθαίος παραπέμπει στον Ιερεμία αντί στον Ζαχαρία. Άλλωστε, η παραπομπή του Ευαγγελιστή Ματθαίου στο ρηθέν δια Ιερεμίου του Προφήτου ή Ζαχαρίου, δεν είναι κυριολεκτικά ταυτόσημη. Ο Ιερεμίας κάνει λόγο για "οίκον κεραμέως" και "αγρόν Αναμεήλ", ο δε Ζαχαρίας αναφέρει "τριάκοντα αργυρούς". Ερευνητής με το μικροσκόπιο δεν είμαι. Αν υπάρχουν άλλοι, θα γνωρίζουν ασφαλώς την απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με τον κ. Κυπριανό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή δεν πρόκειται να καταλάβω, γι' αυτό λέγω, ότι μπορεί να έκανε λάθος ο Λουκάς, όπως και ο Ματθαίος και το Πνεύμα το άγιο, τους άφησε να κάνουν λάθος, για να μην θεωρούμε τη Γραφή αλάνθαστη, όπως οι Προτεστάντες. Αυτή είναι και η απάντηση.

    Όσο για τους χειροκροτητές (μας), εκ κόρακος, κρά-κρά.

    Αι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Ευαγγελιστής Λουκάς δε κάνει λάθος διότι:

    Από τον στίχο γ΄ 21 έως και 23 έχουμε: Πρώτον, "το Πνεύμα το Άγιον σωματικώ είδει ωσεί περιστεράν". Δεύτερον, "φωνήν εξ ουρανού γενέσθαι λέγουσαν" και τρίτον, "αυτός ην ο Ιησούς ωσεί ετών τριάκοντα αρχόμενος". Δεν είναι "συμπερασμός" το "σωματικώ είδει ωσεί περιστεράν". Ο Βαπτιστής Ιωάννης "εμαρτύρησεν λέγων ότι τεθέαμαι το Πνεύμα καταβαίνον ως περιστεράν εξ ουρανού, και έμεινεν επ΄ αυτόν". Το ίδιο γράφει και ο Ευαγγελιστής Μάρκος. Το "ωσεί" του Ευαγγελιστή Λουκά αφορά στο "σωματικώ είδει". Το ίδιο ισχύει και για το "ωσεί ετών τριάκοντα". Τρόπον τινά, έχουμε τη μορφολογική, συνάμα και ιερή, όπως και αυτή με την περιστερά, φανέρωση του χρόνου στο εν Υποστάσει δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος. Δεν είναι επομένως συμπερασμός. Είναι η μορφή και έκφραση των δύο Ιερών Προσώπων την οποία επισφραγίζει "του γαρ γεννήτορος η φωνή": Η του Θεού και Πατρός φωνή, του πρώτου Προσώπου της Αγίας Τριάδος.

    Οι Νεοορθόδοξοι υμνούν και εξυψώνουν το Κάλλος, που φανερώθηκε στο Πρόσωπο του Ιησού. Την ενυπόστατη φανέρωση του Παλαιού των Ημερών, του Χρόνου δηλονότι, ούτε καν την αναφέρουν. Είναι γι΄ αυτούς άλυτο μυστήριο ο χρόνος και λοιδωρούν τους Ορθοδόξους ως ημερολάτρες και χρονολάτρες. Αλλά ακόμη κι αυτός ο άδηλος χρόνος δηλούται. Ενεδύθη τον νέον Αδάμ. "Τοῦτο γενόμενος - ο Θεός - ἄνθρωπος, ὅπερ πρώην οὐκ ἦν, ἵνα ποιήσῃ θεόν τόν ἄνθρωπον" (Συμεών ο Νέος Θεολόγος, Βίβλος Β/Βίβλος των Ηθικών).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αι(ρετικέ) ενώ αν έλεγε "δίκαιο έχει ο Αι(ρετικός) μας" δεν θα ήταν κόρακας, διότι θα μας συνέφερε εμας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν... :"Επειδή δεν πρόκειται να καταλάβω, γι' αυτό λέγω, ότι μπορεί να έκανε λάθος ο Λουκάς, όπως και ο Ματθαίος και το Πνεύμα το άγιο, τους άφησε να κάνουν λάθος, για να μην θεωρούμε τη Γραφή αλάνθαστη"

    ΚΧ: Δεν τους άφησε το Άγιο Πνεύμα να κάνουν λάθος. Εκείνοι ως άνθρωποι έκαναν λάθος, αν έκαναν, για να έρχονται μετά κάποιοι δήθεν έξυπνοι, να μας λένε πως δεν πρέπει να θεωρούμε τη Γραφή αλάνθαστη σαν τους Προτεστάντες. Η Γραφή, το Άγιον Πνεύμα, είναι όντως αλάνθαστη, αφού με αυτό τον έμμεσο τρόπο μας φανερώνει το "ουδείς αναμάρτητος". Αλλά οι μεταλλαγμένοι από τη μίξη του προτεσταντισμού με τον παπισμό Νεοορθόδοξοι θέλουν να μη την θεωρούμε αλάνθαστη. Και οι μεν Προτεστάντες γλωσσολαλούν, μολονότι την αλήθεια λέγουν, οι δε μεταλλαγμένοι Νεοορθόδοξοι ψεύδονται χωρίς να γλωσσολαλούν.Παραλογίζονται, αφού αμφότεροι έχουν διεστραμμένα δόγματα.

    Άρα, σωστά γράφεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι βλάσφημοι Νεοορθόδοξοι θέλοντας να διαφοροποιηθούν από τους Προτεστάντες (ακριβείς ως προς την αποδοχή των αληθειών της Γραφής, αλλά βλάσφημοι ως προς τα δόγματα) και τους παπικούς (κι αυτοί είναι αλάνθαστοι) γράφουν ότι το Άγιο Πνεύμα άφησε τους Ευαγγελιστές να κάνουν λάθος για να μη νομίζουμε αλάνθαστη την Αγία Γραφή! Σημειωτέον, μερικά βιβλία της Αγ. Γραφής τα απορρίπτουν οι Προτεστάντες επειδή έχουν "λάθη".

    Εύγε και πάλι εύγε. Τότε και ο Πατήρ και το Άγιον Πνεύμα, άφησαν τον Υιό και Λόγο του Θεού να γίνει άνθρωπος, να σταυρωθεί και να πεθάνει, για να μη νομίζουμε (ίσως, να μη νομίζει και ο Ίδιος) ότι ήταν αλάνθαστος. Αλλά αυτή ήταν η παγίδα που στήθηκε στον Διάβολο. Την πάτησε, κατά το κοινώς λεγόμενο, με την Ανάσταση, όπως την "πατάνε" και οι βλάκες Νεοορθόδοξοι με τις πομφόλυγες που γράφουν. Η Αγία Γραφή είναι αλάνθαστη, λάθη δεν κάνει το Άγιον Πνεύμα και οι Νεοορθόδοξοι καιρός να μετανοήσουν, ώρα να ταπεινωθούν. Η θεότητα του Λόγου υπεστάλη κατά την Ενανθρώπηση, όπως και η θεότητα του Πνεύματος υποστέλλεται όταν ο άνθρωπος την εκφέρει.

    Αλλά πού μυαλό να τα καταλάβουν αυτά; Έχω άδικο λοιπόν όταν (αντι)γράφω "υμίν δέδοται γνώναι τα μυστήρια της βασιλείας των ουρανών, εκείνοις δε ου δέδοται"; Εγώ δεν φταίω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ κΚΥΠΡΙΑΝΟ ΜΑΣ. ΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα περί του μη λάθους του ευαγγελιστή Λουκά, να τα πείτε (στην προσευχή σας) στον Πενταπόλεως άγιο Νεκτάριο, όχι σ' εμένα.

    Αι(θέριος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αι(θέριος): "Τα περί του μη λάθους του ευαγγελιστή Λουκά, να τα πείτε (στην προσευχή σας) στον Πενταπόλεως άγιο Νεκτάριο, όχι σ' εμένα."

    ΚΧ: Αυτά που έγραψα, τα έγραψα καθ΄ υπαγόρευση του αγίου και μετά την προσευχή μου. Και ο Ευγγελιστής Λουκάς μου συμπαραστεκόταν.

    "Είη, το όνομα Κυρίου ευλογημένον".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακολουθείται συστηματικά η τακτική γελοιοποίησης της "Αποτείχισης" από τη γνωστή κάλαμο με τα χίλια ψευδώνυμα και ανώνυμα σχόλια και τους υποθετικύς ανόητους "διαλόγους" που κάνει το ίδιο πρόσωπο με τον εαυτό του.

    Βοηθά αυτή η τακτική σε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου