Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009




O Ιερωνυμος Κοτσωνης,ανηλθε κατα αξιοθαυμαστο και θεηλατο τροπο στον αρχιεπισκοπικο θρονο,οπως το κατεγραψε αναλυτικα,ο αυτοπτης μαρτυρας καθηγητης Μαρκος Σιωτης με επιστολη του στις εφημεριδες.



ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Φίλτατε κ. Οδυσσέα Χαίρε εν Κυρίω πάντοτε και έρρωσο!
Διάβασα με πολλή προσοχή το σημερινό άρθρο για την υπόθεση των 12 σφαγιασθέντων μητροπολιτών! 1. Αν απόμακρύνθηκαν από τους θρόνους τους λόγω της εκλογής τους από τη δικτατορία, η ίδια και πιο στυγνή δικτατορία εξέλεξε και τους άλλους. Οι χειροτονίες τους έγιναν πριν τη μεταπολίτευση, θυμάμαι εκείνη του νυν Θεσ/κης, που είχε αποκλεισθεί όλη η περιοχή-ημουν κάτοικός της τότε- του Αγίου Βασιλείου, ενώ κάποιοι, που θέλησαν να διαμαρτυρηθούν εκδιώχθηκαν κακήν κακώς! Αλήθεια τα θυμάται αυτά ΣΗΜΕΡΑ ο Άνθιμος; 2. Εκείνο, που δεν ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ήταν, γιατί οι 12 κι όχι όλοι οι Ιερωνυμικοί; Γιατί έμειναν πολλοί! Αυτό δε διευκρινίζεται στο άρθρο: Δηλαδή είχαν επίλεκτες μητροπόλεις ή, όπως διεδίδετο ΤΟΤΕ έκαναν παρασυναγωγή για ανατροπή του Σεραφείμ στη Λάρισα με προεξάχροντα τον πιο σκληρό, που ζη μέχρι σήμερα, διεκδικεί το θρόνο και δη με την παλιά του μορφή; 3. Μετά την αποκατάστασή τους από το νόμο του Παλαιοκρασά, που ενήργησε ρουσφετολογικά και έφερε νέα αναταραχή στην εκκλησία, όσοι ήσαν ζώντες αποκαταστάθηκαν σε νέες "προσωποπαγείς" μητροπόλεις, όπως ο μόνος από εκείνους επιζών-αν δεν κάνω λάθος, Σταγών και Μετεώρων! Θα μου πείτε σφάλμα, αλλά έγινε κάποια αποκατάσταση. Μάλιστα η μητρόπολη Γουμενίσης έγινε, για να τακτοποιηθούν 2 ο διωκόμενος εκ Λαρίσης Μπεκιάρης κι ο πρό τινος μακαρισθείς Απόστολος, που τον"έφαγε" η μασονία της Ζακύνθου! Γιαυτό μετά το θάνατό του έπρεπε να μετακινηθεί εκεί ο Μπεκιάρης και να επανενωθεί, αλλά...! Οι μόνοι, που δεν αποδέχθηκαν αυτή τη λύση ήταν οι 3 κι έτσι ήρθε το ΕΠΙΤΙΜΙΟ! Μάλιστα οι 2 θανόντες ήταν έτοιμοι να αποδεχθούν, αλλά τους συγκράτησε ο νυν επιζών-ακόμα!
Μη μου πεις ότι λέω κακίες, γιατί το ΤΙ έχει πει το στόμα του και ΤΙ έχει γράψει στη φυλλάδα του είναι ωκεανός ΚΑΚΙΑΣ και ΜΟΧΘΗΡΙΑΣ! Ούτε τον γνωρίζω ούτε τον κακολογώ. Έχει πέσει στα χέρια μου η φυλλάδα, που εκδίδει και ΔΙΑΒΑΣΑ!! Δε νομίζω ότι χρειάζεται υποστήριξη. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΙ 11 ΕΧΟΥΝ Κ Α Τ Α Φ Ω Ρ Α ΑΔΙΚΗΘΕΙ, αλλά δεν τους δινόταν εξ αυτού δικαίωμα να τηρήσουν τέτοια στάση.
Και μια κι αναφερθηκε στο άρθρο ο Χρυσόστομος μη μου πει κανείς ότι ο Γκατζιρούλης έχει καμια σχέση μ' αυτόν!! Ευχαριστώ για το χρόνο, που διαθέσατε να με διαβάσετε. Δε χρειάζεται να δημοσιευθεί το σχόλιό μου, αλλά, όπου έχω λάθος θα ήθελα διόρθωση!
9 Νοέμβριος 2009 5:45 μμ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΜΑΣ


Αγαπητε ανωνυμε, βιαστικε και ευεξαπτε.

Βλεπω ότι εισαι ευκολος τιμητης και επιτιμητης.

Πιο ηρεμα αγαπητε. Πιο ηρεμα και πιο υπομονετικα.


1. Μου ζητας επιμονα, να σου απαντησω στις ανακριβεις και απρεπεις τοποθετησεις σου.

Αν και ο χρονος μου είναι πολύ περιορισμενος, ευχαριστως το πραττω.

Δεν γνωριζω την ηλικια σου.

Αλλα αν εζησες τα γεγονοτα του 1967 και του 1974 στην Εκκλησία μας, δεν θα επρεπε να λαβης την θεσι που ελαβες απεναντι στο εγκλημα που διαπραχθηκε εναντιον του μητροπολιτου Αττικης και Μεγαριδος κυριου Νικοδημου και των αλλων 11 αρχιερεων.

Η πριν το 1967 καταστασι ηταν φρικαλεα.

Πολλοι αρχιερεις της εποχης εκεινης ησαν φθοροι (δηλαδη ηθικα βρωμεροι) και καταβρωμιζαν και κατεφθειραν, την Εκκλησια μας.

Οι εφημεριδες με πηχιαιους τιτλους εξεθεταν την Εκκλησια καθημερινως.

Ολους τους πιστους και ευσεβεις ανθρωπους, τους επιανε πικρα και αηδια και επιζητουσαν καποια αλλαγη.

Και κατά θαυμαστον τροπον, που τον περιεγραψε γραπτα ο καθηγητης κ. Σιωτης, εξελεγη ο Ιερωνυμος Κοτσωνης, ως αρχιεπισκοπος.

Επιτελους ειπαμε, που εξελεγη ενας σεμνος, ηθικος και σωστος Ιεραρχης στο πηδαλιο της Εκκλησιας.

Η Επαναστασι της 21ης Απριλιου, καλεσε ολους τους φθορους (κατά τους Πατερες) επισκοπους, που υπηρχαν ακομα και φωτογραφιες τους (ενός εχω και εγω αγκαλια στο κρεβατι με ναυτη), ή να δεχθουν να δικασθουν για τις υπαρχουσες κατηγοριες εναντιον τους ή να παραιτηθουν.

Και ολοι τους (πλην ενος), προτιμησαν την παραιτησι.

Στη συνεχεια, στη θεσι τους εξελεγησαν οι 12 και αλλοι πολλοι.

Που βλεπεις εσυ, το εγκλημα;

Υπαρχει πιστος και ευσεβης χριστιανος, που δεν ενεκρινε μια τετοια ευεργετικη για την Εκκλησια καταστασι και ευλογημενη αλλαγη;


2. Να σου πω και κατι ακομα;

Οι 12 και αλλοι πολλοι που τοτε εξελεγησαν, μενουν στην ιστορια της Ελλαδικης Εκκλησιας, ως οι μονοι ΘΕΟΠΡΟΒΛΗΤΟΙ, αφου επιστρατευτηκαν και δεν φανταζονταν ποτε, ή δεν ειχαν επιζητησει ποτε και δεν ειχαν παρακαλεσει ΚΑΝΕΝΑΝ και ποτε, να γινουν επισκοποι.

Αυτά, οσον αφορα αυτά που λες, για τις …δικτατοριες.

Λες ότι πιστευεις ότι ηθελαν να ανατρεψουν τον Σεραφειμ.

Και γι αυτό εκδιωχθηκαν από τους θρονους τους αδικαστοι και αναπολογητοι, από τοτε, αλλα μεχρι και σημερα.

Αληθεια πιστευεις οτι ετσι εγιναν;

Η όλα αυτά ηταν ωραια παραμυθια, του κακου και πανουργου Αρχιεπισκοπου των ΤΑΝΚΣ Σεραφειμ, που βγηκε στις τηλεορασεις και εξεβρασε ολοκληρο το μενος και την μοχθηρια του και επιστρατευθηκε να καλυψη τις επιθυμιες του ανθρωποτερατος Ιωαννιδη και της Χουντας του;

Μηπως ηταν ευθαρσεις και ηρωϊκοι ιεραρχαι και δεν εκλειναν το στομα τους και επειδη μιλούσαν, κατα των αυθαιρεσιων του βωμολοχου Σεραφειμ και δεν ανεχονταν τις παρανομιες του;

Μηπως κινηθηκαν εναντιον τους και οι σκοτεινανθρωποι των Μασωνικων στοων;

ΟΛΑ ΑΥΤΑ και αλλα πολλα, ηταν οι αιτιες της εκδιωξης των 12, αγαπητε ανωνυμε, και μην αμφιβαλλης καθολου γι αυτό.

Εμεις αυτές τις καταστασεις ζησαμε τοτε και δεν εχουμε το δικαιωμα να μην τις ανακοινωσουμε και να μην τις διακηρυξουμε σημερα στεντορεια τη φωνη, για να τα μαθουν και οι νεωτερες γενεες και να μην τρεφονται με ψεμματα, σαν τα δικα σου.


Σε κατηγορησα, ως εμπαθη, εναντιον του Νικοδημου.

Και πραγματι αυτό δειχνεις.

Εμπαθεια και κακια εναντιον του.

Γιατι;

Τι εχεις μαζι του;

Τον μισησαν τον αγιο αυτό μητροπολιτη, γιατι δεν τον εφταναν και γιατι θεωρουνταν συμβουλος του Ιερωνυμου.

Και πιστευαν, ότι αυτον τον βρωμικο και καταστροφικο συρφετο των διεφθαρμενων που εξωπεταξε της Εκκλησιας ο Ιερωνυμος, τον κατηυθυνε ο Νικοδημος.

Μα αν είναι αληθεια αυτο, που δεν το γνωριζω, ο Νικοδημος ευεργετησε την Εκκλησια, δεν της εκανε κακο, αλλα καλο.

Κακο της εκαναν όλα αυτά τα υποκειμενα, που αθεοφοβα ασχημονουσαν επανω στο Σωμα της Εκκλησιας.

Είναι αξιεπαινος ο Νικοδημος, λοιπον, και όχι αξιοκατακριτος.

Ολοκληρο εκεινο το σαπιο κατεστημενο που κυνηγησε και εξεδιωξε μεσα από την Εκκλησια ο Ιερωνυμος Κοτσωνης, σηκωσε τον τοπο ολοκληρο ( όπως ακριβως και επι του ιερου Χρυσοστομου) και λυσσαξε κυριολεκτικα.

ΧΑΒΟΥΖΑ μεγάλη και ογκωδεστατη, ειχε σχηματισθη μεσα στον εκκλησιαστικο χωρο.

Πραγματικη κοπρος τουΑυγειου.

Τι επρεπε να γινη;

Οσοι, λοιπον, και σημερα ακομα, μιλουν κατα του Ιερωνυμου και των ανθρωπων που εξελεξε ο Ιερωνυμος, είναι ΥΠΟΠΤΟΙ.

Και με την ελευσι του βρωμοστομου Σεραφειμ (δεν νομιζω να πιστευη κανενας ότι τον αδικω, διότι εχω κασετα με την αλήτικη φρασεολογια του, γα.. το κερατο σας!!!). επανηλθαν όλα αυτά τα «μπουμπουκια» ως θριαμβευτες και κατεκλυσαν και παλι την Αγια μας Εκκλησια, ολοι οι …σεσηπωτες και σκωληκόβροτοι!

Ιδου, γιατι μισηθηκε τοσο πολύ ο Ιερωνυμος Κοτσωνης και μαζι του και ο Νικοδημος.

Το αθλιο και παναθλιο εκεινο εκκλησιαστικο κατεστημενο, που και σημερα ακομα υπάρχει, κρυπτεται και επιβιωνει, τον μισησε και διεδωσε πολλα ψευδη και συκοφαντιες εναντιον του.


3. Προσωπικα, δεν συμφωνω καθολου με τις …ημιαποκαταστασεις.

Τι θα πη, ημιαποκαταστασις;

Τι είναι η Εκκλησια της Ταξεως και της Τελειοτητος;

Φουρνος του Χοτζα, που χωρανε ολοι;

Τα καναμε όλα σχετικα.

Τα καταντησαμε όλα φτηνα και τιποτενια.

Όχι κυριοι.

Η εκκλησιαστικη Κανονικοτητα πρεπει να εφαρμοζεται απολυτως και όχι σχετικως. Αυτην την τακτικη εφηρμοζαν και οι Μεγαλοι Πατερες της Εκκλησιας, ο Χρυσοστομος, ο Αθανασιος.

Και όχι οσα εφαρμοζουμε εμεις σημερα, «αρπαξε το κοκκαλο ή το κοκκαλακι και καθησε στην μπαντα σου».

Γι αυτό και καταντησαν οι επισκοπικοι θρονοι, να εχουν τιποτενιους και μηδαμινους ανθρωπους.

Δειλους και ανανδρους.

Διοτι ανεβηκαν στους θρονους ανθρωπακια με παθακια.

Προβατινες, κατά το λιονταρι, τον αειμνηστο Ελευθερουπολεως Αμβροσιο.

Αυτό που εφαρμοζει ο Αττικης και Μεγαριδος ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ, ο ηρωϊκος αυτος Ιεραρχης, είναι η Πατερικη Γραμμη.

Και αυτην την Πατερικη γραμμη, την μισουν τα μηδαμινα ανθρωπακια που κατεχουν τους επισκοπικους θρονους, με τα λιονταρια στη βασι τους, που θα πρεπει να τα αντικαταστησουν με τους …λαγωους.

Γιατι αυτοι δεν είναι επισκοποι, είναι ….λαγωοι!!!

Εάν δεν αποκατασταθη στον θρονο του ο Νικοδημος, από τον σημερινο ενοχο, ανακολουθο και αναξιοπιστο Ιερωνυμο Λιαπη, που στο παρελθον και αυτος επαιξε τον ασχημο ρολο του και δεν είναι αμοιρος σοβαροτατων ευθυνων, θα κριθη πολύ αυστηρα απο το Θεο.

Είναι ζητημα αποκαταστασεως της Κανονικης Ταξεως, αγαπητε ανωνυμε.

Είναι ζητημα αποκαταστασεως και της Νομιμοτητας.

Εκδοθηκαν αναριθμητες αποφασεις του Συμβουλιου της Επικρατειας αλλα και της ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ αυτου.

Γιατι, δεν εφαρμοζονται, αυτές οι αποφασεις;

Πώς να σεβασθη μετα ο απλος λαος την Δικαιοσυνη, όταν αφηνουν ένα τετοιο απεχθες παραδειγμα, οι σημερινοι αρχιερεις και ο αρχιεπισκοπος Ιερωνυμος Λιαπης;

Οι εμπαθεστατοι σημερινοι αρχιερεις της ΑΙΣΧΥΝΗΣ, κατασκευασαν ένα ψευτικο, ανυπαρκτο και δαιμονικο επιτιμιο και το ερριψαν επανω τους (στους τρεις (3) πεισμονες της αποκαταστασεως της κανονικης Ταξεως) για να τους καταστησουν ανενεργους στη διοικησι.

Αυτό το επιτιμιο είναι ένα ….βρωμοκουρελο εξ αιτιας του οποιου ολοι οι ενοχοι πιστευω ότι θα καταδικασθουν από το Θεο και μονο γι αυτην την κακια τους και γι αυτήν την μοχθηρια τους.

Ο Αττικης και Μεγαριδος Νικοδημος, στεφανουται και επιβραβευεται.

Βλεπω ότι και συ ανωνυμε, εισαι υπερ του …πλιατσικου.

Και όχι υπερ της Κανονικης Ταξεως.

Με για σου και με χαρα σου και δικαιωμα σου, αλλα γι αυτό εισαι αξιομεμπτος και αξιοκατακριτος.

Εχεις στρεβλην σκεψιν, για το ζητημα.

Και αν εχεις μεσα σου στοιχειωδες αισθημα δικαιου, θα επρεπε να φωναζης μερα και νυχτα, για το δικαιο του αλλου.

Και όχι βεβαια, για το δικο σου.

Ετσι μας λεει, ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος:

Όταν τι αδικον γενηται, μηδεις εστω νωθης.

(Ουδεις νωθρος και αδιαφορος) αυτό λενε και ολοι οι αλλοι Αγιοι Πατερες.

Το ακους, κυριε ανωνυμε, ευεξαπτε και εμπαθη;


4. Μην συμφωνεις μαζι μου.

Αλλα αυτή είναι η αληθεια.

Εμεις αυτά ζησαμε, αυτά ειδαν τα ματια μας και αυτά ακουσαν τα αυτια μας και αυτά ομολογουμε.

Ο καθενας μας καθημερινα, δινει τις εξετασεις του.

Και ο Θεος που γνωριζει τα κρυπτα των ανθρωπων, θα αμειψη εκαστω κατά τα έργα του, τους λογισμους του, τα σπλαχνα των οικτιρμων του για τους αλλους, ακομα και τις σκεψεις του.

Και ενώ, όπως λες, τον Νικοδημο δεν τον γνωριζεις, τον χαρακτηριζεις κακο και μοχθηρο.

Λαθος κανεις ανωνυμε.

Λαθος κανεις και αυτό φαινεται από τα γραπτα σου, που εμφανιζουν τα πραγματικα αισθηματα σου.

Αν κατακρινεις τα κειμενα του λογιου και πολυγραφοτατου Αττικης και Μεγαριδος Νικοδημου Γκατζιρουλη, που είναι όλα ενα προς ενα διαμαντια, όπως λεμε, εισαι διεστραμμενος τον νουν και την ψυχην και δεν μπορεις να διακρινης το Πνευμα του Χριστου και τα πνευματα των δαιμονιων.

Λυπουμαι που σου το γραφω αυτό, δημοσιως.

Αλλωστε δεν εισαι επωνυμος, εισαι ανωνυμος.

Μου εισαι τελειως αγνωστος.

Και εγω κρινω τα γραπτα σου και όχι το αγνωστο σε μενα, προσωπο σου.

«Εκ των λογων σου κριθηση και εκ των λογων σου καταδικασθηση», λεγει η Γραφη και θαπρεπε να σε τρομοκρατη αυτος ο λογος και όχι να σε αποθρασυνη να γραφης, οπως γραφεις.


5. Λες και υποστηριζεις εμπαθως, ότι η αδικια κατά του Νικοδημου δεν μοιαζει με την αδικια και με την αυθαιρεσια, κατά του ιερου Χρυσοστομου, που εγινε από τους ανομους ΣΤΑΣΙΑΣΤΑΣ (όπως αποκαλει ο ιδιος ο Χρυσοστομος τους Πατριαρχες και τους αρχιερεις της εποχης του).

Και γιατι δεν μοιαζει, δηλαδη;

Σε τι διαφερει;

Ο Χρυσοστομος ουτε δικασθηκε, ουτε απολογηθηκε και καθαιρεθηκε.

Τα ιδια δεν εγιναν και με το Νικοδημο;

Ο Χρυσοστομος εκδιωχθηκε από το θρονο του, βιαιως απο τους κομπιδουκτορας του Αρκαδιου και από τους λιμενεργατες του τερατος Θεοφιλου.

Με τα ΜΑΤ και με τα ροπαλα, δεν εξεδιωξαν και το Νικοδημο;

Γιατι στρεβλε ανωνυμε, ξεχωριζεις τα πραγματα;

Δεν νομιζεις, λες αθεοφόβως, ότι «χρειαζεται υποστηριξι».

Μπραβο σου ψευτοχριστιανε, που δεν ακους τι λενε οι Πατερες και το Αγιο Ευαγγελιο, αλλα ακους μονο οτι σου μεταφερει η εμπαθεια σου και η κακια σου. Προσεξε γιατι θα δικασθης για όλα οσα πραττεις και όλα οσα λες.

Απουσιαζουν από μεσα σου τα σπλαγχνα οικτιρμων.

Αυτό εγω βλεπω.

Δεν θελω να συνεχισω περισσοτερο, γιατι χρονος άλλος δεν υπαρχει.

Αλλα η αληθεια πρεπει να λεγεται ολοκληρη ισια και σταρατη και να καταγραφεται αφτιασιδοτη και λαμπικαρισμενη, για να την πληροφορουνται ολοι οι επιγενομενοι.

Και αναλογα ο καθενας να λαμβανη την θεσι του.

Γιατι ο χριστιανος είναι υποχρεωμενος να μην αδιαφορη για τιποτα.

Γιατι αν αδιαφορη, καθισταται αυτοματως υποδικος.

Δεν είναι ευκολη υποθεσι, να είναι κανενας Χριστιανος.

Δεν είναι χαμομηλι ο Χριστιανισμος.

Είναι "γιαταγανι και μπουρλοτο".

Είναι "φωτια και λαβα ηφαιστειου".

Είναι ευθυνη μεγαλη και τρανη.

Ευθυνη αιωνιων μεγεθων και διαστασεων.


6. Διαμαρτυρεσαι, γιατι δημοσιευσα την επιστολη σου.

Στο blog apotixisi, oλες οι ανωνυμες επιστολες, δημοσιευoνται.

Αν ηθελες να μην δημοσιευθη, να μην μας την εστελνες.

Δεν κανουμε αμαν για επιστολες.

Αν ησουν επωνυμος και ζητουσες να μην δημοσιευθη, θα σεβομασταν οπωσδηποτε την επιθυμια σου.

Αλλα η δημοσιευση της επιστολης ενός ανωνυμου, ποιον βλαπτει;

Πισω από μια ανωνυμη επιστολη κρυπτεται ένα …ανθρωπινο φαντασμα.

Είναι δυνατον, να λεει καποιος τις ανακριβειες που εσυ ειπες και να μην παιρνει απαντησι;

Και δεν μας εστειλες απλα καποια επιστολη, αλλα αναφερεσαι σε δημοσιευμενο δικο μας κειμενο.

Αν εχεις φιλε κοτσια και δεν εισαι ενας ψευτοχριστιανος, γραψε φαρδια πλατια το ονομα σου.

Εχεις τον ανδρισμο να το κανης;

Οι ανωνυμοι, είναι ανευθυνοι και θρασεις.

Αλλα και εσυ δεν ζητας μεσα στην επιστολη σου, να σου δειξω ολη την αληθεια; Γιατι λοιπον διαμαρτυρεσαι;


Μουρχεται όμως να σου κανω και ένα ακομα ερωτημα:

Μηπως μπηκες επιτηδες, για να μας προκαλεσης;

Διότι όλα οσα εγραψες ανωνυμε, είναι αντιλογια αντιθετη των δικων μας σκεψεων και τοποθετησεων.

Αν εχης ανδρισμο, θα μας πης ολοκληρη την αληθεια.

Και εμεις θα την δημοσιευσουμε.

Ο Θεος και η ψυχη σου.

15 σχόλια:

  1. ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΣΙΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας μας συγχωρησετε, αλλα νομιζαμε οτι ο κυριος καθηγητης ζει ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oδυσσέα, γνωρίζεις τα εκκλησιαστικά πράγματα στην Πατρίδα μας όσο λίγοι. Επειδή το 1967 δεν είχα γεννηθεί θα σε παρακαλούσα το εξής: Να αναφέρεις τα ονόματα των φθορών(ηθικά βρωμερών) που έδιωξε το καθεστώς της 21ης Απριλίου, που προτίμησαν την παραίτηση παρά την ατίμωση μίας Δίκης.Ήταν ανάμεσα τους κι ο Παντελεήμων Α'(1951-1968) της Θεσσαλονίκης? Και ένα δεύτερο. Αυτός που έχει φωτογραφηθεί με ναύτη ήταν μήπως ο Ιάκωβος της Λάρισας(1960-1968)? Θα εκτιμούσα αφάνταστα μία απάντηση σου , έτσι για την ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ποιος είναι εμπαθής φάνηκε από την απάντησή σου!
    Λες και δε γράφω ελληνικά. Είπα ότι, ό,τι γράφω,τα έ-
    χω ακούσει, επίσης δεν είδες ότι δίνω ΔΙΚΙΟ στους σφα
    γιασθέντες; Πού έθιξα και σε ΤΙ το μακαριστό Ιερώνυ-
    μο, που πάρα πολύ τον σεβόμουν και τον ευλαβόμουν;!
    Πήρες από το σχόλιό μου ό,τι σε εξυπηρετούσε και έχυ-
    σες εναντίον μου το δηλητήριο! Εξέφρασα απορίες και εισέπραξα προ και μετά θάνατον ΚΑΤΑΔΙΚΗ!! Είχα γρά-
    ψει κι άλλο σχόλιο για την αντίθετη γνώμη! Και κάτι τελευταίο δεν είδα καμιά κριτική στο θέμα της επανένω
    σης της μητρόπολης Κιλκίς! Όσο για την παλιά και νέα Ιεραρχία την ΚΡΙΝΕΙΣ εσύ κι οι όμοιοί σου κατά το ΔΟΚΟΥΝ!! ΑΥΤΆ ΚΑΙ ΤΈΛΟς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητε φιλε,
    οσμιζομαι οτι κατι γνωριζεις και εσυ απο τα γεγονοτα της εποχης εκεινης.

    Ξεχωριζω και αναφερω ρητα τον ενα και αφορα βεβαιως, τον Θεσσαλονικης, ασφαλως, για τον οποιο βοουσαν εναντιον της ηθικης του υποστασεως οι εφημεριδες και εκεινος μηνυσι δεν υπεβαλε.

    Τον αλλο αφορα οπως γραφεις τον Λαρισης Ιακωβο ο οποιος ειχε αναγνωρισει τον Θεολογο και του ειχε πει οτι θα επιθυμουσε ο ιδιος, αυτον δηλαδη τον Θεολογο, να τον διαδεχθη.
    Τον εκαμε και καποιο δωρο.

    Ξερεις, αυτο το κατηραμενο ταγμα των ομοφυλοφιλων, οταν ανθει, φτιαχνει καθεστως και μαλιστα αλληλοϋποστηριζομενο και παντου.
    Εχω την δικογραφια Σκορδα.
    Φρικτος ο φακελλος.
    Μεσα εκει παρελαυνουν τα ονοματα των αθωωσαντων τον κατηγορουμενον, που οργιαζε στις υπογειες κατακομβες του Αγιου Δημητριου.
    Τι θα βγη αν ανακοινωθουν, φιλε μου, τα ονοματα τους;
    Παρελαυνει χορεια ολοκληρη κιναιδων αρχιερεων που τον αθωωσαν.
    Ο Θεος να φυλαη την Εκκλησια Του, απο αυτο το αδιστακτο μιασμα.
    Οι τοιουτοι ειναι ικανοι να ασχημονουν ακομα και πανω στον Παναγιο Ταφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτα ειχες να μας απαντησης σε οσα σου εγραψα φιλε;
    Ακου, τα ακουσα.
    Μια παροιμια λεει
    "Απο οσα ακους να μην πιστευεις τιποτα, και απο οσα βλεπεις τα μισα".
    Ενταξει, φιλε;
    Απο τωρα και στο εξης μονο οσα βλεπεις να πιστευεις και οχι μονος σου, αλλα με μαρτυρες.

    Οσον αφορα το Κιλκις, δεν αφορα το Κιλκις αλλα μονο την Γουμενισσα.
    Οταν πεθανη ο Μπεκιαρης, τοτε αποκαθισταται στο προϋγουμενο καθεστως ολη η Μητροπολις και οχι αντιστροφα.
    Αλλα μαλλον ο Εμμανουηλ θα πεθανη πρωτος παλι και ο Μπεκιαρης θα θαψη και αλλον.
    Ειναι ο ανθρωπος εφταψυχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έκανες και γέλασα με την αποστροφή σου για το Μπε-
    κιάρη!! Και σ' αυτό λάθος έκανα! Πάντως να ξέρεις ότι
    τον Ιερώνυμο Κοτσώνη, που προσκύνησα τον τάφο του στα
    Υστέρνια τον ΕΦΑΓΑΝ, ως φαίνεται αυτοί, που περιγρά-
    φεις πιο πάνω σε άλλη απάντηση σου ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗ-
    ΜΗ! Η Ελλάδα δεν ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΈΧΕΙ ΠΑΛΙ ΠΟΤΕ σαν αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Οδυσσέα, με όλο το σεβασμό για τους κατατρεγμένους επισκόπους, μέρες που είναι, γιατί να μην διδαχθούμε από τον Άγιο Νεκτάριο; Αν δεν μας δίνουν το μέτρο οι Άγιοι τότε γιατί ο Θεός μας τους δίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aγαπητε φιλε Νικο.

    Και ο αγιος Νεκταριος διδασκει τα ιδια.
    Η καταστασι των πραγματων της εποχης του ηταν τετοια που διαμαρτυρηθηκε οσο και οπου μπορουσε.
    Βελαζε, οπως η σφαζομενη αιγα, ο αδικημενος και συκοφαντημενος αγιος.
    Αλλα και στην Αλεξανδρεια τοτε υπηρχαν τα ανθρωπαρια που επεβαλοντο στον πατριαρχη και αδικησαν σφοδρα τον αγιο.
    Αλλα δεν εμεινε απαθης και αδιαφορος στην αδικια του.
    Εγραψε και φωναζε και εψαχνε το σωμα του εγκληματος και τον εγκληματια.
    Ειναι πολυ συγκινητικες οι αναπαντητες διαμαρυριες του.
    Αν θελης να τις καταγραψω για να δης οτι ο δραστηριος Νεκταριος δεν το εβαλε κατω, αλλα οταν ειδε οτι εκδιωχθηκε και δεν υπηρχε ελπιδα επανοδου του, σκεφτηκε διαφορους τροπους εκκλησιαστικης προσφορας.
    Σημερα στην Ελλαδα ειναι τα πραγματα διαφορετικα.
    Και πρωτα πρωτα ελευθερια εκφρασης.
    Οι αγιοι παντοτε αποτελουν παραφωνια στα σαπια κατεστημενα που δημιουργουνται γυρω απο τους δεσποτικούς θρονους.
    Μηπως τα ιδια δεν γινονται και σημερα;
    Γνωριζω περιπτωσι σημερινου επισκοπου και μαλιστα που υπεγραψε την ομολογια πιστεως που διοικει το πονηροτατο περιβαλλον του και οχι ο ιδιος.
    Και ταλαιπωρει τους καλους ιερεις πολυ.
    Και ενω σαν αρχιμανδριτης φερονταν διαφορετικα σήμερα που εγινε δεσποτης ειναι κερβερος.
    Τα ιδια δεν λεγονται απο πολλες πλευρες και για τον Ιωηλ της Εδεσσας;
    Οτι η εμφανισι του ειναι σημερα τελειως διαφορετικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα ίδια λέγοταν και για τον πρώην Λαρίσης Θεολόγο αγαπητέ Οδυσσέα! Στο βιβλίο μάλιστα του Μοναχού Μιχαήλ η "Αποδρακοποίηση των Δράκων" εκδ. Δορκάς 2005 ο συγγραφέας διηγείται το εξής περιστατικό: Τότε, γύρω στο 1968-1969 ο Τρίκκης και Σταγών Διονύσιος εκφράζει το παράπονο του προς τον νεοχειροτονηθέντα επίσκοπο Θεολόγο Πασχαλίδη και του λέει ότι όλοι εσείς που σαν αρχιμανδρίτες φερόσασταν διαφορετικά και είχατε καλή ψυχή , μόλις βάζετε τη Μίτρα στο κεφάλι σας γίνεστε άλλοι άνθρωποι και καταδυναστεύετε τους ανθρώπους. Είναι τυχαίο άλλωστε που αντί για τη λέξη επίσκοπος ο λαός χρησιμοποιεί τη λέξη Δεσπότης? Φυσικά και όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κ.ΓΡΗΓΟΡΗ ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟ ΔΙΟΤΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΓΑΠΟΥΣΕ. ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΘΕ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΠΕΙΘΕΣΘΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΔΡΑΚΟΚΙΝΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ .......Η ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡ.ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΟΝ ΓΡΑΨΑΝΤΑ.... ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Οδυσσέα, συμπάθα με που επιμένω αλλά γιατί να μήν επιμέινουμε περισσότερο σε αυτό που γράφεις :<< αλλα οταν ειδε οτι εκδιωχθηκε και δεν υπηρχε ελπιδα επανοδου του, σκεφτηκε διαφορους τροπους εκκλησιαστικης προσφορας.>>
    Μήπως αυτό δέν κάνει τήν διαφορά ανάμεσα σε έναν επίσκοπο και έναν Άγιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια στιγμή Γεώργιε. Ο Τρίκκης και Σταγών Διονύσιος ποτέ δεν γράφτηκε ότι μετάνιωσε για την εισήγηση του τότε, το 1968, για τη χειροτονία σε επίσκοπο του μακαριστού Θεολόγου ούτε ο συγγραφέας Μιχαήλ ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. Εξάλλου τον είχε ιεροκήρυκα στη Μητρόπολη του ο Διονύσιος τον Θεολόγο και τον γνώριζε καλά. Αυτό που γράφει ο Μοναχός Μιχαήλ στο συγκεκριμένο βιβλίο του(δεν θυμάμαι την ακριβή σελίδα γιατί το πρωτοδιάβασα τότε το 2005 που κυκλοφόρησε)είναι ότι ο Θεολόγος,μετά την χειροτονία του σε επίσκοπο υπέστη κατα κάποιο τρόπο μία ψυχική μετάλλαξη και έγινε αυταρχικός και δεσποτικός, και δεν ήταν πια ο αρχιμανδρίτης που γνώρισε στα Τρίκαλα. Δεν είπε ο άνθρωπος ότι κακώς έγινε επίσκοπος! Αν θες τη γνώμη μου οι μόνοι που μπορούν να επιβεβαιώσουν(ή να διαψεύσουν) τα γραφόμενα του μοναχού Μιχαήλ είναι οι Διονύσιος και Θεολόγος αμφότεροι μεταστάντες προς Κύριον(1970, 1996 αντίστοιχα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μέσα στην χορεία των Ιερωνυμικών είναι και ο Καρυστίας και Σκύρου και ίσως είναι ο μόνος που δεν εκδιώθηκε από την Μήτροπολη. Καλός Ιεράρχης και αυστηρός, μήπως και για αυτόν έχετε να πείτε; Συμφωνώ σε πολλά από όσα έχετε γράψει κατά καιρούς και αν μπορώ να καταθέσω την γνώμη μου μας χρειάζονται γύρω στους 70 Αυγουστίνους για ιεράρχες γιατί οι νέοι όπως ο Μεσσηνίας (Παναγία μου βόηθα) μόνον τα αξιώματα κοιτούν και να γίνονται ευχάριστοι στον Οικουμενικό. Κάμνω λάθος;
    ο Θεολόγος αυτός ο καλός Ποιμένας υπέμεινε πολλά και ο θεός δίδει τις λύσεις όταν και όπωτε πρέπει, θυμηθείτε λίγο τον Νικαίας πώς χειροτονίθηκε και για πια Μητρόπολη; Το γνωστό "δεν ιδρώνει το αυτί μου" του μακαριστού Σεραφείμ μάλλον αποτέλεσε την απαρχή των βασάνων για αυτές τις δύο Μητροπόλεις Λαρίσης και Αττικής. Στη μεν Λάρισα για μεγάλη περίοδο δεν μπορούσε να "στεριώσει" Μητροπολίτης μέχρι που κοιμήθικε ο Άγιος Λαρίσης Θεολόγοςστην δε Αττικής νομίζω τα σχόλια περιττεύουν σχετικά με όλους όσους πέρασαν από εκεί για το ήθος τους και ακόμα αυτή η μητρόπολη πάσχει και θα πάσχει όσο ο Ιερώνυμος αντί να ασχολήθει με τα του οίκου του ασχολείτε με το να τρέχει πίσω από τον Βαρθολομαίο και να σκύβει το κεφάλι λες και έιμεθα ραγιάδες ακόμα.
    Καλή σας ημέρα και τω Θεώ Δόξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από αφηρημάδα έκανα ένα λάθος σχετικά με τα ονόματα όχι ο Λαρίσης θεολόγος συγχωρέστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου