Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009




















Ο αιρετικός Απελλής


και ο κ. Βαρθολομαίος



Το πατριαρχικό μήνυμα για το Ραμαζάνι των Μουσουλμάνων



Ο αιρετικός Απελλής κατά τους πρωτοχριστιανικούς χρόνους δίδασκε την αιρετική δοξασία:

«Εκαστος ως πεπίστευκεν σωθήσεται, μόνον εάν ε
ν έργοις αγαθοίς ευρίσκεται».
Δηλαδή, καθένας θα σωθεί, οπουδήποτε κι αν πιστεύει (αφού μια αρχή κι ένας Θεός υπάρχει), αρκεί να κάνει καλά έργα (όπως η θρησκεία του τα διδάσκει).


Αυτή η διδασκαλία, όμως, καταδικάσθηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ως αίρεση.
Ο δε ευαγγελιστής Ιωάννης, θεωρεί ορθόδοξον, μόνον εκείνον που δέχεται, διδάσκει και ομολογεί παντού —και όχι επιλεκτικά, κυρίως στους ορθόδοξους— «Χριστόν εν σαρκί εληλυθότα» (1Ιω. 4, 2).

Ποιόν Θεό, λοιπόν, διδάσκει ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος;
Τον Τριαδικόν Θεό της Αλήθειας ή τον «Θεό» των αιρετικών, του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας;
Ποια είναι η ομολογία του προς τους ετερόδοξους και τους ετερόθρησκους;
Είναι να τους αναπαύει ότι καλά κάνουν, ότι σωστά πράττουν μέσα στα πλαίσια της θρησκείας τους, και ότι έχουν χωρίς Χριστόν την «πνευματικήν ευλογίαν άνωθεν», ακόμη και εκτός της Εκκλησίας του Χριστού;
Έτσι, όμως, δεν τους εξαπατά;
Πότε θα τους καλέσει στην «κιβωτό της σωτηρίας», για να βαπτισθούν στο «όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος», που αποτελεί Εντολή του Αναστάντος Χριστού προς τους μαθητές Του;
Ποτέ, αφού ήδη έχει δεχτεί ως έγκυρα το «βάπτισμα» και τα άλλα «μυστήρια» των παπικών και των προτεσταντών!...


Δυστυχώς ο κ. Βαρθολομαίος συνεχίζει την διδασκαλία των προκατόχων του οικουμενιστών πατριαρχών, Αθηναγόρα και Δημητρίου.
Διαβάζουμε σε ανακοίνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως (1972):


«Επ’ ευκαιρία της Μουσουλμανικής εορτής του Μπαϊραμίου ο Πατριάρχης Δημήτριος, απηύθυνε προς αυτούς μήνυμα εις το οποίον αναφέρονται τα εξής:
“Ο είς Μέγας Θεός των Πάντων του οποίου τέκνα υπάρχομεν όλοι, όλοι οι πιστεύοντες και λατρεύοντες αυτόν θέλει να σωθώμεν και είμεθα αδελφοί.
Θέλει έστω και αν ανήκωμεν εις διαφόρους θρησκείας, εις τας οποίας όμως εμάθαμεν και να αναγνωρίζωμεν τον άγιον Θεόν ως την αρχήν και το τέλος των πάντων ν’ αγαπώμεν αλλήλους και να σκεπτώμεθα μόνον το καλόν και αυτό να πράττωμεν προς αλλήλους”»
.


Στο ίδιο πνεύμα κινούμενος και ο κ. Βαρθολομαίος —εξυπηρετών την Πανθρησκεία και τον επερχόμενον Αντίχριστον— έγραφε προσφάτως (17/9/2009):
«Μετ΄ αισθημάτων αγάπης και σεβασμού, απευθυνόμενος εις του απανταχού της γης μουσουλμάνους, τα εγκάρδια συγχαρητήρια και τας καλλιτέρας ημών ευχάς επί τη ευκαιρία της λήξεως της νηστείας του Ραμαζανίου. »
Μετά την μακράν ταύτην περίοδον της νηστείας, ούσης και περιόδου περισυλλογής, προσευχής και φιλανθρωπίας, ήλθεν η στιγμή δι΄ έκαστον μουσουλμάνον να εορτάση και να λάβη την άνωθεν δίκαιαν αντιμισθίαν.
»
Εν τω πνεύματι της ειρήνης, της αγάπης και της κατανοήσεως ευχόμεθα υμίν άπαξ έτει ευλογημένον, τον εορτασμόν, προσευχόμενοι όπως ο Παντοδύναμος Θεός χαρίζηται εις υμάς πάσαν πνευματικήν ευλογίαν άνωθεν, εν τη ελπίδι ότι ο κόσμος θα ζη ηνωμένος.
»
† Βαρθολομαίος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και Οικουμενικός Πατριάρχης».


Αλλά για ποιον «παντοδύναμο Θεό» που θα χαρίσει την «άνωθεν ευλογία» μιλάει ο κ. Βαρθολομαίος;

Τον Τριαδικό Θεό ή τον Αλλάχ;

Ο κ. Βαρθολομαίος ταυτίζει συγκρητιστικά τον Τριαδικό Θεό με τόν Αλλάχ και τον Βούδα και ολόκληρο τον δαιμονικό κόσμο του Αντιχρίστου που η αποκρυφιστική Νέα Εποχή του Υδροχόου συστηματικά προσπαθεί να επιβάλει δια της Πανθρησκείας.
Με το μήνυμά του αυτό υιοθετεί —εμμέσως πλην σαφώς— τις μασωνικές συγκρητιστικές και αντίχριστες δοξασίες για τον Μέγα Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος (Μ.Α.Τ.Σ.), τον οποίο θεωρούν και λατρεύουν ως τον αληθινό θεό της αγάπης και της ενότητας-ειρήνης του κόσμου.

Το συμπέρασμα είναι, πως ο κ. Βαρθολομαίος με τα μηνύματά του αυτά και τις όλες ενέργειές του δεν ορθοτομεί την Αλήθεια του Χριστού, αλλά καινοτομεί το Ψεύδος του Αντιχρίστου, καθιστώντας στο πρόσωπό του την ιδιότητα και το διακόνημα του Πατριάρχη ανυπόστατο και ανενεργό!...
Ο κ. Βαρθολομαίος δεν επέλεξε την αγιότητα.
Επέλεξε την αίρεση.
Δεν επέλεξε τον φωτεινό δρόμο των ομολογητών και μαρτύρων Ορθοδόξων Πατριαρχών.
Επέλεξε τις ερεβώδεις ατραπούς των αιρετικών, του Απελλή, του Βέκκου κ.ά.

Και ως εκ τούτου ο κ. Βαρθολομαίος, πλέον, μόνον ως σφετεριστής του Πατριαρχικού Θρόνου της Κωνσταντινουπόλεως μπορεί να αντιμετωπιστεί, τον οποίο αναξίως και παρανόμως κατέχει ελέω των νεοεποχιτών εξουσιαστών του κόσμου τούτου!...


Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσμάς Φλαμιάτος”»


Ο Πρόεδρος Ντετζιόρτζιο Λαυρέντιος

Ο Γραμματέας Σημάτης Παναγιώτης

Ο αιρετικός Απελλής


Μικρές αναφορές παραθέτουμε για τον αιρετικό Απελλή και εκείνους οι οποίοι υιοθετούν την αίρεση που αυτός εκήρυξε:


● «…Απελλής μεν, μίαν αρχήν ομολογεί ...όθεν και έφασκεν μη δειν όλως εξετάζειν τον λόγον, αλλ᾿ έκαστον, ως πεπίστευκεν, διαμένειν...».


● «Φάσκει γουν ούτος ο προειρημένος Απελλής και οι απ' αυτού ότι ουκ εισί τρεις αρχαί ούτε δύο, ως τοις περί Λουκιανόν και Μαρκίωνα έδοξεν, αλλά, φησίν, εις εστιν αγαθός θεός και μία αρχή και μία δύναμις ακατονόμαστος…» (Αγίου Επιφανίου, Πανάριον «κατά αιρέσεων πασών»).


● Το άθεον τούτο δόγμα, κατά τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Δοσίθεο, δίδαξεν και ο Αβερρόης, λέγων ότι και Ιουδαίοι, και Χριστιανοί και Εθνικοί, όλοι «κατά το ίδιον σέβας αγαθοποιούντες σώζωνται».


● Ο Πάπας και το Βατικανό, υιοθέτησαν τους λόγους του αιρετικού Θεομιστίου «ότι το θείον άπειρον αφείκεν ίνα πιστεύωσι εις αυτό και δοξάζωσιν αυτό διαφόρως, εισίν όμως όλα δεκτά τα σεβάσματα» και διεκήρυξαν τις αιρετικές αυτές δοξασίες, τις οποίες οι άγιοι Πατέρες από της εποχής του Απελλή είχαν καταδικάσει και οι οποίες μεταμφιέστηκαν στην θεωρία των κλάδων.

Αυτήν την αιρετική θεωρία, «κεκαλυμμένη», διεκήρυξε η γνωστή Εγκύκλιος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως το 1920.
Έκτοτε δια των εκάστοτε Πατριαρχών εφαρμόζεται προοδευτικά και σήμερα πλέον φανερά, «γυμνή τη κεφαλή», με λόγους και πράξεις του κ. Βαρθολομαίου και των ομοφρόνων του.

10 σχόλια:

  1. Είναι αυτονόητο ότι, ο Παναγιώτατος αναφέρεται στο δικό του Θεό, τον Κ.Η.Ι. Χριστό του οποίου και κανονικός διάδοχος των Αποστόλων Του είναι. Είναι σίγουρο ότι ο Παναγιώτατος ενεργεί με γνώμονα το συμφέρον της Αγίας του Χριστού, Μίας, Μεγάλης Εκκλησίας. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι ο Παναγιώτατος ενεργεί μόνον εν αγάπη.
    Οι παραλληλησμοί που προσπαθείτε να κάνετε είναι ατυχείς που αναφέρονται από ΅αποτυχημένους΅ συκοφάντες και λασπολόγους. Τουτέστιν απατεώνες της πίστεως!
    Ξέρω, θα επιτεθείτε και πάλι λέγοντας ότι είμαι υβριστικός απέναντί σας. Δεν το κάνω σε καμιά περίπτωση με τέτοια διάθεση. Πονώ και θλίβομαι με το κατάντημά σας και παρακαλώ το Θεό να σας φωτίσει και να σας βάλει φρένο στην κατηφόρα που έχετε πάρει.

    Με αισθήματα φιλάδελφα
    ΤΥΧΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TYXIKE
    λυπούμαι που δεν παίρνει το κεφάλι σου με τίποτα.
    Δηλαδή εσύ δικαιολογείς τα πάντα στον Βαρθολομαίο, έτσι;
    Ολες τις αναισχυντίες του τις δικαιολογείς, έτσι;
    Τι ορθόδοξος είσαι εσύ μωρέ;
    Γι΄αυτό και εκείνος χορεύει.
    Γιατί έχει τους πολλούς αχρίστιανους σαν εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιός σου είπε βρε συ ότι ο ΤΥΧΙΚΟΣ είναι ορθόδοξος;; Θα ήθελα να τον ρωτήσω πάντως αν έχει καμμιά σχέση με το περιοδικό ΤΥΧΙΚΟΣ που κυκλοφορεί και το οποίο γέμει οικουμενιστικών δοξασιών. Μπορεί να μας απαντήσει;; Για να ξέρουμε με ποιον μιλάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναγκάζομαι να παρέμβω, γιατί ο ΤΥΧΙΚΟΣ προσβάλλει την νοημοσύνης μας διπλά.
    α) Ενώ στις πολυπληθείς παρεμβάσεις που έκανε τις τελευταίες ημέρες στο blog σας, είναι εναντίον των ύβρεων και των συκοφαντιών, και κατηγόρησε έντονα όσους τις χρησιμοποιούν (σωστά κατά την γνώμη μου, αφού αυτό απάδει στο ορθόδοξο ήθος), εδώ συκοφαντεί και κατακρίνει ασφαλώς με «αισθήματα φιλάδελφα» τους αδελφούς του (εκφράζει δηλ. λανθασμένες υποκειμενικές θέσεις χωρίς στοιχεία) ως «”αποτυχημένους” συκοφάντες και λασπολόγους. Τουτέστιν απατεώνες της πίστεως!».
    β) Δεν έχει την δυνατότητα να διακρίνει το μήνυμα του παραλληλισμού (ή, μάλλον δεν θέλει) που παρουσιάζεται από το «Φλαμιάτο» ξεκάθαρο (εγώ θα το ήθελα λιγότερο αιχμηρό). Πως δηλ. ο Πατριάρχης εμπίπτει στην κατηγορία εκείνων των εκκλησιαστικών ηγετών, που η Εκκλησία χαρακτήρισε αιρετικούς,
    επειδή δεν Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ο Υ Ν φανερά το Χριστό,
    και εκπέμπουν το λανθασμένο μήνυμα πως όλοι μπορούν να σωθούν, αν τηρούν τα της θρησκείας τους, αφήνοντάς τους στην πλάνη της ειδωλολατρείας ή της αιρέσεως. Άρα, ο Πατριάρχης, ΔΕΝ «ενεργεί με γνώμονα το συμφέρον της Αγίας
    του Χριστού, Μίας, Μεγάλης Εκκλησίας», όπως γράφει ο ΤΥΧΙΚΟΣ, αλλά τις προσωπικές τους γνώμες, αφού το συμφέρον της Εκκλησίας έχει κωδικοποιηθεί λεπτομερώς στους Ιερούς Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων και απαγορεύεται σε οποιονδήποτε Πατριάρχη να το παραβαίνει, με την ποινή της καθαιρέσεως. Βλέπετε η Εκκλησία δεν είναι ούτε τσιφλίκι των Επισκόπων να αυθαιρετούν και να αυτοσχεδιάζουν, τάχα από «αγάπη», αλλ’ έχει Κανόνες, που εθεσπίστηκαν από αγίους που είχαν αποδεδειγμένα -ως ΑΓΙΟΙ- περισσότερη αγάπη από τον κ. Βαρθολομαίο, εμένα και κάθε ΤΥΧΙΚΟ.
    Άρα, κ. ΤΥΧΙΚΕ, να μη «θλίβεσθε με το κατάντημά μας», αν δεν μας αποδείξετε πρώτα ότι οι άγιοι έκαναν λάθος που εθέσπισαν τους ΙΣΧΥΟΝΤΑΣ Ι. Κανόνες που παραβαίνει ο κ. Βαρθολομαίος, αν και γνωρίζετε ότι ισχύουν έως ότου άλλη Οικουμ. Σύνοδος να τους καταργήσει. Και παρακαλείτε το Θεό να φωτίσει, όχι όσους ακολουθούν τους Ι. Κανόνες, αλλά τον Πατριάρχη που εν τους τηρεί. Αν θέλετε να κάνετε κάτι, (για τον εαυτό μου μπορώ να σας το ζητήσω), να προσεύχεσθε να μας βοηθήσει ο Θεός και η Παναγία μας να καθαρθούμε από τα πολλά μας πάθη, να μας φωτίσει ο Θεός, όχι να παύσουμε να ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ την πίστη, αλλά να μας στηρίξει και να μας ενδυναμώσει να είμαστε ως το τέλος με την πλευρά εκείνων που ομολογούν την ορθόδοξη ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ και όχι με την πλευρά του Πατριάρχη και όσων συμπλέουν και δικαιολογούν τις αιρετικές αποκλίσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε παιδιά βάλτε κανένα όνομα για να μην μπερδευόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε 12:09 μμ καθόλου δεν απάδουν με το ορθόδοξο ήθος οι πικρές αλήθειες.
    Μην γίνεσαι ευγενικότερος των αγίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιγά-σιγά ο ΤΥΧΙΚΟΣ
    μας εμφανίζει το πραγματικό του πρόσωπο.
    Ακούς εκεί να αμνηστεύει τον Βαρθολομαίο από όλα τα ανομήματά του και να τον αποκαλεί ακόμα πατριάρχη του Ιησού Χριστού.
    Ντροπή, τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας το είχε εμφανίσει εξ αρχης. Απλά τώρα εσύ το πρόσεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σίγουρα ο Οικουμενικός Πατριάρχης δεν είναι η όλη Εκκλησία. Είναι όμως όπως ο κάθε επίσκοπος εις "τόπον" και "τύπον" Χριστού. Και αν, λέμε αν ως άνθρωπος σφάλει οφείλουμε με αγάπη και φιλάδελφα αισθήματα να υποδεικνύουμε και όχι βρίζοντας. Μη θέλετε να εμφανίζεσθε ανώτεροι όλων! Σε Μαθητές Του δεν είπε ο Χριστός το "ουκ οίδατε τι αιτείσθαι;" Σεις γιατί έχετε αναγάγει εαυτούς εις "πάπας¨; Ποιος σας έχει εκχωρήσει το αλάθητο. Μιλάτε για καταπάτηση Ιερών Κανόνων. Ε, φυσικό είναι η καμήλα να μην βλέπει τη δικιά της καμπούρα.
    Όσον αφορά το ερώτημα αν έχω σχέση με το περιοδικό ΤΥΧΙΚΟΣ, η απάντηση είναι: ουδεμία! Διαλέγω να εμφανίζομαι με το όνομα αυτό από σεβασμό στον Μεγάλο Απόστολο των Εθνών Παύλο, του οποίου μαθητής υπήρξε ο Τυχικός.
    Εύχομαι όπως ο Αγιος Απόστολος Παύλος από μέγας διώκτης του Χριστού, όταν άνοιξαν οι οφθαλμοί του έγινε μέγας Απόστολος, να μεσιτεύσει στον Κύριο να ανοίξει και τους οφθαλμούς όλων μας!

    ΤΥΧΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οχι Τυχικέ όλων μας.
    Των δικών σου άνοιξαν, γι αυτό και εγκωμιάζεις αυτόν που συνέχεια βυσσοδομεί κατά της πίστεως των Ορθοδόξων.
    Των δικών μας μόνο πρέπει να ανοίξουν, γιατί μόνο τα δικά μας άνοιξαν αλλοίθωρα και δεν τα βλέπουμε όπως εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου