Σάββατο 29 Αυγούστου 2009







Συνεχίζει

να παραθεολογεί

ο Καλαβρύτων




Ο Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός καταδεικνύει την ετεροδιδασκαλία του
Η παρακάτω Γνωμοδότηση του Μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού ήταν γνωστή από καιρό.
Την κοινοποιώ, όμως, τώρα, γιατί ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων βρήκε την ημέρα της Παναγίας (15 Αυγούστου) με Εγκύκλιο που διαβάστηκε στους ναούς του Αιγίου, να διδάξει «απ’ άμβωνος» εμμέσως πλην σαφώς, ότι ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, συνεχίζοντας με εμμονή την ετεροδιδασκαλία του.
Κι αυτό, παρόλο που γνώριζε ότι ο Μητροπολίτης Ηλείας γνωμοδότησε στην Νομοκανονική Επιτροπή της Ι. Συνόδου εναντίον της ετεροδιδασκαλίας του αυτής και εναντίον της πρακτικής του να αφορίζει τους ελέγχοντας∙ παρόλο που του υποδείχτηκε δια πολλών η θέση της Εκκλησίας ότι ο Παπισμός είναι αίρεση, ο κ. Αμβρόσιος επανέρχεται στις θέσεις του και μας αναγκάζει να προχωρήσουμε στην δημοσίευση αυτή.


Γιατί, είναι πλέον φανερό, ότι οι θέσεις του αυτές και η τακτική της Ι. Συνόδου όχι μόνο να μην ελέγχει, αλλά και να επαινεί τις παραθεολογίες του, επιτείνουν την σύγχυση στους πιστούς και διευκολύνουν τις οικουμενιστικές προσπάθειες -που τελευταία έχουν ενταθεί- για την επίσημη πλέον αναγνώριση της αιρέσεως του Παπισμού ως Εκκλησίας και του Πάπα ως έχοντος το Πρωτείο, που θα μετονομαστεί (για να γίνει αποδεκτό από τους παραπληροφορημένους Ορθόδοξους) από Πρωτείο εξουσίας σε Πρωτείο τάχα «διακονίας»!


Αυτή, λοιπόν, την κρίσιμη ώρα -πριν τις αποφάσεις του Οκτωβρίου στην Κύπρο για την έμμεση αναγνώριση του Παπικού Πρωτείου- προσθέτω και τη δική μου φωνή, στις φωνές των Πατέρων που αγωνίζονται εναντίον της αιρέσεως του Οικουμενισμού, γνωστοποιώντας προς ενημέρωση:

Ι) τμήμα της Γνωμοδότησης του Ηλείας Γερμανού,

ΙΙ) απόσπασμα της Εγκυκλίου του κ. Αμβροσίου, προσθέτοντας έτσι στο παζλ του δρώντος οικουμενισμού ένα ακόμα κομμάτι, που κάνει πιο ευδιάκριτη τη σύγχυση και το χάος, που η οικουμενιστική λαίλαπα έχει επιφέρει στην Εκκλησία μας και το μέγεθος της ευθύνης εκείνων που συνεχίζουν να σιωπούν.


Ι) «ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ
Συνεδρία 8-2-2007, Θέμα 2ον, Γνώμη Σεβ. Ηλείας Γερμανού:
1. …Θεολόγος Καθηγητής ισχυρίζεται ότι ο Μητροπολίτης κ. Αμβρόσιος έχει δημοσίως υποστηρίξει, ότι:
“1. Το αν είναι αίρεση ο παπισμός είναι από τα λεγόμενα θεολογούμενα.
Δεν υπάρχει απόφασις τοπικής η Οικουμενικής Συνόδου που να λέει, πως οι ΡΚαθολικοι δεν έχουν βάπτισμα και μυστήρια…
Ο Καθολικισμός δεν είναι αίρεση μ’ αυτήν την έννοια, είναι σχίσμα.
Και γι’ αυτό έχουν μυστήρια…”.

Εν τέλει δε “παρακαλεί να ευαρεστηθεί η Ι. Σύνοδος να απαντήσει…:

α) Οι θεολογικές αυτές θέσεις του Σεβ/του συμφωνούν με τις δογματικές θέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας;
Αν όχι, ποια είναι η θέσις της Ι. Συνόδου;”


2. …Άποψίς μου είναι ότι η ΔΙΣ δέον με σαφήνεια να απαντήσει εις τον αιτούντα:


Α΄. Ότι η περί FILIOQUE διδασκαλία των Παπικών είναι αίρεσις και επομένως όποιος την αποδέχεται και την διδάσκει είναι αιρετικός…


Β΄. Έχω την γνώμην: Ότι ο επιβληθείς υπό του Σεβ. Μητροπολίτου Καλαβρύτων κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ …αφορισμός, υπήρξεν εκκλησιαστικόν επιτίμιον υπερβολικόν και ότι επεβλήθη βιαστικώς και ακαίρως…


Πύργος 9-2-2007 † Ο Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ».


Αυτή η γνωμοδότηση του Μητροπολίτη Ηλείας, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν μέτρησε για την Ι. Σύνοδο.
Επελέγησαν άλλες γνώμες (όπως η γνωμοδότηση καθηγητή Πανεπιστημίου) που, αν και αντίθετες με την Παράδοση και τους Ι. Κανόνες της Εκκλησίας, «κάλυπταν» τον Καλαβρύτων.
Έτσι, η Ι. Σύνοδος ούτε απάντησε στον αιτούντα καθηγητή, που ρωτούσε αν ο Παπισμός είναι αίρεση, ούτε καταδίκασε την εσφαλμένη αυτή θεολογικά θέση και πράξη του κ. Αμβροσίου, αλλ’ αντίθετα, η Ιερά Σύνοδος του έστειλε έγγραφο με το οποίο του έλεγε ότι για όλα έπραξε καλώς!!!


ΙΙ) Το τμήμα -τώρα- της Εγκυκλίου (υπ’ αριθ. 961/15-8-09) του Μητροπολίτου κ. Αμβροσίου είναι το εξής:


«Οι Αγγλικανοί και οι Ρωμαιοκαθολικοί για προληπτικούς λόγους, αποφάσισαν την διακοπή της μεταδόσεως της Θ. Κοινωνίας.
Βεβαίως αυτό δεν μας εκπλήσσει, διότι οι μεν προτεστάντες, δεν έχουν την χάριν της ιερωσύνης και επομένως δεν μπορούν να μετουσιώσουν τον άρτον και τον οίνον εις Σώμα και Αίμα Χριστού.
Οι λατρευτικές τους πράξεις είναι απογυμνωμένες από την σώζουσαν θείαν χάριν. Άρα δεν μεταλαμβάνουν Σώμα και Αίμα Χριστού και δικαιολογημένως εκφράζουν φόβους μεταδόσεως του ιού.

Ο δε Ρωμαιοκαθολικοί, παρουσιάζουν έλλειμμα πίστεως.
Όταν, επί παραδείγματι, χρησιμοποιούν τον αγιασμό και δεν πιστεύουν εις την ευεργετικήν αξίαν και σημασίαν του, τότε ένα από τα δύο πρέπει να συμβεί, ή να καταργήσουν τον αγιασμό ή να αυξήσουν την πίστη τους.


† Ο Μητροπολίτης Ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος».


Το συμπέρασμα είναι, ότι ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων έχει την άνεση να διδάσκει εκ του προχείρου, κατά το δοκούν και ανάλογα με τις περιστάσεις αντικρουόμενες απόψεις.
Παλαιότερα δίδαξε ότι οι Προτεστάντες δεν είναι αιρετικοί.
Τώρα παραδέχεται πως είναι αιρετικοί, πως δεν έχουν μυστήρια, χωρίς να ζητήσει συγγνώμη από όσους έβλαψε με την προηγούμενη τοποθέτησή του.

Επιμένει, όμως, στη θέση ότι οι Παπικοί έχουν μυστήρια και αγιάζουσα χάρι, -άρα δεν είναι αιρετικοί- αλλά για να δείξει την ορθοδοξία του, έκρινε αναγκαίο ότι έπρεπε να τους αποδώσει και κάποιο ψεγάδι και το επινόησε:
έχουν -λέγει- «έλλειμμα πίστεως»!


Μερικά σχόλια:


1. Αφού ο Καλαβρύτων μετ’ εμφάσεως και επιμόνως στο παρελθόν ισχυρίστηκε πως το λατινικό Filioque δεν είναι αίρεση, οι Παπικοί και οι Προτεστάντες δεν είναι αιρετικοί, οι Παπικοί έχουν μυστήρια, δεν υπάρχει Οικουμενική ή τοπική Σύνοδος που να τους έχει καταδικάσει κ.λπ., μπορεί να μας πει τώρα, τι τον έκανε να αλλάξει γνώμη ως προς τους Προτεστάντες Αγγλικανούς;
Ανακάλυψε κάποια Σύνοδο, η οποία να τους χαρακτηρίζει αιρετικούς;


2. Από ποια στατιστική έβγαλε το συμπέρασμα ότι οι Παπικοί δεν έχουν πίστη;
Μια ολόκληρη «Εκκλησία» με «μυστήρια», είναι δυνατόν να είναι «άπιστη»;
Και ποιοι από τους Παπικούς δεν έχουν πίστη;
Μόνο ο Πάπας και οι Καρδινάλιοι, οι οποίοι και αποφασίζουν αν θα δοθεί ή όχι η «θ. κοινωνία» στους πιστούς; ή μόνο οι απλοί πιστοί;
Κι αν αυξήσουν την πίστη τους, δεν θα υπάρχει πρόβλημα, είναι εντάξει και εξομοιώνονται πλέον με τους Ορθόδοξους;
Μήπως η ηγεσία τους, επειδή γνωρίζει ότι έχουν ψευδο-μυστήρια, φοβάται ότι η μετάδοση του ιού της γρίπης, δια των «μυστηρίων» και του αγιασμού, θα φανερώσει την αλήθεια;


3) Ακόμα: γιατί στους Ορθόδοξους δεν μεταδίδεται η ασθένεια;
επειδή έχουν πίστη ή επειδή είναι έγκυρα τα μυστήρια μας;
Κι αν κάποιος ορθόδοξος δεν έχει πίστη, είναι δυνατόν να κολλήσει τον ιό, λαμβάνοντας τον αγιασμό ή μεταλαμβάνοντας;
Αν όχι, προς τι το επιχείρημα της έλλειψης πίστεως των Παπικών;
Και επίσης, από ποια, στατιστική έβγαλε το συμπέρασμα ότι οι ορθόδοξοι έχουν περισσότερη πίστη από τους Παπικούς;


4) Η Ι. Σύνοδος συνεχίζει να αποφεύγει να πάρει θέση, σ’ αυτά τα κρίσιμα θέματα Πίστεως, ακόμα και τώρα που οι δραστηριότητες του Οικουμενιστών βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο της υλοποιήσεως των μακροχρόνιων σχεδίων τους. Δραστηριοποιούνται πλέον όχι μόνο ύπουλα και κρυφά, αλλά και φανερά, αφού -σοβαρής αντιστάσεως μη ούσης- έχουν πλήξει την αυτοσυνειδησία των Ορθοδόξων πιστών, ότι είναι μέλη της μοναδικής Εκκλησίας, της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Συμβόλου της Πίστεως και όχι των ΠΟΛΛΩΝ Εκκλησιών του Οικουμενισμού. Της ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ Εκκλησίας, της οποίας αποτελούμε μεν αμαρτωλά μέλη, αλλά αγιαζόμενα, εφ’ όσον μένουμε σ’ αυτή αγωνιζόμενοι κατά των παθών, ομολογούντες και προασπιζόμενοι την ορθόδοξη πίστη μας.


Έχει ερωτηθεί, λοιπόν, η Ι. Σύνοδος επίσημα τέσσερις ή πέντε φορές να πει ξεκάθαρα:

Πώς πρέπει να βλέπουμε τον Παπισμό, ως Εκκλησία ή ως αίρεση;
Και οι πνευματικοί μας ηγέτες κωφεύουν.
Αποφεύγουν την απάντηση, αποφεύγουν τον έλεγχο των Επισκόπων που οικουμενίζουν, αποφεύγουν την εφαρμογή των Ι. Κανόνων, που αποσκοπούν στην υπεράσπιση της Πίστεως.
Ενδιαφέρονται, όμως, για δευτερότερα πράγματα, τη «φιλανθρωπία» και την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας και άλλα τινά, όχι και πολύ διαφορετικά από τα ενδιαφέροντα των άλλων ομολογιών.

Με την τακτική της «μη ομολογίας» της αλήθειας για το θέμα, δεν παραπληροφορείται και το πιστό τμήμα του λαού από τους Επισκόπους, δεν αδρανοποιείται, δεν τίθεται εν αμφιβόλω και αυτή η σωτηρία μας;
Ζητάμε επί επτά χρόνια απάντηση, παρακλητικά στην αρχή, επίμονα στην συνέχεια και φορτικά πλέον.
Μα η Ι. Σύνοδος μας αγνοεί επιδεικτικά, πιστεύοντας ότι θα επέλθει κόπωση και θα αναγκαστούμε να σταματήσουμε.
Συν Θεώ, όμως, θα συνεχίσουμε.



Σημάτης Παναγιώτης, θεολόγος

Υποσ. blog apotixisi:

Η λεγομένη "ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ" του ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΛΙΑΠΗ συστηματικά κωφεύει και περιφρονεί τον πιστό λαό.
Ετσι, μόλις προχθές, και πάλι διόρισε στην επιστημονική επιτροπή του υπουργείου παιδειας τους γνωστούς και μη εξαιρετέους Σαββάτον και Φειδάν.
Λίγη "τσίπα" δεν έχουν οι συνοδικοί πατέρες;

32 σχόλια:

  1. Πάλι αδικείτε το δυναμικό Σεβασμιώτατο Καλαβρύτων?Τα γράφει τόσο ωραία στο μπλογκ του,τα λέει έξω από τα δόντια και σίγουρα είναι από τους πρώτους σε Ορθοδοξία και κύρος Ιεράρχες που διαθέτει η Ελλαδική Εκκλησία...Κρίμα που δεν έχουμε και άλλους σαν και αυτόν !Δυναμικός,δραστηριος,δεν κρύβεται ποτέ πίσω από το δάχτυλό του και λέει αλήθειες προς πάσα κατεύθυνση.Ετσι θέλουμε τους Ιεράρχες μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέτοιοι είναι όλοι οι αρχιερείς της Ελλάδος, σαν τον Καλαβρύτων.
    Κανένας τους δεν έχει επάνω του ειλικρίνεια και ευθύτητα.
    Πολλές φορές λέω είναι αρχιερείς του Χριστού αυτοι ή .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχιερείς του Χριστού και μάλιστα πάρα πολυ καλοί ειναι...Τι ωραία που τα λέει...Μπήκατε στην ιστοσελίδα του να δείτε τι γράφει ?Εγώ πάντως μπαίνω καθημερινά.Πάρα πολύ καλός είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σας δίνω μία πληροφορία φοβερή.
    Αυτή τη στιγμή όσοι παρακολουθείτε την 4ε θα δήτε στην ακολουθία που τελείται τον περιβόητο "Αβέρκιο" πρόεδρο των Αδελφοποιημένων κληρικών.
    Αρχισε να εμφανίζεται πολύ τώρα τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ κομψός και κοτσονάτος ο Αβέρκιος.
    Αισθάνεται πολύ άνετα.
    Είναι πλάϊ στον προστάτη του δεσπότη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλοί αρχιμανδρίτες υπάρχουν σε αυτήν την μητρόπολι.
    Τι γίνεται εδώ ρε παιδιά;
    Ολοι αυτοί είναι εντεταγμένοι στους ...αδελφοποιημένους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω ακούσει γιά ένα δεσπότη της Βορείου Ελλάδος που ήταν ερωτευμένος με το διάκο του.
    Ποιός είναι αυτός; Ξέρει κανένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ειναι σωστο να διαδιδονται τέτοια για τους Ιεραρχες του Θεου...Κάνουν το εργο τους και εμεις οφειλουμε να τους ακουμε και να τους στηρίζουμε.Είναι άσχημο να διαδίδονται τέτοια πράγματα,γιατί έτσι δεν εισακούγεται ο λογος τους και οι κόποι τους πανε χαμένοι.Οφειλουμε να σταθουμε διπλα τους και να προσευχομαστε γι αυτους.Οσο για τις φημες περι ομοφυλοφιλιας στην Εκκλησια,ε αυτες ας διαλευκανθουν απο την Ιερα Σύνοδο,δεν ειμαστε εμεις αρμοδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Αβέρκιος προϊσταται της ακολουθίας.
    Μόνο να τον βλέπατε.
    Ο δεσπότης του τον έχει περί πολλού.
    Αυτό φαίνεται.
    Αντε Αβέρκιε και εις ανώτερα.
    Την περίοδο αυτή άρχισε η άνθησι αυτού του φρούτου της ανασυγκρότησης των ...αδελφοποιημένων κληρικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Ο Αμβρόσιος είναι πάρα πολύ καλός.
    Κρίμα που δεν έχουμε και άλλους σαν και αυτόν και το Χριστόδουλο".
    Αυτά είναι τα στερεότυπα της ΝΤΙΝΑΣ. Μύρισε ψητό και μπήκε στο blog του Οδυσσέα. Τώρα που μπήκε κι εδώ, θα πήξουμε από τους ύμνους προς Αμβρόσιο. Ούτε ο αντ' αυτού να ήταν. Τώρα, πως γίνεται να είναι καλός και να λέει αυτά τα αιρετικά, μόνο η ΝΤΙΝΑ ξέρει. Καλή υπομονή, γιατί δρα συστηματικά, ξέροντας πως δεν μπορεί να ασχολείσαι με τα ανόητα σχόλιά της, οπότε την αφήνεις να υμνολογεί τον Αμβρόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις αιρετικές θέσεις του Παπισμού έχουν καταδικάσει:

    1 Οικουμενική Σύνοδος:
    Κων/πόλεως Η΄ Οικουμενική 879 με υπογραφή και των Λατίνων!

    21 Τοπικές και Πανορθόδοξες Σύνοδοι:
    Κων/πόλεως 861, 1009, 1054, 1081, 1273, 1285, 1341, 1351, 1484, 1642, 1691, 1716, 1722, 1727, 1838, 1848, 1895.
    Νυμφαίου 1324.
    Ρωσίας 1441.
    Ιεροσολύμων 1443, 1672.

    1 Λατινική Σύνοδος!
    Ε΄ Λατερανού 649.

    Εκτός των ανωτέρω Συνόδων, τις αιρετικές θέσεις έχουν καταδικάσει πληθώρα αγίων, Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, διαπρεπών κληρικών και μοναχών της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

    Τις θέσεις αυτές έχουν καταδικάσει επίσης και τέσσερεις Πάπες:
    Δάμασος, Κελεστίνος Α΄, Βιγίλιος, Ιωάννης Η΄.

    Πηγές: Καρμίρης, Στεφανίδης, Ρωμανίδης, Φειδάς, Mansi κ.ά.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ μου ανώνυμε με ξανάκανες και γέλασα...Αφου με έχει εμπνεύσει ο συγκεκριμενος Ιεράρχης!Αφου είναι όπως ακριβώς θέλουμε οι περισσότεροι πιστοί εναν Ιεράρχη,δυναμικός και να τα λέει έξω απ΄τα δόντια,αυτό ακριβώς έψαχνα όταν έφυγε ο Χριστόδουλος και αυτό βρήκα!Και φυσικά πρέπει να στηρίζουμε τους Ιεράρχες μας διότι σε περίοδο κρίσεως ηθικής,οικονομικής και άλλης μόνο η Εκκλησία μας έμεινε...Ποιος Ιεράρχης τα λέει δημοσιως εξω απο τα δόντια ?Ο Ανθιμος και ο Αμβρόσιος.Ευδόκησε ο Θεός να τους έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δηλαδή, αιρετικέ, αναφέρει ρητά την λέξι παπισμός;
    Μήπως κάνεις λάθος;
    Γιατί κάποιοι λέγουν ότι ο παπισμός δεν καταδικάστηκε από σύνοδο ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βεβαίως αναφέρει ρητά τη λέξη Παπισμός.

    Μέχρι το Σχίσμα του 1054 καταδικάζονται γενικά και αόριστα οι καινοτομίες και οι αιρετικές αποκλίσεις. Ακόμη και στην Η΄ Οικουμενική καταδικάζεται η προσθήκη, χωρίς την αναφορά σε Λατίνους.

    Μετά το Σχίσμα:
    Σύνοδος 1273 αναφέρει ότι οι Λατίνοι "απεβλήθησαν και αναθεματίσθησαν".
    Σύνοδος 1285 καταδικάζει τας "λατινικάς κακοδοξίας".
    Σύνοδοι 1443, 1484 καταδικάζουν την ψευδοσύνοδο Φλωρεντίας και εκείνους, που δεν θεωρούν ως αιρέσεις "τας καινοτομίας της Δύσεως".
    Σύνοδος 1691 ομιλεί δια τα "αιρετικά σοφίσματα των λατίνων".
    Σύνοδος 1716 καταδικάζει Τους "Λατίνους Παπιστάς", που "νοθεύουν βίβλους".
    Σύνοδος 1722 καταδικάζει "των Λατίνων Παπιστών κενοφωνίας και νεωτερισμούς".
    Σύνοδος 1727 αναφέρει: "τον δε Πάπαν Ρώμης ου κεφαλήν ηγείσθαι της αγίας Εκκλησίας".
    Σύνοδος 1838 αναφέρει: "..... τα κατά της Ορθοδοξίας επιβουλεύματα των της πλάνης του Παπισμού οπαδών….. και ούτω να προφυλάξωμεν τους αληθώς ευσεβείς από της εωσφορικής πλάνης αυτών και τα γνήσια τέκνα της ανατολικής Εκκλησίας από τας βλασφημίας του Παπισμού. Καθότι η ακόρεστος λύσσα του Παπισμού, η προς απάτην και προσηλιτισμόν τα πάντα μηχανωμένη, αφίησιν απολύτους, κατά πονηρίαν και πάντη ελευθέρους τους αφ’ εκάστης Εκκλησίας τον Παπισμόν εναγκαλιζομένους…..".
    Σύνοδος 1848 αναφέρει: "..... 6…… Αύτη η αίρεσις λαμβάνοντας και επισημότητα στην Εκκλησία, έλαβε ως διακριτικό το όνομα Παπισμός. ….8. Ακόμη και γι’ αυτό δεν έπαυσε ο Παπισμός να ενοχλεί την ήσυχη Εκκλησία του Θεού, αλλά αποστέλλοντας παντού τους λεγόμενους μισσιονάριους….. Παρ’ όλα αυτά, οι Παπιστές δεν έπαυσαν μέχρι σήμερα ούτε θα παύσουν, σύμφωνα με τη συνήθειά τους, να επιτίθενται κατά της Ορθοδοξίας….. 16. …. Από αυτό φαντασθήκαμε σε τι απερίγραπτο λαβύρινθο βλάβης και αδιέξοδο κυκεώνα έριξε ο Παπισμός ακόμη και τους πιο συνετούς και ευλαβείς επισκόπους της Ρωμαϊκής Εκκλησίας…....."
    Σύνοδος 1895 σε επιστολή στον Πάπα Λέοντα ΙΓ΄: "..... Η Δυτική Εκκλησία από του δεκάτου αιώνος και εντεύθεν ποικίλας και ξένας και αιρετικάς διδασκαλίας και καινοτομίας παρεισήγαγεν ….. και ούτω απεσχίσθη και απεμακρύνθη από της αληθινής και Ορθοδόξου Εκκλησίας….. (η οποία) διακαώς επιποθεί την ένωσιν των Εκκλησιών (υπό την προϋπόθεσιν) ο της Ρώμης επίσκοπος (να) αποτινάξη άπαξ δια παντός τον ορμαθόν των….. ευαγγελικών νεωτερισμών, των και προσκαλεσάντων την λυπηράν διαίρεσιν των Εκκλησιών Ανατολής και Δύσεως και επανέλθη εις το έδαφος των αγίων επτά Οικ. Συνόδων….."

    Όποιος αμφιβάλλει, ας ανατρέξει στα πλήρη κείμενα των αποφάσεων των Συνόδων αυτών.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντίνα μου
    δεν έχεις δουλίτσες κουκλίτσα μου να κάνεις;
    Δεν έχεις σπιτάκι να φροντίσεις;
    παιδάκια , αντρούλη να τους μαγειρέψεις;
    Κι άστα κούκλα μου αυτά με τους δεσποτάδες, δεν είναι για μας που έχουμε ελλιπή γνώση.
    Άλλοι ξέρουν και έχουν περισσότερα ντοκουμέντα γι αυτό και μιλάνε.
    Τη γνώμη μου λέω σα μεγαλύτερη που είμαι.
    Με το συμπάθιο κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή μου Σοφία,δικαίωμά μου είναι να έχω γνώμη και ας είμαι γυναίκα.Το παρακολουθώ το θέμα αυτό χρόνια τώρα,και από τότε που έφυγε ο Χριστόδουλος,προσπαθούν να φιμώσουν όσους δυναμικούς Ιεράρχες έχουμε.Χρέος μας λοιπόν να τους στηρίζουμε...οσο για την οικογένειά μου,αυτή συμφωνεί απολύτως με όσα κάνω...Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Εσύ τι ζόρι τραβάς ?Ο Αμβρόσιος είναι απο τους πιο δυναμικους Ιεράρχες που έχουμε,και έχεικάνει κριτική πολλές φορές πρωτίστως μέσα στην Εκκλησία και κατά δεύτερο λόγο έξω.Εκείνος εμπόδισε την Ιερά Σύνοδο να δεχθεί ότι η ομοφυλοφιλία είναι προσωπικό δεδομένο των κληρικών.Το ερεύνησε,το έμαθε η Σύνοδος και απέρριψε το έγγραφο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων.Αυτά λοιπόν τα ολίγα για να δείς ότι ξέρω αρκετά...Και ναί,είναι πάρα πολύ καλός,από τους λίγους που έχουμε!Και ο Χριστόδουλος επίσης πάρα πολυ καλος ητανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. H frasi ayti "Εσύ τι ζόρι τραβάς ?"
    parapempei se antra kai oxi se gynaika poy milaei diaforetika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γυναίκα είμαι,απλώς τα πήρα,εκνευρίστηκα.Με χάλασε,πώς το λένε...Και οι γυναίκες δικαιούμαστε να εκνευριζόαμστε ξέρεις αγαπητέ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ολες οι γυναικες εχουν δικαιωμα να μιλανε.
    Μονο να λενε σωστα και ορθοδοξα πραγματα.
    Στην ιστορια υπηρξαν γυναικες που εγιναν γνωστες για τις ορθες σκεψεις τους, τις συνετες πραξεις τους και τις σοφες ενεργειες τους.
    Οι γυναικες οι σημερινες ειναι αληθεια οτι αλλοτριώθηκαν απο την πεπατημενη των πιστων γυναικων οχι μονο της πρωτης Εκκλησιας αλλα και της προσφατης ελληνικης μας ιστοριας.
    Γι αυτο και εχουμε κρισι σοβαρη πρωτα στην οικογενεια και κατοπιν στην κοινωνια.
    Και οχι απλα κρισι, αλλα ΔΙΑΛΥΣΙ.
    Η γυναικα η σημερινη, εφυγε απο το βασιλειο της, φορεσε παντελονι, εχει δικο της πορτοφολι και το τσιγαρο στο στομα και ετσι ξεχασε την αποστολη της, γυριζει σε αφυσικα περιβαλλοντα και ετσι τερατοποιηθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητέ Οδυσσέα σε αυτό που λές δεν έχεις άδικο,διότι αυτό που οταν ξεκίνησε ήταν καλό,δηλαδή να έχει η γυναίκα δικά της χρήματα και να μην είναι εξαρτώμενη από τον ανδρα της,έφτασε σήμερα στο άλλο άκρο,να μπαίνει η ανεξαρτησία πρώτα και μετά η οικογένεια.Να βλέπεις άλλες παρέες ο σύζυγος,άλλες η σύζυγος.Αυτά τα καταδικάζει ο Θεός,θα πρέπει μαζί να είναι σε όλα μέχρι θανάτου.Σήμερα αυτό δεν το βλέπουμε.Ελάχιστοι οι γάμοι που τελειώνουν με το θάνατο του ενός.Οι περισσότεροι χωρίζουν και μετά απο λίγο ξαναπαντρεύονται,χωρίς να ξέρουν κατ ουσίαν τι σημαίνει γάμος,ότι είναι μυστήριο και ότι εκτός από μυστηριο είναι και τεράστια αλλαγή στον τρόπο ζωής.Δε γίνεται εν ολίγοις κάποιος που παντρεύεται είτε άντρας είτε γυναικα να συνεχίσει να ζει όπως πριν,και απλώς να συζει με το σύζυγο του/της και κατ ουσιαν να τον αγνοεί.Γι αυτό δεν πάνε καλά τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δυστυχώς ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος παραμένει αμετανόητος στις αιρετικές απόψεις του.
    Παληά είπε κάτι φρικτά πράγματα ότι δεν ξέρει τα της Αγίας Τριάδος. Επίσκοπος είναι αυτός;
    Τώρα επιμένει να πιστεύη ότι οι αιρετικοί Παπικοί είναι εκκλησία. Από πού και ως που;
    Τόσες Σύνοδοι τον καταδίκασαν, αλλά και η Η΄Οικουμενική Σύνοδος η συγκληθείσα επί Μεγάλου Φωτίου τους καταδίκασε. Λοιπόν; Εχει το δικαίωμα ο Καλαβρύτων να έχη άλλην πίστιν;
    Είναι πολύ προκλητικός. Πρέπει να κόψη τα μεγάλα ορθόδοξα γενεια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παλι αδικεις τον Αμβροσιο ?Τι θα κανω τελοσπαντων με οσους επιμενουν να τον αδικουν ?Ο καλυτερος Ιεράρχης που διαθέτουμε είναι,και άλλους σαν και αυτόν νάχαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ντίνα μου
    μήπως τότε είσαι υπάλληλος της Ι.Μ.Καλαβρύτων και αναγκαστικά -λογικό-φανατική υπέρ του εργοδότη σου;
    Όλη μέρα κι όλη νύχτα "ερωτοτροπείς"στα μπλογκ κούκλα μου;
    Φαίνεται απουσία ετέρου φύλου .
    Αν έβρισκες το έτερον ήμισυ δε θα ασχολιόσουν με τους δεσποτάδες φυσικά.
    Αχ! ρώτα και μένα που ξέρω τι σημαίνει μόνη στο σπίτι χρόνια τώρα και αναγκαστικά χαζεύω στα μπλογκ.
    Αν συναντιόμαστε ίσως κάναμε καλή παρέα και θα σε συμβούλευα για ορισμένα θέματα που επιμένεις ,που δεν μπορώ να αναφέρω εδώ.
    Κάτι ξέρω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απλώς τον πάω....Οπως πήγαινα και το Χριστόδουλο.Και αισθάνομαι την ανάγκη να τον υπερασπίζομαι.Κάποτε δε φθανει να λες τι καλος που ειναι πρεπει να στεκομαστε ενεργα διπλα τους...Ειναι υποχρεωτικο να εισαι υπαλληλος καποιου για να σε εκφραζει ?Με εκφραζει γιατι ειναι δυναμικος,εχει το θαρρος της γνωμης του και τα λεει πρωτα μεσα στη Συνοδο,στην Εκκλησια και κατα δευτερον στην κοινωνια...Ας παιρνανε μαθηματα και οι πολιτικοι απο αυτον,που ολα τους τα θεματα τα λυνουν στα καναλια.Τα καναλια τη δουλεια τους κανουν,και οι υψηλα ισταμενοι οφειλουν να κανουν τη δικη τους.Τι καλος που ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ντίνα μου , δεχτή η γνώμη σου.
    Δε βλέπεις όμως και κάτι που δεν πάει καλά; στα θέματα της πίστεως; της διοίκησης; στα οικομικά;
    όλα καλά;
    Ας μην εθελοτυφλούμε!
    Ας είμαστε και λίγο επιφυλακτικοί.

    Σκέψου καλύτερα τις προτάσεις μου για το έτερον ήμισυ .Ασχολήσου λιγάκι και με αυτό το θέμα, αξίζει πραγματικά.Εκεί χρειάζεται να βρεις την αδελφή ψυχή που να σε εκφράζει και να είναι ΚΑΛΟΣ , να σε πάει και να τον πας!
    Να είναι αμοιβαία τα αισθήματα διότι στην περίπτωσή σου είναι μονόπλευρα , επομένως ελλιπή και δεν σε ανεβάζουν.Μονο την ετέρα πλευρά ικανοποιούν.
    Ακουσέ με.Έχω και εγώ την πείρα μου.


    Τώρα σε αφήνω κούκλα μου γιατί με πήρε κάποιος φίλος από παλιά να πάμε για φαγητό και δεν πρέπει να του αρνηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κι εγώ ξέρω τι κάνω,μην ανησυχείς...Υπάρχουν όντως κάποια πράγματα που δε πανε καλά,δε φταίει ομως ο Αμβροσιος γι αυτό.Αυτός προσπαθεί να δώσει λύσεις,και δίνει.Είναι πολύ πετυχημένος,πολύ δυναμικός,ξέρει τι κάνει,και πώς να το κάνει.Και δεν κρύβεται.Ο καλύτερος που έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ντίνα μου είσαι κάτι παραπάνω από fan του.
    Δε πειράζει, ας είσαι.
    Πάντως να ξέρεις ότι τέτοιους(ες) χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του .
    Βρες και εσύ κανένα για να κάνεις και εσύ τη δικιά σου γιατί δυσκολεύουν τα πράγματα και βγαίνουν τα απωθημένα σου αλλού.
    Εκ πείρας στα λέω.
    Κάποτε είχα και εγώ πέσει σε ένα παρόμοιο "λούκι".
    Πέρασε δε πολύς χρόνος για να καταλάβω τι μου συνέβαινε.
    Τι μου Θύμισες!
    Πάντως χθες πέρασα υπέροχα.
    Εύχομαι και σε εσένα ένα παρόμοιο ονειρεμένο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σοφία μου μην ανησυχείς για μένα.Εγώ ξέρω τι κάνω.Και σίγουρα οι επιλογές μου είναι σωστές...Το αν έχω αρκετους φιλους η δεν εχω θα στο αφησω στη φαντασία σου.Ομως το να υπερασπιζομαι ατομα που κατ εμε αξίζουν,και ο Σεβασμιώτατος είναι ένα απο αυτά σίγουρα,είναι επιλογή και στάση ζωής για μένα πλέον.Αρκετά επιτρέψαμε στις νουλες να ηγουνται της ζωής μας και άτομα σωστά και ακέραια τα στείλαμε προώρως είτε στον τάφο,είτε στη δημόσια διαπόμπευση.Ευτυχώς επαναλαμβάνω που έχουμε τον Αμβρόσιο,και άλλους σαν και αυτόν έπρεπε να είχαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ντίνα μου
    η φαντασία μου και οι λίγες ψυχολογικές μου γνώσεις λένε οτι σου λείπει ο ένας φίλος.
    Αυτόν φρόντισε να βρεις και τότε όλα τα άλλα (εμμονές ,φανατισμοί αδικαιολόγητοι ως ένα σημείο .κ.λ.π) θα λυθούν μαγικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΣΥΣΣΕΑ
    ΕΛΕΟΣ!
    ΤΗΝ ΑΝΕΡΑΣΤΗ ΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΝΕΡΩΤΗ ΣΟΦΙΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ;

    ΕΛΕΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πιστευω οτι ειναι λαθος ολων μας να φευγουμε απο το κυριως θεμα της ημερας και να μπαινουμε σε αλλα θεματα ασχετα.
    Χιλια δυο προβληματα και μυρια δυο ζητηματα μας απασχολουν καθημερινα.
    Δεν θαναι καλυτερα να μενουμε στο θεμα μας και να σχολιαζουμε επ αυτου;
    Δυστυχως το blog εχει αυτην την αδυναμια να μην εχει πολλα θεματολογια και να σε αναγκαζη να μπης και να γραψης οτι σουρθη.
    Δυστυχως ειναι μονοδρομος.
    Παρακαλω παντως ολους και ολες κατα το δυνατον να μενουμε στο θεμα που φερνουμε.
    Νομιζω επ αυτου ολοι κατι εχουμε να πουμε.
    Και αν δεν εχουμε, δεν ειναι απαραιτητο να γραψουμε.
    Να γραφουμε οταν θελουμε να πουμε κατι το σημαντικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σοφία φίλο τί εννοείς; Μήπως πόρνο;

    Διότι σήμερα οι άνθρωποι φιλενάδες λένε αυτές με τις οποίες πορνεύουν δηλ.έχουν προγαμιαίες σχέσεις. Και φίλους το ίδιο. Έχουν διαστρέψει την έννοια της φιλίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου