

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ τάσσεται υπέρ την αποκατάστασης του έκπτωτου μητροπολίτη...
Ως γνωστόν, ο υπεύθυνος του blog apotixisi που είναι και υπεύθυνος εκδοτης του αντιφραγκολατινικου και αντιγραικολατινικου περιοδικου "ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ", έστειλε επανειλημμενα επιστολές διαμαρτυρίας και στον μακαριτη αρχιεπισκοπο Χριστοδουλο και στον νυν αρχιεπισκοπο Ιερωνυμο, για την αποκατάστασι του μητροπολιτου Αττικης και Μεγαριδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ εις τον θρόνο του από τον οποίο εξεδιώχθη κατα τρόπον μαφιόζικον και ληστρικόν, από τον εμπαθεστατον και κακοτατον, κατα τον Ελευθερουπόλεως Αμβροσιο, μακαριτη Σεραφειμ Τικα.
Ευτυχώς που η φωνή μας, ως φωνη υδατων πολλων, επαναλαμβανεται και σημερα απο πολλους αρχιερεις, οι οποίοι προτείνουν την αποκαταστασι του σεμνου και λογιου ιεράρχου.
Θελουμε να ελπιζουμε, οτι ολα θα εξελειχθουν ομαλα και θα ελθη η πολυπόθητη ημερα να συλλειτουργησουν ολοι μαζι, και ο σφαγιασθεις αρχιερευς και οι σφαγιαστες του αρχιερεις, στον μητροπολιτικο ναο των Αθηνων, για να αγαλλιασουν και οι παρα τον θρονον του Θεου λοιποι σφαγιασθεντες αρχιερεις.
Δημοσιευουμε στη συνεχεια, οσα ο μηροπολιτης Πειραιως δηλωνει και οσα εμείς γραψαμε στον μακαριωτατο πατερα Ιερωνυμο.
Διαστάσεις… κινήματος λαμβάνει στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος το αίτημα για την άρση της ακοινωνησίας από τον πρώην Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο, όπως υποστηρίζει ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
Ο κ. Σεραφείμ αποκαλύπτει ότι, σήμερα, τουλάχιστον πενήντα Ιεράρχες τίθενται υπέρ της αποκατάστασης του κ. Νικόδημου και πως σε αυτούς συγκαταλέγεται και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.
Παράλληλα, ο Μητροπολίτης Πειραιώς - επικαλούμενος την κηδεία του πρώην Θεσσαλιώτιδος το 2007 και μια βάπτιση προ ημερών στις οποίες …προέστη ο κ. Νικόδημος- τονίζει πως η ακοινωνησία έχει αρθεί de facto, ενώ παίρνει σαφή θέση και στο ζήτημα της δρομολογούμενης διχοτόμησης της Μητρόπολης Αττικής.
«Θεωρώ ότι το επιτίμιο της ακοινωνησίας που επιβλήθηκε στον κ. Νικόδημο ήταν μια αντικανονική ενέργεια της Συνόδου. Έχω γνωστοποιήσει τη θέση μου και αυτή δεν είναι άλλη από το αίτημα να αρθεί η ακοινωνησία, να αρθεί η αδικία», αναφέρει αρχικά ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.
«Είναι ενδεικτικό της διαφορετικής μεταχείρισης», εξηγεί ακολούθως «ότι ο σημερινός αντιπρόεδρος της Ιεραρχίας, ο Μητροπολίτης Καρυστίας κ. Σεραφείμ, τον οποίο τιμώ, είχε εκλεγεί με την “Αριστίνδην Σύνοδο” το 1968, όπως ακριβώς και ο κ. Νικόδημος. Η εκλογή του Νικόδημου, ωστόσο, από αυτή τη Σύνοδο ήταν και ο λόγος για τον οποίο κηρύχθηκε έκπτωτος το 1974».
«Πάνω από πενήντα Αρχιερείς ζητούν την άρση της ακοινωνησίας»
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς χαρακτηρίζει «ηθικό χρέος της Εκκλησίας να πάψει να έχει ισχύ το τραγικό μέτρο της ακοινωνησίας» και αναφορικά με την προσωπικότητα του πρώην Αττικής και Μεγαρίδος σημειώνει πως «είναι ένα πρόσωπο που έχει προσφέρει πάρα πολλά, με ευαισθησία ποιμαντική και… μεγάλο περιεχόμενο».
Προ μηνών ο κ. Σεραφείμ είχε συντάξει ένα κείμενο- αίτημα για την άρση της ακοινωνησίας ζητώντας από τα μέλη της Ιεραρχίας να το υπογράψουν.
«Είναι γνωστή η θέση μου, όπως είναι γνωστό ότι μαζί με τον Άγιο Ζακύνθου και άλλους αδελφούς κάνουμε προσπάθειες για να αποδοθεί επιτέλους δικαιοσύνη. Είναι πάνω από πενήντα οι Αρχιερείς που έχουν την ίδια άποψη».
Στη διευκρινιστική ερώτηση αν παράλληλα με την άρση της ακοινωνησίας ζητεί και την επαναφορά του Νικόδημου στο θρόνο της Αττικής, ο Μητροπολίτης Σεραφείμ απάντησε:
«Βεβαίως.
Είναι και γηραιός Ιεράρχης.
Δεν νομίζω να πληγεί κάποιος τόσο αν γίνει αυτό.
Είναι θέμα ηθικό, θέμα δικαίωσης.
Ίσως και να παραιτηθεί μετά από λίγο καιρό».
Όσον αφορά στη θέση του Αρχιεπισκόπου στο ζήτημα ο Πειραιώς υποστηρίζει πως «ο Μακαριώτατος ουσιαστικά έχει ήδη άρει την ακοινωνησία.
Πρώτα ήταν η κοινωνία μεταξύ των το 2007 στην κηδεία του πρώην Θεσσαλιώτιδος στη Λιβαδειά όπου ως Θηβών έδωσε το ωμοφόριό του στον κ. Νικόδημο για να προστεί.
Προ ημερών επίσης του δόθηκε άδεια να τελέσει βάπτιση του εγγονού του κ. Παπουτσιδάκη σε Μονή στην Πεντέλη που υπάγεται στην Αρχιεπισκοπή. Είναι ξεκάθαρη η θέση του Μακαριωτάτου» προσθέτει και… επαναλαμβάνει: «Η ακοινωνησία ήρθη de facto. Τώρα αναμένουμε να αρθεί και de jure (σ.σ. διά νόμου)».
Ερωτηθείς πάντως για την επίσημη… διαρροή εκ της Αρχιεπισκοπής ότι «ο Αρχιεπίσκοπος δεν γνώριζε για τη βάπτιση, δεν έδωσε άδεια» ο Μητροπολίτης Πειραιώς ήταν… σαφής: «Αυτά είναι αστειότητες, δεν είναι σοβαρά και δεν αξίζει να τα συζητούμε. Δε γίνεται να ιερουργεί κάποιος στην Επαρχία του και να μην το γνωρίζει. Αυτά εκτιμώ ότι “βγαίνουν” από ανθρώπους του περιβάλλοντός του, όχι από τον ίδιο».
Σχετικά με το περιοδικό «Ελεύθερη Πληροφόρηση» που εκδίδει επί σειρά ετών ο κ. Νικόδημος και μέσω του οποίου έχει εξαπολύσει επιθέσεις -και…«κάτω από τη ζώνη» όπως αρκετοί Μητροπολίτες λένε- σε αρκετούς Ιεράρχες ο κ. Σεραφείμ υποστηρίζει:
«Όταν κάποιος είναι τόσο καιρό εκτός Εκκλησίας μπορεί να οδηγηθεί σε σκληρή αντίδραση. Έχει στραφεί και εναντίον μου με την καταπληκτική του γραφίδα σε κάποια έκδοσή του. Υπήρξε οξύς, ωστόσο προσωπικά θεωρώ ότι είναι δικαιολογημένος».
Τέλος, ο Μητροπολίτης Πειραιώς εξέφρασε την άποψή του και για την προοπτική της διχοτόμησης της Μητρόπολης Αττικής.
«Η πρόταση για την κατάτμηση της Μητροπόλεως, που κατατέθηκε επί μακαριστού Χριστοδούλου, δεν έγινε λόγω κάποιου παρασκηνίου. Ούτε για να μπλοκαριστεί ο Νικόδημος ούτε για να… τακτοποιηθούν παραπάνω Αρχιερείς. Ο μόνος λόγος είναι το μέγεθος της Μητρόπολης. Είναι τεράστια, δυσποίμαντος Επαρχία, οκτακοσίων πενήντα χιλιάδων πιστών. Και ο λαός του Θεού στην Αττικής, τόσα χρόνια, έχει υποφέρει πολλά…».
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
# Η επιστολή μας όπως δημοσιεύθηκε στο φύλλο του Μαρτίου 2009 της «ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ»
ΥΣΤΑΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ π. ΙΕΡΩΝΥΜΟ
Μακαριώτατε
Συμπληρώθηκε ήδη ένας χρόνος από την ημέρα που εγκατασταθήκατε σαν αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πρόεδρος της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Όλοι μας προσδοκούσαμε ότι από τα πρώτα θέματα που θα σας απασχολούσαν θα ήταν τα δύο ανοικτά αποστήματα του παρελθόντος, οι ανοικτές πληγές που συνεχίζουν να πυορροούν επικίνδυνα, που κούρασαν και ταλαιπώρησαν σφόδρα την Εκκλησία μας.
Το πρώτο είναι η αποκατάσταση της δικαιοσύνης όσον αφορά την ληστρική εκδίωξι του (μόνου ζώντος) μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικοδήμου ο οποίος εκδιώχθηκε της μητροπόλεώς του αδίκαστος, αναπολόγητος, σφαγιασμένος κυριολεκτικά και την θέσι του κατέλαβαν παρανόμως και αναισχύντως άνθρωποι που δημιούργησαν μεγάλα προβλήματα στην Εκκλησία.
Γιατί, μακαριώτατε, δεν θέλετε να χαρή η γή και ο ουρανός;
Γιατί δεν δίνετε λίγη χαρά και λίγη αγαλλίασι στο εκκλησιαστικό Σώμα, να ενώσετε τα διεστώτα και να συλλειτουργήσετε όλοι μαζί στην μητρόπολι των Αθηνών, μετά από την διάστασι επί χρόνου ενός τρίτου αιώνος;
Το δεύτερο είναι η αποκατάστασι της κανονικής τάξεως στην Ιερά μητρόπολι της Λάρισας.
Ο κατέχων τον θρόνον της Λάρισας είναι ένοχος βαρυτάτων εκκλησιαστικών εγκλημάτων και πρέπει να καθαιρεθή.
Τα χέρια του στάζουν αίμα των χριστιανών της Λάρισας.
Και όχι μόνο το αίμα που χύθηκε στην ψευτοενθρόνισί του, αλλά και το αίμα που αντιπροσωπεύει το χρήμα που αξιώνει από τους πτωχούς βιοπαλαιστές και πολύτεκνους μεροκαματιάρηδες, που συνέπεσε να σέβωνται την κανονική τάξι της Εκκλησίας τους, αλλά εκείνος βρίσκει εύκολους δικαστές να συντρίβουν αλύπητα τους χριστιανούς που αγωνίζονται και παλεύουν για μια αμωμη τον τόπο τους Εκκλησία.
Ο ίδιος εξέβρασε εγγράφως όλο το μίσος και την χολή του στο πρόσωπο του κοιμηθέντος αγίου πατρός και επισκόπου των Θεολόγου.
Τα δικαστήρια της πόλεως αναστενάζουν καθημερινά από τις συνεχείς και ασταμάτητες ποινικές διώξεις των χριστιανών της μητροπόλεως Λαρίσης που αρνούνται να τον αποδεχθούν ως επίσκοπό τους, διότι δεν είναι ο κανονικός επίσκοπός τους, γι αυτό και διαμαρτύρονται και τον αποδοκιμάζουν κατά την κανονική τάξι, αφού δεν εισήλθε από την θύρα της επισκοπής τους, αλλά από αλλαχού.
Τις αντικανονικότητες, που προηγήθηκαν της εγκαταστάσεώς του, εσείς τις γνωρίζετε πολύ καλά, ακόμα και ως έξαρχος, ενός θέματος που δεν είναι του παρόντος.
Τι κάνατε όμως και τι κάνετε τώρα που γίνατε αρχιεπίσκοπος;
Περνάει ο καιρός και ο πατρηιός του ποιμνίου μετά από όλα αυτά και άλλα πολλά συνεχίζει να παραμένη εκεί χωρίς να αισθάνεται ότι εξ αιτίας του «βλασφημείται το όνομα του Κυρίου εν τοις εθνεσι»(Ρωμ. 2,24).
Βλέπουμε, λοιπόν, όλοι μας ότι ο Θεός δεν επέτρεψε τόσα χρόνια να ηρεμήσουν τα πράγματα στις δύο αυτές ιερές μητροπόλεις.
Δεν σας απασχόλησε αυτό το φαινόμενο μήπως γίνεται κατά παραχώρησι Θεού για να μετανοήσουν όλοι οι ένοχοι ή οι συνένοχοι που συμμετείχαν εις αυτά τα εκκλησιαστικά εγκλήματα;
Γιατί, μακαριώτατε, δεν σταματάτε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ αυτές τις δύο εκκλησιαστικές ασχήμιες, που εξοργίζουν το Θεό και πικραίνουν τους ανθρώπους;
Γιατί δεν θεραπεύετε αυτά τα δύο ανοικτά αποστήματα που όζουν 35 ολόκληρα χρόνια;
Δεν επιθυμείτε να λήξουν αισίως αυτά τα δύο βροντερά και πολυχρόνια σκάνδαλα επί της δικής σας αρχιεπισκοπίας;
Τι θα απολογηθήτε, όταν εμφανισθήτε - θάττον ή βράδιον - ενώπιον του θρόνου του Θεού;
Μακαριώτατε, ο χρόνος της ζωής λίαν συνεσταλμένος εστί και το πέρας διαφαίνεται εγγύτερον δι όλους μας.
Σπεύσατε, παρακαλούμε, μακαριώτατε, σπεύσατε όσον τάχιον ότι προς εσπέρας εστί και κέκλικεν η ημέρα.
Νύν καιρός ευπρόδεκτος, νυν ημέρα σωτηρίας.
Εν τω Αδη ουκ εστι μετάνοια, μακαριώτατε.
ΓΙΟΡΤΗ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ-ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://agiooros.freeforums.org/2009-t3000.html#10111
Με ανυπομονησία ο πιστός λαός του Θεού περιμένει την αποκατάσταση του Μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου. Επιτέλους ας διορθωθεί η κατάφορος εναντίον του αδικία τώρα όπου είναι εν ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν δεν αποκαταστήσουν τον καλό μητροπολίτη Αττικής Νικόδημο στον θρόνο που του ανήκει, θα μείνη αυτή η πληγή ανοικτή και είναι κρίμα γιά την Εκκλησία μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κορέστηκε τόσα χρόνια το μένος και η λύσσα τους εναντίον του;
Τι τους έκανε εν τελευταία αναλύσει;
Τι τους πείραξε;
Μήπως επειδή ήταν λογιώτερος από αυτούς;
Αμεση αποκατάστασί του απαιτείται.
Ο Θεός δεν άφησε να ησυχάσουν με τίποτα οι δύο μητροπόλεις, Αττικής και Λάρισας.
Ο Ουρανός φωνάζει αποκατάστασι, οι αρχιερείς θα ακούσουν τη φωνή;
Φτάνει πιά η εμπάθεια, φτάνει πιά ο φθόνος.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας, αδελφοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαναλαμβάνω και εγώ μαζί σας.
Φτάνει πιά η κακία και το μίσος.
Η Εκκλησία κηρύττει την αγάπη.
Πως θα την υλοποιήσουν;
Με την εμπάθεια;