Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Ενα "παπαγαλάκι" του αιρεσιάρχου πατριάρχου Βαρθολομαίου ", ο θεματοφύλακας της φαναριώτικης παράδοσης", όπως τον αποκαλούν τα άλλα ...μικροπαπαγαλάκια των ελληνικών ...παραμάγαζων blog, βγήκε από το "κλουβάκι του" από το Σαμπεζύ της Γενεύης, όπου διορίστηκε εκεί ως "ο καταλληλότερος" όντως, από τον φαναριώτη πάτρωνά του, που εδρεύει και το ΠΣΕ (Παγκόσμιο Συνονθύλευμα των Αιρέσεων) και...ξιφούλκησε εναντίον του ελλαδικού επαρχιωτισμού, όπως συνηθίζει να αποκαλεί τους ορθοδόξους χριστιανούς της Ελλάδος, η φαναριώτικη κάστα των διατεταγμένων.
Τον ενόχλησε, η "ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ", των κληρικών και λαϊκών, που τιμητικά την υπογράφουν.
Αυτά τα ....φερεφωνάκια του Ουνίτου πατριάρχου του Φαναρίου, περιφρονούντα τελείως την αντίδρασι του λαού του Θεού, δεν δίδουν εις ουδένα το δικαίωμα, να εχη διαφορετική, από τη δική τους γνώμη.
Αφού αυτοανακηρύχθηκαν, ως οι μοναδικοί εκφραστές και αμύντορες της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεν επιτρέπουν να ακουσθή καμμία ...παραφωνία!
Ας μάθουν όμως οι "ξεπλυμένοι", ότι μέχρις εδώ και μη παρέκει.
Από δω και πέρα, δεν θα τους επιτρέψη ο πιστός λαός, να τον εκφράζουν αυτοί, που εκφράζουν τον εαυτό τους και μόνον τον εαυτό τους.
Αυτοί που γράφουν περιφρονητικά γιά τους ευσεβείς, ότι :


"Αν και είναι συζητήσιμο το κατά πόσο οι αγωνιούντες για την τύχη της Εκκλησίας τους αυτοί πιστοί, γνωρίζουν
τι ακριβώς σημαίνει «η εκ του Πατρός μόνον εκπόρευσις του Αγίου Πνεύματος»,
ποια είναι η έννοια τού όρου «Ομοούσιος» σε αντιδιαστολή με εκείνο του «ομοιούσιος»,
ή ποια είναι η ουσιώδης διαφορά μεταξύ «μετουσιώσεως» και «μεταβολής» των Τιμίων Δώρων,
ή, ακόμη, τι υποδηλώνει η καλβινική θεολογική θέση περί «απολύτου προορισμού"

( Τέτοια γράφει το γελοίο, αηθές και αηδές κείμενο του Τσέτση).


Καταλάβατε πόσο χαμηλά τοποθετούν,
τη Συνείδησι της Εκκλησίας,
οι αναίσχυντοι Ουνιτοποιημένοι Φαναριώτες;


Στη συνέχεια καταχωρούμε σχολιασμούς φίλων μας από τα πρακτικά των αθλιοτήτων τους, που εξέβρασαν μέσα στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου, που αφού τους ρίφθηκε μπόλικο "φούμο", καταλλήλως και επαξίως, αναχώρησαν ....οίκαδε.
Υποσχόμεθα να κάνουμε όλα τα κείμενά τους "φύλο και φτερό", και να τα σχολιάσουμε όλα λέξι προς λέξι, για να φανερωθή η φθορά που υπέστησαν οι "ξεπλυμένοι" από τον υποχωρητικό συγχρωτισμό τους με τους αιρετικούς Φραγκολατίνους.

ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Ο πρωτοπρεσβύτερος του πατριαρχείου κ. Τσέτσης, απάντησε θυμωμένα και απειλητικά και ειρωνικά στην ομολογία πίστεως των κληρικών που εγράφη εναντίον του Οικουμενισμού, δηλαδή εναντίον της νέας εκκλησίας στην οποία δεν προβλέπεται πλέον ούτε κλήρος, ούτε λαός, εκτός των επισκόπων και πατριαρχών.
Η εξουσία συμπυκνώνεται και το πάθος φιλαρχίας που μαστίζει την Εκκλησία θεσμοποιείται!

Μας αποκαλύπτει όμως ο σεβαστός πρωτοπρεσβύτερος τα αίτια του “κληρικαλισμού”, ο οποίος διέλυσε την Εκκλησία πολύ πριν την διαλύσει εκ νέου ο Οικουμενισμός.
Ο κληρικαλισμός λοιπόν στηρίζεται στην πεποίθηση πως στην χειροτονία αποδίδεται μια ειδική Χάρις, η Χάρις της ιερωσύνης, με την οποία ο κλήρος “εκτελεί” τα Μυστήρια της Εκκλησίας, σαν αντιπρόσωπος πλέον, όχι όμως τα Μυστήρια του Κυρίου, τα Μυστήρια της Εκκλησίας.
Τα οποία είναι ανύπαρκτα!

Αγαπητέ πρωτοπρεσβύτερε,
πρώτα απ' όλα το κείμενό σας το ίδιο αποκλείει την ύπαρξη αυτής της “ειδικότητος”.
Εάν έπεφτε στα χέρια μας το κείμενό σας χωρίς την ταυτότητά σας, υπήρχε η παραμικρή δυνατότης από το κείμενο και μόνον να ανακαλύπταμε την ταυτότητά σας, δηλαδή ότι είναι γραμμένο από έναν ιερέα του Κυρίου;

Υπάρχει όμως ένα συμβάν το οποίο φωτίζει άπλετα την εν λόγω πλάνη!

Το παρακολούθησε ο πιστός λαός από τηλεοράσεως σε απευθείας μετάδοση.
Ο εκλιπών Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος, καταϊδρωμένος, μπροστά στην ωραία πύλη του Μητροπολιτικού ναού Αθηνών, απευθυνόμενος στον μόλις χειροτονηθέντα Ιερέα, λέει με νόημα:
Κάτι πρέπει νάγινε σήμερα, γιατί νοιώθω κουρασμένος.
Βγήκε πολύ πράγμα από μέσα μου!

Αγαπητέ πρωτοπρεσβύτερε,
πώς συνεχίζετε να πιστεύετε πως υπηρετείτε τα Μυστήρια του Κυρίου, όταν ο Πατριάρχης, στην ακολουθία του οποίου υπηρετείτε και ανήκετε, εδώ και δέκα χρόνια, όπου βρεθεί και όπου σταθεί κατηγορεί τον Μέγα Φώτιο για Δαιμονισμένο;
Κατανοείτε τόσο καθαρά το Filioque και δεν μπορείτε να καταλάβετε ποιον κύριο υπηρετεί ο Πατριάρχης σας;

Αμέθυστος

7 σχόλια:

  1. Είσαι μικρός και ασήμαντος για να πιάσεις στο βρωμερό σου στόμα τον π. Τσέτση με σημαντική προσφορά στην Αγία Ορθοδοξία μας εις το ΠΣΕ. Αλλά τι να περιμένει κανείς από τιποτένιους που δεν έχουν πάνω τους ούτε γεύση από την αγάπη του Κυρίου Ιησού και δεν γνωρίζουν τι θα πει παρουσία της Ορθοδόξου εκκλησιολογίας στον σύγχρονο κόσμο. Ως εκ τούτου κλείσε αυτό το απύλωτο και φαρμακερό στόμα. Οι απανταχού της γης ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ στηρίζουμε τα ανοίγματα της Πρωτόθρονης Εκκλησίας προς τα άλλα χριστιανικά δόγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2009 ΓΙΟΡΤΗ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ-ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

    http://agiooros.freeforums.org/2009-t3000.html#10109

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος από Πελοπόννησο
    Μικρός κι ασήμαντος είναι κάθε χριστιανός, που έχει συνείδηση της αμαρτωλότητάς του. "Βρωμερό στόμα" όμως, έχει όχι όποιος από υπερβάλλοντα ζήλο εκφράζεται έτσι για κάποιο ιερωμένο, αλλά όποιος πρωτοπρεσβύτερος εμπλέκεται στην προώθηση της αίρεσης του οικουμενισμού ως ηγετικός παράγων, αφού η ασέβειά του στρέφεται όχι προς κάποιον άνθρωπο, αλλά προς το εορταζόμενο αύριο Άγιο Πνεύμα, με τους υβριστάς του οποίου τάχουν κάνει μιτσι-χότσι ο π. Τσέτσης, οι όμοιοί τυο και οι προϊστάμενοί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βεβαίως έχεις δίκιο να διαμαρτύρεσαι ότι είμαστε μικροί και ασήμαντοι όλοι εμείς που διαμαρτυρόμαστε, γιατί όπως και να το κάνουμε το μέγεθος μετράει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΛΛΙΣΤΡΑΤΟΣ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ


    http://agiooros.freeforums.org/topic-t3001.html#10112

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε μηδενικά τι βλακείες είναι αυτές Ο Βαρθολομαίος είναι η Κορυφή της Ορθοδοξίας και ο Βενέδικτος του Καθολικισμού και οι δυο Τους υπηρετούν τον ίδιο Χριστό μία είναι η Εκκλησία και ένα το Ποτήρι που προσφέρουν αυτοί και οι χειροτονημένοι κληρικοί Τους. Εσείς οι αχειροτόνητοι είστε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όποιος έχει χάσει τον έλεγχο των πράξεών του και το ήθος του ασχημονεί. Δεν μπορεί ούτε τον απλό λόγο του Κυρίου να εφαρμόσει, ώστε να μη κακολογεί τον αδελφό του. Γιατί αδελφοί του δεν είναι οι πλέον όλοι οι ορθόδοξοι, αφού κάποιους χαρακτηρίζει φανατικούς και μηδενικά, αλλά και οι αιρετικοί, αυτούς που οι Πατέρες χαρακτηρίζουν ως λύκους προβατόσχημους. Όμως εμείς οι αχειροτόνητοι είμαστε μέλη του σώματος του Χριστού και δεν θα απεμπολήσουμε αυτή μας την ιδιότητα. Θα μιλάμε σε πείσμα των όποιων προδοτών της πίστεως Πατριαρχών και πρωτοπρεσβυτέρων και των αυτόκλητων υπερασπιστών τους (αν δεν είναι οι ίδιοι που υβρίζουν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου